Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě The Simple Intimacy of the Near Touch

Upoutávka k epizodě The Simple Intimacy of the Near Touch

Stefan a Damon se vrací do Mystic Falls na žádost Sybil, která stále pátrá po historickém artefaktu, a Bonnie se vrací z Paříže.

11 0
14.1.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /28

GingerGin

Je zvláštní, jak mi ta scéna v první sérii, kdy spolu Damon a Elena tančí, připadala vždycky strašně pěkná. Jenže jak tak koukám na tu ukázku, kde to celé nejspíš budou zase vracet, poněkud mi to znechutili. Nina se ani do TVD vracet nemusí, stejně je téměř v každém díle nějaký flashback. A proč prostě ten jejich tanec a všechny ty scény z toho dílu nemohli nechat být a musí to sem znovu cpát? Já nevím. Ono to bylo fakt pěkné, ale teď mi to připadá, že to je jen uměle nacpané a ztrácí to kouzlo, které to původně mělo :/ :/ Btw. Stefan bez kontroly, Damon tančí s jeho přítelkyní…co mi to jen připomíná? Já nevím, ale kdy scénáristé (obecně myslím teď všechny) pochopí, že vracet se u x-té série zpátky k té první a doufat, že jim to projde a zvýší sledovanost, není ten nejlepší nápad? Ty postavy se za celé ty roky už nějak vyvinuly a prostě nejde to vrátit zpátky a dělat, že je všechno zase tak, jak bylo na začátku…

ps. Aby nám scénáristé na závěru nevytřeli zrak a neudělali si z nás legraci :D Stefana by udělali člověkem a nechali ho žít s Elenou štastně až do smrti a Car by si třeba teď při tom tanci uvědomila, že sex s Damonem nebyl tak špatný a skončila by s ním :D :D :D Myslím, že tohle by už vážně nikdo nečekal :D :D :D

#2 Car
15.1.2017 | 12:53:47
Car

#1 GingerGin: příšerný taky to nechápu ona je prostě všude a taky mi to nesktutečně leze krkem :-/ tahle scéna byla fakt best ale to co z toho ted dělají hrůza… jo to jsem taky nepochopila ten tanec Damona prostě katastrofa a čím dál víc se začínám bát co z toho bude na konci, na díl se podívám až dneska v noci :D

tak to by bylo hodně nejvíc ale :D to by skutečně nikdo asi nečekal :D hlavně kombinaci Caroline + Damon :D

#3 GingerGin
15.1.2017 | 17:49:44
GingerGin

#2 Car: No oni neustále tvrdí, že se chtějí jakoby „vrátit na začátek“ a že to bude překvapivé :D :D Tak co když nám všem opravdu vytřou zrak? :D Na začátku byla Elena se Stefanem a Damon spal s Caroline (ok, ona byla sice ovlivněná, ale v první chvíli, než ukázal zoubky, se jí líbil :D :D ) A když tak tvrdí, že vztah Damon+Elena začal při tom tanci…Co když to tady bude stejné? :D Já nevím. Asi bych se už nedivila ničemu. A představuju si tu chvíli, kdy si Car řekne, že to s ním nebylo tak špatné a nakonec bude Damon dělat ty svoje upírské lívance pro dvojčátka :D :D :D

#4 Car
15.1.2017 | 18:40:09
Car

#3 GingerGin: já vím no :D ale i tka je to ohrané :D alechápu že po 8 letech je těžké přijít s něčím novým neotřelým :D jako jo no líbil :D to je pravda, já asi taky ne hele :D sice by to všechno pohřbilo co doposud vybudovali ale i tak.. já jsem zvědavá jak se ted nahodí Stefanovi lidskost teda… páč matinka tu není a Caroline fakt nevím jak to zvládne…leda by se chtěla zabít jako Bonnie :D nenapadá mě ted nic lepšího :D jo no :D tohle by ale náhodou docela neotřelé bylo no :D

15.1.2017 | 21:43:57
Crazynecka

ja jako nevim… cekala jsem, ze se bude Stefan trosku vic ovladat… ale v tomhle dile mi prisel horsi jak Damon..:(. Jestli je to kvuli tomu, aby nam neprislo divny, ze Elena a vsichni Damonovi odpusti ? Nekde se tu cetla prispevek od nekoho a ten dotycny psal, ze nekde cetl, ze nemaji vsechny pary nakonec skoncit spolu, ze jeden par bude rozdeleny.. tak snad to nebude Caroline se Stefanem a snad Stefan neskonci jako rozparovac zivy nebo mrtvy ci nakonec uplne sam,, :(. ,Doufam, ze to vse skonci svatbou Caroline a Stefana, at uz za pritomnosti ELeny nebo bez ni.. . Jinak trosku nechapu proc se Stefan s Damonem maji vratit kvuli Sybil ?. Myslela jsem, ze na ne uz nema vliv.. Jako stve me to ted s tim Stefanem, taknejak jsem cekala, ze se bude trochu vic soustredit, vic se ovladat- kvuli jeho vztahu s Caroline.. ze proste ona bude mit na nej stejny ucinek jako Elena na Damona. Kort kdyz pro ni udelal prvni posledni..

16.1.2017 | 1:08:05
Andie24

Já zase nechápu, že se všichni diví, že tam Elenu pořád cpou :D Proboha, byla tam po dobu 6ti sérií, byla hlavní postavou společně se Stefanem a Damonem, tak je snad logické, že jí tam cpát budou. Navíc mi přijde, že se to snaží i tak nějak připravit pro její návrat. Chápu, že jí nemáte rádi, ale z toho seriálu ji prostě nejde vymazat. Hlavně je to ohrané, pořád si stěžovat, že jí tam dosazují. Já se na tu scénu s tancem a celkově ráda podívám, když to tam zajímavě zakomponují. Prostě se s tím smiřte, Elena tam byla, je a bude :D

#8 Car #9 GingerGin #11 VampKošilka
16.1.2017 | 11:12:52
ZuzankaSue

Já jen úplně nechápu jak by mohl Damon skončit jako člověk. Když vypila lék Catherine, tak přece umřela, protože ji všecky její roky dohnaly. Elena byla upír jen chviličku takže ok ale Damon ? …no asi jsem blázen a nebo si to pamatuju špatně ale přijde mi to jako strašná blbost. Leda by ho oživili jinak. :D

#10 GingerGin
16.1.2017 | 11:46:52
Car

#6 Andie24: neříkám že ne, ale seriál je hlavně o bratrech Salvatorových… a navíc není nikde napsáno, že se vrátí :D podle mě jen scénaristé a hlavně Plecka má neustálou potřebu ji tam cpát, a nechci nic říkat ale pro tento děj a jak se to tam ted vyvinulo mi prostě přijde že scény s ní jsou zde bezpředmětné no…spíš mi přijde od nich trapné že ji tam furt dosazují jen aby Delena fanoušci měli stále co hltat a neklesala sledovanost ještě víc :-) a navíc mě Elena nikdy nějak zvlášt nebyla hlavně do té doby co byla člověk :-)

#12 Andie24
16.1.2017 | 13:16:34
GingerGin

#6 Andie24: Tak ten seriál BYL o Eleně. A vzhledem k tomu, že i Nina pochopila, že její postava nemá už co nabídnout, měli by ji nechat být. Jasně, chápu…někdy se o ní zmínit. Ale uznej, že teď tam jsou jen samé flashbacky z minulých sérií. Chápala bych, kdyby tam třeba natočili nové scény (třeba vzpomínky Caroline a Bonnie, nebo nějaké rozhovory Eleny se Stefem nebo Damonem). Jenže to nejde, když tam Nina už hrát nechce :D :D Takhle to ale vypadá, jako by nebyly už vůbec nápady, tak „šup“ strčíme tam scény, které už máme natočené. Jestli se Nina vrátí nebo ne…těžko říct. Asi nám to nechají jako překvapení. A upřímně si myslím, že kdyby se měla vrátit, bylo by její znovuobjevení se na konci série mnohem lepší, kdyby jí tam teď necpali. Protože tak by to mělo větší efekt, vidět po dvou sériiích znovu Elenu, než když ji tam vidíme ob díl.

#12 Andie24
16.1.2017 | 14:24:59
GingerGin

#7 ZuzankaSue: Jo, to se tady řešilo už hodněkrát, ale chápu, že v tom je dost zmatek :D JKdyž Damon vypije ten lék a nikdo další ho z něj už nevysaje (tzn. nikdo další ten lék už dostat nemůže), tak se na něm to stáří neprojeví a bude žít jako normální člověk.

#22 ZuzankaSue
16.1.2017 | 14:26:46
VampKošilka

#6 Andie24: Seriál by se bez ní v klidu obešel juž v nějaké čtvrté sérii, pouze tvůrci samotní si jí nemůžou odpustit, hlavně toto není ani tak, že tam bude Elena, ale že tam bude něco spojeného s Delenkou, aby se mohli nasytit žaludky DE fanoušků, to už je vysvětluje to, že DE záběry tam cpou jak na běžícím pásu, ale když se Cade hrabal ve Stefanově hlavě, tak Stefan jen stál za dveřma a poslouchal to, jak je to nejhorší, co Elenou potkalo. :D Jako pardon, ale ono předělávat, či tam házet úryvky scén, které tam už byly a snažit se prostě v tomhle ohledu recyklovat jen aby tam něco měli, to je opravdu už do nebe volající pitomost, neschopnost smířit se tím, že tam nemají postavu, která tam už předtím byla jak páté kolo u vozu.

#12 Andie24
16.1.2017 | 16:49:36
Andie24

#8 Car: Já si myslím, že od začátku to bylo na stejno, seriál byl jak o bratrech tak ale i o ní, protože bez ní si to moc nedovedu představit.

Mě upřímně nejde o to, aby to skončilo Delenou. Nejsem nijak proti tomu, ale zároveň nejsem z nich ani nijak zvlášť nadšená. Co ale chci, tak to je to aby se na to finále, nebo ještě lépe na poslední 2–3 díly opravdu vrátila. To, že seriál upadal už od nějaké 4 série podle některých, nebyla vina Eleny podle mě. Hold se tam hodně opakují a už to není to, co bývalo.

#9 GingerGin: Ano byl, ale zároveň jí nejde vymazat a bohužel si pomáhají těmi již natočenými scénami. Na druhou stranu z Deleny dělali prostě epic love, jakože at se stane cokoliv, vždy se k sobě vrátí a vždy si všechno odpustí apod. Takže od té 7 série jí tam udržují v tom směru, že ten Damon jí pořád má rád no a myslím, že to tam bude teda až do konce :D. To, co jsi napsala, že by tam byly flashbacky s holkama, to by bylo super no. Možná, že se i toho dočkáme. Plecka řekla, že se hodně známých postav budou vracet právě ve flashbacích :)

#11 VampKošilka: To souhlasím, spojují ji tam pouze s Delenou. A chápu, že to těm kteří nejsou fanoušci Deleny a kord Eleny, tak že jim to může lézt na nervy :D.. Já jen, že to vidím pomalu u každé ukázky, u každého hodnocení, kdy někdo nadává na Elenu a celkově, že jí tam nechce. Nikomu neberu názor, ale už mi to leze na nervy prostě :D. Pro mě tam Elena patří a zapadá. Neříkám, ted už jsem si zvykla, že tam není, ale ráda ji tam uvidím, at už jí spojí s Damonem, nebo s ní udělají cokoliv. Ale to je pak už věc názoru každého, mě nepřekáží nikde a nikdy, protože jsem jí měla prostě ráda no :D Ale to, že předělávají ty scény, viz ten Cade, to mi přišlo taky zbytečné.

#13 Car
16.1.2017 | 18:24:11
Car

#12 Andie24: jasný no ale furt to začíná jakoby tím Stefanem a tím jeho deníkem :D ale to je jedno, jasně Elena sem prostě patří a jak říkám nijak extra mi nevadila do doby než se z ní stala upírka, ale cpát ji opravdu do seriálů téměř každý díl je trochu faux pas… rozumím :-) jako je to ve hvězdách s ní a jak tu bylo řečeno asi nám to jen tak neřeknou, ale jsem zvědavá pochopitelně, jo tak já si taky n emyslím, že by to bylo vyloženě ní to ne.. akorát prostě od doby co se z ní stal upír byla příšerná no :D ale jinak samozřejmě ten děj byl ta tam no…za mě je stále nejhorší 5 série až na pár dílů s Katherine i když ted po 8 budu muset hodnocení trochu poupravit,…

#14 Andie24
17.1.2017 | 0:08:14
Andie24

#13 Car: Já to asi tak moc nevnímala, když se stala upírkou, tak mě sralo, jak z ní udělali najednou posránka z Damona :D a Stefana kopla do prdele tak rychle, jak se do něj zamilovala :D Ale jinak přes nadávání na Delenu jsem byla podle mě spokojená. A ani si nějak neuvědomuji, že by mě nějaký díl vyloženě nudil a nebavil. Ale mě asi stačí málo :D nejsem náročná, ale hlavně si to nepamatuji :D přijde mi to už strašně dávno :D

#15 Car
17.1.2017 | 9:55:15
Car

#14 Andie24: to jo no :D já nepochopila to jejích ,,připoutání se'' .....:D přesně pak ještě dělala, že nic nebylo to mě teda fakt naštvalo..Stefan se z toho dlouho dostával :-/ a jak byla ještě dotčená, že se vyspal s Rebekou nebo s Kath nebo s kým to tenkrát bylo :D prostě nechápu…no mě šlo spíš o to, že mě nebavilo to jejich stálé rozcházení a scházení se :-/ to bylo fakt trapný, a byli lepší od sebe…jakože když ji Damon byl lehce posedlý a ona byla se Stefanem :D ale i tak jsme věděla že to jednou přijde a dá Stefanovi sbohem :D a nebo že se k němu pak zase vrátí :D

#16 VampKošilka #17 GingerGin #23 Andie24
18.1.2017 | 1:40:58
VampKošilka

#15 Car: Ale zase Stefan bez Eleny mi jako postava přijde mnohem lepší, protože už jí nevidí tak svatě, tak má střízlivé myšlení a kolikrát jí pěkně vpálil, co si o ní myslí. Když se cítila dotčená, že spal s Rebekou „Snažila se mě zabít!“ a on „a ted je to podruhé, co se Damon pokusil zabít Jeremyho, hádám, že nikdo není perfektní.“ a pak, když se vyspal s Katherine a Elena byla hned nafouklá „Nezastávej se jí potom, hlavně ted když-“ „ted, když jsem se s ní vyspal? Jsem si jist, že k tomu máš hodně co říct.“ Ten týpek mi prostě úplně bral slova z úst. Hlavně se ukázalo, jaký je Elena strašný pokrytec.

#17 GingerGin #18 Car
18.1.2017 | 13:06:25
GingerGin

#15 Car:
#16 VampKošilka: Tak já jsem měla Delenu tak nějak raději, když ještě spolu nebyli a jen to mezi nimi zajiskřilo. Především, když Elena byla se Stefanem, Damon se začal ukazovat, že mu na jeho bratrovi záleží, takže oba měli tak nějak stejný cíl (třeba když v první sérii Stefa unesli ti upíři z hrobky, nebo když pak byl pod vlivem Klause). Elena stále milovala Stefana ale začala si uvědomovat, že se jí Damon dostává pod kůži. Bylo mezi nimi takové to přátelství+něco víc. A ne pak jak to prezentovali jako „velká láska plná vášně a dobrodružství“. Elena a Stefan byli taková ta klasická pohádková láska ze střední. Pan dokonalý. Zamilovali se na první pohled…Ale souhlasím, že Stefan mi bez Eleny připadal potom…lepší. Tak nějak už nebyl zaměřený jen na ni, dospěl, viděl ji v poněkud jiném světle. A potom se mi k němu začala hodit Car. To sice nebyla láska na první pohled (ok, Car si ho chtěla už od prvního dílu první série vzít, ale to bylo trochu něco jiného :D :D ), ale byl to takový ten dospělý reálný vztah, který nevznikl jen rychlým pohádkovým poblouzněním, ale postupně se budoval. Prostě přátelství, které mělo předurčené být něčím víc. Žádná vášnivá romantická pohádková láska. Ale jak jí řekl, ona je teď jeho rodinou :) Škoda, že něco takového tehdy neudělali i z Deleny. Že prostě to nebyl vztah ve stylu „byli jsme přátelé, rozuměli jsme si a jak jsme dospěli, tak jsem zjistili, že to je i něco víc“. Oni místo toho udělali nějakou úžasnou romanci, která ale podkopala všechno, co bylo původně mezi Stefem a Elenou. Možná, kdyby jejich vztah byl víc jako vztah Car a Stefana, nepůsobila by Delena tak přehnaně a spousta fanoušků by jim zůstala (případně ti, co nejsou přímo jejich fanoušci by neměli nutkání zvracet při každé jejich přeslazené scéně)

A co se týče Eleny a pokrytectví…S tím musím naprosto souhlasit. Byla v tomhle dost podobná Katherine, ale ta to alespoň přiznala. Kdykoliv odkopla Stefana nebo Damona a oni se pak vyspali s někým jiným, tvářila se uraženě a ublíženě. A bylo fajn vidět Stefana, jak jí to vpálí do obličeje.

#18 Car
18.1.2017 | 13:50:12
Car

#17 GingerGin: přesně tak…nenapsala bych to líp navíc Delena byla hlavně celá o sexu taky :D ty jejich scény jako nevím no :D na 4×07 asi nezapomenu jen tak :D, prostě je to tak píšeš :-) zazdili úplně celou Stelenu jak kdyby vůbec nebyla a z Eleny udělali blbku a ještě jak se to snažili svést na to poutání k Damonovi to bylo taky něco :D

to jo bohužel je to pravda Kath alespon přiznala barvu :D, přesně Stefan byl nejlepší však si to zasloužila, úplně si vzpominám jak Elena řekla Stefanovi: ty ses ní vyspal když mě ona chtěla zabít? :D ted už nevím zda to bylo na Kath nebo Rebeku pač obě ji neměli rádi ale na jednu z nich to bylo :D prostě já já já jenom já :D
#16 VampKošilka: jééé ted to přesně píšu příspěvek nad:D takže to byla Beka okej :D ano to je pravda ta její reakce byla k nezaplacení a samozřejmě Stefan jako postava neupjatá na Eleně je mnohem lepší :-) přesně tak pamatuješ si ty nejlepší pasáže velmi dobře! :-) byla no :-/ a v té páté sérii jak byla Katherine v těle Eleny to mám prostě nejradši na Stefíka sice trochu podpásovka :-( ale bylo to supr :D

18.1.2017 | 15:40:53
Car

no a popis k 8×11 je taky zajímavý dámy :D ,,Enzo a Bonnie vyjedou na romantický výlet…'' och vážne? :D

#20 GingerGin
18.1.2017 | 17:04:33
GingerGin

#19 Car: Tak já nevím, jestli to přehánění s Enzem a Bonnie je tím, že prostě chtějí do posledních pár dílů narvat nějakou romantiku pro Bonnie protože si za celých 8 sérií pořádně neužila.(jasně, s Jeremym to bylo fajn, ale vždycky jim to nějaká nadpřirozenost kazila). Nebo proto, že třeba plánují ji zabít a chtějí to udělat tak, aby to bylo smutnější, že zemřela zrovna když jí to konečně začalo vycházet. A nebo (což je podle mě nejvíce pravděpodobná možnost) seprostě lekli, že se najednou objevili fanoušci Bonnie a Damona a báli se, aby jim to nakonec nezkazilo jejich efekt z Deleny, tak se snaží Borenzo ukázat v tom nejromantičtějším světle a nějaký Bamon tím úplně zazdít.

Celkem zklamání. I když jsem byla fanouškem Bamon, tak mi Borenzo nějak zvlášť nevadili. Prostě jsem to brala jako že „Ok, Damon a Bonnie jsou krásní, ale s Enzem jí to taky sedne a alespoň tam je nějaké pořádné přátelství“. Jenže tohle mi to celé dost znechutilo :/

#21 Car
18.1.2017 | 18:03:50
Car

#20 GingerGin: možná jo no :D jako je to tak, jen mi to prostě přijde trochu jak Delena to je celý :D ale samozřejmě jim přeju Bonnie si to štěstí fakt zaslouží si myslím :-) nedivím se ti :-( Bamon by byli úúžasní :-( ale hold co naděláme , ted už spíš jen doufat v nějaké to ,,řádné'' ukončení, a jsem docela zvědavá jaký bude mít Nina úspěch v tom novým filmu, se na to tak ze zvědavosti podívám :D ale npřijde mi že by tam nějak extra hlavní roli :D

18.1.2017 | 18:50:21
ZuzankaSue

#10 GingerGin: Ajo takhle tak to už si vážně nepamatuju, že jí někdo vycucnul :D díky moc za vyjasnění :)

18.1.2017 | 20:20:11
Andie24

#15 Car: Jo tak rozcházení a scházení se to je prostě z telenovel :D :D Pořád jim dávat nějaké překážky proč nebýt spolu apod :D Se Stefanem to měli taky dost složité :D Celou třetí sérii spolu nebyli a v druhé zase měli Katherine, která jim to ztěžovala, takže to bylo už od začátku :D Jen s Damonem toho bylo ještě víc no :D Já jen doufám, že budu spokojená s koncem a nebudu nadávat :)

#24 Car #25 Car
19.1.2017 | 10:10:29
Car

#23 Andie24: právě… a proto se mi to nehodí do seriálu o upírech tyhle romance nevím no :D jako ty důvody proč spolu nebýt byly vážně do nebe volající jako pardon :D jako jo měli ale furt to nebylo takový no… a třetí série jasně no fyzicky spolu pač byl Stefan celou sérii pryč ale furt ho milovala a bylo to takový jiný no nevím jak to popsat :D no asi tak nějak, co bylo, bylo ted je důležité nějak řádně dokončit ten konec, čehož se dost obávám :D

19.1.2017 | 20:36:35
Car

#23 Andie24: jinak Rosemary stále žije :D a to sice pod příspěvkem: Co nás čeká v 8–10. díle :D, kde si stěžuje, že díly nejsou v mp4 a kvůli tomu je nemůže stahovat :D

#28 Andie24
19.1.2017 | 23:15:46
Crazynecka

me by se libilo treba, kdyby z Bonie byla upirka a byla s Enzem, Elena by se probrala a byla s Damonem a skoncilo by to cele krasnou svatbou Caroline se Stefanem .

#27 Car
22.1.2017 | 2:48:30
Car

#26 Crazynecka: játaky necáhpu kde je ten problém když už teda chtějí Bonenzo tak nechápu proč by nemoihla být Bonnie upír…stejně už nemá svý magický skills

22.1.2017 | 14:38:25
Andie24

#25 Car: Ježiši tak to se jdu podívat :D

26.1.2017 | 20:16:49
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama