Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
5x14 - No Exit - Extended Promo
Damon se pokouší nesníst svého nejlepšího přítele a Stefan opět podlehne kouzlu dvojnice?
Zdroj: CW
Diskuze /72
ach jo, je to čím dál horší, takže z Damona udělala upířího „ripra“, teď jen doufám, že si hryzne do Kath
Já vím, chápu že to pro ty co sledujou olympiádu je asi vítaná tato pauza, ale já jí nesleduju :( a tak mě ta (pro mě zbytečná) pauza štve :( :( :(
Tak :) 5 serie je velmi dobrá povedla se jim myslela jsem že už to bude nudné ale je to skvélé:) Trochu je mi líto damona… ale Mezi Kat a Stefanem to zas jiskří!:)*
#9 anndyjiskří? no nevím, on si myslí, že je to zase zmatená Elena a ona se přetvařuje jak jen může#8 gerluska:
nevím ale elena už je určitě mrtvá a neozivi ji takza to udelali blbe
#11 sisi2000#10 nikolka2431999: ale není mrtvá ;) Myslíš, že by ji nechali umřít?? Děláš jako kdybys viděla TVD poprvé…
#13 Kalino je to teda pěkně zamotaný.. já čekám, kdy příjdou na to, že Elena je vlastně Kat.. Doufám, že ji Damon hryzne – tu mrchu. Kdyby byla Elena mrtvá, tak by jí přece Bonnie viděla.. Navíc Caroline a Tyler tuší, že se něco děje.. Taky chci zpět Delenu. Už jsem si zvykla na toho hodnějšího Damona a teď jak je zase zlej už mi k němu moc nesedí.
#13 Kalipřesně,myslím že byla chyba vracet „zlého“ Damona,po tom všem by se prostě takhle nechoval…#12 Leuš25:
#11 sisi2000: určitě není mrtvá,ale tak si říkám,kde je??Jako,je ve svým těle a vidí,co dělá Kat?Nebo si z toho nic nebude pamatovat?
Jsem fakt zvědavá,kam tímhle míří…myslím jako to s těma poutníkama,to s Wesem a co to má společnýho s dvojníkama…těším se na další díl (po dlouhý době :-) )
#14 Firefly621#13 Kali: Je ve svém těle, ale nic by si pamatovat neměla, jako Matt když ho ovládal Gregor.
Tak ze sa Damon sprava momentalne ako debil moze scenaristka…pretoze aj ked bol aky bol, po tom vsetkom co prezil jednoducho nedava zmysel, ze by sa spraval tak ako sa to momentalne deje…Ja som dost sklamana z tejto serie a par dobrych casti mi nevynahradi tuto „uzasnu“ zapletku s Katherine v tele Eleny, hrozne mi to vadi a dufam, ze to odhalia cim skor, lebo ma to absolutne nebavi. Katherine je dobra len vo vlastnom tele, nech si najde nejaku inu „schranku“ alebo hoci nech jej nejakym magickym sposobom vytvoria ine telo, to je jedno, potom nech si kludne necha aj Stefana, ale ja som 4 roky cakala na Delenu a ked sa jej nedockam, tak ma to vazne na…stve
#17 ksandinka#16 Isuzu: Už jsi jí měla… byla strašně nudná… jejich chvíle ze začátku 5 série jsem přetáčela… tak nudný pár v TVD ještě nebyl.
#18 Firefly621#17 ksandinka: Jo byli příšerně nudní, ale nechápu jak se to mohlo stát, Damon má být ten zábavný bratr a Eleně má podle všech srdceryvných vyznání TVD postav i fanoušků dodávat jiskru. :D Mně teda přišla Elena úplně stejná jako se Stefanem a Damon si jen hryzal nehty strachy aby něco nepokazil. Ve 4 sérii už vlastně svým způsobem spolu byli, ale takhle nudní jako na začátku 5té mi nepřišli.
#26 GoodiesMě hrozně štve, že už to prostě není tak napínavé jako dřív. Pořad se tam něco dělo, člověk se hrozně těšil jak všechny zápletky dopadnou a teď se dívám jenom proto, že pořad čekám až se to vrátí do starých kolejí. Pořád ale nic. Doufám, že se to začne rozjíždět !!! Tohle je prostě nuda na všech frontách :-(
Ještě k tomu Damonovu chování. Když jsme měli temného Stefana, kterému skoro na ničem nezáleží, budiž. Temný Damon byl fajn na začátku 1. série, ale nyní po 5. řadách nám chtějí tvůrci říct, že za tu dlouhou dobu si nevypěstoval vztah k Jeremymu, Caroline, Bonnie a dalším a klidně je zabije jenom kvůli tomu, že mu holka dala kopačky? To je progres jak svině…
#21 ksandinka#20 tom99: Také jsem z tadytoho kroku zklamaná, čekala jsem že se od Eleny konečně odpoutá, ale ne to, že nám odhalí, že celou dobu byl dobrý jen kvůli Eleně… a že když nemá jí tak dobrý prostě nebude.. jak malý děcko když se mu vezme hračka.. hrůza!
Wow! Nemôžem sa dočkať! Dúfam však, že sa to nejako porieši, a že Damon bude s Elenou a Katherine so Stefanom. Áno, Katherine spravila veľa zlých vecí, aj to čo teraz robi s Elenou sa mi moc nepáči, ale ona a Stefan..... oni k sebe proste patria ! :)
#23 Alurka#22 TVD3: Asi tak..Elena se mi víc líbila s Damonem, zdála se mi být prostě víc v pohodě aji to jak přijala konečně upírství, ale to co udělali s Kat…Byla moje oblíbená postava ale teď bych jí nakopala zadek…Kéž by to šlo aby byla se Stefanem a Elena s Damonem…A Damon upír kanibal?! No „super“…
#24 TVD3#23 Alurka: To máš pravdu… to s tým Damonom pekne pokašľali -_- a Katherine je teraz vlastne Elena a Stefan sa zamiluje do Eleny a bude Katherine nenávidieť… ešte lepšie! :)
#25 sisi2000#18 Firefly621: Shledat Elenu, která byla se Stefanem a Elenu s Damonem jako stejnou, to už teda nevím, jak se na ty deníky díváš :D Bez urážky… Když jí samotné postavy párkrát vyčetly, že se změnila. A že Delena toho prostoru měla… Snad tři scény, co byly opravdu spolu. Já osobně jsem třaba deníky začla sledovat až od konce druhé série, když jsem viděla scénu, jak Elena políbila Damona na smrtelné posteli, do té doby jsem na to nadávala, a tvrdila, že by to příčetný člověk ani dobrovolně sledovat nemohl :D :D :D
#30 Firefly621 #41 mrazaNejvíc se těším na to, jak se bude Stefan tvářit, až zjistí, že Elena není Elena a že z něj Kath udělala pěkného blbce a on za celou dobu, co s ní teď bude trávit čas nezjistí, že to Elena není :D :D :D
ja sa najiac teším na to, keď Elena zistí koho každého Damon pozabíjal a poyhrážal sa len preto, lebo sa rozišli :D ..
#29 Goodies #30 Firefly621#28 Wolfka123: No už dávno musí vědět, jaký Damon je ;) Ale Stefan se bude cítit jako blbec :P
#33 Wolfka123#26 Goodies: Každý to holt nevidí stejně jako ty, budeš se s tím muset asi smířit:) A mně nepřijde jako kompletně jiný člověk ani když to tvrdí v seriálu. :D To je trošku divné tvrzení hele, že ses do té doby nedívala, to bys asi moc netušila o co tam jdde. Pokud se díváš jen kvůli páru Elena+Damon tak chápu, že to tak vidíš no. A prostoru měli spolu už celkem dost ve 4té sérii byli ještě zábavní, ale ta pátá byla teda děs.
#28 Wolfka123: No já čekám, že se s ním rozejde sama za sebe až to zjistí. Protože tím scénáristi ukázali, že celý ten vývoj jeho postavy který jsme sledovali během celého tvd, se vlastně asi nestal. :D
#30 Firefly621: To víš, že jo D :D :D
#30 Firefly621: A ty se zase budeš muset smířit s tím, že to každý nevidí jako ty ;D Sama tady nutíš svůj názor pořád dokola, tak já budu propagovat ten svůj ;)
#34 Firefly621#29 Goodies: no sama vie asi len to, že v prvej sérii bol zlý a potom v neho stále verila, že je tam dobro a že sa mení k lepšiemu .. ale asi ju nenapadlo, že len pre to že sa s ním rozíjde začne opäť pre srandu vraždiť :-D a hlavne vyhrážať sa Jeremmymu, Bonnie, proste ľuďom na ktorých jej záleží … asi pochopí, že to dobro bolo len pretvárka kvôli nej a inak nemá dôvod byť lepším sám pre seba a to podľa mňa veľmi nerozchodí .. Kath mala pravdu v tom, že sa môže obávať toho čo vždy urobí ak sa nejako vážne pohádajú…
#30 Firefly621: to je odpoveď vlastne aj pre teba, ale fakt si myslím, že Delena v tejto sérii už asi veľkú šancu nemá :-D
#35 Firefly621 #43 millay24ify#32 Goodies: Já jsem s tím ale naprosto smířená a nikomu nic nenutím. Maximálně napíšu argumenty proč já to vidím jinak než dotýčný. Viděla si u mě komenty typu: To se asi nedíváme na stejnej seriál, Nechápu na jaký deníky se to díváš, Jen jsem přečetla začátek a už sem věděla, že to nechci číst dál… atd? Neviděla protože ty jsou tvoje, tak klídek prosimtě, já ti vážně svůj pohled nenutim a ani číst to po mně nemusíš. :D
#36 Goodies#33 Wolfka123: Přesně no, jsem zvědavá jak to tam rozmotají a hlavně jak se na to všechno ta Elena bude tvářit, ale pokud jí nechají odpustit mu, že málem nechal umřít Jeremyho, to by mi zase přišlo hodně v rozporu s tou její postavou. Líbilo by se mi kdyby ukázali, že ten čas s ní a co všechno s těma lidma prožil Damona fakt změnilo, místo toho aby se šel na někom mstít, tak by si třeba řekl: Ne ukážu jí, že se spletla… Ale bohužel no.
#34 Firefly621: No ale vždyť ty moje komenty taky ne :D Já nemůžu za to, že mi to tak příjde no…
#37 Firefly621#36 Goodies: Ale mně tvoje komentáře nevadí i když to vidíš úplně jinak než já. Každej má jiný hodnoty podle kterých věci posuzuje, ale fakt neni potřeba bejt tak agresivní, když to někdo vidí opačně.
#39 Goodies #40 mraza#37 Firefly621: Agresivní? :-O Takové mi mé komentáře teda nepříjdou… Když napíšu, že jsem neměla chuť nějaký komentář dočíst dokonce, to přece není agrese? :/ Možná trošku rýpnutí, ale agrese bych netvrdila…
#37 Firefly621: Většina Delen je agresivních. Nepotkal jsem jedinou, která by pořád nežvanila jen o Damonovi, Eleně, Deleně. A když jedno z toho není podle jejich představ, tak říkají jak seriál jde do kopru. Tvůj názor je vůbec nezajímá a ještě jsou kvůli tomu schopný nadávat, že se jim vůbec snažíš odporovat.
#26 Goodies: Za to teďka vystupuješ jako nepříčetná hysterka :D
#42 Goodies#41 mraza: Nepříčetná hysterka :D :D :D A ty jak pako ;) Najdi si na googlu, co znamená být hysterický :*
#33 Wolfka123: Pro mě bude hrát velkou roli ve finálním názoru na to, s kým by měla Elena skončit právě to, jak se rozhodne po tom co se vrátí. Pokud se s Damonem rozejde bez nějakého většího náznaku pochybností, pak by měla teda skončit se Stefanem, protože v tom případě jsou si asi opravdu souzeni. Ne že by toto pro mě bylo O.K., asi bych při té scéně měla puls 200 a předinfarktový stav, ale to je život:-D! Nicméně, pokud bude „pouze“ otřesená a rozejde se s Damonem hlavně kvůli solidaritě k Jeremymu a svým blízkým, ale stejně i tak si nebude moct pomoct a stále ho bude milovat, tak to znamená, že opravdu ví jakého člověka miluje a měli by být určitě spolu. Každopádně ať už to bude jakkoli, hlavně ať už po tomhle nepřeskakuje z jednoho na druhého. Já bych byla klidně pro ukončení touto řadou, hlavně ať to ale dává smysl. Mám ale dojem, že šestá série je určitě už schválená … tak nevím, aby si pak neprohodili těla ještě Stefan s Damonem:-D!!!
#44 Goodies#43 millay24ify: No já jsem pro to, pokud se opravdu rozhodne s Damonem rozejít, aby se ke Stefanovi už nevracela a raději si každý našel někoho jiného. Jak jsem řekla, jednou je to prohození bratrů ještě akceptovatelné, ale takhle by to už podle mě bylo moc a ani postava Eleny si nezaslouží, aby z ní dělali takovou potvoru! To už by mi přišla moc jako Kath :/ Ale jinak souhlasím…
#45 millay24ify#44 Goodies: No, já vím, že to přeskočení teď na Stefana není nic moc, ale zase to beru tak, že to míní zakončit, že z jedním z těch bratrů určitě skončí, jinak by mi to přišlo takové vcelku smutné, vlastně by tím řekli, že pořádně nemilovala ani jednoho bratra …Takže by to byl sice velmi originální konec, ale zase by mi pak sledování celého seriálu přišlo jako takové „mnoho povyku pro nic“. Takže si myslím, že pokud to budou chtít ukončit Stelenou, mají v této sérii poslední šanci.
#46 Goodies#45 millay24ify: No tak já bych z toho taky neměla radost :D Ale mé proti, proč si neumím představit, že by ji ještě dali dohromady se Stefanem, najdeš v obecné diskuzi :D Vlastně je to spíš takový koment ke všem ;) Nicméně… mohli by to vysvětlit tím, že pro Elenu je důležité jejich bratrské pouto, že ví, jak jednomu na druhém záleží a tak nechá jít oba, nebo něco v tom smyslu :D Ale to by asi kleplo všechny :D
#47 millay24ify#46 Goodies: :-D
Lidi stále zapomínáte že daemon ted papá upíry , a taky že elena není elena , a je docela blbé i to že katherina se chová jako elena , aspon sem si potvrdil že je to stále ta manipulační (sorry za výraz) svině která si zaslouží zemřít , elena by se měla vykašlat jak na daemona tak i na stefana a vrátit se k mattovy
#49 Goodies#48 RisingCZ: Proboha jenom Matt ne :D
Haló lidi, vy všichni pomlouváte Damona, jakej je strašnej když se s nim Elena (Kath) rozešla, ale Stefan se málem rozbulel když se s nim Elena rozešla (takoví mimino). A taky vás nechápu s tím kdo miluje Kath vždyť je to úplná kráva celej svůj život všem ničila jejich životy chápu že jí umřela rodina, ale zase je to její chyba, protože kdyby neměla to debilní dítě tak by jí ho nikdy nevzali, nikdy by neutekla a nikdy by nepotkala Klause čímž by nenásledovalo to že by se nestala upírem a on by jí za to nezabil rodinu takže by ani nemohla proměnit nebohé duše Stefana a Damona. :( po pravdě jsem z ní (Kath) úplně na nervy vše ničí a taky může ublížit vztahu mezi bratry Salvatorovymi a mezi jejími kamarádkami.
#51 Firefly621#50 Aďulka Žemli:D: Jo no to bylo úplně strašné, že se Stefan málem rozbrečel když ho opustila přítelkyně, měl jít radši někoho zabít. :D
ne tak jsem to nemyslela že má jít někoho zabít nebo tak něco jinýho, ale rozbulel se jako mimino. Damon to šel alespoň hned zapít pár litry krve :D. To je můj Damon.
ne tak jsem to nemyslela že má jít někoho zabít nebo tak něco jinýho, ale rozbulel se jako mimino. Damon to šel alespoň hned zapít pár litry krve :D. To je můj Damon.
#54 Goodies#53 Aďulka Žemli:D: Zapít pár litry krve… :D To je dobrý :D
Pro ty co to nechapou a trvdi ze Damon byl dobrej jen kvuli Elene: Po tom co mu Elena (Kath) dala kopacky tak svoji lidskost vypnul!! Takze se neciti spatne kdyz nekoho skoro zabije. Nechce proste citit tu bolest. A co se tyce Eleny- je to ta nejhlavnejsi postava, nemuzou jit zabit,zvlast kdyz bude este 6.serie. A taky sem mela Kath hrozne rada a ted bych ji taky nejradsi nakopala. A s tim Damonem kanibalem :D podle me je to celkem prijemnej zvrat, po tech nudnej dilech. :)
#57 ksandinkaA taky doufam ,ze az elena bude zase elenou, tak se vrati k Damonovi a bude mu pomahat zvladat ty chute a zase to nejak ukocirujou. ;)
#55 .vampire.girl.: Nikde není řečeno, že vypnul lidskost, to je jen tvůj úsudek. Zatím to prostě vypadá, že dobrý byl jen kvůli Eleně…
#60 Nemesis23cele denniky mi uz kvalitne zacinaju liezt na nervy a na cele s Elenou/Catherin.....jedina postava co tam mozno v poslednej dobe za nieco stoji je Stefan…ani Damon uz nie je ten, co byval…uz by bolo nacase aby vymysleli nieco nove…a nie vzdy dookola to iste
#57 ksandinka: no já nevim, ale třeba když na začátky týhle série byly pro mě nejhezčí scény s Damonem a Jerem, jak se k němu Damon choval tak bratrsky,když byla Elena na koleji a řešila si problémy tam a oni řešili ty svoje – třeba nejdojemnější scéna, když Kat Jera málem zabila a Damon ho zachraňoval…nebo když Elena odjížděla a oni se nějak bavili…a to všechno mi nepřišlo jako „je dobrý jen kvůli eleně“ ale prostě že se jako každej člověk vyvíjí a prostě mu na Jerovi záleží… a taky ve spoustě flashbekách nám ukazovali, jak Damon neni uplně zlej, jenom prostě hodně emotivní a tak…takže mi prostě tenhle „vývoj“ postavy a i názory že byl „dobrý jen kvůli eleně“ nedávájí moc smysl…
#61 Firefly621#60 Nemesis23: No jenže podle jeho současnýho chování to tak prostě vypadá, že se u něj nic nezměnilo, že když ho něco raní začne se mstít a Jeremyho nechal skoro umřít ani nehnul brvou. Prostě i když se dá říct, že to scénáristi zmrvili, tak tu postavu teď ukázali v hodně špatném světle a taky mi to úplně nesedí ale už to tak jednou napsali a odvysílali, tak to tak beru.
No to máš pravdu teď mě Damon úplně štve a to je moje nejoblíbenější postava ten scénář napsali fakt divně úplně se mi odcizil pořád jsem čekala že se v něm něco zlomí a ne že by fakt nechal Jeremyho umřít.Nikdy bych o něm nic špatnýho nenapsala, ale tohle k němu fakt nesedí po těch 2 seriích.
Sem zvědavá jak to celé dopadne:)Ale už mi to přijde všechno celé dokola:/Oproti 1–4sérii Ty byly naprosto boží, Deniky upadají, a ani se tomu nedivím Fatk je těžší a těžší něco nového vymýšlet aby to upoutalo diváky..mě osobně už to přestává bavit. Ztratilo to kouzlo, a tím si osobně myslím že to bylo to že elena byla se stefanem a daimon byl ten zlý bracha…Eleninu roli sem vždy měla ráda:)ale ted je tu umě najivni blbka. Jako člověk se mi líbila víc…Daimon je daimon být zlý mu sluší:)!
Proč si odpovídáš na svoje komentáře?
#66 Ekatarina#65 Aďulka Žemli:D: To byl sek, chtěla sem jedné holčině okomentovat koment;)Neboj, mé duševní zdraví je vpořádku, abych si odpovidala sama:)Jak někteří cvoci to tady moc žerou;)
Kath mě pořádně nasrala -_- a to s tím Damonem nemohli napsat hůř !!!
#70 sisi2000Podle mě 5. série není zas tak špatná. Konec 4. série (od 15. dílu, kdy Elena vypnula emoce) byl rozhodně horší. A myslím, že se to brzy spraví a zase to začne být super :) Aspoň podle spoilerů by to nemuselo být tak špatné.....
#68 Marína: Jo, to s tebou souhlasím. Kath je hrozná, doufám, že brzo umře, a k Damonovi se radši ani nevyjadřuju, to bych byla sprostá :D Chci, aby už Kath odhalili a vrátili Elenu :)
Konec The Vampire Diaries
Nejlepší epizody
Reklama
Nejoblíblíbenější postavy
Fotografie hlavních postav
Narozeniny
-
Ian Somerhalder
8.12.1978 | 8.12.2024 -
Joel Gretsch
20.12.1963 | 20.12.2024 -
Randy J. Goodwin
24.12.1967 | 24.12.2024 -
Elizabeth Blackmore
6.1.1987 | 6.1.2025 -
Lauren Cohan
7.1.1982 | 7.1.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Upoutávka k epizodě The Simple Intimacy of the Near Touch
Upoutávka k epizodě We Have History Together
Třetí upoutávka k finále
Čtvrtá upoutávka k finále
Druhá upoutávka k finále
Upoutávka ke speciální epizodě Forever Yours a epizodě I Was Feeling Epic