Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z knih!

tap

#6959 Nalen: sam si nejsem jistej, ale na me to spis pusobilo, jako ze Bran ovlada Hodora, i kdyz je ve vizi, ale to zpusobilo, ze Wilys proziva to, co proziva Hodor. Bran v tom vlastne vystupuje spis jako medium. A nasledne uz to byl Hodor sam sebou, kdo drzel ty dvere, ale protoze uz z minulosti vedel, ze tak konci jeho zivot, tak je drzel. Vlastne to prozival jako dejavu.

#6957 AviaRa: No vzhledem k tomu, ze v serialu se Zelezni skoro nevyskytuji, tak je muj dojem z nich ziskany pouze z knizek. A ten dojem byl jednoznacnej. Euron je sice zcestovalej, ale celkove je to zase jen typickej ostrovni primitiv, co neumi nic vytvorit. Jen ukrast, to, co vytvorili ostatni, prizivovat se na uspechu jinych, krast, loupit, nicit. Nic jinyho neumi.

Vsak heslo „we do not sow“ je krasnou ukazkou primitivnosti toho naroda.

#6962 AviaRa
25.5.2016 | 19:28:31
AviaRa

#6961 tap: Když to bereš z tohoto pohledu, tak máš částečně pravdu.

Já ovšem hodnotil zpracování charakteru a jeho smysluplnosti v seriál x knížky; kde se předloze bohužel nepřiblížili, a ani se o nic nesnažili. Prostě z Eurona udělali tupce, co nic neví, nic nemá. V knihách kolem něj něco je, má určitý plán a teoretickou šanci ho dosáhnout, zde nikoliv.

25.5.2016 | 19:33:42
Nalen

ale kedy sa Bran stiahol z Hodorovej mysle, odkedy to uz bol Hodor sam sebou? ako jasne, logicky to bol samozrejme Hodor sam, kto drzal tie dvere…pravdepodobne to bude takto a zbytocne sa v tom hrabem ale nesedi mi to :D

lebo ked si pretacam tu scenku, nikde nebolo znazornene zeby Hodor zrazu precitol, vlastne ani nikde nebolo ukazane ze ho ovladol Bran, na kolko oci mu vo vizii nezbeleli. Cize z tohto hladiska by to znamenalo ze zomrel nedobrovolne. Tym nechcem povedat, ze by ho Bran obetoval len preto aby on prezil, ale preto sa mi tu naskyta taka „teoria“. Co ak Hodora ovladol niekto iny, niekto zvonku, nejaka ina postava, ktora obetovala Hodora kvoli Branovi

#6992 guglielmo
25.5.2016 | 19:44:09
Stardos

To tu jediný chápu tu královolbu u Železných? :D Kdybych to tak měl říct, Železní jsou více Dothrakové než rody Westerosu.U nich to nefunguje podle práva, vítězí u nich síla, stejně jako u Dothraků. To že Železní nic nedělali po doznání Eurona ohledně zabití Balona? Věrní by se určitě našli, jenže většina Balona ráda neměla, takže by bylo jasné kdo by vyhrál.Že nic nenamítali ohledně zabití Yary a Theona? Ti věrní utekli s Yarou a Theonem, ti zbylí se rozhodli být věrní Euronovi a ten nařídil jejich zabití.Proč? Yara slíbila pomstu vrahovi, pro Eurona dost velké riziko.Co se týče samotného děje pana Eurona, těžko říct, jaký účel bude mít.Nedělal bych z něho blbce, důvod proč si zrovna vybral Dany být musí, usilují o to samé, proč ji nevyužít a potom se ji nezbavit? A zatím bych nedělal ani závěry, zatím tam skoro nebyl, vše se může změnit

#6965 AviaRa
25.5.2016 | 19:58:02
AviaRa

#6964 Stardos: Už jsem to zmiňoval… v knize má možnost využít roh (kterým i přerušil královolbu), má víc věrných, čaroděje, lodě… Tu nic. Nemá nic, ačkoliv ho ta většina co utekla mohla hned svrhnout. Čím jako okouzlí Daenerys? Svým big cockem? Ne. Pravděpodobně ho tam ještě jednou ukáží, a šmitec. Za Dany pojede Asha s Theonem a Eurona pak odškrtnou jako Dorne.

Euron si dočasné spojence v knihách získal svými dary. Tady jim zase nedal nic, jen prázdná slova a tupý výraz, když mu před nosem ukradnou flotilu. Zlato, drahokamy? Nic. Nové hrady, ostrovy a pevnosti které dobyl? Nic. Big cock? ANO. HE MUST BE CHOSEN ONE! Aeron se zase otočil a místo aby Eurona nenáviděl tak mu ještě poskakuje. Krása.

25.5.2016 | 20:07:55
Oveckoun

Martin potvrdil, že Hodora mají od něj. Okolnosti se ale budou lišit. Taky prý prozradil, že

Na konci řady bude velký twist takže bych Eurona ještě nezatracoval. Když tu není Victarion, může překvapit on. Snad překvapí oním hudebním nástrojem :P

A v knize :

plánuje ještě jeden twist, který si nechá pro čtenáře.

Jinak ta královolba… To nešlo udělat jinak. Knižně by to zabralo celou epizodu. Nehledě na fakt, že kdyby tam byl Aeron, asi by tu vraždu bratra taky neschvaloval :D + Podporovatelé Eurona, podporovatelé Ashy (Nenechal tam Euron někoho utopit? Fakt už nevím). Dopadlo by to jako Entí sraz v LotR :D

#6967 Stardos
25.5.2016 | 20:38:16
Stardos

#6966 Oveckoun: Aeron tam právěže byl, tedy ten kněz je uváděn jako Aeron Greyjoy

25.5.2016 | 21:07:40
majkl12

Stejně si myslím, že konec game of thrones bude hrozně odfláknutej, protože tempem, kterým se seriál zatím ubírá, není možné aby nám scénáristé nabídli během následující série (která má být nejspíš poslední) nějaký opravdu epický závěr celého seriálu. Daenerys, která má být podle děje hlavní dobyvatel celého Západozemí, si nesmyslně už šestou sérii lapí v Essosu a zatím to nevypadá, že by se v dohledné době měla vypravit do Westerosu; dále Jon, který podle mého vlastního názoru má být znovuzrozený Azor Ahai, tedy zachránce celého světa, řeší před hrozbou WW pičoviny ohledně vlády nad Severem, i když moc dobře ví, že s příchodem zmíněných WW tahle situace bude naprosto irelevantní; a víceméně se v téhle sérii řeší pouze věci, které v konceptu celého SoIaF jsou naprosto zbytečné. Opravdu jsem zvědavej, jak se během následující série scénaristé poperou s ukončením celého příběhu a doufám, že celé závěrečné vyvrcholení s konečnou bitvou neshrnou do osmé a deváté epizody, což je zatím jejich obvyklým tahem. Btw. dneska jsem byl sednout na pár piv, takže tu teď píšu asi s dvojkou v krvi a doufám, že se mi mé aktuální pocity dovedly dobře shrnout a zítra ráno, až se probudím s bolestí hlavy, si tu nepřečtu nějaké nenávistné odpovědi. :D

#6970 Fosie
25.5.2016 | 23:40:55
Lord Deyeth

Bran je „starí“ a „noví“ bohovia a tak isto aj Boh svetla. Zasahovaním do celej histórie so svojou mocou bude interpretované ako zasahovanie rôznych bohov, aj keď technicky on žiadny boh nieje. Je to Bran staviteľ a pôvodny zakladateľ rodu Starkov. On sám je trojoká vrana, ktorá bola dôsledkom dlhého zasahovania do minulosti a kde teda uviazol v časovej smyčke. V tomto smere musel čakať teda sám na seba aby sa vytrénoval a uzavrel slučku. V podstate je svet nastavený podľa jeho budúcich zásahov do histórie. Či už úmyselne alebo neúmyselne. Takže súčasný svet je v skutočnosti už výsledok jeho budúcich zásahov do minulosti a prítomnosti, čo je dôvodom, prečo jeho staršie ja mu povedalo, že „minulosť je vytesaná do kameňa“. Najväčšou nápovedou k tomu je Hodorov pôvod a tak isto hláška od neho samého aby sa stal ním.

#6970 Fosie #6971 Ann Taylor
26.5.2016 | 1:06:07
Fosie

#6968 majkl12: po téhle sérii má být ještě 10–15 dílů když k tomu připočteme 5 zbývajících, myslím si, že je to slušná porce času dostat se tam, kam mají – přepočteno na čas za předpokladu délky dílu cca 56 minut x 20 dílů → víc jak 18,5 hodiny to si myslím je dost:D

#6969 Lord Deyeth: zajímavá teorie:)

26.5.2016 | 10:28:11
Ann Taylor

#6969 Lord Deyeth: To je známá věc. Půlka Západozemí je Bran, druhá půlka Varys Blackfyrová. Pokud hraješ hru o trůny, jsi Targaryen v utajní nebo měnič. Nic mezi tím. Leda ještě Benjen.

webmaster
26.5.2016 | 10:30:40
AviaRa

A co TelePetyr aka Littlefinger?

26.5.2016 | 12:57:44
kutas

#6950 AviaRa: jo ve všem máš pravdu já jak si nepamatuji moc druhou sérii tak jsem na ní takhle nenahlížel

#6955 tap: jo tak 7. bod se v příštím díle změní :D

#6974 tap
26.5.2016 | 14:21:03
tap

#6973 kutas: at uz zmeni jakkoliv (a ja neverim, ze se povede vsechno srovnat hned v dalsim dilu), Cersei nema sanci napravit vsechny prusvihy, ktery to prineslo. Totalni rozvrat rise (jak dlouho bude trvat, nez se situace napravi na venkove?), naprosta ztrata duvery v krale, Cersei, Tyrelly… kdo bude podporovat krale, kterej se necha prevezt bandou fanatiku? Kdo bude verit Tyrellum, kteri maji dva odsouzene?

A mimochodem – napochodovat tam s armadou je dalsi vrcholne debilni napad Cersei. Protoze prvni obeti bude Loras a druhou Margery. A pak at se deje, co chce, protoze to hlavni – zachranit ty dva – se nemuze nikdy povest. Tyrellove se odvrati od Lannisteru, mozna proti nim i budou valcit, protoze to byla od zacatku chyba Cersei.

#6976 AviaRa #6980 Fosie #7074 kutas
26.5.2016 | 20:36:32
meternych

mě dostává jakou má luxusní postavičku Cersei po třech porodech))) a nějak mi utíká smysl toho proč když Tyrion osvobodil draky z okovů jim neotevřel ven,ale nechal je ve sklepě, chtěl je snad vypustit ne??!!

#6977 tap
26.5.2016 | 20:39:22
AviaRa

#6974 tap: Myslím, že o to jí i jde… Aby se navzájem „vymlátili“. Ale je to hloupé, máš pravdu. Nicméně od Cersei nic bych chytrého neočekával. :D

26.5.2016 | 20:50:44
tap

#6975 meternych: a proc by nemela? Ja mam kolem sebe hned nekolik holek po porodech, ktery maji vybornou postavu.

A ve stredoveku nebylo moc z ceho tloustnout.

#6978 meternych
26.5.2016 | 21:02:29
meternych

#6977 tap: a taky jen plánovali na zadku lsti a pili víno?? )) Cersei mi nevadí spíš mě mrzí to jak málo prostoru dostávají dráčci(((

#6979 tap
26.5.2016 | 21:13:43
tap

#6978 meternych: :) no je fakt, ze mas pravdu, ale zase je pod stresem… draku si asi jeste uzijeme, v tyhle serii maji byt hodne. Tak asi v poslednich dilech

26.5.2016 | 21:16:03
Fosie

#6974 tap: a nejde jí třeba o to (krom pomsty nej vrabčákovi) aby margery byla mrtvá a cersei mohla zas vládnout?:)

#6981 tap
26.5.2016 | 21:47:14


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama