Cizinka (Outlander)
95/100 - 312×

Cizinka(Outlander)

Seriál Outlander sleduje příběh Claire Randallové, vdané armádní sestry z roku 1945, jež se záhadně dostane zpět v čase do roku 1743. Zde je okamžitě uvržena do neznámého světa plného nebezpečí, zatímco její manžel Frank nemá ponětí, kam zmizela. V tomto novém světě je navíc okolnostmi donucena se provdat za Jamieho Frasera, mladého a romantického skotského bojovníka. Její srdce tak zůstane rozpolcené mezi dvěma naprosto odlišnými muži, kteří žijí ve dvou rozdílných dimenzích.

USA | 2014 | Vysílá se
vysílání
8 sezón | Starz | 55 minut
VOD
Netflix
žánr
Dobrodružný, Historický, Romantický
hrají
Sam Heughan (James Fraser), Caitriona Balfe (Claire Randallová Fraserová), Richard Rankin (Roger Wakefield MacKenzie), Oscar Kennedy (Lord John Grey), Duncan Lacroix (Murtagh Fraser), Tobias Menzies (Frank Randall), Tobias Menzies (Jonathan Randall), Graham McTavish (Dougal MacKenzie), Gary Lewis (Colum MacKenzie), Grant O'Rourke (Rupert MacKenzie), Stephen Walters (Angus Mhor), Laura Donnelly (Janet Fraser)

Přijďte si 28. března popovídat o Cizince

Přijďte si 28. března popovídat o Cizince

Nebylo by fajn potkat se osobně a o všem si popovídat? Ve čtvrtek 28. března od 16:00 do 20:00 tak můžete učinit v knižní kavárně v Knihy Dobrovský na Václavském náměstí.

10 0
15.3.2019

Kdo může přijít? Kdokoliv, kdo miluje knihy a Cizinku! Pořadatelé akce si pro vás připravili speciální dárky vztahující se k Cizince, které rádi dají každému nadšenému fanouškovi, který se rozhodne ověřit, zda na prodejně opravdu jsou. Své nakladatelství budují pro vás, proto budou rádi naslouchat vašim připomínkám. Více se dozvíte na facebookové události.

Zdroj: Starz

Diskuze /104

delfinek

Já se určitě přijdu podívat. :-)

15.3.2019 | 21:10:46
berta

Škoda , že je to tak daleko , taky bych přišla.

16.3.2019 | 20:22:55
Whitewolf114

Moc daleko

17.3.2019 | 12:23:21
Mourkova102

Bohužel moc daleko

17.3.2019 | 21:53:00
berta

Těch 300 kilometrů je hodně , jinak bych moc ráda přišla , či přijela.

19.3.2019 | 16:39:25
delfinek

Tak to je jasný. Když to máte daleko, tak se to absolvovat nedá. Já bydlím 4 stanice metrem od Václaváku, takže je to pro mě jednodušší. Ale můžu tady pak napsat, jaké to bylo. :-)

#7 berta #8 Whitewolf114
19.3.2019 | 20:28:44
berta

#6 delfinek: Děkuji , budu moc ráda.

20.3.2019 | 8:37:24
Whitewolf114

#6 delfinek: Děkuju, to by bylo od vás moc hezké

#9 delfinek
22.3.2019 | 14:38:58
delfinek

#8 Whitewolf114: Jasně, moc ráda. A proč to vykání ? Whitewolfe 114, před časem jsme si sdělovaly poznatky okolo Hořícího kříže ? Už jsi ho dočetla ? Já už před časem a musím říct, že posledních 100 stran bylo naprosto úžasných. Takže těch prvních nudnějších 350 stran bylo vynahrazeno později naprosto strhujícím dějem. Diana G. je nevyzpytatelná. :-) Teď čtu Sedm kamenů lásky a ztráty. A zde opět velké překvapení od Diany. Povídky, o kterých jsem si myslela, že budou super (tedy o lordu Johnovi, který je můj velký oblíbenec), tak byly docela nudné. A naopak povídka o hraběti Saint Garmainovi byla hodně zajímavá, už tím, že se v ní objeví mladší dcera Laoghaire a jeden ze synů Murrayových. A nebo povídka o rodičích Rogera. No, jak jsem psala, Diana umí překvapit. :-)

#10 Whitewolf114
22.3.2019 | 19:21:21
Whitewolf114

#9 delfinek: jo aha, to jsi ty, mě to vůbec nedošlo :) Ne, ještě jsem hořící kříž nedočetla, trošku jsem teď zpomalila tempo. Asi to je proto, že jsem zrovna ve fázi, kde se řeší hodně Roger a on není zrovna moje oblíbená postava. Naštěstí se řeší i válka s regulátory a ta Rogera schovává trochu do pozadí. Podle toho, co mi zde říkáš jsem moc ráda… Už se moc těším na konec… Teď si budu kupovat ledový dech a ten bude prý velmi dobrý takže se nemůžu už dočkat. Tato kniha ( To co jsem přečetla zatím) je přesně taková, jak mi říkáš a proto ti věřím i co se týče konce… Ta spisovatelka je prostě dokonalá, to jak píše scény s J+C to je dokonalost sama, jak dokáže popsat tu jejich lásku, opravdu ty jejich scény vidím před očima. Jinak v květnu si budu kupovat vyhnaství cizinka… Je to z pohledu Jamieho, dělané jako komiks, té spisovatelce věřím takže to bude určitě pěkný a podle toho, co jsem četla, se bude řešit i setkání Claire s Jamiem v těch lesích na začátku a také z Jamieho pohledu :) Její knížky miluju

#11 delfinek
23.3.2019 | 15:23:33
delfinek

#10 Whitewolf114: Já jsem na tom stejně. Miluju styl, jakým Diana píše a překvapilo mě, že se mi líbí i knížky, které nejsou o Jamiem a Claire. I když oni jsou top, ty nic nepřebije. :-) Vlastně jsem poslední skoro 3 roky nečetla jiného autora než Dianu. Nějak si to nechci kazit. :-) Také vidím ty scény s J+C, a vidím Sama a Cait. 15.3. měla vyjít další část série o lordovi Johnovi „Lord John a ďáblovy ruce“. Ale 20.3. najednou na stránkách Dobrovského byla oprava, že vyjde až 24.6. Zatím mi to nevadí, sérii o lordu Johnovi jsem ještě nezačala číst, ale chtěla jsem to mít komplet. Ale vyděsilo mě, že by se něco takového stalo s Ledovým dechem. To bych nevydejchala. :-) Moc se na to těším. Snad vyjde jak slíbili 29.4. Vyhnanství mám také v plánu zakoupit. Na to jsem moc zvědavá. Pěkná je také knížka „Dávám ti své tělo …“. Jak Diana píše milostné scény. Jsou v ní úryvky ze všech jejích knih, tedy i z těch, které tu zatím nevyšly. Je to tedy ochutnávka z toho, co nás čeká.

#12 Whitewolf114 #13 Whitewolf114
24.3.2019 | 15:23:26
Whitewolf114

#11 delfinek: Lorda Johna se sice nechystám číst ale vím, že ty knihy s ním hodně lidí chválí… Jinak na ledový dech a vyhnanství se už třesu, taky jsem na těch knihách (S jamiem a Claire) úplně závislá. Na knihu dávám ti své tělo.. Jak píše Diana milostné scény jsem koukala. Nebyla jsem si právě jistá s popisu knihy a tak jsem si jí ještě nekoupila tak nevím ale podle toho, co mi tady říkáš mě to teď začíná lákat… A jaká ta kniha tedy je prosím? To jsou jednotlivé pasáže z knih cizinka, přesněji romantické scény J+C a v této knize si je tedy zopakuji a zjistím nové? Kniha má tedy (jak bych to řekla) romantické kapitoly s nimi nebo tam nějak Diana Gabaldon vypráví o těch scénách romantických a nějak je vysvětluje?

#14 delfinek
24.3.2019 | 22:30:57
Whitewolf114

#11 delfinek: Jinak jak jsi říkala, že poslední roky nečteš nic jiného než knihy od Diany tak s tebou naprosto souhlasím. Mě snad nikdy nic nechytlo tak jako cizinka od Diany. Většinou když začnu číst knihu tak se mi stává že se zastavím a přečtu jí až kdoví kdy ale cizinku… To jsem překvapená ze sebe naprosto.. Tak obsáhlá a široká kniha a já jsem bubny podzimu například přečetla za 14dní..jako ta spisovatelka je úžasná, ty její knihy mě úplně pohltili. Jinak nebýt seriálu tak o těch knihách nevím a ten seriál miluju, bez toho to prostě nejde a herci (Sám a Cait) jsou úžasní a skvěle ty postavy stvárňují, věřím jim úplně každé slovo. Ve výběru herců rozhodně neudělali chybu! Opravdu krásný historický romantický příběh!

#15 delfinek
24.3.2019 | 22:46:46
delfinek

#12 Whitewolf114: Ano, Diana vysvětluje, jak k psaní milostných scén přistupuje. Vysvětluje to, co se asi učí spisovatelé na vysoké škole. Ale hlavní jsou tam právě ty milostné scény, tedy úryvky z jednotlivých dílů Cizinky. Je tam hodně milostných scén z Ledového dechu, Bubnů podzimu a Vepsáno krví vlastního srdce. Možná nejvíc je z Ledového dechu. A některé ty úryvky jsou hodně dlouhé, na několik stran. Mě se knížka líbila. Má jen 140 stran, takže přečtenou jsem ji měla za chvíli. Je tam popsaná scéna z Ledového dechu, kdy Claire unesou z Fraser's Ridge a skončí s provazem kolem krku připoutaná ke stromu. V dalším úryvku je, jak ji Jamie zachraňuje. No Ledový dech vypadá dobře. Myslím, že se máme na co těšit. :-) :-) :-)

#16 Whitewolf114
25.3.2019 | 20:31:37
delfinek

#13 Whitewolf114: Já jsem se k Cizince také dostala náhodou, že jsem ji začala sledovat na Primě. Každým dílem mě to dostávalo víc a víc a také víc a víc jsem se zamilovávala do Skotska. Jakmile Prima odvysílala poslední díl 1. řady, už jsem na internetu pátrala, jestli není 2. řada. A byla. :-) No a pak jsem zjistila, že ji částečně natáčeli v Praze. Což mě mrzí, že jsem to propásla, z Karlova mostu byly Sam a Cait zahlédnutelní. Jo a ještě jsem chtěla napsat, že je v Hořícím kříži naprosto úžasná poslední věta. Samozřejmě ji řekne Jamie své milované Claire. Myslím, že jsem přestala dýchat, když jsem ji dočetla. A četla jsem ji několikrát za sebou. Někde jsem četla, že Diana dostala za tuhle větu nějakou cenu za nejlepší poslední větu.

25.3.2019 | 20:39:59
Whitewolf114

#14 delfinek: Opravdu? Tuhle knížku musím mít! Moc děkuju za vysvětlení… Claire unesená a Jamie její zachránce? Bože já už chci ledový dech! Ti dva jsou tak krásný pár, já mám občas problém věřit tu lásku toho daného páru ale u Claire s Jamiem je to úplně naopak. Ta jejich láska je fakt překrásná a úplně jsem jim podlehla a i já musím některý jejich scény číst pořád dokola a že jich je opravdu hodně a když jsou potom sepsané ty nejkrásnější v jedné knize, to musí být počteníčko!

Cizinku jsem začala sledovat na Prima Love a zamilovala jsem si jí tak, že jsem si musela koupit knihu a další a další. Jakmile jsem viděla díl kde se konala svatba J+C šla jsem k počítači a hned jsem hledala jestli bude druhá řada. Jsem strašně ráda, že ten seriál dále pokračuje. Skotsko jsem si opravdu oblíbila a hrozně ráda se dozvím něco dalšího o skotech a divokém Skotsku. Je to opravdu čarovné místo a ráda bych se tam někdy podívala. Ano, druhá řada byla natáčená i v Praze, škoda že jsi to propásla, když jsi byla kousek od nich.Ale už jen pomyšlení, že byli ve stejném městě jako ty je pěkný a třeba to není naposledy, já jsem od Prahy moc daleko. Krásná poslední věta? Bože já musím číst! Co to může být? :) Také to tak máš, že když čteš nějakou romantickou a opravdu krásnou scénu tak nemůžeš skoro dýchat? Já to tak mám a tu scénu čtu třeba 100krát. Mám takový zvyk, že když dočtu knihu tak si záložku dám mezi takové stránky, kde je nějaká moc krásná romantika s Jamiem a Claire (Př. Svatba nebo znovushledání po 20 letech). Ale ta poslední věta mě hrozně zajímá :) :) Teď nebudu moct spát ale já to zjistím. Jsem ráda, že někdo zbožňuje cizinku tak jako já a hodně názorů, které jsi výše sepsala mám stejné! :) :) :) :) :)

#17 delfinek
27.3.2019 | 17:00:07
delfinek

#16 Whitewolf114: Začínám si myslet – nejsme rozdělená dvojčata ? :-) :-) :-) Já to mám úplně stejně jako ty. Je bezva si takhle pokecat s někým, kdo je stejný blázen do Cizinky. Nikdo z mých známých Cizinku nečte. Jen jedna kamarádka sleduje seriál, ale není do ní takový nadšenec jako já. Ale aspoň jde se mnou zítra na to Setkání s fanoušky Cizinky. Tak se pak podělím o zážitky. Myslela jsem, že tady na Edně nebudeme sami, ale nikdo se do naší nadšené diskuse nezapojuje. Asi před měsícem se zapojovala do diskuse paní, která zde na Edně je pod jménem Kuba2008. Přišlo mi, že Cizinku taky miluje. Ale nějak se odmlčela. Vzpomínám si, že psala, že Hořící kříž už čte podruhé. Já jsem včera dočetla Sedm kamenů lásky a ztráty. No a vzhledem k tomu, že do 29.4., kdy vychází Ledový dech, je ještě dlouhá doba, začnu číst první knihu ze série o Lordu Johnovi. A nebo bych si ještě jednou mohla přečíst Dávám ti své tělo. A naladit se tak na Ledový dech, na který se hrozně těším, pomyslně stříhám metr, nějak to teď pomalu utíká. Jak jsi psala, že máš ty oblíbené pasáže, které čteš dokola. Jo, dělám to samé. A také jsou pro mě oblíbené pasáže svatba a setkání po 20 letech. To jsem obrečela jak u seriálu tak u knihy. Je to zkrátka super příběh. :-)

#18 Whitewolf114 #19 pet_a
27.3.2019 | 20:34:15
Whitewolf114

#17 delfinek: Ano, taky mi to tak přijde :) je to hezký vědět, že existují stejný fanoušci jako jsem já. Vědět, že i jiní lidé z Česka sledují a milují tento seriál. Někdy má většina lidí takový názor, že je kniha nejlepší a seriál/film hrůza ale o tomto příběhu si to já opravdu nemyslím. Jak seriál tak kniha jsou úžasné a to hlavně herci, kteří dostali hlavní roli (J+C) … To je další věc, často mají lidi názor že vybrali hrozný herce pro tuto a táž roli a vůbec se k té postavě nehodí, to se ale nedá říct o výběru v tomto seriálu. Opravdu výběr nemá chybu a spisovatelka je prý nadšená, to znamená, že je to víc než správně. Možná Roger trochu se vymyká vzhledově a Brianna naopak charakterem… No k těmato dvěma se radši nevyjadřuji. Ale Claire s Jamiem úžasný (Hlavně Jamieho vybrali skvělýho a to je nejdůležitější) Jinak moje rodina sleduje cizinku ale nejsou do toho tak zapálený jako já a ani jeden nečte knihy + starší sestra si dělá legraci, takže mě to spíš deptá :) ale jinak neznám nikoho, kdo by tenhle seriál sledoval. No… Co se týče Jamieho, neustále mě udivuje (Pozitivně) a je to opravdu chlap, kterému nechybí nic a zároveň má své chyby jako každý a to je super. Claire neví koho má :) Takový štěstí nemá každá

#19 pet_a
27.3.2019 | 21:35:43
pet_a

#17 delfinek: #18 Whitewolf114: Holky (snad vás tak můžu oslovit :-) ), moc děkuji za vaši debatu, skvěle se to čte. Když jste si stěžovaly, že se nikdo nepřipojil, tak já se s dovolením přidám. Taky jsem si Cizinku zamilovala nejdřív podle seriálu na Prima Love, knihy jsem začala číst až po 2. sérii, protože po tom cliffhangeru na konci 2. série jsem prostě nutně potřebovala vědět, jak to bude dál. Četla jsem nejdřív Mořeplavce, pak jsem se vrátila na začátek knižní série. Od první chvíle jsem si oba hlavní hrdiny zamilovala, zvlášť Jamieho, to je prostě chlap snů, jinak se to nedá pojmenovat <3! Ze seriálu nejvíc miluju díl Svatba, v seriálu mi svatba přijde lepší, než v knize. Přiznám se, u posledního dílu 2. série jsem brečela jak želva (a ne jednou ;-) ). Zvlášť drásající byl taky díl z vězení Wentworth a poslední díl 1. série. Já čtu teprve Hořící kříž I., nechci moc předbíhat seriál, ale jestli bude další řada za dlouho, tak to budu asi muset udělat, protože ten absťák nevydržím! Taky nemám v okolí takové nadšence do Cizinky, připadá mi, že ho moc lidí nezná, což je fakt velká škoda. Jen tady mám pocit, že je nás víc. Musíme se v naší vášni podporovat aspoň tady, je to skvělý web! Moc mě mrzí, že mám Prahu tak strašně daleko a doufám, že se dozvíme něco o setkání od tebe, delfinku.

#20 delfinek #21 delfinek
29.3.2019 | 8:39:25
delfinek

#19 pet_a: Všechny tady moc zdravím a moc ráda se podělím o zážitky z včerejšího setkání fanoušků s Cizinkou. Přišlo cca 10 lidí. Divila jsem se, že tak málo, ale nakonec to tím bylo takové komorní a příjemné. Setkání vedli dva zástupci Knihy Dobrovský. Přišla jsem později, takže jména mi ušla. Byli oblečení v kostýmech z 18. století, tedy jako Claire a Jamie. Debata byla založena na otázkách ze strany zástupců Dobrovského, např. kdo četl všechny vydané knihy, zda sledujeme seriál, zda se nám líbí dabing na Primě či kterou postavu vysloveně nesnášíme. Na druhou stranu vyzývali přítomné, aby se ptali, co je zajímá. Pán povyprávěl jaké bylo být v komparsu, když se v Praze natáčela druhá řada. Myslím, že říkal, že hrál žebráka. Osobně se setkal se Samem a Cait a jsou prý velmi příjemní. Dále se zmínil, že jsou v kontaktu s Dianou Gabaldon a plánují její setkání s fanoušky v Praze. Ovšem kdy se její návštěva uskuteční se zatím neví. Také se zmínil, že podle dostupných informací Diana píše 9. díl hlavní série Cizinky a v plánu má i 10. díl. Z hlediska prodejnosti je prý Cizinka jako série u nich nejprodávanější. Přítomna byla i překladatelka titulků z Edny. Také povyprávěla nějaké příhody i to jakým způsobem pracuje na překladu. Dostali jsme různé drobné dárečky s obrázky Cizinky. Při příchodu jsme dostali kartičku, na kterou jsme měli napsat, kterou vedlejší postavu Cizinky máme nejraději a proč. Nakonec proběhlo losování kartiček a výherce obdrží od knihkupectví celou sérii dosud vydaných knih včetně Ledového dechu. Vyhrála malá holčička, co přišla s tatínkem. Její maminka sleduje seriál, knihy ještě nemá, takže to vyhrál ten správný člověk. Setkání se mi líbilo a jsem moc ráda, že jsem si udělala čas. Navíc mě tam oslovila paní, co tady na Edně píše pod jménem Kuba2008. Tak to bylo úsměvné, že ze všech oslovila zrovna mě, jestli jsem Delfínek. :-) Tak to je tak všechno. :-)

#22 kuba2008
29.3.2019 | 9:40:34
delfinek

#19 pet_a: Jinak jsem ráda, že se tu zapojila další fanynka (fanoušků-mužů asi moc není). Je vidět, že i pet_a má podobné oblíbené pasáže jako já a Whitewolf114. Jo holky, jsme zkrátka naladěny na stejnou vlnu. Kéž nás je víc, možná by pak Knihy Dobrovský zkontaktovali Sama a Cait, aby se přijeli podívat do Prahy (znova). No já vím, že je to science fiction, ale proč nesnít že ? :-) :-) :-)

#22 kuba2008
29.3.2019 | 9:47:34
kuba2008

#20 delfinek:
#21 delfinek: Vše co je tu napsáno sedí. Není téměř co dodat. Pro mne bylo trochu zklamání, že se nás sešlo tak málo. Ale věřím, že fanoušků je hodně. Jen jsou roztroušeni po celé republice. A tady v Praze se pracuje až do večera, takže zřejmě nebyl čas. A nebo, jako já mnozí váhali. Já osobně jsem si připadala poněkud nepatřičně, vzhledem k věku. (Mohla bych ,,delfínkovi"dělat maminku.) Pak jsem si ale řekla. Přece se nebudu stydět za to, že když už žádnou romantiku neprožívám, tak si o tom alespoň čtu. Doufám, že bude ještě nějaké další setkání. Třeba s Dianou G.

#24 delfinek
29.3.2019 | 10:16:10
LindaPinda

Fajn informace ze setkání, muselo to být hezké. V úterý jsem si procházela Kampu, protože čtu Vážku v jantaru a do toho znovu sleduji druhou sérii…Cizinkou jsem momentálně doslova posedlá a hltám všechny knihy, které se namanou. Mou nejoblíbenější postavou je LJG, o němž jsem zatím přečetla všechny dostupné knihy i první povídku ze Sedmi kamenů. Pokud by Diana přijela do Prahy na setkání s fanoušky, byla bych nadšená.

29.3.2019 | 14:32:51
delfinek

#22 kuba2008: Tak tady si dovoluji oponovat. Copak mladí mají patent na romantiku ? Myslím, že od nás starších se mají sakra co učit. Dneska většina mladých na romantiku není. Raději se baví přes sociální sítě a nebo se mlátí před obchodními centry. Takže není důvod, aby ses (tedy jestli můžu tykat, včera jsem se neodvážila) cítila nepatřičně. To je hloupost. My starší si to vzhledem ke zkušenostem dokážeme lépe užít. A je blbost, že bys mohla být moje máma, to bys mě měla tak ve druhé třídě. :-)

#25 kuba2008 #26 Whitewolf114
29.3.2019 | 16:19:34
kuba2008

#24 delfinek: Tak děkuji. Sice s tím věkem to není pravda, ale hezky se to čte. A určitě si můžeme tykat. Ještě se vrátím k tomu včerejšku. Tam byla jedna dívčina, která Cizinku čte, ale ještě ji vůbec neviděla. To mne dost překvapilo. Mne osobně knihy zaujaly hlavně proto, že jsem viděla první 2 serie a pak teprve četla. Při čtení si člověk udělá určitou představu o postavách a pak je někdy nemile překvapen. Ale když je to naopak, tak já pak při čtení vidím postavu takovou jako v seriálu. Viz. lord John a nebo Murtagh. Teď jsem ještě hrozně zvědavá jak to dopadne, zástupci Knihy Dobrovský(Vlaďka a Michael), respektive Vlaďka slíbila, že se pokusí aby ve vydání Ledového dechu byl obsah. Názvy kapitol. Říkala jsem, že to postrádám ve všech dílech Cizinky. Když se chci k něčem vrátit, tak listuju jak blbec. Pokud se to podaří, tak budu moc ráda. A jinak navrhuji o knihách si můžeme psát na Diskuzi. Kde je buď Obecná diskuze nebo Outlander-knižní předloha.

#28 pet_a
29.3.2019 | 16:49:21
Whitewolf114

#24 delfinek: Omlouvám se, ale abych řekla pravdu já jsem dost mladá a ano máš pravdu, opravdu lidi mladí v dnešní době jsou hrozný, ne vždy ale většina je přesně taková jak popisuješ. Proto si s nimi málokdy rozumím. Jsem velký samotář asi zřejmě proto, že mám jiné koníčky ale u mě máte důkaz že to není tak úplná pravda co říkáš :) (Já jsem ale jiná než ostatní takže těžko říct) Myslím že by nikomu nedošlo podle komentářů kolik mi je let :)

Jinak hrozně moc děkuju, že jsi se s námi kdo tam nemohl přijít podělila o zážitky v Praze… Musela to být krása, máš stesti.

Jinak jak tady někdo řekl něco o tom, že byla lepší svatba v seriálu než v knize tak to je pravda. I mě to tak přijde. Dle mého byl první díl příběhu lepší jako seriál. Druhý díl jak v čem a to samé třetí díl. Čtvrtý díl (bubny podzimu) byl lepší asi knižní dle mě. Zbožňuju obojí a už se velmi těším na seriál i další knihu ledový dech a taky vyhnanství a možná si v budoucnu pořídím i dávám ti své tělo. Ta spisovatelka je dokonalá…

#33 pet_a
29.3.2019 | 17:54:02
Whitewolf114

Jinak je moc pěkný jak se přidávají další a další fanoušci. Takhle mi připadá že ten příběh nikdo nezná a přitom když čte takhle někdo tyhle komentáře tak je to úplný opak. Jsem moc ráda…

29.3.2019 | 17:57:26
pet_a

#25 kuba2008: Teda fakt si nedovedu představit, že bych si Jamieho nejdřív představovala a pak až viděla seriál. Mám dojem, že bych si ho tak krásného a úžasného ani nedovedla představit ;-). Díky za informace ze setkání, myslím, že vám to závidíme. Škoda, Praha je od nás z Moravy fakt z ruky.

#29 Whitewolf114 #30 delfinek #31 kuba2008
29.3.2019 | 17:58:04
Whitewolf114

#28 pet_a: S tím souhlasím, tak dokonalýho Jamieho bych si taky nedokázala představit

#30 delfinek #31 kuba2008
29.3.2019 | 18:01:16
delfinek

#28 pet_a:
#29 Whitewolf114: Také jsem ráda, že jsem nejdřív viděla první a druhou řadu seriálu. Poté jsem začala číst knihy a už jsem viděla postavy podle herců. Někde jsem četla, že když hledali představitele Jamieho a našli Sama a ukázali ho Dianě, tak ta prý jen vykřikla – vy jste našli Jamieho ! Ano on je úplně dokonalej. Přesně takový, jak ho Diana v 1.díle popsala. Nikoho lepšího by nemohli najít, i kdyby si boty ušoupali. Na Cait jako Claire jsem si první díly 1.řady zvykala, ale brzo jsem si ji oblíbila. Přijde mi krásná a do té role dokonalá. A se Samem jim to fakt štymuje. Jsou spolu dokonalí a všechno jim člověk věří – bože ty jejich pohledy :-) Tak úžasní jako postavy v knize.

#32 Whitewolf114
29.3.2019 | 18:20:14
kuba2008

#28 pet_a:
#29 Whitewolf114: Děvčata(snad vás tak mohu oslovit-jsem opravdu už postarší paní), Jamie je jedinečný. Jeho představitel Sam Heughan je přímo úžasný. Nikdy jsem ho neviděla na setkání s fanoušky, aby se mračil. Vždy je usměvavý a vstřícný. Pochybuji, že by to dokázal tak hrát. Je to jeho přirozenost, povaha. Myslím, že zůstal nohama na zemi.Takového syna bych si sama přála(I když dva mám). Jeho maminka na něj musí být pyšná. A to že nejste v Praze nevadí. Určitě žijete klidněji.(I když k mladí klid moc nepatří).Tady jsou všichni rozlítaní a stále ve stresu. A je úžasné, že se můžeme setkávat na Edně. A to romantické snění vám nikdo nevezme.

#32 Whitewolf114 #37 berta
29.3.2019 | 18:40:47
Whitewolf114

#31 kuba2008:
#30 delfinek: Ano pravda, i já jsem viděla spousty videí se Samem a četla mnoho článků a Sam je podle všeho opravdu milý chlap. Myslím že Jamie mu je velmi podobný… Jamie je opravdu úžasný chlap… Toho by si přálo hodně dívek či žen… Takový štěstí nemá každá a doufám, že si to Claire uvědomuje. Mě tahle postava úplně uhranula

#37 berta
29.3.2019 | 18:56:02
pet_a

#26 Whitewolf114: Naprostý souhlas, pro mě je první série lepší než kniha, druhá nastejno, třetí a čtvrtá lepší kniha – hrozně mě mrzelo, že některé hezké scény vyhodili. Ale zase chápu, že do 13 epizod nejde nacpat to, co na 1000+ stran. Ale autorka je Diana skvělá.

#35 Whitewolf114
29.3.2019 | 19:16:38
delfinek

Dneska to tu bylo super. Skvělá diskuse. :-)

#37 berta
29.3.2019 | 21:09:56
Whitewolf114

#33 pet_a: Jo, taky mě trochu mrzí že vynechali některé skvěle scény ale zase v seriálu byli jiné moc pěkné a lepší než v knize. Jinak mě spíš štve v seriálu Brianna, připadá mi charakterově jiná než v knížce. Je protivnejsi, tak trochu necitlivá a sobecká a je toho daleko víc co bych o ní řekla. Opravdu mě štve. Jinak nemám ráda Rogera ale toho nemám ráda jak v seriálu tak v knížce… Je takovej nemastnej neslanej, nevím… Dle mého by se měl vrátit do budoucnosti a to i s Briannou… Jen můj názor. Jinak když už jsem u toho, jediné co bych vytkla 4.řadě tak ten velký spěch jinak pěkný. Jak režiséři tak spisovatelka jsou skvělí

#36 pet_a #38 delfinek
29.3.2019 | 21:11:23
pet_a

#35 Whitewolf114: Ano, souhlasím s tebou ohledně Brianny a Rogera. Brianna se fakt chová někdy jako blbka, jinak to nejde napsat. Roger mi zas až tak nevadí, ale má to těžké, proti Jamiemu bude vždycky takový nijaký.

30.3.2019 | 22:50:27
berta

#31 kuba2008: #32 Whitewolf114: #34 delfinek: Tak ahoj holky , taky se mně pěkně čte ta vaše diskuse , jsem z jižní Moravy , takže do Prahy je to dost daleko , závidím , že jste , ty , co jste mohly být v Praze , byly na setkání , i když mě dost šokovalo , že se zúčastnilo , tak málo fanoušků . Jsem už dost starší paní , nejsem , tak obratná ve vyjadřování , Cizinku sleduji už od prvopočátku , knihy nemám , tak jsem je četla na netu , jen tu jednu , co jsem vyhrála jsem si přečetla , úplně souhlasím , že svatba byla v seriálu , pro mě ta nej…, čtu všechny články o Cizince a o všem. Napsala jsem na Primu Love dotaz , kdy budou vysílat čtvrtou řadu , odpověď , že nemají vysílací právo . Jinak opravdu neznám nikoho , kdo tento seriál sleduje , jenže na Primě byl dost pozdě večer , co je možná škoda , taky přerušovaný tou spoustou reklam , co mě, jako fanynku hodně štvalo.

31.3.2019 | 14:58:31
delfinek

#35 Whitewolf114: Oba se do budoucnosti vrátí, alespoň podle obsahu Paměti kostí, která má u Dobrovského vyjít letos na podzim. Já si myslím, že se teď Brianna trochu zklidní, s narozením dítětem by ji už ty pubertální manýry mohly přejít. :-) S Rogerem mám taky problém. Aspoň by ten herec mohl trochu zhubnout. Přece jen vedle Jemieho (Sama), no tady není co dodat. :-)

#39 Whitewolf114
31.3.2019 | 15:51:05
Whitewolf114

#38 delfinek: Naprosto souhlasím :) Taky jsem něco četla z knížky paměť kostí, že ti dva se vrátí zpět..nejdříve mi to vadilo ale když jsem pak viděla čtvrtou řadu s nimi tak jsem změnila názor. V knížce je Brianna docela dobrá ale v seriálu,,no,,,rad­ši se nevyjadřuji. Jinak nevím, spisovatelka a režiséři si myslí, že Roger předčí Jamieho asi, je to vtipný no :):)On by se měl opravdu vrátit, je tam chvíli a má tolik problémů že to ani spočítat už nemůžu (Vím už taky něco z hořícího kříže o něm…) Chudák, dobře že se ti dva vrátí.18.století se k nim opravdu nehodí… Jinak by mě zajímalo, kdy budou nějaký novinky z 5.řady…strašně mě to zajímá a ono, jako by se žádná ani netočila :( Vím že budou nebo snad se už točí ale i tak…

#40 delfinek
31.3.2019 | 18:23:14
delfinek

#39 Whitewolf114: No zvlášť Roger, ten se do 18.století opravdu nehodí a zažívá tam hotové peklo. Diana se na něm vyřádila. :-) Alespoň v Bubnech podzimu a Hořícím kříži. Uvidíme, jaký úděl mu vymyslí v Ledovém dechu. To že se do budoucnosti vrátí Brianna mi bude líto jen kvůli Claire a Jamiemu. Ti budou smutní a z toho zas budu smutná já. A že by Roger předčil Jamieho ? No to si snad nemůže myslet nikdo. To ani ve srandě. Jo a prý Sam psal na svém Instagramu, že se snad už točí. Ale nevím.

#41 Whitewolf114
31.3.2019 | 19:36:55
Whitewolf114

#40 delfinek: No Roger to opravdu nemá lehký, vůbec by tam neměl být… Ani se to století k němu nehodí a ani k Brianně, tu pro změnu znásilnili + hned otěhotněla a ještě ani neví kdo je otec dítěte, dost hrozný pro oba jako… No upřímně se těším až se vrátí ale ano, chudák Jamie s Claire ale oni to zvládnou a to protože mají jeden druhého. To bude pro ně to nejdůležitější a to že budou Brianna s Rogerem v bezpečí bude pro ně jen uklidňující. Zvládnou to.

Ano, je to hodně vtipný :) :) ale opravdu mi to tak někdy připadá a to hlavně v seriálu kde je Roger pořád a ještě jak nám ho pořád ukazují (Např. na tom krásným koni v posledním díle když se setkal s Briannou po dlouhé době) No.. Upřímně on a Brianna v tom století neumí chodit :) a Roger opravdu Jamieho nahradit nemůže… To by musel být vtip světa :) :)

No já doufám, že už trochu natáčí ale strašně se těším až začnou po edně lítat novinky další o cizince. Teď už od ledovýho dechu žádná novinka :( Jen doufám, že se nějak se seriálem nezasekli.. Jinak mi čekání nevadí ale spíš se bojím tohohle no

31.3.2019 | 21:11:38
LindaPinda

Evidentně jste dámy všechny zapomněly, že bez Rogera by těžko nějaké shledání proběhlo a příběh by jaksi nepokračoval, takže je logické, že se děj odehrává i kolem jiných postav. Jamieho jsem si oblíbila až po přečtení některých knih a je fakt, že Sam je přesvědcivý, ale trvalo mi to, dlouho jsem nechápala, co na něm fanynky vidí.

#43 kuba2008 #44 delfinek
31.3.2019 | 21:26:16
kuba2008

#42 LindaPinda: Asi je to věc vkusu. Ale myslím, že Sam je pro postavu Jamieho ten pravý. A je to Skot každým coulem. Jemu ta postava prostě sedí jak ulitá.

#44 delfinek #48 Whitewolf114 #51 delfinek
31.3.2019 | 21:47:01
delfinek

#42 LindaPinda:
#43 kuba2008: Ano, je to tak. Někomu je sympatický ten, který zas není sympatický někomu jinému. Proto tuhle diskusi miluju, každý napíše svůj názor. Ale abych nebyla k Rogerovi tak nespravedlivá, musím mu přiznat, že bez něj by Claire svého Jamieho nenašla. A to je fakt. Tak jo pár bodů má. Ale je to prostě jedna z nejslabších postav. Ohledně Sama – taky jsem během prvního dílu přemýšlela, co na něm uvidím. Vždyť je to zrzek a ti se mi nikdy nelíbili. Ale přišel druhý díl a jak obejmul na Leochu před krbem Claire, tak jsem byla ztracená. :-)

#45 kuba2008 #46 pet_a #48 Whitewolf114
1.4.2019 | 10:29:24
kuba2008

#44 delfinek: Ano, Sam je ve svém projevu úžasný. Je tak pravdivý. A to i v civilu. Není co dodat. On vdechl Jamiemu duši.

#48 Whitewolf114 #51 delfinek
1.4.2019 | 11:45:52
pet_a

#44 delfinek: Tak to já se přiznám, já ho milovala od první minuty, co se ukázal, vážně. A to zrzavé taky nemám ráda, ale holt Sam má takové nepopsatelné kouzlo a pohled + charakter postavy Jamieho, proklatě dobrá kombinace ;-). Mně Roger nijak nevadí, ve třetí řadě jsem ho měla i docela ráda, ale pak se to nějak začalo komplikovat s Briannou a pak přesun do 18. století, ten tomu taky nepomohl. Nevím, v knize mi přijde trochu lepší. Ale uvidíme, co bude dál…

#47 kuba2008 #49 Whitewolf114 #51 delfinek
1.4.2019 | 11:46:12
kuba2008

#46 pet_a: Já mám dojem, že tvůrci seriálu úmyslně ztvárnili Rogera, takového jakým je. Má být člověkem, který se vůbec do 18.století nehodí. Je to učenec, badatel. Ale na druhou stranu je houževnatý a dokáže čelit překážkám s určitou urputností. A dělá to protože miluje Brianu. Takže já ho beru na milost.

#49 Whitewolf114 #50 pet_a
1.4.2019 | 13:42:49
Whitewolf114

#45 kuba2008: Naprosto souhlasím
#43 kuba2008:
#44 delfinek:

1.4.2019 | 15:06:57
Whitewolf114

#47 kuba2008: Ano, nehodí se do té doby a ano, chápu a rozumím mu ale já nevím, prostě se mi v tom 18.století stal protivným a to samé Brianna…
#46 pet_a: Ano, Jamie má skvělé vlastnosti a i mě úplně dostal…oblíbila jsem si ho někdy před svatbou ale to už přesně nevím

#50 pet_a
1.4.2019 | 15:10:15
pet_a

#47 kuba2008: Souhlasím, je prostě dost podobný Frankovi a Brianna je zase celý Jamie, proto jsou ty jejich hádky takové ostré. A miluje ji, jinak by pro ni nešel zpět časem a i po té nakládačce od Jamieho se k ní vrátil… No Brianna se snad trochu uklidní, když je manželkou a matkou, teprve čtu první Hořící kříž, tak uvidím. #49 Whitewolf114: Já jsem to měla tak s Lordem Johnem, nějak jsem mu nemohla přijít na chuť, ale postupem času se stal mou oblíbenou postavou.

#52 delfinek
1.4.2019 | 17:54:50
delfinek

#43 kuba2008:
#45 kuba2008:
#46 pet_a: Naprosto souhlasím. Sam je úžasný. Nikdo na celém širém světě by Jamieho nezahrál lépe.

1.4.2019 | 18:46:33
delfinek

#50 pet_a: Já jsem si lorda Johna oblíbila především kvůli jeho představiteli v seriálu. V knížce jsem tu postavu taky měla ráda, protože je hodný a čestný, ale to jak ho ztvárnil David Barry, to se podle mě hodně povedlo. A v 5. řadě seriálu mi bude chybět. To jak má rád Jamieho je kouzelné. :-)

#53 kuba2008
1.4.2019 | 18:51:19
kuba2008

#52 delfinek: Souhlasím. David Barry je v roli lorda Johna noblesní. Mám ho také velice ráda.Je milý i v civilu. Tak přirozený a usměvavý. Třeba ho scénáristé do 5.řady nějak dostanou. Nebyla by to 1.změna. Ale to je asi jen mé zbožné přání.

1.4.2019 | 20:18:15
akko

Super počtení, divím se, že se sešlo v Praze tak málo fanoušků, já bych tam šla hned. Ale z toho Slezska to je od ruky. Z mého okoli taky nikdo nesleduje cizinku, takže se nemám s kým podělit, proto jsem ráda, za tohle všechno, co se tady napíše. Už se těším, až si koupím ledový dech. Bude to fyzicky moje první kniha, všechny jsem zatím četla jako e-book. Mě seriál uchvátil hned v prvním dile a Jamie taky, prostě nepřehlédnutelný. Nevíte někdo, jestli už se natáčí?

4.4.2019 | 21:44:40
Whitewolf114

Já právě nevím, žádný Novinky o páté řadě nejsou tak vyčkávám…

5.4.2019 | 5:22:06
berta

Co se týká knih píše-Diana Gabaldon je příští Outlander román, . Pokud jde o další, Diana slíbila desátý román. Diana v rozhovoru pro The Scotsman vysvětluje trochu víc .Ale jak se příběh Outlander dokončí, teprve uvidíme, říká Gabaldon. „Prostě sleduji postavy,“ dodává. „Když začnu pracovat na nové knize, musím se zastavit a znovu se seznámit s tím, kdo jsou tito lidé v tomto bodě, protože lidé se mění, jak jste starší a mají různé zkušenosti, co se s vámi děje, je jiné, jak jste prosperující je jiný, jaký je váš milostný život, může být jiný. “Gabaldon se nyní chce vrátit v čase a vyprávět příběh mistra Raymonda, lékárníka, který se objeví v několika knihách Outlander a setká se s vedoucí postavou Claire Randall v Paříži v druhé sezóně televizní show. Gabaldon říká: „Mám na mysli vyprávět příběh Mistra Raymonda. Ve skutečnosti nepochází z Francie z 18. století. Vím, odkud pochází a má velmi zajímavý příběh.Dříve, Diana říkala, že tam bude přinejmenším desátý román v Outlander sérii, který vypadal, že navrhne Jamie a Claireův příběh skončí v tomto románu. Pokud to čtu správně, po desátém románu, pak bude román prequel a Master Raymond. Myslí si někdo, že Master Raymond je z té doby ?!

#58 kelpie
5.4.2019 | 17:26:29
berta

Vloženo 6. března 2019 by Sarah Książek – Z toho, co bylo vidět na sociálních médiích, si nemyslím, že ještě začali natáčet 5 sezónu, alespoň ne nic se Samem, protože byl v Las Vegas na začátku tohoto týdne.

5.4.2019 | 17:33:37
kelpie

#56 berta: Diana Gabaldon již opakovaně uvedla, že mistr Raymond pochází z Egypta z doby před 3500 lety. To je známo… Domnívám se, že se jedná o období Nové říše, a 18. dynastii, kdy byl Egypt na vrcholu. A 18.dynastie, to jsou např.Hatšepsut, Achnaton, Nefertiti či Tutanchamon, pokud budu jmenovat ty nejznámější. Takže to může být velice zajímavé. A pokud jde o ten prequel – má se jednat o knihu o rodičích Jamieho a rok 1715, kdy proběhlo ve Skotsku povstání a pokus znovudosadit Stuartovce na trůn.

