Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Ukázka k epizodě Midnight City
Městští radní se radí o tom, jak dopadnou Bricka, ale ten k nim najednou vtrhne, proto jej musí Laurel a Ray zastavit.
Zdroj: CW
Diskuze /42
Vážně? Dva dny chodila na kurz boxu a teď jde po týpkovi, kterýho nezvládl ani Diggle s Royem spolu s fízlama? Koukám, že tvůrcům už došel dech a měli skončit v půlce třetí sérky…
#6 Earthemis #11 Patty01 #36 placka341Taky mě to zarazilo už v minulém díle :/ Měla jen pár tréninku a navíc jen boxovala a rázem je z ní skoro mistr bojových umění? Trošku mimo ne? :D
#11 Patty01 #17 ComiconManLaurel mala isté bojové schopnosti už v prvej sérii, takže takého poskoka mohla v pohode zvládnuť. Už ich pár aj nakopala. No a pokiaľ vám boj, ktorý predvádzala s tou tyčou v minulej ukážke príde ako majstrovský, tak potom fakt už neviem. Veď skoro schytala guľku a potom jej jeden vrazil poriadnu päsť do tváre. Takže z nej určite nie je profík v bojových umeniach. Na to si ešte určite počkáme.
Jak uz nekdo v jine diskuzi rekl, laurel trenuje uz tak pul roku a opravdu do toho dava hodne. A uz pred tim mela pokrocilou sebeobranu. Zkuste si chodit kazdy den na tri hodiny na box a pokud uz neco umite (nejste lenivy pecivalove pred PC jako treba ja) tak za pul roku taky budete pekne rezat typky (nedoporucuji, ve skutecnem svete je zakon docela svina) … a navic jak rekli producenti, LAurel dostane svoji zivotni lekci.
Plus, je to komiksovy snimek pohybujici se na hrane scifi a fantasy… zde neni co dodat
Nějak už to nezvládají, ten jeden typek asi 2 vteřiny mířil Rayovi přímo na hlavu a Ray se proti němu rozběhla a srazil ho, to jako fakt? A Laurel je odhozená tim řernochem jako nic a pak najde něco na zemi, zarazí to tomu černochovi do ruky a knocknoutuje ho jednou ránou levačkou?
#13 EdulinkaJá vážně nevím co vám na všem pořád vadí. Naprosto souhlasím, že Laurel měla základní výcvik už před tím než začala boxovat. Navíc trénuje už nějakou dobu. A upřímně řečeno to co předvedla nebylo zrovna bojové umění, ale prostě po někom máchla tyčí, na to člověk zrovna diplom nepotřebuje, jen trochu odvahy. Kromě toho nezapomínejte, že je to pořád jenom seriál, kdyby to šlo rychlostí, jako v běžném životě, tak by vás to nebavilo a říkali by jste, že se děj hrozně táhne.
Jo a mimochodem pokud vás to už nebaví, tak se na to prostě nedívejte no, mi ostatní co se nám to líbí, ty vaše komentáře klidně oželíme.
#9 gabrielaZlbc #10 mrco1991#8 Difa444: Ono by asi bylo lepší, kdyby do třetí serie zařadili 43 dílů tréninkového deníku Laurel, aby to bylo dostatečně důvěryhodné. Už v polovině prvního dílu bych zde čekala diskuzi na téma, proč to tam je, když je to taková nuda.
#8 Difa444: Ono nie každý seriál je bezchybný, nevidím problém v tom že niekto niečo kritizuje, pretože hovoriť na všetko aké je to super a bez chyby môže len človek čo sa tomu nerozumie alebo si z určitého dôvodu nevšíma chyby. Neznamená to že keď niekto píše že sa mu na seriály niečo nepáči že ho hneď prestane pozerať. Preto si z tohto pohľadu myslím že aj kritika by sa mala prijímať. Pokiaľ sa máme baviť o reálnosti či nereálnosti bojových umení Laurel tak len toľko že keby trénovala aj 10 rokov nikdy proste nikdy nezvládne zložiť viac ako 1 chlapa, poznám dosť ľudí čo sa venujú bojovým umeniam, boxu, kickboxu či iným a každý vám povie že keby sa donich pustia viacerí tak proste nemajú šancu a môžu robiť hmaty aké len chcú, v seriáloch to často býva tak že po pár ranách už niekto upadne do bezvedomia čo taktiež v reále vyzerá úplne inak. Ja to beriem tak že je to seriál ktorý sa proste riadi inými pravidlami podobne ako aj komix a netreba nejako riešiť reálnosť či nereálnosť a proste si to len vychutnať.
#15 Difa444#1 JuRas: #2 terari: Tyhle komentáře už snad nemůžete myslet vážně. Vždyť nic extra v boji s ním nepředvedla. Bodla ho podpatkem a to z ní dělá podle tebe mistryni bojových umění? To bych totiž s trochou štěstí zvládla taky. Věřím tomu, že kdyby na jejím místě byla sladká přesladká úžasná Felicity, ještě byste ji povzbuzovali. Když si myslíš, že tvůrcům došel dech, přestaň se na to dívat a to platí i pro ostatní, co budou do Laurel pořád nesmyslně šít. Nekoukejte na to, aspoň nás ušetříte trapných komentářů typu „všechno vím, všechno znám, já to vím nejlíp.“ Navíc pokud si dobře pamatuju, Laurel už pár chlápků v 1. sérii odrovnala, je zajímavé, že s tím jste problém neměli. Ona není úplně neschopná, jak se zřejmě Vám chytrolínům jeví.
#12 Hefoo#11 Patty01: Presne tak. JuRas a terari sem prisli len trollovat a nic viac…
#7 Jackob32: Zaprvé, Laurel si urvala z boty podpatek a bodla ho tím :-) A za druhé u Raye je slyšet, že ten týpek po něm vystřelí, ale jen to cvakne, protože mu došly náboje, načež na něj Ray skočí :-)
Lidi koukejte na ty ukázky pořádně.. a vůbec na celý seriál… Už mě ty kecy, že Laurel cvičila párkrát box a bla, bla, začínají točit. A to nejsem její fanoušek.
Ta scéna s tím podpatkem :-D .. Lidi, už se s tím, že je Laurel BC smiřte. Taky nepatřím mezi její fanoušky, ale kvůli ní si nebudu kazit náladu…;-)
#10 mrco1991: Naprosto souhlasím. Reagovala jsem spíš na ty co pořád tvrdí, jak tvůrci nevědí co dělají a podobně. Už mě to vážně vytočilo a potom jsem trochu nemilosrdná :-D Nicméně je pro mě nepochopitelné, jak někteří neustále kritizují, jak je to hrozně všechno udělané, ale sami by to lépe neudělali. Jinak pochopitelně, taky vidím chyby a všímám si jich obzvlášť u seriálů, které se mi líbí. Prostě mi jde o princip, že čeho je moc toho je příliš. Ale já pokud mám pocit, že tvůrcům dochází dech, co se mě týče, tak se na seriál přestanu dívat, protože proč bych se nedívala na něco co se mi tak hrozně nelíbí.
#16 Difa444#15 Difa444: Pardon v poslední větě mělo být „proč bych se dívala na něco co se mi tak hrozně nelíbí“ :-D
Vy jste mimo :)#2 terari:
Náhodou, mně je Laurel jako Black Canary, coby nezávislá, soběstačná, odvážná ženská daleko milejší než ufňukaná, věčně opilá Laurel z druhé řady. :-) že se tvůrci dali touto cestou vítám s radostí a jsem na její scény moc zvědavá
.. ANO bylo mi zle z Laurel jako takové, ale z čirýho soucitu se karta obrátila a teď je mi zle z vás načež jí začínám fandit........
To s Laurel je totální blbost tak rychle se naučila bojovat.. Oliverovi to trvalo 5 let a laurel jenom za pár dnů v seriálu ? totální píčovina!
nevim jak vy ale mě připadá že laurel bojuje zatím dost neohrabaně....... nevidím tam nic co by bylo nad rámec holky co zvládá sebeobranu. Jestli myslíte že někdo potřebuje 5 let na to aby si urval podpatek a pak ho vrazil chlapovi do ruky tak prosím :) jinak pokud by se jednalo o minulou epizodu a scénu s tyčí myslím že všechno probíhalo taky nějak rozumě… skoro jsem si až říkal jestli při tom jejím dlouhém rozmachu ještě nestihnou zdrhnou :D … uvidíme co ted hodí na zítřejší epizodě tam toho bude víc ale kde vy vydíte nějaký super fight to fakt netuším :)
Docela je trapné neustále číst věci o tom jak to Laurel může dokázat. Je to trochu nuda ta diskuse… Jen mě tak napadlo, uvědomil si někdo, kolik času v 3 serii vlastně uteklo? :D Je to v podstatě to samý, jako diskutovat, jestli Oliver mohl ten pád přežít a nebo ne. ;-)
#25 EarthemisMyslím, že tady asi přestávám číst diskuze… :D
#24 Afromen: Několik měsíců trénuje určitě… akorát v seriálu ukázali pár minutových scén a někteří si asi nedomyslí, že trénovala víc. :D Řekla bych, že už to nemá cenu řešit. Stejně budou mlít to svoje, jako by to všechno byla skutečnost a na výcviku Laurel závisel osud nás všech ;)
#26 Figo#25 Earthemis: Přesně :D Zdá se mi že si někteří lidi neuvědomujou že její trénink není závislý na tom jestli ji zrovna natáčí kamery. A jak bylo napsáno výše věnovat dvě série jen Laurel a záběr po záběru ukazovat jak se naučila ten a ten chvat by bylo dost nůďo. A hlavně seriál se jmenuje Arrow takže je vcelku putna když u „vedlejší“ postavy něco vynechají. To by jsme si tu mohli naříkat že jsme neviděli každý Ra´s al Ghulův souboj který za svůj „krátký“ život vybojoval :D
#27 Earthemis#26 Figo: Asi tak… a přijde mi, že někteří si tak nějak neuvědomují, že to není seriál natočený podle skutečné události, ale podle komiksů, kde věci prostě fungují jinak – taky pochybuju, že se najde někdo stejně odolný jako Brick, stejně rychlý jako Flash nebo stejně starý jako Ra's nebo, že by nikdo nepřišell na to, že Oliver je Arrow… prostě komiksový svět, takže řešit délku tréninku někoho, kdo vlastně ani neexistuje mi přijde tak trošku zbytečný :D
#28 migthedragon#27 Earthemis: Mě spíš přijde, že ty si neuvědomuješ, že tvůrci seriálu stanovili určitá pravidla pro seriál a teď se jich musí držet. Něco jako rychlost flashe je pevně stanovená věc, stejně jako to, že to není záležitost měsíců naučit se bojovat jako oliver. Podle tvé logiky by ale nemělo cenu řešit nic, protože je to celé fikce :D kromě samotného sledování jsou právě tyhle diskuze další zajímavá část, tak nám to tu neber :D.
#29 Earthemis#28 migthedragon: Já vám nic neberu :D A Laurel se snad naučila bojovat jako Oliver? Já zatím neviděla, že by předvedla něco úchvatného…
#30 migthedragon#29 Earthemis: Mi přijde, že pořád nechápeš, kde je problém. Nejde o to jak bojuje teď. Jde o to, že podle scénáristů mají být na konci třetí série další tři superhrdinové připravení chránit město. A jestli jeden z nich bude Laurel (což asi bude) tak to bude prostě divné. Oni se prostě měli držet toho co zavedli v úplně prvním díle, kdy jí ukázali jako docela schopnou se o sebe postarat. Pak z ní ale udělali až příliš často dámu v nesnázích. Celé to pak u ní působí směšně, když kromě prvního dílu celou první sérii tam jen poletuje od zajetí k zajetí a pak v prvním díle někoho celkem dobře odzbrojí jen aby ve zbytku druhé série se vrátila k tomu, aby maximálně zvládla vystřelit z brokovnice. Ta její postava se mi prostě nelíbí i když podle ukázek z tohohle dílu (si ho teprve musím pustit) to nevypadá špatně. Se jen bojím takového toho, že po až skončí ta trilogie canary tak už jí normálně budou nasazovat do boje.
Nevim, všichni, nebo alespoň drtivá vetšina řeší Canary(Laurel), ale mě třeba sere to jak oživili Olivera…jen tak do něj šoupli atb, pár bylinek…a jede se dál? ..tvle padal dobrých 200 metrů, by měl vnitřnosti totálně na sračku, a jako jeden z mála hrdinu od DC je to hrdina který neoplívá silou supermana, nebo oblekem batmana…to mi přijde daleko ujetejši než urychlený výcvik Lorel…ktera co si budeme namlouvat je dobré dřevo a zachranilo ji jen to že kopla Bricka do koulí:)
#32 migthedragon#31 Rastyx27: Tak oni se k tomu pořád ještě budou moci vrátit. Jsem na netu dnes narazil na nějaký názory ve stylu, že si mohl loknout vody z lazarus pit a tak podobně. Já nevím celá ta série působí tak nějak bez většího nápadu tak čekám nějaký Rashův gambit ve stylu, že to tak naplánoval za nějakým účelem. A jako už se nám tu jednou ukázali ty všemocné bylinky, které fungovali jako všelék (zabraly proti dvoum jedům, které měli být jasně smrtelné – kurari a pak ten jed co použila canary sama na sebe v tom díle, kde jí chtěla nyssa zpátky).
A ten pád se tu už řešil dřív. Jsou lidi, kteří skutečně přežili pády ze stovek metrů a ona ani ta výška není úplně jasná ten záběr je dost zavádějící.
#33 Rastyx27 #42 MatusBeres#32 migthedragon: jo tak ono je jasné že je tady ta možnost, ale jestli je posloupnost událostí realtime aspon v ramci linky minulost a přitomnost, tak tam musel 2–3 dny lezet, to taky je docela divné…nevim asi se do toho radej nepoustet přeci jen je to DC a je třeba to brat s nadhledem:D jen se mi libil dřív ten serial že do toho nezasahovalo tolik takove to strong power rangers…a ted z toho dělaji drsnou pohadku pro děti…
#35 migthedragon#33 Rastyx27: Vzhledem k tomu jak si hrají s flashbacky tak real time není. Prostě jen nechtěli ten díl začít tím, že ho najdou, protože by byla chyba hned na začátku ukázat to, kvůli čemu si většina lidí ten díl pustila :D
#1 JuRas: Kdyby jste uměli číst a koukali se na ty videa co tvůrci ukazují tak byste zjistili že Laurel dostane pořádně na prdel tak nevim kde jste vzali že bude mistrem bojových umění a že vidíte jeden blbejt trailer kterej má 1 minutu z 45 minut seriálu tak to už jste asi retardovaní nebo já nevím jak to jinak vysvětlit. Vážně mě se**rou komentáře tohoto typu nejdřív nastuduju fakta a pak něco napíšu a jestli se vám to nelíbí tak táhněte do …
Už tu Laurel neprobírejte do prdele s váma furt musíte remcat že se vám něco nelíbí anebo že to není podle vás Trailer a celý díl je rozdíla to velký tak neposuzujujte trailery
#39 Bhall#37 armunder: Armunder, opravdu myslíš vážně ty hrůzy co tady píšeš? Nebo se jen snažíž trollovat?
Pad prežiť mohli ale následky určite mali aspoň skurvenu zlomeninu malička
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Janina Gavankar
29.11.1980 | 29.11.2024 -
Michael Jonsson
6.12.1974 | 6.12.2024 -
Colin Salmon
6.12.1962 | 6.12.2024 -
Brendan Fletcher
15.12.1981 | 15.12.2024 -
Joe Dinicol
22.12.1983 | 22.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Ukázka k epizodě Broken Arrow
V nové ukázce z druhého dílu Oliver potvrdil existenci Bruce Waynea
Ukázka k epizodě Public Enemy
Tři ukázky z letošního velkého crossoveru
Slade v první ukázce!
Ukázka k epizodě This Is Your Sword