Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Diskuze: Aktuální epizoda
Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z knih!
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024 -
Brian Fortune
28.11.1965 | 28.11.2024 -
Ben Crompton
28.11.1974 | 28.11.2024 -
Stephen Dillane
30.11.1956 | 30.11.2024 -
Essie Davis
30.11.1970 | 30.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
To tě Jorah zklame :)
#3023 Milouš#3008 iGoTthis: No vsak on to tak delal. V intru je, ze dela mece a dalsi zbrane pro filmy. Tohle dela spis jako umelecky, jako repliky nejakejch zbrani z filmu atd. Co se tyce materialu, tak se urcite snazi usetrit, ze bere zbytky atd a sam si asi nedela vlastni ocel, ale spis bere veci, ktery jsou z kvalitnejsi oceli a prekova je.
#3021 -Greeňák-: Co s ním bude? Mně právě na zhrzeného chlápka taky nepřipadá.
#3026 -Greeňák-Tak pozrel som si to video však to je Man At Arms , to neni vôbec mislene na to aby to bolo realne použite ale skôr ako umelecky vitvor , mislite si že tie meče čo pouzivaju v serialy su funkčne ? :D Ja som si isty že nie . Pravdepodobne su horšej kvality než to čo roby man at arms . lebo on použiva aspon dostačujucu ocel , Nebere veci z kvalitnejsej oceli kupuje špecificky ocel .. vačšinou roby zo springsteel(z toho su kvalitne katany) alebo carbon steel(najlepšie na meče , ak neratam damascus čo je teoreticky tiez high carbon) Viem že tu niekdo splietal niečo že carbon vtedy nemaly .. carbon=uhlik , čo ma vysoky obsah uhliku ? uhlie :D ked chcete mat High Carbon Steel a nie nejaku sračku ktora sa rozleti na kusi ked snou švihnete tak tam proste ide viac uhlia a menej chromu ak tam date menej uhlia a viac chromu tak to sice nezhrdzavie ale je to dobre maximalne na priborovy nožik . Damascus sa zas robi z 2 druhov ocele ktore sa cez seba prekladaju a spoja sa do kopi . Tak isto ale v jednom druhy ocele je vzdy velky obsah uhlika .
#3027 Tuberkuloz*špecificku, *v jednom druhu. Chem viužit tento komentar na ospravedlnenie sa za môj nedostatok znalosti slovenského jazyka :D
#3023 Milouš: To ti neřeknu, protože by si přišel o překvapení :)
#3024 kesuaus: Chtěl sem tě ignorovat, ale to prostě nejde, meleš hrozné srance :D jediné v čem s tebou souhlasím je ta poslední věta o damascusu.
#3028 kesuaus#3027 Tuberkuloz: Zaujmave pretože z damascusu nemam vôbec nič a v podstate o nom moc neviem . Je pekne že povies „meleš hrozné srance“ ale čo tak povedat s čim nesuhlasiš ? Ak chceš podtknut že do vyroby ocele ide omnoho viac surovin ano maš pravdu , ale nebudem je to všetky vipisovat . Ale ak chceš nahodov povedat že Nerezova ocel je velmy dobra ocel tak to nema zmisel stebou ani dalej komunikovat
#3033 TuberkulozChtěl jsem se zeptat k minulému dílu, z Ramseyho se nyní stal Bolton, znamená to tedy že je nyní dědicem Roose Boltona? Nebo protože se stále jedná o bastarda, tak dědičné právo nemá a získal vlastně tak pouze právo nosit jméno rodu svého otce?
#3030 Zdenek0000#3029 Studovina: Je to jediný syn Roose Boltona, a když ho Tommen povýšil na Boltona, tak se stal dědicem Dreadfortu.
#3020 kesuaus: Revenge of Lord Friendzone by byl skvělej kus příběhu :D
#3034 kesuaus#3001 kesuaus: Měl jsem na mysli renesanční šaršouny, ty se pod dvě kila daj udělat těžko. Horní hranice (kolem 4 kg) je spíš pro ceremoniální a popravčí meče. Je pravda, že můj meč se při 122 cm na dýlku řadí možná spíš mezi šaršouny než langschwerty (i když má jenom jednu příčku), ale o terminologii tolik nejde – konec konců, žádná mistrovská práce to neni. Horův by při jeho velikosti a síle mohl bejt i o trochu větší a těžší, ale ovládá ho tam i jednou rukou, tak bych to nepřeháněl. A toho Američana neni důvod brát vážně – je to výrobce filmovejch rekvisit, ne zbrojíř.
#3036 kesuaus#3028 kesuaus: Nějak prostě nesouhlasím se vším co si tu mlel, stím uhlíkem, váhou atd.. Maturoval sem ted z nástrojových materiálů a všech druhů oceli a výroby i stím uhlíkem jsi dost mimo. Jinak ano, nerez se dá použít max. na příborové nože
#3035 kesuausTo by teda bol ! :D #3031 T.T:
To že si maturoval z nastrojovich materialov s teba neroby experta na meče ako môžeš vediet ich vahu ked nemaš ponatia ako vizeraju alebo ako sa vyrabaju, a ked si žiadny pravdepodobne v ruke nedržal ? #3033 Tuberkuloz:
#3037 Tuberkuloz#3032 Ser David Payne: Suhlasim s tim čo pišeš každopadne nepovedal by som že Gregor svôj meč „ovladal“ však snim švihol a niekedy to vizeralo ked netrafil ako keby ho ten meč aj do predu posunul :D Ten meč ovladal jeho :D
#3035 kesuaus: Psal jsi tu cosi o uhlíku, to bylo úplně vedle, carbon, ten je starý cca 80 let, takže meče z toho asi taky těžko a prostě nevěřím, že takový kus železa váží 2 kg, stím by dokázal v klidu máchat i muj pětiletý bratr
#3039 Radovid #3040 kujulu #3041 oldtimes #3042 Ser David Payne #3107 kesuausAle ty si nepredstavuj uhlík o ktorom je reč ako karbón ako poznáme dnes, ale predstavuj si ho ako chemickú zložku a časť ocele. Čím viac si mal v oceli uhlíku, tým bol tvrdší, ale zároveň krehkejší.#3037 Tuberkuloz:
#3107 kesuaus#3037 Tuberkuloz: A kolik si teda myslite ze takovy mec vazi? Mece jsou dost tenke takze jejich hmotnost je relativne nizka. Vetsina mecu ma do 1,5 kg, vyjimecne o trochu vice je li to nejaky vetsi obourucni mec ale vic rozhodne ne.
#3107 kesuaus