#64 berta
6.4.2019 | 8:06:32
pet_a

#59 Whitewolf114: Díky za info, to je super zpráva. Tak snad se se svými hrdiny zase setkáme nejpozději na začátku příštího roku <3 :-D. Moc se těším.

6.4.2019 | 19:54:05
delfinek

#59 Whitewolf114: Jé moc díky za super zprávu. Podle jedné z těch fotek to vypadá, že natáčejí už od března. To je skvělé. Taky se moc těším. :-) :-) :-)

6.4.2019 | 20:01:23
akko

Skvělé zprávy. Strašně se těším. Ať se jim to povede.

6.4.2019 | 22:38:20
LindaPinda

Osobně se těším na ženatého LJG s Claire a jejich něžnosti, to bude zajímavé – podívat se jim do hlavy.V jaké že to bude knize?? Tuším, že v Ledovém dechu??

#66 kuba2008 #67 akko #68 Whitewolf114 #69 delfinek
7.4.2019 | 11:36:53
berta

#58 kelpie: děkuji moc za info.:-)

7.4.2019 | 13:57:39
berta

#59 Whitewolf114: Skvělá zpráva , díky :-D

7.4.2019 | 13:58:54
kuba2008

#59 Whitewolf114: Také moc děkuji za zprávu.
#63 LindaPinda: Vau, to je pecka. No to jsem hrozně zvědavá.

7.4.2019 | 14:53:14
akko

#63 LindaPinda: No tak to jsem taky zvědavá, když vezmu v úvahu, že Claire ho zrovna moc nemusela. A Jamie? Jak to všechno vstřebá?

#68 Whitewolf114
7.4.2019 | 20:36:00
Whitewolf114

#67 akko:
#63 LindaPinda: Co by měl vstřebat? Tak to bude velmi zajímavý ale teď nějak nevím jestli se nemám spíš bát

7.4.2019 | 20:39:30
delfinek

#63 LindaPinda: To jako fakt ? Bože, co se to v tom Ledovém dechu bude dít ? A co chudák Jamie ? Už aby Ledový dech vyšel, abych mohla začít číst. Tohle je velká návnada. :-)

#70 Whitewolf114
7.4.2019 | 21:25:16
Whitewolf114

#69 delfinek: To musí být nějaká blbost, to se mi nějak nezdá… To bych byla hodně naštvaná

7.4.2019 | 22:09:25
LindaPinda

Jamieho hlavně budou mít oba za mrtvého – utopeného… takže budou oba truchlit a skončí spolu opilí v posteli! Je to takový milý „blázinec“. V každém případě se toho Diana nebojí :)

#72 Whitewolf114 #79 berta #80 delfinek
7.4.2019 | 22:13:08
Whitewolf114

#71 LindaPinda: Co je tohle za blbost???????? To jako ne ale...... !!!

7.4.2019 | 22:16:46
Whitewolf114

Už žádný spoilery číst nebudu..... Akorát mě dokáží jen dost rozčílit… Nevěřím..

#78 berta
7.4.2019 | 22:23:09
Whitewolf114

Říkáte nějakou hloupost

#75 LindaPinda
7.4.2019 | 22:23:32
LindaPinda

#74 Whitewolf114: Jsem si jistá, že neříkám :)

#81 kuba2008
7.4.2019 | 22:40:58
Whitewolf114

Já vás už poslouchat nebudu, já uz ani nevím jestli ledový dech chci… Teď akorát vím možná věc která zacloumá celým dějem także skvělý

7.4.2019 | 22:46:32
pet_a

Uf, nesnáším spoilery a nesnáším, že na ně vždycky kliknu! Sakra, jestli je tohle pravda, tak to snad ani nechci číst… Nedovedu si to ani představit :-S.

#78 berta
7.4.2019 | 22:49:13
berta

#73 Whitewolf114:
#77 pet_a: Souhlasím , nevěřím , to snad není ani možné.

8.4.2019 | 7:20:15
berta

#71 LindaPinda: Děkuji pěkně za takový milý blázinec.

8.4.2019 | 7:21:50
delfinek

#71 LindaPinda: Ježkovy voči, to snad ani není možné. Co nám to ta Diana provedla ? :-( Tohle je teda hodně silný kafe. Jak jsem se na Ledový dech těšila, tak teď se bojím, bojím . . .

#81 kuba2008
8.4.2019 | 8:02:05
kuba2008

#75 LindaPinda:
#80 delfinek: Já se nebojím. Naopak se těším. Bude to zajímavé. Život přece přináší překvapení. Ta Diana ale umí překvapit.

8.4.2019 | 8:47:02
LindaPinda

Nechápu ten povyk. Podle mě je tahle situace nádherná! ! John bude s Jamiem alespoň sdílet stejné tělo, blíže se k němu už asi nedostane. Tedy tak bych si to alespoň představovala.

#83 kuba2008 #84 Whitewolf114 #85 delfinek
8.4.2019 | 10:55:12
kuba2008

#82 LindaPinda: Úplně souhlasím. Bude to velice zajímavé a vzrušující. Diana určitě z této situace vytěží maximum. Už se nemohu dočkat knížky.

#85 delfinek
8.4.2019 | 12:26:57
Whitewolf114

#82 LindaPinda: Tvůj názor nechápu ale beru to samozřejmě… Jenomže pro mě je to fakt strašný,. Ano, spisovatelka dostala velmi zajímavý nápad a ano, bude to napínavý ale tohle?? Ne… Tohle je na mě moc… Stačí, že byli ti dva odloučení 20let a ještě tohle…Já uz ani nevím, jestli chci ledový dech… Tedy jestli to bude z ledovýho dechu… Ledový dech chci ale strašně se ho teď bojím takže ne jenomže vím zásadní věc dopředu ale ještě na to teď musím pořad myslet a Claire mě zřejmě naštve a to dost, takže super :(

#85 delfinek
8.4.2019 | 13:33:32
delfinek

#82 LindaPinda:
#83 kuba2008:
#84 Whitewolf114: Tak já to mám někde mezi vámi. Na Ledový dech se stále těším a jak o tom od rána přemýšlím (a to jsem musela v práci hodně pracovat), tak tím víc. Jsem hrozně zvědavá, jak to Diana v tom příběhu uchopí. Stále si myslím, že je to síla, vždyť John je homosexuál. On a Claire se nikdy moc nemuseli, ale aspoň se respektovali. Spojovala je láska k Jamiemu. No, teď to spojení nabyde nového významu. :-) Už teď ale vím, že si opět pořádně propláchnu oční kanálky.

#86 Whitewolf114 #87 kuba2008
8.4.2019 | 16:59:39
Whitewolf114

#85 delfinek: „Spojení nabyde nového významu" „Budou oba sdílet stejné tělo" Ať to bude v ledovém dechu jak chce tohle co jste řekli mi připadá strašně divný a odporný. Ano, John je prý dost oblíbený a i já se snažila oblíbit si ho ale to teď už asi nebudu moct… Nevím proč, ale mě to strašně štve a je mi z toho spíš špatně než abych si uvědomila že je to vlastně „krásné" jak tady někteří říkáte… Promiňte ale chudáček Jamie a vy se tady rosplíváte nad tím, jak budou oba sdílet stejné tělo :) To je jako hrozný a opravdu se bojím až se Jamie vrátí živí a zjistí tohle, to bude něco na způsob filmu Pearl Harbor s Kate Bekinsale… Opravdu k breku

#89 kuba2008
8.4.2019 | 18:08:20
kuba2008

#85 delfinek: John je sice homosexuál, ale jak alespoň kdysi tvrdil, když se ženil, že je schopen uspokojit ženu, tak snad to dopadne. Ale osobně si myslím, že dojde na pouhé něžnosti. Budou se spíše navzájem utěšovat. Asi opravdu nějaká slza ukápne. Tak už aby byla kniha. Jsem čím dál, tím nedočkavější.

8.4.2019 | 18:22:34
Whitewolf114

Mě se to tak nelíbí :(

#90 pet_a
8.4.2019 | 18:35:43
kuba2008

#86 Whitewolf114: Děvče zlatý, nesmíš se do toho příběhu tak vžívat, nebo se utrápíš. Toto je jen fantazie Diany Gabaldon. Reálný život je jiný. I když někdy ještě podivnější. A Jamie se určitě vrátí a vše odpustí. O čem by jinak bylo další pokračování. Tak se těšme.

#91 Whitewolf114
8.4.2019 | 18:45:13
pet_a

#88 Whitewolf114: Souhlasím s tebou, taky z toho nejsem vůbec nadšená. Nevím, asi se s „novými“ poměry nejsem schopná smířit. I když připouštím, že to s tím tělem je poměrně poetické, ale…:-(

#92 Whitewolf114
8.4.2019 | 18:51:54
Whitewolf114

#89 kuba2008: To máte vlastně pravdu, tyto krušné dny odejdou a ti dva budou opět spolu šťastní a zamilovaní… Tak kde je ten ledový dech? :) :) Ať máme tyto smutné řádky za sebou… Nemyslete si, i mě to velmi zajímá ale nějak se nemůžu na tu situaci dívat jako vy

8.4.2019 | 18:52:56
Whitewolf114

#90 pet_a: Ano, je to příšerný ale musíme si jen přát ať tohle zlo skončí a jsme opět na stejné lodi… Ona Claire rozhodně nebude milovat Johna… O můj bože, to z ní tak odporně, ani nevím proč… Prostě Claire s… Ne! Na tohle opravdu myslet nechci… Jak to může vůbec ta spisovatelka Jamiemu s Claire dělat, copak si toho neprožili už dost když byli odloučení 20let? Jako hrůza už + ještě co se stalo Jamiemu v první sérii… No krutý fakt a ještě tohle, to mě opravdu štve

8.4.2019 | 18:58:39
delfinek

Teda co způsobil jeden odkliknutý spoiler. :-) Dnes je tu velmi živo. Myslím, že Diana by byla spokojená, že se tu rozpoutala taková debata o její knížce, kterou většina z nás ještě ani nečetla. Důležité je, aby vše dobře skončilo a Jamie s Claire byli opět spolu a šťastní, protože o to tu kráčí.

8.4.2019 | 21:37:47
Whitewolf114

A víte jistě, že to bude v ledovým dechu?

#95 LindaPinda
8.4.2019 | 21:59:38
LindaPinda

#94 Whitewolf114: No… vlastně to byla na začátku otázka, jestli je to z Ledovém dechu nebo odjinud. Teď, když je tu kvůli tomu takové rušno, ještě jsem zapátrala a omlouvám se, děj se odehrává až ve Vepsáno krví vlastního srdce.

#97 akko
8.4.2019 | 22:13:15
akko

Nevím, jestli to bude až tak, jak to tady všichni nastinujete. To bych taky nechtěla, to by fakt byla už asi Sodoma Gomora. Myslím, že to bude spíše formální, aby Claire ochránil. Že se zase dostane do nějakých pomluv či nařčení. Uvidime, uvidime.

8.4.2019 | 22:15:42
akko

#95 LindaPinda: Taky jsem to ted našla, že to bude až ve Vepsáno krví vlastního srdce.

8.4.2019 | 22:25:44
Whitewolf114

No a vy jste to tedy četla? (Vepsáno krví vlastního srdce) Pokud se nepletu tak tahle kniha je úplně poslední z těch co zatím Diana napsala

8.4.2019 | 22:39:52
kelpie

Já tomu nerozumím. Přečtete si spoiler a potom spekulujete o něčem, co jste ani nečetli. To, o čem tu píšete, se odehrává na konci sedmé knihy s přesahem do knihy osmé, kdy se už řeší jen následky. A ač jde o spoiler, asi už nemá význam ho takto označovat. :-( Ano, Jamie je považován za mrtvého, lord John uzavře s Claire sňatek, ale z toho důvodu, aby ji a celou rodinu ochránil před zatčením.Co se stane, to se stane. a Jamie z toho bude rozhozen. Chudák John bude ten, co to odnese nejvíce, ale čas vše srovná. :-D A já jsem snad srovnala tuhle diskusi do latě. :-D :-D

#100 kuba2008 #101 Whitewolf114
9.4.2019 | 1:28:40
kuba2008

#99 kelpie: Máte pravdu. Jsme moc hr. Já jsem také dodatečně našla upoutávku na poslední knihu, kde se píše, že Jamie se vrací z vodního hrobu a nejlepší přítel(zřejmě John)se oženil. Tak na to si ještě počkáme. ,,Vepsáno krví vlastního srdce", vyjde až příští rok.

#101 Whitewolf114
9.4.2019 | 11:32:13
Whitewolf114

#99 kelpie:
#100 kuba2008: Pravda… Proč to tu řešíme když jsem například já třeba teprve u hořícího kříže

9.4.2019 | 19:09:38
ivazik

Ani Brianna s Rogerem to nebudou mít snadné…

#103 Whitewolf114 #104 Whitewolf114
11.4.2019 | 13:20:13
Whitewolf114

#102 ivazik: Ne, že by mě ty dva nějak moc zajímali …spíš se těším až odejdou do své doby

11.4.2019 | 13:55:53
Whitewolf114

Nevím no, tenhle pár kdyby se navzájem podvedl tak ani trochu nešílím vzteky, možná jsem jim fandila ve třetí a na začátku čtvrtý řady (+ knihy) ale potom mi spíš začali hodně vadit takže…
#102 ivazik:

11.4.2019 | 14:00:37
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Cizinka pokračuje

Cizinka dostala osmou sérii, ta bude ale poslední

Cizinka dostala osmou sérii, ta bude ale poslední

Společnost Starz prostřednictvím videa oznámila, že se oblíbený seriál všech milovníků historie, Skotska, USA a ladných nohou v kiltech dočká osmé série. Bohužel vše dobré má svůj konec, takže osmá série bude pro seriál i tou finální.

Momentka

Momentka

Reklama

Nepřehlédněte

I druhou půlku sedmé série uvidíme na Netflixu

I druhou půlku sedmé série uvidíme na Netflixu

Zhruba za 14 dní nás čeká premiéra druhé poloviny sedmé série. Konečně. A dobré zprávy nekončí. V Česku a na Slovensku si Cizinku budeme moci opět pustit na Netflixu.

Plakáty k seriálu

Plakáty k seriálu

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama