The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Upoutávka k epizodě Into the Speed Force

Upoutávka k epizodě Into the Speed Force

Barry se vydá do Zdroje rychlosti, kde si prožije své vlastní peklo. Setká se tu mimo jiné s Eddiem Thawnem, Ronniem Raymondem a Captainem Coldem.

26 0
8.3.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /90

Wencek

Hm, zajímavý co ví HR o zdroji rychlosti? Jak může vědět, že je to šílené místo? Pořád mi přijde, že něco tají.

#3 angel216 #7 Scoop #71 Ementalix
8.3.2017 | 14:10:40
Kimberlly

Eddie. To mi stačí! :D

8.3.2017 | 14:24:18
angel216

Tak mě jsem přemýšlela u dnešního dílu, kdo by mohl Savitar být. Docela mi přijde, že to bude někdo, koho Barry zná nebo znal. Nemohl by se Savitarem stát třeba Eddie? Přišel o Iris, zná Joea, zabil se, protože Barry nedokázal porazit Thawna… Takže mu vlastně Barry všechno sebral.

#1 Wencek: Je zvláštní, že HR je vykládán jako naprostý amatér, který toho moc o rychlosti neví. A najednou z něho vypadne něco takového.

#51 jack7cz
8.3.2017 | 14:42:22
Rubi

Konečně Savitar vypadá lépe, jak byl vyšší to bylo takový nepřirozený, ted vypadá jako normální člověk v obleku :D

8.3.2017 | 15:07:07
ksanzi10

co to asi znamena, že Caitlin mala dieta? dúfam, ze je Barryho

8.3.2017 | 16:13:14
Anduin

O Savitarovi z komiksů toho moc nevím, ale pamatuju si, že Flash z budoucnosti má modrý oblek. Je tedy nějaká šance, že Savitar neříká ,,I'm the future, Flash" ale ,,I'm the future Flash" ? :D

#8 Babylonian
8.3.2017 | 16:23:59
Scoop

#1 Wencek: Moc spoléháte na trailer strašně vytržený z kontextu.

8.3.2017 | 16:44:29
Babylonian

#6 Anduin: Já tu větu slyšel pokaždé bez té čárky :D

8.3.2017 | 16:45:01
I Like Al Sah-Him

Už aby bola znova Streda :D :D

8.3.2017 | 17:20:18
Wencek

Jak tak pročítám všechny diskuze na téma kdo je Savitar, tak se přikláním k verzi, že nejde o Eddiho, který by rozhodně asi časem necesoval, ale že jde o Flashe z budoucnosti. Přecejenom Barry časem cestuje, tak často jako lidi MHD, takže klidně se z budoucnosti mohl přenést do jakékoliv doby v minulosti a stát se tak Savitarem. A tím by mohl znát i osudy všech postav.

#12 Ananas #13 mima33
8.3.2017 | 18:34:52
Lex Luthor

zajímavý díl, Wally skočil Savitarovi na špek. Mě bylo jasný, že ho k rychlosti nutí, aby vhodil zbytek kamene do zdroje rychlosti, bohužel Wally nato ani nepomyslel. Kdyby si Caitlin nenechala kus kamene pro sebe osvobodili by Savitara už ve vánočním díle.

8.3.2017 | 18:36:10
Ananas

#10 Wencek: To by ale znamenalo aj to že Barry by musel byť prvý rýchlik čo on neni, pretože Savitar bol prvý rýchlik.

#15 Wencek
8.3.2017 | 19:43:51
mima33

#10 Wencek: Ale Savitar predsa povedal, že sa stvoril sám, no Barryho stvoril Eobard/Wells, takže to podľa mňa nie. Mne sa skôr pri dnešnej časti zdalo, že Savitar je Wally… no ani tomu sa mi veľmi nechce veriť. Bude to ešte každopádne zaujímavé.

#15 Wencek
8.3.2017 | 19:48:47
KaraSnowAllen

Mám velkou radost, že se tam objeví Eddie. :D

8.3.2017 | 19:56:50
Wencek

#12 Ananas: #13 mima33: Tak ho mohl Barry nějakým způsobem v minulosti stvořit :) Tak v tom případě Savitarem nemůže být nikdo ze současných postav, když byl prvním rychlíkem.

8.3.2017 | 19:57:54
Micosek

Máme se určitě na co těšit :)

Podle mě je Savitar Barry… Když Savitar vždycky řekne: „I'm the future, Flash!“, říkám si jestli náhodou neříká: „I'm the Future Flash!“. Taky říkal, že je první speedster, ale první speedster na Earth 1 je Barry, taky sám Savitar řekl, že když se stal Savitarem Barry tam už byl. Taky když říkal Iris, že musí umřít buď on nebo ona. Prostě Savitar chce, aby Barry viděl Iris umřít aby zblbnul. Už blbne jen z toho, že má umřít, co potom až umře… A taky říkal, že ví jak se Barry cítí, když mu umřela matka i otec…Ví všechno o jeho životě, i to jak se cítí. Taky Savitar mluvil o bitvě Reverba a Cisca, o které ví jen Barry :D A taky jak ty noviny z budoucnosti píšou: „Flash missing, Vanishes in crisis.“ Flash prostě zmizel a udělal ze sebe Savitara. No ale to je jen moje teorie :D Mám taky teorii, že Savitar je Wallace :D

#17 Micosek
8.3.2017 | 20:00:19
Micosek

#16 Micosek: A hlavně jak samotný Flash z budoucnosti řekl: „Nikomu nevěřte, zvláště ne mě.“ :D

#18 Ananas
8.3.2017 | 20:03:23
Ananas

#17 Micosek: Zrovna som na to chcel reagovať, že možno ten odkaz budúceho Flasha má niečo spoločné s tím že Savitar je vlastne Barry, v tom prípade Savitar nemôže zabiť Flasha :D

8.3.2017 | 20:06:53
Maškynson

Keby to bol Barry z budúcnosti, prečo by zabíjal Iris ??

#20 KaraSnowAllen #21 Micosek #28 Scoop
8.3.2017 | 20:08:53
KaraSnowAllen

#19 Maškynson: Aby se stal Savitarem.

#22 Maškynson
8.3.2017 | 20:11:59
Micosek

#19 Maškynson: Aby se z něho ten Savitar stal. Jelikož Savitar zabije Iris tak z toho Barry zblbne a bude se chtít mstít. Proč by jinak Savitar chtěl aby Barry viděl smrt Iris? On mu sám říkal: „Zabil bych tě, ale nejdřív musíš vidět smrt Iris“.
Jsou to fakt je takové střípky, které skládám, ale nemusí z toho nic vyjít, ale taky může :D

8.3.2017 | 20:13:46
Maškynson

Čo to s tým má spoločné ?
#20 KaraSnowAllen:

#37 KaraSnowAllen
8.3.2017 | 20:13:55
Maškynson

Zajtra si to pozriem ešte raz s titulkami, po anglicky som nerozumel všetko…Hlavne ked Savitar hovoril cez Juliana :D

#25 Micosek
8.3.2017 | 20:17:00
Micosek

Future Barry jako Savitar je prostě naprosto zblbnutý. Neví co je správné a co není.. Proto se mu role Savitara líbí. Ale když se z Barryho Savitar nestane, tak by ten Savitar prostě nebyl. A to by Future Barry nechtěl, takže dělá všechno proto aby se jim stal :D Doufám, že je to srozumitelné

#26 Maškynson
8.3.2017 | 20:18:10
Micosek

#23 Maškynson: Jo to bych mohl taky :D

8.3.2017 | 20:19:26
Maškynson

#24 Micosek: Ano rozumiem, ale príde mi to blbosť :D Aj ked v tejto fáze seriálu je už možné všetko :D

#27 Micosek
8.3.2017 | 20:21:03
Micosek

#26 Maškynson: Přesně, je to jedna z mnoha teorií, kdo by Savitar mohl být. Mám spoustu „důkazů“, že Savitar je Wally, ale už se mi moc nechce psát, jedině kdybys to fakt hodně chtěl :D No ještě 3 týdny a možná budeme o něco chytřejí (možná i příští týden). :D

#29 Maškynson
8.3.2017 | 20:23:52
Scoop

#19 Maškynson: VŠECHNO ŠPATNĚ :D musí ji zabít, aby se dostal ze Speed Force, jinak by byl paradox a on by se z toho nedostal. V tom právě spočíval celej jeho plán už od doby co Barry vytvořil flashpoint :D díváte se nato vůbec ?

#30 Micosek #31 Maškynson #63 Baltik
8.3.2017 | 20:28:59
Maškynson

Určite nám bolo viac krát naznačené že Wally je Savitar len neviem či tomu veriť :D Skús napísať tie tvoje dôkazy :D
#27 Micosek:

8.3.2017 | 20:29:16
Micosek

#28 Scoop: Máš pravdu, to jsem tam vynechal :D

8.3.2017 | 20:31:12
Maškynson

#28 Scoop: Presne tej časti s Paradoxom som veľmi nerozumel :D tell me more..

8.3.2017 | 20:31:30
Micosek

Ty „důkazy“ o Wallym tu psát nebudu, není to podstatné :D

8.3.2017 | 20:38:34
Micosek

Prostě Savitar je H.R. Jste si nevšimli, že Wallymu jako jediný říká Wallace? :D A tak mu říká i Savitar

8.3.2017 | 20:39:31
Lex Luthor

schválně kdo nakonec bude Savitar, kdo minulou sérii tipoval Jaye Garricka jako Zooma.

#40 Scoop #41 Scoop
8.3.2017 | 21:20:21
paule

Já bych chtěl aby Savitar byl syn Barryho a Caitlin se kterou se Barry dá dohromady potom co Iris zemře. Nevěřím že to tak bude ale bylo by to dost šílený a mě osobně by se to líbilo víc než ty pravděpodobnější teorie (Barry, Edie, Wally)

8.3.2017 | 21:22:23
Ananas

Podla mňa to bude ten Wally :D Predsa Savitar hovoril že stvoril sám seba čo by aj dávalo zmysel lebo Savitar stvoril Kid Flasha, ďalej v budúcnosti neni žiadna zmienka o Kid Flashovi, myslím že Wallymu vo Speed Force preplo a stal sa Savitarom :)

8.3.2017 | 21:31:53
KaraSnowAllen

#22 Maškynson: Pokud se vezme v úvahu, že Savitar je budoucí Barry, tak tomu muselo něco předcházet, něco, co Barryho nějak postrčilo na „temnou stranu“ a stal se Savitarem. Takže to Savitar dělá proto, aby se „zrodil“, aspon tak jsem to pochopila z toho komentu výše napsaného. Můj nápad to není, podle mě Barry není Savitar.

8.3.2017 | 21:36:21
legendarz

A co ten dil, kdy Jay Garrick rikal, ze se o Savitarovi moc nevi … ale ze to byl prvni rychlík takze teorie o Wallim a budoucim Barrym jsou dle me špatně

8.3.2017 | 21:46:49
Cap19

Já jen doufám, že Wally zůstane uvězněnej ve Speed force aspon je od nej klid. Díl se mi moc nelíbil už od začátku dílu bylo jasný že Wally pomůže Savitarovi. Já jen doufám, že Savitar nebude žádná známá postava ze seriálu, že to bude někdo úplně nový. Tahle série mě moc nebere zajímá mě co vymyslí do další serie :)

#44 Wencek
8.3.2017 | 22:09:18
Scoop

#34 Lex Luthor: Já ho nato tipoval do doby, než nám představili Huntera Zolomona z E-1 :D to mě vyvedlo z míry a začaly teorie s klonama :D. Ironický natom je, že nám to mělo spíš napovědět k jeho pravé identitě, ale mě to spíš odpudilo od pravdy, kterou jsem měl :D

8.3.2017 | 22:14:06
Scoop

#34 Lex Luthor: + co jsem pročítal staré diskuze :D tak tu psal myslím jenom jeden člověk, že Jay Garrick byl Zoom.

#47 DikZa2Ban
8.3.2017 | 22:14:52
Scoop

Jinak ještě jsem to tu nikoho nevidě zmínit :D tak asi budu první. Co říkáte na Barryho prosící Zooma ? :D

#45 Stardos
8.3.2017 | 22:25:49
Anduin

Savitar bude Blue Flash

8.3.2017 | 22:26:40
Wencek

#39 Cap19: Naprostý souhlas, taky doufám, že to bude někdo kdo není normálně v seriálu. Jestli to bude někdo ze známých postav, tak už to bude trapný.

8.3.2017 | 23:06:48
Stardos

#42 Scoop: Podle mě půjde spíše za Eobardem, a ten mu poví o Black Flashovi :D

8.3.2017 | 23:54:53
Holldir

Pokud myslíte, že ta scéna z LoT je zásadní pro finále flashe tak by muselo být finále spojený s LoT…O tom jsem, ale nic ještě nečetl a zároveň by to byla naprostá volovina aby finále LoT bylo o něčem úplně jiném než celá zápletka seriálu. Takže spíš myslím, že ten vzkaz jenž poslal budoucí Barry legendám má spojitost jen s LoT a se zápletkou jen toho seriálu. A tudíž vůbec nesouvisí s tímto seriálem…můj názor na to, že tu někdo zmínil tu danou nahrávku

byla tu řeč o HR. Nu já mu nevěřím. Na začátku seriýlu prohodil sám pro sebe v jedné scéně, že snad nezjistí co tam vlastně dělá. Bylo to tak zvláštní a nevěřim tomu, že by opravdu jen psal knihu jak sám tvrdil. Podle mě bude mít něco společnýho s finále. Něco co všechny překvapí. Nebude to však nic co by bylo zásadní

Co se týče savitara je zcela zbytečné řešit jeho úlohu ve světě DC páč tyto seriály vůbec nejedou dle komiksů a tak hádám, že i savitar bude úplně něco jiného než v komiksu. Fakt, že věděl o některých fragmentech času je docela zajímavý a mnohé jeho fráze jsou docela chaotické takže vesměs to může být úplně jinak. Ale pokud sledujete Arrow a toto od prvního dílu tak víte, že pokaždé byl záporák někdo kdo byl v dané serii nový a vždy ten kterého už vlastně všichni znali. A myslím, že tentokrát to nebude jiné takže zbývá jen otázka kdo z daných a nám známých postav to bude. WW, HW nebo dokonce sám Barry z jiného času? Pokud jsem zapoměl někoho nového tak se omlouvám.

Jak jsem se tak koukl několikrát na těch několik scén mám pocit, že to Barry být nemůže. Zmínil, že ho chce zabít, ale nejdřív musí vidět smrt Iris. Zmínil také, že ho vychoval Joe a, že má Iris která ho miluje, ale nic z toho si nezaslouží. Jako by k němu choval osobní zášť a chtěl se mu pomstít. kdyby to byl Barry z budoucnosti tak by věděl, že když zabije své já z minulosti po něm jakožto po zůstatku půjdou časové přízraky. To nebude Barry. takže se přikláním k tomu, že to bude Wally. Poněvadž Wally může Barrymu závidět dětství u Joa a milovanou ženu o kterou mohl být Wally připraven. Je možnost, že V budoucnosti před flashpointem se stal Wally novým flashem či kid flashem a něco se stalo a spojil se se SF a zbláznil se tam. Dostal se ven a Barry ho zastavil a poslal zpět. A hádám, že SF bude taktéž mimo čas a realitu takže on mohl vidět změny které se staly v důsledku flashpointu a díky tomu mohl znovu utéct a to udělal a stvořil si dříve své vlastní já aby mohl v tomto čase ven a pomstít se Barrymu za to co se stalo v budoucnosti

#51 jack7cz
9.3.2017 | 0:39:41
DikZa2Ban

#41 Scoop: Toho si taky pamatuju :)

9.3.2017 | 0:44:04
Joesef

Takže dámy a pánové právě jsem si přečetl velice zajímavý článek o FUTURE FLASHovi… KOHO TO ZAJÍMÁ: http://theflash.wikia.com/…Future_Flash po přečtení prosím odpovězte mi na otázku… kdo že je podle vás SAVITAR?

#50 Anduin
9.3.2017 | 5:41:44
Anduin

#48 Joesef: Podívej se na komentář č. 6 :)

9.3.2017 | 8:45:09
jack7cz

#3 angel216: #46 Holldir: Tak tak, zášť k němu by mohl chovat i Eddie. Už u Zooma jsem chtěl, aby to byl Eddie a ono prd … Zoomem byl nakonec někdo nový … co když jedou spisovatelé podle stejného vzorce? Kdo je v seriálu nový?

Ve své podstatě HR, ale že by byl padouchem další Wells? Nemyslím si. A pak jsem snad nikde neviděl, že by někdo tipoval Juliana … to je také nová postava a třeba z toho důvodu, že je to ta samá osoba, tak mohl mít Savitar nad svým mladším já takovouto moc …

Btw: Když mají teď část jeho brnění, proč ho Cisco „nevajbne“ :D, jako to udělal s helmou Jaye Garricka :)

Jo a ještě mě napadlo, že furt z budoucnosti, koukáme na scénu, jak Iris umírá… jenže co se stalo pak? Určitě umřela, nebo se na to tým dokázal nějak připravit… rozumějte… co když je to fejkovaná smrt Iris vůči Savitarovi … Ale zase zřejmě Savitar ve Speedforce asi viděl všechny možné výsledky budoucnosti, takže má převahu a prokoukl by to … :(

Taky vám přišlo, že je Savitar najednou pomalejší? Myslíte, že to, že byl rychlejší bylo způsobené tím, že byl ve Speedforce?

A ta poznámka, že Savitar byl první známý rychlík (čímž by to mohlo odporovat, aby byl Savitar někdo známý) se dá vysvětlit jednoduše – cestoval časem nejdál do minulosti, kde byla nějak zaregistrována jeho existence.

#52 Maškynson
9.3.2017 | 10:17:35
Maškynson

#51 jack7cz: Ano tiež som si to všimol…Ked bol v speed force Barry sa naňho nechytal a zrazu ked vyliezol nebol až tak rýchly…

9.3.2017 | 10:59:16
legendarz

a nebo Barry zase zacal pouzivat tachyonovou kračku :)

9.3.2017 | 11:18:06
Honiik

Nevím jestli tu jsou povelené odkazy na obrázky, kdyžtak prosím smazat. Vypadá to zajímavě :)

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…697928_n.jpg?…

9.3.2017 | 11:23:28
Wencek

Tak po posledním díle jsou pro mě už jen dva kandidáti. HR a Barry. HR jsme sice viděli ve vizi z budoucnosti, ale to byl podle mě HR ze Země 2 s puškou, kterou si podle mě, pokud si dobře pamatuji odnesl s sebou na Zemi2, takže by to klidně mohl být současný HR. Ale víc se přikláním k Barryho budoucímu já. Spousta indicíí na to pasuje. Včetně jeho modrého světla podtím brněním. Už se těším na rozuzlění této hádanky.

#56 Maškynson
9.3.2017 | 11:57:43
Maškynson

#55 Wencek: Ten s puškou bol určite HR lebo mal na hlave ten jeho klobúk ktorý Wells zo zeme 2 nenosí :D

9.3.2017 | 12:06:50
Stardos

U HR je dobré poznamenat, jak ho Savitar oslovil/oslovuje – Fake Wells. Proč ho takto oslovuje? Přece jen, i když je z jiné Earth, tak fake není. Sice ho může proto takto oslovovat, ale nějak se mi to nezdá.

9.3.2017 | 12:43:48
227petr

Není možné, že v téhle epizodě uvidíme i BlackFlashe? Nakonci v tomhle traileru Barryho drží černá ruka… Nemohl by to být právě BlackFlash?

#59 Scoop
9.3.2017 | 13:04:24
Scoop

#58 227petr: Jop :D to jsem psal, ale nikdo to nezaregistroval, navíc ho Barry prosí, asi o to, aby ho nechal být :) no bude to skvělá epizoda :p už aby byla středa

9.3.2017 | 13:24:13
Jaroslaw

Savitar je malej… a pomalej…A beztak je to Wally, protože Barrymu vyčítá, že s ním byl Joe. A pojem future Flash se dá přeložit jako Flash z budoucnosti, ale také jako budoucí Flash, ve smyslu ten, co bude Flash, až Barry doflashuje… takže zase Wally, kterej doteď hrál druhý housle a byl za děcko.

9.3.2017 | 14:08:10
Ananas

Po znovu pozretí epizody a prečítaní si wiki o Future Flash sa prikláňam skôr k Barrymu z budúcnosti :)

9.3.2017 | 14:17:44
Pachoom

Na konci ho drží rukama Black Flash pod krkem,už se nemůžu dočkat :D

9.3.2017 | 15:05:26
Baltik

#28 Scoop: Dívám, dívám, ale prosím…vysvětli to trochu více :)

#64 Scoop
9.3.2017 | 16:57:33
Scoop

#63 Baltik: :D Dobře zkusím to říct tak jak to vidím já a začnu úplně od začátku.

Někde v budoucnosti bude nějakým způsobem stvořen Savitar a dojde k něčemu velkému špatnému a Barry bude nucen Savitara uvěznit ve speed force. Savitar nemá možnost úniku. Jenomže Barry cestuje zpět v čase a zachrání matku a vytvoří flash point a Savitarovi vnukne nápad, že Wallyho udělá Kid Flashem. Jelikož Savitar ze speed force vidí budoucnost a vše, tak nasměruje události tak, že hodí Barryho do budoucnosti do doby, aby viděl Iris umřít a tyto události povedou k tomu, že zkustečně zemře. Barry vlastně tím že se snaží tomu zabránit, tak to zapříčiní. Ten paradox bych vysvětlil tak, že prostě kdyby Savitar v budoucnosti tu Iris vtom parku nezabil, tak se Savitar ani nedostane ze speed force, protože Barry z minulosti ji tam neuvidí umřít, takže události nepovedou k tomu, že uteče ze speed force. Takže Iris to má prostě sečtené :D. Možná ji potom nějak zachrání, nebo to bude její time remnant, nebo to může být někdo kdo se zani převtělí, ale prostě Iris West bude vten okamžit mrtvá. Řekl bych že zemře na konci dílu 22 a nebo na začátku 23 a zbytek bude jeden velký souboj a mind fucky. Barry možná navštíví své budoucí já a nebo Future Flash navštíví Barryho.

Scénáristi si můžou prakticky usmyslet a udělat cokoliv se jim zlíbí a mají dost dobré možnosti, takže očekávám od budoucích dílů jen to nejlepší a snad se to pořádně rozjede.

9.3.2017 | 17:39:56
mrco1991

to sa tu nikto nedostal k spoilerom? :) Savitar rozhodne neni Barry…

#66 Maškynson
9.3.2017 | 18:11:54
Maškynson

#65 mrco1991: Jasné teraz je zbytočné to tipovať ale zatiaľ to najviac sedí naňho

9.3.2017 | 18:16:23
Cap19

Pokud vím tak když se Black flash nekoho dotkne tak by měl zemřít. Teda aspoň to tak je v komiksu pokud se nemylím. Spíš si myslím že je to Jay Garick, když vytáhnul flashe ze Speedo force když se chtěl obětovat kvůli wallymu.

#68 Stardos #69 Scoop
9.3.2017 | 18:17:01
Stardos

#67 Cap19: Black Flash by mohl být pouze výplod Speed Force, ale nemyslím si, že zabíjí dotykem, to by byl až moc OP

9.3.2017 | 18:19:59
Scoop

#67 Cap19: :D Taky mě to napadloo heléé, ale to stím vytažením ze speed force ani ne. Spíš tím, že Jay je nová postava + Savitar je takto nová postava. Navíc Jay je asi nejstarší speedster. A navíc ještě říkal cosi otěch mýtusech a to mi vrazilo do očí. A pro Barryho by určitě bylo těžké čelit vlastnímu otci, ale i tak by to nebylo pravé ořechové a nejradši bych byl aby to byl future Barry

#70 Scoop
9.3.2017 | 20:01:43
Scoop

#69 Scoop: Takže to vytažení ze speed forcee je dobrá připomínka :)

#76 Kennymcc
9.3.2017 | 20:02:05
Ementalix

#1 Wencek: nemohlo to být zase v rámci rozhovoru se speedforce? Ten jeho hlas byl s divným dozvukem a nezněl moc jako „normální“ HR :)

9.3.2017 | 21:46:14
xXxTAZxXx

Doporučuju přečíst The Flash Annual 3 . Velmi zajímavé a myslím že tvůrci odtud něco čerpali.

9.3.2017 | 22:21:22
Holldir

Eh jak čtu ty komentáře musim se na něco zeptat. Cy jste už viděli aby tady něco bylo podle komiksu? Já ne. Nejen, že pravý jay garrick není podle komiksu, WW není podle komiksu…vlastně nikdo…za celou dobu seriálu pokud se pletu opravte mě, ale výskyt, zrození a časové období výskytu není u žádné takové postavy stejné či dokonce ani podobné. Takže proč by měli najednou udělat záporáka podle komiksu? Velmi pochybuji, že by to byl Flash to za prvý a za druhý…někdo tu prohodil, že to indicie naznačují…zajímalo by mě jaké indicie…já neviděl nic co by naznačovalo, že to je Barry z budoucnosti. Snad jen ta je ho fráze i am the future flash…ale to taky nemusí notně znamenat jediné…Právě naopak podle jejich rozhovorů to vypadá na Wallyho…pravdě­podobně si s váma scénáristi jen hrají když udělají savitara vypadajícího jako future flashe. Vemte v úvahu, že si říká savitar a to je někdo úplně jiný…

Jen podobnost visáže nic víc…

10.3.2017 | 1:55:47
tween3r

Tak moment,moment­.....sleduju Flashe od začátku,a tady pod tímto videem je strašně moc komentů…Už se v tom nejenom začínám ztrácet,mezi všemi vámi těmi komiksovými nadšenci,kteří mají přečtené každé číslo Flashe 3× ve všech jazycích,ale teď tomu absolutně nerozumím..:D Hele berte to tak,jo?? Prostě vemte si,že JÁ jsem úplně obyčejný člověk,který nemá prachy na komiksy,a zase tak dobře Anglicky neumí,aby si je četl v originále…takže to berte tak,že JÁ,úplně obyčejný kluk,který absolutně neví,co je v komiksech,a různých článcích,a berte mě prostě jako kluka,co začal sledovat Flashe od 1.řady,a v průběhu nepřečetl ani jeden komiks,který by se nějak týkal tady tohoto všeho,ani nemá prostě přehled co je to Blue Flash,a tak dále…já VÍM že je těch komiksů strašně moc,ale prosím.....OPRAVDU VÁS PROSÍM,jakožto kluk,který chce jenom všemu rozumět,prosím…NE­NAŠEL by se tady někdo,s kým bych si mohl opravdu DLOOOUZE popsat?? Jakože bych se ho prostě ptal na různé otázky,a on by mi odpovídal??:DD Ale musí to být opravdu znalec,který má ve všem jasno (né egoisticky,né namyšleně ani nijak podobně,prostě normálně UPŘÍMĚ) Kdyby něco,tak můj E-mail je aadamigor@seznam.cz,a v případě,že by se tady opravdu někdo našel,tak po pár zprávách v E-mailu kdyžtak napíšu i jméno na Facebook,děkuji:D Tak,a ještě bych chtěl říct,že mám zkouknuté i Legendy a Arrowa,i když tam to mám trošku složitější,tam jsem nejdříve začal sledovat,sledo­vat,ale pak,někdy začátkem třetí série,kdy jsem absolutně nepochopil,proč si najednou nakráčel Roy do Arrowskrýše už v kostýmu Arsenala,a předtím tam nebyla jediná zmínka o tom,že by taky střílel z luku,nebo že by byl jakýmsi „KID ARROWEM“ a taky při Oliverových Flashbacích z Ostrova,kdy se nějakým záhadným způsobem dostal do Hong Kongu,no a prostě takhle,takže jsem se rozhodl sledovat Arrowa od začátku,takže zase replay odznova,takže to je asi tak vše co bych chtěl říct,děkuji všem,kteří to dočetli až sem,ale už mě nebavilo se jenom dívat na všechny ty komenty a spekulace,dohady a teorie,no prostě tady to všechno šílenství v komentářích..tak to je asi vše,co bych chtěl tak nějako říct,děkuji všem za pozornost,a jakožto ospalci,kterému se totálně klíží oči už půjdu spát,dobrou noc,ještě jednou děkuji za pozornost,a Dobrou noc – MOC.

#75 Baltik
10.3.2017 | 2:09:54
Baltik

#74 tween3r: RIP.

10.3.2017 | 7:29:29
Kennymcc

#70 Scoop:

Podle me nejvice veci zatim ukazuje na to, ze Savitar je Future Flash a tim je Barry Allen. Zatim se tvurci, pokud se nemylim, vzdy drzeli toho, ze pokud nekoho nejak pojmenovali tak jeho identita byla podle komiksu (RF – Eobard Thawne, Zoom – Hunter Zolomon), takze pokud Savitar je Future Flash, jako ze to tak vskutku vypada, tak by to mel byt Barry. Navic vsechny ty veci, ktere tam Savitar povidal obzvlast to o Reverbovi, zna jen Barry (a Cisco). A vubec vsechno co povidal, sedi z jeho uhlu pohledu na Barryho. Savitar nechce zabit Barryho doslavne, ale potrebuje ho navest tim smerem, aby se z neho stal Savitar, tim vlastne soucasneho Flashe- Barryho „zabije“ – porazi. Byla by to podobna story jako ve filmu Batman – Dark Knight. Kdy Harvey Dent se zacal promenovat v Two Face od chvile, kdy byla zabita jeho milovana Rachel. K tomu by se dal pripomenout jeden citat: „You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.“ Tezko v tuto chvili rict, zda zmizeni Flashe, jak bylo v tech novinach ma souviset s temi udalostmi. Mozna to mel Savitar na mysli, ze Flash-Barry z vedomi ze se ma z nej stat Savitar se sam uvezni ve SpeedForce – tim Savitar myslel ze ho (vlastne sebe) uveznil ve SpeedForce :)

Jinak musim rict ze po dlouhe dobe se mi tento dil Flashe libil. I ten boj Barryho se Savitarem mel nejakou uroven.

Co se tyce Eddieho, tak podle me herec Rick Cosnett si zahraje Eddieho jen ve speedforce a to bude asi tak vsechno :)

PS: Jay Garrick a Savitar, tak na to moc nevsazim :) Sice Barryho vytahl ze Speed Force, ale to byl podle me spis trik zkuseneho Speedstera, coz Jay je. Pokud by byl Jay tak strasne rychlej, tak by se ani nahodou nenechal chytit Zoomem a Zoomovi by dal poradne na prdel, coz se jak vime stalo presne obracene :)

#77 Scoop #78 Holldir
11.3.2017 | 1:21:51
Scoop

#76 Kennymcc: Hele Ronnie, Eddie a Cap. Cold by teoreticky nemusely být jen přeludy. Když se zamyslíš nad jejich smrtí, tak všichni byly při své smrti pohlceni ,,silou" a u Eddieho to dokonce byla singularita, která je určitým způsobem napojena na Speed Force a to samé u Ronnieho. A Cap. Cold zemřel taky takovou podobnou smrtí, takže uvidíme :)

#79 Anduin
11.3.2017 | 10:26:41
Holldir

#76 Kennymcc: No máš to jaksi nedomyšlené…pokud by savitar řekl já jsme budoucnost flashi tak by sis naprosto protiřečil…protože savitar je nekdo úplně jinej…Ano může to být Barry, ale jediné co to naznačuje je akorát to, že savitar ví něco co by měl vědět jen Barry a pak ta věta o které se každý může dohadovat jak byla myšlená protože to nikdo prostě neví…A vzhledem k tomu, že jak sám dobře víš tak v případě flashpointu si Barry nepamatoval co se vlastně dělo. On si pamatuje svoji původní dějovou linku a změny ve flashpointu nezná…mohly se některý detaily stát jinak a tím pádem tentokrát o některých věcech může vědět i někdo jiný než jen Barry…takže ne neukazuje na Barryho vůbec nic…

Je vidno, že si tady spousta lidí domýšlí fakta a dává pevnou víru něčemu co tam vůbec být nemusí aby to vše sedělo na teorii…ale co takhle posoudit fakta a podle toho udělat teorii?:)

#81 Kennymcc
11.3.2017 | 23:33:36
Anduin

#77 Scoop: Jenže Eddie byl vtáhnut do singularity už mrtvý

11.3.2017 | 23:33:54
davidsk

flasha pozeram od 1. dielu, ale žiaden comix som nikdy neprečital… takze ma berte s rezervou,tak ci tak som si trochu poprechadzal rozne weby zaoberajuce sa flashom a zatial mi najviac z toho vyslo, ze to bude future flash cize barry, až kym som nenarazil na jednu stránku…

tam sa piše, ze barry allen se narodil 19. března jako dvojče manželům Henrymu a Noře Allenovým. Jeho bratr byl ještě nenarozený proklet Dr. Gilmorem, ale narodil se zdravý a byl dán do rodiny Thawnesových… Co ak barry mal naozaj brata,co ak savitar bude naozaj jeho brat ,dvojča… , ktory mu závidí jeho život, i keď nemá prave čo… Ale ako hovorim berto to a rezervou, je to len taka nova myslienka , sice mozno absurdna, ale este sa tu neobjavila.

11.3.2017 | 23:59:12
Kennymcc

#78 Holldir: Ja ze mam neco nedomyslene :)? Jedinej kdo tu placa nesmysly ses ty kamo! Ja jsem nikde nepsal ze to tak musi byt, je to jen mozna teorie na zaklade zatim predlozenych informaci. A ty tu budes zvanit ze na Barryho neukazuje nic? Jako vazne nic? Asi bys mel nejdrive vystrizlivet, pac jsi zrejme neco nedobreho hulil :) Navic si tu domyslis veci, ktere si jen touzis prat, aby tak byly nez aby se to nejak mohlo jen vzdalene blizit nejake realite. Ok, klidne si tu sir ten svuj prapodivnej nazor, o tom ze treba mozna po Flashpointu byl u Reverba i Wally (nebo nekdo jiny) :D a tim naprosto rozbijis veskerou myslenku toho, ze by Savitar mohl byt Barry :D Kurna ty ses ale genius :D

12.3.2017 | 0:38:40
12.3.2017 | 0:45:05
Chomy/Ema

Já si tipuju , že Savitar je Barry z budoucnosti :)

12.3.2017 | 8:00:16
Micosek

To

12.3.2017 | 9:59:11
Micosek

To, že má Barry bratra (dvojče) už víme. Co když ten bratr je Eddie? Co když se Eddie převtělil do HR a hnal Wallyho aby se stal rychlejším aby (budoucího) Eddieho (nebo Eobarda) zachránil ze Speed Force?

Ale spíš si myslím, že to bude ten Eddie, který je po Flashpointu Savitar a (možná minulé já) převtělil do HR (stejně jako Eobard do Harrisona v season 1), aby se pomstil Barrymu, že mu vzal všechno co měl. Vytvořil Kid Flashe a hnal ho aby byl lepší. A pak Wally vysvobodil (budoucího Eddieho) ze Speed Force. A taková maličkost, že HR i Savitar říkají Wallymu Wallace, ale to může být jen náhoda. Ale berte to prosím jen jako moji myšlenku, nemusíte mi hned nadávat. :) Děkuji

#87 Kennymcc
12.3.2017 | 10:08:40
Micosek

Tahle myšlenka se mi naskytla, až jsem zjistil, že Barry má bratra z rodu Thawne. Takže to nemám ještě promyšlené, ale menší náznak pochopitelnosti tam je :D

12.3.2017 | 10:11:38
Kennymcc

#85 Micosek: A odkud mas to ze Barry ma bratra-dvojce? Neco mi v serialu uteklo :)?

12.3.2017 | 11:09:14
Micosek

No, v seriálu to nebylo, ale v komiksu ho má. Tudíž by ho mohl mít i v seriálu a zjistí to třeba, jelikož mu to sám řekne :D

#89 Kennymcc
12.3.2017 | 11:32:21
Kennymcc

#88 Micosek: Tak mozne to samozrejme je, ale informace ze uz vime ze ma bratra je/byla od Tebe prece jen dost zavadejici :) Ano, v nejakem komiksu bratra mel, to vskutku vime :) Ale jestli ma bratra v serialu, to vskutku nevime :)

#90 Micosek
12.3.2017 | 11:38:53
Micosek

#89 Kennymcc: Máš pravdu, byl to zavádějící komentář. Vycházel jsem z komentářů výše a nedošlo mi, že ne každý to musí vědět

12.3.2017 | 11:50:22
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama