Dexter
94/100 - 589×

Sledovat

Diskuze: Obecná diskuze

Obecná debata o seriálu Dexter.

SkotR

#780 sir Humphrey Appleby:
#780 sir Humphrey Appleby: Když Dexter šel na začátku 8. série zachraňovat Deb a neměl nikoho na hlídání. Tak někdy tehdy se ten čokl zašpinil.

#783 sir Humphrey Appleby
5.8.2013 | 17:31:51
xcvbn

Co to mělo být stím že Pilsner je německý pivo ?

5.8.2013 | 18:08:05
sir Humphrey Appleby

#781 SkotR: aha, už vím :)

5.8.2013 | 18:20:41
dexter01

náhodou 6. díl byl maličko slabší, ale i tak dobrej. nemůžem přece čekat, že každej díl bude perfektní.

#785 sir Humphrey Appleby #786 norb
5.8.2013 | 18:38:55
sir Humphrey Appleby

#784 dexter01: no to určitě ne, to máš pravdu, ale ten díl byl fakt slabej, nevadilo by ani, že se tam tak moc nestalo, ale prostě ta linie s tím Hamiltonem je opruz…

#787 norb
5.8.2013 | 18:53:32
norb

#784 dexter01: potíž je v asi tom, že je to závěrečná série – všichni čekají, že to bude pecka na závěr, a ono zatím jaksi nic moc… ale snad se to ještě zlepší

5.8.2013 | 18:55:38
norb

#785 sir Humphrey Appleby: jo, pro mě stejnej opruz jako linie quinn – nadja v 7.sérii, to jsem fakt nemusela

#788 sir Humphrey Appleby
5.8.2013 | 18:56:53
sir Humphrey Appleby

#787 norb: jo, to byla linie, která byla natahovací, ale nebyla to ústřední, či-li důležitá linie, tohle je bohužel něco jiného…

5.8.2013 | 19:40:34
dexter01

nebo je to taky tim, že loni jsme viděli 7. řadu a ta úplně perfektní a čekáme, že tomu tak bude zase.

#790 sir Humphrey Appleby
5.8.2013 | 20:04:05
sir Humphrey Appleby

#789 dexter01: spíš víme, že tohle je poslední série, tak čekáme opravdu dobré zakončení :)

5.8.2013 | 20:05:40
dexter01

mně ani nevadí, že některé díly byly slabší… já hlavně chci, aby úplně poslední díl měl pořádné grády. v 7. řadě taky byla díly perfektní a finále slabší, tak snad to teď bude naopak :)

#792 sir Humphrey Appleby
5.8.2013 | 20:09:04
sir Humphrey Appleby

#791 dexter01: tak ono snad ani nejde o to jestli je díl slabší (nic moc se neděje), ale tak nějak o celek, a linie, která je ted hodně výrazná a vypadá, že nějakou tu dobu bude a vzhledem k tomu, že je to finální série, která vše má rozuzlit, je tahle linie dost taková nemastná…

5.8.2013 | 20:52:49
Dexter Hannibal Lannister

Učeň zabije svého mistra? :)

5.8.2013 | 20:57:34
iHyi

Mně to přišlo celou dobu dobrý. Hezky se to rozjelo. Vogel z minulosti, která do toho dobře zapadla (je fakt, že jsem nikdy nepochyboval, jak by Harryho samotného napadl Kodex, i když jsem asi pochybovat měl), plus Debra s nervama v kýblu. Líbilo se mi to, hlavně když u sourozenců Morganových nebylo pořádně poznat, kdo je z koho víc v háji. Hrozbu Mozkového chirurga pak taky vyřešili rychle a docela v pohodě, takže jsem se těšil, že teď už konečně přijde něco, co Dexterův svět začne totálně rozkládat. Úvod to k tomu mělo vážně krásný. Ale teda využít Zacha Hamiltona, aby ho Dexter učil, to je fakt prasárna. Tímhle ho podle mě neměli nechat projít, navíc se obávám, že přesně na tohle Dexter dojede, že ho odhalí Quinn. A jen kvůli takové pitomé chybě. Proto doufám, že dějem hezky zamíchá Hannah, zase Debru poštve proti Dexterovi a že Zach skončí na Dexterově stole – protože Dexter s Kodexem může být jen jeden.

čestný člen redakce
5.8.2013 | 21:02:24
dexter01

někde psali, že Quinn se má vrátit k tomu, že se Dexterem něco není v pořádku… tak uvidíme

5.8.2013 | 21:23:53
Cedrik

A co takhle teorie, že Hamilton zabije Hannah, když Dexter nemá na to ji zabít…

#797 norb
5.8.2013 | 23:24:15
norb

#796 Cedrik: to by ale bylo od dextera dost zbabělé, kdyby na ni poslal hamiltona místo sebe, ne? já naopak doufám, že hannah bude žít dýl než hamilton

6.8.2013 | 7:08:26
Capo

mne osobne sa táto časť páčila…určite bola lepšia ako 5-ka. jasné, nič brutal dynamického sa až tak nedialo, ale malo to také pohodové tempo navyše s dobrým záverom:) Plus, scéna Quinn-Dexter v aute tu dlho nebola. ak bude pravda že Quinn by znova šiel po Dexovi, mohlo by to byť do záveru seriálu zaujímavé…o mladom Hamiltonovi som si prečítal omylom ešte pred pozeraním časti a tak som do toho išiel s predsudkom, ale nakoniec sa mi nezdalo, žeby bol až tak otravný…ono už ťažko očakávať, že po 8 rokoch to ešte scenáristi nejako výrazne dokážu vypeckovať…pokiaľ sa vyhnú uchýlnostiam typu „Sme vraždiaca rodinka na lodi“, budem spokojný:)

6.8.2013 | 9:35:14
HelloDexterMorgan

Zdravím, tak tato série mi zatím taky nepřijde úplně našlapaná, zatím se toho moc nestalo, ale poslední díl se mi líbil… Hamilton mi tam nevadí, ale taky si nemyslím, že to s ním Dexter „potáhne“ nějak dlouho. Připojuji se k názoru, že by ho mohl zabít poté, co by eventuálně mohl zabít tu Dexterovu sousedku… Nebo ještě líp, kdyby zabil Hannah, tuhle ženskou já prostě absolutně nemusím a její spojení s Dexterem už v minulé sérii mi lezlo krkem. Debra se konečně dala dokupy. Líbilo by se mi, kdyby si svou reputaci napravila tím, že by Hannah odpravila sama. Především aby to její zabíjení nebylo zbytečně nevyužito :D Quinn se do toho teď také plete, takže mám obavu, aby právě jeho „chycení“ Dextera nebylo tím impulsem, aby se právě on stal tím seržantem, aby prostě na Dextera nakonec nepřišel Quinn, ale nevím, jestli by to nebylo moc takové nijaké, ne zkrátka pořádné… Něco mi pořád říká, že Quinn nakonec zemře, tak uvidíme. Ale v tomto díle mi přišlo, že tam jedna věc nebyla zmíněna jen tak a byl pro to důvod. Jak už tady někdo ptal, že ty vraždy mozkového vraha vyřešili rychle, já si to nemyslím, Yates to určitě nebyl. Na počátku série jsem si říkala, že to musí být nějaký doktor nebo někdo v této oblasti vzdělaný, když ví, co a jak kde uřezat, takže mě hned napadla Vogel, ale to si myslím, že právě napadne a napadlo skoro každého, přesto si myslím, že to jméno bude sedět… Co takhle v zatím posledním díle zmíněný její bývalý manžel Dr. Richard Vogel? S Dr. Vogel to bude mít určitě nějakou spojitost a kdo by byl lepší než její bývalý manžel? Co myslíte? Jinak doufám, že Dexter sebevraždu nespáchá, jsem pro to, aby ho zabil nějaký pořádný vrah (z již zesnulých např. a la Trinity), dostatečně na stejné úrovni jako je Dexter, aby to nebyla jen nějaká blbá náhoda… A křeslo by také nebylo to pravé.

#800 norb
6.8.2013 | 11:23:00
norb

#799 HelloDexterMorgan: Jo, souhlasím s většinou toho, co píšeš. 6. díl sice nebyl nijak akční, ale obsahoval dost informací, které zřejmě budou důležité pro další vývoj. Debra se asi začne zajímat o minulost Vogelové a kdo ví, co odhalí… Dr. Richard Vogel jako mozkový vrah mě nenapadl, ale dává to smysl! Má na exmanželku kvůli něčemu spadeno a posílá jí krásné dárky. To by šlo! Jasně, že Yates na takové vraždy neměl, ten uměl akorát lámat prsty, ani nebyl tak chytrý… Že ovšem takovou skutečnost Dexter přehlédne, mi přijde dost divné, no asi už nám chlapec taky stárne. ;-) Quinn jako věčný smolař možná Dextera odhalí, ale taky myslím, že zemře. Akorát ohledně Hannah se s tebou neshodnu, ta se mi úžasně líbí a jsem ráda, že se vrátila. Je přece potřeba, aby byl jejich vztah nějak ukončen, ne? Akorát mi není jasné, jak se vyvlékla z té vraždy Price… Že by po útěku z vězení změnila identitu? Ale to by se návratem do Miami vystavovala nebezpečí, že ji někdo pozná …

#802 sir Humphrey Appleby
6.8.2013 | 13:26:09


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Hlídejte si nás

Reklama

Narozeniny

Sérioví vrazi

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama