Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Diskuze: Obecná diskuze

Obecná debata o seriálu The Vampire Diaries. Nepište zde spoilery z aktuálních epizod!

Firefly621

No já když jsem se dívala poprvé, vůbec jsem si jí neuměla s Damonem ani představit po tom všem co tam dělal, ale když se ukázalo, že vlastně zabijáci a tak trochu pokrytci jsou tam všechny postavy, tak jsem se nad to povznesla a už jsem si toho tolik nevšímala, teda až na to co byly fakt extrémy. :D A Damon s Elenou mi začali dávat spolu nějaký smysl až když jsem se později znovu podívala na první dvě série a víc si jich všímala spolu, pak mě naopak ve 4té sérii docela bavili. Teď čekám, že až se Elena dozví o Aaronovi a Jeremym logicky by se měla s Damonem rozejít, protože i když mu odpustí první poslední, tohle by mělo být i na ní moc. Ale to pro mě automaticky neznamená, že se pak vrátí zpátky ke Stefanovi. Snad mají ty postavy aspoň trochu sebeúcty. :D

#6285 millay24ify
12.2.2014 | 22:21:47
millay24ify

#6276 Goodies: Já ti naprosto rozumím, mě logika v seriálech taky velmi vyhovuje, ať to je jakýkoliv žánr:-). Pokud by teda Damon neumřel a Elena by se s ním zcela jednoznačně a nadobro rozešla a vrátila by se potom ke Stefanovi, tak já bych si to vysvětlila jedině tím, že prostě byla naivnější než jsem si myslela a opravdu věřila tomu, že Damon by už za žádných okolností nespáchal to, co teď udělal Jeremymu a prostě ten jeho čin by ji natolik znechutil, že už by s ním nechtěla být. Prostě by se v ní něco zlomilo a i přes veškerou lásku, by tohle byla ta čára, za kterou ona už by nešla. A láska by se tak nějak změnila v zášť. Jako nic moc, já vím, ale to je jediná teorie, kterou jsem schopna vymyslet na to, jak by mohli dát Stefana a Elenu znovu dohromady a zároveň, aby Damon zůstal naživu. Ono mě totiž překvapilo, jak Stefan říkal, že pokud se Elena dozví o tom, co provedl Damon Jeremymu, tak už pro ni Damon nadobro skončil. No a tak mě napadlo, že to je jediná možná velmi chabá dějová linka, které by se mohli chytnout, když by chtěli znovu Stelenu. Ale samozřejmě mi přijde mnohem logičtější ta druhá verze, že Elena bude neskutečně naštvaná, zklamaná, ale to, co k němu cítí nedokáže přemoct a i když jí to bude vůči Jeemymu a všem ostatním líto, ve svém nitru prostě najde pro Damona pochopení a soucit.

12.2.2014 | 22:22:04
millay24ify

#6280 Goodies: Já vím, že ta láska, co nikdy neumírá se dá takhle vysvětlit. Jen jsem chtěla říct, že mě to prostě otravovalo, však víš … A s tím, že ty scény byly spíš k vzteku naprosto souhlasím.

12.2.2014 | 22:31:29
Firefly621

Jo ještě k tomu ukončení jak to všechno dopadne, já bych si to moc nemalovala, že se to nějak rozlouskne jedním trvalým rozhodnutím teď někdy. Tohle je takový ten typ seriálu co se bude točit dokud bude mít velkou sledovanost a závěr si představuju podobně jako v Přátelích jestli jste je někdo sledovali, tam se hlavní hrdinové dali konečně dohromady až v posledních dvou epizodách.

#6286 millay24ify
12.2.2014 | 22:37:58
millay24ify

#6281 Firefly621: No s tou sebeúctou je to dobrá poznámka, ale já myslím, že tady se na nic takového nehraje:-D Jak je teď u Stefana vidět, sebeúcta nebo ne, pokud by Elena zavrhla Damona, bránit se jí rozhodně nebude:-D Každopádně pro mě by největší logiku mělo, kdyby Elena zůstala s Damonem. To by potom opravdu znamenalo, že je pro ni ta osudová láska, kdy můžeš získat vše, ale také i vše ztratit

#6287 Firefly621
12.2.2014 | 22:40:15
millay24ify

#6284 Firefly621: Přátele jsem nesledovala, ale dost se právě bojím, jaký paskvil z toho může vzniknout, pokud to budou pořád prodlužovat…

12.2.2014 | 22:43:40
Firefly621

#6285 millay24ify: No víš jak ona sice může opravdu milovat, ale to neznamená, že tomu člověku odpustí úplně všechno a že ho bude následovat kamkoliv, to by totiž znamenalo že by zahodila všechny svoje zásady a všechno čím je. A že po něm chce aby se změnil a on jí pořád dokola opakuje, že to nezmění, jo to třeba beru když chceš po chlapovi aby přestal pít, ale zabíjení lidí mi přijde jako trošku jiné kafe.

#6292 millay24ify
12.2.2014 | 22:50:33
Firefly621

A i když se mi Delena pak líbila, měli tam teda občas takové chvíle, kdy jsem si říkala proč s tím Damonem vlastně je, když po něm chce aby se stal Stefanem. Například to jak byla přesvědčená, že dokáže vdorovat tomu ovlivnění, protože Stefan to zvládl, nebo když mu řekla ať si vezme lék spolu s ní, to bylo jako by ho ani neznala.

12.2.2014 | 22:53:25
Wolfka123

#6276 Goodies: v tomto s tebou suhlasim,aj v zivote sa to stava ze sa zamilujes do ineho. :-) ale napr. stava sa aj to, ze vystriedas potom niekolko vztahov a po rokoch stretnes toho prveho a date sa opet dokopy a zalozite si rodinu, lebo tak nejak to bola ta najsilnejsia laska. Aj to sa stava..ono uprimne si ani ja neviem predstavit ani ti povedat situaciu co by sa muselo stat aby boli E + S opet spolu, takze pre mna to nejak pozitivne nevidim :-D len by som si ich este priala spolu, aj ked to pre nich uz nadejne nevyzera :-/:-D

13.2.2014 | 0:29:51
Wolfka123

Inak trojuholnik by sa urcite vyriesil smrtou jedneho z nich ale to neprajem nikomu, takze radsej nech si vyberie, hlavne nech nikto z nich neumiera :-D .. inak mozno sa ulakomi na Tylera, on je taky strateny pripad teraz a ona ma asi pre takych slabost :-D Damon, Stefan obaja trosku vrazedne naruseni :-D :-D to by bol ale hrozny par :-D

#6297 Goodies
13.2.2014 | 0:35:46
Hayley

Nic proti ale Elena a Daman by se k sobě měli zase vrátit a Katerina a Stefan zas k sobě a vše by bylo fajn :)

#6293 millay24ify #6296 Goodies
13.2.2014 | 11:29:11
millay24ify

#6287 Firefly621: No, tak se mi můj pracně vytvořený koment neodeslal… Tak ještě jednou znovu a lépe:-) Určitě máš pravdu v tom, že být s někým za cenu toho, že ztratím sebe sama je blbost. Já to vidím tak, že prostě to Elena bude cítit tak, že ona by Damonovi nikdy neřekla to co Katherine, že by se prostě s ním nikdy nerozešla a už vůbec ne takovým způsobem, takže šance, že by se takhle Damon spustil během doby, co by byl s ní je celkem mizivá. Navíc tím, že s ním je, je společnosti v podstatě víc prospěšná než když by s ním nebyla, takže víceméně být s ním je konání dobra:-D Navíc si ještě myslím, že až Damon přijde k sobě a zjistí, co se stalo, bude mu nejhůře za posledních 170 let a podle mě, i když on teda nemá tendence nějak často se oddávat pocitu viny, tak za tohle teda cítit vinu bude a bude se podle mě dost stydět, takže paradoxně to pro něj může být ve vývoji další krok kupředu a řekne si prostě, že už s tím musí přestat a že to je prostě hranice, kterou už nikdy nechce znovu překročit.

#6298 Goodies
13.2.2014 | 12:45:53
millay24ify

#6291 Hayley: Jojo, to by bylo, akorát je otázka, jestli je šance udělat to tak, aby to bylo uvěřitelné a smysluplné, hlavně teda myslím pro Katherine a Stefana.

13.2.2014 | 12:47:18
Maroola

Čaute, kočky, dlouho jsme se neviděly :) Dle mého názoru – pokud scénáristi opravdu nepovažují diváky za úplné tupce – existují jen dvě řešení toho jejich trojúhelníku. Buď zůstane Elena s Damonem (protože on prostě bude to její happily ever after, bez ohledu na to, co teď provádí), anebo s nikým, protože jakékoliv jiné řešení by naprosto popíralo charakter postav tak, jak byly doteď vykreslovány. To aby se Elena vrátila ke Stefanovi by byla naprostá blbost, a myslím, že by ji Stefan poslal do háje, protože by to bylo pod jeho úroveň. Jak jsem Stefana nemusela, když byl s Elenou, tak teď mám jeho postavu ráda. Ono mu to bez ní prostě svědčí. Za Delenu bych byla samozřejmě ráda, ale vzhledem k tomu, jak scénáristi domrvili 4. řadu, a stejným způsobem mrví i tu 5., dost pochybuju, že se ještě dočkám nějaké hezké Delena scény. Štve mě to, měli dostat s Damonem trochu prostoru na úplně obyčejné lidské (vlastně upírské) štěstí, aspoň desetinu toho prostoru, který měli se Stefanem, v rámci zachování jakés takés spravedlnosti a logiky.

#6295 Goodies
13.2.2014 | 13:39:15
Goodies

#6294 Maroola: Jojo, vidíme to všichni stejně ;)

#6300 millay24ify
13.2.2014 | 14:21:22
Goodies

#6291 Hayley: Jooo, tak to by bylo vůbec nejlepší :D Ale po posledních dílech opravdu nemám nejmenšího tucha, co to na nás zkouší a kam tím vším směřují…

13.2.2014 | 14:24:02
Goodies

#6290 Wolfka123: No oni jsou tam všichni tak trochu narušení, takže bych se nedivila ničemu :D :D :D

13.2.2014 | 14:25:02
Goodies

#6292 millay24ify: Hlavně Elena vždycky věděla, jaký Damon je a do čeho jde… Nikdy taky neřekla, že by ho milovala, kvůli tomu, že je snad cnost sama :D Prostě vždycky jsem je brala jako takové ty dva protiklady, co se přitahují. Vycházím taky hodně z toho, že se Elena jako upír dost změnila. Mohla některé věci posoudit úplně z jiného pohledu. Sama zabila a asi pochopila, co s upírem dělá krev a těžko můžou změnit, co jsou… Navíc, chtít měnit upíra, který si to přes 150 let užíval… :D Taky zažila na vlastní kůži, co to je mít vyplné city, jak to upírovi vše usnadní, když třeba někoho ztratí nebo je na dně… nic necítit, jenom si užívat a nemyslet na důsledky… Myslím, že s hodně věcma se prostě smířila… Nijak zvlášť neřešila ani to, jak Damon celé roky vyvražďuje ty Withněco (nevím, jak se to píše:D). A už po tomhle ho mohla zavrhnout… To ale neznamená, že se vším souhlasí, nebo že bude dělat to samé. Vždycky bude soucitná a bude lidi bránit, ale už to podle mě bere jinak, než když byla člověk…

#6301 millay24ify
13.2.2014 | 14:46:49
anndy

vůbec se nebojím, že by scénáristi nevymysleli jak vrátit Elenu ke stefanovi – prostě by to svedli na nějaký hokus pokus, nebo by eleně vymazali paměť.....x způsobů jak nás nasr.t :-D Takže buď budou všichni 3 sólo a začnou si žít své životy (myslím, že to bylo i v nějaký spoilerech na 5. sérii nebo tak něco ), nebo Elena Damonovi vše odpustí s tím, že za všechno může Kath, nebo si to prostě nebude pamatovat a nikdo jí to neřekne (což by musel někdo zabít slepičí prdel Car)

#6302 millay24ify #6303 Maroola
13.2.2014 | 15:09:49
millay24ify

#6295 Goodies: přesně tak:-D

13.2.2014 | 17:16:36


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama