Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

V seriálu bychom se měli dočkat Geraltova mládí, byl totiž obsazen jeho mladší představitel

V seriálu bychom se měli dočkat Geraltova mládí, byl totiž obsazen jeho mladší představitel

Pomalu se začínají rýsovat příběhy, kterých se dočkáme v první řadě seriálového Zaklínače. Nově bychom se měli dočkat i Geraltova mládí.

17 1
13.8.2019

Před pár dny přišel portál IMDb s informací, že by si měl herec Tristan Ruggeri zahrát v první řadě seriálu Zaklínač mladého Geralta z Rivie. Sice není jasné, zda se této informaci dá věřit, protože IMDb je známo svými neověřenými informacemi, ale z jakého jiného důvodu by tohoto začínajícího herce zmiňovali na svých stránkách u tohoto seriálu?

Tristan Ruggeri by se měl, opět podle IMDb, objevit ve finále první řady, tedy v osmé epizodě, ve které by měla proběhnout bitva o Sodden. Bude v této epizodě Geralt vzpomínat na své dětství, nebo se mladého Geralta dočkáme formou halucinací? V původním polském seriálu Wiedźmin jsme se také dočkali mladého Geralta, skrze kterého nám byly ukázány jeho počátky v zaklínačské ško­le.

(Jak bude Geralt vypadat ve svém mládí? Foto: Netflix)

Co nám podle vás bude odhaleno skrze mladého Geralta? A jste rádi, že ho vůbec uvidíte jako malého?

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Diskuze /84

Thunderbird

Vsadila bych na halucinaci po elixírech, jako v předloze :>

13.8.2019 | 21:13:28
Decado23

Já jsem osobně moc rád, že to tam bude :). Tajně jsem v něco takového doufal.

14.8.2019 | 8:00:16
Luksathor

Dost možná zfilmovaná ukázka průběhu jeho mutací když se stával zaklínačem.. V knize to bylo popsané jen formou zápisu z nějaké knihy schované na Kaer Morhen :D

14.8.2019 | 18:43:17
DC Expert

Největší chyba je že to režíruje ženská co tomu nerozumí!

#5 Thunderbird #6 Decado23 #13 desaix
15.8.2019 | 23:07:02
Thunderbird

#4 DC Expert: Ne, napsala to šikovná ženská, která četla knížky a konzultovala svoje nápady se Sapkem :D

záleží vůbec na tom, jakého pohlaví kdo je?

#7 desaix
15.8.2019 | 23:24:07
Decado23

#4 DC Expert: Hele víš vůbec že většinu dílů režírovali chlapi? Lauren je tvůrkyně, tedy zaštituje celý seriál. Shání herce, scénáristy a tak, ale fáááákt netočí jednotlivé díly. Tohle byla hlupá poznámka.

16.8.2019 | 8:34:49
desaix

#5 Thunderbird: šikovná- ženská-Lauren Hissrich, tie slová nejako k sebe nejdú.....záleží vůbec na tom, jakého pohlaví kdo je? – možno sa budeš diviť,ale celkom áno. Práve preto ,že sa od seba líšia ,existuje ženská literatúra,pro­gramy. A preto si normálny chlap nemôže v kľude pozrieť futbal…

#8 Violet #84 alexis
16.8.2019 | 10:28:08
Violet

#7 desaix: Normální chlap určitě ano

#9 desaix
16.8.2019 | 12:41:38
desaix

#8 Violet: Správne. Ale nás normálnych chlapov ktorý majú v domácnosti posledné slovo je už málo.

#10 Misso #11 Violet
16.8.2019 | 14:29:30
Misso

#9 desaix: keby vás bolo viac ženy nemajú ani volebné právo.

#12 desaix
16.8.2019 | 14:43:40
Violet

#9 desaix: Myslíš šovinistů, že? ;) Ano to tě naprosto chápu. Naštěstí ano, naštěstí vás je pořád málo.

16.8.2019 | 14:46:27
desaix

#10 Misso: To bola práve tá zásadná chýba, nechať ženy rozhodovať. Ženy sa o politiku nezaujímajú a tých pár čo áno ,podlieha emóciám a nevie racionálne uvažovať.Mali by reálne zhodnotiť, že o podstatných veciach majú rozhodovať muži-páni tvorstva. Ženy by sa mali venovať veciam ktorým rozumejú..napr. varenie, upratovanie, starať sa o deti… a upravovať sa …nech nemá manžel pocit, že spí s orangutanom.

#14 Violet
16.8.2019 | 17:31:40
desaix

#4 DC Expert: Moje slová. Pri ženskej scenáristke sa môžeme dočkať, že Geralt bude mať na koni kufor s letnou kolekciou štýlových sandáliek a sadu make-upu proti vráskam (to bol asi ten bordel čo mal na ksichte na konci traileru).

16.8.2019 | 17:50:25
Violet

#12 desaix: To si musíš do postele pořídit ženskou a né zrcadlo…

Ale co se divím, na internetu si kde kdo s malou píšťalkou, tedy mrňavým egem musí nějak svoje mindráky léčit. Tady se totiž nemá jak reálně někomu postavit. Ty budeš asi pořádný podpantofláček :)

#15 desaix
16.8.2019 | 18:07:42
desaix

#14 Violet: U nás na Slovensku sa takej píšťale hovorí fujara. Som vlastne taký slovenský zaklínač, na pekné devy beriem fujaru a na strigy striebornú valašku.

#16 Violet
16.8.2019 | 18:56:32
Violet

#15 desaix: Jen silné řeči… Ale neboj, chápu, že snít musí každý ;) Protože pěknou a chytrou ženskou, na tu holt nemá každý.

#18 desaix
16.8.2019 | 19:24:50
Thunderbird

Že jsem tady ani nic jinýho nečekala :D Rasismus už jsme měli, homofobii taky, tak teď přišla řada na šovinismus :')))

#25 Svjatogor
16.8.2019 | 20:41:01
desaix

#16 Violet: Mne stačí keď je ženská pekná, chytrá byť nemusí , chytrý som ja,to stačí.

#19 Violet
16.8.2019 | 21:59:38
Violet

#18 desaix: To docela chápu, protože chytrá ženská tě obloukem obejde :)

#21 desaix
16.8.2019 | 22:12:47
Decado23

Náhodou, chytrá ženská je šílená výhoda. Je bystrá a snadno ji dojde, že jsem skvělá partie :D. Hloupe to musíš vysvětlovat a to zdržuje:P.

16.8.2019 | 22:19:28
desaix

#19 Violet: Chytrá ženská nieje to čo je pre muža príťažlivé , už vám to ženám niekto vysvetľoval? Ak budeš múdra ako Einstein a budeš vyzerať ako Einstein ,tak o teba neoprie rebrík ani hlúpy Honza.

#22 Violet
16.8.2019 | 22:35:28
Violet

#21 desaix: Nemusíš mi stále opakovat, že na hezkou a chytrou ženskou nemáš. Že dokážeš oblbnout leda nějakou hloupounkou, co ti ty kecy sežere :)

A pleteš se, hodně se pleteš. Ale pán je asi bublifuk, má svou vlastní bublinu ve které žije a za ní nevidí :)

Narozdíl od tebe chodí po světě hodně chlapů, co jsou skutečně chytří a hezcí a mají to co ty nikdy mít nebudeš. Rozhled a ženskou která je zároveň hezká a chytrá :P

#23 Thunderbird #24 desaix
16.8.2019 | 22:49:10
Thunderbird

#22 Violet: jsi můj nový oblíbený člověk na tomhle webu :D

#26 Violet
16.8.2019 | 23:03:35
desaix

#22 Violet: Chytrá ženská dáva na konci vety bodku a nie smajlík.

#26 Violet #27 Violet #28 Violet
16.8.2019 | 23:04:27
Svjatogor

#17 Thunderbird:

Za prvé: Kde? :-O Za druhé: Kde? :-O Za třetí: Kde? :-O

#30 Thunderbird
16.8.2019 | 23:13:58
Violet

#24 desaix: Lepší než , kilometrové mezery od čárky a poloviční používání diakritiky a názory z doby kamenné. Kdybys nevěděl, jak to myslím, tak to myslím tak, že od neandrtálce to sedí :)

Už nevíme co, tak hledáme i drobnosti :) Už ti chybí jen vulgarita, která bývá nejčastější obrana lidí, co už nemají argumenty.

#23 Thunderbird: Děkuji :)

#29 desaix
16.8.2019 | 23:16:29
Violet

#24 desaix: A ta mezera u čárky je na tvou počest. Ale věřím, že aspoň to ti došlo :) I když :D

16.8.2019 | 23:23:26
16.8.2019 | 23:45:20
desaix

#26 Violet: Tvoje príspevky obsahovali nejaké argumenty? Nejako som si nevšimol. Tak postupne. Doba kamenná neskončila pred 30 rokmi. Áno som neandertálec,ako každý beloch mám vo svojej genetickej výbave i prvky tohto druhu. K vulgarizmom sa neuchyľujem, ale ani sa im nevyhýbam. Som toho názoru, že ak je niekto kokot, treba mu to jasne povedať.
#28 Violet: Ďakujem za obrázok M.Freemena mám tohto herca veľmi rád.

#32 Violet #50 Batiatus
17.8.2019 | 7:06:09
Thunderbird

#25 Svjatogor: v diskuzích pod zdejšími články o tomhle seriálu.

#54 Svjatogor
17.8.2019 | 8:54:55
Decado23

Já myslím že můžeme být rádi, že tu hromoptacici a fialku máme. V dnešní hyperkorektní době je silnej, bílej, ženskej charakter jako balzám na duši :D. Tak ne ze nám vy kucí ušatý ty holky vyženete do jiné diskuse. :)

#33 desaix
17.8.2019 | 10:50:57
Violet

#29 desaix: Bohůžel u tebe těch prvků bude o 90% víc jak u normálního muže a tak ti to tlačí na myslící část.

Řekla bych ti to klidně jasně, ale já nemám ráda vulgaritu.

#33 desaix
17.8.2019 | 11:19:10
desaix

#31 Decado23: Silný biely ženský charakter balzam na dušu? To je z nejakéj feministickej príručky? Svojím príspevkom trčíš z ženského cunnusu, alebo ti verpa tlačí na mozog. Spamätaj sa chlape! Do 19.stor. u nás zakladali muži ženám jarmo a orali nimi pole.
#32 Violet: Povedz to rovno, nemáš na to gule, doslova. Argumenty zase žiadne.

#44 Violet
17.8.2019 | 12:28:27
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes může :D

#44 Violet
17.8.2019 | 13:26:44
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muz :D

17.8.2019 | 13:26:51
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muze :D

17.8.2019 | 13:26:52
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muze :D

17.8.2019 | 13:26:55
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muze :D

17.8.2019 | 13:26:56
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muze :D

17.8.2019 | 13:26:57
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muze :D

17.8.2019 | 13:27:00
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muze :D

17.8.2019 | 13:27:01
Decado23

Hele nestydím se za to, že jsem na holky a mám je rád. A za homosexualitu se taky nemusíš stydět. Respektuji že obdivujes muze :D

17.8.2019 | 13:27:02
Decado23

Pardon odesláno z mobilu a nějak se to zaseklo

17.8.2019 | 13:27:54
Violet

#34 Decado23: To už je posedlost :D ale proti gustu… :)

#33 desaix: Silné řeči tady vedeš akorát ty. Ale klidně si posluž, když si potřebuješ svoje mindráky léčit na jiných, chápu, že na internetu je to snažší :)

By mě zajímalo, co ti na tyhle kecy říká tvoje máma. Začíná mi jí být dost líto. Ale tohle myšlení se často utváří už v dětství, takže tě buď vychovával jen otec, protože tě matka opustila a pak ti ani žádná žena dlouho nechtěla dát, nebo tě jen nějaká žena dlouho odmítala a pak další a další, možná jsi ještě panic? Nebo jsi byl dlouho a nakonec jsi zjistil, že ženy s menším intelektem jsou někomu jako jsi ty svolnější.

Mohla bych tě tady rozebrat i víc. Ale to už se sem dávno nehodí. No pokud chceš, můžeš se stavit u mě v ordinaci a rozebereme tvůj problém do detailů, dokonce ti dám první hodinu zdarma. Ty bys potřeboval pomoc a jak sám tvrdíš, ženy jsou dost emocionální, takže bych ti ráda pomohla. Já mám empatie dost, neboj.

A klidně si dopřej i to poslední slovo, které podle tebe musíš mít, jen doufám, v tvém zájmu, že to bude prosba o pomoc. Ale věřím víc tomu, že to bude opět nějaká narážka na ženy nebo se mě budeš snažit zas nějak shodit, abys dokázal, že ty koule máš, i když jen na cinkání. Dál tě nechci řešit. Zbytečný.

#48 desaix
17.8.2019 | 14:10:29
Decado23

To není ani tak o posedlosti jako spíše o absurditě jejich argumentů. Nemám ženy jako bohyně, ale rozhodně nemám potřebu o nich mluvit takto.:-)

#46 Violet
17.8.2019 | 14:20:22
Violet

#45 Decado23: :) Ano, normální lidé nemají potřebu si nad někým honit ego.

17.8.2019 | 14:23:45
Decado23

A tím bychom vlastně mohli uzavřít celé toto téma :).

17.8.2019 | 14:25:05
desaix

#44 Violet: Neboj sa nebudem Ťa zhadzovať. Ja som totiž o ženách hovoril v obecnej rovine a žiadnom príspevku Ťa priamo neoslovoval, až na poznámku, že nemáš gule, čo nemáš(v oboch významoch tohto vetného spojenia). Zato som si vypočul celú škálu poznámok na moju adresu, mimochodom na úrovni pubertálnej pätnástky.

17.8.2019 | 15:34:46
desaix

Môj charakter si odhadla presne. Nemal som rodičov, vlastne má do rodného hniezda doniesol bocian (čap) . Tu som dlhých sedemnásť rokov strávil ako panic, až som napokon pochopil, že keď si chcem vrznuť musím si nájsť hlúpu ženu, lebo tie múdre a pekné má obchádzali. Tak som si jednu peknú našiel, nebola síce veľmi hlúpa (občas mám dokonca pocit, že by mohla byť chytrejšia ako ja, ale ten pocit rýchlo potlačim) , ale vychádzame spolu dobre a hlavne vie, že keď ide v televízii futbal, tak nejaký ženský magazín a podobné sliepkoviny sa u nás nepozerajú.

17.8.2019 | 16:02:39
Batiatus

#29 desaix: „Som toho názoru, že ak je niekto kokot, treba mu to jasne povedať.“

Si kokot.

#52 Thunderbird
17.8.2019 | 16:34:55
desaix

Konečne slovo chlapa! Fellator Batiatus máš môj rešpekt.

17.8.2019 | 16:54:19
Thunderbird

#50 Batiatus: :D nejlepší komentář

#53 Batiatus
17.8.2019 | 17:12:01
Batiatus

#52 Thunderbird: Díky :D

17.8.2019 | 17:19:11
Svjatogor

#30 Thunderbird: Ať se koukám, jak se koukám, nikde rasismus nevidím. Vidím jen odpor vůči kvótám, SJW a ke zhoubnému globalismu v původně evropské (dokonce použiji to hrozné slovo, bílé) fantastice. Než se ohradíš s tím, že jsem fuj něco cokoliv, počítej v klidu do deseti. Nemám problém s různorodostí ras. Ale mám problém s tím, když někdo popírá zákony dědičnosti a biologickou logiku. Pokud-li bohové světa pana Sapkowského hážou každému novorozenci jeho osud, osobitost (schopnosti + přednosti + slabnosti), pohlaví a rasu bez ohledu na jeho rodiče (a jejich rodiče), tak prosím.

BTW 1: Tak mě napadá… pokud to tak je, proč se elfům rodí zase jenom elfové??? :-O :-O :-O

BTW 2: Wiedźmin je polské katolické fantasy, nikde jinde jsem nenašel v Bestiáři Potracenky. :-)

BTW 3: Směšné, pokud universum plné rasové záště mezi lidmi, elfy a trpaslíky bude barvoslepé.

#55 FallenMaia #57 Violet #70 Thunderbird
17.8.2019 | 18:15:21
FallenMaia

#54 Svjatogor: OK, ak to berieš takto tak si treba uvedomiť, že postavy tmavšej pleti sú väčšinou čarodejníci a čarodejky o ktorých vieme že si svoj vzhľad dokážu upraviť ako chcú, a potom Dryády čo sú vlastne fantasy lesné bytosti a tiež vieme že Dryádou sa môže stať ktorékoľvek mladé dievča z ktorejkoľvek časti sveta (aj Ciri mohla byť Dryádou), takže tam je to tiež na dlhšiu debatu. Čiže suma sumárum, zatiaľ sa tam neukázala čiste postava tmavšej pleti ktorá by bola zo severných krajín a bol by to obyčajný človek bez magických schopností. Samozrejme ak sa mýlim a o niekom takom viete tak ma prosím opravte ;) Ak sa niekto taký ukáže tak až potom tu môžeš nariekať. A budeš mať na to plné právo :D

#56 Svjatogor #57 Violet #58 Violet
17.8.2019 | 18:35:37
Svjatogor

#55 FallenMaia: Bude běžnému diváku (nečtenáři) představena Fringilla Vigo jako marnivá a mocná žena, jenž si sama pro sebe stvořila kouzlo, které ji změnilo barvu kůže? Bojím se, že tohle nikdo a nikdy neřekne. Tohle si v duchu poví zoufalý divák, aby se necítil jako úplný lulin, na jehož názor se co??? Na jeho názor se sere. :-\

BTW: V teaseru jsem viděl černé rytíře. Snad jsem se koukal špatně. :-D

17.8.2019 | 19:00:20
Violet

#55 FallenMaia: Ty už moc vymýšlíš a odpovědět na vše je to fantasy, je dost krátkozraké. I to, že čarodějky si můžou změnit svůj zhled. I v knize je popsána pleť Yenn jako sněhové královny. Když už, tak bych řekla, že se to zkrátka točí v dnešní době a tak je to pojato s trochu jiným pohledem. Neřeší se tolik barva pleti. Nebo spíš jí někdo řeší až moc a musí mít v seriálu nebo filmu někoho kdo není čistě bílé pleti i kdyby se to tam nehodilo. Prostě se úplně podle knih nejde a tečka. Ale díky bohu za to, že si to s Ciri rozmysleli :)

Jinak souhlasím se Svjatogorem. Chápu jeho pohled.

#54 Svjatogor: Bohůžel ano bude barvoslepé, dnešní doba :) Na jednu stranu mi to nevadí, ale mohlo by to být větší plus kdyby to zůstalo jen v Polsku :)

Moc to řešíte. Prostě to podle knih úplně není, dělají si to trochu po svém.

#59 Svjatogor #61 desaix
17.8.2019 | 19:03:02
Violet

#55 FallenMaia: Myslím vzhled pleti. Určitě si každá nebude měnit barvu jak vánoční stromeček :D

17.8.2019 | 19:06:39
Svjatogor

#57 Violet: Polský seriál měl něco do sebe. Sauron zmínil dryády, tak Poláci neměli problém s nahotou. Nám, klukům, pořád tančí před očima Agnieszka Sitek. ;-)

#60 FallenMaia
17.8.2019 | 19:15:30
FallenMaia

Súhlasím s Violet, teda hlavne s tou poslednou vetou že to zas tak extrémne podľa kníh nebude a že si to robia trošku po svojom na čom ja teda nevidím nič zlé. Ja som len reagoval na to čo začal Svjatogor že ako je možné že sa v severných kráľovstvách berú tmavší ľudia a zatiaľ boli všetky tmavšie postavy hlavne čarodejky a dryády.

#59 Svjatogor: Mne napríklad pri tej polskej verzii dosť vadilo že tam zaklínači používali katany namiesto klasických európskych mečov, to mi tam dosť bilo do očí. To sa mi napríklad do čisto „slovanského“ prostredia ako to tu popisuješ nehodilo omnoho viac ako zopár tmavých postáv ;) Ale tak každý máme iný pohľad.

#62 Svjatogor
17.8.2019 | 19:24:40
desaix

#57 Violet: Konečne sa na niečom zhodneme. Sapkowského svet mal ostať svetom slovanským a nepochybujem, že existuje dostatok talentovaných spisovateľov – scenáristov ktorí by dokázali vytvoriť fantasy s africkými(á­zijskými… atď) prvkami. Celú fantasy by to ozvlášnilo, ak by príbehy vychádzali z povestí rôznych kultúr.

#62 Svjatogor
17.8.2019 | 19:29:49
Svjatogor

#60 FallenMaia: Nejsou to čisté katany, ale něco mezi katanou a wakizaši. Byly zbraněmi zaklínačů/ek, protože tvůrci neměli bugdet pro výrobu zaklínačských mečů a přitom chtěli je odlišit od běžných mečů. To je věda co, pane Bouše. ;-)

#61 desaix: Exactly yes!!!

#63 FallenMaia
17.8.2019 | 19:35:24
FallenMaia

#62 Svjatogor: To je jedno čo to je, vyzeralo to divne a absolútne sa to do toho nehodilo ;) To nieje žiadna veda.

#64 Svjatogor
17.8.2019 | 19:43:43
Svjatogor

#63 FallenMaia: Ještě jednou, rozpočet polského seriálu byl několik zlotých. :-)

#65 FallenMaia
17.8.2019 | 19:46:46
FallenMaia

#64 Svjatogor: Nezájem, keď už mohli dať vyrobiť tie „KATANY“, mohli namiesto nich dať vyrobiť klasické meče, zase neverím že rozpočet v tomto zohrával nejakú úlohu, to ma nepresvedčíš ;)

#66 Svjatogor
17.8.2019 | 19:49:55
Svjatogor

#65 FallenMaia: Nevím, jak k nim přišli. Saurone, uvážil jsi možnost, že jim je někdo (fanoušek, sportovní oddíl…) půjčil po dobu natáčení, protože nebylo kde brát? :-)

#68 FallenMaia
17.8.2019 | 19:55:15
Bukelos

Rofl co to je tady za diskusi? :D jak nějaká Česká Soda verze večerního pořadu Tabu :D Docela pobavilo…

Za mě to je u ženských trochu jinak. Co u ženských vysloveně nemůžu vystát, je když má ženská nízký sebevědomí, to je pak ta největší tragédie… Když jí třeba řeknu, že jí to sluší, tak místo toho aby byla polichocená tak mi za to div nevyhlásí válku :D nebo jí pozvu někam do společnosti, kde se mnou sotva prohodí slovo a já jak pitomec se pak snažim vyplňovat to trapný ticho, paxe rozloučíme, načež mi ona začne posílat slohový romány na mobil a je pak uražená, že jí na to všechno odpovim maximálně v krátkejch větách a po chvilce se odmlčim úplně… :D S tim jde pak většinou ruku v ruce zvýšená žárlivost, podezřívavost a celej vztah tím jde pak do hajzlu. Pár takových už jsem měl tu čest poznat a opravdu neni o co stát… Naštěstí ale znám víc žen, který maj charakter a nejsou uražený kvůli kdejaký prkotině, maj smysl pro humor a nemaj žádnej problém komunikovat s ostatníma :) Takže ženský! Běda vám mít nízký sebevědomí! zaručenej odpuzovač pro všechny muže! :P

No a jinak k článku – Byl bych daleko radši kdyby Geralt vzpomínal na své dětství a výcvik podobou krátkých flashbackových scének, než kdyby jen halucinoval z nadměrného pití :>

https://imgur.com/…cher/TGYOZtD

#70 Thunderbird
17.8.2019 | 19:56:14
FallenMaia

#66 Svjatogor: Nie túto možnosť som nezvažoval ;)

#69 Svjatogor
17.8.2019 | 20:18:13
Svjatogor

#68 FallenMaia: Jedna záhada vyřešena. :-)

17.8.2019 | 21:17:06
Thunderbird

#54 Svjatogor: A v které že rodině se vyskytl někdo geneticky jiný než zbytek jeho příbuzných? Hlavně nezmiňuj Fringillu.

Já jsem zase nikde ve slovanské mytologii nenašla nic o sirénách, harpyjích, džinech nebo banshee ale klidně si dál jeď to svoje o nějaký slovanský katolický fantasy ;)

Komentář hned pod tebou – oni ty čaroděje taky zrovna nemusí :D

Jo a na závěr… Nilfgaarďanům se na severu DOSLOVA říká „černí“. Existují „in-universe“ teorie, že jsou potomky tzv. „černých seidhe“ – elfů separovaných od těch sídlících na severu. Kam až na jih Nilfgaard sahá nikdo neví, jak vzdálený od Ofiru nebo jiných Afrikou inspirovaných zemí se nachází taky nikdo neví, a kdo na území původního Nilfgaardu žil než se tam tihle elfové usadili rovněž nikdo neví. Mimo to, že dnešní Nilfgaard praktikuje otroctví je nám známo. Že z otroků dělají např. vojáky taktéž. Pointa je, Nilfgaard může bejt barevně od mléka přes karamel po hořkou čokoládu a pořád to bude dávat smysl. Alespoň lidem, kteří jsou schopni přijmout, že v Zaklínači „neběloši“ kanonicky existují.

Adaptace jsou adaptace. Ony ty hry taky leccos nedodržely, a nevidím, že by to někoho sralo.

#67 Bukelos: :D

#71 Svjatogor
17.8.2019 | 23:18:02
Svjatogor

#70 Thunderbird: Takže:

Za prvé: Císařství Nilfgaard je stát, jenž pohlcuje okolní drobné národy. Je analogii pro nadnárodní říše z našho světa (Achaimenovská Persie, SPQR, aj.). Tady se nehádám. Bojím se černých rytířů Cintry, Redanie, Temerie, Kaedwenu, aj. Redanie je totiž malým Polskem, Kaedwen je keltské a Temerie je karolinská Frankie.

Za druhé: Wiedźmin je polský tím, jak A. Sapkowski pro svět popularizuje slovanskou estetiku. Není sám, William King (asi on) vymyslel pro klasický Warhammer carství Kislev.

Za třetí: Vše až na džina jsou produkty panevropské mytologie, viz. můj první příspěvek o kořenech fantasy = gotický román (19. stol) + rytířský epos (středověk) + evropská mytologie (od roku X BC po nástup křesťanství v Litvě – cca 1390). Apropo: harpyje – alkonost, striga je rumunsko – rusínská, banshee – lyšij.

Resume: Já se nehádám o Ofir, já říkám, že v Ofiru žijí černí lidé z nějakého genetického důvodu. Když kupec z Ofiru přicestuje do Novigradu, tak každý jeho dialog s místními bude: Ty jsi kupec z Ofiru, že?

ZKRÁTKA, LIDÉ NEBUDOU BARVOSLEPÍ. Rozumíme si?

#72 Thunderbird
18.8.2019 | 0:02:06
Thunderbird

#71 Svjatogor: sirény a harpyje pochází ze starověké Řecké, popřípadě Perské mytologie. Banshee z Irské. Evropské ano, slovanské ne, a vznikem předcházející křesťanství o dobrých pár století.

Zatím jsem v té troše, kterou z tohohle seriálu známe, POC neviděla nikde, kde nedávali žádný smysl.

Ona by občas ta barvoslepost neuškodila. Zdá se, že se lidi poslední dobou odstínem kůže jiných lidí zabývají až moc.

#73 Svjatogor
18.8.2019 | 1:06:53
Svjatogor

#72 Thunderbird: Čti, prosím, pozorně. Vše, co je součást panevropé fantastiky, má svoje více čí méně známé +/- obdoby. Je mi buřt, zda říkám striga, chrlič nebo harpyje. Všechno tohle je součást kořenů evropské fantastiky. Tohle všechno je OK.

Dokud budou POC aktivsté držkovati s úchylnou inkluzí do evropské historie / fantasy. Já nejsem vůbec zvědavý na černé Angly, Sasy a Juty na straně jedné a černé Galo-Romány na strané druhé v úvodní bitvě Transformers V: Poslední něco cokoliv. :-P

Točíš se na drobnostech. :-\

#74 Thunderbird
18.8.2019 | 2:51:48
Thunderbird

#73 Svjatogor: A nikdo ti ani černé Angly, Sasy a Juty neservíruje, alespoň ne v tomhle seriálu :D

#75 Svjatogor
18.8.2019 | 3:49:16
Svjatogor

#74 Thunderbird: Mluvím o celkovém trendu. Wiedźmin je pod drobnohledem. 9 z 10 úletů jsou si tvůrci raději sami rozmyslí. To BBC je progresivnější. Ta ve svém blackwashingu nehledí na ztráty. Proč by? Vše zaplatí její otrok… pardon, konsecionář / daňový poplatník. ;-)

18.8.2019 | 4:30:40
desaix

Nerád by som tu ťahal politiku, ale celá prefarbovacia kampaň má počiatok relatívne nedávno. Začalo to v 90 rokoch v čase keď sa stal prezidentom USA demokrat B.Clinton. Veľmi dobrým príkladom je seriál pre vtedajšiu mládež Beverly Hills, ktorý bol vysielaný pár rokov skôr. Napriek tomu, že seriál vznikol v Mekke komunistov – pardón liberálov v L.A ani jeden charakter nebol farebný. A potom sa to rozbehlo. V dnešnej dobe už každý Hollywoodsky film či seriál sa riadi rovnakou šablónu : najlepší priateľ/ka hl.postavy je čierny/a , riadiaca funkcia ako prezident, riaditeľ, policajný šéf atď je obsadzovaná černochom, v pozícii významného vedca, úspešného podnikateľa či mentorka je veľmi často obsadzovaný herec čiernej pleti. Občas je to úsmevné keď najúspešnejším žiakom v seriáli je černoch, hoci je všeobecne známe, že černosi nepatrila medzi práve najchytrejších žiakov. No a v posledných rokoch sa začína prepisovať história. Začalo obdobie kultúrnej krádeže. Je to ako by som povedal, že Ján Hus bol Slovák, husiti pochádzali z Oravy a Žiška bol róm.

18.8.2019 | 7:00:12
desaix

Moja odpoveď adminovi na upozornenie o nevhodnosti mojich príspevkov k tejto diskusii.

Myslím, že keď si prečítaš štruktúru komentárov tak ti musí byť jasné, že to nebolo myslené vážne. Vytvorenie fiktívneho stereotypu chlapa sediaceho pred tv, ktorý sa háda s manželkou lebo chce pozerať futbal. Chcel som trošku poprovokovať a pár ľudí mi ešte nahralo na smeč, nevedel som si pomôcť a trošku som pritlačil na pílu. V každom prípade som nikomu priamo nenadával, skôr som si toho vypočul dosť ja… nesťažujem sa, asi som si to zaslúžil. Je len trošku smutné ak dostávaju prispievatelia takéto upozornenia, pretože to v konečnom dôsledku vedie k strate slobody slova. Ja som zažil obdobie keď sa ľudia neodvážili slobodne si z niečoho robiť srandu, čas udavačov a cenzúry a hrozím sa toho kam to smeruje.

Rozhodol som sa moju odpoveď uverejniť pod diskusiu ktorá to celé spôsobila, aby ste si všetci uvedomili čo píšete a aká je krehká sloboda v dnešnej korektnej dobe a aby dámy pochopili, že to nebolo myslené vážne.

#78 Batiatus #79 Svjatogor #80 Violet #81 Violet
18.8.2019 | 15:14:20
Batiatus

#77 desaix: Teraz nejdem písať o tebe ale všeobecne. Podľa mňa je správne ľudskú slobodu do určitej miery obmedzovať, pretože dať človeku do rúk totálnu slobodu, znamená, že sa môže chovať ako len chce, čiže aj ako kok*t voči ostatným ľuďom. A ja si nemyslím, že je zlé obmedzovať takéto chovanie. Len si predstav ako by to vyzeralo keby neboli žiadne pravidlá a zákony. Človek by mohol beztrestne páchať zločiny. Mohol by kradnúť, ničiť, ubližovať a zabíjať bez toho aby sa bál, že za to bude potrestaný. Človek samozrejme nemusí ubližovať len fyzicky ale aj psychicky za pomoci slov (zosmiešňovanie, ponižovanie, atď.) Niekto sa môže baviť aj tým, že ostatných bude skrz slová provokovať, urážať a podobne. Je zlé keď sa takéto chovanie obmedzí? Keď sa človeku v tomto obmedzí sloboda slova? Nemyslím si. Zlé je takéto chovanie povoľovať a rozprávať aké je smutné ako sa sloboda slova obmedzuje ak sa náhodou takéto chovanie nepovolí/zakáže. Preto som toho názoru, že nie je zlé do určitej miery obmedzovať ľudskú slobodu keď sa obmedzuje rozumným spôsobom. Niekto môže byť toho názoru, že pravidlá sú preto aby sa porušovali. Takýto človek podľa len nepochopil význam pravidiel. Chápem, že niektoré môžu byť nezmyselné ale myslím si, že v konečnom dôsledku je ich potrebné dodržiavať. Zákony/pravidlá udržujú poriadok. Bez nich by bol chaos. Môj názor. Podľa mňa bol Xavik na teba ešte dobrý. Ja by som ti dal rovno Ban. Peace.

18.8.2019 | 17:27:56
Svjatogor

#77 desaix: Václav Kopecký, 6.9.1951. Volně: Tomu říkáš sebekritika, Rudo? To sebekritika nebyla! ;-)

18.8.2019 | 17:30:02
Violet

#77 desaix: „To bola práve tá zásadná chýba, nechať ženy rozhodovať. Ženy sa o politiku nezaujímajú a tých pár čo áno ,podlieha emóciám a nevie racionálne uvažovať.Mali by reálne zhodnotiť, že o podstatných veciach majú rozhodovať muži-páni tvorstva. Ženy by sa mali venovať veciam ktorým rozumejú..napr. varenie, upratovanie, starať sa o deti… a upravovať sa …nech nemá manžel pocit, že spí s orangutanom.“
„Mne stačí keď je ženská pekná, chytrá byť nemusí , chytrý som ja,to stačí.“

Já myslím, že tohle mluví za vše. Nebudu kopírovat všechno, celkově ses ukázal sám. Ale jistě, že se to teď snažíš obkecávat. Kdyby to nebylo myšleno vážně, sám jsi to napsal, jen se teď snažíš ze sebe dělat někoho, kým opravdu nejsi.

Svoboda slova je, jinak bys byl po tomto nekompromisně zablokován. Tobě to přijde jako vtip takový sprostý šovinismus? Pochybuju, prostě takový jsi. A nejsi tady první, taky ten styl je pořád stejný, takže to nehraj na vtip. Pro mě si jen někdo, kdo tady křičí svobodu ale sám by nejradši ostatní omezoval, dal okovy ženám, aby se měl pán dobře. Takže si tady klidně piš dál co chceš, fakt je, že jsi dokázal jediný, nedá se ti věřit, lepší se ti vyhnout.

18.8.2019 | 18:30:23
Violet

#77 desaix: Mimochodem, kdyby to byl vtip, tak normálně lidi říkají jen omlouvám se, byl to blbej vtip a né, že hned útočí na někoho dalšího. Admin byl opravdu ještě hodný, ja bych tě blokla bez řečí, za takové povýšenecké řeči.

18.8.2019 | 18:53:41
desaix

Uznávam, že táto diskusia bola chyba. Viac k tomu asi nemá zmysel písať.

#83 Nikolperse
18.8.2019 | 20:57:05
Nikolperse

#82 desaix: Desaix, takým ako ty by som odobrala volebné právo.

19.8.2019 | 20:49:22
alexis

#7 desaix: No tak to ty určitě ne, normální chlap klidně jo…

22.8.2019 | 21:50:29
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama