Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Upoutávka k epizodě A Simple Story

Upoutávka k epizodě A Simple Story

Bitva je u konce a hrdinové se vypořádávají s tím, co se stalo. Jak se nyní bude dařit Kattegatu? A jak to dopadne se syny Ragnara?

20 0
12.1.2018

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /51

ked

V prekladu jen chybicka – na konci rika Ivar „Fact is you re afraid“ nebo neco takoveho :D.

#2 Ananas #3 Xavik
12.1.2018 | 17:16:02
Ananas

#1 ked: Tiež si myslím že tam hovorí „V skutočnosti máš strach“

12.1.2018 | 17:28:33
Xavik

#1 ked: Díky, tomu jsem moc nerozuměl. Ta kvalita videa není zrovna valná. Každopádně opraveno, díky. :)

admin
12.1.2018 | 17:30:13
ChacharFCB

Jo Ivar jim ukáže

12.1.2018 | 18:59:40
ChacharFCB

Strašně nechápu co Ubbe a Bjorn mluví památku svého otce hlavně , že se oni otočily zády k němu narozdíl od Ivara

#6 amty
12.1.2018 | 19:00:30
amty

#5 ChacharFCB: Ach ta čeština viď? :(

#7 ChacharFCB
12.1.2018 | 20:24:25
ChacharFCB

#6 amty: já ti nevím, ale jsem na špatné stránce nebo co jsem na edna.cz/vikings nebo na stránce diskuzeocestine.cz běž si o travovat někam jinam třeba ven

#8 Stannis Baratheon
12.1.2018 | 20:36:38
Stannis Baratheon

#7 ChacharFCB: Jo no, v každým článku tu někdo furt někomu opravuje češtinu…

#9 Offak
12.1.2018 | 21:24:07
Offak

#8 Stannis Baratheon: Když uz tak češtynu, hoši naučte se pořadně česki, kdo ma ti chrubki čýst

#10 Batiatus
13.1.2018 | 0:12:20
Batiatus

#9 Offak: :D

13.1.2018 | 8:37:44
s3DimenT

Nebude Heahmund nejakým spôsobom trójskym koňom Ivara ? Lebo sa mi nechce veriť, že by sa Ivar v boji zachoval takto. To mi na neho proste nesedí…

#12 Grayyitheyerouh
13.1.2018 | 8:55:02
Grayyitheyerouh

#11 s3DimenT: Ivar si zachránil svou třetinu armády a chtěl, aby armáda Haralda i Lagerthy ztratila počty a mohl by je tak rozdrtit oba.

#13 Monoceros #14 Eliz123
13.1.2018 | 9:32:44
Monoceros

#12 Grayyitheyerouh: to mi nepřijde, protože s Ivarem šlo jenom pár vojáků a o spoustu přišel když je zabili v lese Sámové … tohle nebyla taktika, tohle prostě nezvládl …a nepřijde mi že by armáda Lagerthy o tolik přišla, třeba Sámové neztratili nikoho, oproti tomu z vojska Haralda toho moc nezbylo :D zase tak úžasný bojovník Ivar není a upřímně nechápu že za ním stojí tolik vojska, třeba je to jenom z lítosti, protože je kripl (což ostatně říká on sám skoro pořád)

#16 ChacharFCB #17 ChacharFCB
13.1.2018 | 10:30:36
Eliz123

#12 Grayyitheyerouh: souhlasím

13.1.2018 | 10:31:40
Wolfinator1

Stejně je jedno kdo má kolik a o kolik bojovníků přišel na to už dávno tenhle seriál rezignoval, prostě když scénarista zavelí velká bitva, komparz a pánové od efektů musí naběhnout a síly budou opět vyrovnány :D

13.1.2018 | 11:48:43
ChacharFCB

#13 Monoceros: no nevím kdyby ivar nezavelel ještě v minulé sérii tak kdo ví jak by to dopadlo kdyby se řídily taktikou bjorna tam na ně naběhnout

13.1.2018 | 12:23:30
ChacharFCB

#13 Monoceros: no nevím kdyby ivar nezavelel ještě v minulé sérii tak kdo ví jak by to dopadlo kdyby se řídily taktikou bjorna tam na ně naběhnout

13.1.2018 | 12:23:30
Grayyitheyerouh

Podle mě je to takhle: Pamatujete, jak Ivar říká Haraldovi, že Bjorn hraje nějakou hru? Vpodstatě mu tím vyzradil svůj plán, že si nechá část armády a zmasakruje pak všechny. Nemůže být tak hloupý,aby věřil Haraldovi, protože Harald by ho nejspíš po vítězství zabil a stal se tak králem Kattegatu a Norska. Ivar tedy vzal svou část armády a na něco čekal… možná chtěl prvně zjistit situaci, chtěl vědět, jakou bude mít Lagertha taktiku a Hvitserka poslal do lesů spíše se záměrem se ho zbavit; přecijen je to také jeho konkurence… ještě před tím vším… pamatujete toho kluka, co viděl Astrid s tím rybářem? Ten dle mě pracoval pro Ivara a když Ivar zjistil, že rybář Astrid nezradil a doručil onu zprávu – poslal ho do Normandie pro Rolla ( soudím i dle traileru, ve kterém jsou bez pochyby frančtí vojáci ). Ivar také chtěl zajistit to, aby ho Bjorn a spol nyní mohli podcenit, ale Ivar naopak ukáže, kým opravdu je. Heahmund také může být součástí plánu… proč by ho jinak posílal do bitvy a nenechal ho jet s ním?

13.1.2018 | 12:24:20
sportat

Tak Ivar si jede zase podle svého, aniž by komukoliv cokoliv řekl…takže ten určitě svůj plán má :). Podle mě si Laghertu a Bjorna jen zkoušel v boji a v následujících 2 epizodách je vyřídí. A že prohráli bitvu mu je víceméně jedno. Nepočítal max. ze Sámy.

13.1.2018 | 12:59:29
Arne

myslím si, že Ivarovi to proste nevyšlo… a je mi celkom blbo z toho, že tu niektorí z Vás robia z neho nejakého poloboha… Aj Ragnar nevyhrával stále a to bol rozhodne lepší ako Ivar. No tiež si myslím, že tá porážka Ivarovi môže pomôcť v tom, že má Harald slabšiu armádu, no z histórie je jasné, že aj tak Harald raz vyhrať musí a on to Nórsko skutočne zjednotí! No a po zjednotení nastal početný útek obyvateľstva Nórska na ostrovy v Severnom mori a Atlantiku, takže pokojne sa môže stať, že Laghertu ešte uvidíme na Islande s Flokim :) . To, že by bol Heahmund nejaký Trojský kôň Ivara je totálna blbosť, proste pozrite si túto sériu ešte raz a všímajte si ich rozhovory, Heahmund nikdy nebude Ivarov best friend… za Ivara by dobrovoľne, či z lásky k nemu nebojoval a určite by pre neho nespravil nejakú službu Trójskeho koňa, ako to vidíte vy… Mal proste šťastie, že prežil, zabil množstvo pohanov, kde je povedané, že len z Laghertinho vojska, možno zabíjal aj „svojich“, no a teraz žije a som zvedavý ako sa vráti domov a tam sa znova postaví Ivarovi (história jasne dokazuje, že v Anglicku ešte bude), no a tento jeho „výlet“ na sever zobral parádne a svojimi rečami robí celkom zaujímavú misijnú činnosť. No a z rečí o Rollovi mi už je zle! Mal som ho v podstate celkom rád a rád ho znova uvidím, čo je jasné, že sa v seriáli ešte ukáže, no je skutočne málo pravdepodobné, že na strane Ivara… Mal Rollo nejaký pekný vzťah s Aslaug, alebo s jej synmi? Mal dobrý vzťah s Ragnarom? Myslím, že nie… Jediný na koho nikdy nedal dopustiť bola Lagherta! Miloval ju. Bjorna mal tiež rád a on zas jeho, vzťahy ochladli po udalostiach v Paríži, no nie som jediný kto si pamätá na to, že práve Bjorn bol posledným vodcom vikingov, ktorí bol s Rollom… Takže je absolútna blbosť, že by Rollo bojoval na strane Ivara, s ktorým sa v podstate ani nepoznal, keďže bol tak dvojročným deckom, keď odišiel z Kattegatu do Franskej ríše… a bojoval by proti svojej bývalej láske Lagherte a jej synovi, svojmu synovcovi Bjornovi, ktorí mu odpustil a spoločne prežili ešte jednu výpravu… Takže tak :)

#21 ChacharFCB #22 Batiatus #23 Batiatus #25 Monoceros #26 memar
13.1.2018 | 16:09:45
ChacharFCB

#20 Arne: Ivar ví co dělá i těma svýma grimasama to harald mu více žral a taky se přikláním k názoru , že si Ivar dá lagerthu k obědu v dalších dvou epizodách

13.1.2018 | 16:43:41
Batiatus

#20 Arne: Rollo môže dať časť svojej armády Ivarovy (napr. za zlato) aj bez toho aby poznal pravý dôvod toho prečo Ivar tých mužov potrebuje. Ohľadom toho či to niak takto Ivar plánoval alebo nie, nemám žiadny názor. Proste uvidím a hotovo.

13.1.2018 | 17:43:44
Batiatus

#20 Arne: a tiež mi príde blbosť to že Heahmund je tzv. trojský kôň.

#24 ChacharFCB
13.1.2018 | 17:46:22
ChacharFCB

#23 Batiatus: ten heahmund mi přijde blbost , že by se nechal skoro zabít jenom za účelem taktiky ivara

13.1.2018 | 18:42:53
Monoceros

#20 Arne: s tvým názorem souhlasím a úplně ve všem :) Kdyby byl Ivar opravdu takový taktik tak dotáhne tu svojí dojemnou scénu při které plakal až do konce, bude se jim stavět do očí a pak je povraždí hezky v klidu …místo toho vyjel jako čertík z krabičky a opět ukázal svoji nenávist k Lagertě, což byla zásadní chyba, protože oni mu to spolkli i s navijákem …tohle by byl Trojský kůň jako prase a ne nějakej anglickej biskup který Ivara ještě ke všemu nenávidí :D

13.1.2018 | 18:56:28
memar

#20 Arne: No ono ešte nakoniec Harald vyhrá to je jasné, Lagherta by mohla( bola donútená) odísť za Rollom do Normandie, Ivar sa vráti do Anglicka má sa stať králom Írska, Ube padne v Anglicku v jednej z bitiek proti Alfrédovy, Bjorn musí ešte poraziť Arabov v Španielsku a vyplieniť Talianske mesté Pisa a druhé si už nepamätám. Rollo, Ivar, Bjorn a Ube sú historické postavy, problém že je medzi nimi rozdiel asi 250rokov.

13.1.2018 | 19:04:12
Rethon

Lagertha zcela jistě zemře, a to rukou jednoho ze synů Ragnara. Přesně takhle to řekl věštec Lagerthě ve čtvrté sérii ;-)

13.1.2018 | 19:18:02
sportat

Když se budou držet ± historie, tak je jasné jak to dopadne…Harald válku vyhraje, Lagertha půjde asi na Island farmařit, Ivar se vrátí do Anglie aj s Ubbem, Bjorn pujde ze Samy (měl by být švédským králem) a bude dobývat Středozemní moře. Otázkou je co z Hvitserkem a Halfdanem…podle mě oba padnou v bitvě v 10 ep.

#29 Rodney_
13.1.2018 | 23:54:48
Rodney_

#28 sportat: Hvitserk by měl bojovat v Rusku, kde také zemřel… i když Sigurda taky odpravili a to se měl stát králem Dánska…

14.1.2018 | 6:46:08
Mary1234

já si myslím, že Lagertha jak ji bylo předpovězeno zemře rukou svého syna, ale nebude to Ivar podle mě to bude 1. Bjorn :-D (tomu Sámovi přece říkal, že mu může dát něco co nemá, nebo tak nějak) nebo proto, že bude chtít zachránit Kategatt před Ivarem, protože o to hlavně Ivarovi jde 2. nějaký jinačí potomek Ragnara, o kterém třeba ještě ani nevíme :-D. Co se týče Haralda tak můj názor je takový, že o Astrid už to dávno ví a jen si s něma hraje, protože mu to dělá dobře, že ty dvě rozdělil. Podotýkám, že to jsou čistě mé úvahy, nejsou ničím podložené jen mými vlastními pocity ze seriálu. :-D jo a Pokud najdete pravopisnou chybu, omlouvám se předem :-D

14.1.2018 | 10:31:15
skrivanekdavid

Ten Hvitserk je tam fakt ale jen do počtu… nevím, proč mu nedali více prostoru a nějaký vývoj postavy, no jsem zvědavej jak to ukončí před pauzou

14.1.2018 | 15:04:31
sabicek.l

Co tady všicí děláte s Ivara poloboha,uplně nesympatická postava.A his­toricky uz ten serial je stejně uplně mimo…doufám že zaklepe těma nožkama,i když je má na parádu…Ja fandím Lagertě(i kdyz pak si zemre)a Bjornovi dedicovi Ragnara

#33 ChacharFCB
14.1.2018 | 17:33:53
ChacharFCB

#32 sabicek.l: tak je to věc názoru mě naopak bjorn přijde pomalu nesympatický jeho linka naprosto o ničem

14.1.2018 | 19:30:34
skrivanekdavid

S tím Bjornem je to taky o ničem, čekal jsem lepší obsazení po Ragnarovi a zatím vůbec nic nepředvádí… nejvíc sympatická postava mi přijde Ubbe a je dobře zahraná..

14.1.2018 | 20:56:55
Frenk1992

Co by jste řekli na názor že je to jen Ivarův plán jak se zbavit Haralda? Když vidím trailer tak ty lodě určitě nejsou vikinské a v ukázce na 5. sérii jde vidět že v bitvě které ještě nebyla vybíhají za ivarem nejspíše frankové, ty by mu musel ovšem poslat nejspíše Rollo a pochybuji že by je poslal proti Lagertě a Bjornovi. Třeba s tím že jsou všichni synové ragnara a Haralda porazí jen společně to myslel vážně proč jinak by to tam vůbec dávali. Bitva co jsme viděli mohla být jen na snížení Haraldových jednotek s kterými by se stejně museli utkat a Ivar si sám část armády zachránil. Teď počká až dostanou od Rolla posily a společně pak otočí proti Haraldovi.

#36 ChacharFCB
14.1.2018 | 21:35:03
ChacharFCB

#35 Frenk1992: Já nevím aby to Ivar nezahrál mistrovsky a jen toho Haralda nechal padnout a řekl by , že nikdy už nechce zažít to co při sigurdovi

#38 Frenk1992
14.1.2018 | 22:14:31
sportat

Ano v jedné ukázce na 5 sezónu vybíhají v bitvě (teprv bude) za Ivarem bojovníci, kteří nejsou seveřani. A ti zřejmě rozhodnou. Takže asi frankové (nebo britové?). Ale nevím proč by Rolla zajímala občanská válka, když už více jak 10 let žije v Normandii. A Rollo by spíše bojoval za Bjorna a Laghertu, jelikož k nim má blíže a ne za Ivara s Haraldem…no bude to ještě zajímavé a Ivar má plán :)

14.1.2018 | 22:32:22
Frenk1992

#36 ChacharFCB: Necháme se překvapit ale myslím že Ivar nějak otočí proti Haraldovi, kdyby jejich spojenectví vydrželo tak co z toho bude mít? když prohraje vrátí se se zdecimovanou armádou do anglie, když vyhraje musí zase počítat s tím že Harald se ho bude chtít zbavit aby měl Kategat pro sebe. Takhle by mu mohl sebrat Norsko. Ale z fotek z natáčení 6. série je jasné že Bjorn,Ivar a Lagerta přežijí. + si myslím že Astrid taky otočí, na jedné ukázce má pomalovanou půlku obličeje modře což je barva Kategatu a Lagerty.

14.1.2018 | 22:42:21
Arne

Je vtipné ako početná časť z Vás hovorí o nejakej zdrcujúcej prehre Haralda, ktorá má prísť… ok, no skúsme si bez dokonalých spojlerov niečo ozrejmiť z histórie. Kto nechce ani minimálny spojler nech nečíta, alebo nech číta a berie to len ako myšlienku, však podľa histórie Sigurd nemal zomrieť tak skoro a už vôbec nie tak ako zomrel, no tak rozhodol režisér a scenárista. Takže Harald I. Krásnovlasý bol prvý Nórsky kráľ a zjednotiteľ Nórska. Jeho odporci utekali z Nórska na ostrovy na západe, ako Faerské ostrovy, Shetlandy, Orkneje a ďalšie, no najmä na Island, ktorý sa vďaka tomu práve v tom čase začal osídľovať. Čiže je jasné, že Harald nakoniec vyhrá! Útek obyvateľstva by sa dal ukázať napríklad aj na odchode Lagherty na Island, no to je čisto len teória. Bjorn Ironside plienil juh Franskej ríše, talianske mesto Pisa, dobil aj mesto Luna, ktoré pokladal za Rím (ten už v tejto sérií raz spomínal), no a bojoval ešte na Sicílií a v severnej Afrike. Následne sa vrátil do Škandinávie ako slávny a bohatý muž a stal sa kráľom Švédska a zakladateľom kráľovskej dynastie. Zomrel pravdepodobne prirodzenou smrťou vo Švédsku, kde je aj pochovaný. Po jeho smrti bol kráľom Švédska jeho syn Erik a po jeho smrti Erikov synovec Erik, syn Refila, druhého Bjornovho syna. Ivar už získal York, čo je reálna udalosť, no ešte by sa mal stať Dublinským kráľom, bojovať s ďalším kráľom v Írsku, získať časť jeho územia a jeho kráľovstvo by malo okrem východnej časti Írska obsahovať aj sever a západ Škótska a ostrovy v Írskom mori ako napríklad ostrov Man, ale aj súostrovie Orkneje. Ešte by však mal navštíviť aj územie Anglicka a tam zomrieť na nejakú chorobu a byť tam aj pochovaný. Hvitserk pomstil spolu s bratmi svojho otca. Potom sa však objavujú dve možnosti, čo mohol Hvitserk robiť. Podľa jednej odišiel z Anglicka na územie dnešného Ruska, kde plienil spoločne so svojim súčasníkom Rurikom, ktorí založil Kyjevskú Rus. Hvitserk je niektorými historikmi stotožňovaní s kyjevským kniežaťom Askoldom. Ak by tak bolo tak jeho život by skončil v ohni. Druhá varianta je, že sa znova vrátil do Anglicka, kde spolu s bratmi bojoval a dobíjal územia. Hvitserk sa stal vodcom veľkej vikingskej armády a po jednej víťaznej bitke rozdelil armádu na dve časti. Jednej velil Guthrum a tá šla na juh a druhej, ktorá šla na sever bojovať proti Britom a Piktom velil Hvitserk. Po smrti brata Ivara odišiel do Írska a snažil sa získať jeho Dublinské kráľovstvo. Asi mu to nevyšlo a tak sa vrátil na svoje územia v Northumbrií. Uzavrel mier s Alfrédom Veľkým a boli razené mince s jeho podobizňou, avšak naďalej sa nevzdal nárokov na bratove územia a opäť sa s armádou vrátil do Írska, kde však v bitke pri Strangford Lough zomrel. Ťažko povedať, ktorú z možností si tvorcovia seriálu vyberú. Každopádne doteraz nevýrazná postava Hvitserka má pred sebou vážne zaujímavý dej v jednom či druhom prípade. No a o Ubbem je teho známeho najmenej, spolu s bratmi sa zúčastnil plienenia Anglicka ako pomstu za smrť otca, no a ešte je známa jeho účasť na vražde sv. Edmunda a pomoc Guthrumovej armáde, no a to je žiaľ všetko. Zaujímavé a dôležité však je, že zomrel až po Ivarovej smrti, v rovnakom roku ako jeho brat Hvitserk, alebo rok po ňom. Teraz si urobte vlastné závery :) . Myslím si, že ak sa tvorcovia seriálu budú držať histórie, tak nás má ešte čo čakať. No a prosím Vás, tie teórie o totálnom zničení Haralda si odpustite… ok, môže ešte prehrať, ale neprehrá tak aby nakoniec nevyhral. Harald, Bjorn, Ivar, Hvitserk, Ubbe a ešte zatiľ veľmi nepredstavený Guthrum nám majú čo ukázať! :)

#48 rnasakr
15.1.2018 | 3:59:39
Pestak

Premysleli jste nekdo nad tim ze vlastne heahmund muze byt taky ragnaruv syn ? A co kdyz on zaboje Lagerthu?

#41 Wolfinator1 #43 Arne
15.1.2018 | 12:43:32
Wolfinator1

#40 Pestak: Kravina :D to už by mohl být jeho syn kdokoli a co Aethewulf co a nebyl náhodou jeho syn i Jarl Borg :D ?

15.1.2018 | 13:56:01
danho123

Na začiatku sú Franské lode takže Rollo je späť

15.1.2018 | 14:52:41
Arne

#40 Pestak: Tak to si väčšiu kravinu povedať nemohol…

15.1.2018 | 20:13:21
skrivanekdavid

fakt jsem zvedavej…

15.1.2018 | 20:59:42
Monoceros

Už jsem úplně zapomněl ale vzpomínám si že Ragnar ma nemanzelskeho syna a v jednom díle jiné serie ho poslali pryc a měl vsude říkat že je synem Ragnara… Nevíte o koho jde? Úplně mi to vypadlo..

#46 sportat
16.1.2018 | 11:32:38
sportat

#45 Monoceros: To nebyl jeho syn. Byl synem te kralovny z Mercie, ale ta s Ragnarem nic neměla a jen si to vymyslela..nakonec to potvrdil i Ragnar. A kdo byl skutečným otcem tam myslim ani nebylo řečeno.

16.1.2018 | 11:42:04
skrivanekdavid

to je pravda, ale myslel jsem dlouho, že je jeho syn :)

16.1.2018 | 12:27:24
rnasakr

#39 Arne: ono je spíše vtipné v souvislosti s tímto seriálem vůbec nějakou historii zmiňovat a ohánět se jí :)

16.1.2018 | 15:01:02
susannacmuk

Obviously, Rollo sa urcite objavi v nejakej nasledujucej epizode nakolko na stranke imdb.com je to tam uvedene, konkretne 5×13 http://www.imdb.com/name/nm1641140/?… A dalsia vec ludia, ved tvorcovia serialu si vsetky tie udalosti robia po svojom, lebo ved vsetky tie sagy o Ragnarovi a jeho synoch sice su spisane, ale v tej ich historii je to take premiesane hore dolu…ved nehejtujme a nechajme tvorcov sa s tym nejak pohrat nie? :D Akoze celkovo nevidim pointu v tej civil war, ved jediny kto chce byt kralom je Harald, Lagertha tam minule bučala ze sa chce vratit na farmu, Bjorn chce cestovat a Ivar podla mna nevie co chce…tak preco Haraldovi proste nenechat ten Kattegat :D meow

16.1.2018 | 19:22:02
Czecher

Ja myslel, že je celkem 20 epizod…A v klipu je only 2 left. Kdy teda budou ty 11–20 ?

#51 Wolfinator1
16.1.2018 | 20:02:39
Wolfinator1

#50 Czecher: 11–20 tedy druhá půlka serie bude někdy až na podzim. ANO je to hrozný to takhle půlit :D

16.1.2018 | 20:51:06
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama