Geralt a Dunny se představují v bojové ukázce na hostině v Cintře
Herec Henry Cavill byl pozván do pořadu Jimmy Kimmel Live, ve kterém se objevila i krátká ukázka ze Zaklínače. A ta se zaměřuje na klíčovou událost v Cintře.
Celé video s Henrym Cavillem v pořadu Jimmy Kimmel Live naleznete na YouTube.
Zdroj: Netflix
Diskuze /58
Nesmierne atmosférická ukážka so vskutku skvelo vybratou doprovodnou dramatickou hudbou, ktorá ešte viac pridáva na napätí. Je vidieť za tým kus dobre odvedenej práce. Nádhera ako krásne Henry Cavill tancuje s tým mečom, naozaj dáva do tej role všetko. Poriadne ma táto ukážka navnadila.
Skvěle zahráno, skvěle sesnímáno a skvěle sestříháno. Akorát hodovní je hnusně plastiková až to mrzí. :-)
Doufam, ze takhle to je sestrihany jenom do te ukazky, jinak jsou ty souboje hruza. Malem jsem dostal epileptickej zachvat. Ty zabery na sebe ani nenavazuji. Tohle uz je prekonany pristup k bojovym scenam. Spravne by to melo byt s minimem strihu, aby to clovek poradne videl a nemusel si domyslet co se tam deje a sam si ty zabery propojovat. Takhle to natacet je samozrejme jednodusi, protoze se to muze natacet po kouskach, ktere na sebe nenavazuji, ale v te rychlosti si to vetsina lidi nevsimne.
#10 Svjatogorten strih je strasnej!!! to tam muzu mavat mecem ja a bode to vypadat stejne … sbad nebudou takle nakouskovany vsechny bojovy sceny…
výběr královny teda nic moc :d
#47 desaixTěžko soudit, je to děsně kratičké, takže tam chybí ta scéna před samotným konfliktem (napětí) a střih je trochu divnej (chaotickej). Ale kdo ví. Soudit lze, až to bude v celku.
tak prvních dejme tomu 5 sekund je střihaných, aby tam byli oba, a zbytek u že jen jeden záběr, takže za mě ok :) PS: po čas 15 sekund se nedá odvodit zbytek seriálu :)
#4 garvon: Umělecký záměr. Geralt je prostě moc rychlej a moc dobrej. Takže pořád lepší než bullet time. :-D
OT: Na Neftlixu už je první trailer s dabingem, v CZ znění: Jiří Dvořák – Geralt, Zdeněk Hruška – Myšilov, Filip Tomsa – Istredd, Eva Josefíková – Triss
#16 SvjatogorCavil tam jenom macha s mecem :-) :-) :-) No nebudu to nejak soudit a pockam si na prvni dil ;-)
#14 VioletViděla jsem. Cavill <3
#13 Lady Adeline: A co má dělat? Hodit po ní chakramem? :D Je to kousek z bojové scény :P
Není vidět žádná krev? Vždyť zaklínači mají bojovat se zničující přesností. Například ve hrách zaznělo, „viděl sem těla a bylo to jakoby je posekal šílený chirurg. každá rána meče mířila na tepny.“
#17 Violet #30 Ronkar#15 Camaris: myslíš, že už je to hotová scéna?
Doufám v nějakou hlubomyslnou depresivní tragédii s antickou gradací, něco jako elfí Schindlerův seznam. ;-)
Violet: no myslela jsem to tak ,ze macha mecem a nic jineho.Boj si predstavuji trosicku jinak.To machani bych zvladla i ja :-) :-) :-) Ale jak jsem psala ,pockam si na prvni dil a pak budu soudit.Z tak kratke ukazky se fakticky neda posoudit kvalita atd… Mne hlavne zalezi na dobrym deji a pokud tam Zaklinac bude porad spulit zadecek a machat mecikem, je mi putna :-) :-) :-) Nemam vysoke pozadavky ne?
#20 Svjatogor #22 Violet#19 Lady Adeline: Tomu říkám odzbrojující upřímnost. xD
Um.. no, snad to bylo takhle sestřiháno speciálně a výsledek bude lepší. Pokud ano, nemám co vytknout.
#19 Lady Adeline: Ano celý seriál bude o tom jak špulí zadek na Yennefer a pak si to postelují celý dny ;) A když je čas, vstane z postele a máchá mečem nad hlavou :D Ani já si nedělám předčasné závěry;) Možná bys měla přečíst knihy, pak bys pochopila to očekávání tady nás co je četli:)
Ale ještě jsem neviděla seriál, kde by od začátku do konce někdo jen máchal mečem a špulil zadek:) Možná Spartacus:) A i to byl skvělý seriálový počin. Ty prostě jen rýpeš;)
Violet: toz pokud to bude alespon jako Spartakus,tak budu rada ;-) Ja psala, ze mi zalezi pouze jenom na dobrym pribehu.Pokud tam nebudou skvele souboje a vic zaberu na Geralduv zadecek mi nevadi, pouze chci kvalitni scenar, ktery jsem nedostala u jineho serialu.Tak jsem to myslela zlati ;-) Ale mas pravdu nekdy si rada rypnu :-) :-) :-)
#24 Violet#23 Lady Adeline: Já se těším i na ty bojové scény:) a doufám tedy opravdu v krváky :D a propracované. No jsem zvědavá:)
Violet: knizky si prectu pokud se mi bude libit prvni serie a odroste mi trosicku moje mlade ,abych si ty knihy mohla v klidu vychutnat ;-) Verim,ze ty knihy jsou skvele,kdyz to pises ty ;-) Serial se ma pouze inspirovat knihami ,takze z toho mam trosicku obavy.I ta Jennefer se zrovna tobe nelibi..... Na herce a nekvalitni kostymi,efekty a hudbu se da zvyknout, ale na spatny pribeh ne,takze ja nejsem narocna, at je Jennefer klidne asiatka,Ciri mulatka atd… Je mi to jedno,narozdil od ostatnich :-) :-) :-)
#26 Violet#25 Lady Adeline: Mě je jedno kdo kde tam hraje, černej, fialovej, růžovej, nebo modrej. Jo jako ta herečka mi nijak nevadí, klidně mohla hrát nějakou holku z hospody :D ale na Yennefer se prostě nehodí. A nejde o pleť, ve hře jí vystihli o dost líp a je fuk jestli by byla černá nebo růžová:) Spíš jde o obličejový typ a charisma. Třeba taková mladší Halle Berry https://i.pinimg.com/…8ff4d023.jpg by byla lepší než je ona.
Tak už opravdu záleží jen na scénáři. Cavillovi věřím, ten je na to nachystaý, aji knihy načtené má. Geralta tu postavu si užívá, baví ho to a to jde vidět i když o tom jen mluví. Máš pravdu, hodně záleží na scénáři, ale když je špatný herec, je to pak úplně fuk jak je dobrý scénář.
Violet: tak kazdy ma na film nebo serial svoje pozadavky.Mne treba nevadi ,kdyz herci nejsou zase az tak nadani.Uvedu ti to prikladem.Treba u Got 1–4 serie, byly perfektni dejove.Hltala jsem kazdou sekundu.A ani mne nevadili postavy Jon a Sansa,kteri podle me nemaji moc hereckych kvalit.Vynahradil mi to proste zajimavy pribeh, takze jsem ledacos prehlidla :-) Libi se mi u toho zaklinace prave to,ze predstavitelky Jennefer a Ciri jsou nezname herecky,takze se dokazu vice vzit do jejich postav.Naopak Geralda hraje Cavil,ktery je dost znamy.Urcite bude hrat jeho postavu vzorne ,ale ja osobne ho porad budu videt jako supermana :-) Herecka co hraje Jennefer se mi zda skvela ;-) Je sexy a zaroven z ni citim nebezpeci a tajemno.Mozna se ti nakonec bude libit :-)Z traileru nic nepoznas.Az zacne mluvit atd…,tak se ti treba zalibi :-)
#28 Svjatogor #29 Violet#27 Lady Adeline: Hmm, asi dělám něco špatně. Pro mě Henry taky novinka, jelikož jsem dosud neviděl ani jeden jeho film a nebo jsem ve třiceti senilní. :-D
#27 Lady Adeline: Pokud se ti Cavill zalíbí jako zaklínač, možná mě i ta herečka přesvědčí o něčem ;) A já viděla víc jeho filmů, nejen supermana, takže si ho s ním tolik nestotožňuji. Je fajn, že dokáže zahrát víc věcí. Třeba v posledním Mission: Impossible – Fallout, tam byl naprosto skvělej :)
#15 Camaris: Myslím, že krev tam nebude ani ve finální verzi, protože konkrétně v téhle scéně se Gerlat vůbec nesnaží ty stráže pozabíjet jako je spíš znehybnit. Myslím, že to obdobně bylo i v povídce. Těžko by se ten konflikt tam dal srovnat, kdyby královně nasekal její gardu na cucky :D
Svjatogor: a ted vazne ;-) Zase vetsina lidi nezna herce a filmy ,ktere si videl ty. Takze urco nejsi senilni neboj ;-)
Violet: Cavill se mi libi moooc neboj ;-) Ale nevim, jestli se mi zrovna hodi na Geralda.Nema byt zrovna Gerald starsi ? Cavill mi prijde takovy mladounky a moc sladky, zrovna na Zaklinace.
#34 Lord Mazour #35 Violet#33 Lady Adeline: Na světě neexistuje žádná výmluva pro člověka, který napíše Gerald místo Geralt. :D :D (Sranda)
#33 Lady Adeline: Yennefer má být taky starší a aji Ciri. Evidentně s tím počítají dlouhodobě, tedy já doufám:)
#45 FallenMaiaTak nevim, sice s tim mecem tancuje moc hezky, ale zatim me to moc nepresvedcilo. Pripada mi to jako kdyby uprednostnovali krasu pred realisticnosti. Vojaci v plnych platovych zbrojich odpadavaji jako mouchy po zasahu blesku. Pritom by pro ne vetsina takovych jednorucne vedenych ran nebyla ani polechtanim. Nechci ale predbihat, uvidime jak to nakonec bude vypadat.
Seriál vyzerá dobre, ale táto ukážka už tak veľmi nie. Nejdem hodnotiť skôr ako uvidím seriál kompletný, avšak strih kamery mi v tejto scéne až tak nesedí. Čo mi však zatiaľ vadí úplne najviac je hudba. Strašná. Čakal som, že Belousova príde s niečím vynikajúcim, tak snáď to tak bude. Je to vytrhnutá scéna z kontextu, tak si počkám na výsledok. Stále vnímam Witchera pozitívne a verím, že to bude kvalitná práca a ako veľkého fanúšika ma Netflix poteší.
Přiznám se,ze představitele Geralta moc nemusím. Cavill je pohledný a dobrý v soubojích. Jako herec je ale průměrný, občas dost dřevěný. Viděla jsem ho v tudorovcich a v man from uncle. Nevím jeho hereckého výkonu se dost bojím.
Lord Mazour: prominete mi to ? :-) :-) :-) Pro me je to novinka,takze jmena jeste moc neznam.Po prvni serii slibuji, ze je budu psat spravne. Davam na to slovo Lady Adelin z Moravy ;-)
#46 Lord MazourViolet: ja si myslim ,ze se Zaklinacem pocitaji na hodne serii! Nastesti knizni predloha je dopsana,takze maji z ceho cerpat ;-) Ja pevne verim, ze to bude super ! Geralt nam bude pekne dozravat jako vinecko z Moravy ;-) Doufam, ze tam bude nejaka dobra milostna zapletka, jak jsi slibovala ;-)
Mam trochu obavu o Ciri. Kdo vi kolik bude predstavitelce v sedme serii serialu. Ted je ji, pokud se nepletu osmnact, hraje Cirillu v dobe kdy ji melo byt dvanact a v posledni knize serie ji bylo sestnact. Nejen, ze si tuto herecku nedokazi predstavit jak leta na bruslich mlhou po jezere a kosi jako demon skellenovce, ale hlavne ji tou dobou bude uz pres dvacet. Mam z toho serialu proste ohromny strach.
#42 66pepo66#41 clario: Vek nerieš. Vieš koľko mal mať Jon Snow alebo Robb Stark rokov v prvej sérií? 14. Myslíš, že Kit Harrington alebo Richard Madden mal toľko rokov keď začali natáčať seriál? Nie. Myslíš, že Emily Clarke mala v dobe natáčanie prvej série 13 alebo 14 rokov? Nie, nemala. Mám pokračovať s vekom aj pri iných postavách? Asi uznáš, že radšej nie. Pointu som už predostrel.
Mladší Ciri by se do příběhu hodila lépe. Její vztah s Geraltem dcera-otec by vypadal skutečneji. Sakra nejde mi odkazovat teď –66pepo66 Když zmiňuješ GoT tak zrovna Arya a Sansa věkově odpovídali knihám. U Jona nebo Robba bylo pro jejich dějovou linku jedno jestli je jim 14 nebo více.
#35 Violet: No práve problém je že ani Yennefer, ani Ciri, ani Geralt nemajú byť starší ale mladší, teda ak sa chcú držať kníh a nie Zaklínača 3. Ciri bola v prvých dvoch knihách ktoré bude mapovať prvá séria malé dievčatko, Freya Allan má v skutočnosti 18 a vyzerá ešte staršie ;) Yennefer vekovo celkom sedí a povedal by som že aj ten Cavillov Geralt krásne pasuje na knižného Zaklínača, výzorovo, žiadne jazvy ako v hrách, ani brada, to všetko príde neskôr ;) Ale zase treba si priznať že taká malá úprava ako že tam bude vystupovať Ciri o niečo staršia ako v predlohe zase nieje žiadna veľká tragédia, všetko sa to dá prekúsnuť, hlavne keď vidím ako sa Freya na Ciri hodí, aj keď skôr tú o kúsok staršiu Ciri z neskorších čias, myslím že ona a Cavill budú dva najsvetlejšie body seriálového Zaklínača. Cavill je ako stvorený pre knižného Geralta a Freya zase dokonale pasuje na Ciri a keď sa tieto dve základné postavy a ich príbeh podaria tak verím že tu máme nový hit ktorý nás bude sprevádzať niekoľko krásnych rokov a čert vem aj tie Nilfgaardske brnenia, to sú také veci že sa to dá do ďalších sérií všetko ľahko vylepšiť a viac sa s tým pohrať, to zase nieje taký problém ako keď by tam nesedel nejaký hlavný herec a museli by ho vymeniť ;)
#49 Violet#39 Lady Adeline: V pohodě. :)
#6 SerFirox: Calanthe tu vyzerá ako kráľovná z Chanova ktorej zohrali dávky.
#56 Svjatogor #57 Svjatogor#45 FallenMaia: To je pravda, souhlas :)
Ty vole lidi vždyť je to super ,plynulý, Geralt je rychlej a precizní jak má být ( konečně tam vidím v tom jeho stylu ten tanec s mečem ) , že tam není krev ( nejsem si jistý, ale seká snad do zbrojí, aby je nezabil právě :D ). Bude to mazec. Jo taky tam určitě bude pár spíše vizuálních nepěkných věcí ( zbroj Nilfgardu, modní tlačení jiných ras a kultur ) , ale myslím, že každý pravý fanda knížky když tohle dokáže brát rozumně tak bude nadšen.
#51 Arken#50 Wolfinator1: Každý člověk má jiný vkus.Co se líbí jednomu nemusí se libit druhému. Fanda knížek jsem, ale upřímně trailery ani ukázky mě zase tak nenadchly. His dark material má hezčí trailery:-).
#52 mirako#51 Arken: Mě třeba zase His Dark Materials příjde jako blbůstka pro malý děti, podobně jako Narnie a už trailer mě nudil.
#53 deeside95 #54 Arken#52 mirako: protože to pro děti a náctiletý je :D na základce jsem knihy četl, není to špatný, ale dneska už mě to prostě nebere, stejně jako jsem si před 16ti lety ujížděl na knihách Harryho Pottera :D Teď když se podívám třeba na film tak to se mnou už nic nedělá
#54 Arken #55 mirako#52 mirako:
#53 deeside95: Já se na His dark material dívám jako nostalgie po Harry Potterovi, s výbornou mladou wolverinovou v hlavní roli :D Je to nepopulární názor, ale na mě netflixovský zaklínač působí jako typická americká produkce fantasy v čele s pohlednou „supermanovskou“ tváří. Doufám, že až seriál vyjde bude lepší než to co zatím ukázaly.
#53 deeside95: #54 Arken: Já jsem četl Narnii, celou, u které první díly nebyli špatné, nejlepší byl Kůň a jeho chlapec (3. díl), pak už to šlo od desíti k pěti.. Hrozně mi vadilo, jak autor v jednotlivých dílech nenápadně vnucoval křesťanství. Naopak Harryho mám strašně rád i teď. Always...
#58 Arken#47 desaix: xD
#47 desaix: Královna Jolanda I. :-D
#55 mirako: O Narnii nic nevím, nečetla jsem knihy ani neviděla filmy. Narnie mě úplně minula. K Harrymu Potterovi si autorka mohla odpustit hru o tom opuštěném dítěti a další sérii filmů.
Zajímavosti třetí řady
Zajímavosti druhé řady
Reklama
Zajímavosti první řady
Nejlepší epizody třetí série
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Plakáty
Narozeniny
-
Chris Fulton
27.11.1988 | 27.11.2024 -
Adam Levy
5.12.1970 | 5.12.2024 -
Kristofer Hivju
7.12.1978 | 7.12.2024 -
Björn Hlynur Haraldsson
8.12.1974 | 8.12.2024 -
Mecia Simson
29.12.1989 | 29.12.2024
Mohlo by vás také zajímat
Shrnutí dalších propagačních materiálů vydaných v posledních dnech ke druhé řadě
Druhá série se představuje v novém traileru a dvou ukázkách, v jedné z nich můžeme spatřit i Nivellena
V nové ukázce se můžeme podívat na Ciriin zaklínačský trénink
V nové ukázce z druhé řady Geralt čelí obří stonožce
Nejnovější záběry ze Zaklínače se zaměřují na Yennefer. Dají jí fanoušci konečně šanci?
V další ukázce z druhé řady se Geralt a Vesemir baví o zákonu překvapení