I když byl Sharako Lohar v předloze muž, jeho ženská varianta v seriálu se taktéž povedla

I když byl Sharako Lohar v předloze muž, jeho ženská varianta v seriálu se taktéž povedla

V posledních letech je v kurzu vytvářet ženské varianty mužských postav. Někdy se to nepovede, někdy ano, Sharako Lohar je jednoznačně druhý případ.

11 4
17.8.2024

Ve finále druhé řady nám byla představena admirálka Sharako Lohar, kterou Tyland Lannister přesvědčil o tom, aby s ním plula do Západozemí a pomohla mu v boji proti černým. Chtělo to sice trochu usilovného přemlouvání, nicméně se to Tylandovi nakonec povedlo, a tak na začátku příští série budou mít zelení výraznou námořní i pozemní posilu.

V knižní předloze je Sharako Lohar admirálem, tedy mužem, nicméně seriál se rozhodl tuto postavu z nějakého důvodu obsadit ženou. Ať tak bylo učiněno z libovolného důvodu, seriálu to ve výsledku prospělo. Abigail Thorn, která tuto postavu hraje, se jí zhostila výtečně. A my se moc těšíme na to, co dalšího nám přinese, protože už v prvním díle na sebe dokázala řádně upozornit.

(Změna pohlaví u této postavy zřejmě nebude nikomu vadit. Foto: HBO)

Herečka neskrývala své nadšení z toho, že je součástí seriálu: „Hraní této postavy mě opravdu baví, víc jsem se doposud nebavila. Mocné ženy jsou jedním z témat druhé série. Sharako představuje ženu, která je mnohem víc, než si o ní všichni v jejím okolí myslí.“

Hned po premiéře diváci neskrývali své nadšení z obsazení této postavy, protože na sociálních sítích psali o tom, jak je skvělá. Někteří si dokonce utahovali z toho, jak moc je svým vzhledem podobná Daariu NaharisoviGame of Thrones, když ho ve třetí řadě ještě hrál herec Ed Skrein.

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /23

Punisher bude trestať

HBO mám předplacené už několik měsíců, na rozdíl od Disney je to služba, která mi má co nabídnout. Proto mě více mrzí, jak postupně LGBT agenda a woke organizace tlačí HBO do něčeho, čím tato služba asi nechce být. A čím chce být, to neví ani ona sama – je tam od všeho trochu.

LGBT agenda dosáhla toho, že některé postavy budou obsazeny gayi, lesbičkami a transsexuály. Ve většině případů to nemáte šanci zaznamenat, protože HBO to na rozdíl od jiných služeb nedělá tak okatě. Je to jako mazat historii na PC, které používáte jen vy; cítíte ten stud, i když vám všichni okolo říkají, že je to normální a že to dělají všichni.

Takovou hanbou, kterou HBO představilo, je postava admirála Lohara. V předloze je to muž, ale tvůrci si myslí, že tato postava nebude mít takovou váhu, aby diváky nějak pobouřila, protože jde o vedlejší postavu, na které si vyzkoušeli takový zásah a splnili tak nařízení, které jim LGBT agenda předepsala. Pojďme si to teď nějak shrnout, aby to dávalo smysl a abychom se nezamotali. V předloze je, jak už jsem napsal, admirál Lohar muž, ale v seriálu ho zjevně prezentují jako ženu. Na tom by nebylo nic zvláštního, protože se běžně stává, že mužské role hrají ženy (Ghostbusters, Dannyho parťáci, všechno propadáky). Jenže v tomto případě je herec, který tuto ženskou postavu hraje, muž. V seriálu se snaží zobrazit silnou ženskou postavu, protože jde o postavu, která má autoritu a muži ji poslouchají. Feministky by mohly radostí skákat, než zjistí, že je to ve skutečnosti muž. Už rozumíte té absurdnosti a zamotání se do vlastní sítě propagandistických LGBT a woke hloupostí? Tento případ je naprosto absurdní a uráží všechno a všechny. Na jedné straně zde máme napsanou silnou ženskou postavu, ale hraje ji transsexuál, čímž urážejí ženy, protože raději obsadí muže, aby hrál ženu, než aby to sakra hrála žena. Urážejí muže, protože kvůli woke kvótám nahradí typickou mužskou postavu ženou, a urážejí i LGBT komunitu, protože popírají tranzici a ignorují jejich příslušnost k LGBT a vykreslují tuto postavu jako ženu, která asi jen vyrůstala mezi muži.

Tuto situaci považuji za nevídanou absurditu.

#10 frixtr
redaktor
17.8.2024 | 10:14:14
Punisher bude trestať

Tvůrci chtějí mít v seriálu silné ženské postavy, které ale musí hrát muži! Vidíte to, ženy? Muži vám přebírají soutěže krásy, vaši sportovní kategorii a teď už začínáte být zbytečné i v herectví. Stačí najmout transsexuály a je to. Už jen vyřešit to rozmnožování a budete úplně bezpředmětné.

redaktor
17.8.2024 | 10:17:33
Ann Taylor

Jo, u Sharako Lohar(a) fakt bylo úplně jedno, jestli je to muž nebo žena, šlo jen o pár zmínek, ve kterých na tom nijak nesešlo, a tady postavu navíc evidentně spojili s Racalliem Ryndoonem, který byl natolik výstřední, nepředvídatelný a vlastně nedefinovaný pohlavím, že i to skvěle funguje. Mně se to líbí. Jen jsem zvědavá, jestli dojdou až k regentství a nějak ji coby Ryndoona zpracují i dál.

webmaster
17.8.2024 | 10:40:30
Orchoose

Punisher uz jen to meno je cringe, mozna kdybys nebral steroidy a nescvrklo se ti pero tak by ses tak strasne nezajimal o to co maji herci mezi nohama, ale pro lidi jako si ty je to to hlavni na kazdem serialu:D Usmevne jak se snazis zakryt svoji hloupost a predsudky za snusky pseudo intelektualch zvastu tvůrci si myslí, že tato postava nebude mít takovou váhu, ty vis hovno co si tvurci mysli ty namachrovana nulo jen si to priznej. Tvuj nejvetci uspech v zivote bylo si idelat proteinovy shake. Pry tvurci si mysli:D:D:D i am dead:D

17.8.2024 | 11:55:37
Orchoose

(" tvůrci si myslí, že tato postava nebude mít takovou váhu " je citace melo to byt v uvozovkach ale potoze tady tu stranku delal nejaky idiot nejde pouzit pulka symbolu v komentech.

17.8.2024 | 12:00:52
Punisher bude trestať

Ty jsi byl asi šikanovaný celou střední od svalovců, že teď máš komplexy. K těm pseudoblábolům by ses nikdy nebyl schopný vyjádřit, protože na to nemáš dostatečnou inteligenci a tvůj příspěvek je toho důkazem.

redaktor
17.8.2024 | 13:26:01
makishek

to jsou takove bláboly, že ani nejde slovy vyjádřit, jaký je pan punisher ignorant. to je jako by někdo nazvracel do generátoru náhodných slov.

17.8.2024 | 18:44:01
klokin

Předlohu jsem nečetl, takže nemohu srovnávat případný přínos té změny. Postava působí rozhodně sympaticky, ale nápad se zápasem v blátě je vysloveně debilní, bez ohledu na to, jestli vychází z předlohy, nebo ne. Tipuji, že nevychází. Působí totiž stejně nepatřičně a nepromyšleně, jako improvizovaná líbačka na konci předešlého dílu. Jakoby v závěru natáčení epizody, když už jsou všichni unavení a slabí, přišel nějakej politruk a vynutil si dodatečně svůj přílepek do jinak solidně odvedené epizody.

17.8.2024 | 19:23:19
Tony-Z

Jasně, peníze od BlacRocku nesmrdí a začlěněním Sharoko Lohar/a do seriálu se podařilo odtrhnout hned několik kolonek, čímž přistály na účtu tvrdé dolary. A musím uznat, že Oliver Thorne se zhostil úlohy ženy vlastně o dost přirozěněji, než Emma D'Arcy. Fakt jsem si u něj až do přečtení příslušných článků neuvědomil, že je to chlap.
Takže za mě ok. Linka Tylanda a Sharako je vlatně to nejnápaditější, co S02E08 nabídla, což zmiňuji i v nerevidovaném hodnocení. Je to celé špatně? Jo. Narazí to někdy na ekonomickou realitu? Pravděpodobně. Každopádně tentokrát to vyšlo dobře.

17.8.2024 | 23:24:35
frixtr

#1 Punisher bude trestať: ojé, další latentní gay, který si to zjevně nechce přiznat a tak má potřebu řešit co má kdo mezi nohama :D Proč máš potřebu řešit pindíky ostatních? Soustřeď se na ten svůj, kašpare.

#18 Felix Jaeger
17.8.2024 | 23:25:18
Punisher bude trestať

@frixtr Ano, každý, kdo má jiný pohled na věc než LGBT, je homofob, latentní gay, člověk s traumatem a podobně. Tahle chorá agenda a její členové si nějak nedokážou přiznat, že existují zdravě smýšlející lidé, kteří jsou schopni se zamyslet nad jádrem tohoto problému a prezentovat věci, se kterými mají problém.

Nevím, jestli má smysl reagovat na trolly v diskusi, obvykle to je jen deprimovaný jedinec, který přijde člověka urazit, zanechá komentář a pak se jde schovat někam do úkrytu, kde mu nikdo citově neublíží, protože se jedná o křehkého a bojácného jedince.

Věcná diskuse dostává na frak, užiteční idioti nejsou schopni se vyjádřit ani k jedné věci v příspěvku, což naznačuje, že nejsou dostatečně inteligentní, aby mohli reagovat na takto komplexní druh příspěvku, který zasahuje do témat, která jsou sama o sobě kontroverzní.

Přikládám otázku, na kterou chci odpověď od níže uvedených šašků:

1. Proč nemůže hrát silnou ženskou postavu prostě žena, a místo toho ji musí hrát muž?

Odpovím si sám, protože odpovědi se nedočkám: Protože vliv LGBT agendy zasahuje každý moderní seriál, který vzniká, a tvůrci musí dbát na to, aby takové postavy nebyly vystaveny nepříjemným situacím. Pokud by měla nějaká LGBT postava zemřít drastickou smrtí, tak se to prostě vyškrtne. Příkladem je Corlysův syn, který místo toho, aby byl ubodán, jak to bylo v předloze, odjel na gay dovolenou. Zde je vliv agendy dost značný.

redaktor
18.8.2024 | 7:42:05
Lovecour42

Punisher v mých predstavach: 25 let, panic, bydlí u rodičů, učnák, 160cm, 110kg. Každopádně zdravě premyslejici jedinec a filmový producent a režisér na volné noze ;)

18.8.2024 | 9:54:08
Punisher bude trestať

@lovecour42 Jop, všechno sedí, jen to panictví jsem ztratil s tvojí sestrou, hnusná jak noc, ale když máš 160 cm a 110 kg, tak si moc vybírat nemůžeš.

#14 Lovecour42
redaktor
18.8.2024 | 10:20:07
Lovecour42

#13 Punisher bude trestať: Jak jsi mi tema svýma komentářema u každého článku otravný tak musím přiznat že teď jsi mě i upřímně rozesmál:D Nice one! Tak doufám, že ty komenty jsou jen troling a ve skutecnosti nejsi úplný debil…

18.8.2024 | 10:44:59
PecaCZE

Já jsem zase doufal, že ho rodiče zamknou zpátky do sklepa potom co skončí HotD. Bohužel, kam přijde tam se mu lidi jen smějou. Ten nikdy v životě nepochopí, že si nestačí hrát se slovy… obsah musí být inteligentní, formulace opravdu nestačí.

18.8.2024 | 12:56:26
xkatty

Dnes už mi to asi nedá… X týdnů tu čtu komentáře pod každým článkem s nadějí, že tu najdu debatu přiměřenou tématu. Místo fanoušků seriálu tu vidím Punishera – který evidentně miluje dlouhá a dobře znějící slova a jen jeho poznatky mají váhu. Pak tu máme 3–4 lidi co nedělají nic jiného než pindají na Punishera. Založte si skupinový chat a hurá do sedel. Nevím kdo je admin, jestli to tady vůbec někdo koriguje, ale lidi tohle nemá být každodenní diskuze o tom, kdo je větší pí.. Kde jinde než tady by měl člověk debatovat o seriálech, předávat si poznatky z děje?! Tohle je fakt ill ????

18.8.2024 | 14:13:01
Punisher bude trestať

Je to pravda, asi jsem jediný člověk, který se snaží vyjadřovat k článkům a prezentovat prostřednictvím diskuse svůj pohled na dané téma. Napíšu svůj názor a tím to pro mě obvykle končí. Bohužel se najde pár jedinců, kteří místo toho, aby se snažili nějak věcně, rozumně a argumentačně příspěvek napadnout, napsat, s čím konkrétně nesouhlasí, proč se mýlím, a představit svůj názor, tak místo toho začnou nadávat, urážet a podobně.

Podívejte se na posledních 15 diskusí a najděte nějaký příspěvek, kde jsem já jako první na někoho reagoval a začal urážet. Takový příspěvek neexistuje a ukazuje, jaký druh uživatelů je toxických.

Moderátoři píší články, já si vyjádřím svůj názor a nechte mě žít, proboha, to nemáte nic jiného na práci, než někomu cpát svůj idiotský názor…

Podívejte se na posledních 15 diskusí a najděte nějaký příspěvek, kde jsem já jako první na někoho reagoval a začal urážet. Takový příspěvek neexistuje a ukazuje, jaký druh uživatelů je toxických.

Moderátoři píší články, já si vyjádřím svůj názor a nechte mě žít, proboha, to nemáte nic jiného na práci, než někomu cpát svůj idiotský názor…

redaktor
18.8.2024 | 15:02:03
Felix Jaeger

#10 frixtr: ak je to latentny gay, nemal by si utocit na clena LGBT+ komunity, je to homofobne v anglicku by si uz bol sudeny. sa spamataj

18.8.2024 | 22:19:07
makishek

osobně mi nijak nevadí, že sharako lohar hraje transgender herečka (ano punishere, žena). zvlášť když se rozhodli spojit tuto postavu s racallio ryndoonem, který je i v martinově předloze genderqueer. spíš mi vadí, že obsadili někoho, kdo absolutně neumí hrát. pak to dopadá tak, že herečku kritizují hejna transfobů, což ale potápí jakoukoli (oprávněnou) kritiku.

celá ta scéna v bahně a představení postavy se opravdu minuly účinkem, jako bych si pustila nějaký random díl xeny a ne finále hotd.

19.8.2024 | 7:26:23
Punisher bude trestať

@makishek Tak to si běž pustit film Policajt ze školky s Arnoldem Schwarzeneggerem, tam ti i malé dítě dokáže vysvětlit, jaký je rozdíl mezi mužem a ženou. Ve tvé školce to evidentně nezvládli a táhne se to s tebou dodnes.

#21 makishek
redaktor
19.8.2024 | 7:42:50
makishek

#20 Punisher bude trestať: v pohodě, sejdeme se na nějakém meetingu SPD, až to bude okamura vysvětlovat, třeba se mi tak zázračně rozsvítí jako tobě <3

19.8.2024 | 12:23:47
risker

Vysral bych se na psaní článku… Nemáš na to!

19.8.2024 | 16:55:56
puf

Hele ten článek mi připadá hodně zaujatý. Autorovi se to líbilo, moc nerozvedl proč a rovnou k tomu připsal, že se to určitě líbí všem. Co si z toho mám vzít?

Chci nějaké zajímavé informace, nebo aspoň argumenty, tady ale někdo čistě vyjadřuje svůj vkus divným způsobem

20.8.2024 | 18:56:22
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Přehled důležitých rodů, které sehrají roli v občanské válce mezi Targaryeny

Přehled důležitých rodů, které sehrají roli v občanské válce mezi Targaryeny

Ani seriál House of the Dragon se neobejde bez početného množství rodů. Které rody, jež známe už ze seriálu Game of Thrones, zasáhnou do války? A které nové rody nám naopak budou představeny?

Reklama

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů a filmů









Reklama