Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z knih!

AviaRa

Ale aspoň tam není rozvedený fanatik Aeron, dalšího blba co uctívá mušle bych nesnesl.

25.5.2016 | 13:41:26
Monkeyskunk

#6940 AviaRa: Jo jo, tak nějak souhlasím. Mě šlo o to, že pro DaD tam ten smysl je a to zkrátka Dany, ikdyž tě a třeba i jiné nezajímá :-D Vždyť i to Dorne už u mě postrádá smysl. Ale to by bylo na dlouho, musím na zkoušku :-D Nejde mi ani o to svrhnutí, víceméně to byla demokratická volba (jasně nebylo to referendum, ale jestli to byli vyznamni Železní páni, tak by to asi stačilo), ale spíš o to, že ikdyž se přiznal k vraždě jejich krále, je to nechalo naprosto chladnýma. Což právě vůbec nekoresponduje s tím, jak se všichni pustili za Ashou a Theonem je vraždit :) Ale vždyť si to defakto sám napsal, takže se jen opakuju :) Celkově mi v seriálu Euron moc nesedl no. Vlastně s postupujícím časem mi tam sedí míň a míň věcí/herců/situací atd. :-D

#6943 AviaRa
25.5.2016 | 14:11:03
AviaRa

#6942 Monkeyskunk: Tak já čekal, že když už tam nebude Victarion, tak Eurona pořeší lépe. Pro mě za mě, ať si za Dany jede Asha s Theonem.

Ale takhle mě akorát mrzí a štve, že nové postavy (i v Dorne), jsou odfláknuté, nudné a stupidní. Bohužel Euron se k nim zřejmě přidá. Prostě jim není věnováno víc času a péče, abych se jako divák mohl o ně zajímat, jako se můžu zajímat o relativně starší postavy.

Chápu ten smysl, co sám zmiňuješ – Dany dostane lodě, souhlasím s ním, je logický. Ale tenhle trend odfláknutí nových postav mi prostě vadí, když už jich tam nedávají tolik, tak ať aspoň za něco stojí.

A hodně štěstí při zkoušce. :D

#6944 Monkeyskunk
25.5.2016 | 14:17:00
Monkeyskunk

#6943 AviaRa: Díky, asi to pomohlo, Áčko je doma :-D

Je to jak říkáš no, hodně postav a děje se tam přidává prvoplánově jen proto, aby tam prostě byli, protože přece byli i v předloze, případně protože je to prostě kůl :-D Ono mi příjde i celkem směšné, že defakto zrušili Dorne a od té doby jsme se tam vlastně vůbec nepodívali, nebo se pletu? :-D Kdoví, co s tím háďátka udělali. A Euron… plná huba keců a chvástání, jak se ho bojí celé moře (nevím teď které, Úzké? Nefritové?), každopádně je to jen vítr (slova :) a příjde mi, že skutek tak nějak utek. Co víme, tak přijel sám a nemá ani žádnou posádku, kdoví, jestli má vůbec vlastní loď. Nějak moc nechápu, co chce Dany krom taxíku a jeho dicka (nevím proč by po něm měla Dany toužit) nabídnout. A k tomu, aby ji přesvědčil ke sňatku by jí musel sakra vyrazit dech. To už bych věřil víc tomu, že AA bude Theon Bezúdý :-D

25.5.2016 | 17:40:55
Somebody Special

To je tak super, kolik vtipů se na Hodora vyrojilo :-D Nechápu, co z toho tak děláte, smrt Oberyna, Hounda, Ygritte, Tywina a dalších byla mnohem víc k pláči, než tenhle šašo.

#6946 Packa
25.5.2016 | 18:11:51
Packa

#6945 Somebody Special: On někdo brečel kvůli Tywinovi a Houndovi? :D Oberyn k pláči nebyl. Ygritte jo, ale přece jenom u Hodora to bylo sebeobětování, ostatní byli zabití tak nějak „bezúčelně“ (blbé slovo, ale tak snad chápeš :D ).

#6948 Somebody Special #6959 Nalen
25.5.2016 | 18:14:58
mauvais-ange

Euron mi byl od první chvíle hrozně nesympatický, ale vzhledem k tomu, že mám ráda Theona a Yaru, tak je to asi pochopitelný :-D Ale tak celkově bych ho vedle Daenerys vidět nechtěla. Ale třeba ta nová kněžka je podle mě obsazená dobře a to jsem holka, takže prsa neřeším. Seděla mi tam a hlavně má nejspíš i větší schopnosti než Melissandra, takže to s ní bude ještě zajímavý…

25.5.2016 | 18:16:06
Somebody Special

#6946 Packa: Já kvůli Houndovi teda „ano“. Ale spíš mě sralo, že ho zabila Brienne, kterou bytostně nesnáším.. navíc byl Ohař jeden z nejlepších bojovníků ve Westerosu, to se prostě nemělo stát. Do desátý epizody budu doufat, že to přežil, dojde si pro paní Tormundovou a udělá s ní krátkej proces.

Bohužel mám ale spíš takovej pocit, že Brienne nikdo nezabije, vzhledem k tomu, že má jednu ze tří známejch zbraní proti WW. (Ještě Jon, Tommen, možná starej Tarly?)

Co se týče Tywina, byla spíš komická než k pláči, ale rozhodně mi jeho postava chybí v GoT víc jak špekoun Walder. Už jenom ten fakt, že Tywin by nikdy nedopustil, aby mu po městě chodili fanatici a kdyby se o to pokusili, tak je smete armádou. Kevan je suchej.

#6949 Packa #6950 AviaRa #6956 tap
25.5.2016 | 18:22:50
Packa

#6948 Somebody Special: No tak jasně, neříkám že nechybí, ale k pláči to nebylo. Ale souhlasím, že Tywin by se s tím takhle nepáral. Cersei se sice snaží být všude a mít všechno pod kontrolou, ale zatím se jí to spíš hroutí.

#6953 Eleanor05
25.5.2016 | 18:28:26
AviaRa

#6948 Somebody Special: Seriálovou Brienne také nesnáším a nemůžu se dočkat chvíle, kdy konečně chcípne. Zabije Ohaře, Stannise a určitě si tuhle sérii někoho dalšího kuchne.

Hlavně ještě tupě brečí jak „Davos je teď za Jona, ale byl u zlého Stannise, fuj fuj, nevěř jim“. Tupě podporuje Renlyho, kterého odmítl i Ned, špiní tím jeho památku, za ta její slova. Pak hned přelítne ke Catelyn, potom k Jaimemu (paradoxně z nepřátelského rodu) a potom zpátky k Sanse a ještě má tu „drzost“ tupě kritizovat za to samé (který to dělá pro dobro věci – snaha něco dělat s WW). Na zabití… Asi si přečtu část knihy dostává přes zadek, abych se uklidnil. :D

#6951 AviaRa #6973 kutas
25.5.2016 | 18:30:08
AviaRa

#6950 AviaRa: *část knihy kde dostává přes zadek

25.5.2016 | 18:30:36
Eleanor05

#6863 karel304: Já nevím, no. Moc dobrej vývoj postavy u Sansy právě není. Vývoj postavy má být postupný a uvěřitelný. Po všech strašných věcech, co se jí staly, než poznala Ramseyho, byla pořád stejně naivní, jen už jí teda došlo, že Joffrey a potažmo všichni Lannisteři kromě Tyriona, jsou zlí. Po Ramseym se ale naráz změnila ve svůj opak. Furt chce válčit (předtím se ani nezajímala o politiku), chce být dominantní a aktivní (předtím ji zajímalo jenom, za koho se provdá), je to až příliš velká změna, která jde snad proti všemu, čím Sansa byla…

25.5.2016 | 18:50:13
Eleanor05

#6949 Packa: Přesně, taky nechápu, proč lidi všude píšou, že Hodorova smrt byla nejsmutnější scéna, že u ní brečeli atd. To asi začali sledovat seriál až tuhle sérii. Hodor byla postava o ničem, nechci znít krutě, ale v podstatě simuloval tažné zvíře. D and D se zas potřebovali zbavit dalšího člověka, protože když nemají G. R. R. Martina, neví, co s dějem. A časová smyčka je sice zajímavá věc, ale nevím, jestli se hodí do historické fantasy. Takhle pak můžou napsat, že Bran způsobil v minulosti všechny události a nemusí už nic vysvětlovat… Tywin byla moje oblíbená postava, byl zlej atd., ale byl to prostě borec. :) Byl chytrej, sečtělej, měl věci promyšlený. Cersei je jenom rozmazlená, namyšlená ženská, která si o sobě myslí, že je chytrá, ale je hloupá jako málokdo v GoT. Vždycky rozpoutá něco, co pak sama neumí zvládnout – dala moc Joffreymu, vymklo se to. Dala moc Vrabčákům, vymklo se to a teď zas čeká, kdo ji zachrání. Pořád doufám, že ta kráva umře a furt nic.

#6955 tap
25.5.2016 | 18:59:03
tap

#6940 AviaRa: No tak trochu zapominas na to, ze Zelezni jsou sebranka tech nejzabednenejsich primitivu. Jsou to naprosti idioti, do jednoho. Jedinej, kdo nema problem napocitat do peti, je Theon a to jen proto, ze ho vychovavali Starkove.

Jinak je to narod zralej na vyhubeni a vubec nic by se nestalo, kdyby na ostrovy dopadl meteor.

#6957 AviaRa
25.5.2016 | 19:00:46
tap

#6953 Eleanor05: tak Cersei si jen mysli, ze je strasne chytra a prohnana, ve skutecnosti kdykoliv se pokusila vladnout, dostala totalne na frak. Nekolik mistrovskych kousku:

  1. Nechala zabit Lady, cimz zacala nenavist mezi Starky a Lannistery.
  2. Naprosto nezvladla Joffreyho a krmila ho kecama o tom, jak on je kral a muze cokoliv.
  3. Intrikovala proti Tyrionovi, cimz oslabila pozici rodiny v Kings landing a kdyby ji z toho nevytahl Tywin, bylo hotovo
  4. poradila propustit Barristana
  5. Pritahla do KL Qyburna a dala mu obrovskou pozici
  6. Zmanipulovala proces proti Tyrionovi

a uplne nejhorsi rozhodnuti v historii Zapadozemi:

  1. Dala neomezenou moc fanatikum

Nechavam stranou, ze nebyla schopna spolupracovat s Tyrelly, chovat se slusne k normalnim lidem, myslet na budoucnost ohledne Nocni hlidky nebo prichazejici zimy… atd.atd.atd.

Jedina postava, ktera se ji ve stupidite svych rozhodnuti muze rovnat, je Catelyn.

#6958 AviaRa #6960 Eleanor05 #6973 kutas
25.5.2016 | 19:08:49
tap

#6948 Somebody Special: Ohar zije :-P

25.5.2016 | 19:09:42
AviaRa

#6954 tap: Spíš zapomínám na to, že D&D se začíná chovat jako sebranka primitivů…

Každý rod má svého neschopného blbečka, ale svádět to automaticky na celou skupinu lidí, hloupost.(Stannis si je hezky podal). Ale takovouhle stupiditu co předvedli v seriálu, to nemá obdoby.

Victarion je hloupý a naivní být může . Naopak bratr Euron tak ale z knih popsaný není, je „šílený“ a možná „zlý“, ale rozhodně není stupidní. Seriálový Euron, to je jiná písnička… Tomu stačí „big cock“ a myslí si, že dobude svět, krása D&D.

Už vidím, jak po vzoru Tyene z páté série řekne Daenerys „You wan't a good boy, but you need the bad cock“. Potom tomu většina lidí dá 11/10 a bude vystaráno.

#6961 tap
25.5.2016 | 19:09:47
AviaRa

#6955 tap: S Barristanem pomohl Varys, který se takhle snažil dostat schopné lidi pro Daenerys.

25.5.2016 | 19:10:48
Nalen

#6946 Packa: taka otazka, bolo to vazne sebaobetovanie? pozrel som si tu scenku niekolkokrat. Bran bol v minulosti/vizii ked zacul volanie aby sa vratil lebo potrebuju Hodora. Potom sa pozrel na Wilysa, a vtedy bolo ukazane ako niekto ovladol Hodora (pravdepodobne Bran,ale je to iste?). Nasledne Hodor, duchom nepritomny, tahal Brana von z jaskyne, kde nakoniec drzal tie dvere. Ale ked ich drzal, bol to uz skutocny Hodor alebo stale len niekto v nom? celkom ma to zaujima, a hlavne ma udivuje, ze to tu nikto nerozoberal, ked sa tu rozoberaju rozne bludy :D tak isto mam otazku, ked bol v tej vizii, a Wilys sa zrazu zvalil na zem, takisto mu zbeleli oci akoby ho niekto ovladol. Dokaze Bran byt v nejakej vizii, a zaroven ovladat 2 osoby v dvoch casovych ociach? a ak ano tak naco by sa vobec do Wilysa prevtelil? nejako neviem pochopit celu tu scenku co sa to vlastne stalo :D

#6961 tap
25.5.2016 | 19:14:08
Eleanor05

#6955 tap: Souhlasím, až na poslední větu. Cat byla blbá, ale ne zas tak, jako Cersei. Cat udělala jenom jednu chybu – s tou dýkou a Tyrionem. Samozřejmě tím rozpoutala asi milion věcí, ale Cersei svými špatnými rozhodnutími taky a ona jich udělala mnohonásobně víc, jak už jsi vypsal.

#6997 rhobos #6998 TNO95
25.5.2016 | 19:20:31


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama