Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Seriál Vikings skončí šestou řadou

Seriál Vikings skončí šestou řadou

Seriál Vikings směřuje ke svému konci. Šestá série tohoto velkolepého projektu bude zároveň poslední řadou celého seriálu.

69 8
4.1.2019

Aktuálně se blížíme ke konci páté řady seriálu Vikings, ale již dávno bylo potvrzeno, že se dočkáme řady šesté. Ta bude mít premiéru někdy během roku 2019, rozhodně však čekejte mezi posledním dílem páté řady a prvním dílem šesté série několikaměsíční pauzu. Už nyní však víme, že šestá řada bude zároveň poslední sérií celého seriálu.

Tvůrce Michael Hirst tak zakončí příběh Vikingů ve 20epizodní šesté sérii, která podle zahraničních zdrojů skončí někdy během roku 2020. I když sága rodu Lothbroků bude ukončena, tak se zřejmě dočkáme nějaké nové. Tvůrce totiž právě jedná s představiteli History Channel o dalším historickém seriálu, který by vytvořil. Otázkou však je, zda tento nový projekt bude mít něco společného s tím současným.

(Původní trio tohoto populárního seriálu. Foto: History)

Tak i tak se nejedná o nijak velké překvapení, tvůrce již během roku 2019 naznačil, že šestou řadou zřejmě ukončí celý příběh. Zápletka týkající se rodu Lothbroků byla podle něj vyždímána natolik, že už nám tvůrce není schopen představit další materiál zahrnující tuto tematiku.

Co říkáte na tuto zprávu? Potěšila vás, nebo jste z ní naopak smutní? Každý seriál jednou musí skončit…

Zdroj článku: Deadline

Diskuze /51

Neuvěřitelné

Asi to nevadí, historii znásilnili dost.

4.1.2019 | 18:47:33
Jiri007

dofám že to bude dustojně zakončene, tak nic proti tomu, ovšem serial mi bude chybět určitě.

redaktor
4.1.2019 | 18:50:04
Křivy

tohle mělo skončit už dávno

4.1.2019 | 19:01:01
Cesc

Jedině dobře. Nuda to sice neni, ale historie dostala pěkně přes hubu. :D

4.1.2019 | 19:06:30
mateSKAtes

Je fakt že bez Ragnara už to není ono. Určitě nesouhlasím s těma co říkaj že už to mělo skončit protože si myslím že i bez Ragnara se jim povedlo důstojně pokračovat. Já jim fandím a budu se těšit na velké finále :)

4.1.2019 | 19:09:19
Krosid

Skvěla zpráva. :)

4.1.2019 | 19:29:23
Wolfinator1

Vůbec mi to nevadí, protože 4. a 5. serie je jen motání na jednom místě.Trapná a nikoho nezajímající občanská válka vikingů a zhoršující se Anglie ( Heahmund a Judith teď, navíc Anglie a Alfréd jsou lépe udělaní v Last Kingdom ). První 3 serie měli ten nádech neustálého dobrodružství a objevování nových míst a kultur a to teď chybí. Ve 4. serii se měli hlavně věnovat pořádné výpravě do středomoří ( to mělo hrát prim a oni to omezí na pár lidí co jedou po poušti chvíli , pak ojebou Shemale otroka a sežerou kámoše a jedou domů zas :D ) a v 5. serii měli poslat pár postav do Ruska a pak Konstantinopole , tam by byl zase prostor na nové objevování kulturní střety a mnoho nových možností na konflikty. Takže vypustit občanskou válku bratrů, osekat Anglickou linku a postavy. Ivara s Ubbem , nechat bojovat v Anglii ( třeba proti sobě to mi nevadí, že Ubbe je křesťan ). Haralda udělat králem všech ( většiny seveřanů a dát mu Kattegat ), Bjorn, Hvitsekr, Lagy atd… jako dobrodruzi , nejprve ve středomoří a následně v Rusku ( s tím, že by to mělo poměr s Anglií 40/40 či více prostoru pro dobrodružství mimo Anglii a těch 20% dát třeba tý Islandský kriminálce :D ). Pokud bude pan Michael Hirst v dalším projektu postupovat v tomto duchu tak bych mu radši ani nic nedával na starosti :D. Velká Škoda no první 3 serie byl tento seriál pro mě TOP a pak to mělo obrovský pád dolů…

#9 Neuvěřitelné #22 amizakrij
4.1.2019 | 19:39:10
Sctyri

Škoda, že to tak dojebali. Když Ragnar odcházel a na scéně se objevili jeho dospělí synové po časovém skoku čekal jsem od nich větší věci a činy. Přešlapují na místě a jsou zazdění. Nevyužitý potenciál a o zbytku ani nemluvím. Je to chyba tvůrců, herci by Travise společně dokázali zastoupit, aby mě seriál bavil, ale ten děj a zpracování to zabilo.

4.1.2019 | 19:40:27
Neuvěřitelné

#7 Wolfinator1: To by byl mnohem lepší seriál až na tu Ordinaci na Islandě.

4.1.2019 | 19:46:17
Jaricuri

Proč jsem pletete historii proboha? Není to dokument. Připadá mi to jako diskuse pod Avengers, kde si mnozí stěžovali na nelogičnost :D :D, ve fantasy fakt úsměvný.

#13 MrPlankton
4.1.2019 | 20:07:32
zorgSVk

Škoda, seriál mi bude chýbať. Stále ma to baví ako na začiatku. Neplačem ako druhá polovica, že bez Ragnara to nie je ono :) Dúfajme, že TLK tu bude ešte pár sérií namiesto Vikingov a GoT. Knightfall by sa mohli vytiahnúť druhou sériou aby to obnovili aj pre dalšie. Som zvedavý na ich další projekt.

4.1.2019 | 20:09:36
MrPlankton

Mě přijde, že je to Ordinace s bitvami celou dobu, co zemřel Ragnar :D U mě byl hlavní problém, že jsem si zkrátka nenašel cestu k novým hlavním postavám. Charakter Ragnara a jeho příběh byl důvod, proč jsem ten seriál měl rád. Neříkám, že by se mi to nelíbilo…taky ale neříkám, že by se mi to líbilo stejnou měrou jako ty první série :)

4.1.2019 | 20:21:57
MrPlankton

#10 Jaricuri: Pletou sem historii, protože je to historický seriál. A ne fantasy jako avengers.

4.1.2019 | 20:28:02
kudry.cz

Jé zase tady spousta moudrých hlav, míchá jabka s hruškama. Trolové, kdy pochopíte, že to není historický seriál, nýbrž seriál těžící z nějakých historických událostí??? Je to fikce!!! Občas číst diskuse na českých stránkách je opravdu děs. Pokud mě něco nebaví přestanu na to koukat a nechodím to hanit po netu. Zahraniční a naše diskuse se liší v tom, že tady je každý režisér a scénárista (u sportu trenér) a pak plká všude nesmysli. Když jste tak dokonalý, proč už nemáte své úspěšné mega projekty někde v bedně, nebo na plátně? Jinak k ukončení seriálu, tato informace je známá již od roku 2017, před spuštěním páté série, kdy to M. Hirst sám říkal v rozhovorech.

4.1.2019 | 20:36:45
Wolfinator1

Ale musím říct, že tohle mi bude vážně chybět to byla jedna z Top bitev, kéž by ještě něco takovýho zvládli předvést v těch dílech co zbývají. ( krása prostě 40–50 kaskadérů se celkem reálně mlátí na louce a do toho Wardruna hraje, to jsem miloval. Šlo to i bez umělých CGI blbinek okolo jen pro efekt, že to v traileru nebo na plakátě bude vypadat cool ) https://www.youtube.com/watch?…

4.1.2019 | 20:52:01
spalik

Sakra a já si představoval konec někdy kolem 10 série, jak Vilém dobyvatel usedá na Anglický trůn a u sebe má podobu Rolla a říká si: " Tak se to přece jenom pra pra pra pra dědečku podařilo " A pak začne nový seriál s názvem Normané !! :o)

4.1.2019 | 20:55:48
Havlis619

Upřímně jsem strašně zvědavej o čem bude 6.řada, když poslední díl 5 série se jmenuje Ragnarok což je v severské mytologii konec světa

#20 spalik
4.1.2019 | 21:10:08
DHARMA4,8

Po smrti Ragnara se opravdu mohli tvůrci více zaměřit na objevování jinch kultur. To bylo vždy zajímavé. Cesta do středomoři byla nevyužitá. Přidal bych objvení Severní Ameriky. Linka s Ivarem je už moc roztažená. Méně Ivara by bylo pro mě lépe. První tři série děj vždy posunuly o kus dále. Potm se motají v kruhu a děj se příliš neposouvá. Využití hudby Warduny dodávalo epično. V poslední epizodě se mi už i hudba zdála nevýrazná. Tvůrce ať zkusí další seriál, jen ať je o mnoho lepší než Knightfall.

4.1.2019 | 21:14:36
default

Tento serial mi nebude chybet. Potencial ma. Vyjezdy do Ruska, stredni Asie atd. Jen ted se nejak zasedli na Island a Wessex… No, co uz. 5. serie skonci invazi na Ivara. O cem bude 6. serie ani snad nechci vedet. Sjednoceni bratru proti krasnovlasce a dobiti Kategatu? :D Doufam, ze ne :D

4.1.2019 | 21:16:05
spalik

#17 Havlis619: Konec to zase, až tak není protože co si pamatuji tak několik bohů a snad jeden lidský pár přežije a svět bude obnoven.

4.1.2019 | 21:17:44
Stannis Baratheon

Achjo, číst si tyto vaše komentáře to je tedy vážně zábava, jak tu dokola pořád píšete o tom že historicky je tento seriál úplně vedle… když je už dávno potvrzeno že seriál se nebude vyvíjet přesně podle historie.. nejdířve si něco zjistěte a až potom kritizujte ;)

4.1.2019 | 23:54:02
amizakrij

#7 Wolfinator1: naprosto souhlasim :-)

5.1.2019 | 0:07:30
garvon

Pro me uz to stejne skoncilo, uz druhou polovinu pate serie nekoukam.

5.1.2019 | 0:10:45
Marcus Flavius

Chybět mi seriál bude hodně, ale už je asi na čase..

5.1.2019 | 0:32:39
Ananas

Konečne ! :) Už to neni čo to bývalo a tím nemyslím ako väčšina že od úmrtia Ragnara to neni čo to bolo, ale proste už to je iné, tie bitky a príbeh bývali lepšie, to isté vývoj postáv.. Už to proste niesu tí Víkingovia čo boli v 2 – 3 sérií a neni to absenciou Ragnara

5.1.2019 | 0:47:06
hmyzovrah

serial mohl mit i vice serii, ale neschopnost scenaristu a tvurcu serialu, toto dilo pohrbili. serial sice neni spatny, ale Vikingove se uz nechovaji jako Vikingove. vidim nevyuzity potencial a myslim si, ze kazdej idiot, nebo kazdej kdo tady pise prispevky, by mel lepsi vizi toho, jak by mel serial pokracovat.

5.1.2019 | 2:35:18
Svjatogor

Ano, chtít po autorech hraný dokument by bylo moc. Jenže míra únosnosti autorské licence má své meze. I když přehlédnu všechny fantasy úlety ve výpravě (např. New Model Army helmice na kebuli každého Sasa z Wessexu), permutace historických postav (Halfdan Černý byl Haraldův otec), pak nemohu odpustit to, co udělali z Ivara.

Sám se prohlásit Ásem / Vanem, ustanovit si kult (a ten si vynucovat) to byla ve svobodomyslné vikingské společnosti přímá cesta do Helheimu s expresní jízdenkou. Arminius si po likvidaci Vara v Teutoborském lese dovolil míň, chtěl jenom vládnout jako autokrat, a skončil v franciscou v temeni. Tento kripl s běhnou si omotal Kattegat kolem prstu všichni mu tam podle scénáře žerou. To všichni zapomněli na souboj Ragnara s jarlem Haraldsonem jako rovný s rovným??? LOL

Druhá věc, která mě sere, je to celkové universum křiváctví. Každý chce každého ojebat, přísaha neznamená nic a loyalita je tady zřejmě jméno nějaké extotické byliny. Doufal jsem ve vztah Alfréda s Aethelredem (styl co jsme si, to jsme si), který by ukázal Ubbemu, v čem jsou jejich křesťanská anglosaská království silnější. Autoři si pod pojmem zvrat představují, že relativně rozumná postava se začne chovat jako superzmrd, že Judith? :-P :-D

Nejlepší postavou byl prostě Athelstan a jeho dialog s králem Eckbertem pod římskou freskou byl vrcholem. Možná to moc žeru, ale moje zklamání z posledních dvou sérii je velké.

5.1.2019 | 3:15:24
Martys22

No nevím, ale když už ani History Channel se nesnaží udělat historicky věrnější seriál, tak je něco hodně špatně :D Ono by to ani nevadilo tolik, ale jako show už ten seriál taky upadl. Já věřím, že jde udělat kvalitní seriál, který kombinuje show i realitu do určité míry viz třeba Narcos.

5.1.2019 | 8:25:40
xScore

Už bylo na čase, tak nějak mi došlo, že mě seriál už vůbec nebaví. Nemá už vůbec nic, co by ho táhlo do předu. Všichni se tam jen náhodně podrážejí + mají náhodný sex, občas nějaká rádoby šokující scéna. Ale ten motor, co to mělo na začátku je prostě nějak pryč. Jiné seriály ty motory, zajímavé postavy, jejichž osudy mi nejsou lhostejné, skvělé příběhy, u kterých se těším na pokračovaní mají. (Game of Thrones, The Expanse,…), takže je na čase. Tohle kouzlo vlastně funguje i u knih, když zmizí, tak knížka zůstane nedočtená, pokud tam ale je, tak je knížka fantastická :)

5.1.2019 | 9:38:39
WolverineCzE

se nedivim od 3.serié klesa kvalita

5.1.2019 | 9:38:41
Svojen

Je opravdu veliká škoda, že byla v seriálu tak pokroucena historie. (pro lidi co nechápou: Každá informace kterou vstřebáš se v tobě usadí a je škoda, že jsem vstřebal tolik lží a o tom, jak se to vyvíjelo ve skutečnosti. Je to opravdu škoda, takhle hloupě a zbytečně lhát). A zároveň souhlasím s názorem, že od smrti Ragnara to není ono. Je to o něco lepší než jiné seriály, ale už to směřuje do zapomění. Doufám, že udrží aspoň šestou řadu tak, aby si image nezničili uplně. Takže za mě: Seriál mi bude chybět, ale jestli rychle neskončí, tak to bude ještě horší.

#33 Batiatus
5.1.2019 | 12:38:40
methoz

I tak je šestá série až moc zbytečná… Seriál si uškodil těma všema kravinama a doufám, že brzy upadne v zapomnění…

5.1.2019 | 13:06:47
Batiatus

#31 Svojen: Zaujímavé. Ja vôbec neberiem tento seriál ako niečo v čom by sa skutočne všetko do bodky malo diať ako v skutočnosti. Tento seriál nie je historický dokument ale fikcia s pár reálnymi základmi a tak ho treba aj brať. Preto je nezmysel tvrdiť, že tento seriál šíri klamstvá keď on nie je a ani nikdy nemal byť historicko-vzdelávací. Ten kto to nechápe jeho blbosť. Súhlasím s tým, že každá informácia, ktorú vstrebáme sa do nás usadí a ja nie som výnimka. Lenže tieto moje vstrebané informácie dokážem rozlíšiť na toľko aby som ich vedel zaradiť tak aby som vedel, ktoré patria do fiktívneho seriálu s niakymi reálnymi prvkami a ktoré patria do historického dokumentu. Pokiaľ niekto tento seriál berie ako niečo z čoho môže čerpať úplné všetky informácie, ktoré vypovedajú o tom čo sa skutočne stalo, tak takýto človek je s prepáčením hlupák a tvorcovia seriálu za hlúposť takéhoto človeka už nemôžu. Preto je hlúpe ich kritizovať zato že by podávali ľuďom nepravdivé informácie, keďže tento seriál nie je o tom aby ľudí vzdelával. To že vstrebem informácie z tohto seriálu ešte neznamená že ako d*ment si ich budem zamieňať so skutočnými udalosťami. A ten kto tento seriál nedokáže rozlíšiť od historického dokumentu a myslí si že všetky informácie v ňom môže spoľahlivo považovať za také informácie, ktoré vypovedajú o tom čo sa naozaj stalo… no, tvorcovia už za hlúposť takéhoto človeka nemôžu. Uvedomujem si ale, že sa vždy nájdu taký jedinci, ktorý budú kritizovať tvorcov za to, že nejdú presne podľa histórie.

#35 Svojen
5.1.2019 | 13:23:58
Martys22

Zajímavý detail je, že na začátku 1 i 2 série byl ukázán rok, ve kterém se údajně odehrává. Pak se na to vykašlali jako na celou historii.

5.1.2019 | 13:43:11
Svojen

#33 Batiatus: Tvůj příspěvek je plný nadávek a povyšování se, proto vlastně ani nevím zda má smysl reagovat, jelikož právě takové chování poukazuje na pravděpodobnost, že se považuješ za kvalitativně lepšího jedince (subjektivně samozřejmě) než řada ostatních a pravděpodobně žádný argument, který není od tebe ti nebude dost dobrý, ale zkusím to. Nekritizoval jsem tvůrce ani nic či nikoho jiného, jen jsem sdělil, že bylo zbytečné do seriálu vkládat věci, které přímo popírají známou historickou realitu. Historická realita sama o sobě není tak podrobná, aby tam nebylo dost místa na úpravu děje tak, aby realitě vyloženě neodporoval a zároveň podpořil režisérův záměr. Proto jsem napsal, že je to škoda. Vstřebané informace tak jak jsi popsal filtrovat nedokážeš, všechny se ukládají do podvědomí a to z nich čerpá, bez ohledu na velikost tvého IQ či vědomého výběru. Proto jsou například reklamy účinné na každého z nás, na někoho více, na někoho méně, ale i když o zboží víš, že je to šmejd, reklama do jisté míry tvé podvědomé vnímání tohoto předmětu upraví. Stejně tak seriál, samozřejmě že jsou věci které si vědomě odbouráš jako nehistorické, ale mnoho dalších v tobě zůstane a zařadí se do algoritmu podvědomého i vědomého konání. Proto jsem napsal zbytečné, avšak nebyla to kritika, spíše osobní poznámka. Hezký den přeji.

#36 Batiatus
5.1.2019 | 14:07:23
Batiatus

#35 Svojen: Ďakujem ti za psychologický rozbor mojej osobnosti. Za ten čas čo som na internete som sa od komentujúcich o sebe dozvedel už mnoho vecí. Ani by si neveril čo všetko možné už ja som. Niekedy sa stane, že sa od niekoho dozviem niečo, čo si zase protirečí s tvrdením niekoho iného. Asi budem trpieť disociatívnou poruchou osobnosti. To by vysvetľovalo prečo mám v sebe toľko osobností :D Ale nie, teraz vážne… Mne je jedno či si to kritizoval alebo nie. Len mi išlo o to ako si písal, že tvorcovia klamú čo rozhodne nie je pravda, pretože tento seriál nie je o tom aby ľudí o niečom informoval alebo aby niečo tvrdil. Je to fiktívny seriál ako každý iný len s tým rozdielom, že do seba zakompováva aj skutočné postavy či udalosti, ktoré vykonali, ale stále to nemení nič na tom, že je to len fikcia a nič viac. Preto mi vadilo, že tvorcov ( i keď nie možno zámerne) krivo obviňuješ z klamstiev. Preto bol môj príspevok pasívne agresivný a mal som potrebu sa ich trocha zastať. Ak sa to niekoho dotklo, tak sa ospravedlňujem. A keďže každý inteligentný človek dokáže od seba rozlíšiť dve verzie príbehu a dokáže rozlišovať čo má byť fikcia a čo nie, tak naozaj nevidím problém v tom, že sa v tomto seriály vyskytujú historické nepresnosti. Nuž každý má svoj názor. Ty si vyjadril svoj a ja svoj. Vyzerá to tak, že sa navzájom o ničom nepresvedčíme. Tiež ti prajem pekný deň.

#37 Batiatus #39 Svojen
5.1.2019 | 15:21:07
Batiatus

#36 Batiatus: *zakomponováva

5.1.2019 | 15:29:22
Cesc

Už od svýho začátku nebyl tenhle seriál historicky věrnej. Převyprávět historický poznatky a trochu to přikrášlit, jako v případě Narcos, by asi bylo nejlepší, ale chápu scénáristy. Islandská dějová linka, kde se v podstatě nic neděje, je ale slušnej fail, přitom potenciál má …

5.1.2019 | 16:45:26
Svojen

#36 Batiatus: Úplně v pohodě, jen mě ta tvoje agresivita dost překvapila, myslel jsem, že je jasné, že vyjadřuju svůj osobní názor. Jak vidíš věci z tvého pohledu, je samozřejmě tvoje věc a já to respektuju, jen jsem nechápal, proč nerespektuješ to jak to vidím já. Můžeme diskutovat proč a jak co myslíme a kde bude nejspíš pravda, ale nemůžeš mi přece nadávat za to, že nevidím svět jako ty. Věřím, že příště, jestli bude nějaké příště, bude naše diskuze čistě konstruktivní :)

#40 Batiatus
5.1.2019 | 20:20:10
Batiatus

#39 Svojen: Keď som napísal: „Pokiaľ niekto tento seriál berie ako niečo z čoho môže čerpať úplné všetky informácie, ktoré vypovedajú o tom čo sa skutočne stalo, tak takýto človek je s prepáčením hlupák…“ Nemyslel som tým konkrétne teba, myslel som to všeobecne. Ani som si nemyslel, že by si si ty myslel, že je v tomto seriály skutočné aj to, čo nie je historicky presné. Takže teba sa to ani netýkalo.

5.1.2019 | 20:57:46
Monoceros

Na jednu stranu mě mrzí že seriál skončí na druhou stranu už je to nevyhnutelný. Co by tam ještě dávali? Tímhle stylem by hlavním postavám bylo za chvilku tak 100 let :D

5.1.2019 | 22:09:07
MrPlankton

Zastánci „tohle není historický seriál“. Nikdo netvrdí, že děj musí být do puntíku dle skutečnosti. Seriál vychází z historie, tak by se určitě nemělo dít to, že vikingové budou běhat s účesy severoametických indiánů a další věci, který už trošku přesahují pojetí historické předlohy. Nebo je snad v pořádku, aby byla Ciri v Zaklínačském seriálu černoška, protože to POUZE vychází z předlohy Zaklínače? :D

6.1.2019 | 10:54:41
MrPlankton

Navíc věřím, že ty zahraniční diskuze, kterými se tak oháníte, jsou plné Amíků a ti většinou dokáží smíchat druhou světovou válku s první a o evrop. středověku už vědí tuplem houno :D

6.1.2019 | 11:04:15
Offak

Mělo to skončit pomstou Ragnarových synů za smrt jejich otce. A nebo pouze Ragnarovou smrtí.. Na to šíleně silné charisma, které vyzařovalo z Ragnarovy postavy nikdy nezapomenu.. Byla a je to jedna z nejlepších seriálových i filmových postav, které jsem kdy viděl..

#45 Regouvousus
6.1.2019 | 20:21:20
Regouvousus

#44 Offak: Souhlasím. Ideální třeba pro mě by bylo, kdyby to skončilo touto scénou: https://www.youtube.com/watch?… v cca 3:20

7.1.2019 | 4:43:52
banrun

Také se přidám do diskuze o historičnosti seriálu. Myslím, že historické nepřesnosti jako kdo byl koho otec a kdy žil jsou nepodstatné. To si kdyžtak každý dohledá. Problémem jsou dle mého ty podprahové informace, o kterých tu už někdo psal. Díky seriálu má spousta lidí zcela klamnou představu o Vikinzích. Z celkem rovnostářské společnosti totiž udělal společnost, ze které jde během týdne vytvořit totalitu. Účesy, oblečení, šperky jsou úplně mimo a velké bitvy jsou prezentovány jako osobní souboje do kterých občas někdo vystřelí šíp. Já vím, že to tak nebylo, ale přesto se mi vizuální představy o Vikinzích tak nějak spojují se seriálem. Což teprve těm, co si myslí, že History Channel má něco společného s historií. Navíc seriál není nikde označován jako fantasy.

#47 Martys22
8.1.2019 | 11:56:18
Martys22

#46 banrun: Jako když jsme pořád u té historické přesnosti, tak tenhle seriál je tak na úrovni Asterixe a Obelixe, ale u toho aspoň lidí ví, že to nemá být historické :D o Vikings se všude píše jako o historickém seriálu..

#48 Baltik #49 Svjatogor
9.1.2019 | 9:15:53
Baltik

#47 Martys22: Sfinze ten nos opravdu chybí!

9.1.2019 | 12:34:38
Svjatogor

#47 Martys22: Do konce první poloviny druhé série si Vikingové drželi svou historickou úroveň. Potom jejich drakkar změnil kurs směrem k New Age slátanině. Největším failem je vyobrazení křesťanských království jako zemí misogynních bigotů, zapšklých fráterniků a jiných frustrátů. Do těch se kopat může. Drakonický církevní zákaz ženám tvořit jakákoliv manuscripta / iluminace, to jako fakt? Úchylná fikce. Kdo vyšil tapisérii z Bayeux? Ví to scénáristé? :-D V reálu se nechávali prozíraví severští králové pokřtít.

9.1.2019 | 17:15:00
yennik

tak tam je největší průser ten, že kkdyž se podíváte do pravého dolního rohu, tak tam svítí žlutý nápis HISTORY…

9.1.2019 | 20:58:49
Meff

Samozřejmě, že mi to je líto a bude mě to mrzet. Na druhou stranu po tom,co se děje v poslední sérii a dejme tomu a té před ní, mě to „bohužel“ až tolik bolet nebude. Nechci být ironický, ale toto je holt fakt. Snad tuto sérii ukončí důstojně a třeba ta poslední série bude skvělá a vše tím pádem bude jinak. Každopádně je prostě škoda, že podlě mě nevyužili celý potenciál toho to seriálu jako např.: Rollo, nájezdy do středozemního moře(ve větší míře) a Amerika atd… a v poslední sérii už to težko doženou.

10.1.2019 | 22:56:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama