Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z komiksů!

Thoorakles

#5038 zuzupd: Další takovej! Tak kdo jsou teď hlavní postavy hmm? Namachrovaná blondýna, její blbej manžel, mrtvej syn a nákej černej kazatel, kterej si nadělá z jednoho chodce do kalhot? A vedlejší postavy a taky záporáci Rick a spol??? To si ze mě fakt děláte srandu????? Dám ti radu? Buď se na to přestaň dívat nebo sem nepiš takový komenty!!!

#5046 zuzupd
16.3.2015 | 21:34:28
sherman

#5040 Thoorakles: diki za podporu ;) naozaj netusim ako dosiel jhkanus k tomu, ze su si velmi podobni alebo rovnaki. totalne ignoruje okolnosti, za ktorych do slo k zabijaniu v ramci rickovej skupiny a v komunitach ich nepriatelov

16.3.2015 | 21:36:21
badyvlasim

Alexandrie rozhodne nepadne, jen se mozna stane urcita restrukturalizace

16.3.2015 | 21:47:49
badyvlasim

inak dobrej dil, po nekolika trapnejch dilech sem se bavil

16.3.2015 | 21:48:39
deletest

#5038 zuzupd: Terminus sice takový nebyl od začátku, ale po tom co se v Terminusu dostali k moci opět původní obyvatelé, nemuseli začít jíst lidi. RIckova skupina taky nejí lidi a nevzpomínám si, že by tam někdo umřel hlady… Guvernér dělal vše jen pro sebe, ne pro svou skupinu. Do města nepustil nikoho silnějšího nebo schopnějšího, kdo by mohl svrhnout jeho diktátorství. a pro jistotu je ještě zabil. Proto se bál i Rickovi (sice málo početné, ale schopné a silné) skupiny, která dokázala dobít věznici jen v pár lidech. Jinak to celkem pěkně shrnul Sherman :)

Ještě bych dodal, že je to diskuze a každý může napsat svůj názor (svým názorem nemyslím, spoilery co si přečtu někde na netu), a i když s někým nesouhlasím (třeba jako já s názorem Jhkanus) tak to není důvod, abych dotyčného urážel.

#5048 zuzupd
16.3.2015 | 21:49:43
zuzupd

#5041 Thoorakles: Takže to, že Rick a jeho skupina jsou hlavní postavy znamená, že je mám nekriticky adorovat? Já myslel, že píšu do diskuze o aktuální epizodě. Moje chyba, evidentně jde o fanklub Ricka a skupiny.

16.3.2015 | 21:50:26
agi

Je pravda ze rickova skupina to proste delala aby prezili, ale kdybychom na to koukali z pohledu nekoho jinyho (napr. nakyho zaporaka) tak uvidime ze vetsinu veci delali taky proto aby prezili… ale zas nejsou jako lidi z terminusu/ s tim bych to az tak nesrovnavala…

16.3.2015 | 21:50:31
zuzupd

#5045 deletest: No podle toho, co říkal Gareth, tak v Terminusu s kanibalismem začali opravdu pro to, že trpěli hlady (Gareth Rickovi řekl něco ve smyslu, že neví, co je to opravdový hlad). A nakonec viděli nebezpečí v každém, kdo nebyl jako oni, tedy nebyl ochotný dopustit se kanibalismu – Rick se choval podobně, ale naštěstí ho ostatní ze skupiny usměrňovali.

Guvernér to dělal rozhodně i pro svou skupinu, ale i se bál, že by ho někdo o jeho pozici připravil. Než mu přičiněním Michonne hráblo si Woodbury vedlo dobře.

Sherman zapomněl, že Rick v Atlantě přejel a popravil Boba, jednoho z těch „dobrých“ policistů z nemocnice. (A pak, že „příkaz zombíkům k útoku na farmu“ dal vlastně Carl, když střelil zombie Shanea do hlavy).

#5050 pajajs #5051 sherman
16.3.2015 | 22:30:23
k_ub0

Bože oxiduje tu nejaký TROLL to nemože myslieť vážne čo píše je to nejaké dieťa alebo TROLL ktorí sa nudi a nevie čo zo svojím životom tak piše bludy.

16.3.2015 | 23:02:24
pajajs

#5048 zuzupd: https://www.youtube.com/watch?… Pokud si dobře pamatuju, Rick ho 3× varoval aby zastavil (nestalo se, může si za to sám) Kdyby byl Rick psychopat a „ten zlej“, tal šetří kulku a nechá ho sežrat zombíkama.. K tý farmě se snad ani nebudu vyjadřovat.. Být to takhle, tak u Alexandrie jsou už nějaký 3 stáda a ve věznici víc.. nehledě na to, že to stádo tam bylo už když Carl střelil Shanea.

16.3.2015 | 23:17:32
sherman

#5048 zuzupd: vlozim sa do toho aj ja – policajt bob mal na vyber – drzat sa planu alebo utek. vybral si utek a musel niest nasledky. ak by sa dostal do nemocnice mohlo by to znamenat, ze by beth a carol uz nikdy neuvideli . preto ho rick spacifikoval, zial to skoncilo so zlomenou chrbticou, co asi nebol rickov zamer. takeho doriadeneho nemohli boba odovzdat dawn, taktiez by mohol pri prevoze zomriet. ani lezat na ceste ho nemohol len tak nechat ak nechcel, aby ho zozrali zaziva. Ale tato zalezitost s bobom je vo vseobecnosti dost diskutabilna..ja osobne by som cely hon na boba asi riesil inac, ale nezazlievam rickovi to, co urobil, pretoze vysledok vsetkych moznosti, kt. by v tejto veci ucinil bol nejasny a nebezpecny.

carl strelbou zachranil ricka a to, ze tam bolo stado zombikov bola nahoda, za ktoru oni nemohli. je vysoko pravdepodobne, ze skor ci neskor by nejake stado farmu tak ci tak zdevastovalo. v tomto pripade bol aspon rick vdaka carlovej strelbe zachraneny, urcite sa to vsak neda povazovat ako vina niekoho konkretneho. islo proste o neprijemnu zhodu nahod s necakanymi nasledkami.

inac je otazne, co chapal gareth pod „skutocnym hladom“, pretoze u kazdej osoby je to nieco ine. uvediem priklad z reality – mnohi japonski vojaci sa dopustali pocas druhej svetovej kanibalizmu napriek tomu, ze mali v kritickych situaciach podstatne viac potravy ako ich bieli vazni v zajateckych taboroch, ktori nepoklesli k ludozrutstvu. taktiez ak sa predsa len k tomu gareth a spol. uchylili, mohli sa po prekonani krizy znovu vratit k normalnemu stravovaniu. ale to nie…spohodlneli, zdegenerovali…rad­sej sa rozhodli krmit lahko dosiahnutelnym ludskym masom, kt. ziskali pod ruskom solidarity.

moj nazor na guvernera je taky, ze mu nikdy neslo o svoju skupinu. tuzil po moci, v rickovi videl konkurenta a potom, ako michonne dorazila jeho beztak uz mrtvu dceru sa iba ukazala guvernerova prava tvar – prestal mat zaujem o pretvarku, uz mu prestavalo zalezat na prestizi ludomila a hrdinu.

#5065 zuzupd
16.3.2015 | 23:19:45
borak

Dobrá epizoda, jak mi přišla Carol nejotravnější a nejzbytečnější postava už od první série, tak ta proměna během 5. sérky úplně super a fandím ji. Epizoda dost dobrá, končí v podstatě třemi cliffhangerami takže super.

16.3.2015 | 23:31:16
heminstein

Noah byl sice v seriálu krátce, ale mně byl sympatický, takže je mi jeho smrti dost líto. :-(

16.3.2015 | 23:37:10
Ghoust23

Tak tedy musím říct, že poslední díl mě upoutal do sedačky a nemohl jsem se od něj odtrhnout a vážně mě celkově bavil. „You gotta do what you gotta do“ aneb Rickova skupina a všichni její členové vždy dělali první a poslední, aby přežili. V takovémto světě se nedá odlišit dobro ani zlo. Survival of the fittest. Myslím si, že Alexandrie nevydrží – na pohled poslední kus ráje na Zemi, ale při bližším pohledu jde vidět jak jsou lidé zkažení uvnitř. Další ožrala co mlátí svojí rodinu. Přetvářka. Zkrátka typickej bullshit co se dá čekat od lidí. Moc mě mrzí smrt Noaha – nezasloužil jsi to a když ho Glenn dohnal u té dodávky, nepřál jsem si nic jiného, než aby toho sráče umlátil. Myslím si, že jeho smrt bude mít ještě pěkný dopad na dění v Alexandrii, a že se možná schyluje k onu „převratu“ jak to plánoval Rick s Carol.

Nevím jak vy, ale tahle epizoda mi dnes nedá spát. Těším se na další díl.

17.3.2015 | 0:45:18
Alex02

myslím, že obe strany to vidíte až príliš čiernobielo… fakt je taký, že aj sami tvorcovia dávajú divákom čoraz častejšie náznaky, že v Rickovej skupine dochádza k poruchám správania prirodzene na základe toho, čo sa im za celý ten čas udialo… už dávno to nie sú tí istí ľudia ako boli napr. v 3. sérii…

čo sa týka najnovšej epizódy – s oslavnými komentami, ako sa tam konečne niečo udialo, by som to nepreháňal, bolo to len ďalšie klišé telenovely Walking Dead, keď po hluchých epizódach musí pred polovičným finále nasledovať situáciu hrotiaca akční epizóda, v ktorej niekto zomrie a niekto sa zraní, aby sa mohol vytvoriť zárodok budúceho konfliktu… telenovela Walking Dead je takto našablónovaná už niekoľko sérií a kto to ešte nepostrehol, ten by sa mal zobudiť, tvorcovia už totiž niekoľko sezón divákov len vodia za nos

17.3.2015 | 3:27:39
C4death

Musim si taky ulevit..srac jeden cernoprdelnickej, jak se do neceho zacnou cpat nabozensky fanatici, je to vzdycky jenom pruser! Hlavne ze on sam nechal pozabijet svoje ovecky ..ale na to asi uz zapomel. Doufam ze ho trest nemine. Amen :D

17.3.2015 | 3:32:59
Menec

#5035 Jhkanus: Nevím jestli jsi myslel vážně to, co jsi napsal, každopádně meleš NAPROSTÝ nesmysly a The Walking Dead pravděpodobně vůbec nechápeš. V seriálu jde hlavně o přežití. Dobří/špatní lidé tam hodně splývají, každý udělal to svoje pro přežití. Ty Rickovu skupinu ale přirovnáváš k psychopatům, co zabíjejí jen tak, protože můžou (viz přispěvek Shermana). Když se tě někdo pokusí sníst, ty mu utečeš, ale on tě pronásleduje, aby snědl všechny tvoje přátele i tebe, nechal bys ho naživu? Pokud někdo přijede k tobě domů s tankem a začal po tobě střílet (ikdyž bys ho prosil o příměří), neopětoval bys palbu? Pokud by tě někdo vedl do lesa, aby tě tam odkrágloval (shane), nechal by ses zabít dobrovolně? Prosím radši se už nevyjadřuj, děkuji.

#5039 sherman: Souhlasím snad úplně se vším, co jsi napsal. Což je divný, protože jsi toho napsal fakt hodně :D Akorát jedna věc. Tím masakrem ve věznici asi měl na mysli to, jak Carol zabila tu černošku od Tyreese + 1 dalšího, kvůli epidemii. To je asi jediná věc, co s ním souhlasím. Ale opět to byly činy jednotlivce – Carol. Carol mi už občas celkově přijde tak trochu mimo a často překročí tu neviditelnou hranici mezi „dobrem“ a zlem. Přesto bych ji však ani zlomkem nepřirovnával třeba k takovému guvernérovi, který jen ze vzteku vystřílel cca 30 svých lidí (na konci 3 série myslím?).

#5097 sherman
17.3.2015 | 9:03:50
ZvacA

Dámy a pánové, myšlenka kolegy Jhkanuse je ale vlastně správná. Kromě srdceryvných pohledů vyplývajících z role protagonistů a jakože pro sebe seriálových okecávaček, že Ricks grupa je v tom světě mrtvol a magorů ještě k potlesku hodná, zase tak normální už moc není. Ano, jak jsme mohli vidět, oni lidi nežerou, nejezděj tankama na cízí dvorky a nesekaj hlavy, nedělaj si vkusný akvárka a nemasakrujou lidi na potkání. Ovšem, ta jejich snaha o přežití a pro ochranu vlastních řad udělat cokoli je od Guvernérů a gurmánů, případně na okolnosti se adaptujících kamárádů moc neodlišuje. Guvernér, ač jeho vyobrazení v seriálu je dost o hovně a je to narozdíl od předlohy kašpar, usiloval o to samý. Chtěl chránit svou komunitu, chtěl ji udržovat vlastním a pochopitelným a logickým způsobem (zápasy) a chtěl ji zabezpečit všemi nabízejícími se prostředky a hlavně praktickými věcmi. I on má svou historii, která se se slavnou Grimasou dost stírá. Měl prostředky, měl na to lidi a chtěl v rámci své komunity přežít a ochránit to, co vybudoval, za každou cenu. Jako jednomu z mála mu došlo o něco dřív, že kde se plazí mrtvoly a svět odešel do kopru, tu nebude pro nějaký dřívější žužu asi moc místa. Že se mu do cesty v tomto případě díky jisté kudrlince a korejcovi vetřeli Ricks, kteří mu vlastně (ano oni), docela posrali už tak podělanej život, je holt smůla. Gurmáni jsou z lidskýho hlediska chuji, ale dejme tomu, že zatímco Ricks si opejkali při hledání pipiny z dálnice veverky, tihle mohli zažít jinou a drsnější šou. Ale co, přežít chtěli taky, způsoby si asi nevybereš. A co teda Ricks banda? Jak se teďka ukazuje, všechny chujovinky, co Grimas napříč seriálem nakecal a měl v plánu lidskosti, přicházejí vniveč. Sledujeme tu dokonání proměny v ty, kterým Grimas a jeho skupina čelili, a kterým ta adaptace se na současný stav přece jen trvala mnohem dřív. No co, na jednu stranu tu budeme vystavováni, jak Ricks narážej na špatný lidi a opravedlňujeme jejich činy vendety, protože někomu z jejich skupiny zkřivili vlásek (což už samo o sobě staví rovnítko), ovšem jestli se vyhánění přeživších, zanechávání přeživších, ignorování přeživších, střílení přeživších v baru, přejíždění zajatců , likvidování jakože v hlavě střelených členů a plánování na převrat a vraždy pro vidinu slabosti druhých, něčím v tomhle jádru jejich přežívání liší od těch všech těch „zlých“, tak to bychom si jen, přítelé, nalhávali.

17.3.2015 | 10:16:15
hoolio88

#5039 sherman: Výborný příspěvek, naprosto přehledně vyvráceny všechny argumenty, které tu odpůrci Rickovy skupiny nadnesli (proč vůbec ten seriál sledují, když jsou jim hlavní postavy tolik nesympatické, to nepochopím)… Snad nejhorší mi přijde jejich argument, že kam Rick a spol. přijdou, tam přinesou zkázu a smrt. Proboha, uvědomte si, že je to seriál a že se v něm musí něco dít. Jak už tu bylo řečeno, kdyby někam přišli a žili tam šťastně až do smrti, nebylo by to pro diváky zajímavé. Já to vnímám jako shodu okolností, že se prostě vždycky ocitli ve špatný čas na špatném místě…

#5060 ZvacA
17.3.2015 | 10:56:14
ZvacA

#5059 hoolio88: No a není tomu nakonec taky tak? Z vidiny přežívání, ať už je jakékoliv, jiných komunit, skupin, partiček, se Ricks grupa vetřela do rozběhnutýho kolotoče. Ze kterýho – protože je to proboha seriál, jak si vtipně vysvětlil- vycházej sice jako vítězové, ale nesprávně interpretovaní jako „nepsychopati“ nehodni tohoto označení. Jenže už z principu celýho toho survival světa tomu tak prostě není. Nesympatický hlavní slavní hrdinové pro diváka? O to tu přece nejde. V seriálu stejní jako druzí? Zcela určitě. Při troše filosofie se na špatným místě ve špatný čas ocitli i ti jiní.

#5062 hoolio88
17.3.2015 | 11:10:51


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama