Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z knih!

Lighthammer

#3300 tarava: souhlas, někteří výše přispívající soudruzi o tom přemejšlej, jako kdyby hráli Red Alert… za zadkem největší hrozba světa, na krku 100 000 lidí, který se potřebujou dostat skrz (tzn. ne přes) zeď a to hezky rychle. Cesty vedou jen tři, z toho dvě blízko moře, kde je větší riziko rychlýho přepadení, navíc podle mapy mám pocit, že skrz Černý hrad je to i nejkratší cesta. Plán poslat divoký do hlídky jako diverzi, to je asi tak stejně inteligentní, jako kdyby chtěli černoši infiltrovat SS.

11.6.2014 | 15:53:46
pajajs

ted me tak napadlo, proč to nevzali na okraji zdi přes moře… Lesů ja za zdí dost a vory jsou hotovy rychle, jen ta cesta by trochu trvala ;)

#3304 kiso1561
11.6.2014 | 16:01:48
mouse123

#3300 tarava: Máš pravdu na chodce sem pozapoměl, nevěděl jsem že jsou už tak agresivní že taky táhnou na jih(Domníval jsem se že tam jen prostě jsou a shromazdujou sily).Pravda taky je že kostkama Mance hodil už někdy v druhy serii když uvěřil jonovi a soustředil se na plan kterej vymyslel a az ted narazil.šachy ne online to beru… P.S Je sranda jak se tady o fantasy bavime na urovni bitvy o normandii:D

11.6.2014 | 16:09:36
kiso1561

#3302 pajajs: Oni nevedia stavať lode a ak by aj nejaké vory postavili tak určite nie dosť pre 100 tisíc ľudí, navyše na oboch stranách Zdi sú obsadené hrady.

#3305 pajajs
11.6.2014 | 16:11:13
pajajs

#3304 kiso1561: tak mohli poslat pár „lezců“ poblíž černého hradu, kde už na zdi nechodí hlídka a vylézt tam a postupně to nahoře pozabíjet potom bych tam zničil výtah a vrány by neměli jak bránit bránu.. ;)

#3306 zelinho
11.6.2014 | 16:16:03
zelinho

#3305 pajajs: ono se to řekne poslal pár lezců… ale vylézt na tu zeď dá asi taky pěknou fušku a ne všichni v tý jeho armádě budou nabušený dobytkové, který slejzaj zeď každej tejden na potrénování… už to, že zeď přelezlo tolik divokých s tormundem a thennama je mazec… 3/4 manceho armády jsou ženy, děti, starci, chromý, blbý, trpaslíci a bůhví co… 1/4 budou teda bojovníci, ale i ti asi všichni nezvládnou jen tak z fleku vyšplhat na 200 metrů vysokou zeď celou z kluzkýho ledu… a náčíní pro lezce asi taky nekupovali v obi na metráky…

11.6.2014 | 16:49:53
Lighthammer

ani nevim jestli bylo někde popsaný pobřeží jakoby u okrajů zdi, i když vypustíme hrady hlídky… čekal bych tam asi nějaký hodně členitý skalnatý pobřeží, taky nic moc nápad ze skály pouštět po lanech 100 tis. lidí + koně, obry, mamuty na nějaký rychle spíchnutý vory a při nulových znalostech moře doufat, že to prostě nějak dopadne :D Jo a víme, jestli je vršek zdi schůdnej všude?

#3308 Smooth
11.6.2014 | 16:53:14
Smooth

#3307 Lighthammer: Na západě by měl být sever a jih oddělený strmou průrvou, přes kterou vede Bridge of skulls.

v knize se tam také vedly nějaké boje a Mance ten most chtěl dobýt.

Na východ je pak Eastwatch by the sea, která by měla být fakt „by the sea“ tedy přímo u moře. Pokud by se někdo pokusil přelézt, tak by to mělo šance asi tak jako zkusit přelézt zeď přímo u Castle Black ;)

11.6.2014 | 17:07:26
pajajs

tak thennové to nepřelezli, sami řekli že to vzali oklikou ;) když mohli thennové, proč by nemohli divocí? :)

#3311 zelinho #3315 kiso1561
11.6.2014 | 17:16:21
kesuaus

#3278 segovesus: Hmm , to je pekne visvetlenie fungovalo by to tak ale važne? neviem ci som prosvedceny ze len tim že to spadne z velkej visky to vigeneruje take momentum (tie kamienky) ako granat .
#3280 Menec: Ano, urobil to velmy dobre . A sice to nevišlo teraz vie presne čo maju na obranu , skoro všetko odhalili , podla mna bola blbost zhadzovat tu kosu však by to zvladly aj bez nej ich pozabijat ked by višly . Teraz Mance bude vediet čo treba robit , I ked to že neuspely na druhej strane v nom môže vivolat obavy. Ako napriklad velkost ich armady dole (nemislim si že vedel spočitat kolko ich bolo na stene , ale ak nevie o tej zrade (Jon Snow) a vie že neuspely tim utokom na hrad pritom je mu jasne že všetcy išly na stenu , teraz bude mat obavy že ich je tak vela že tich par jenotiek ktore nechaly dole dokazalo obranit hrad .

11.6.2014 | 17:29:25
zelinho

#3309 pajajs: a jak by se jinak dostali? podle mě to určitě přelezli… ta jejich „oklika“ byla to, že někde splašili nějakou vránu, co zabili… ale silně pochybuju, že se táhli někam ke stínový věži… to by na ně tormund čekal asi tak půl roku, přece jen to bude asi krapet štreka…

11.6.2014 | 17:31:53
kesuaus

#3289 Smooth: V akoom kolvek suboji sa kopia hodi viac ako meč , ale maš pravdu ide aj o vicvik

#3313 zelinho #3315 kiso1561 #3317 Bobr von Bobrovic
11.6.2014 | 17:34:54
zelinho

#3312 kesuaus: v souboji v místnosti je lepší meč… a ještě lepší dýka… said oberyn

#3316 kesuaus
11.6.2014 | 17:39:13
Bobr von Bobrovic

Ta zeď má na dýlku 300 mil. Prostě neexistuje způsob jak ubránit takovou mega zeď se 100 muži nebo 1000 nebo 10 000. Jediný co měl Mance udělat bylo poslat pár tisíc vojáků tam kde nebyla zeď chráněná, vylízt nahoru a zaútočit s přesilou nahoře na zdi. Do tý zdi si moh klidně zatlouct „schody“ pro „nehorolezce“ a nemusel tam trdlovat u brány. Nebo alternativa č.2 poslat víc obrů a mamutů k bráně a normálně to prolomit. Stačil 1 obr aby se dostal dovnitř, bránu podepřel nějákym stromem a bylo hotovo. Bitka se mi líbila, ale vojensky to prostě byla blbost.

11.6.2014 | 17:46:14
kiso1561

#3312 kesuaus: V knihe

mali aj kopije proti obrovi a moc im nepomohli, zabil ho až Donal Noye, jednoruký kováč, mu strčil meč do krku keď ho obor zdvihol a začal mu lámať chrbát.

#3309 pajajs: Thennovia tiež preliezli len na inom mieste v seriáli, v knihe liezli všetci spolu. Keď hovoril že to vzali oklikou tak tým nemyslel že preplávali.

11.6.2014 | 17:46:34
kesuaus

#3313 zelinho: Oni neboly v miestnosti :D . Oberyn to povedal hlavne kovoli tomu že dyka sa rychlejšie vitiahne , ak by spravily stenu z kopii tak by nikdo nepresiel (proti ludom) . A proti obrovy potrebujes mat vzdialenost ked sa približis na dosah meča tak si teoreticky mrtvy kopijou by ho mohly proste bodat , možno by prežily aj všetci a ak by niekdo umrel (obor by sa zanim rozbehol) automaticky by ho mohly zapichnut čiže by bola maximalne jedna obet

#3318 zelinho
11.6.2014 | 17:50:40
Bobr von Bobrovic

#3312 kesuaus: Nejsem teda žádnej odborník, ale když se podívám do minulosti tak kopí se používala jen u jezdectva a proti jezdectvu. Ještě možná nějaký starověký falangy. Jinak pěchota používala většinou meče, sekery, tupé zbraně apod.

#3321 kesuaus
11.6.2014 | 17:52:36
zelinho

#3316 kesuaus: tak taky záleží, jak je ten obr stavěnej… přece jen je to pořád obr… dle jejich slov měl v sobě už tak 20 šípů a byl celkem fit… tak jestli neni bodáním kopí pro obra jako bodání jehlou pro lidi…

#3321 kesuaus
11.6.2014 | 17:55:41
Bobr von Bobrovic

Obr je tank jak sviň. Spíš sem se divil, že ho dokázali zastavit jen v 6. Bodání skrz mříž by ho určitě nezabilo jen tak hned i když v tomhle případě asi lepší než mečem. Zas když šli dolů bránit vchod tak asi netušili, že jim tam vlítne taková potvora :).

#3322 zelinho
11.6.2014 | 18:00:27
kutas

Nějak mi v hlavě uvízlo číslo 102 mužů bránících zeď z 8 dílu ale nějak se pořád nemůžu dopočítat kolik je vidět zabitých nebo zraněných bratrů noční hlídky v devátém díle. Spočítal to někdo???????

#3323 kesuaus
11.6.2014 | 18:09:08


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama