Zaklínač (The Witcher)
83/100 - 370×

Zaklínač(The Witcher)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Yennefer se představuje na prvních fotkách z pokračování

Yennefer se představuje na prvních fotkách z pokračování

Po Geraltovi a Ciri jsme se dočkali i prvních pohledů na Yennefer, která bude taktéž pevnou součástí druhé série. Čarodějce se po bitvě o Sodden očividně moc dobře nedaří.

29 1
7.10.2020

Foto: Netflix

  • 1-9e266b964e3d42510b2a2b676b7c93a2.png
  • 2-1c4ecd8847d8ee729d83849939a665d1.png

Diskuze /63

Milano33

Do tretice, po Geraltovi a Ciri, aj Yennefer.

7.10.2020 | 14:48:44
Darnwell

Jen technická (přestože vůbec nechápu, co má tahle scéna znamenat, a kde se tam bere): Páni věznitelé, nejsou té čarodějnici ty okovy trochu moc volné? Vždyť tím bez problémů protáhne ruku. :-)

#3 AzurovyAzure77
7.10.2020 | 16:24:41
AzurovyAzure77

#2 Darnwell: Bro po všem co jsme viděli v první sérii: Kdyby měli tvůrci na výběr mezi pouty, co vypadají vzhledově cool, ale účelově jsou k ničemu, a realistickými pouty, co ale nevypadají „hezky“, co myslíš, že si vyberou? :-D

#7 Darnwell #13 Svjatogor
7.10.2020 | 17:20:37
naviivan

reaguje na meno Yennefer ....... rozpráva texty podľa Yennefer ...... ale Yennefer to není , pane Geralte !

#5 naviivan
7.10.2020 | 17:40:47
naviivan

#4 naviivan: souhlasím , příteli Marigolde ........ale kdo to je ? ........ je to doppler , pane Geralte !

#6 4391
7.10.2020 | 17:43:26
4391

#5 naviivan: Že by se z Yen vyklubal Dudu? To by byl originální zvrat.

7.10.2020 | 17:56:46
Darnwell

#3 AzurovyAzure77: O tom žádná. Ale dyť existují i stylové okovy, ze kterých se jen tak nevyvlékneš. Viz třeba https://www.fantasyobchod.cz/…a-historicka. Jenže to by zřejmě vyžadovalo trochu moc úsilí na straně produkce. Chjo, šlendrián kam se podíváš.

7.10.2020 | 18:34:03
B.Jaga

A nemají oni takový ten kov, co se z něj čaroděj nevvlíkne, i kdyby mu to bylo stokrát volný? Demerit či tak nějak?

#9 Darnwell
7.10.2020 | 18:40:21
Darnwell

#8 B.Jaga: Dwimerit, ale s pouty z tohoto kovu akorát nemohou čarovat a je to nepříjemné. Nesvléknutelná natuty nebudou.

" Dwimerit je vzácný ušlechtilý kov, který má zajímavou vlastnost – tlumí tok magické energie. Ze slitiny železa a dwimeritu se vyrábí pouta či náhrdelníky – osoba je nosící nemůže kouzlit, ani jinak používat svou moc. Jsou však známy případy, kdy výjimečně mocní mágové dwimeritovou blokádu prorazili. "

#10 kev986
7.10.2020 | 18:46:42
kev986

#9 Darnwell: To by je Yen vrátila poblitý :/

#11 Darnwell
7.10.2020 | 18:48:57
Darnwell

#10 kev986: Pravdu díte, vážený kolego!

7.10.2020 | 18:50:13
Svjatogor

Okovy? Yennefer má průser? :-O

7.10.2020 | 19:32:39
Svjatogor

#3 AzurovyAzure77: Show made in USA. To jest svět plný rytířů, jenž mestruují i ničí jednoho šovinistu za druhým. To bych ještě snesl. Horší je, že jejich brnění je šovinisticky lascivní: šupinatá / plátová podprsenka, nesmyslné nármeníky z US fotbalu a stehení pláty zavěšené o kalhotky (taktéž silně pancéřované). Vše korunuje bederní rouška s kožešinovým lemem. Ať je zima nebo léto, tady písek nepálí a sníh nestudí.

Tohle se může líbit jen Z. Branniganovi. SNU – SNU!!! xD

#14 Darnwell
7.10.2020 | 19:45:50
Darnwell

#13 Svjatogor: Schvaluje devět z deseti Zapů Branniganů! „Ou, samet…“ :-)

7.10.2020 | 20:01:06
FallenMaia

Pekné fotečky. Teším sa hodne na druhú sériu, už aby to tu bolo. Keď si tak čítam tie komentáre tak teda „fanúšikovia“ tuším stále niesú spokojní :D Že sa tomu vôbec čudujem.

#16 Svjatogor
7.10.2020 | 20:01:53
Svjatogor

#15 FallenMaia: Jo, co by za takový zájem dal Bjorn Ironside. Všem je u zadku. ;-)

#17 FallenMaia
7.10.2020 | 20:07:26
FallenMaia

#16 Svjatogor: To je tiež pravda ;)

7.10.2020 | 20:30:38
Snowleopard

Nezlobte se na mě, ale vypichovat těsnost pout, která pravděpodobně ani do detailu během episody neuvidíme, mě přijde trochu ujeté.

V první sérií mi toho hodně chybělo, hlavně po přečtení knih se má zklamání ještě navýšilo, ale i přesto jsem si to dokázal užít. Doufám, že si z toho vzali ponaučení a i díky extra času, který na vše měli kvůli COVIDU bude další série stát za to! Asi budu patřit mezi menšinu, ale já se prostě nemůžu dočkat!

Nezbývá nic jiné, než si zkrátit čekání u hry

#19 Darnwell #20 Arken #25 Svjatogor
7.10.2020 | 20:49:02
Darnwell

#18 Snowleopard: To maj těžký. Fotek moc nejni a oni pustěj zrovna detail na pouta. Prostě komentujeme, co je k dispozici.
Kaju se, ale vážně se obávám, že lepší už to se mnou nebude. :-(

#21 FallenMaia
7.10.2020 | 22:27:56
Arken

Já pochopila, že jsou to fotky ze zajetí Yennefer elfskou armádou a králem Filavandrelem.
#18 Snowleopard: Souhlasím, že řešit druh pouť je kravina. Víc mě zajímá scénář jaký bude.

#22 Snowleopard
7.10.2020 | 22:41:15
FallenMaia

#19 Darnwell: Mne sa tak zdá že tebe keby pustili detail na čokolvek, či už by to bol strom v lese alebo Yenneferina bradavka tak budeš frflať jak pri všetkom doteraz. Fakt tu riešite aj tie najväčšie … len aby bolo na čo si zanadávať. Raz má Geralt divnú zbroj, tam má zase Ciri drevenný meč, teraz má Yennefer oničom pútka, som zvedavý s akou ..... prídete nabudúce.

#23 Darnwell #26 Svjatogor
7.10.2020 | 22:48:51
Snowleopard

#20 Arken: Dávalo by to smysl, elfové by měli dostávat více a více prostoru.

#24 Arken
7.10.2020 | 22:50:31
Darnwell

#21 FallenMaia: No tak, už sis snad mohl všimnout, že detaily ohledně zbraní a zbrojí mě prostě iritují. Pouta jsem poměrně nedávno řešil kvůli knize. Prostě profesionální deformace. Nešlo mi o to, že meč je dřevěný, ale o druh meče ;-)
Ale máš pravdu u bradavky bych frflal stoprocentně. U stromu asi ne.

#27 FallenMaia
7.10.2020 | 23:12:42
Arken

#22 Snowleopard: To o zajetí Yennefer jsem před chvílí četla na stránkách redania intelligence ve starším článku o 2.serii.

7.10.2020 | 23:28:30
Svjatogor

#18 Snowleopard: Komentování kdejaké blbosti uvolněné do éteru… nic lépe přeci nevystihuje všeobecné hype a naše očekávání! Nemusím, doufám, opakovat příměr s Bjornem Silákem, že?

7.10.2020 | 23:40:36
Svjatogor

#21 FallenMaia: Když Darmwell nad něčím frfle, tak ho to zajímá. Laicky i profesně. ;-) Nemyslím si, že by se na Edně vyskytoval nějaký pošuk, který by se stavěl do opozice jen tak z plezíru a ztrácel čas s common hate. :-)

#28 FallenMaia
7.10.2020 | 23:45:04
FallenMaia

#23 Darnwell: Druh cvičného meče? V polskom seriáli používali Zaklínači samurajské meče a dodnes ho tu ospevujete. Ale to je jedno, proste by to chcelo občas aspoň niečo pochváliť, aspoň trochu pozitivity. A je teraz jedno či trpíš nejakou profesionálnou deformáciou. Je fajn že sa zaujímaš o historické zbrane a zbroje ale treba si uvedomiť že toto je seriál z produkcie Netflixu, že je to súčasť mainstreamu, seriál ktorý chce zaujať davy a nejaké historické nepresnosti v zbroji a v malých detailoch tu idú bokom. A sorry ale myslím že nech už sa človek zaoberá v živote čímkoľvek, či už ľudia ako ty ktorí sa venujú zbraniam, či už kostyméri, maskéri, hudovníci, umelci alebo ktokolvek z akéhokolvek oboru, tak že každý jeden dokáže aj pochváliť ak je niečo fajn, dokáže si užiť veci ktoré vytvoril niekto iný a snažil sa, dokáže oceniť prácu aj keď nieje celkom podľa jeho predstáv a nie len neustále frflať a frflať a kritizovať a z každej jednej sprostosti si robiť srandu a mudrovať na internete aké je to na prt. Tak ako teba iritujú nepodarené zbrane a zroje tak mna zase iritujú internetoví mudrlanti ktorí mi každý jeden deň znechucujú niečo na čo sa teším a idem do diskusie s tým že si prečítam nejaké pozitívne ohlasy a vidím tu každý deň len hlúpe poznámky na absolútne nepodstatné veci ktoré bežného diváka vôbec ale vôbec nezaujímajú.

#29 Svjatogor #52 Darnwell #54 AzurovyAzure77
7.10.2020 | 23:46:49
FallenMaia

#26 Svjatogor: Aha čiže tá vaša sebranka čo tu panuje v diskusii už od jary sú vlastne všetko ludia ktorých seriál zaujíma a preto na to dennodenne nadávajú a rozoberajú tu každú jednu volovinu???? Zaujímavé. Čiže najväčší fanúšikovia sú vlastne frfloši ktorých jediných o tom baví debatovať lebo každého kto sa na seriál teší už nebavilo tu s vami debatovať a radšej čaká niekde v ústraní?

#31 Svjatogor
7.10.2020 | 23:56:02
Svjatogor

#27 FallenMaia: KillFallenMaia!!! Katany!!! xD Katany byly půjčené. Kdyby jim je nějaká dobrá duše nepůjčila, tak by nebyly žádné meče. Proč??? Protože rozpočet byl nula nula nic. V letech 1999/2002 bylo Polsko jedná holá prd*l a nikdo filmařům nedal ani kůrku. Všichni od filmu byli rádi, že něco málo nasyslili pro připravovaný opus dei Jerzy Hoffmana: Stara baśń. Kiedy słońce było bogiem. ;-)

#30 FallenMaia
7.10.2020 | 23:57:29
FallenMaia

#29 Svjatogor: Dobre ty Katana, to že to mali požičané nikoho nezaujíma, každý vidí len výsledný seriál a väčšina z divákov čo ho videla vôbec netuší o pozadí tých Katán. A frkotal vtedy niekto? NIE!! Teraz sa tu rieši taká kravina ako je drevenný cvičný meč, ide o princíp…

#33 Svjatogor
8.10.2020 | 0:03:06
Svjatogor

#28 FallenMaia: Já se určitě těším na Season 02. Rád pochválím a rád zkritizuju. Vše co jsem jsem na Edně zkritizoval, jsem si poctivě odkoukal. :-)

#32 Milano33
8.10.2020 | 0:04:21
Milano33

#31 Svjatogor: osobne som sa najviac pobavil na tvojich recenziách na Cursed :D

#34 Svjatogor #41 Svjatogor
8.10.2020 | 0:06:51
Svjatogor

#30 FallenMaia: Zajímavé, že 90% komentářů ze sta na CSFD se týká rozpočtu a přemýšlení nad tím, co by Poláci zvládli s rozpočtem průměrného US fantasy. :-)

#38 FallenMaia
8.10.2020 | 0:07:15
Svjatogor

#32 Milano33: Sklad, no. Nedopatřením jsem si smazal druhý díl. To musím napravit. Ergo, podívám se znovu na Prokletou. :-D

#37 Milano33
8.10.2020 | 0:09:45
4391

O katanách jsem taky nevěděl a nikdy jsem nepochopil, proč je použili. Aspoň k něčemu tyhle diskuze o h***ě jsou, člověk se občas dozví něco zajímavýho :D

#39 Svjatogor
8.10.2020 | 0:10:20
Milano33

Za mňa všetky tie fotky na ústrednú trojicu sú práve tak naaranžované, aby vyzerali dobre. Tam proste nie je čo kritizovať, trailer je téma na dlhšiu diskusiu.

8.10.2020 | 0:12:03
Milano33

#34 Svjatogor: raz stačilo :D

8.10.2020 | 0:13:21
FallenMaia

#33 Svjatogor: 90% komentárov čoho?? Tohto Zaklínača alebo toho polského? To je práve to že oni tam môžu nad tým len premýšlať a teoretizovať, čo by oni zvládli, to je tak všetko čo môžu. Ja ti poviem ako by to dopadlo. Presne ako všetky tie ruské „velkofilmy“ ktoré nikoho nezaujímajú, tam na to peniaze majú a h…o z toho.

#40 Svjatogor
8.10.2020 | 0:15:16
Svjatogor

#35 4391: Ty katany jim (prý) půjčil nějaký sportovní oddíl. Jinak neměla produkce kde brát. Mluvíme o TV seriálu v chudém Polsku těsně před vstupem do EU. :-)

8.10.2020 | 0:19:16
Svjatogor

#38 FallenMaia: Toho polského. K tomu druhému, nevím jaký ruský velkofilm máš na mysli, ale já jsem viděl před měsícem Ržev a nemohu si stěžovat. Za mě 85%. :-)

#42 FallenMaia
8.10.2020 | 0:21:43
Svjatogor

#32 Milano33: Sarkasmus umím dobře, naučil jsem se na Vikinzích. Floki mě sral, zabil Athelstana. Tak jsem mu dal jeho inslandskou anabází sežrat. :-D

8.10.2020 | 0:25:50
FallenMaia

#40 Svjatogor: Všetky tie ruské snahy o fantasy teraz ma nenapadnú názvy filmov ale videl som toho dosť a je to jedna veľká bieda za druhou a prachy na tom vidieť vždy boli, takže to isto nebol problém. Alebo tá ruská atrapa na Avengers, to čo bolo za odpad? Prečo si myslíš že by poláci natočili poriadneho Zaklínača? Len preto že sa jednému polskému vývojárskemu štúdiu podarilo vytvoriť perfektnú hru? Ten kto tomu verí tak je pekne naivný. To je ako keby si dal niekoľko miliónov dolárov nejakému českému alebo slovenskému režisérovi, nech natočí nejaké poriadne fantasy, čo si myslíš ako by dopadol ten film? Je viac ako 90% pravdepodobnosť že by to bolo fiasko ako hrom.

#43 Svjatogor
8.10.2020 | 0:29:38
Svjatogor

#42 FallenMaia: Myslím si to, protože Poláci i Rusové umí velkolepou fantasy / historii. My jsme to uměli taky, ale náš film jde cestu dobrovolné debilizace. Na jednoho našeho kvalitního režiséra jich mají oni dvacet. U nás se točí sračky o asociálech a kreténech. Už hodně dlouho jsem na Českých lvech neviděl náš kvalitní historický film a když už tam je (Toman / 2018), zadupe jej krávovina (Všechno bude / 2018).

#44 FallenMaia
8.10.2020 | 0:39:34
FallenMaia

#43 Svjatogor: Lenže bohužial to čo je pre teba velkolepá fantasy/historie je pre mainstream ktorý vlastne ten film zaplatí sračka a väčšinu divákov to baviť nebude. Ten tvoj Toman napríklad má na CSFD menej percent ako seriálový Zaklínač :D :D Podobne je to s ruskými filmami a o polských ani nehovorím, jednoducho poliaci na to nemajú aj keby dostali prachy na film Zaklínač, tak neverím tomu že by to dopadlo dobre. Ale jasné, ty by si z toho striekal blahom, už len z toho dôvodu že sa to točilo v Polsku.

#45 Svjatogor #46 Svjatogor
8.10.2020 | 0:52:05
Svjatogor

#44 FallenMaia: Bohužel, hodně lidí háže automaticky odpad všemu ruskému, potažmo made in USA. :-(

#48 FallenMaia
8.10.2020 | 1:01:47
Svjatogor

#44 FallenMaia: Možná jsi hledal špatně… :-)

https://www.csfd.cz/…man/oceneni/

8.10.2020 | 1:03:04
Svjatogor

Vezmu do úvahy rozpočet a poměr cena / výkon. Jasná volba. A v dnešní etno době, kdy menšiny a cizost jsou v USA very cool, by měli naopak v tamních kinosálech ustříkávat blahem nad polštinou s titulkami dole, jinak #hypocritsy. ;-)

https://www.youtube.com/watch?…

#49 FallenMaia
8.10.2020 | 1:10:33
FallenMaia

#45 Svjatogor: Ja hovorím zo svojej vlastnej skúsenosti, všetko ruské a (polské) čo som doteraz videl týkajúce sa fantasy alebo histórie bole jedna veľká nezaujímavá ničnehovoriaca nuda. Oni nevedia točiť filmy, jasné že sa nájdu ľudia ako ty ktorí to budú velebiť ale divákov ako ja ktorých je mnohonásobne viac to baviť nebude. A kvalít napríklad takého Pána Prsteňov to v živote nedosiahne.

#50 Svjatogor
8.10.2020 | 1:16:19
FallenMaia

#47 Svjatogor: :D Zobuď sa!! :D

#51 Svjatogor
8.10.2020 | 1:18:04
Svjatogor

#48 FallenMaia: To bys nebyl ty, aby jsi si nepochválil svůj CGI bejvák za Ephel Dúath. :-D :-D :-D

8.10.2020 | 1:35:33
Svjatogor

#49 FallenMaia: Už za tu hudbu a překrásnou Marinu Alexandrovovu. To by byla královna Meve. Slint! ;-)

8.10.2020 | 1:37:30
Darnwell

#27 FallenMaia: No, hezky jste se tu, chlapci, rozjeli. Jen krátce. Zatímco jsem ochoten přijmout tvé výtky ohledně sklonů k notorickému rýpalství, nevkládej mi, prosím, slova do úst. Polského Zaklínače jsem nikdy nechválil. Naopak, i nedávno jsem ho v jednom komentu zkritizoval. Jen ten Zebrowski tam šel, pokud zrovna nebojoval. Ty jeho pokusy o aikido byly otřesné. Tady, přes všechny mé výhrady, vede netflixí Witcher ;-)

#53 B.Jaga
8.10.2020 | 7:13:37
B.Jaga

#52 Darnwell: Souhlas.

8.10.2020 | 7:53:40
AzurovyAzure77

#27 FallenMaia: Beru tvé argumenty ohledně neustávajícího hejtu na seriál, asi to vážně už bude trochu otravné (stejnou situaci vnímám okolo Star Wars, akorát z druhé strany), proto se nad některé novinky pokouším poslední dobou povznést a spíš hledat to dobré (s menším či větším úspěchem). Se zbytkem ale nutně nesouhlasím. Ty to bereš, že seriál je čistý mainstream, co má ohromit davy – přijal jsi to a tím to pro tebe končí. Jenže to je právě celý kámen úrazu! Když byl seriál oznámen, nikdo nechtěl plytkou adaptaci, co nebude mít žádnou hloubku a jediným cílem bude naplnit pokladnici. Právě se čekalo, že nový seriál se pořádně zaboří do historie světa, nabídne nějaké staré známé události (které nebyly v knihách dopodrobna prozkoumány) v moderním strhujícím vizuálu a zároveň bude (pochopitelně) jednat v souladu s lorem. Za to by každý pravý geek, mě nevyjímaje, bez rozmyšlení vysázel balík. Všechny tyto povzdechy (čti hejty) typu „Triss“ nebo „Brokilon“ jsou už jen nepatrná odvětví, důsledky rozhodnutí tvůrkyně, že místo vytvoření nezapomenutelného fantasy (seriál měl všechny aspirace na to předběhnout i GOT) udělá povrchním mainstream, co osloví i líné gaučery v Americe. Je jasné, že spoustu nenáročných diváků, co se od vydání třetí hry třesou na jakoukoliv novinku, to neurazí – vděčíme za to CD Projektu, který ze Zaklínače udělal (léty tvrdé dřiny) globální franšízu. Ale když po něm přijde rádoby velkolepý seriál, co se přiživuje na slávě značky, boří její mytologii, pro spoustu lidí navždy znechutí některé postavy a jeho triky vypadají hůř než v dvacet let starých filmech – a ty se divíš, že schytá (dle mého zcela zaslouženou) dávku tvrdé kritiky? .. To je, suma sumárum, všechno, co jsem chtěl říci. Až vyjde druhá série, pokusím se ji ohodnotit jako objektivní kritik a ne slepý hater :-) ostatně musím říct, že na druhou sérii se i (zcela nepatrně) těším – fotky Ciri vypadají opravdu dobře a prostor na zlepšení tam stále určitě je. Snad jsem to vyjasnil a nikoho tím neurazil :-D cheers

#55 Decado23 #56 4391 #57 Svjatogor #60 FallenMaia
8.10.2020 | 9:10:45
Decado23

#54 AzurovyAzure77: Víš, ono už to bylo prostě docela únavné. Protože to bylo stále dokola to samé. A já věřím druhé sérii mnohem víc. Nová lepší studia na triky, ještě víc peněz a i zvučnější kostymérka. A navíc, to nejhlavnější podle mě, to že se začne odvíjet sága. První série utrpěla tím, že to muselo být z těch povídek, aby vůbec plebs poznali ten svět. Sága navíc uzavřená je ohromná zbraň, která může smést i GoT. Protože ti ji prostě uzavřenou neměli. Jestli chápeš, co tím chci říci :)

8.10.2020 | 9:29:24
4391

#54 AzurovyAzure77: Není proč se urážet, s tím cos napsal se dá souhlasit. Některá kritika je tu ale vážně přehnaná (teď nemyslím zrovna kauzu „pouta“, to nepřišlo zas tak přes čáru. Řešily se tu mnohem větší blbiny). Je fakt, že se tu ještě před půl rokem našlo dost lidí, co berou seriál až moc pozitivně jen proto, že je to Zaklínač. Já jsem to tu taky kdysi schytal jen za to, že to moc porovnávám s knížkama (přitom to zas až takovej hejt nebyl, jen se mi nelíbil konec seriálu, kterej byl v povídkách nesrovnatelně lepší. To si myslím doteď… Ale každej filmovej kritik mi tu vysvětloval, že to tak být prostě muselo… no dobře). Tak jsem se s kritikou odebral do ústraní, přecejen to beru tak, že jsou tyhle stránky hlavně pro fanoušky.

Nakonec se do ústraní odebrali i ti co to nekriticky chválili. Ale co už, každýho volba. Stejně vychází najevo, že se na druhou sérii chceme podívat asi všichni, takže ta první i přes své nedostatky přecejen nějaké kvality měla.

#58 Svjatogor
8.10.2020 | 10:01:11
Svjatogor

#54 AzurovyAzure77: Exactly! :-)

8.10.2020 | 10:41:13
Svjatogor

#56 4391: OK, na druhou stranu tím ukazujeme, jak moc se na S02 těšíme. Vikingové od vedle byli svého času tahounem Edny. Probíralo se kde co: jazyk, bohové / Bůh, historie, zbraně a bambilión dalších features. A dnes? Kravina, jenž se potácí ve stínu dřívejší slávy. Je-li pod nějakým článkem deset příspěvků, tak je to moc. Zkrátka, bezduchost hodná Nazgûla. :-\

#59 4391
8.10.2020 | 10:57:38
4391

#58 Svjatogor: Jj, vím, jednou jsi mi to už takhle vysvětlil a já s tebou souhlasím ;-) Ostatně není kritika jako kritika, třeba ty pouta beru jako dobrej postřeh, ne jako hejt. A Vikingové šli po smrti Ragnara pomalu, ale jistě do kopru… Dokoukal jsem to do té části, kdy se z Bjorna stal král, dál mě to už neláká :/

8.10.2020 | 11:06:53
FallenMaia

#54 AzurovyAzure77: Už len táto veta „Ale když po něm přijde rádoby velkolepý seriál, co se přiživuje na slávě značky, boří její mytologii, pro spoustu lidí navždy znechutí některé postavy…“ mi vôbec nejde do hlavy. Ako ti môže jeden seriál navždy znechutiť postavy ktoré poznáš už dávno z kníh a hier? Čo je to za p..... Veď keď si ten seriál pozriem a vidím že sa mi nepáči a nieje to nič pre mňa (aj keď to mapuje môj oblúbený svet) tak sa na to vykšlem a neriešim to ďalej, keď tak vjadrím nejakú kritiku a idem sledovať čosi iné. Prečo by mi mal seriál ktorý ma nebaví a viem že asi nebudem sledovať ďalšiu sériu znechucovať postavy ku ktorým som si tak dlho budoval vzťah? Tieto reči od sklamaných fanúšikov som nikdy nechápal a ani ich nikdy nepochopím. Ja milujem LOTRa či už knižného alebo fimového, myslíš že keď príde seriál od Amazonu ktorý si isto pozriem, minimálne prvú sériu a zistím že to bude totálna blbosť tak budem po internete vykrikovať ako mi zničil moje oblúbené postavy a svet z detsva? Určite nie, lebo samé o sebe to je pekná debilita. Nie, proste ho prestanem sledovať a nechám seriál tým ktorých bude baviť, čo je na tom?

8.10.2020 | 14:25:36
B.Jaga

Nějak jsme se tady rozvášnili, že? A začalo to tak nevinně volnými pouty… To dvě fotečky Ciri Geralta takové vášně nevyvolaly. :D

#62 Svjatogor
8.10.2020 | 17:12:16
Svjatogor

#61 B.Jaga: Kus studeného vytvarovaného kovu a tolik emocí. Ach, přece jen v každém z nás dříme ohýbací robot od Mámy. ;-) xD

8.10.2020 | 18:15:12
desaix

Poliaci síce veľa fantasy nenatočili, ale ich historické filmy sú top. A čo sa týka fantasy, tak „Legendy Polskie“ sú len také fragmenty, ale celý Witcher sa môže skryť, vrátane špeciálnych efektov a to je čo povedať.

8.10.2020 | 21:04:46
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama