Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Fotografie k epizodě On the Eve

Fotografie k epizodě On the Eve

Vikinská armáda způsobuje v Anglii paniku, a proto se král Ecbert a Aethelwulf snaží bránit říši.

19 0
22.1.2017

Foto: History

  • 1-ae62bf99ebec8f3ca4afdffd5e3fa02b.jpg
  • 2-362f726347582342fa88df603b6a965e.jpg
  • 3-af7bbdcec63ef69972016ae9cecd9f82.jpg
  • 4-0252b2e1f253ddfd3627cffe57a3e685.jpg
  • 5-326f3b4fb948842c494fc6565c99e8eb.jpg
  • 6-573628c793240ce22323163541a8af7b.jpg
  • 7-5408c49869c2dfd84ea016e524bbb22f.jpg

Diskuze /149

Praseodym

Proč jste tu smazali diskuzi? Protože se tu píše o uniklých epizodách? A co má být? Byly to bez neoznačených spoilerů a není vaše věc, kdy se na to fanoušci dívají. Vy to nevysíláte a stejně to všichni stahují. Tak v čem je rozdíl? Že to uvidí dřív, než tvůrci milostivě určí?

#2 rockysiburger #7 TenTakovej
22.1.2017 | 17:53:53
rockysiburger

#1 Praseodym: To jsou snad pravidla ne! dávat do spoileru ! Chlape já tě lituju.

#3 Praseodym
22.1.2017 | 18:08:00
Praseodym

#2 rockysiburger: O čem to tu meleš? Vždyť píšu " Byly to bez neoznačených spoilerů " BEZ NEoznačených. Chápeš?

Každopádně jsem rád, že mě lituješ, děkuji.

#5 rockysiburger
22.1.2017 | 18:09:34
KevSpa

Pokud se tu objeví linky, tak ty samozřejmě mažeme, je to pod každou diskuzí v pravidlech jasně uvedeno.

#6 Praseodym
webmaster
22.1.2017 | 18:18:56
rockysiburger

#3 Praseodym: Bylo tam pár spoilerů které nesplňují pravidla diskuze. Já to chápu. Sám sem to psal. Ať si dávají lidé pozor.

Bum pak se zase ozveš ty :-) místí troll a chytrák zase na scéně :-) Já bych tě nechal, ale ty seš nepoučitelný. Pořád máš pravdu a všichni tě musí uctívat… Tvoje znalost historie a pletení si reality se seriálem :-) no žeru tě kámo

22.1.2017 | 18:19:27
Praseodym

#4 KevSpa: Link byl v každém z těch příspěvků, co jste smazali?

22.1.2017 | 18:25:13
22.1.2017 | 18:53:13
Praseodym

#7 TenTakovej: Řešilo se to tu. Unikly dvě poslední epizody, s ruským dabingem.

#10 TenTakovej
22.1.2017 | 18:54:28
John Karsral z Homodějova

#7 TenTakovej: Jelikož to je množné číslo ,, epizody ,, a čekají náš už pouze dva díly tak logicky poslední dvě ?

#12 TenTakovej
22.1.2017 | 18:55:00
TenTakovej

#8 Praseodym: Fb ? pošleš mi to ?

#11 Praseodym
22.1.2017 | 18:57:19
Praseodym

#10 TenTakovej: Jaký FB? :D Máš to v PM.

#14 TrepyMan
22.1.2017 | 18:59:21
TenTakovej

#9 John Karsral z Homodějova: Proč mě opravuješ ? Připadáš si chytře ?

#13 John Karsral z Homodějova
22.1.2017 | 18:59:43
John Karsral z Homodějova

#12 TenTakovej: Kde tě opravuju ? Chytřejší než ty pravděpodobně budu, když jsi nepochopil smysl mého komentáře.

22.1.2017 | 19:02:18
TrepyMan

#11 Praseodym: pošli taky pls

22.1.2017 | 19:27:57
lajkadarm

pošle mi taky někdo prosím link

22.1.2017 | 19:50:54
Chuppacabra

Debil, blbeček, debil, blbeček…jenom támhle, to je výjímka, tam sedí dva debilové vedle sebe :D :D :D

#18 KevSpa
22.1.2017 | 20:10:12
Eagar

Pošle taky někdo link pls

22.1.2017 | 20:56:41
webmaster
22.1.2017 | 21:00:03
TenTakovej

No tak to je masakr ty poslední díly. :O : O: O: O:O:O:O:Oo

22.1.2017 | 21:14:03
Praseodym

A už nikomu link nepošlu, posílejte si to už mezi sebou :D

22.1.2017 | 21:15:48
Praseodym

Navíc už to z té adresy smazali.

#27 TrepyMan
22.1.2017 | 21:20:43
Praseodym

Jinak já myslím, že momentálně bych dal Vikingům tak 2 hvězdičky z pěti. Býval to hodně fajn seriál, ale poslední dobou. Bojový mnich s účesem fotbalisty manekýna, přitom jsme v 9. století… Lagertha, která nezestárla víc než reálně zestárla herečka, ačkoliv tam byl více než dvacetiletý posun, protože to by přece nemohli, když z ní tolik chlapů má erekci… Ach jo.

#28 killer1992
22.1.2017 | 21:30:13
Martys22

No ještě officiálně nebyl odvysílán ani 9 díl a tady už se řeší i finále. No nic na 2 týdny odtud mizím pryč. Ruskej dabig by mi kazil zážitek :D

#24 Praseodym
22.1.2017 | 21:47:57
Praseodym

#23 Martys22: Já neřeším finále, to nahoře píšu k tomu, co jsem věděl předtím. Jestli teda reaguješ na mě…

#25 Martys22
22.1.2017 | 21:50:18
Martys22

#24 Praseodym: Spíš tak celkově na to dění, co se tu děje. Nikdo neřeší nic jiného než jen sehnat ty poslední 2 díly…Otázka času než tu nějaký trol bude psát spoilery

22.1.2017 | 21:51:23
TrepyMan

No stěžoval jsem si na Českej dabing, ale oproti Ruštině je to zlatý :D Aspoň jsem občas něco slyšel Anglicky na pozadí, bohužel to nestačilo, ale finále masakr :D

#30 TenTakovej
22.1.2017 | 21:52:36
TrepyMan

#21 Praseodym: Fakt to smazali, ale stihl jsem to :D

22.1.2017 | 21:53:45
killer1992

#22 Praseodym: Jojo padesátiletá Lagertha, která v době kdy hygiena byla sprostý slovo a 50 let bylo jako dnes 80 vypadá líp než dnešní třicítky, ale byl ochotnej to přejít (taky z ní mám erekci :D). Co ale nemůžu přejít je samotnej děj, kdy máme v podstatě osm dílů totálně o ničem vyplněných vatou, který tu jsou jen proto, aby se čekalo na poslední dva díly. Spousta zbytečných línií, spousta zbytečných postav, scén atd. Kdyby se prvních osm dílů této série dalo tak do čtyř, tak by to byla paráda, takhle to stojí za velký h**no. Mám pocit že tvůrci tak nějak nepochopili co je podstatou seriálu jako takového a jak se liší od filmu. Ale co by se namáhali, vždyť je to fenomén a všichni jim na to stejně budem čumět, i kdyby tam začli vystupovat Teletubbies.

#29 Praseodym #35 sarka003 #38 sarka003
22.1.2017 | 21:55:13
Praseodym

#28 killer1992: Já opravdu nikdy nepochopím, proč udělali 20 dílů. To měli pocit, že mají tolik materiálu? Ani omylem. Dějově je to víc chabý než první série.

22.1.2017 | 21:57:01
TenTakovej

#26 TrepyMan: Mega masakr

22.1.2017 | 22:04:14
killer1992

Jo a pokud někdo váhá nad uniklejma dílama kvůli ruštině, tak moje znalosti ruštiny se skládají z umění číst v azbuce, schopnosti představit se a říct že v Rusku jsou pěkný holky a i tak to relativně šlo. Tedy nerozuměl jsem samozřejmě detailům, ale v nějakých hrubších obrysech jsem úplně v pohodě rozuměl tomu, o čem je zrovna řeč. Takže pokud někomu nevadí, že mu uniknou detaily v dialozích, tak směle do toho, v tomhle máme my, Češi výhodu. Jinak vznik minimálně anglických titulků k tý ruštině je vzhledem k popularitě seriálu otázkou hodin.

22.1.2017 | 23:06:31
TrepyMan

[smazáno] TWL chápeš, že to někteří neviděli? Tady pomůže jenom utracení.

22.1.2017 | 23:06:38
Edemko

Poprosím ADMINA tejto stránky alebo neviem koho aby ihneď vymazal komentár matus0011 tohto debila..a rovno ho vyhodil z tejto stránky! Imbecil, idiot a dement..vyše polovice ľudí sem nevidelo tie časti tak si to nechaj pre seba a zmizni

22.1.2017 | 23:25:47
Xavik

Lidi, vykašlete se prosím na ty spoilery. :) Příště nebudeme jenom mazat příspěvky, ale rovnou banovat uživatele. :)

#36 killer1992
admin
22.1.2017 | 23:30:48
sarka003

#28 killer1992: Trochu tě musím přerušit-naopak Vikingové se na svoji dobu vyznačovali náramnou čistotou.. Jedním z nejčastějších předmětů nalezených v hrobech významných vikingských válečníků, jsou kosmetické pomůcky: hřebeny, břitvy i pinzety. Prý jsou také písemné důkazy o tom, že ostatním Evropanům přišlo divné, jak se Vikingové nejméně jedenkrát týdně koupou – tak zásadní hygienické návyky neexistovaly ještě ani v 19. století. Nic to samozřejmě nemění na tom, že tato epizoda je opravdu natahovaná. Když se matně vzpomenu na ty prví epizody, tak jsme nepotřebovali ani extra super válku, ani plno sexu, už vůbec ne lesbický sex a podobně a přesto to mělo úspěch…mě osobně by asi opravdu stačilo trochu víc o té jejich kultuře atd. prostě to co do teď.....seriál mě sice pořád baví, ale opravdu to upadá…ale přesto mu dám šanci a dokoukám to

#37 killer1992
22.1.2017 | 23:43:36
killer1992

#34 Xavik: Tak mě napadlo nestálo by za to dát lidem co to už viděli možnost diskuze tak aby to ostatní neotravovalo ? Nvm třeba založit článek, jehož textem bude vyloženě jen oznámení o možnosti diskuze o uniklých epizodách a varování před spoilerama. Jako debilové se najdou vždycky, takže když někdo bude chtít ostatní naštvat tak to sem stejně napíše, ale tohle by docela ochránilo ty co to ještě neviděli před spoustou spoilerů nebo třeba i náznaků ne ?

22.1.2017 | 23:46:31
killer1992

#35 sarka003: Jo o tom jsem taky četl, ale to nic nemění na tom, že i přes všechny tehdejší hygienický možnosti by Lagertha nebyla v padesáti blonďatá kóča s postavou jak z fitka, pletí že by jí to mohla závidět i kdejaká modelka a krásnejma bílejma zubama (ještě k tomu všema). Ona vikingská hygiena možná tak zamezila tomu, že byl člověk zapatlanej jako prase, že smrděl a nebo že tolik netrpěl na nejrůznější breberky, ale celkové vzezření ovlivněné věkem a stylem života nikoliv.

22.1.2017 | 23:50:47
sarka003

#28 killer1992: No a ještě abych reagovala na tu Lagerthu, tak ikdyž mi to nevychází věkově, tak jsem odkoukala nějaký ten díl od začátku a ona cca otěhotněla poprvé v 16ti letech ( nejsem si jistá, ale myslím, že to tam i 1× řekla), když se na Ragnara vykašlala skrze to, že ji podvedl Aslug, tak Bjornovi bylo 12? Bylo to tam tak? ( takže Lagherta je na 28 letech), potom byla Lagherta cca 8 let pryč ( Bjornovi je 20, Laghertě 36) Ubbe má tím pádem cca 8, od toho myslí uběhla 1 řada a i kdyby se Ubbe dostal na deset let, tak Laghertě je 30, Bjornovi 22 a potom nastal časový posun, kterého jsem nezaznamenala o kolik? Ale 10 let je to určitě.....u přesto je Laghertě 40 let a je to kočka…Bjornovi je 32 a Tprvi nevíme kolik je, ale pro ty, kteří to neví ji hraje herečka, které je 22 :-)

#39 Praseodym #48 Batu_Khan
22.1.2017 | 23:58:00
killer1992

http://www.edna.cz/…avy-serialu/ Tady dle článku by Lagerthě mělo být v této sérii rovnejch padesát.

23.1.2017 | 0:02:38
Praseodym

Abychom odbočili od tématu – kdy myslíte, že bude vysílána pátá řada? Vzhledem k tomu, že bude mít zase 20 dílů (což je pro mě neštěstí, evidentně pak nemají prachy na to, aby každý díl byl zajímavý, natahují to a nestíhají to točit tak dobře jako dřív), a navíc tam nejspíš zase bude nějaká přestávka mezi polovinami, tak bych řekl, že by teoreticky měla první půlka začít někdy na jaře…

#45 killer1992
23.1.2017 | 0:03:49
TenTakovej

Někde se tu psalo že by to mohlo bejt v květnu. . .

#43 Praseodym
23.1.2017 | 0:07:29
Praseodym

#42 TenTakovej: To je podle mě pozdě, to pak nebudou mít žádný prostor pro pauzu. Leda kdyby chtěli druhou půlku nacpat až do 2018.

23.1.2017 | 0:09:22
TenTakovej

Zajmalo by mě jak to mohlo uniknout ? ? ? :D

23.1.2017 | 0:11:10
killer1992

#41 Praseodym: Zas dvacet dílů ? To je teda výborný. Jestli se nějak markantně nezmění přístup tvůrců seriálu a těch nových dvacet dílů půjde ve stopách současných dvaceti dílů, tak se dá říct, že seriál skončil třetí radou. Takhle mrhat potencionálem­.....no škoda slov.

#46 Praseodym
23.1.2017 | 0:12:10
Praseodym

#45 killer1992: Já to taky nechápu.

23.1.2017 | 0:13:41
TenTakovej

Já si myslim že teď začínaj nový linky.Takže by to mohlo chytit druhej nádech.Až uvidíte konec tak pochopíte.

#49 Praseodym
23.1.2017 | 0:15:06
Batu_Khan

#38 sarka003: Pekne na to ideš, útok na Lindisfarn 793, útok na Anglicko(the Great Heathen Army) 865 to je zhruba tak 72 rokov :D

23.1.2017 | 0:15:28
Praseodym

#47 TenTakovej: Těžko říct. Tahle linie v Anglii měla taky obrovský potenciál a úplně ho utopili…Možná měla z celého seriálu potenciál největší, vzhledem k tomu, že byl budován od samotného počátku. Achjo.

#50 TenTakovej
23.1.2017 | 0:16:48
TenTakovej

#49 Praseodym: Tak právě další serii začnou taky něco od znova.Nikdo neřekl že serial končí.I když to bych asi nepřežil

#52 Praseodym
23.1.2017 | 0:19:41
Praseodym

A ti Ragnarovi synové ani nemají charisma. Když si vezmu třeba Ubbu z Last Kingdom, tak to je zcela jiný kafe.

#53 TrepyMan
23.1.2017 | 0:21:24
Praseodym

#50 TenTakovej: No jasně, že další série bude pořád v Anglii, to trvalo několik let. Ale i tohle, co jsme viděli v téhle řadě, mohlo být mnohem lepší.

23.1.2017 | 0:22:14
TrepyMan

#51 Praseodym: Jsou ještě dost mladí.

23.1.2017 | 0:55:46
Faraniel

Já nevím, vám to stojí za to, na to koukat v cizím jazyce a ještě se špatným dabingem, jen abyste byli o dva díly chytřejší? Místo abyste si v klidu sedli, otevřeli nutellu a užili si novou episodu? Ne? No jo, on je to vlastně hrozně blbý seriál, ale z nějakého důvodu pořád koukáte xD

#61 TenTakovej
23.1.2017 | 1:30:23
Arne

Riešiť v tomto seriáli roky je úplná blbosť, no Laghertin výzor je fakt až príliš mladý, už len pri porovnaní s nebohým kráľom Ragnarom, alebo takým Flokim, či Eckbertom, ktorí sú od nej starší cca 5–10 rokov vyzerá skutočne ako keby mala 35… Ubbe v The Last kingdom vyzerá super (jeden z mála z toho seriálu :D ), ale podľa mňa Ubbe vo Vikings vyzerá tiež úplne super, čistý Ragnar, však si len spomeňme ako vyzeral Ragnar v prvej sérií. Na Hvitserka a hlavne na Sigurda som si ale aj tak ešte poriadne nezvykol. Teším sa na posledné dva diely a podľa mňa je veľmi dobré, že v 18. diely nebola tá bitka, aj keď väčšinu z Vás to dosť nahnevalo… podľa mňa to bol celkom dobrý diel a nesúhlasím ani s tým, že 20 dielov uberá seriálu jeho kvalitu, tú mu podľa mňa uberajú zbytočnosti ako lesbický vzťah Lagherty, Bjornove podvádzanie ženy s Laghertinou frajerkou, Ydu, Harbard, gay sex franského kráľa, sadomaso hrátky Oda Parížskeho atď., no dĺžka, viac rozhovorov, rasty a zmeny postáv, či menej bojov určite nie. Chcete vidieť boje a akciu, ale podľa mňa by bola pekná blbosť, keby v každom diely, alebo v každom druhom bol nejaký boj… a verím, že za ten, ktorý nám teraz neukázali sa dočkáme ďalšieho super boja. Teším sa aj na piatu sériu a na jej 20 dielov, myslím si, že seriál má čo ponúknuť v Anglicku, v Stredomorí a aj v Škandinávií s kráľom Haraldom Krásnovlasým, na čo sa asi najviac teším, no a to môže kľudne viesť aj k osídľovaniu Islandu a boje v Anglicku zas s pridaním deja v Írsku, takže podľa mňa tam je toho dosť o čom to môže byť a verím, že to bude super, len snáď tam už nebudú niektoré také blbosti ako doteraz… No a ešte k tej Lagherte, tá už vážne nemá čo ponúknuť a starú babku z nej režiséri pravdepodobne robiť nechcú :D , takže už by aj mohla niekedy na začiatku piatej série skončiť. :)

#56 killer1992
23.1.2017 | 2:38:37
killer1992

#55 Arne: „a nesúhlasím ani s tým, že 20 dielov uberá seriálu jeho kvalitu, tú mu podľa mňa uberajú zbytočnosti ako lesbický vzťah Lagherty, Bjornove podvádzanie ženy s Laghertinou frajerkou, Ydu, Harbard, gay sex franského kráľa, sadomaso hrátky Oda Parížskeho atď.“ No ale vždyť právě tyhle zbytečnosti dělají ten rozsah dvojnásobnej :D A nikdo neříká že musí být bitka v každým díle, ale dřív byla nějaká akce, bitka, souboj prostě něco každej druhej třetí díl a stálo to za to. V týhle sérii se jen jako sopel táhnou zbytečný línie co jsi popsal a jsou tu dvě bitvy na konci série a obě stojej za ho*no i boje při nájezdech v Anglii v první sérii byly mnohem lepší a vedle bitek o Paříž v 3. sérii působí vysloveně uboze vzhledem k tomu, že tu všichni donekonečna psali že jen tvůrci šetří rozpočet aby ty bitvy byly pořádný. Zajímalo by mě na čem šetřili tvůrci rozpočet dřív, kdy ty bitvy byly stokrát lepší a byly každej druhej nebo třetí díl ?

#57 Arne
23.1.2017 | 2:56:35
Arne

#56 killer1992: Áno, tie blbosti čo som popísal jasné, že berú čas, no napríklad tá Ydu, alebo Harbard zobrali dosť času, ale okrem nich sú tam normálne dejové línie, ktoré sa nám možno teraz nezdajú vôbec zaujímavé a potrebné, no časom budú a keby aj nie, tak podľa mňa je dobré, že tam nie je stále len boj, ale aj toto. Však napríklad tie rozhovory pred plánovaním nájazdov, lásky, Harald a princezná, Harald s bratom a ich plány, Flokiho (tiež často blbé) myšlienky, obety, rituály, omše, mytológia atď., to všetko je dobré, že tam je a vypĺňa to čas medzi bojmi, alebo by som skôr povedal, že to tvorí dej a boje sú jeho súčasťou, takou jeho perličkou. :) No a je hlúpe brať boje za tú hlavnú úlohu, či časť seriálu a všetko ostatné, len niečo medzi nimi… Ale je pravda, že by nezaškodilo, keby bolo tých bitiek o niečo viac… tak 3. séria bola asi najlepšia, no a klamal by som, keby som nepovedal, že zas tá prvá časť 4. série bola zatiaľ asi najhoršia… (na tom sa vo veľkej miere podpísala práve jedna z tých úplne zbytočných zápletiek a postáv okolo Ydu a vlastne aj Harbarda, Oda a franského kráľa, ktorí tam boli). Nemôžeme však stále porovnávať týchto vikingov s 1. sériou… to sa nedá – vtedy boli len v Kattegate a v Anglicku, rovnako ako aj v druhej sérií, v tretej sa pridal Paríž, no a v 4. sme mali už aj Kattegat, Paríž, Anglicko, Hedeby, Španielsko… už je tam aj nová dejová línia okolo Haralda, ktorú treba riešiť a tiež tak aj okolo všetkých piatich bratov, ktorí tento seriál budú ďalej ťahať, takže podľa mňa keby sa toto všetko napchalo do desiatich častí nešlo by to, to by sa nedalo… mohli túto druhú časť 4. série nazvať 5. séria a už by sa hnevalo o 50% ľudí :D to, že má séria nie 10, ale 20 dielov len robí zámienku na čo zhodiť nesúhlas s menším počtom bitiek, či zbytočných vecí ako Harbard, Ydu, či Lagherta. :) No a tie peniaze, tak neviem… možno platia viac za lode :D ale nákladnejšia bitka ako tá o Paríž v 3. sérií tu ešte asi nebola, uvidíme čo nás čaká v týchto dieloch.

23.1.2017 | 3:28:01
sarka003

#39 Praseodym: Týjo…tak to fakt uznávám, že udělat ji trochu starší fakt mohli

23.1.2017 | 9:18:12
Praseodym

Nehodlám sem psát žádné konkrétní spoilery, každopádně se zbytkem bitev v sérii (0 až nekonečno, neříkám, kolik jich je) osobně spokojený nejsem.

#63 TenTakovej #75 killer1992
23.1.2017 | 9:20:54
Praseodym

A jasně, že kvalita upadá, když chrlí tolik dílů. Musí toho prostě vyprodukovat za stejný čas víc než dřív, musí hercům platit dvojnásob. Ano, rozpočet asi dostali na 20 dílů větší, ale dostali ho dvojnásobný?

Každopádně zásadně problém je asi jinde – dřív, když byl Ragnar teprve jarl, bylo bitev hodně a byly lepší. Jenomže to byly bitvy, kde bylo 30 proti 30. Což v té době byla pořád poměrně velká síla, takže žádný trapas. Ale teď, když musí natočit bitvy o dost větších skupin lidí, je jasné, že to prostě bude o hodně nákladnější. To samé ty lodě. Dřív jich plulo max. 10, dnes jich vidíme mnohem víc.

23.1.2017 | 9:57:05
TenTakovej

#54 Faraniel: Rozumim plynule rusky/anglicky/čes­ky. Nemám problem :)

23.1.2017 | 11:36:19
fufight

prosim prosim je to jeste nekde ty dva posledni dily? mrknul bych se

#64 Praseodym
23.1.2017 | 11:38:33
TenTakovej

#59 Praseodym: Mám to stejný taky nejsem uplně spokojenej......Ale konec to jistí :D :D fakt mi spadla brada až na zem.

23.1.2017 | 11:38:44
Praseodym

#62 fufight: Google. Napiš to rusky.

#65 Baltik
23.1.2017 | 11:42:44
Martys22

Je zajímavé, že ti co ten seriál nejvíc kritizují to nejvíc nevydrželi a museli se podívat na díly s ruským dabingem :D

#67 Praseodym #71 killer1992
23.1.2017 | 12:43:39
Praseodym

#65 Baltik: Takhle vikingy nenajdeš…

#66 Martys22: Není.

#68 Martys22 #133 Baltik
23.1.2017 | 12:51:25
Martys22

#67 Praseodym: No samožrajmě, že tvoje dojmy z posledních dvou dílů vůbec neberu vpotaz. Po starších diskuzích zde s tebou to ani nejde.

23.1.2017 | 13:01:07
Martys22

Jinak te Lagerthe. Oni se jí snažili udělat starší, ale u žen je to těžší než u mužů. Viz. twitter herečky https://twitter.com/…151163396100 každopádně nějaké aspoň šediny do vlasů jí dát mohli.

#70 Martys22
23.1.2017 | 13:04:57
Martys22

#69 Martys22: Jinak samotná herečka má 38 let a je prostě takhle od přírody krásná takže těžko s tím něco dělat. Ludwig má 24 let a vypadá pomalu starší v serialu než ona

23.1.2017 | 13:08:14
killer1992

#66 Martys22: Co je na tom zajímavýho ? Naši repre taky kritizuju, ale budu se stejně dívat na stream v přýmým přenosu, než abych si počkal na nějakou reprízu v telce.....

#72 Martys22 #74 Martys22
23.1.2017 | 13:36:59
Martys22

#71 killer1992: To já ji kritizuju a ani nesleduju raději takže tak :D Navíc sport a seriál je trochu něco jiného.

23.1.2017 | 13:38:52
Martys22

Ale asi když máte čas se dívat na seriál, který vás moc nebaví a jen ho kritizujete asi je něco špatně s vaším životem, ale co už na mě není vás soudit a ani to tady nebudu rozebírat.

23.1.2017 | 13:40:27
Martys22

#71 killer1992: BTW tebe ani neznám ani jsem tvoje příspěvky moc nečetl. Spíš jsem mířil na jiné zdejší osazenstvo, které tady chytře obohacuje, ale jestli ses v tom našel tak asi ano.

23.1.2017 | 13:42:50
killer1992

#59 Praseodym: Mě teda přijde šokující (doufám že tohle není považováno za nějakej spoiler) hlavně délka těch bitev. Každá okolo čtyř minut ? To nás jako krmili osm dílů lesbickejma scénama, střídáním se na jedný otrokyni, zbytečně rozvleklou plavbou do středozemí, naprosto zbytečným angažováním Rolla s tím, že si šetřej na závěr, aby to bylo pořádný a pak tam daj osm minut naprosto průměrnýho (ve srovnání s předchozíma řadama i podprůměrnýho) boje ? To nějak nechápu.

#76 Martys22
23.1.2017 | 13:48:35
Martys22

#75 killer1992: Jakože psát pod fotkami z 19 dílů, který officiálně nebyl ještě vysílán o dojmech, v kterých se občas objeví i menší spoiler z 19 i 20 dílu se mi moc nelíbí a admini by tu s tím měli udělat trochu pořádek.

#77 TenTakovej #80 killer1992 #89 KevSpa
23.1.2017 | 13:59:32
TenTakovej

#76 Martys22: Kde vidíš spoiler ?

23.1.2017 | 14:07:48
TenTakovej

Až ti řeknu kdo umřel tak to bude spoiler.

23.1.2017 | 14:08:12
Martys22

A proč si ty dojmy raději nesdílíte přes PM ?

23.1.2017 | 14:09:17
killer1992

#76 Martys22: Nesouhlasím. To že se v posledních dvou dílech odehrají minimálně dvě bitvy je z trailerů, obrázků i preview jasný každýmu a já se nijak nezminuju o jejich průběhu, o tom jak dopadnou, kdo zvítězí, kdo prohraje a tak dále. Zmiňuju se jen o jejich časovým rozsahu, což podle mě nemůže být považovaný za spoiler. To bys pak mohl považovat za spoiler i to, když ti řeknu že poslední díl má 43 minut a 10 vtěřin. To jak to na mě působilo taky nepovažuju za spoiler, protože jsem neuvedl nic konkrétního, jen že se mi předchozí série líbili víc. Máš stovky a tisíce lidí, co ti dopředu o filmu nebo seriálu řeknou, že z něj byli zklamaní nebo naopak nadšení i když ty jsi to ještě neviděl, to přece není spoiler. Z mýho sdělení o tom, že se mi ty díly zdály slabý si nemůžeš ani vzdáleně odvodit jejich děj. Stejně jako si před stažením filmu přečteš recenze uživatelů na čsfd a nepovažuješ to za spoiler.

#81 Martys22 #99 Batu_Khan
23.1.2017 | 14:16:10
Martys22

#80 killer1992: O tohle mi ani tak nejde, ale spíš o to, že byste si ty dojmy mohli sdílet třeba přes PM a nepsat to pod fotky z 9 dílů. Většina lidi čeká na anglickou verzi s titulky a nějaké dojmy a průjmy(některých uživatelů) tady číst nepotřebujou.

23.1.2017 | 14:18:23
Martys22

Tady by se mělo spíš diskutovat o officiálně ještě pořád nadcházejících dílech a ne, abyste si tady dopisovali dojmy z posledních dvou.

23.1.2017 | 14:19:26
TenTakovej

Však tu ale nikdo nediskutuje o nových dílech jen aby ste potom nebyli zklamaný z toho co uvidíte ;)

23.1.2017 | 14:38:54
sahaw

Můj pocit byl, že seriál Vikings byl o Ragnar Lothbrok. Bylo to o jeho životě. Myslím, že hodně lidí si ten seriál oblíbili právě kvůli tomu. Po jeho smrti tvůrci seriálu zapomněli, že musí existovat nějaká hlavní postava. Já doufám, že přeskočí Bjorna, který je suchar a vrhnou se na Ivara, který pobaví stejně jako Ragnar.

#85 TenTakovej #86 Praseodym
23.1.2017 | 15:12:40
TenTakovej

Poslední 2 díly jsou jakoby o Ivarovy.
#84 sahaw:

#87 rockysiburger
23.1.2017 | 15:46:11
Praseodym

#84 sahaw: Vždyť Ivar chce akorát dobývat, má vztek a baví ho zabíjet. Taková postava mě zas až tak nezajímá. Každopádně na druhou stranu bych řekl, že má největší potenciál, je nejchytřejší a nejvíc chápe Ragnara. Ale takovým nějakým svým způsobem, úplný Ragnar to není.

23.1.2017 | 16:00:01
rockysiburger

#85 TenTakovej: to, že řekneš, že poslední dva díly jsou jokoby o Ivarovy není spoiler. ?

Za mě je Ivar, asi dobrý dobyvatel, ale stejně to bude jenom o Anglii a Irsku. Potom Ubba, bude to samé. Řádění na ostrovech. Za mě bude lepší Bjornova linka, který bude ten pravý Průzkumník. Hlavně nezemřel zbytečně na ostrovech, ale dožil v bohatství a slávě !

#88 TenTakovej
23.1.2017 | 16:17:15
TenTakovej

#87 rockysiburger: Řekl sem tu snad něco z děje? Už v traileru můžeš slyšet Flokiho jak říká Ivar you cripple bastard ;) Tak to o něčem vypovídá ne ? :) . Takže ne není to spoiler.

#90 rockysiburger
23.1.2017 | 16:29:02
KevSpa

#76 Martys22: Admini ví, že bojovat s lidskou blbostí je naprosto marné. Po smazání by tu zas naskočilo nějako Prase a kvíkalo něco o tom, proč to bylo smazáno. Nebo jiná podobná attention whore, je jich tu dost.

webmaster
23.1.2017 | 16:32:23
rockysiburger

#88 TenTakovej: Tak trochu to ukazuje, že se to bude vztahovat na Ivara, ale samozřejmě podle historie se to dalo čekat. Bjorn se tam moc neohřál. Proto doufám, že se vrátí tam kam patří.

23.1.2017 | 16:43:36
sahaw

Bjorna určitě pěkně zkrouhli. Čekal jsem pár dílů o tom jak rabují Španělsko a Afriku a oni jen vyrabovali jednu vesničku a utíkali domů kvůli pomstě. Ale možná mi unikla nějaká hláška, že rabují měsíce. Těšíl jsem se na bitvu Saracénů.

#92 rockysiburger
23.1.2017 | 16:51:18
rockysiburger

#91 sahaw: On se tam historicky vracel opakovaně. Snad se tam ještě ze seriálem podíváme. Potenciál to má!

#93 Martys22
23.1.2017 | 16:53:01
Martys22

#92 rockysiburger: Očekávám, že v 5 řadě uvidíme středozemní moře častěji a pak Anglii. To budou 2 hlavní dějové linky.

23.1.2017 | 16:54:37
killer1992

Já osobně teda Ivara vůbec nemusím. Bjorn mi přijde mnohem zajímavější a pak ještě Ubbe, ten vypadá přesně jako Ragnar za mlada. Ivar se jen snaží ksichtit jako jeho tatík, ale ve finále to půaobí spíš směšně a co mě teda vadí nejvíc je to, že je vozíčkář, v takový společnosti by se nikdo s takovým handicapem nedokázal prosadit tímhle stylem, vlastně by se ani nedožil dospělosti…

#95 sahaw #97 Martys22
23.1.2017 | 16:55:45
sahaw

#94 killer1992: Proto je Ivar takový magor, protože je považován za podřadného. Musí dokázat, že je roven ostatním, tak bude dělat intriky atd.

#96 rockysiburger #98 killer1992
23.1.2017 | 17:03:15
rockysiburger

#95 sahaw: Však on na to doplatí !

23.1.2017 | 17:08:02
Martys22

#94 killer1992: Vidíš a přesto existuje sága ze 13 století o Ragnarovi a jeho synech, kde se píše o Ivarovi jako o mrzákovi. Samozřejmě to není považována historiky za něco věrohodného, ale i přesto tomu někdo o 300–400 let později věřil. Seriál bral z této sagy hodně inspispirací.

#100 killer1992
23.1.2017 | 17:11:06
killer1992

#95 sahaw: Nojo taková vikingská verze Tyriona Lannistera, jenže narozdíl d Tyriona postrádá charisma. Doufám že v další řadě bude věnovanej dostatečnej prostor i Ubbemu a Bjornovi.

#101 TenTakovej #109 TrepyMan
23.1.2017 | 17:12:37
Batu_Khan

#80 killer1992: Presne tak napríklad kapitán Alatriste, ak by som sa mal orientovať podľa príspevkov ako sa to komu páčilo tak si to nikdy nepozriem a pozrel som a radím ho k najlepším historickým filmom aké som videl a navyše nemám čo vyčítať historickým skutočnostiam a stvárneniu doby v ktorej sa to má odohrávať a idem si ho pozrieť znova :D

23.1.2017 | 17:22:51
killer1992

#97 Martys22: Já to docela chápu u Ragnara, který je mýtická postava o které nemáme žádný historický prameny, ale o osobách, který se označují za jeho syny se už něco ví a Ivar vychrtlý by působil o dost realističtěji než Ivar bezkostný. Je taky možný, že měl nějakou genetickou poruchu nebo něco, co ho omezovalo,či ho ochromilo v budoucnu, ale tahle čistá neschonost dolní poloviny těla od narození by mu nikdy nedovolila dosáhnout toho čeho dosáhl. Z těch ság si tvůrci ale taky vybírají co se jim hodí a upravují si to jak chtějí. Třeba Ragnarovi by mělo být v době smrti skoro 100 let a jeho synům při invazi do Anglie určitě nebyl okolo dvaceti. Těch synů měl mít mimochodem o jednoho víc, v seriálu chybí Halfdan a například ten trik, kdy předstíral smrt aby se v rakvi dostal do Paříže dle těchto příběhů provedl Bjorn v Itálii ve městě, který považoval za Řím, o což teď budeme asi ochuzeni, pokud se to tedy tvůrci nepokusí znovu zopakovat. Pokud teda nějaká výprava do středozemí vůbec bude žejo…taky tam místo toho může nějaká nelogická vata v podobě zbytečnýho smlouvání s několikanásobným zrádcem.....

#102 TenTakovej #103 Martys22
23.1.2017 | 17:27:34
TenTakovej

#98 killer1992: … Tak je mu 15–17 let … Divný veď? Kolik je Tyrionovy ?

23.1.2017 | 17:31:59
TenTakovej

#100 killer1992: Neni divný jestli se ví jeho synech? Tak by teoreticky měl existovat i Ragnar ? :D

#104 Martys22 #106 killer1992
23.1.2017 | 17:34:22
Martys22

#100 killer1992: Někteří historici říkají že Halfdan a Hvitserk je ta stejná osoba, ale kdoví. Podle te teorie, že Ivar nemohl chodit tak se píše o tom, že ho nosili do bitvy na štítu. Tady má vůz, což je nejspíš blbost, ale seriál možná čerpal podle Haralda Wartootha, který podle legend šel jako starý mrzák do své poslední bitvy na podobném voze co má Ivar.

23.1.2017 | 17:36:33
Martys22

#102 TenTakovej: Nějaký Ragnar určitě existoval jen se mu podle ság připisuje více zásluh a činů. Mě se líbí ta teorie, že se jedná o stejný rod 3 lidí po sobě narozených, ze kterých ságy udělali 1 a to je Ragnar.

#107 TenTakovej #108 killer1992
23.1.2017 | 17:43:13
Sctyri

Hm fotky samá bitva to určitě… tu vystřihnou!

23.1.2017 | 17:43:25
killer1992

#102 TenTakovej: Záměrně jsem napsal „o osobách, který jsou označováni jako jeho synové“. Protože takový Ivar je historický doložená postava, ale za syna Ragnara ho opět označují jen ony mýtické příběhy.

23.1.2017 | 17:44:06
killer1992

#104 Martys22: Já čet něco pdoobnýho, kde psali o několika potencionálních osobách, na kterých se mohla postava Ragnara zakládat, tušim že tam byl třeba nějakej dánskej vládce, pak vojevůdce co obléhal Paříž apod.

23.1.2017 | 17:46:12
TrepyMan

#98 killer1992: Sorry, ale srovnávat Ivara s Tyrionem je naprosto z cesty, Ivar je psychopat a magor, Tyrion není.

#112 killer1992
23.1.2017 | 18:08:43
TrepyMan

Taky Ivara nemusím od doby co zabil nějaký děcko sekerou, protože mu někdo vzal hračku..

A teď jak zabil bráchu, po tom co se ho pokusil už zabít, ale zachránil ho ten kovář, fakt magor. A neumím moc Rusky, ale kdyby prosadil, aby udělali blood eagla Ecbertovi, tak ho nesnáším ještě víc. Měl by se trochu vzpamatovat.

#111 Praseodym #114 killer1992 #116 TenTakovej
23.1.2017 | 18:15:25
Praseodym

#110 TrepyMan: Je to kretén a hovado a Ragnar je vůl, že to nevidí. Zamindrákovanej blbeček je to.

23.1.2017 | 18:17:23
killer1992

#109 TrepyMan: Já to srovnával v kontextu toho, co psal sahaw, že je Ivar podřadnej a musí nějakým způsobem ukázat že je roven ostatním. Tyrion je taky kvůli fyzický vadě brán ostatníma jako podřadnej a musí ukázat co je zač jinak než ostatní.

#113 TrepyMan
23.1.2017 | 18:19:03
TrepyMan

#112 killer1992: Zčásti Ivara chápu no, jsou to jen přeci Vikingové a on se musí ukázat, ale občas to přehání.

23.1.2017 | 18:20:42
killer1992

#110 TrepyMan:

Ale když se na to člověk podívá zpětně, tak se ta Sigurdova smrt dala vlastně očekávat, protože v celý sérii nedostal prakticky žádnej prostor, jako by se s ním vůbec dál nepočítalo. Vždycky to byl jen Bjorn a Hvitserk, Ubbe a Ivar, Ubbe a Hvitserk, byl tam jakoby navíc, neúčastnil se výpravy do středozemí, pokusu o pomstu své matky i v těch debatách hrál druhý housle.

#117 TenTakovej
23.1.2017 | 18:28:10
sahaw

Mně by zajimalo jak Ivar(skutečný) získal respekt můžů, že je vedl do bitev. Jestli jsem pochopil, tak vikingové šli dobrovolně do bitev aníž by dostali předem zaplaceno. Na wiki jsem nic o tom nenašel.

#124 rnasakr #125 Batu_Khan
23.1.2017 | 18:30:00
TenTakovej

#110 TrepyMan: Z toho mi spadla brada no :D Prostě z ničeho nic … Měl sem takový tušení že se to stane při bitvě mýlil sem se.

23.1.2017 | 18:33:36
TenTakovej

#114 killer1992: ! Jako dala ale nečekal bych to … jelikož měl hadí znamení čekal sem,že má nějakej „osud“

23.1.2017 | 18:34:55
killer1992

Jinak menší OT: Hráváte borci někdo Crusader Kings II s DLC Old Gods, kde můžete hrát právě za kterýhokoliv z Ragnarových synů zrovna během invaze do Anglie nebo to další DLC, kde můžete hrát přímo za Ragnara ?

#121 TrepyMan #127 Falcon_Queen
23.1.2017 | 18:41:11
skrivanekdavid

kde se dají sehnat ty dva poslední díly ? díky

#120 TenTakovej
23.1.2017 | 18:45:52
TenTakovej

#119 skrivanekdavid: Rusky napiš vikingove sezona 4 do googlo

23.1.2017 | 19:06:41
TrepyMan

#118 killer1992: Tu hru mám, ale nevím jak se hraje :D

23.1.2017 | 19:16:02
skrivanekdavid

našel jsem to, ale již není k dispozici, torrenty nic :D

23.1.2017 | 19:26:11
skrivanekdavid

už mám funkční, dík za radu

23.1.2017 | 19:31:49
rnasakr

#115 sahaw: bohuzel se s tim nejak zatim v serialu nedokazali popasovat :(

23.1.2017 | 19:58:51
Batu_Khan

#115 sahaw: Asi za ním stál niekto z rodiny čo sa vedel najlepšie z miestnych Vikingov oháňať veľkou sekerou, ale zase mal pribrzdené myslenie a tak sa rozhodol že podporí síce kripla ale takého čo to má v hlave zrovnané viac ako bežní priemer, hovorí sa tomu symbióza a ak si človek pozrie veľkých vládcov a vojvodcov tak za nimi vždy stál niekto schopní, taký Alexander mal družinu rovnako starých synkov aristokracie ktorý s ním študovali a trénovali, bez nich by sa ani na trón nedostal a nie to ešte porazil Perziu

Takže sa to kludne mohlo stať že kripel viedol Vikingov do boja, náznaky sú tie že to bol Ubba kto ho podporoval a aj išiel pomstiť jeho smrť do Dublinu

23.1.2017 | 20:14:28
Batu_Khan

Julius Caesar mal svojho Marcusa Antoniusa

23.1.2017 | 20:21:15
Falcon_Queen

#118 killer1992: Ja hrám ;) Legálne kúpenú, takmer všetky DLC už niekoľko rokov.

#128 killer1992
23.1.2017 | 21:43:54
killer1992

#127 Falcon_Queen: (y) já taky. Ale momentálně hraju nejvíc hoi3 . btw za koho hraješ nejraději ?

#129 Falcon_Queen
23.1.2017 | 21:53:15
Falcon_Queen

#128 killer1992: Alfréd Veľký :D Ale často aj za Karola Veľkého. Je to podľa nálady. Skúšala som aj za Ragnara, ale bez cheatov je to ťažké :D

#130 killer1992
23.1.2017 | 21:57:20
killer1992

#129 Falcon_Queen: Holka co hraje Crusader Kings a sleduje Vikingy ? Řekni prosím že máš ráda i ostatní hry od Paradoxu a fotbal a je se regulérně zamiluju :D Jinak za Vikingy mi ta hra přijde právě jednodušší, protože díky možnosti nájezdů máš slusnej přísun zlata a prestiže, s kmenovým uspořádáním můžeš ve válkách povolávat kmenovým armády, který se najímají za prestiž a údržbu mají lacino. Navíc jako pohan můžeš jednou za život svýho vládce obsadit jakoukoliv cizí zemi, což se taky hodí. Podle mě je to nejtěžší za východní Slovany, tzn. Čechy, polský kmeny a podobně, protože na východě je křesťanská Franská říše, na jihu hordy maďarských nomádů, do toho občas vikingskej nájezd a můžeš tu hru zabalit. :D

#131 Falcon_Queen #137 Michgod
23.1.2017 | 22:12:02
Falcon_Queen

#130 killer1992: HAHA :D Ešte hrávam Total War, ale inak som verná The Sims :D To je pravda, ale zase sú tam ťažko reformovateľné dedičné práva (gavelkind) a územie sa mi vždy rozdelí medzi kopu detí. Veľká Morava je tiež ťažká.

24.1.2017 | 7:24:06
tomasgeryk

#65 Baltik: Dovolil bych si poopravit… Jenom detail. Rusové píšou anglická slova foneticky, takže stejně jako mají soubor (файл) nebo například potápění (дайвинг), tak tady by to bylo pravděpodobně Гугл ;-)

#133 Baltik
24.1.2017 | 19:03:09
Baltik

#132 tomasgeryk: To byl troll :D na googlu jsem našel první nějaký překládač do azbuky a napsal :)
#67 Praseodym:

#134 tomasgeryk
24.1.2017 | 19:29:04
tomasgeryk

#133 Baltik: To nebyl trolling, ale jenom asi ne úplně dobře napsaný pokus o vtip ;-) Ale každopádně zrovna tyhle dvě slova (fajl a dajving) se tak fakt píšou :-) To první jsem viděl při stahování diskografie jedné ruské kapely a to druhé na pláži v Hurgádě.

#135 Baltik
24.1.2017 | 20:01:22
Baltik

#134 tomasgeryk: Počkej, došlo k nedorozumění a jsem v tom až po uši :D TO já jsem tady plácal kraviny :D Já Ruštině nepanimaju.

24.1.2017 | 20:59:50
tomasgeryk

:-D Já taky ne, jenom umím azbuku (teda jenom tiskací). Ale ze zkušenosti kdy vidím i zkomolená jména Amerických herců a hereček, bych se nedivil, kdyby se to fakt psalo Gugl ;-)

24.1.2017 | 21:58:57
Michgod

#130 killer1992: pozor na slova aby te necekalo prekvapeni v dnesni dobe jsou i divky s bimbasky :D jinak za cechy to je relativne jednoduchy… nejvetsi problem mi vzdycky dela aby se mi po smrti vladce nerozpadla rise… na zacatku svou risi vzdy postupne rozsiruju na sever a potom na vychod (defakto podle svatych mist)… jih a zapad jedine kdyz frankove trpi vnitrnimy problemy ale to spis jenom vyuzivam prilezitost a kousek si odzdibnu.. v 95 procentech se jim vyhejbam… nejhorsi jsou asi madari ti mi nejednu hru zkazili a tady zalezi jak se mi dari hra klidne jim cast sveho uzemi obetuju a pak si ho pozdeji vezmu zpatky… jinak vyuzivam prilezitost kdyz valcej s nekterym vetsim okolnim statem… no ale nakonec to vsechno stejne je jenom priprava k tomu nez madary obsadi tatari ted si nevzpomenu na to jak se ta zeme jmenuje ale pokud jsem se nekde dostatecne nestaral o svoji zem pripadne nemam velke stesti tak tu vetsinou koncim ono se s celym vychodem blbe bojuje… mozna by to bylo lehci za krestany ale ty upaluju :)

#138 Falcon_Queen #145 mirako
25.1.2017 | 1:21:32
Falcon_Queen

#137 Michgod: :D :D :D Som žena. Definitívne. Mohli by sme si niekedy zahrať multiplayer.

#139 Harald_Finehair #141 Michgod
25.1.2017 | 7:17:39
Harald_Finehair

#138 Falcon_Queen: zdravím. pridám sa tiež nan ejaký mp :D

25.1.2017 | 11:06:59
Baltik

Multiplayer..jasně…

#145 mirako
25.1.2017 | 12:27:13
Michgod

#138 Falcon_Queen: ja se nehadam spis jsem to psal jako trapny vtipek :D kazdopadne na ten multak to by jsme si museli naplanovat spolecnou nemoc nebo spolecne dovolenou protoze je to strasnej zrout casu :D ja uz napjate ocekavam kazdym dnem nove slibovane dlc

#143 Falcon_Queen
25.1.2017 | 16:26:06
pidalin

To na to fakt budete koukat s ruskym dabingem? To si radši počkam. :-D

#144 rockysiburger #145 mirako
25.1.2017 | 17:30:37
Falcon_Queen

#141 Michgod: Mne to došlo :D Tak to s tým multiplayerom je pravda – väčšina zahraničných hráčov hráva v noci a mne sa to nechce drviť do tretej rána :D V CZ/SK komunite je nás bohužiaľ málo. Aké je to nové DLC? Ja som si kúpila Reaper´s due, ale dosť ma to sklamalo. Podobne je to aj s Conclave. Najviac využívam Charlemagne a Old Gods :D

#146 Michgod
25.1.2017 | 18:22:50
rockysiburger

#142 pidalin: Oni už to beztak mají za sebou a obraz byl určitě na úrovní pixelů. Takže prožitek jak sviň

#145 mirako
25.1.2017 | 21:39:26
mirako

#65 Baltik: #140 Baltik: :D :D
#142 pidalin: #144 rockysiburger: taky si rači počkám na lepší kvalitu, jak zvukově tak obrazově.. kór u takovýho seriálu..

#137 Michgod: Osmané??

25.1.2017 | 22:27:14
Michgod

#143 Falcon_Queen:
na conclave je dobrej system vzdelavani deti a na reapers due se mi zase libi system nemoci dvornich lekaru a obcas necekanych vysledku jejich lecby… novy dlc ma byt monks and mystics… a krom ostatniho by melo umoznovat vznik ruznych sekt a pridavat do hry zbrane artefakty a relikvie… me prijde ze to maj vzdycky hezky vymysleny a v kazdem dlc je jedna nebo dve veci bez kterych by se mi to uz hrat nechtelo…

25.1.2017 | 22:29:51
adam777

preco nezacnete robit titulky na tie uniknute verzie a potom uz iba precasovat na original verzie ked vyjdu?

#148 mirako
25.1.2017 | 23:05:03
mirako

#147 adam777: co ty víš, třeba už je dělají.. a jestli né tak by to tak mohli udělat.. je to dobrej nápad.. a pak by jsme je měli o něco dřív…

26.1.2017 | 0:04:05
adam777

ja som nenasiel ani anglicke titulky zeby som si to prelozil aj sam proste ako keby to uplne vsetci odignorovali alebo nikto nevie po rusky tu by mozno pomohli postarsi sudruhovia

26.1.2017 | 0:20:40
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama