Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

Goodies

#2137 kllenka: Mi je některých lidí tak líto, jak jsou zaseklí na něčem, co už není :D Ono je to fakt akorát smutné…

20.5.2013 | 22:25:25
Goodies

#2139 ljarosova99: Já jsem pak pochopila vo co go… Musíš přečíst všechno…

20.5.2013 | 22:28:39
ljarosova99

To pak bude jako pearl harbor :-) Jeden z bratrů umře a elena si bude s tím druhým protože ten po smrti si to bude přát #2132 kllenka:

20.5.2013 | 22:30:06
Wolfka123

A mne je zas luto ludi,ktori si myslia,ze len to co si myslia oni je spravne.Ja to nevidim ako nejake zaseknutie,praveze bude zaujimave sledovat teraz vztah Eleny a Damona a dalsie serie sa mozu riesit nove nadprirodzene veci.Ja si ale napr.myslim ze koniec koncov,na uplnom konci bude Elena opät so Stefanom.Ona nikdy nechcela byt upir (aj ked je to malo zachranit zivot-pri obetovani Klausom),chcela byt vzdy clovekom,mat vlastnu rodinu atd. a vieme ze Stefan chcel byt clovekom tiez. Takze to moze napr.dopadnut tak,ze carodejnice vymyslia nejaky „hokus pokus“ a z nich oboch spravia ludi a budu mat stastny,dlhy,ludsky zivot.A Damon ostane upirom ako vzdy chcel a dalej bude preberat zadane priatelky (najlepsie svojej rodine-ako to robil kym mu Stefan zachranoval zadok a on mu zatial balil dievca)Ale samozrejme mozno je to blbost a nebude to tak-je to len moj nazor a o to ide nie?Na konci 3.serie sa ale Elena mala tiez spravit „definitivne“ rozhodnutie,bol to Stefan a hned im to znicili..Tak neverim,ze Damon bude mat na ruziach ustlane a ze toto rozhodnutie bolo tiez asi tak „definitivne“ ako to minule…

#2145 Dadlaaa #2147 Goodies #2150 Maroola
21.5.2013 | 22:14:03
Dadlaaa

#2144 Wolfka123: Já tvrdím, že je vždycky naděje, celé 4. série nebylo jisté s kým Elena skončí, tak si myslím, že to tak bude i nadále, samozřejmě přeju Salvátorům jen to nejlepší :D Dneska mi třeba kamarádka říkala, že na závěr doufá ve Stelenu ačkoli je jejím oblíbencem Damon :D Já, jak jsem řekla nejsem striktní Delena ani Stelena, takže fandím oběma :D tak jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet. Třeba to bude podobné tomu co jsi řekla :D Někomu to může připadat jako hloupost, ale je to názor a my nevíme co si pro nás Plecka přichystá :D

21.5.2013 | 22:31:14
Wolfka123

presne, nadej moze mat kazdy v to co dufa :-) mne by sa napr. este pacilo aspon na par casti aby Stefan aj Damon mali kazdy nejake priatelky a uzili si trochu aj oni..a Elena by konecne bola sama a uvedomila si ze sa nema zahravat raz s jednym a raz s druhym..trebalo by sa jej troska schladit .. :-D

#2149 Dadlaaa
21.5.2013 | 22:44:21
Goodies

#2144 Wolfka123: No uvidíme, každopádně pro mě všechno, co se do teď stalo, prostě spělo k Deleně a tak to i mělo dopadnout. Tak jak si teď Elena vybrala to beru jako konec trojúhelníku a vyústění čtyř sérií, kdy se s Damonem k sobě přibližovali. Na začátku sice byla velká láska ke Stefanovi, ale to nevěděla, že potkala Damona prvního (a možná by to byla láska na první pohled mezi nimi) a nechal ji zapomenout i to, jak jí řekl, že jí miluje. A taky všechny ty věci, co pro ní udělal a nikdy o nich nemluvil. Já mám zase názor takový a něco jiného by mi už prostě nedávalo smysl a opravdu by mi to přišlo tak akorát k smíchu… Pátá řada bude nejspíš poslední a to si neumím představit, co by se teda muselo stát, aby po čtyřech řadách přibližování k Damonovi zas obrátili děj a během jedné opět nastala Stelena…

21.5.2013 | 22:58:03
Ivčí

Nejlepší by bylo, kdyby Lexi byla naživu a byla se Stefanem, i když jsou asi lepší kamarádi než potencionální milenci, tak jako dobře k sobě pasujou no.. :) Každopádně by se mi ke Stefanovi líbila Katerina, kdyby se uklidnila, každopádně podle spoilerů má běsnit, takže jen tak asi krotká nebude. A zase by mi bylo líto Elijaha.. Těžko říct, jak to s něma Plecka zamýšlí. Já jsem samozřejmě Damona nenáviděla ze začátku, ale prostě kdo by ho nemiloval s tím jeho postranním úsměvem.. :) Takže já ho ráda uvidím s Elenou, i když mi Stefana bylo hodně líto. Ale i když je to seriál, tak se mi do toho prolíná tak nějak i ta realita a říkám si, že Paul je přece šťastně ženatej, tak klídek.. :D

21.5.2013 | 23:02:40
Dadlaaa

#2146 Wolfka123: možná ano, vlastně pořádnou lekci by potřebovala Elena :D Mě totiž příde, že ať se děje cokoli, vždycky je Elena tak něják vítěz :) Chápu je hlavní hrdinka :D Nicméně, já jsem věčnej snílek a ráda bych viděla vřelejší vztah mezi bratry :) a třeba jeden nudnej den v MF :D

21.5.2013 | 23:07:21
Maroola

Já Elenu moc nemusím, i když jako upír je teď o hodně snesitelnější. A každý, kdo je soudný uzná, že to má hodně co dělat s tím, že je s Damonem. Dokud byla se Stefanem, byla to fakt tragédie, ona věčně zachraňovaná chudinka, on věčně ufňukaný upír. To, že nejsou spolu, jim oběma jednoznačně prospělo, na oba se už totiž můžu koukat, aniž bych se u toho smála. Takže jo, ať si každý doufá ve svoje, ale podle mne by se museli všichni scénáristi hoooodně sjet, aby celý seriál – po všem tom vývoji 4 sérií – skončil Stelenou.
#2144 Wolfka123: Tak zachraňování zadku a přebírání bratrovy přítelkyně už se tady řešilo asi 100×. Takže když shrnu to, k čemu jsme tady vždycky došly. Ten, kdo ve finále zachraňoval situaci, byl zpravidla Damon, protože Stefan prostě nikdy neměl na důležitá rozhodnutí koule. Ne, pardon, kecám. Jedno důležité rozhodnutí přece jenom udělal – přiměl Damona, aby se stal upírem. Pak byl 140 let uraženej a ublíženej, mezitím trhal lidem hlavy, pak ze sebe dělal svatouška a kydal před Elenou a ostatními špínu na vlastního bratra (než na něj vyplavalo jeho vlastní „špinavé prádlo“). Hmmm, to je opravdu ukázkový charakter. Takže tolik k tomu, jaký je Damon zlý, sobecký a bezcharakterní podrazák :D … A o jakém přebrání Eleny je konkrétně řeč? Opravdu sbližovat se začali až po tom, co se Stefan „odripnul“, a to už to mezi ním a Elenou dávno (a nikdy) nebylo to, co předtím, a Elena si čím dál víc uvědomovala, že k Damonovi něco cítí. No a jako upíra ji sám odkopl, pokud se dobře pamatuju…

#2151 kllenka #2160 TNoty
22.5.2013 | 4:17:38
kllenka

#2150 Maroola: lépe bych to nerozvedla......a souhlasím........

22.5.2013 | 4:47:51
Wolfka123

Damon rozhodoval správne? Ale no tak… finále 1.série – Elena sa rozhodla sama, finále 2.série – ak by sa Stefan rozhodol zle, a radšej ostal so svojou láskou Elenou a nešiel zachraňovať brata, mohol Damon umrieť už vtedy, finále 3.série – Stefan rešpektoval Elenine rozhodnutie, vždy jej nechal slobodnú vôľu, nie ako Damon, ktorý večne rozhoduje za ňu a správa sa k nej ako k nespôsobilému decku, finále 4.série – dodržal čo povedal, a rozhodol sa od nich odíjsť… to asi k rozhodnutiam, to čo spravil Damonovi dááááávno, spravil preto, lebo nechcel byť sám – ano to je bohužial sebecké! Tak ako kopa vecí čo urobil Damon! Btw obaja vraždili, nie je len jeden a obaja pre potešenie…Damon zabil Jeremyho (áno, viem že mal prsteň), ale sám priznal, že nevedel že ho má, a tak by ho zabil len tak, lebo mal zlý deň..hm..a Elena nech sa kedykoľvek dozvedela niečo o Stefanovi, nikdy ho neopustila, ale chcela ostať s ním, takže jej zjavne nevadilo čo s ním chudákom robí krv a nevzdala to s ním. Dokonca aj po celom zbližovaní Damona a Eleny počas 3.série si vybrala nakoniec Stefana a to s ním ani nebola a v 4×01 mu jasne povedala, že to bolo jej najlepšie rozhodnutie v živote, že sa rozhodla pre ňho. Ale tak by sme sa mohli škriepiť donekonečna, lebo každý bude aj tak fandiť tomu svojmu a mať iný postoj, pretože mňa napr. Stelena bavila, bola milá, dobrá atď. ale ako upír sa mi nepáči, je miestami trápna a táto rola bola presne pre osobu ako Katherine a nie pre ňu. A Delena ma nebaví už vôbec, lebo mi celý vzťah príde ako hádky a potom nejaký bláznivý sex a samé nelogické rozhodnutia. Čo sa týka Damona samotného, jeho postava je úplne super, mám ho strašne rada, jeho reakcie, srandy atď. len sa mi proste nehodí k Elene a viac sa mi páči ako si užíval život a bol taký nevyspytateľný. Neviem si dobre predstaviť ich vzťah – bude to niečo ako v 4×04, že sa budú chodiť baviť a pritom vyciciavať ľudí ?

#2154 ljarosova99 #2157 Maroola #2158 Maroola
22.5.2013 | 11:04:21
ljarosova99

jjj souhlasím,. od začátku bylo vidět že mezi nimi je jiskra a i přesto že elena byla slušňačka a damon jí několikrát ublížil,tak i přesto bylo vidět že tam je něco víc. Možná je to i tím že spolu byli i mimo seroš,ale padlo to tam. Navíc když začala plecka s tim pošahaným poutem )které už ted trochu chápu) tak bylo řečeno,že ho musela milovat před tím než se stala upírem. Tudíž si podle mého vybrala stefana ve 3. serii hlavně ze slušnosti a kvůli tomu aby se třeba nedostal zase zpátky na rozparovačskou kolej. Ale potom co se jí stefan pořád snažil spravit to pochopila. Damon by ji miloval i kdyby byla jako on,kdežto Stefan by z ní pořád chtěl mít slušného upírka. No uvidíme .

#2156 Maroola
22.5.2013 | 11:38:40
ljarosova99

Postavu Eleny nemusim od začátku a postavu Stefana také ne. Jak psala Maroola. Ufňukaný upír a chudinka elena. Přesně to vystihuje to,proč je nemám ráda. Jsem ráda že to eleny fnukání již neni tak hrozné a síky jeremyho návratu snad ani nebude pokračovat,ale nejsem nadšená z toho že dvojník je zrovna stefan,jelikož ho známe mimo pár okamžiků ve vypnutém stavu opravdu jen jako ufňukánka. Nějak mi to prostě k němu nesedí že by se teď měl tvářit drsně.
#2152 Wolfka123: Stefan Damona zachránil a obětoval se proto, že mu to dlužil. Damon upír být nechtěl nikdy. To stefan ho donutil. já nejsem uplně zapřísáhlá Delena,ani si s Damona (Iana) nesedám na zadek tak jako jiné fanynky ale ty dva k sobě patří a bylo to vidět po celou dobu,ne jen v této serii,jen slepý by si toho nevšimnul. Damon žije,Stefan jen přežívá. A když už bys měla být nesmrtelná, jak bys to chtěla prožít?? S někým kdo ti bude denodenně opakovat jak je nesnesitelné být upírem,jak je to nebezpečné,jak nesmíš pít lidskou krev,jak nesmíš to a to nebo bys chtěla žít tak jako dříve jen s tou vyjímkou že si občas dáš krev ze žíly?? :-)

22.5.2013 | 11:54:17
Wolfka123

No myslim ze bratia si toho navzajom dlzia viac nez dost,nie len jednostranne..aa preto mam v serialy strasne rada,ked su oni dvaja spolu,spolu nieco riesia atd. lebo je to aj zabavne,uprimne a vidno ako sa jeden o druheho staraju :-) .. hm a odpoved na tvoju otazku – ja som asi skor taky romanticky a tradicny typ – takze by som si vybrala Stefana :-D :-D .. ale tak o tom len tak snivat :-D

22.5.2013 | 12:13:23
Maroola

#2153 ljarosova99: Mně to taky přišlo tak, že s ním zůstala jen ze soucitu. Vezměte si, jak je těžké ve skutečném životě říct někomu, s kým jste už pár let, že už necítíte to, co dřív, že chcete od života něco nebo někoho jiného. Prostě nemáte žádný konkrétní důvod, proč jít od něj, ale zároveň víte, že to chcete udělat a jít si svou cestou… Osobně doufám, že bude Elenin vztah s Damonem víc opravdový, ze života. Prostě budou normální „lidské“ vztahové problémy, které budou muset překonávat. To vodění za ručičku, vzájemné utěšování a ujišťování o nehynoucí lásce se Stefanem mě fakt nebavilo. Romantika je fajn, ale musí být v uvěřitelném množství. Kýbl medu je na mě ale fakt trochu moc. Takový prostě život není :)

22.5.2013 | 12:36:19
Maroola

#2152 Wolfka123: Tak to je opravdu věc názoru :) Osobně dávám přednost rychlým, i když třeba bolestným rozhodnutím, než o všem sáhodlouze vykecávat a domýšlet všechny možné i nemožné konce. Jo, občas to nedopadne, ale raději život na plný pecky, než se pronudit k důchodu :D

22.5.2013 | 12:45:16
Maroola

#2152 Wolfka123: Ještě k tomu, že Stefan nechával Eleně svobodnou vůli, zatímco Damon se k ní choval jako k nezpůsobilému děcku. Omlouvám se případným příznivkyním Eleny (i když myslím, že tady žádná není :D ), ale Elena jako člověk se chovala jako nezpůsobilé děcko. Na jednu stranu ji nechal Stefan dělat její vlastní rozhodnutí, na druhou stranu působila jako totální subina, která neví co se sebou. Teprve jako upír se konečně sebrala. Ale to už zase nevyhovovalo Stefanovi, tak to je pak těžký :D

#2159 Wolfka123
22.5.2013 | 12:51:27
Wolfka123

#2158 Maroola: tak v tomto s tebou súhlasím, chovala sa ako decko, úplne nelogické rozhodnutia :-D len sa mi páčilo to, že akokoľvek s tým Stefan nesúhlasil, proste rešpektoval že je žijúca bytosť a musí sa rozhodovať sama za seba… aj keď si fakt želám aby bola aspoň na chvíľu sama, aby Damon aj Stefan boli zadaní a ona žiarlila a trápila sa ako oni, keď si raz vyberala jedného raz druhého :-D … lebo za celé 4.série, mala vždy niekoho a len bratia sa trápili ..

#2161 kllenka
22.5.2013 | 12:56:40
TNoty

#2150 Maroola: abych ti řekla pravdu tohle už ignoruju…kolikrát jsme se tu kvůli tomu tak zhádali? a někdo pořád mele jak je Damon zlý…takže tomu se už jen směju!! Damon udělal spoustu špatných věcí,ale i spoustu dobrých!! nikdy nikde nechodil a nebrečel jakej je to chudáček…ke všemu se vždycky postavil čelem,ale je težký to vysvětlovat někomu kdo ho nemá rád…proto se už o to ani nesnažím .)

22.5.2013 | 14:17:07


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama