Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

V další epizodě bude Euron zatraceně krutý, prozradil jeho představitel

V další epizodě bude Euron zatraceně krutý, prozradil jeho představitel

Z předchozí epizody nám určitě v hlavě utkvěla především závěrečná bitva na moři, ze které jako jednoznačný vítěz odešel Euron. A my se nyní můžeme o této postavě dozvědět něco více díky rozhovoru s jeho představitelem, dánským hercem Pilou Asbækem.

37 1
29.7.2017

Zajímá vás, jak vůbec herec Pilou Asbæk získal roli Eurona Greyjoye? Zde je krátký příběh z konkurzu.

Byl jsem velký fanoušek seriálu. Když jsem se o roli dozvěděl, udělal jsem průzkum a začal jsem číst knižní pasáže, kde byl Euron Greyjoy zmíněn, abych byl připraven na konkurz. Ale nevěděl jsem, že to moji agenti podělali a dali mi pouze jednu část textu. Takže když jsem to předvedl, řekl jsem: ‚Dobrá, chlapi, díky moc. Bylo super vás potkat.‘ A oni reagovali: ‚Kam jdete? Předvedl jste jen 40 % konkurzu.‘

Redaktor na to reagoval slovy, že jeho výkon tedy musel být výborný, když chtěli, aby zůstal a dokončil celý konkurz.

Očividně. Dobré bylo, že potom všem už jsem nemohl být nervózní. Jak víc bych to mohl ještě podělat? Nevěděl jsem, co říkat, tak jsem začal improvizovat. Zakončil jsem to tím, že jsem políbil chlápka vedle mě. Byl jsem celkem zoufalý.

(Excentrický Euron v trůnním sále)

Nyní ale už k postavě Eurona. Euron chce nyní uzavřít spojenectví se Cersei, které slíbil, že ji nejdříve donese nějaký dar. Co na toto spojenectví říká Pilou?

Když Euron něco řekne, věří tomu. Ve scéně s Nikolajem a Lenou Euron myslel každé jediné slovo vážně – od doby, co byl malý, si chtěl vzít nejkrásnější ženu na zemi. Pokud se podíváte na Cersei a to, jak ji Lena znázorňuje, je to neuvěřitelně nádherná a mocná žena. Není nic víc sexy než mocná žena, která si vystačí sama.

Pro zajímavost zmíníme, že Pilou se znal s Nikolajem, představitelem Jaimeho Lannistera, již před natáčením seriálu. Oba dva jsou původem Dáni a Pilou shledává za divné, že jejich první společná scéna byla v angličtině.

Euron je nyní samozřejmě porovnáván s dvěma ikonickými záporáky, kterými Ramsay Sníh a Joffrey Baratheon nepochybně byli. Avšak cílem Piloua, Dana a Davida je vytvořit naprosto jiný druh padoucha.

Joffrey a Ramsay byli čirým zlem. Mým úkolem není jít ve stejných šlépějích. Oni byli definicí zla. Eurona tak nevidím, on je i člověk. Spolu s Danem a Davidem jsme chtěli vytvořit nový druh padoucha. Záporáka, o němž si řeknete, že to je podělaný pitomec, ale sakra úžasný, někdo, kdo vás pozve na drink, vyspí se s vaší ženou a nakonec vám dá facku. Je to v jeho DNA. Je to jeho přirozenost. V bitvě na moři můžeme vidět naprosto jiného Eurona než toho u železného trůnu. Tohle je borec, který nic neřeší.

(Euron v ráži)

Teď se posuneme ke zmíněné bitvě na moři, k níž došlo v závěru epizody" Stormborn":epi­sode:28107. Theon Greyjoy složitou situaci vyřešil skokem do vody. A co Euronovi proběhlo hlavou, když viděl, jak Theon skáče?

Věděl to. Můžete to slyšet v jeho smíchu. Chtěl Theona zlomit a vidět to ponížení. Nebo lépe, chtěl, aby se Theon postavil sám za sebe. Protože proč Euron nezabil Yaru? Měl ji zabít! Nebo měl zabít Theona. Myslím, že chtěl, aby se stali tím, co mají v krvi: Greyjoyem. Tohle je zajímavější než to, že je chce jen zabít.

A jaké jsou plány pro Yaru, kterou Euron zajal?

Myslím, že si ji chce nechat pro zábavu. Myslím, že mrtvá Yara bude k ničemu. Vždy si chce nechat něco, s čím by mohl vyjednávat. To je důvod, proč není čirým zlem. Myslím, že pro něj je to hra. Hru miluje víc než výsledek.

(Euron zajal Yaru)

A každý má nepochybně ještě živě v paměti dokonalý Euronův smích, který epizodu zakončil. Zde se jednalo o improvizaci a zkoušelo se, co zafunguje lépe.

Udělali jsme scénu, kde jsem ji políbil a to nefungovalo. Udělali jsme verzi, kde jsem jí olízl obličej a řekl něco hloupého, což také nefungovalo. Mě napadlo, že by tohle mohla být jediná příležitost v mé kariéře, kdy bych mohl použít ten nejzvrácenější smích. Pro příběh to mělo stejnou hodnotu jako polibek nebo olíznutí. Prodá to Theonovo a Yařino ponížení.

A na úplný závěr si necháme lákadlo na další epizodu. Redaktor se zeptal, zdali herec může říct, čeho se v sedmé sezóně ještě dočkáme.

Mohu vám říct jednu věc. Bude to lepší a lepší. V další epizodě bude zatraceně krutý.

Jak vás postava Eurona baví? Co říkáte na jeho výkon v závěru epizody Stormborn?

Foto: HBO

Diskuze /51

Punisher bude trestať

Yara zije? To je mi ale prekvapenie… sledujte sceny pozorne…

Dufam, ze ju ponizi, bude potrebne ju zlomit.

redaktor
29.7.2017 | 9:20:02
svina

Už i jinde jsem viděl, že Eurona srovnávají na úroveň Joffa a Ramsayho. Já bych ho s nimi vůbec nesrovnával. Oni byli zakomplexovaní sadisti, Euron je lstivý, inteligentní a sadistický.

#4 Kvitovka
29.7.2017 | 9:49:46
Tomoso18

Ja by som Eurona zatiaľ s nikým neporovnával… Joffrey i Ramsay boli stelesnené zlo, ale Euon mi tak nepripadá… Ide si za svojim cieľom, ale trochu inak ako ostatní… Nevideli sme zatiaľ veľa scén s ním, ale mám z neh pocit, že skôr ako sadista je sociopat… Zabije brata, aby sa dostal k moci, po krádeži lodí sa rozhodne zabiť svoju neter a synovca… Je krutý, ale nie nad nevyhnutnú mieru… Joffrey nechal zabiť Nedda a potom ešte týral Sansu pohľadom na jeho odseknutú hlavu; zo zábavy umučil Rose; nechával mlátiť Sansu… Ramsay Theona mučil hrozne dlho; Sanse ukázal tú umučenú starenu; pohrával sa s Rikonom a až potom ho zastrelil… Euron taký podľa mňa nie je… Zabije kde-koho, ale urobí to rýchlo a efektívne… Preto je podľa mňa trochu iný druh maniaka ako ostatní dvaja… Jeho druh vystupovnia ma baví… Ale číslo 1 je u mňa Ramsay… Ten bol šokujúco zlý, že človek sa tešil na každú scénu s ním…

29.7.2017 | 10:04:24
Kvitovka

#2 svina: Ani Joff a Ramsay se nedá úplně srovnávat. Joff byl úplnej dem.ent neměl ani špetku smyslu pro diplomacii nebo strategii. Ramsay ukázal že není úplně hloupý.

29.7.2017 | 10:05:02
danho123

Euron bol v tej bitke super a myslím si že si ho ešte užijeme.

29.7.2017 | 10:38:19
Okantehan

taky nejak nechapu . . . proc by si nechaval Yaru, ktera se houpe na pridi lodi . . .

#7 Nina317 #22 mr_bungle
29.7.2017 | 10:40:03
Nina317

#6 Okantehan: Yara je ziva :D ved v dalsej epizode ju bude viest zviazanu za konom :D na lodi sa hupe ta jedna z piesocnych hadov :D si pridaj jas na monitore, ked na to zle vidis :D

#20 benjik #31 Okantehan
29.7.2017 | 10:55:40
Argetlam Královrah

To máte tím, že to sledujete v mizerné kvalitě. Kdybyste se dívali na Full HD jako já, tak to máte lepší ;)

#10 Stardos
29.7.2017 | 11:27:42
Stardos

Ramsay se nedá označit za čiré zlo. Joffrey se už takový narodil. Měl opravdu bezproblémový život, nic z něho nemohlo udělat to, kým byl. Ramsay se takhle nenarodil, udělal to z něho až jeho život, stejně jako s Euronem. Přesto jaký Ramsay byl, špetka člověka v něm přesto byla. Zatím se od Eurona liší tím, že oba si to zabíjení vychutnávají jinak

29.7.2017 | 11:28:19
Stardos

#8 Argetlam Královrah: Pokud dává člověk pozor, dojde mu, že to musí být ta SS, co byla uškrcena :D

#12 Argetlam Královrah
29.7.2017 | 11:29:15
Arrow123

Euron je dobrý záporák ale na Ramsayho nemá. Hlavným záporákom seriálu je v súčasnej dobe Night King. Ten predstavuje najväčšiu hrozbu pre Westeros.

#24 Lubochester
29.7.2017 | 12:30:23
Argetlam Královrah

#10 Stardos: Já nevím, jak říkám, sledoval jsem to ve full HD, takže jsem docela dobře poznal, že to není Yara, když jsem si to musel pustit 2×.

#14 Stardos
29.7.2017 | 12:43:42
Nikolperse

Joffrey bol nevzdelaní rozmaznaný parchant, preto bol zlý. Ramsey bol zlý preto, lebo i jeho vlastný otec sa na neho pozeral ako na niečo druhoradé a zbytočné. Euron nie je zlý. On ide iba za tým čo chce a urobí preto všetko čo uzná za vhodné.

#15 Argetlam Královrah
29.7.2017 | 12:45:22
Stardos

#12 Argetlam Královrah: Nemluvím o kvalitě, ale o sledování toho, co se tam děje :D Euron uškrtil jednu ze SS, takže i bez kvality musí člověku dojít, že je to ona

#15 Argetlam Královrah
29.7.2017 | 12:49:47
Argetlam Královrah

#13 Nikolperse: Ne. Oba byli prostě psychicky narušení a takoví se už narodili. To není o výchově ani přístupu rodičů k nim.

#14 Stardos: Ani Stannisovu smrt neukázali, a přesto víme, že je mrtví. Neukázali ani Tommenovo tělo a přímo jeho smrt a přesto víme, že je mrtví. Proč by to nemohli udělat i s Yarou? Takže dokud jsme neviděli Yaru v traileru, tak to jisté nebylo (že není mrtvá, ne že to tam nevisí ona).

#16 Stardos #17 tap #18 Alzhaimer #19 Tomoso18
29.7.2017 | 13:02:04
Stardos

#15 Argetlam Královrah: Jejich smrt a tělo neukázali, ale víš, že mrtví jsou. Yaru pouze držel, kdyby ji měl zabít, ukážou tam alespoň náznak jako u Stannise :)

29.7.2017 | 13:18:32
tap

#15 Argetlam Královrah: tak to hrubě nesouhlasím. Z Joffreyho to udělala svojí stupidní výchovou Cersei. Stačí sledovat rozhovory Cersei x Joffrey – jak ho přesvědčuje, že všichni jsou podřadní a nepřátelé, jak mu cpe do hlavy, že je král a může si dělat úplně cokoliv se mu zachce… Vážně mi chce někdo tvrdit, že by ho Tywin vychovával stejně a vychoval z něj stejnýho rozmazlenýho spratka bez úcty k životu?

To totiž Joffrey je. Není to žádnej superpsychopat a sadista. Je to obyčejnej nezvládnutej rozmazlenej fracek, kterej je shodou okolností král, kterýmu všechno projde. Takže toho zneužívá, chová se jako idiot (vlastně jako Cersei, což je totéž) a jedinej, kdo mu to nežere a má ho na háku je Tyrion, jenže Tyrionem Cersei pohrdá, ergo jím pohrdá i Joffrey. Tywin se ho později snaží aspoň trochu vychovat, ale vidí, že na něm Cersei napáchala takový škody, že nad ním zlomí hůl a vládne sám, místo aby to učil Joffreyho.

Asi nejukázkovější scénou je rozsekání knížky na svatbě. To není chování psychopata, to je chování rozmachance bez úcty k jiným lidem.

29.7.2017 | 13:24:03
Alzhaimer

#15 Argetlam Královrah: Jak někdo může být schopný napsat, že je mrtví? Když už, tak mrtvý. Jinak dost debilní příklad ohledně Tommena, skočil z okna z nějakých 30 metrů minimálně, to těžko kdokoliv může přežít. A u Stannise taky nevíš, zda je po smrti, dost teorií naznačuje, že stále žije. Nikdo se plně nenarodí psychicky narušený, to je totální hloupost co píšeš. Může tam být akorát základ, který se časem ukáže v důsledku různých vlivů.

#21 Tomoso18
29.7.2017 | 13:25:59
Tomoso18

#15 Argetlam Královrah: Áno, ale už na jar sme videli pár fotiek z KL, na kotrých bola Yara v reťaziach… Treba si spájať info dokopy…

29.7.2017 | 13:44:59
benjik

#7 Nina317: Přesně tak. Na přídi lodi jsou píseční hadi.

29.7.2017 | 13:45:44
Tomoso18

#18 Alzhaimer: Zabudol si, že Roose Bolton i samotná Brienne potvrdili jeho smrť? Bolton sa pýtal Ramsayho, že kto ho zabil (Ramsay nevedel, ale ľutoval, že nie on) a Brienne na Čiernom hrade sa sama priznala Davosovi a Mellisandre…

#25 Alzhaimer
29.7.2017 | 13:47:49
mr_bungle

#6 Okantehan: To jste všichni slepí, nebo co? Na přídi lodi byly Nymeria a Obara. Ellarii, Tyenne a Yaru vezme Euron do KL, jak víme z uniklých fotek z natáčení.

https://i.ytimg.com/…sdefault.jpg

http://watchersonthewall.com/…6/12/6-1.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/…c0fa0e52.jpg

#23 Kolousek001
29.7.2017 | 13:53:27
Kolousek001

#22 mr_bungle: Ty dvě jsou nějhaký rozesmátý, na to že je zachvíli znásilní a rozčtvrtí Hora :D :D

#32 WindomEarle #45 brandiss
29.7.2017 | 13:57:42
Lubochester

#11 Arrow123: Nemôžem s tebou súhlasiť, že hlavný záporák je night king a to preto, že motivácia prečo sa mŕtvy vydali za zeď nebola doteraz odhalená. Nakoľko sme videli jeden pohľad späť, kde deti lesa svojimi čarami stvorili night kinga, bude pravdepodobne jeho konanie spojené s nejakými starými dohodami, nevyriešenými účtami z minulosti alebo porušeniami dohôd, ktoré mohlio byť uzavreté dávno pred príbehom, ktorý sledujeme. Ako príklad uvádzam napríklad možnosť, že územie za zdí malo byť výlučne pod vládou bielych chodcov a to porušili ľudia, keď tam začali žiť divokí…alebo, že hranicu bude strážiť rod Starka, ktorý sa podieľal na budovaní zdi. Z toho dôvodu, že boli tieto dohody porušené, môže night king mašírovať za zed, aby si to ujasnil alebo dokonca potrestal porušenie týchto dohôd. Z tohto pohľadu sú najväčšími záporákmi ľudia v zápodozemí, ktorí si nectili túto dávnu dohodu :)

#26 tap #29 Arrow123
29.7.2017 | 14:09:49
Alzhaimer

#21 Tomoso18: Nezabudol, ale Bolton ho nezabil, ani se k němu nepřiblížil, takže to nemohl vědět. A Brienne jim jednoduše mohla říct, že je mrtvý z jediného důvodu. A to proto, že ho poslala pryč, ušetřila a prostě jen nechtěla, aby o tom kdokoliv jiný věděl, ani jeho služebníci.

#27 Kometa
29.7.2017 | 14:32:12
tap

#24 Lubochester: Divocí jsou za zdí stovky let a WW přišli teď. Stejně tak Starkové na začátku příběhu vládnou severu a přesto přicházejí WW. Tohle nebudou ty důvody. Ale máš pravdu, že motivace NK bude asi klíčovou informací.

Viděl jsem pár videí o teoriích, proč WW přicházejí po tisících let, kdy nechali Západozemí na pokoji.Asi nejpřesvědčivější mi přišlo, že přicházejí pro Brana, protože ten může na jednom ostrově v Západozemí oživit magii dětí lesa (je jich tam pár posledních – teda v knížkách, nevím jak v TV). Ale jsou to jen teorie, zatím nikdo neví, o co NK jde.

#34 Argetlam Královrah
29.7.2017 | 14:41:00
Kometa

#25 Alzhaimer: Ano,poslala pryč a on jako král poslech „potulnou“ rytířku a zmizel :D

#30 Alzhaimer
29.7.2017 | 14:51:03
sFík

Joffrey byl názornou ukázkou toho, proč byla značná část Targaryenů šílených, že to nebylo „rodem“ ale tím že to byli plody incestu. Stejně jako Joff zrozený z incestu Jaimeho a té krávy.. Kdyby to bylo „výchovou“ tak by byli šílení i Myrcella a Tommen, kteří byli pravým opakem Joffa. I Tyrion to říká Cersei v seriálu že šílenost u Targaryenů byla značná a že Cersei selhala pouze z jedné třetiny čili že jediný Joff se jí vymknul z ruky a nemohla s ním ani ona manipulovat. To že stála za prd i jako matka je teda fakt taky.

Každopádně Joff, Ramsay.. to jsou pro mě záporáci celého seriálu i knih. Eurona už beru jako vatu. Je tam aby umřel a trochu pošmrdlal děj.. Víc bych v něm nehledal!

#35 Stráťa
29.7.2017 | 14:58:42
Arrow123

#24 Lubochester: Ja to vidím skôr tak, že Deti lesa vytvorili chodcov aby ich chránili pred ľuďmi ale vymklo sa im to z rúk a teraz chcú zabiť všetkých ľudí za každú cenu.

29.7.2017 | 15:27:46
Alzhaimer

#27 Kometa: Zlomený, čarodějka ho opustila, dcera a manželka obě po smrti, půlka armády utekla, druhá mrtvá. Kdyby se kdekoliv ukázal popravili by ho. Tak co jiného mu zbývalo? A král nikdy nebyl pokud vím :-D

#47 Trepy
29.7.2017 | 16:07:16
Okantehan

#7 Nina317: ok, vycistil jsem si monitor radeji :D :D

29.7.2017 | 17:19:17
WindomEarle

#23 Kolousek001: rozesmaty? a neprijde ti divny, ten clovek v cepici a v ksiltovce ? :D

29.7.2017 | 17:41:31
megary

Mňa len nebaví ako jedného kokota musí vystriedať okamžite ďalší… Aj keď ma teraz všetci za to zožerú lebo Ramsayho skoro každý miloval. Ja mám Iwana Rheona rád a pritom mi Ramsayho postava prišla trápna a zbytočná. Vymyslená len preto aby nevyšumelo to miesto po Joffreym a aby to nebolo až tak okaté, bolo treba aby bol ešte väčší psychopat. Nevadilo by mi, keby si Sansu vzal proste jeho otec a bol k nej len necitlivý a hrubý a Theona vykastroval za trest, nie v rámci nejakej hry. Eurona ale i tak milionkrát radšej, než Ramsayho – omyl kníh aj seriálu.

#35 Stráťa
29.7.2017 | 18:27:29
Argetlam Královrah

#26 tap: Zajímavé. Já vždy bral za zřejmé, že Bílý chodci se prostě probouzí, když je největší zima, tedy po dlouhém létě. Po dlouhém létě vždy přichází dlouhá zima. Můžeme si říct, že Bílý chodci můžou ovlivnit délku zimy, ale nedokážou ovlivnit délku léta, to už ovládá příroda, takže se prostě probudili, protože jim to v tu dobu nejvíc hrálo do karet. Asi NK nemohl čekat, že dokáže nastolit věčnou zimu během pár měsíců, proto čeka až do teď, kdy mu do karet hraje i samotná příroda.

29.7.2017 | 19:22:26
Stráťa

#28 sFík: Takže i když jsou všichni tři plodem incestu, muže být jeden šílenej a dva normální. Zatímco výchovou nemůžou bt povahově odlišní? Nemůže v tom hrát roli to že nejstarší syn je vychováván jako nástupce a hlava rodu (v jeho případě království) zatímco ostatní potomci jsou vedeni k poslušnosti aby šlo dcery provdat do dohodnutých manželství a mladší synové byli ochotni následovat vedení nejstaršího a tím nedocházelo k bojům o moc a dělení rodového majetku…

#33 megary: V knihách to na sebe všechno navazuje trošku jinak. Jinak za omyl knih i seriálu považuji Sansu, na to že je to hlavní postava a měla mraky prostoru toho udělala hrozně málo, většinou je s ní jenom někdo manipuluje.

#37 sFík #50 megary
29.7.2017 | 19:33:00
Sammet

v knihach ziadny NK ani neni, je to proste rasa ktora sa prebudila po 1000 rokoch, a ako kazda ina rasa aj tato ide len dobyvat uzemie, nijak inac to nevidim

#38 Argetlam Královrah
29.7.2017 | 19:43:11
sFík

#35 Stráťa: Tak předpokládám že Cersei vychovávala děti +/- stejně.. tak proč je Joff zrůda..? Je to prostě xy proměnných co ovlivní osobnost člověka. V knížce nebo v reálném životě, podívej se kolem sebe. V konečným důsledku je ale věc a odpovědnost každého jednotlivce jak se bude chovat..

29.7.2017 | 19:46:43
Argetlam Královrah

#36 Sammet: Seriáloví fanoušci ale potřebují nějakého „vůdce“, nebo představitele té rasy. Knižní fanoušci vezmou cokoliv, protože autor má neomezenou dobu na to, aby jim to vysvětlil. Seriál si ten luxus dovolit nemůže, tak vytvořili NK. To je aspoň můj názor.

29.7.2017 | 21:06:54
Zmiaz

To, že byl Joff jako jediný že tři sourozenců zrůda, vidím hlavně důsledkem výchovy. Samozřejmě, můžete mít klidně pět sourozenců a každý bude povahove naprosto odlišný. U Joffreyho byla potíž ta, že mu nebylo jasne ukázáno, co je dobré a co zle. Byl výchovan k tomu, že si může dělat co jen chce, byl následníkem trůnu. Jakou asi měl mít uctu k ženám, když jeho „otec“ ohnul každou devku v sedmi království a ani se tím netajil? Robert se o něj nikdy nezajímal, proto toho na smrtelné lozi litoval a žádal Neda, ať to napraví. Pravda, Tyrion se jako jediný snažil napravit to, co rodiče zmrvili, ale bylo žel pozdě. A to že byl trpaslík, kterým jeho matka nahlas opovrhovala tomu nepomohlo. Jaime, ten k výchově projistotu nepřispěl vůbec a raději vyráběl další sourozence. Dle mého mu chyběla ve výchově chlapska pevná ruka a spravny mužský vzor. A Cersei, ta je největší zkáza jeho osobnosti. Milovala ho tak moc, že by pro něj udělala naprosto cokoliv. Musela žít s manželem, který ji nectil a nemiloval a ona se upnula na svého prvorozeneho syna. Takže dle mého, kdyby byl Joff hned od dětství oddělen od své matky, tak se správnou výchovou by z něho nevyrostl nafoukany spratek, který necti nic a nikoho…

#40 tap #44 Nikolperse
29.7.2017 | 21:25:59
tap

#39 Zmiaz: „nafoukany spratek, který necti nic a nikoho“ – jinými slovy z něj vyrostla přesně jeho matka. Zkrátka Cersei se do něj výchovou naprojektovala tak, že Joffrey je charakterově její naprosto věrná kopie. Jen je tu ta potíž, že Cersei k tomu chování dospěla později, on už jako dítě a ještě k tomu on byl v tu chvíli král.

Cersei je charakterově taky strašně pokřivená – zabila svojí kamarádku už jako malá, pohrdala všema, uznávala jen Tywina a svoje děti, trochu i Jaimeho. Jinak brala všechny jako póvl a odpad, se kterým si není třeba lámat hlavu. To, co dělá v knížce (Hostina…), je daleko horší, než to, co dělá v seriálu. Výborně napsaná postava. Tyrion jí přesně vystihl – myslí si, že je strašně chytrá a přitom je neuvěřitelně hloupá a krátkozraká.

#41 Zmiaz #48 Trepy
29.7.2017 | 21:56:41
Zmiaz

#40 tap: Ano přesně tak… její věrná kopie. Její povaha se však nepodepsala jen na Joffreym, ale také na Jaime. Když je s ní, je z něho v podstatě záporná postava. Ale při jejich delším odloučením bylo krásně vidět, jak se z neho stává zcela jiný člověk. V jádru je Jaime opak své sestry, takové její lepší ja. Ale pro lásku k ní je schopen všeho. To vysvětluje záhadu, proč Myrcella a Tommen nebyli jako jejich nejstarší bratr. Byli povahove po Jaimem a vliv matky se na nich nestihl podepsat.

29.7.2017 | 22:50:25
fgh

Jojo, ma pravdu. V The Queen's Justice je Euron snad horsi nez Joffrey, ale libi se mi.

Ovsem dle meho je ctvrta epizoda (ackoli je nejkratsi ze vsech) The Spoils of War jedna z nejlepsich epizod z celeho serialu. Nekterym se mozna bude libit i vic nez Battle of Bastards nebo The Winds of Winter.

29.7.2017 | 23:34:08
havefun

Joffrey aj Ramsay boli zli ale kazdi z nich mal inu motivaciu. Ramsay sa skor tesil z bolesti, ale Joffrey chcel ludi ponizovat. Tak sa musi clovek narodit, a tym ze boli z kralovskej rodiny sa ich „talent“ mohol rozvijat.
V case, ked Rob stark odisiel s vojskom bojovat proti Lanisterom,stary Balon greyjoy poslal Yaru utocit na Sever a zimohrad dobil Theon. Tito co rabuju a vrazdia bezbrannych civilistov maju byt kladne postavy? A neviem preco by mal byt Euron negativna postava? Pretoze toho stareho pometenca zhodil z mosta? Alebo ze rozbil „sandky“ aj s ich okupacnou armadou. Mali sedet doma a leštit mužovi :) Bolo by skvele keby Yaru aj theona odorovnal ako svatobny dar, na svadbe odrovnal cersei a na tron si sadol sam. Freyovci su uz mrtvi, takze pre mna by to bola naj sezona, kde pozabijali vsetkych podrazakov.

30.7.2017 | 3:00:17
Nikolperse

#39 Zmiaz: V knihe a myslím že aj v seriály bolo spomenuté že Robert dal raz Joffreymu výchovnú po hube a Cersei sa mu hneď na oplátku začala vyhrážať, že ak to urobí ešte raz tak ho zabije. Čiže ako mohol Robert vychovávať Joffreyho, keď ho nemohol ani potrestať, keď urobil niečo zlé?

#46 Zmiaz
30.7.2017 | 14:25:26
brandiss

#23 Kolousek001: ty musis byt genius :D

30.7.2017 | 17:36:52
Zmiaz

#44 Nikolperse: To už si žel nepamatuji (a pokud budem mluvit pouze o seriálu, tam tuším nic takového nezaznelo) , ale vychovávat se dá i jinak než násilím. I když on by přes hubu vážně zasloužil. Ona mu chyběla pozornost nějakého mužského vzoru hned od začátku, ne když už byl ve věku, kdy neposlouchal nikoho.

30.7.2017 | 18:49:01
Trepy

#30 Alzhaimer: „A král nikdy nebyl pokud vím :-D“ Co bereš? Stannis is the one true king! nevzdělanče.

30.7.2017 | 20:37:16
Trepy

#40 tap: Dneska jsem dočetl Hostinu a můžu jenom potvrdit. Polovina věcí, co Cersei udělala byla naprosto stupidních a nepřemýšlejíc do budoucnosti. Chytal jsem u čtení hrozný cringe, co říkala za nesmysly. A druhá polovina byla naprosto odporná, ještě že se jí to všechno vrátilo na konci. BTW ještě jednou se přirovná k Tywinovi a du se zabít. Ten se musí obracet v hrobě.

#49 Zmiaz
30.7.2017 | 20:44:08
Zmiaz

#48 Trepy: :D Nejhorší na tom je, že ona tomu skutečně věří ;D

30.7.2017 | 21:47:58
megary

#35 Stráťa: Pravda, Sansu tiež nijako neobdivujem a nie je to moja obľúbená postava ale naopak to, že bola pomerne naivná a ľahko manipulovateľná sa mi páčilo – aj také povahy existujú, takže kvitujem, že nemala Aryinu guráž alebo že nebola dômyselná ako Margaery, či ambiciózna ako Daenerys. Keby sa tie postavy neodlišovali a všetky by boli rovnako badass, vyzeralo by to ako seriál z produkcie CW.

31.7.2017 | 1:29:55
Madafaka888

V čem byl v tomhle díle krutý? :D

31.7.2017 | 9:53:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama