Diskuze: Obecná diskuze
Obecná debata o seriálu Dexter.
Hlídejte si nás
Reklama
Nejlepší epizody 9. série
Nejlepší postavy
Narozeniny
-
Aimee Garcia
28.11.1978 | 28.11.2024 -
Jennifer Carpenter
7.12.1979 | 7.12.2024 -
Darri Ingólfsson
22.12.1979 | 22.12.2024 -
C. S. Lee
30.12.1971 | 30.12.2024 -
James Remar
31.12.1953 | 31.12.2024
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
#859 norb: Já sem taky koukal, že hodnocení 8. řady je slabé. Ale mně se to líbí. Je fakt, že třeba na 7. sérii to nemá a jsou tam věci, které tam nemusejí být. Všichni čekaji, že je to poslední řada a bude to nářez. Ale zatím je to jenom obyčejná série Dextera. Jinak je každý díl dobrý, i když 2. a 6. byly o něco slabší. Ale jinak se v každém díle něco stalo a to se mi na tom líbí.
naozaj je pravda, že ak si to porovnáte aj s inými americkými seriálmi „druhej ligy“ tak aj táto séria Dextra bude stále ďaleko pred nimi to ani nemusíme chodiť na domáce „skvosty“ :) ale napr. niekde na webe som našiel stránku pre amatérskych scenáristov, kde uverejňujú svoje vlastné veci a jeden týpek tam vymyslel niečo v tom zmysle, že v Miami bola tajne FBI a spolupracovali s niekým s Miami Metro (buď Batista alebo Quinn), aby si Dextra pripravili a dostali :) myslím, že takýto koncept zrady z vlastných radov by bol veľmi zaujímavý keď si vezmete, že Dex celý čas klame všetkých naokolo…a navyše by bola celá séria nadupaná :D
#864 norbak by ste mali záujem tak ten scenár je tuto: http://www.simplyscripts.com/…of_Blood.pdf najzaujímavejšie je to na strane 58 :)
#862 Capo: jo to zní dost dobře
ještě k tomu srovnávání – porovnávat poslední série dextera s prvními prostě nejde, je to už úplně jiný seriál. někomu se jeho vývoj příčí, mně osobně nevadí. (lepší, než kdyby se pořád opakovalo to známé schéma „ve dne klaďas, v noci vrah“). a pokud akceptuju dexterův proklamovaný vývoj k lidskosti, pak tam holt patří i ty jeho emoce, chyby, kterých se kvůli citům dopouští, i fakt, že ho láska žene v podstatě proti jeho kodexu a nejspíš ho i zničí. tak si myslím já, že to bude: zabije ho to, že se stane „víc lidským“. jaký konec mě nejvíc děsil (a chválabohu k němu snad nedojde)? „Debster“ neboli románek Deb+Dex… to by byl skutečný shit, nikoliv uvěřitelný vztah dvou vrahů, kteří cítí svou vnitřní spřízněnost.
#868 LervinAhoj, od 27.8. má být Dexter zase na Coolu, ale ty blbci ho budou dávat ve 3 v noci :( Bude se vysílat od 1. série a doufám, že pak bude premiéra 7. řady :) Ale s tim vysílacím časem mě teda nas*ali.
#867 norb#866 dexter01: taky nechápu, pro koho to teda budou vysílat…
#870 sir Humphrey Appleby#865 norb: Porovnávat poslední sérii s první? O to tu nejde, stačí srovnat sedmou a osmou… Sedmá byla dost nadupaná, fakt jsem k ní měl minimum výtek (jen to, že Dexter se změnil a občas mě zaskočilo, co dělá, ale to mu neberu)… Psychologický vývoj Dextera v sedmé sérii bombastický (vzhledem k tomu, že byl logický), navíc to po posledních třech dílech vypadalo, že pravidlo „zabíjej jen zločince“ bude do budoucna bez problémů ignorovat (když zabil otce Hannah a nechal Žháře policii) a čekal jsem, že přesně na tohle nakonec dojede.
A pro mě je teda sedmá série zhruba stejně dobrá, jako ta druhá. Když je to našlapaný a děje se tam víc věcí naráz, je to fajn. V osmý sérii se děje taky víc věcí, ale až příliš jsou to epizodní události. Tím chci říct, že objektivně osmá série není ani zdaleka tak našlapaná a zůstává pro mě zatím druhou nejslabší sérií (po šesté)
Nezblote se na me ale pisete tu ze pak se to vyvine a ukaze se neco co jsme nevedeli a bude to bomba.To je sice hezky ale uz je polovina sezony a zhruba nic se nestalo. To ze pak vybali vsechno v jednom dile jak to vetsinou u serialu bejva na to jim kaslu. Maj drzet tu vzestupnou krivku a ne celou serii o nicem a pak v poslednim dile to napalit to uplne nesnasim. Proto se me libi jak se s tim BReaking Bad v posledni serii nesere a sije to primo na rovinu.
#867 norb: pro mě ne :-) Český dabing nemusím
Tak pro mě byl Dexter zajímavej na začátku, kdy to bylo zajímavý jako představa vraha, kterej se ukrývá mezi ostatníma a nikdo o tom neví. Prostě lehce vtipná reflexe světa, kde vyplývaj na povrch různý případy obětí ve sklepě atd. Psychopat klaďasem. Ale postupně z Dextera udělali v podstatě hodnýho chlápka, kterej má dítě, má rád svoji sestru a miluje jinou vražedkyni. Tak jde čas hadr. Ale i to by se dalo brát, kdyby nepřišla série, kde se děje v podstatě kulový a jen tam běhá Debra a šílí a teď už je tam fakt všechno – labilní Debra, divná psycholožka, zamilovaná vražedkyně… vrahův učeň. Nemůžu se zbavit dojmu, že kdyby ten seriál skončil v minulý sérii dopadením Dextera, tak bych na něj jen tak nezapomněla a ráda bych se na něj podívala znovu. Ale teď už je to klasická natahovačka – ať už to dopadne jakkoliv, konec už to o moc neposune. (A to jsem si vždy říkala, že to bude ještě lepší, až zmizí Doaks, LaGuerta a Rita, coby moje neoblíbený postavy)
#872 dexter01 #873 sir Humphrey Appleby #874 Lervin#871 blacken: Ale co předvádí Deb je celkem logická reakce na zabití LaGuerty. Ona je donucená Dexterem zabít LaGuertu a bude dělat jako, že nic? Všechno v pohodě? Dřív byla hlavní linie seriálu Dexter vs. nějaký záporák, ale poslední dvě řady je hlavní dějovou linií vztah Deb a Dexe. Už to prostě neni jako dřív, teď je to trošku o psychlologii postav. Ale pořád si to drží svou kvalitu a to je na tom dobrý :)
#875 blacken#871 blacken: tak jasně první sérky byly super, Dexter byl v podstatě jiná figura, s vtipnými monology, ale je jasný, že musel projít nějakým vývojem, a ne vše se musí každému líbit, mě taky ne, možná mi nedělá to problém přijmout, protože Michael C. Hall je fakt výbornej herec… Něco mi říká, že tak trochu počítali,že to ukončí pátou sérkou, možná měli i jinej konec, že ho Debra načape za tou plachtou a odstřelí a konec zvonec… a pak to předělali… a finální epizody páté řady považuju za nejslabší finále vůbec… i ta linie s Quinnem přišla vniveč a ten bud musí vědět nebo je to hňup… a ty zbývající série je tak trošku natahování, ale né zase až tak špatné, ikdyž vývoj některých postav je dost do diskuse… a 8 série, aspoň některé věci v ní taky bude dost diskutabilní, ale nesudme před koncem… suma sumárum, na to že to jede tak dlouho, klobouk dolů .
#875 blacken#871 blacken: Přesně, v seriálu zná Dexterovu podstatu víc jak polovina hlavních postav :-D … To je děsivý, když ho už prakticky nemá kdo odhalit, páč to všichni vědí :-D
#876 blacken#872 dexter01: Ale já Deb nic nezazlívám, zrovna ona jedná docela logicky, jen je to už x tej díl nuda. Prostě jen nesouhlasím s tím, že si to drží kvalitu. Aby si to drželo kvalitu, tak by to nemělo měnit žánr na drama. V podstatě je to jinej seriál, než to byl v první řadě.
#873 sir Humphrey Appleby: Právě, to mi na tom vadí – to nastavování. Mám raději, když má seriál pár výborných řad a ukončí to včas, než když se to pak takhle táhne do ztracena. Ale na klobouk dolů to pro mě prostě není no. Dokoukám to tak nějak z nostalgie, to zase jo, ale kdyby měla být další řada, tak už ne.
#874 Lervin: No přesně, já nechápu jednu věc – Doaks ho nařkl – všichni ho měli za magora a záhadně umřel. Pak po něm šel Quinn – taky našel spoustu divných věcí a pak bác a nic. Nakonec po něm šla Laguerta a to docela drsně – měla i důkazy – a najednou ji najdou mrtvou – údajně zastřelenou někým, kdo zabil Dexterovu matku. A pořád to nikomu nedošlo? Vážně? (Teda nikomu – Batistovi, protože ostatní už to fakt ví…) Ale zrovna v tomhle bych tomu nekřivdila, protože nás třeba ještě nějak zásadně překvapí… doufám.
Podle me si dexter drzi furt stejnou kvalitu i po 7 seriich.. vsechny serie nemuzou byt stejne dobre uz je to prece 7 serii tak podle me scenaristum docela dochazi napady.. ale stejne je dexter pro me porad TOP serial ktery vzdy zustane v mem srdci a klidne se podivam po skonceni 8 serie i na vsechny po ctvrte :D
#878 norb#877 K3nt4n: souhlas – podle mě úroveň dextera sice kolísá, ale nikdy neklesl tak, abych o něj ztratila zájem. jistě, je to pro scénáristy asi těžké neopakovat se po 7 letech… a hlavně – počkejme s hodnocením až po skončení 8. série. (mám dojem, že se 7. sérií to bylo podobné – hodně fanoušků v jejím průběhu skuhralo nad kvalitou a teď ji někteří dokonce přirovnávají k nedostižné 2.)
Nevim co vsichni na te 2. serii vidi… me osobne se moc nelibila.. pro me TOP 1,4,7 :) jako nejhorsi pro me je 3. serie.. a za ni 6. 5 byla prumerne dobra.. ale u zadne serie nemuzu rict ze bych se nudil a musel bych pretacet dej.. to vubec..
#880 norb#879 K3nt4n: no mně se na 2 líbil ten nadupaný, napínavý děj, Dexter byl neustále v ohrožení – Doaks, Lundy, valilo se to na něj a člověk mu děsně držel palce a bál se o něj… navíc ty jeho glosy, byl neskutečně vtipný… (ale já to mám podobně se 4 – všichni ji opěvují, já ji nemusím.)
#882 sir Humphrey Appleby