Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Diskuze: Obecná diskuze

Obecná debata o seriálu The Vampire Diaries. Nepište zde spoilery z aktuálních epizod!

millay24ify

#6259 Wolfka123: Teďka jsem se teda taky zasmála:-D, jak si to fakt každý vysvětlí po svém:-) Akorát si nejsem úplně jistá, jestli jsem dobře porozuměla tomu, jak to myslíš. Asi si dneska sedím na vedení… Jako, že když Elena řekla: „Já nevím, jestli vždycky, ale teď zrovna ano“, myslela to tak, že nemůže vyloučit, že nepotká někoho jiného než Stefana, ale že jako ví, že ten někdo jiný určitě nebude Damon i přesto, že poznala ripperskou stránku Stefana? Doufám, že jsem to napsala aspoň trochu srozumitelně …

#6263 Wolfka123 #6265 Goodies
12.2.2014 | 20:46:41
Goodies

#6257 Wolfka123: Ty zas nemusíš Delenu a taky nejsi schopna některé věci uznat, takže je zbytečné se navzájem přesvědčovat ;) Deleny to vidí logicky takto, Steleny takto… Jako s tou větou, co tady řešíte, když Elena řekne Damonovi, že neví, jestli to bude vždycky Stefan, ale právě ano. Jediné, co třeba mi z toho vyplývá je to, že pro ni byl v danou chvíli správným rozhodnutím Stefan a v tu chvíli si myslela, že jeho miluje víc (nutno říct, že s Damonem do té doby vlastně nic neměla a většinu času ho nenáviděla), takže by ani nedávalo smysl, kdyby si vybrala právě Damona. Ale proto, když se stala upírem si ujasnila, jak to s těmi city má. Stefana sice milovala, ale pak se zamilovala do Damona. Nic složitého. V reálném životě se to děje běžně… Lidi se berou, slibují si lásku navěky, mají spolu děti a pak příjde někdo jiný a zamilují se znova…

#6264 Wolfka123
12.2.2014 | 20:53:56
Wolfka123

#6261 millay24ify: :D ja pisem niekedy nezrozumitelne :D a hlavne mi nefunguju niektore pismenka na klavesnici a musim ich kopirovat tak mozno aj preto, potom nedokoncim vetu :D .. no teda myslela som to tak, ze aj ked Elena stravila skoro celu 3 seriu s Damonom a aj ho pobozkala aby zistila co citi a aj videla ako Stefan zabijal ludi .. aj tak sa rozhodla pre neho pretoze si uvedomila ze ho momentalne miluje viac napriek vsetkemu .. a preto povedala ze nemoze povedat navzdy ale teraz, pretoze ma len 17 a moze jej do zivota vstupit este hocikto a hocico.. ale vravim to je moj nazor a pocit, nemusi to tak byt :D

#6267 Goodies #6268 millay24ify
12.2.2014 | 20:56:19
Wolfka123

#6262 Goodies: no presne, kazdy to vidi inak a aj si to bude vzdy vykladat podla svojho, preto sa nema vyznam hadat, len si povedat ako to kazdy citi a chce aby to skoncilo :} .. a mas pravdu deje sa to aj v normalnom zivote, netvrdim ze je to nieco neprirodzene :}

12.2.2014 | 21:00:09
Goodies

#6261 millay24ify: Pokud je to takhle, tak to se na mě nikdo nezlobte, ale to mi moc smysl nedává :D Je to hodně prostá věta, na to to takto motat :D Vyplývá z toho pouze to, že v tu chvíli si vybírá Stefana, ale nemůže samozřejmě vědět, že ho bude milovat navždy… Pak ještě dodává – Možná kdybysme se ty a já potkali dřív… Prostě pro ni v tu chvíli ani není jiná možnost než Stefan. Jak jsem řekla, do té doby ani neuvažovala, že by s Damonem něco měla a Stefana věřila, že ho miluje… Jediné, co byla schopna k Damonovi říct, bylo, že jí to s ním pohlcuje, nikdy neřekla, že ho miluje. A když si to nechtěla přiznat, tak jak by si ho mohla vybrat? To si byla schopna přiznat, až si urovnala city k oboum po tom, co se stala upírem a všechno se jí zesílilo.

#6266 Wolfka123 #6271 millay24ify
12.2.2014 | 21:04:48
Wolfka123

#6265 Goodies: súhlasím, len v jednej veci ti budem oponovat a to ze nemyslela si alebo nie len verila ze Stefana miluje, ale fakt ho milovala :}

#6269 Goodies
12.2.2014 | 21:13:07
Goodies

#6263 Wolfka123: No ale to v podstatě vystihuje to, co píšu :D Ale to pořád není překážka tomu, jak se nakonec ve čtyřce rozhodla po tom, co si jako upír ujasnila svoje city… Vždyť při tom rozchodu Stefanovi vysvětlovala, že najednou se její city k Damonovi změnily… Už se nemohla rozhodovat rozumem, že ano, tak by to mělo být, do Stefana jsem se zamilovala na první pohled, jeho bych si měla vybrat, jeho jsem celou dobu milovala… Už si prostě nemohla lhát v tom, že se přes všechno zamilovala do Damona.

12.2.2014 | 21:17:30
millay24ify

#6263 Wolfka123: Jasně, tak jsem to pochopila správně, jak to myslíš. No uvidíme, co na nás chystají:-D

12.2.2014 | 21:18:48
Goodies

#6266 Wolfka123: Vím, že Stefana milovala. Ale chci říct, že v té době, kdy ji to už táhlo k Damonovi už musela milovat jeho, ale pořád jakoby chtěla milovat Stefana, tak ani nepochybovala, že by ho nemilovala. Jestli mi teď rozumíš :D :D :D

#6270 Wolfka123 #6272 millay24ify
12.2.2014 | 21:21:09
Wolfka123

#6269 Goodies: rozumiem :D sa striedame v tej nezrozumitelnosti :D … no urcite k nemu uz citila nieco viac, ale uprimne a na 100% to podla mna citila az ked zlomila puto a uz nebola nicim oplyvnena :}

#6273 Goodies
12.2.2014 | 21:30:19
millay24ify

#6265 Goodies: Já to taky vnímám tak jako ty, akorát jsem se snažila zjistit, jestli dobře rozumím tomu, jak to Wolfka 123 myslí. Docela mě baví nad tím přemýšlet ze všech stran, tak jsem si chtěla být jistá, že chápu, jak to myslí.

12.2.2014 | 21:31:40
millay24ify

#6269 Goodies: Přesně jsi vystihla, jak si myslím, že to bylo:-D Naprostý souhlas:-)

12.2.2014 | 21:34:12
Goodies

#6270 Wolfka123: Tak to určitě… I když už na začátku čtyřky jasně Tyler řekl, že pouto neovlivňuje city, jen způsob chování, tak jsem si i já byla jistá až na konci :D :D :D Ale pak už mi to všechno dávalo smysl… Nakonec i to pouto…

#6274 millay24ify
12.2.2014 | 21:34:27
millay24ify

#6273 Goodies: No, já jsem si vůbec od začátku ani nepřipouštěla možnost, že by pouto ovlivňovalo city, ale měla jsem celou 4. sérii zkaženou tím, jak to tam plácali všichni okolo v tom seriálu. Tak jsem se teďka rozhodla, že 4. sjedu s pětkou znovu a už si v poklidu užiju Delena scény:-)

12.2.2014 | 21:37:12
millay24ify

Když jsem se koukala na nějaké scény Deleny ze 4. série na youtube, říkala jsem si ty jo, to se jim fakt povedlo, ale já na to ani nemám pořádně hezké vzpomínky kvůli tomu opruzu kolem. Myslím, že mě teď ta 4. i bude více bavit. Mě to fakt tehdy ani moc nebavilo, náladu mi zvedla až scéna „Im not sorry, that I love you“ a ta byla až na konci série. Navíc ve 4. začaly některé ty výrazné logické chyby v ději.

#6278 Goodies
12.2.2014 | 21:44:22
Goodies

A ještě… Ať vysvětlím i svůj pohled na věc… Já v každém seriálu preferuji i trošku té logiky, ať je to fantasy, či romantika, či já nevím co… Prostě mám ráda, když má něco nějaký průběh, vývoj postav… a dává to smysl. A teď mi řekněte… Když se všichni odosobníme od Steleny, Deleny a od toho, jak to teď celé zamotali… Když se teda chápeme, jak to Elena měla, jak to celou dobu bylo prezentováno. Shodneme se na tom, že takové věci se prostě dějí, ani v seriálech to není nic neobvyklého, někdo si slibuje věčnou lásku a pak do toho vstoupí někdo jiný, to prostě člověk neovlivní. Tak jak mi chcete vysvětlit to, že po tom všem, jak se to do teď ubíralo, by se Elena zpátky vrátila ke Stefanovi? Jako jak by vysvětlili co se do teď stalo? Upírstvím si vyjasnila své city a teď co? Chápete mě? Neumím si to prostě představit, ať jsem fanda jakéhokoliv klubu :D I z pohledu Stefana, jak by mohl příjmout takové přehazování? Nebo z jeho pohledu min. tu zradu, že se zamilovala do jeho bratra? Já opravdu nevidím jiné řešení, než v tom, že by Damon umřel a je by to opět nějak spojilo, nebo to, že by byl každý úplně s někým jiným… Jinak už opravdu nevím…

#6282 millay24ify #6289 Wolfka123
12.2.2014 | 21:44:37
millay24ify

Já vím, že spousta fanoušků Stefana a Eleny to vnímá tak, že jsme si užili Delenu už od začátku čtvrté série, ale ona opravdu pořádně začla existovat až v pětce a tam se ještě řešil Stefan a to, že se o něm Eleně zdá, potom narážky na to jak osud dá vždy dvojníky dohromady apod. Prostě by mi vyhovovalo, když by na chvíli nebyl ten jejich vztah pořád zpochybňovaný tím, že je to omyl. Proti Steleně taky zazněly i v seriálu nějaká negativa, ale vesměs se o nich vždy mluvilo jako o té lásce, která nikdy neumírá …

#6280 Goodies
12.2.2014 | 21:52:44
Goodies

#6275 millay24ify: Tak já jako Delena, jsem byla znechucená celou čtvrtou řadu :D A právě ani ty hezké chvíle Deleny jsem si neužila kvůli tomu, že tam pořád visel otazník nad tím poutem… To víš, že jsme pořád řešily, že by scénáristé museli být zdrogovaní, aby nebrali v podtaz děj do čtvrté řady a udělali z Deleny frašku :D ale pořád tu byla ta možnost… No a teď, když to čtyřkou Elena vlastně potvrdila a potvrdili i ten vývoj, že byl správný, tak teď co? Chápej mě i z mého pohledu. Beru to tak, že Elena milovala Stefana, ok, ale pak se zamilovala do Damona (říkám, nic co by se nedělo dnes a denně). A jak mám vzít teď fakt – když se odosobníme od toho klubu Delena, Stelena :D – že by se Elena měla po tomhle všem vrátit ke Stefanovi? Jako za jakých okolností by se tak mohlo stát? Jak by to vůbec mohlo dávat smysl, aby to nenarušilo celou tu logičnost ve vývoji? A jak by to i ten Stefan se svou povahou mohl příjmout, tohle přehazování? A z jeho pohledu i zradu v tom, že se zamilovala do bratra? Jako opravdu nevím, co s tím teď chtějí dělat dál…

12.2.2014 | 21:56:38
Goodies

Hm, tak koukám, že se uložil i můj první příspěvek, ve kterém jsem to už rozebrala, a pak mi napsal comp, že se to neuložilo :D Tak je to tu dvakrát trochu jinak no :D :D :D

12.2.2014 | 21:58:00
Goodies

#6277 millay24ify: Když už jsme u té lásky, která nikdy neumírá… Ono to může mít i takový výklad, že to je první opravdová láska, a na tu člověk nikdy nezapomene a vždycky k tomu člověku budete cítit něco zvláštního a mít k němu jiný vztah, než k člověku po něm, i když už s tím druhým zůstanete… Jen žes to tak zmínila… :D

A k té Deleně, těch pár scén, co dali… A jak říkáš, to věčné zpochybňovaní… To je spíš k vzteku, než aby z toho Deleny něco měly :/

#6283 millay24ify
12.2.2014 | 22:05:33


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama