The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

OriginalHunter

to može byt tým zatmením slnka ako spln to može mat vedlajšie učinky na VIP ludí :D

27.10.2014 | 14:23:23
Packa

Ještě ke Kaiovi – jak říkal ke konci, že může sebrat veškerou sílu Bonnie, oba je zabít a jít domů sám. Podle mě nemůže. Kdyby mohl, proč by to už dávno neudělal a místo toho se s nimi bavil o spolupráci? Buď to udělat nemůže nebo (a o tom pochybuju) není takový záporák a chce, aby se vrátili i Damon a Bonnie.

27.10.2014 | 14:43:22
Goodies

#2967 Kali: No dobrý, ale co ostatní lidi, které kdy v MF kousl upír a ovlivnil je? Ti jsou s tím jako v pohodě, že se jim vrátili vzpomínky na upíry? A co mamka od Caroline? Proč by jim neřekla, že si pamatuje na ovlivnění? Dávno by všichni začli řešit, jestli se náhodou nemůže vrátit někdo, koho ovlivnili. A kdyby to s těma vzpomínkama věděli dávno (Matt a Jerr), tak proč by Jerr byl tak překvapený, když mu to řekla ta holka s tím ledem??? Vůbec to podle mě nedává smysl!!! Ani trochu!!! Už to, že by v MF nebyl jediný člověk, co by ho Damon nebo kdokoliv ovlivnil po tom, co se na něm nakrmil…

#2984 Packa #2990 Kali
27.10.2014 | 17:41:48
Packa

#2983 Goodies: To jsem přesně říkala. Tohle je nedomyšlené. V MF musí být víc lidí, kteří si vzpomenou minimálně určitě na krmení se na nich.

27.10.2014 | 18:00:31
kath023

#2980 Packa: S tím datem mě to nenapadlo..Možná ještě zjistíme,proč to tak je.Kai sice prvně říkal,že to co v ten den Damon udělal je klíčový,ale pak,když zjistili že vyvraždil svoji famílii,tak vlastně řekl že to vůbec důleitý nebylo..uvidí­me :D

Jinak,dneska jsem začala znova s 5.sérii (když už je to volno :D) a po osmi dílech musím přemýšlet nad tím,proč na to lidi tak nadávaj,mě to zatím baví.

#2986 anndy
27.10.2014 | 18:45:49
anndy

#2985 kath023: určitě by v tom mělo hrát roli to zatmění, ale možná i narození té nové – nějak si nevybavuju to jméno, takže bude stačit příjmení – Salvatorovic holky. Byla by to moc velká náhoda, že by se zrovna zjevila v MF a v „pekle“ by se taky řešil stejný den. Navíc většina černochů co se zatím objevili tak byli buď čarodějové nebo upíři :-) tak třeba ta máti patřila do gemini.....no jo fantazie jede naplno :-D

#2987 kath023 #2989 RoseMary #2991 Kali
28.10.2014 | 16:25:48
kath023

#2986 anndy: To zatmění podle mě bude zdroj energie nebo tak něco (jako je třeba úplněk,ta kometa nebo tak) :) jo,fantazie jede,tyhle teorie jsou nejlepší,i když je to pak úplně jinak :D

#2988 Leuš25
29.10.2014 | 10:34:42
Leuš25

#2987 kath023: jo to už jsem taky říkala ;)

29.10.2014 | 15:43:52
RoseMary

#2986 anndy: Ze by byla Sara tak dulezita?To se mi nezda a navic si nemuzu zvyknout na to,ze je Salvatorova.

29.10.2014 | 17:59:33
Kali

#2983 Goodies: ale kdyby Jer i Matt věděli o ovlinění už předtím,tak by jim to ani divný bejt nemohlo,protože by si nemohli uvědomit,že se jim to ovlivnění vrátilo…chápete?Já neříkam,že je to úplně neprůstřelná teorie a že je to všechno v pohodě,jen si myslím,že i když byl někdo ovlivněnej a pak si na to vzpomněl,nemusí to hned znamenat,že s tím někam poběží,když vlastně ani pak nemůže vědět komu věřit…nehledě na to,že třeba ty ovliněný už nejsou ve městě nebo tak…jasně,není to úplně domyšlený,ale já bych to zase tak nezavrhovala,v tom­hle seriále je plno jinejch věcí,který jsou nelogický a zrovna tohle se dá ještě nějak odůvodnit…jak třeba je možný,že dům Salvatorovců patří jim,když vlastně žije přímej potomek Zacha?I když nikde nebyla uvedená v závětí,není to jedno?Jak je to vlastně s tím,když majitel domu se změní v upíra?Pochy­buju,že by se právně řešilo,že dům Eleny připadá hned na Jeremyho,jak se El proměnila…Vidíte?Je tam plno takovejch věcí…a tahle série je podle hodně lidí zatím jedna z těch lepších,po propadáku s poutníkama je tohle super zápletka…

#2992 Packa #2995 Goodies #2996 kath023
29.10.2014 | 19:43:16
Kali

#2986 anndy: a co když je tam vlastně babča vůbec nedostala?Podle Kaie je to vězení,co když tam měl být jen Damon a Bonnie se tam dostala,protože ho držela za ruku? :-)

29.10.2014 | 19:44:22
Packa

#2990 Kali: To se Salvatorovic domem mě taky napadlo, ale podle mě to musí být nějak legálně možná? Jako teoreticky máš pravdu, mělo by to přejít na Zachovu dceru, ale možná to musí být něčím podložené (jako když přepsali dům na Elenu – papíry, papíry)? Nevím.

Ale jo, obecně je v TVD víc nelogičností. Ale to snad v kažeém seriálu. A to, že to tady (třeba zrovna já) řeším, neznamená, že mě ten seriál. Taky si myslím, že tahle série je jedna z nejlepších, zatím mě baví fakt hodně. :)

#2994 Kali #3000 Leuš25
29.10.2014 | 21:47:41
RoseMary

jo me tahle serie taky bavi.Jenom cekam na to az se damon a bonnie dostanou zpatky do mystic.

30.10.2014 | 14:17:27
Kali

#2992 Packa: jasně,přesně tak jsem to myslela :-) že se to prostě nesmí brát tak doslova všechno,co tam řeknou…s těma barákama by mě to celkově zajímalo,protože třeba taková Car,když se proměnila v upíra,tak nechápu,že jí její máma prvně nemusela pozvat dál…oni celkově tam vždycky něco takovýho pak dají,jen když se jim to zrovna hodí a na logičnost kašlou…stejně,jak tu píšeš,jako v každým seriálu…bohužel…

30.10.2014 | 17:42:50
Goodies

#2990 Kali: Neříkám, že mě to nebaví nebo že tam nejsou jiné věci, co nezapadají, ale tohle mi vyloženě bije do očí… Jerr a Matt dejme tomu, ale rozhodně nemůžu přejít to, že by všichni, koho kdy v MF ovlivnili, tam už nebyli, nebo dál neřešili, že se jim vybavili vzpomínky na upíry. A když byl Jerr tak v šoku a je to pro ně tak důležité, tak určitě by jim to matka od Car hned neřekla, protože té by se to vrátilo taky a snad by je na to minimálně upozornila ne? Když by hrozilo, že by někdo koho ovlivnili mohl třeba odhalit její dceru. Tohle podle mě okecat nejde.

#2998 Kali
30.10.2014 | 19:41:43
kath023

#2990 Kali: Tak přímej potomek Zacha sice žije,ale nikdo na něho dům nepřepsal,takže asi tak.Ale je pravda že co se týče toho pozvání jsem nad tím přemýšlela už hodněkrát, to by přece nemohli vejít nikam kromě domů kam už je někdo pozval nebo co vlastní jinej upír,ne?

#2998 Kali
30.10.2014 | 20:35:09
anndy

už se fakt těším na titulky, dnešní díl – doják a překvapení. Rick nepomůže stefovi, zato Liv pomůže Tyovi, Bonnie drsňačka i zachránce a ten konec – přiznávám i slza ukápla :-) Zajímá mě jak to vysvětlí s Jo, proč je odolná vůči ovlivnění. Jediný co fakt nemůžu je nová Elena – je tak uměle šťastná a vysmátá, je z ní hrozná koketa a ten ulízanej hezounek by už taky mohl někam odjet :-D

#2999 RoseMary #3010 TNoty
31.10.2014 | 8:12:13
Kali

#2995 Goodies: u Jeremyho,Matta a i u šerifky to může být jen tak,že si neuvědomili,že se jim vrátila vzpomínka na ovlivnění,když pak věděli,že je ovlivnili,jasně že to nedává smysl u ostatních lidí,ale to můžou ještě nějak vysvětlit…rozhodně se nechci zastávat nějak těch,co tenhle seriál vymýšlí :-D jen bych to nezavrhovala,když to tam ještě přesně nebylo vysvětlený…Jeremymu se vrátili vzpomínky podle mě,když se stal tím lovcem,ne?A u M­atta,tomu to mohl někdo říct,stejně tak u šerifky,který se pak třeba zpětně přiznala Car,a to jak jí ovlnivnil Damon nic špatnýho nebylo,třeba jí nenapadlo,že se jí vracej vzpomínky nebo tak…nevím…

#2996 kath023:jasně,s tím přepisem souhlasím,ale nikdy tam třeba nebylo,že by se barák Gilbertů po smrti Eleny přepisoval na Jeremyho,nebo ta chata na který ho chtěli odnaučit zabíjet „dobrý“ upíry,kam najednou Elena nemohla,musel ji Jeremy pozvat…

31.10.2014 | 10:36:54
RoseMary

#2997 anndy: ulizanej hezounek luke parker?Jo to by mohl byl by od nej pokoj.

#3003 anndy #3010 TNoty
31.10.2014 | 14:13:45
Leuš25

#2992 Packa: to že je jejich příbuzná neznamená, že je majitel domu.. navíc v něm ani nežila, takže na ni se to nevstahuje.. každopádně konec Stefo a Damon = doják. Liama nemusím vůbec a hlavně mi není nijak sympatickej.. Liv jak zachránila Tylera, tak to jsem nečekala- je to frajerka. A BonBon chci zpět

#3001 Packa
31.10.2014 | 18:25:37


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama