Spartakus (Spartacus)
93/100 - 440×

Spartakus(Spartacus)

Příběh nejslavnějšího rebela starověku, který se stal gladiátorem a vzepřel se mocnému Římu v boji za záchranu života a získání svobody pro sebe i své druhy uvržené do otroctví.

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | Starz | 60 minut
VOD
Canal+
žánr
Dobrodružný, Drama, Historický
hrají
Andy Whitfield (první Spartakus), Liam McIntyre (druhý Spartakus), Manu Bennett (Crixus), Peter Mensah (Oenomaus), Lucy Lawless (Lucretia), Nick E. Tarabay (Ashur), Daniel Feuerriegel (Agron), Viva Bianca (Ilithyia), Dustin Clare (Gannicus), Pana Hema Taylor (Nasir), Lesley-Ann Brandt (první Naevia), Cynthia Addai-Robinson (druhá Naevia), John Hannah (Quintus Lentulus Batiatus), Katrina Law (Mira), Ellen Hollman (Saxa)

Diskuze: Aktuální epizoda

Pojďte rozebrat nejnovější díl

Margarett

upřímně… bylo by lepší, kdyby poslední díl trval opravdu 2 hodiny. Přijde mi, že taková velká akce a plno věcí okolo schrnuty do 50 minut je málo. Možná se zatím neumím smířit s tím, že muj oblíbený serial končí. Musí být delší… :-)

#862 AGRON
12.4.2013 | 19:51:17
AGRON

#861 Margarett: to nikdo ale je to tak a posledni diel bude zevraj mat hodinu ale to je aj tak malo kedze uz je viac 58 min. dielov aspon keby 1 a pol mal tak to ano ale takto…

12.4.2013 | 20:35:48
kuldass

hele 3:00 je to tu, kdyby byli titulky v 3:10 vubec by me to nevadilo ;-) :D

12.4.2013 | 20:47:30
Alexir

doufám, že spartacus padne spolu s nim všichni jeho blízcí rebelové a Řím nabere opět ztracenou sílu:)

#865 Spouny
12.4.2013 | 21:00:45
Spouny

#864 Alexir: To je asi nějaky pokus nasrat lidi ne? :D Stačí si přečíst historii a zjistíš, že i Řím později padl

12.4.2013 | 21:10:42
Alexir

no to vim moc dobře a proč bych měl nasírat lidi:) já od začátku fandim Římanům, teda spíš od druhýho, protože se to pořádně do tý doby netýkalo republiky.. ale vem si kdyby v tý době padnul Řím, tk by se půlka evropy a okolí středozemního moře posunulo o několik set let zpátky..

12.4.2013 | 21:22:00
Alexir

druhý serie*

#869 AGRON
12.4.2013 | 21:22:19
Spouny

To je možné, ale v historii je to samé kdyby. Co kdyby Hitler vyhrál válku?…Takhle to brát nejde. Navíc Spartacus pravděpodobně nikdy ani na samotný Řím zautočit nechtěl. Je mu šlo hlavně o tu svobodu

12.4.2013 | 21:26:51
AGRON

#867 Alexir: to je sice pravda ale fandit Rimu?! tak toto ma naserie akoze ty uznavas to vsetko co robily otrokom???a vobec to otrotctvo! potom niesi v poriadku ani sa nehnevaj:D

#875 Alexir #876 miky253
12.4.2013 | 21:27:13
Margarett

Něco na tom bude. Tak trochu s Alexir souhlasím. Taky tak trochu fandím Římu. Spartacus ve třetí serii je strašnej divoch. Ostatní lidi zabíjeli dost hnusně a neměl to tak pod kontrolou. Nevím… samozřejmě fandím i Spartacovi a jeho lidem. Nechci jejich konec a nezaslouží si ho a vůbec ne ukřožování, ale Kdyby ten serial byl natočený z pohledu římanů tak Spartacus nebyl žádný zlatíčko.

12.4.2013 | 22:08:27
Spouny

Římani si za to mohli sami kdyby neměli takhle kruté otroctví tak by k tomu ani nedošlo. Zase to kdyby :D. Já být otrok také bych nechtěl umřít, kdy se mojemu pánovi zachce nebo pro pobavení římanů.

12.4.2013 | 22:14:40
Alexir

otroctví, ale bylo v té době naprosto normální, oni se nad tim nepozastavovali, vždyť otroctví bylo až někdy do roku 1860 i v USA.. Samozřejmě s otroctvím, taky nesouhlasim, ale v tý době, to tak prostě bylo, všechny národy měli otroky.. Nehledě na to, spartacova banda, tky nebyli žádní zlatíčka, ptali se snad každýho Římana, kterýho zabili jestli má otroka nebo jakej má názor na otroctví? Všechny házeli do jednoho pytle a zabíjeli i děti.. tkže to žádný hrdinové nebyli..

12.4.2013 | 22:34:04
Spouny

To je všechno těžký soudit. Nikdo jsme v té době nežili. Navíc Spartakovým plánem nebyl útok přímo na Řím. Ano někteří otroci chtěli jít cestou násilí a zabíjet a takhle si získat svobodu další zase utéct za Alpy a žít svobodně proto se také několikrát rozdělili.

12.4.2013 | 22:38:16
Ashriel

No oni ani Římani nebyli žádný zlatíčka, samy zabíjeli ženy a děti, a i ty kteří třeba jen putovali se Spartacem a přitom nikoho nezabili, a ptali se jich jestli někoho zabili nebo prostě jen utíkají? Ne. Ono tam to bylo oboustraný, Spartacusovi lidi udělali pár prasáren stejně jako římani, ale pokud si mám vybrat tak bych si zvolil Spartaca a jeho rebely, protože těm šlo aspoň o svobodu, protože se k otrokum římani chovali jak prasata.

#880 Alexir #880 Alexir
12.4.2013 | 22:42:43
Alexir

#869 AGRON: neznanemá, že když fandim římanům, tk je to kvůli otrokářství, já obdivuju řím kvůli úplně jinejm věcem:)

12.4.2013 | 22:45:49
miky253

#869 AGRON: Nevím proč by neměl být v pořádku, když fandí Římu. Doporučuji si pustit 2. nebo 4. díl této série a podívat se, jak se chovali rebelové k bezbranným lidem. To ti přijde v pořádku? Pokud jim otroctví tak vadilo, tak proč se teda chovali stejně?

12.4.2013 | 22:51:11
Athaeneus

Souhlasím s Alexirem. Taky jsem velkej fanda Římu. Tady na tom seriálu je vidět medializace v praxi. Otroctví se vám představuje, jako super hnus a tak na něj plivete, bez nějakýho hlubšího zamyšlení. Kdyby jste stáli pevně nohama na zemi, všimli byste si, že právě kvůli tomuhle byl Řím tak vysoko. V tý době byl takovej rozmach vzdělanosti, že si o tom můžem jen nechat stát. Protože Římani si jasně vymezili životní role… Ano, je to krutý názor. Ale takové jsou zákony světa. Aby něco prosperovalo, musí něco druhého zažít úpadek (aby lev žil, musí gazela zemřít / Aby se Římani měli dobře, musej se mít ostatní názory špatně)

P.S. Oni ti Římani zas tak krutí nebyli. To jen v tomto seriálu se to tak předstauje. Pokud máš na zahradě psa, tak ho taky bezúčelně nezabiješ, pokud dotyčný neni debil… Stejný to bylo s otroky. Ztráty v arénách byly hodně nízké.

#878 Athaeneus
12.4.2013 | 22:51:26
Athaeneus

#877 Athaeneus: * národy… Ne názory

12.4.2013 | 22:52:27
Spouny

Kdyby nebyli Římani prasata tak žádné povstání otroků nejspíš ani není. Zlo plodí další zlo. Navíc pár dílu zpátky tak jsme viděli i zabíjení nevinných římanu Crixem a jeho násladovatelů takže tady není vykreslení Rebelů také nějak kladné.

#881 Athaeneus
12.4.2013 | 22:55:19
Alexir

#874 Ashriel: no jak myslíš, ale otroci byli ve všech zemích a myslim, že je něco jinýho když vzbouřenci zabíjeli nevinný občany, kteří nijak otrokům neubližovali. a římani nebo kterýkoli jiný národ zabíjel nebo jinak trestal uprchlý otroky, tk prostě takový byl zákon.. ted je to těžký tkhle chápat, zní to hnusně, ale v tý době, to tak bylo.. a ne každej otrok se přidával ke spartacovi, ikdyž měl možnost..

#874 Ashriel:

12.4.2013 | 22:55:33


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama