Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Diskuze: Aktuální epizoda
Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z komiksů!
Konec The Walking Dead
Další seriály
Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Andrew J. West
22.11.1986 | 22.11.2024 -
Chelle Ramos
24.11.1991 | 24.11.2024 -
IronE Singleton
30.11.1975 | 30.11.2024 -
Nadia Hilker
1.12.1988 | 1.12.2024 -
Margot Bingham
6.12.1987 | 6.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Tak na střet Lori-Andrea i na postavu Shanea mám teda úplně opačný pohled.
Nebyly ty postavy tři? :) Dale, Glenn a Carol?… a Hershell se taky někde schovával :)
Dat271828: Tak je to správně, každý má na to jiný názor. K názoru Lori/Andrea sám nevím, který by byl lepší. Ta holčina byla celkem mladá, takže asi Lori (nemám rád obě). Shane/Rick se stavím jednoznačně za Shanea. Rick chce chránit ženu a dítě, ale nedomyslel to, že kdyby ho pustili, tak by si dovedl kámoše a pomstili by se za ty dva v baru. A Rick se mi přestává líbit. Taktéž má každý jiný názor na progress. Já bych byl radši, kdyby měli nějaký cíl, kam se dostat a cestovat dál (to by asi nešlo ani k rozpočtu seriálu). V první sérii to mělo jiné tempo. Ale třeba je to teď ve fázi vývoje charakterů a pak se bude pokračovat, kdo ví :) A většina lidí nemá rádo Shane jak jsem se díval na fóra, což je škoda, asi tak „špatně“ přemýšlím jako on.
Musím se přiznat, že mi pár posledních dílů také přijde spíš jako jedna velká zápletka v mezilidských vztazích a ne jako první série kdy se to tam kosilo jeden za druhym. Rick však mám i nadále ráda a Shane je pro mě blbec… vzhledem k tomu jak si přivlastňuje Lori ( a i jí samotnou naprosto chápu v jejím postoji k němu) a taky se mi nelíbí,že musí sám se sebou bojovat ve věci zda zabít Ricka či nikoliv. Nedokáže jaksi pochopit, že Lori byla sama a nešťastná a on se chytil hned první možnosti jak jí přefiknout… Doufám v lepší a aktivnější nové díly …kdy snad už nebudou zavřený na „farmě“…
freedll: souhlasím s tebou Rick se mi taky přestává líbit. Jen nevím co Shane na té Lori vidí. Asi už mu z té apokalypsy přeskočilo. Jinak jednoznačně zastánce Shanea a Andrey. A neobjevil se tam ani Daryl Dixon.
To byste vážně toho kluka bez výčitek odpráskli? Au.
freedll: Kam bys cestoval ty? Proč vůbec někam cestovat, když můžeš žít na relativně bezpečném místě?
2freedll: Jak řekl Churchil „Mají-li dva lidé stejné názory, je jeden z nich zbytečný“. Navíc by byla nuda :) Ta holčina byla svědkem šokujících událostí, zhroutila se, upadla do šoku, byla v těžké depresi. V takové situaci člověk nevidí jasně a potřebuje pomoc. Pak může udělat něco, co už nejde vzít zpět. Prostě podle mě na otázku „být či nebýt“ nebyla připravena.
Rick nemá problém udělat těžké rozhodnutí (jak bylo několikrát vidět) ale souhlasím s ním v tom, že zabití člověka by neměla být jednoduchá věc. Asi bych se zachoval stejně (+ možná výslech, soud… nebo tak něco ale nedovedu si představit, že bych ho zabil).
Shane mi přijde spíš jako bídák, který se schovává za jakýsi „pragmatismus“ a se kterým to jde dost z kopce. Zabil Otise, způsobil, že ta holčina upadla do šoku, dělá Rickovi do ženy a pomalu se pokusil Ricka zabít. Dostal druhou šanci, ale pochybuji, že s ní naloží dobře (viz ukázky). Neříkám, že nemá světlou stránku – ostatně, pro seriál bývají složitější postavy a zamotanější vztahy asi plus (pokud se to nepřežene). Možná taky kontroverzní zápornák s občasnými kladnými rysy přitáhne pozornost, protože lidi doufají, že se polepší, a tak ho i vidí lepší než je.
Nejsympatičtější jsou mi asi Dale a Glenn.
Tot můj pohled
S tím, že by měl být seriál dynamičtější, souhlasím.
Vidíš, toho jsem si ani nevšiml :)
No ještě že ten prostor dostal Rick a Shane, Hershell by tam lítal s lékárničkou kolem mladé, Maggie by dořešovala s Glennem dilema, Dale by před odjezdem ještě stihl morální kázání s Rickem a Carol by chickenshitchatovala s Darylem…
Tak po dlouhé době parádní díl a nejet kvůli tomu jak to Andrea natřela Lori(konečně jí někdo osvětlil že se svět netočí jenom kolem ní) ale hlavně kvůli zombikům Masky v tomto seriálu nemají chybu. Zombici byly v tomto díle velice chytří a Rick s ni my měl velký problém. PS: chyběl i T-Dog
Gudmen: Pokud to bereš z pohledu reality, tak ano možná by to bylo lepší tam zůstat. Pokud z pohledu seriálu, tak se něco dít musí. Já se spíše rád na to dívám, něž to s nima prožívám :) Dat271828: S těma chlápkama z baru smrt nějak neřešil, navíc si to vem z jejich pohledu. Třeba nebyli zlí, jen se snažili spojit se s Rickovou skupinou. A Shanea by asi taky zabil mrknutím oka, když řekl, že se mu a Lori nemá plést do manželství. Kdyby se Shane zachoval s Otisem jako by se měl zachovat Rick, tak tam zařvou oba + Carl. Kdyby Shane nevzal Lori z města tak ta chytne v nemocnici kulku mezi oči, protože by asi těžko bez něj odjela, kdyby věděla, že žije. S tím synkem, zabít ho by nebylo lehké, ale žít na farmě s pocitem, že si tam můžou ti druzí přijet vyřídit účty hmhm. U člověka je hlavní půd zebezáchovy, že zachráníš krk druhého je úctyhodné, ale život Ti to nezachrání :) Jsem rád, že tu je teď taková diskuze, aspoň si nad tím zapřemýšlím :)
no jo, T-Dog taky chyběl… freedll: Musím se Ricka trochu zastat. Pořád se chová jako polda, to je holej fakt. Ale dá se těžko spekulovat, jak by se Rick zachoval ve stejné situaci jako byl Shane s Otisem, když byli v té škole. Šlo o jeho syna a já si myslím, že by z toho vyvázl a možná ještě přivezl Otise zpět. Ten chlapík má zatím štěstí a já mu věřím. :) To, jak řešil problém s chlapíkama v baru ukazuje, že už je zase trochu dál…Máš ale určitě pravdu v tom, že kdyby Shane nevzal Lori z města, je po ní, v tom jednal naprosto racionálně stejně jako v předminulém díle, kdy jí odvezl zpátky na farmu. Co se týče toho kluka, já bych ho zastřelila na tom místě, kde byl napíchlej… ale teď, když ho zachránili mi zas přijde trochu krutý ho jen tak zabít… Ale nevím, ještě zauvažuju k jakému názoru se přikloním :)
Jo, ale nechci, aby to vypadalo, že kritizuju Tvůj názor! To ani náhodou! Jinak já mám Shanea ráda, je to skvělá postava, která hýbe celým seriálem. Jen bych se v reálu postavila za Ricka. :)
Suprovej díl, snad nejlepší zatím, co dávali…bylo tam hodně zombies a ta rvačka mezi Shanem a Rickem neměla chybu :), jen mě štvala Andrea…taky taková strašně chytrá…:D, jinak jsem věděl, že tam Rick Shane nenechá…i když jak začali zdrhat s tím klukem, tak jsem se docela zhrozil…:D, snad už teď bude Shane krapet vděčnější a rozsvítí se mu…:D, já osobně mám Ricka raději, i když zase neříkám, že Shane ješpatnej… každopádně doufám, že picnou toho kluka, protože to bude pěknej hajzl…viz jak píchal tu zombie holku nožem…:D
Souhlas Karl :)
Neviete ako sa volá pesnička na konci epizody ? :)
http://youtu.be/r5B4KS7GP9A
2freedll: Třeba se dočkáme nájezdu jiné skupiny nebo vlny masy zombiků ženoucí se přes farmu (něco jako kobylky), která děj posune, ale spíš mám pocit, že děj pojede na interakci postav a dějištěm ještě nějaký čas zůstane farma.
U těch chlápků v baru udělal Rick, co bylo třeba. Jednal v sebeobraně když jeden z nich šahal po zbrani. Navíc už ze začátku jsem z nich měl pocit tak jako před znásilněním :D a hodně pochybuju, že to byli kladáci (byli podle mě vykreslení celkem dobře).
Shanovo chování lze někdy racionálně zdůvodnit, ale když vyhrožoval Daleovi a když se tak snadno oklepal z vraždy Otise, tak moje mínění o něm kleslo – podle mě tak trochu psycho, který se občas rozhodne racionálně ani ne tak díky rozumu jako spíš díky absenci empatie (tipuju, že na tohle nakonec dojede). Navíc si stejně jako Janeperun myslím, že Rick by ty situace vyřešil lépe, některé možná obdobně. Rick se stále chová jako polda, Shane už je dávno ve světě Mad Max :) Oba pohledy mají svě pro a proti, ale podlě mě je výhodnější a v konečných širších důsledcích i pragmatičtější ten pohled Rickův. Stejně ale myslím, že nás u Shanea a Ricka čeká řada překvapení.
U toho kluka fakt nevím. Pustit ho nemůžou, protože i kdyby byl kdovíjak naštvaný na svou původní skupinu a kdovíjak vděčný Rickovi za záchranu, tak ví, že jako samotný moc šancí na přežití nemá a pravděpodobně by se snažil vyhledat původní skupinu a ziskat si je informacemi o farmě (ještě by se taky i po vysazení mohl vrátit na farmu a žádat o přijmutí – já bych to na jeho místě možná udělal – vím, kde je farma, možná nevím, kde je původní skupina, která je v pohybu a vím, že skupina na farmě je možná civilizovanější, ale to je moc možná a kdyby a chybí mi spousta informací). Vězněním si ho zas postaví proti sobě skoro určitě. Zbývá pak hazard s připuštěním toho kluka do skupiny (a nechat ho třeba sledovat). Fakt nevím.
doufam že lori chcipne:-Dfakt ji nemam rad Andrea ji to řekla dobře ona nikoho nestratila…
Moje předpověď: Na farmu zaútočí ta druhá tlupa lidí a crew se rozjede dál. Takhle totiž seriál ztrácí veškeré drama (přehlédnem li beverly hills relations).
A jak se mi jeví poslední díl? Shrnem si to. Posun v ději žádný. Opět jsme svědky iracionálního chování a plýtvání. Jedeme se projet 18mil abysme vypustili zmrda, který měl dávno exnout nabodnutej na plotě. Samozřejmě ho nevypustíme, naopak se popereme. Vzájemné poměřování penisů vede k vystřílení kupky nábojů a Rickova přednáška o „šetření“ se tak stává šetřením Kalouskovým. Na místě kde jsme si mohli odčerpat benzín (nevím proč si nevzali celou tu cisternu a čurákovali tam s kanystrama) uděláme menší bengál abysme probudili všechno kolem, protože všude je přece klid a mír.
Teď vážně. Vadí mi to, jak se seriál pomalu…vlastně rychle odstrkává od hlavní podstaty a tou je „Nemoc co dělá z lidí zombie“. Místo toho se hraje takové uzavřené minidivadlo a okolní svět je jen takovým doplňkem aby to nalákalo i chlapy. Vůbec se tam neřeší survival aspekty. Strašně mi vadí ta iracionální, nelogická stránka, která tento seriál zastiňuje. Dělají se neuvážené kroky.
A pro ty co tvrdí, že benzínu je všude dost. Uvědomte si, že každý zdroj sebou nese riziko výpravy do zamořených oblastí, to není jen tak si říct „jdu za plotek pro trošku toho benzínu .“ Navíc, dřív, nebo později zcela určitě dojde. A není to jen věc benzínu, ale i munice, apod. ještě pokud se kolem motá druha grupúa lidí, by měli syslit věci o to více