Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Shrnutí novinek z panelu seriálu Game of Thrones na Comic-Conu 2019

Shrnutí novinek z panelu seriálu Game of Thrones na Comic-Conu 2019

Seriál Game of Thrones se vůbec naposledy objevil na comic-conovém panelu v San Diegu. V následujícím článku vám shrneme vše zajímavé, co tu padlo.

11 15
2.8.2019

Na vůbec posledním panelu seriálu Game of Thrones na Comic-Conu v San Diegu se ocitli herci Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark), Conleth Hill (Varys), John Bradley (Samwell Tarly), Maisie Williams (Arya Stark), Jacob Anderson (Šedý červ), Liam Cunningham (Davos Mořský) a Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister).

  • Ještě před začátkem panelu k divákům promluvil člen comic-conového personálu, aby diváci byli na herce hodní.
  • Největší aplaus sklidila představitelka Aryi Stark.
  • Někdo nechal na panelu kelímky od kávy, aby se nezapomnělo na chybu, ke které došlo ve čtvrté epizodě poslední série.
  • Představitel Brana Starka požádal svou rodinu a přátele, aby ho oslovovali „Tvoje Výsosti“.
  • Podle Maisie Williams si Arya aktuálně vede jako Dora průzkumnice.
  • Herec Jacob Anderson řekl, že podle něj Šedý červ buduje nový národ a že si už nikdy nenajde podobnou lásku.
  • Podle Nikolaje Costera-Waldau byla Jaimeho smrt perfektní.
  • Podle představitele Varyse se osmá řada zaměřovala na to, že války nemají smysl.
  • Herci mluvili i na téma špatného hodnocení poslední řady. Podle nich není nic perfektní a každá řada byla svým způsobem kontroverzní.
  • Kdyby Jaime přežil, ale Cersei ne, tak by podle Nikolaje Costera-Waldau Jaime neskončil s Brienne.
  • Podle Isaaca Hempsteada Wrighta skončil seriál otevřeně, což se mu líbí.
  • Podle Maisie Williams Jon nikdy nepomohl Arye s tím, aby zabila Nočního krále. Arya si k němu našla cestu zcela sama.
  • Isaac Hempstead Wright řekl, že si z natáčení ukradl dřevěnou lžíci.
  • Jacob Anderson řekl ke své postavě slova: „Péro, žádné koule.“ Víc k tomu nechtěl dodat.
  • V poslední epizodě se na velkém setkání objevila plastová lahev s vodou. Herci John Bradley a Liam Cunningham řekli, že jim nepatřila.
  • Nikolaji Costeru-Waldauovi se bude stýskat po Jaimeho zlaté ruce.
  • Maisie Williams se bude stýskat po meči a bojování.
  • Isaac Hempstead Wright řekl, že se mu bude stýskat po klidu, který doprovázel jeho postavu. Zároveň sdělil, že bylo složité několik hodin nic nedělat, když Bran nemohl chodit.

Zdroj článku: Winter is Coming

Zdroj: HBO

Diskuze /106

CoRnDuCK

Pffft. Všichni ví, že se hercům ta poslední řada líbila tak, jak nám :D

2.8.2019 | 16:37:36
ddaanniieell

Nikolaji se líbilo jak skončil Jaime? Taková blbost. Kolik mu asi za ten názor zaplatili? Hercům museli dát pořádnou částku když tvrdí že 8 řada byla skvělá.

#3 Stardos
2.8.2019 | 16:55:47
Stardos

#2 ddaanniieell: Seriálový Jaime je prostě Cersein pejsek. To si Nikolaj určitě uvědomuje, proto není divu, že se mu líbila. Mě právě z tohohle důvodu rovněž :D

2.8.2019 | 17:02:37
Lady Adeline

ddaanniieell: presne tak :-) Hlavne ze v jinych rozhovorech Nik nluvil uplne opacne :-( At si stoji za svym nazorem,nebo radeji at drzi h..u!!!! Asi pocita,ze ho D a D obsadi do SW nebo LOTRA :-) :-) :-) Ten preklad, se mi zda trosku pochybny .....

2.8.2019 | 17:13:14
FallenMaia

A zase sme u toho, akonáhle to niekto chváli musí byť zaplatený alebo má niečo sľúbené alebo to robí len pre svoje dobro :D :D Ach ľudia :D Minule keď to pochválil Martin tak si podľa vás len nechcel robiť zlú reklamu, keď to teraz pochválil Nikolaj tak mu za to zaplatili :D :D Čo sa tu ešte nedozviem?? A to vás nenapadlo že sa im to proste a jednoducho páčilo a nemajú s tým také problémy ako vy??

2.8.2019 | 17:46:04
Lady Adeline

FallenMaia: chvalit to muze,ale mel by si stat za svym nazorem a vsude nemluvit jinak.Na conu mluvi tak,pred conem taky jinak,do casaku uplne jinak.....pripomina mi cloveka,ktery nema svuj nazor a nepamatuje si,kde co rikal.A to ze rikal,ze by se k Brienne nevratil…Ano to rikal,ale taky rikal,ze z toho duvodu,ze by se bal Briennina odmitnuti kvuli jeho minulosti.Tak jak to xavik napsal,zni uplne jinak,nez je.

#8 FallenMaia
2.8.2019 | 18:22:41
sonulle

Jen novinku DD nedostali LOTR job, dohad zpráva vyšla po té, kdy se veřejně objevil jejich scénáristicky skvost na 8×06.

2.8.2019 | 18:35:22
FallenMaia

#6 Lady Adeline: No vidíš a o tom to je práve. Minule si tu jeho názor vychvalovala a používala si ho ako hlavný argument na tie tvoje tvrdenia pamätáš? Ešte som sa ti smial že všetko čo povie Nikolaj je pre teba sväté a že to čo povedia herci nemôžeš brať zase tak vážne a si ma poslala do … a teraz keď hovorí opačne už zrazu nevie čo rozpráva a je podplatený :D :D :D Ty tiež pekne dávaš, raz tak a raz inak, jak ti to vyhovuje ;)

2.8.2019 | 18:44:20
sonulle

https://www.goldderby.com/…ficial-list/ celý seznam nominací. Epizody které si štáb vybral, aby je reprezentoval na EMMY

A tady rozhovor asi hodinu před ofiko Conem https://youtu.be/7y2e5joXh7c pro Braime fanoušky, tady Nikolaj říká, že by to Brienne a Jaime dali, kdyby Jaime přežil. Ale on to nepřežil, že :)

#10 FallenMaia
2.8.2019 | 19:08:01
FallenMaia

#9 sonulle: Keď by to Jaime prežil tak by s Cersei utiekol do Essosu ;) Taký bol plán.

#11 sonulle
2.8.2019 | 19:17:45
sonulle

#10 FallenMaia: Otázka zněla, kdyby to Jaime přežil a Cersei ne. ;) (Otázka byla stejná jak v rozhovoru, tak i na ofiko conu)

Ale ke Conu, když odpověděli herci dvakrát na stejné otázky. Con byl uzavřen. Nic mimo předepsaného se řešit nesmělo.

2.8.2019 | 19:40:57
Lady Adeline

FallenMaia: to byl plan Tyriona ;-)

2.8.2019 | 19:42:59
Lady Adeline

FallenMaia: o cem to meles? Ja za to prece nemuzu,ze jednou tvrdi to a pak zase neco jineho ! Ja takova rozhodne nejsem.Mam porad stejny nazor,za kterym si stojim…

#17 FallenMaia
2.8.2019 | 19:45:52
sonulle

Conleth řekl že nelituje toho, že byla zahájená petice. Conleth prohlásil, že si pro sebe ukradl každou scénu, ve které byl. Conleth taky potvrdil, že se Varys snažil otrávit Dany. Maisie myslím mluvila, že ji pomohla Melisandra, nebo tak něco, jen zapomněla, že bez Berice a Ohaře by to dala těžko. Ať žije hrdinka Zimohradu :)

Jo a dejte Nikolojovi zlatou ruku a Jacobovi koule ;)

2.8.2019 | 19:57:27
Lady Adeline

sonulle: Conleth ma jediny koule ;-)

#16 sonulle
2.8.2019 | 20:19:04
sonulle

#15 Lady Adeline: :) :) Já bych ho zas tak nevynášela, za nenávistnou kampaní na GOT podle něho stojí tisk. Takže máme tu Conletha, který nemá rád psaní pro Varyse především poslední dvě série, podporuje petici, ale tu nenávist fanoušku proti GOT vedou novináři. Nikolaj, který tvrdí, že když přečetl scénář, tak se cítil frustrovaný a přišlo mu to nelogické, jak se Jaime zachoval, pak si ale zvyknul.Kritizoval osud Jona byl předvidatelný, že se mu nelíbilo, že zabil Dany. Řekl, že Petice je v pořádku a podporuje fanoušky. Na ofiko Conu: Psaní je úžasné, petice je nesmysl, fanoušci jen pláčou kvůli toho, že GOT zkončil :)

2.8.2019 | 21:08:35
FallenMaia

#13 Lady Adeline: O čom melem? Ja viem že máš stále ten istý názor, veď ani netvrdím že nie, ale minule si ma tu presviedčala že Nikolaj je borec, že on má vo všetkom pravdu, a že to že niečo povedal Nikolaj a Gwendoline znamená že to len potvrdzuje že ten tvoj názor je správny a vyťahovala si to tu na mňa ako jeden z najväčších argumentov a teraz zrazu keď Nikolaj povie niečo iné, už je zrazu ten jeho názor zlý, už zrazu podlieza tvorcom aby ho obsadili do SW a mal by radšej podľa tvojich slov držať hubu :D :D To je vtipné :D

Vy tu vždy len vyťahujete to čo sa vám hodí do tých vašich rečí, čo vám tak nejak pasuje a akonáhle je tu nejaký herec alebo tvorca ktorý to pochváli a už vám to nepasuje, tak zrazu je podplatený alebo sa len bojí povedať pravdu :D

Aj teraz, Conleth to jediný skritizoval, tak hneď podľa vás jediný mal „KOULE“ :D Mne skôr príde že koule majú tí ktorí to pochvália, vzhľadom na tomu čo sa dnes deje ;)

2.8.2019 | 21:37:09
Lady Adeline

FallenMaia: tak kdyz neco rekne pred mesicem,tak by mel na stejnou otazku, odpovedet stejnou odpovedi,jako pred tim mesicem.To ze obratil, ukazuje pouze na to,ze je to clovek,ktery meni nazory, jako fusakle.Nevim, co ho k tomu vedlo...... To jak ty ,kdyby jsi obratil a psal ,ze scenar je hrozny.Taky by jsem nechapala…Prosim vysvetli mi o co ti porad jde?Chces nas presvedcit,aby jsme zacali mit radi scenar osme serie,nebo z jakeho duvodu tu porad presvedcujes lidi o opaku?

#20 FallenMaia
2.8.2019 | 22:10:19
Lady Adeline

sonulle: tak v tom ma trosku pravdu,ze za tim z casti muze i tisk a media.Co jsem cetla recenze ,jak z Cr nebo zahranici,skoro vsechny kritizovaly hlavne scenar osme serie..... To jeste krmi vic tu nenavist ,co v sobe fanousci vuci D a D maji.Fanousci uz tak jsou zklamani a kdyz vsude kolem sebe vidi kritiku na zaverecnou serii,tak jim to porad pripomina tu debilovinu. I tak je to pro fanousky stresova zalezitost,ze je konec a jeste k tomu ze se jim to nepovedlo :-( Nekdy je lepsi min,nez vic.D a D se soustredili pouze na shock momenty a efekty,ale zapomneli na charaktery a vyvoje postav.Je po serialu a my muzeme doufat v lepsi dej v knihach.Je to skoda, jinak osma serie nemela konkurenci, ani po jedne strance.Scenar ji zabil a nakopal do prdele :-(

2.8.2019 | 22:32:51
FallenMaia

#18 Lady Adeline: O čo mi ide? Ja neviem, že by o to, vyjadriť svoj názor? Ja nemám potrebu ťa presvedčiť a meniť tvoje presvedčenie, ja chápem že to je blbosť. Len proste vyjadrím svoj pohľad na vec keď vidím že mi niečo nesedí, alebo keď sa mi zdá že sa človek mýli, alebo keď si ako sa hovorí s… do pusy ;) Alebo ako som už minule písal keď má niekto príliš nenávistné komentáre, to ma vie vytočiť najviac a hneď mám vtedy potrebu sa toho seriálu alebo tvorcov zastať ;) To je celé.

Napríklad teraz som si všimol že minule si mi tvrdila aký má Nikolaj skvelý názor a že si mám pozrieť jeho rozhovory a teraz keď povedal niečo iné už má zrazu držať hubu, tak som mal potrebu na to poukázať pretože sme sa o tom minule bavili, na tom dúfam nieje nič zlé či? Ja ti nechcem meniť tvoj pohľad.

A plus ma serú tie kecy ktoré som už spomenul! Proste keď sa to páči Martinovi, Nikolajovi, tvorcom Ricka a Mortyho alebo komukoľvek ďalšiemu, je táto osobe automaticky podľa niektorých ľudí zaplatená, alebo má strach, alebo je mimo a podobné veci.

2.8.2019 | 22:57:30
Lady Adeline

FallenMaia: tak to chapu :-) Bohuzel hodne lidem se ten scenar proste nelibil.Svoje oblibene postavy ,vubec nepoznavali atd atd..... Tobe treba chovani vsech postav prijde logicke,ale druhym ne.Ja si jsem vedoma,ze u jakehokoliv konce ,by bylo par nespokojenych fandu,ale ze to bude az tak masivni nenavist,to mluvi za vse.Samozrejme si kazdy vysnil svuj konec..... Ale sakra, kdyz uz to chteli zakoncit takovym stylem,tak to alespon meli udelat vic peclive.Ten pribeh je tak odflakly,ze i moje slohove prace jsou na lepsi urovni :-) :-) :-)

2.8.2019 | 23:08:52
oskarka

A už se to zase točí dokolečka dokola.. .

Byl to jen seriál, fantasy, ne skutečnost! Role hráli zaplacení herci, komedianti, ne božstva! Seriál byl natočený proto, aby vydělal svým tvůrcům peníze, a to splnil. Filosofický rozměr za tím nehledejte. :-)

#24 FallenMaia
3.8.2019 | 0:21:21
Lady Adeline

oskarka: ty jsi taky tak trochu komediantka co ?

3.8.2019 | 0:36:53
FallenMaia

#22 oskarka: A ty nám to tu koľko krát prosímťa ešte napíšeš??? Dokolečka dokola?? :D To je zakázané sa o tom seriále baviť aj po tom čo už skončil či čo?? Donedávna ti vadilo keď sme spamovali diskusiu komentármi ktoré so seriálom nijak nesúviseli, teraz ti vadí že sa bavíme o téme a o výrokoch hercov. Myslím že každý si je tu vedomí že je to len fiktívny svet, dovolím si tvrdiť že zas tak vymetení asi niesme :D :D To ale neznamená že si tu o ňom písať nemôžeme, veď len normálne debatujeme, o čo ti ide? Čo by si chcela? Veď prispej aj ty do debaty nejakým zaujímavým poznatkom, hmm? ;)

Len prosím ťa pekne už nie to tvoje „DOKOLEČKA DOKOLA“ :D začína mi to liezť na nervy a ako si si mohla všimnúť keď mne niečo lezie na nervy strácam sebakontrolu a píšem potom aj to čo by som nechcel :D

3.8.2019 | 1:23:00
Lady Adeline

FallenMaia: o to Oskarce jde,aby tebe,me a ostatni nasrala do bela.Chce se pouze zviditelnit.Je to strasne nudna osoba,co porad opakuje ten stejny nazor dokolecka dokola :-) :-) :-)

3.8.2019 | 1:30:56
Nazgul_CZ

Bože můj, ty herci tam nejedou ze svýho volna, protože by je to bavilo si o tom pokecat, jsou tam proto, aby ten seriál propagovali, asi před nějakým udělováním cen, tedy jsou za to placení, jsou stále pod smlouvami, ty nekončí poslední klapkou. Je běžné, že maj ve smlouvě třeba, že o tom nesmí 5 let třeba mluvit negativně, jinak hned dostanou třeba několik milionů smluvní pokutu stejně jako kdyby ještě před odvysíláním sérií prozradili děj atd., všechny tyhle věci jsou ve smlouvách ošetřený a vidíte to u každýho nepovedenýho filmu. Oni maximálně, aby uklidnili diváky, tak řeknou něco ve smyslu, že se jim taky nelíbilo, jak ta postava skončila, ale rozhodně nemůžou říct, že proto, že měla nelogicky, až debilně napsanej závěr, takže řeknou něco pitomýho typu, že se jim smrt postavy nelíbila, protože by bylo cool, kdyby zemřela s mečem v ruce nebo něco podobnýho naprosto bezvýznamnýho, jsou to jen diplomatický kecy.

Přirovnání k filmu, vemte si Hardyho, kterej na propagaci Venoma doslova cedil přes zuby, jak to bude určitě skvělý, ale že ho mrzí, že vystříhali některé jeho scény, které podle něj byli na filmu to nejlepší, ale musí to říct diplomaticky i když je jasně vidět, jak ho to celý sralo a dost dlouho i naznačoval, že se jim vykašle na pokračování, než mu zacpali hubu penězi a kývnul na dvojku.

Ten, co hrál Varyse to říká diplomaticky, ale celkem jasně, že to bylo nelogické a je jasně vidět, že se mu to nelíbí. Martin to těžko může kritizovat, když určitě je smluvně daný, že konec v jeho knihách musí být stejný a navíc s nimi spolupracuje na dalším seriálu, za kterej má prachy od nich, tak si nebude srát na hlavu přeci. Tam jestli to dopíše v knize, tak se ukáže nakolik to pohnojili podle toho, jak k tomu konci dojde on, podle mě vyzní v knihách naprosto logicky a přirozeně i když bude stejnej, protože hlavní chybou seriálu byla strašná uspěchanost a důraz na šokování i za cenu vzniku naprosto nelogických scén a obratů charakterů o 180 stupňů, které šly natočit normálně, jen malou změnou scény, byla by třeba jen o minutu delší, ale naprosto logická, nicméně nebyla by šokující o což jim šlo především.

Samozřejmě je i normální, že někteří s tím problém nemají, protože proč by třeba se svojí postavou měla mít problém Arya, ze který se stala skoro nejdůležitější postava seriálu, ačkoliv to tak zdaleka nevypadalo před touto serií a její linka byla doposud nepříliš zajímavá? Proč by měl bejt naštvanej ten Jaime, když smrt v náručí se sestrou byla pěkná, s tím jsem zrovna problém neměl, že je někdo nerozčtvrtil nebo něco podobného. Jasně, ten jeho návrat nedával moc smysl, ale tak museli ho nějak zakončit a vzhledem k těm špatným věcem, co v průběhu seriálu udělal se asi báli, že by to diváci nedali, kdyby přežil. Navíc by tam nebyla ta osudovost, byly se sestrou prostě spojení od dětství a miloval jí bez oohledu na to jaká je, takže se to dalo pochopit, že se jí pokusil zachránit.

Naštvaná podle mě musí být Emila Clarke, protože Daenerys ten přerod v šílenou posrali absolutně nejvíc a i Jon určitě nebude nadšenej ze svýho nijakýho konce. Takovej Bran, kterej tam kromě dvou nebo tří vizí byl úplně k ničemu asi taky nemá důvod bejt naštvanej, že nakonec je to on, kdo usedl na trůn :D

#27 FallenMaia #33 mateSKAtes
3.8.2019 | 1:46:04
FallenMaia

#26 Nazgul_CZ: Jon mal nijaký konec? :D Král za Zdí je nijaký konec? Slobodný, obklopený ľudmi ktorý ho uznávajú ako vodcu? Na skutočnom severe kam patrí? Myslíš že by mu bolo na železnom tróne lepšie? Rozhodne nie, toto je koniec ktorý je šitý presne pre neho ;)

#33 mateSKAtes
3.8.2019 | 1:58:44
Lady Adeline

Nazgul_CZ: se vsim s tebou souhlasim,krome te Jaimeho linky.Kdyz ho dali intimne s Brienne,tak to tak meli nechat.Pokud ho chteli nechat, jako poslusneho pejsanka svoji sestry,tak mel jet na sever ,pasovat Brienne a bojovat proti nemrtvim.Vztah s Brienne meli nechat pouze platonicky.V jejich verzi,to nedavalo zadny smysl a vse bylo umele ,jen pro sok efekt :-(

#29 FallenMaia
3.8.2019 | 2:03:51
FallenMaia

#28 Lady Adeline: Proste sa nechal uniesť :D S tou Brienne. Ako píšeš, išiel na sever, pasoval Brienne a bojoval ako sľúbil, to že sa potom už zaplietol s Brienne bolo zase len preto aby to bol nejaký Wow moment a rovnako aj ten jeho následný odchod. Pretože po tom čo sa spolu vyspali si väčšina divákov už zrazu myslela že zostanú spolu (ja nie, ja som vedel že odíde na juh) ;)

#34 sonulle
3.8.2019 | 2:17:00
Sanya.joy

Tohle vzniká z toho, že člověk nevykládá, co si myslí. A těžko říct, co z toho, co bylo od herců řečeno, je pravda a co je lež. Obojí, pokud si to odporuje, být pravda nemůže. Pokud toho, co si opravdu nemyslí, člově navykládá moc, tak si to prostě nepamatuje kde co řekl/a. Navíc je celkem běžné, že i normální smrtelník(ne slavní herci), má ve smlouvě, že nesmí o svojí práci mluvit negativně. Dost možná to mají ve smlouvě i oni. Je to celkem logické. Já kdybych měla takovou nesvobodu ve vyjádření názoru(a znovu neříkám, o jaký názor jde), tak bych nelezla na comic con a nediskutovala s fanoušky, přišlo by mi to nefér. Na duhou stranu a účast zde mohou mít ve smlouvě, jak tu někdo nade mnou řekl, je to reklama.

3.8.2019 | 6:41:02
Lady Adeline

FallenMaia: J prochazel po hodne serii vyvojem.Kdyz poznal Brienne,zacal si uvedomovat,ze svet ve kterem zije ,neni cernobily,ale barevny.Zacal si vazit sam sebe a videt Cersei v jinem svetle,tim myslim jeji povahove nedostatky.Brienne mela byt svetlem v jeho zivote a nadeji na lepsi zivot.Chemie mezi nimi byla velka.Meli ten typicky pribeh,kdy ze zacatku se nesnasi a pak se do sebe zamiluji.Jejich milovani bylo vrcholem jejich vztahu,kdy kazdy normalni clovek ocekaval,ze spolu zustanou.Ty to vidis,ze se nechal Jaime unest.Ja a ostatni to vidime,ze to tak melo byt a ze Jaime opravdu Brienne miloval.Shock efekt byl pouze to,ze odesel za Cersei.Herec a D a D to nakonec vysvetluji,ze Jaime doopravdy Brienne miloval,ale nedokazal se smirit se svoji minulosti.Vedel,ze by ho Brienne, po tom vsem co udelal ,nedokazala milovat. S Cersei umrel jen z povinnosti za svoji sestru a dite,ktere nosila pod srdcem.Samozrejme kazdy si to muze vylozit po svem,treba jako ty,ze se podle tebe J vratil k Cersei ,ze ji miluje a ja ti to neberu.A to ze jsi to vedel,jak tuto linku ukonci.....Spise jsis to tak pral.Ty totiz by jsi nikdy nepral Jaimemu ,aby zil s Brienne na Tarthu a oral pole,jak jsi kdysy psal :-) :-) :-) Radeji at chcipne s krasavou,to je tvuj styl premysleni ;-) Nekdy,kdyz nad tvoji povahou premyslim,nevim jestli se mam smat nebo brecet.V zivote jednou poznas,ze krasa neni vsechno...... Hlavne krasa s vekem mizi a hlavne po porodu zena pribere atd…Pokud nezmenis na tuhle vec pohled,tak to budes mit v zivote hodne tezke a partnerka s tebou jeste tezsi :-(

3.8.2019 | 9:17:27
Lady Adeline

Sanya.joy: mas pravdu. Ja si myslim ze Nikolaj si asi driv myslel,ze ma svobodu slova,tak mlel co si mysli a pak ho pokarali a pohrozili mu pokutou za poruseni smlouvy,proto takovy obrat.Jinak si to fakt neumim vysvetlit.Na Conu nemohli ani fandove pokladat otazky…Hercum se asi nechtelo lhat az v takovem rozsahu…

#34 sonulle
3.8.2019 | 9:22:05
mateSKAtes

#27 FallenMaia: král za zdí?? ale no tak to tam nikde nebylo to sis jen domyslel :P :D Jon králem být nikdy ani nechtěl to bys měl vědět! . jinak absolutní souhlas #26 Nazgul_CZ:.

3.8.2019 | 13:09:23
sonulle

#32 Lady Adeline: Problém byl v tom, že HBO to měla v plné režii. Žadná zbytečná prohlášení na víc. Když HBO twittrovalo z Conu živě vybralo jen několik prohlášení. To s peticí si odpustili. Filtrovali informace. Herci měli naprosto stejné otázky v rozhovoru i na Conu, aby se do toho nezamotali. Žádné otázky publika. Vše protože informace z tohoto conu jdou dál velmi rychle a oni tam přišli dělat reklamu jak už tady všichni zmiňovali. To HBO stáhla DD panel. Lidé na twitteru tvrdili, že se DD vymlouvají, no já si to.nemyslím. A přesně ty smlouvy existují, já jsem pracovala ve speciální pedagogice a u nás byly běžné. Jde o to nevynášet interní informace klientů, ale také informace o provozu, či zaměstnancích. Informace, které jsou předávany do tisku, by měl schválit zaměstnavatel. Jde o zachování profesionality. Jedině kdy to můžeš porušit, když máš podezření na trestnou činnost. Jde o to nepoškozovat zaměstnavetele. Pokud kousneš do ruky, která tě živí, může tě to stát možnost dalšího projektu. Což většina herců dobře zná. A zrovna u herců ty pokuty jdou do miliónu. U mě tato povinnost končí s rozvázaním pracovního poměru. Věřím, že u herců to může být i pět let. Nikolaj si tyto podmínky dobře uvědomuje, ale je rozdíl dělat rozhovor v Kolíně nebo na ofiko SDCC, kde jeho výroky jdou tradá do světa. Každopádně tím nepopírám, že se mu to líbilo. I když v Kolíně tvrdil, že si na to musel zvyknout. Tak si asi zvyknul no. :)

#29 FallenMaia: Souhlasím naprostý důkaz toho jak velmi špatný ten scénář byl. Ne to, že Jaime odfrčel za Cersei na koni ( to mi přišlo logické dítě na cestě a Jaime se přece nikdy nevykašlal na dámu v nesnázích) Ale kdyby to někdo nějak vysvětlili. DD on miloval Brienne, ale bylo tu pouto z minulosti. Co to přesně má být? Nikolaj: Jaime miloval Cersei a miloval Brienne čistou láskou. Zkusil žít s Brienne (to mimochodem řekli i DD), ale hluboko věděl, že to je jen prchavý okamžik, a že si nezaslouží být šťastný. Sapochnik:Cersei byla jeho nehynoucí láska. Lena: Všichni čekali, že Jaime zůstane po to všem s Brienne, nikdo nečekal, že vrátí k Cersei :) , Gwendoline: Brienne si Jaimeho vybrala, to bylo její rozhodnutí, věděla kdo Jaime je a jak moc je to poškozený člověk a v momentě kdy odjížděl, věděla, že jede umřít, nebyl smířený se svou minulostí. Nikolaj sdílel na twitteru článek a napsal, že to je přesně ono. V článku bylo, že Jaime miluje Brienne, zkouší s ní být šťastný, ale jeho sebenávist ho sžírá, nenávist za jeho činy a jede přijmout trest se svojí sestrou, ať je jakýkoliv. Smrt či přežití. Když umírá se Cersei, neumírá jako její milenec, ale bratr. Nevyzná ji lásku, ani ji nepolíbí. To je ten článek, který Nikolaj podpořil. Proč tolik odlišných a zvláštních názoru, na scénu, která mohla být naprosto jednoznačná. Protože DD se nezajímají ve skutečnosti o motivaci postav, zajímal je jen průběh děje. Postavy a jejich charakteristka v nich nehrála roli. Jejich motivace zřejmě nebyly vysvětlené ani na čtených zkouškách. No a jestli mám důkaz, přečetla jsem si scénař k 8×06, který byl horší než jsem čekala. Četla jsem scénař od Angely Kang na epizodu 9×01 a i když mám k dílu výhrady, ke scénaři takměř ne, protože motivace postav jsou tam vysvětleny. To je čemu DD nevěnují pozornost. To je proč mám problém s osmou sérii.

3.8.2019 | 13:21:11
Lady Adeline

sonulle: twl ty jsi bohyne!!!!!! Smekam pred tim,jak inteligentne si to napsala.Fallen to ale nikdy nepochopi i kdyby to byla informace od boha.I kdyz to tak vysvetluji tvurci atd… On ma ve sve papulince ,ten svuj smysleny pribeh.....

3.8.2019 | 14:31:01
Lady Adeline

mateSKAtes: fallen si rad domysli veci no ;-) Zije v te svoji slunickove bublince a brani ji zuby nehty :-) :-) :-) Taky nevim ,kde pobral ,ze je Jon kral za zdi ;-) Ale na druhou stranu, je to vina D a D,ze ten pribeh,tak humpolacky vysvetlili.Pak se fandove musi divat na rekapitulace a cist si vyjadreni od hercu apod., aby to vubec pochopili.Fallen tu potrebu nema ;-) Vytvori si svuj vlastni pribeh a pak ho tu prezentuje ,za ten spravny ;-) Je to fakt roztomiloucke slunicko :-)

3.8.2019 | 14:50:24
FallenMaia

:D :D Ty vole, ja musím tej Lady A. pekne ležať v žalúdku keď ma tu spomína v každom jednom komentáre, ako keby som bol nejaká choroba či mor :D :D Až je to vtipné :D Sonulle tu zase vyťahuje len názory hercov a tvorcov ktoré sa jej hodia do toho jej príbehu, vytrhnuté z kontextu, ale to nikomu nevadí, hlavne že vám to pasuje, keď niekto z hercov povie niečo čo nepasuje tak je to nelogické a bol na neho vyvinutý tlak zo strany HBO, ale OK, keď to tak vnímate je to vaša vec ;) a MateSKAtes, ano ja som si to domyslel, hlavne že na konci odišiel ako vodca divokých na ďaleký sever, ok nemusíme ho volať Kráľ za Zdí ak ti to tak vadí ale je to pekná predstava a celkom by mu to aj sedelo, to že nechcel byť kráľom je nepodstatné, veď ním už raz bol ak si zabudol, Kráľ Severu ;) a mal celkom slušný nábeh aj na železný trón. Myslím že Divokí by si ho po tom všetkom bez nejakého otáľania zvolili rovnako ako kedysi severania, dokonca ešte rýchlejšie ;)

#42 mateSKAtes #43 mateSKAtes
3.8.2019 | 15:48:15
Lady Adeline

FallenMaia: tak ty se tu s nami jediny hadas :-) :-) :-) V zaludku mi lezi plno veci,ale neboj ty ne ;-)Pry vytrzene z kontextu … Sonule nema zapotrebi lhat a prikraslovat si veci.To jen ty ,nedokazes prijmout realitu :-) Hlavne, ze by se ti hodil Jon, jako kral za zdi :-) :-) :-) Divoci sli za nim a hned si domyslis ,ze by ho zvolili za sveho vudce :-) Za prve sice Jon je hlavicka jednoducha,ale zase neni az tak jednoducha ,ze by se hnal do vladareni,kdyz o to nejevi ani zajem.A za druhe, divoci by si zvolili ze svych rad divokeho,protoze maji ruzne zvyky a jinou mentalitu,ktere Jon nerozumi ;-) Pokud se ti tak libi tvuj smysleny pribeh Got z bublinky,tak ho sepis.Rada si ho prectu roztomiloucke slunicko ;-)

#39 FallenMaia
3.8.2019 | 16:16:03
FallenMaia

#38 Lady Adeline: :D :D Pár dní dozadu si mi tu písala že so mnou končíš v diskusii a teraz som zrazu roztomiloučké sluníčko :D OK teda.

Možno by sa nehnal do vládnutia, ale ako vieme z minulosti to nieje žiadny problém, ako som už spomínal, ani Kráľom Severu nechcel byť a stačilo že lordi začali skandovať jeho meno, hneď bolo všetko inak ;) A to že by si Divokí zvolili niekoho zo svojich radov je tiež dosť diskutabilné, Jon ich previedol cez Zeď, zomrel za nich, pomohli mu dobiť Zimohrad, dal im pôdu, bojovali za neho proti Chodcom, urobil pre nich toho oveľa viac ako ktorýkoľvek ich vodca, takže nie je pochýb o tom že ak by volili Kráľa tak Jon by bol na prvom mieste ;) To že mali nejaké svoje zvyky je nepodstatné, zvyk mali aj lordi z Juhu a tiež si zvolili Brana, doba sa mení.

3.8.2019 | 16:56:07
Lady Adeline

FallenMaia: ze s tebou koncim v te diskuzi ve ktere jsme si psali a ne ze celkove s tebou koncim.Slunicko je hanlive prirovnani.Takze si nemysli,ze bych te mela nejak v lasce.Lhare nesnasim ;-) I kdyby zacala rust trava do modra a ty dostal konecne rozum,tak stejne by nikdy Jon nebyl kralem za zdi :-) :-) :-)

#41 FallenMaia
3.8.2019 | 17:08:28
FallenMaia

#40 Lady Adeline: Mne je to jedno, volaj ma ako chceš ;) Lhář, sluníčko, nič sa tým nemení.

Ani keby začala rásť modrá tráva? Dobre, nechaj to tak prosímťa, hlavne že si presvedčená o svojej pravde a ja nemám rozum, OK :D Uvidíme čo povieš keď Svjatogor dopíše svoj najnovší majstrštyk ;)

3.8.2019 | 17:24:47
mateSKAtes

#37 FallenMaia: nojo hezky si jedeš tu svojí :D Král byl jenom protože to bylo potřeba ;) a co se týče železného trůnu ?? vážne ? však jsme od něj neslyšeli nic jiného než She is my queen ! xD To že je pro tebe nepodstatnea že nechtěl být králem?…AAA tak už vime kde ja zakopanej pes xD Dobře to mužu použít taky :D Pro mě je zase nepodstatný jeho náběh na železný trůn xD a k těm divokým řekl bych že šli za Thormundem ale to že Jona někde někdy možná zvolili králem je jen zase tvoje nepodstatná doměnka :D mimochodem víš proč měli divocí krále za zdí ?? Jenom jeden důvod POUZE kvuli NK ale když je NK pryč nemaji duvod si volit dalšího krále. Nebo si snad viděl že by divocí chtěli zustat na Zimohradu ? ja teda ne :D Nebo že by byly nějak hrr do toho aby měnili svuj svobodný styl života ? :D hele tyhle podle tebe nepodstatné věci jsou hodně důležitý no ale jako ted si mě akorát dokázal že i ty si použiješ jen co se ti hodí a zbytek co se ti nelíbí je pro tebe nepodstatný :D ale chápu přitom množství věcí na který tady musíš odpovídat se ti nic vymejšlet nechce ok :D ted jsem vazne zvedavej co me sem napíšeš xD xD xD xD

#44 FallenMaia
3.8.2019 | 18:35:36
mateSKAtes

#37 FallenMaia: a ještě jedna věc kde bylo přímo řečeno že odjel jako vůdce ? :D to mě furt vrtá hlavou :D no tak jel na koni s thormundem :D ale to je nepodstatné :)

3.8.2019 | 18:36:46
FallenMaia

#42 mateSKAtes: Ahá tak ty si zvedavý čo ti napíšem?? :D :D OK, vieš čo ti napíšem? Nemá cenu sa s tebou o tom ďalej baviť, pretože viem presne o čo tebe ide, už mám s tebou svoje skúsenosti. Keď sme sa bavili o tom vplyve SW na skrátenie poslednej série a ukázal som ti jasné fakty a ty si sa mi vždy len vysmial a nebol si ochotný prijať nič z toho čo som napísal a sám si mi vtedy naznačil, ak si dobre pamätám, že ťa baví do mňa rýpať a že to robíš len preto aby si sa zabavil ;) :D Tak toto ti k tomu napíšem, dúfam že stačí. S človekom ktorý sa baví na tom keď do niekoho rýpe a robí mu to dobre nemienim strácať čas v nezmyselnej diskusii, goodbye ;)

#45 mateSKAtes #46 mateSKAtes
3.8.2019 | 18:51:03
mateSKAtes

#44 FallenMaia: Aha takže předtim to je nepodstatné ale ted se ti SW najednou hodí :D nojo to si se teda moc neukázal čekal jsme od tebe víc :D a mimochodem s tim SW jsem uznal že si měl pravdu nebo si snad zapoměl ?? pod tíhou tvých protiargumentů jsem se vzdal :D to už si nepamatuješ ? :O teda ted si mě ranil :D Nejlepší je to jak tu prezentuješ svoje doměnky stači maličkost jako že jon jel na sever a ty sis z toho udělal krále za zdí xD xD xD pořád se vysmíváš lidem že nemužou překousnout jak to skončilo a přitom tady fantazíješ sám a když ti někdo řekne něco tak je to pro tebe nepodstatné :D Hele ale o to tady přece celou tu dobu jde ne ? aby se Xavík bavil ? Jen si jdi chápu že nemáš na komentář 42 co vymyslet (protože nic nejde) tak utíkaš místo toho aby si uznal že mám jednou pravdu já xD :D jj měj se hezky :)

PS tak ja tu nepíšu asi měsíc a dostane se mě od tebe takové přivítání no že ti není hanba :D ale tak naštěstí si na mě nepoužil tu tvoji větu a ted cituji : „Tvoje názory a názory tvých známých jsou na hovno tak se s tím smiř“ takže mužu v klidu spát :) a někdy příště se zas pobavíme na urovni :)

PSS nechtel by xavik už važně prestat ? :D však witcher je za dveřmi a na GoT se akorat lidi hádaj a spamujou. Jsem pro aby se udělalo referendum o tom že tahle stránka měla být už jen a pouze k nahlížení :) stejně se tady už nic důležitého nikdo nedoví a ten kdo jsem přijde ted po GoT už težko bude ventilovat svoje pocity když už tu nikdo krom FallenMaia a pár dalších který bych napočítal na prstech jedny ruky není :D :D :D

#47 FallenMaia
3.8.2019 | 19:05:18
mateSKAtes

#44 FallenMaia: mimochodem ty tu reaguješ na každého kdo ma jiný názor než ty jak tak koukám a pak se divíš že si z tebe dělám srandu ? sakra tak si aspon přiznej že si tady na tom zavislej :D však jsme si psali ve zprávach normální věci a to si uznal i ty tak nevim co ti najednou je ?

3.8.2019 | 19:12:30
FallenMaia

#45 mateSKAtes: Ja neutekám, mňa len nebaví sa s tebou o tom baviť ;)

A áno, aby si dnes pokojne zaspal tak sa priznám, Kráľ za Zdí je len moja domnienka, moja špekulácia, teória, nič oficiálne ;) Ale je to pekná predstava. Kľudne tam môže žiť život v ústraní ako jeden z divokých, ale pozícia Kráľa mi je oveľa sympatickejšia ;)

#48 mateSKAtes
3.8.2019 | 19:15:09
mateSKAtes

#47 FallenMaia: Ok to beru že tě to nebaví :D No vidiš a šlo to i normálně :D a ano chápu že je ti to sympatičtější když se ti celá 8 série líbíla tohle by chybělo z tvého pohledu k dokonalosti bych řekl. Tak jsem rad že jsem tě dokopal zase k normální domluvě :D a ted ještě musime nějak dokopat Xavika k tomu referendu :D jelikož už to tady moc lidi nesleduje mělo by to hlasování proběhnout rychle at se mužem přesunout dál :D ježiš ja se tak teším jak se budem mydlit u Witchera :D :D

3.8.2019 | 19:24:03
Lady Adeline

mateSKAtes: teda ze se nestydis…Ukazes se tu po mesici a hned od tebe dostane fallen na prcinu :-) :-) :-)

#50 mateSKAtes #51 mateSKAtes
3.8.2019 | 19:25:12
mateSKAtes

#49 Lady Adeline: to bych neřekl spíš šlo o normální domluvu jen mě štvou ty příspěvky už je to takový o ničem no fakt bych to tady nejradši zamknul :D jako ja jsem přijdu po měsici a co tu nevidim TI SAMÍ LIDE SE TU HADAJI O TĚCH SAMEJCH VĚCĚCH

#53 FallenMaia
3.8.2019 | 19:27:55
mateSKAtes

#49 Lady Adeline: to už samo o sobě mě přijde jako ztrata času nás všech.

3.8.2019 | 19:28:18
Lady Adeline

mateSKAtes: tak pro nektery ,je to porad jeste zhave tema ;-) porad jeste vychazeji clanky o got atd… A ja se tu rada pobavim treba s tebou,Sonul­kou,Svjatou apod… Co ti na tom vadi ?

#53 FallenMaia #54 mateSKAtes
3.8.2019 | 19:32:01
FallenMaia

#50 mateSKAtes: Ja sa nepresuniem nikam, ja tu budem naveky ;) :D

A neviem či si si nevšimol, ale ja už som aj pod Witcherom takže sa môžeš tešiť ;)

#52 Lady Adeline: A so mnou nie???? :‚( :‘( :'(

3.8.2019 | 19:36:29
mateSKAtes

#52 Lady Adeline: vadí mě to že tu jsou v podstatě přispěvky které se tu opakuji akorat jsou v bledě modré proste pořád to samí tady už se proste v diskuzi nijak neposuneme o to mě jde. pořád to bude samí. Tak at to xavik zamkne aspon do vydání toho nového seriálu GoT řekl bych že se to tu uklidní a pak by se lidi aspon začali bavit o jinejch vecech.

3.8.2019 | 19:37:51
sonulle

Tak ať to není to samé, tak HBO stáhlo scénář 8×06 ze stránek EMMY. Já jen tak. Jo tohle není vytržené z kontextu. Je to skvost, aby ho veřejnost náhodou nekritizovala. Kdo má zájem, mám ho pořád v mobilu ;) . Jo kontrolovat se musí. A HBO začíná mít prazvláštní metody. Za chvíli kdo udělá sarkastickou pozmámku či meme, bude soudně stíhan. :)

#57 mateSKAtes
3.8.2019 | 19:57:14
Lady Adeline

FallenMaia: to vis ze jo slunicko ;-) Na nekom si prece musim honit ego :-)

3.8.2019 | 19:58:39
mateSKAtes

#55 sonulle: Hurááá zdravý rozum vyhrál :D

3.8.2019 | 20:01:37
Lady Adeline

mateSKAtes: a kde si mam podle tebe pokecat s lidmi,kteri mi prilnuli k srdci? To si mam vsechny dat na facebook, nebo co ?

#59 mateSKAtes
3.8.2019 | 20:04:06
mateSKAtes

#58 Lady Adeline: tak neříkej že cela tvoje diskuzní kariéra je postavená jen na GoT :D tak se přesun na witchera tam je to čerstvý :D ikdyž ten fb taky nezní špatně xD

#60 Violet
3.8.2019 | 20:07:48
Violet

#59 mateSKAtes: Hele nech bejt, stačí že to fallen GOTUJE všude :D Witcher je jen Witcher.. a už i tam se tahá GOT :(

Cele to sprasili a stejně se to furt řeší taková hašišárna :D

#62 mateSKAtes
3.8.2019 | 20:09:24
Lady Adeline

mateSKAtes: me ten Witcher zatim nejak nezajima :-( Tak ja se chci bavit i s tebou ;-) A to si te hned musim dat na facebook?

#64 mateSKAtes
3.8.2019 | 20:11:08
mateSKAtes

#60 Violet: No ale to celej svět má takovou uchylku za to já nebo fallen nemužem :D všichni to srovnávaj s GoT :D však se tomu věnujou i ty članky co se tam dávaj to proste bohužel jiny už nebude :D

#65 Violet
3.8.2019 | 20:13:01
Lady Adeline

Violet: ahojky ;-) uz jsme ti se Sonulkou chtely napsat jestli zijes ;-)

#65 Violet
3.8.2019 | 20:13:02
mateSKAtes

#61 Lady Adeline: v pohodě to jsem nemyslel vážně :) ja bych se na fb nedokázal tak dlouho hadat jako tady :D

3.8.2019 | 20:13:56
Violet

#62 mateSKAtes: ALe jo.. neboj ještě chvíli a GOT odzvonilo.. jen co začne nová vlna seriálů a Witcher.. uvidíš :D A bye bye GOTí :D

#63 Lady Adeline: Ahoj, neboj žiju, jen už na to tady nemám :D člověk něco napíše a radši dal nic nebudu psát :D Občas sem ještě juknu, ale už taky není tolik času :)

#66 mateSKAtes
3.8.2019 | 20:18:02
mateSKAtes

#65 Violet: tak na tu chvíli se těšim jako malej jarda :D

3.8.2019 | 20:19:54
Lady Adeline

Violet: ty jeste resis tu vec s fallenem? Normalne sem pis,budu rada kdyz si od tebe neco prectu a na ostatni se vyser!

#68 FallenMaia #69 Violet
3.8.2019 | 20:27:01
FallenMaia

#67 Lady Adeline: Ona nerieši tú hádku so mnou, to sme si už dávno vyjasnili, súkromne, teda aspoň dúfam ;) Violet je tak?? Či?

#69 Violet
3.8.2019 | 20:34:17
Violet

#68 FallenMaia: Čí? Ničí :P se dívám na Statečné srdce, vůbec nemám čas na GOT :D

#67 Lady Adeline: Už dávno ne :)

3.8.2019 | 21:06:02
Lady Adeline

Violet: to se ti divim ;-)

#71 FallenMaia
3.8.2019 | 21:31:27
FallenMaia

#70 Lady Adeline: Tak najskôr sa jej spýtaš, či to ešte stále rieši a napíšeš jej, že sa má na to vyprdnúť a potom keď napíše, že už dávno nie, tak zareaguješ, to se ti divím?? :D

4.8.2019 | 9:49:59
Lady Adeline

FallenMaia: ona mi odpovedela v soukrome zprave,tak uz vim, jak se veci maji ;-) Potrefena husa, vzdy rve nejvic,ze fallene ?

#73 FallenMaia
4.8.2019 | 10:38:00
FallenMaia

#72 Lady Adeline: Ja neviem čo si vy dve píšete súkromne, ja len vychádzam z toho ako to vyznie tu vo verejnej diskusii ;)

4.8.2019 | 11:04:26
Lady Adeline

FallenMaia: prosimte uz to neres,jsi otravnejsi pomalu ,nez komari,mouchy apod havet :-( Radeji sekej dobrotu.Nehadej se a nelzi a bude vsem lip!

4.8.2019 | 11:51:51
Nazgul_CZ

Už to tu sicevše zaznělo, ale odpovím na reakce na můj příspěvek. Jon určitě neskončil jako král za zdí. Ani nevím, jestli někdo takový existoval? Neříkali takhle Mancemu jen černí a lidé na jih od zdi? Divocí před nikým neklekali, byli svobodní a raději by zemřeli, než by přísahali věrnost králi. Mance podle mě byl jejich přirozený vůdce, protože je spojil proti bílým chodcům a slíbil jim, že je převede přes zeď. Byl jejich přirozeně následovaným vůdcem.

V poslední sérii vyplynul jako přirozený vůdce Tormund, byl to právě on, koho následovali za zeď, když se rozhodovali, jestli jet s Jonem ke Královu přístavišti nebo se do této bitvy neplést. Jon naopak vždy ctil povinnost, takže když byl jmenován velitelem černých, tak bude velet černým. Za divokými bude jezdit vždy na výpravy na pár dní, jako dříve jezdili zvědové za zeď. Využil příležitosti vidět Tormunda, který ho jako vůdce divokých vítá, jako přítele a spolu odjíždějí. Za mě zajeli na dva dny do tábora divokých, pochlastali a pověděli si, co novýho a Jon se vrátil ke svým povinnostem.

Jinak jako u všeho platí, že to celé vzniklo jen kvůli tomu ikonickému záběru, kdy spolu s Tormundem odjížděj, ničemu jinému. Kdyby se měl nutně určit král divokých byl by to bez diskuzí Tormund.

U Jaimeho jsem psal, že by dávalo více smysl, kdyby zůstal s Brienne. To, že se spolu vyspali bylo vyústění jejich linií, kdy se po dobu celého seriálu sbližovali, nikoliv úlet. Na druhou stranu kdyby to tam nedali bylo by to pro děj lepší, pokud chtěli, aby se Jaime vrátil. Ale je to zase o tom, že si mysleli, že to lidi chtěj vidět. Návrat Jaimeho se dá pochopit, jako snaha zachránit sestru. Sice jí už nemiluje fyzicky, ale pořád vedle sebe vyrůstali a byli spolu po celej život, tak prostě nechce, aby jí uškvařila Daenerys, jak mu bylo řečeno, že nic jiného jí už nemůže potkat. Věděl jaká je, ale drtivou většinu zlých věcí kdysi páchal s ní, takže na ní v tomhle nahlíží jinak, pořád převažuje sourozenecká láska, před tím, že by jí nechal popravit. Stejně jako by Tyrion nenechal popravit jeho. A taky pořád měla mít jeho dítě. Prostě vyloženě tak stupidní jako jiné zvraty to není, ale pravda je zase pouze ta, že chtěli jejich romantickou a osudovou smrt, kdy umírají spolu v náručí a zbytek byl jen o tom, jak to k sobě našroubovat i kostrbatě třeba.

Stejný jako souboj Ohaře a Hory. Ohař zemřel v knize i v seriálu a několikrát Martin i tvůrci seriálu potvrdili, že je mrtvej a nevrátí se. Ale když byli stesky diváků, tak mohutné, že chtěj Clegannebowl, tak ho prostě oživili. Krásnej příběh, přežiješ pád ze skály a když se místo smrti probereš, tak jdeš logicky stavět kostel s hodnými lidmi, protože co jinýho bys dělal, když seš zmrd, co si hledí jen sebe a nikdo jinej ho nezajímá? Správně, když tě někdo málem zabije, jediná malá holka, na který ti trochu záleží, tě nechá napospas, abys chcípmul a ty přesto přežiješ, tak máš z toho, že je i ona stejnej bezcitnej zmrd jako ty radost takovou, že se rozhodneš změnit a místo, aby ses chtěl pomstít Brienne nebo prostě jen si hleděl svého, jako dosud, tak jdeš stavět kostel, protože je to fajn a odpočineš si u toho a poznáš fajn lidi a tak, to je přeci jasný ne :D No a když ty lidi zabijou, tak toho využiješ, aby si změnil svůj charakter a stal se veskrze hodným, na oko stále zlým týpkem :D, co už chce jen nakopat prdel bráchovi, jinak už nic zlého neuděláš, protože takhle si to diváci přejí.

Jsou to všechno jen seriálové berličky.

Co se týče toho, proč jsou tu pořád články o GoT na Edně, tak prostě proto, že Edna je clickbait, prostě na to lidi kliknou a přečtou si to i když 90% článků (minimálně o GoT) má nulovou kvalitativní hodnotu. Proto tady byl článek denně před i v průběhu seriálu i když obsah byl vesměs nulovej. Prostě tam více, než u čeho jiného byl potenciál, že se pod tím lidé pohádaj a budou to neustále dokola otevírat a číst. Vymyslím si situaci: Nějakej herec z GoT na tiskovce k úplně jinýmu seriálu dostane třeba dotaz na GoT a odpoví, že na to nebude odpovídat, protože je tam kvůli jinému seriálu. Úplná kravina, ale na Edně by o tom byl hned článek, že ten a ten odmítl komentovat dotaz na GoT, uvede se citace jeho odpovědi: „Na dotazy k GoT nebudu odpovídat”, přidaj se k tomu dva odstavce, aby to vyznělo jako senzace a popis jak k tomu došlo, že přišel posadil se, pak odpověděl pár dotazů k jinému seriálu a pak přišla ta otázka a on řekl, že ho to nezajímá a máte článek. Hodnotu to žádnou nemá, jediná spojitost s GoT je, že je tam herec, co v tom hrál a odmítl odpovědět na dotaz, tedy absolutně nulová hodnota, ale je to článek z kategorie GoT a lidé budou klikat a číst to a o to jde. Tenhle případ jsem si vymyslel, ale když si rozkliknete posledních 50 článků o GoT, tak dobrých 40 z nich, je vystavěna přesně na podobné bázi a má podobnou informační hodnotu :D. Tudíž tady bude každý prdnutí o GoT, minimálně do doby, než se objeví něco divácky zajímavějšího.

#76 FallenMaia #77 Lady Adeline #78 Lady Adeline #84 mateSKAtes
4.8.2019 | 11:57:19
FallenMaia

#75 Nazgul_CZ: A ja napríklad stále nechápem prečo to niekomu vadí že sú tu články o GoT, veď keď si o GoT ten človek nechce čítať a nechce sa zapájať do diskusie tak to jednoducho preskočí a ide ďalej na to čo ho zaujíma, toto vaše vyplakávanie je oveľa viac otravné ako tie články. Kto vás ku… núti sem písať? Kto vás ku… núti reagovať a čítať to?? Veď to teda nechajte ľudom ktorých to stále baví, ktorých baví si o GoT čítať a debatovať o tom a chodte do … To je tak ťažké alebo čo? Nerozumiem :D

A k tomu Jonovi, pár komentárov hore tu mateSKAtes písal že si domýšľam veci a teraz je tu presne to isté, kde berieš tú istotu že si tam posedel dva dni a vrátil sa?? To sú len tvoje špekulácie, nič viac. Veď ten koniec jasne naznačoval že odišiel s Divokými, zavrela sa za ním brána, otočil sa, pozrel okolo seba, začala hrať hudba a odišiel, aký jasnejší dôkaz potrebuješ že odišiel a už sa na Černý Hrad nevrátil? Veď k tomu nepotrebuješ ani žiadne slová a musí ti to byť jasné. OK, nemusel byť Kráľom, to je len moja domnienka a predstava ako to mohlo následne vyzerať, ale určite s nimi odišiel preč. A zostal žiť na severe, na skutočnom severe ;)

4.8.2019 | 12:58:32
Lady Adeline

#75 Nazgul_CZ: Nádherně a pravdivě napsáno! Poklona :-)

4.8.2019 | 13:01:50
Lady Adeline

#75 Nazgul_CZ: prosím tě nesniž se alespoň ty a neodpovídej vůbec fallenovi,nemá to absolutní smysl!!!!!

4.8.2019 | 13:05:45
Lady Adeline

FallenMaia: on ale o tech clancich ma pravdu! Vse je na jedno brdo! Kdyby radeji xavik vydal Svjatagorovi krasne balady,tak by udelal lip,nez tu porad davat vetsinu clanku o nicem,to mi snad uznas za pravdu ne ? To ze tu porad piseme ja,ty a ostatni,to mu nevadi.Nez nekoho zacnes osocovat,tak se parkrat nadechni,precti si to vickrat a jeste o tom popremyslej a pak reaguj.

#80 FallenMaia
4.8.2019 | 13:19:45
FallenMaia

#79 Lady Adeline: Ja som tou reakciou teraz nemyslel len Nazgula, ale všetkých čo sa tu na to sťažujú, napríklad včera mateSKAtes a Violet, nechápem to…

A poprosímťa nehuckaj tu proti mne ľudí, načo píšeš Nazgulovi také somariny aby sa neznížil a nereagoval na mňa?? Na čo sa akože nemá snížiť? Ty tu na mňa stále poukazuješ a pritom si taká istá ako ja, keď nie horšia…

#84 mateSKAtes #86 mateSKAtes
4.8.2019 | 13:44:56
Lady Adeline

FallenMaia: ano ja jedina se jeste pomalu snizuji k tomu,abych na tebe reagovala. Ja rozhodne nejsem otravnejsi nez ty!!!!!Nereaguji tu pomalu na kazdy komentar,jako ty.Reaguji pouze na tvoje komenty,proto tak muzu byt otravna pouze pro tebe a to mi nevadi ;-) Cim otravnejsi na tebe budu,tim lip :-)

4.8.2019 | 13:55:36
Nazgul_CZ

Ono by to chtělo trochu více vzájemného pochopení od vás obouch. Fallen je pořád jeden z těch mírnějších z toho tábora, kde všichni považují seriál za bezchybný. Spousta jiných v době, kdy seriál běžel tady byla ochotna snad i zabíjet za jiný názor. Dokonce, když jsem se spolu bavili jen my dva, bez zapojení ostatních, třeba na tv zone, kde nebývá tolik komentů, tak i přizná, že si je vědom, že tam ty chyby jsou a že chápe, co nám vadí, jen dodá, že jemu to prostě nevadí a ten seriál se mu líbí i tak, což zase nemám problém přijmout já. Ale potom se tu s někým štěkne a zase i ty mnohokrát probrané věci začne obhajovat, jen proto, že ten druhej diskutující je třeba až moc zase radikální z druhé strany. A ano znamená to, že neuznávám ani lidi, kteří seriál 6 sezon chválili a kvůli několika momentům v posledních dvou sezónách začali ksát hovadiny typu, že celej seriál je největší sračka, co kdy byla natočená a podobně. To jsou stejný debilové, jako ti z druhé strany, co zase uráží každého, kdo tomu vytkne určité chyby, které tam nespochybnitelně jsou. Tolik obecně, teď konkrétně.

Tvůl koment: „A k tomu Jonovi, pár komentárov hore tu mateSKAtes písal že si domýšľam veci a teraz je tu presne to isté, kde berieš tú istotu že si tam posedel dva dni a vrátil sa??”.

Ano pokud napíšu: „Už to tu sice vše zaznělo, ale odpovím na reakce na můj příspěvek”, tak to znamená, že si skutečně jsem vědom, že to tu zaznělo a nemusíš to znovu zdůrazňovat i s tím, kdo to napsal. Nikde nepíšu, že mám jistotu, že se vrátí. Věta: „Za mě zajeli na dva dny do tábora divokých, pochlastali a pověděli si, co novýho a Jon se vrátil ke svým povinnostem”, je pouze vyjádřením mého názoru, nikoliv jistoty. Nikomu to nevnucuji. Domnívám se tak na základě toho, že Jon se vždy snažil dodržet své povinnosti a nyní mu byla svěřena povinnost velet černým a ani mezi divokými kromě Tormunda nemá nikoho. Kdyby tam měl ženskou asi bych i věřil, že odjel na vždy, ale takhle si myslím, že se vrátil, prostě už jen proto, že za nimi mohl jezdit jako velitel černých kdy chce. Naopak, kdyby odjel navždy, tak se to brzy roznese a budou to v západozemí muset řešit.

Ovšem reálně se tomuto zakončení říká otevřený konec a divák si tedy skutečně může domyslet, co chce a sám si dosadit konec, který se mu líbí. Tedy jestli ty věříš, že tam zůstal, je to samozřejmě také možné a neberu ti to. Jestli si myslíš, že se stal králem divokých i to je možné, i když méně pravděpodobné. Dokonce i kdybych napsal, že jede za dětmi lesa, pokud přežili a chce, aby z něj udělali nového Night Kinga, aby se obnovila rovnováha dobra a zla, tak i to je možné, byť asi se všichni shodneme, že velmi nepravděpodobné a dokonce i varianta, že to celé byl jen sen Brana, který je ve skutečnosti stále v komatu a sní o tom, že bude králem, je také možné :D Snad si pochopil, co tím chci říct, každej si tam může dosadit, co se jemu samému líbí, protože už je konec seriálu a odpovědi, jak je to ve skutečnosti se tak nikdy nedočkáme. Tudíž jedna nevyvratitelná pravda tady neexistuje, pouze různě pravděpodobné možnosti, zbytek je už na naší fantazii. Takže i to, že jsou to jen mé spekulace je pravda a nemám s tím problém, to co píšeš ty jsou zase tvé spekulace a to co píšou ostatní zase jejich a tím bych to uzavřel.

K tvémi komentáři: „A ja napríklad stále nechápem prečo to niekomu vadí že sú tu články o GoT, veď keď si o GoT ten človek nechce čítať a nechce sa zapájať do diskusie tak to jednoducho preskočí a ide ďalej na to čo ho zaujíma, toto vaše vyplakávanie je oveľa viac otravné ako tie články. Kto vás ku… núti sem písať? Kto vás ku… núti reagovať a čítať to?? Veď to teda nechajte ľudom ktorých to stále baví, ktorých baví si o GoT čítať a debatovať o tom a chodte do … To je tak ťažké alebo čo? Nerozumiem”

Já určitě kvůli ničemu nebrečím, jen se tu na to někdo dotazoval, myslím, že Mates, tak jsem mu odpověděl. Opět je to můj názor založený na tom, že, co jsem si přečetl jinde v jednom článku, tak zde bylo vždy po jedné větě rozděleno do sedmi článků, které byly dávkovány po jednom denně a také se tu skutečně objevuje kdejaká až bulvární kravina, co nikde jinde na serióznějších stránkách není. Vyjadřuji se pouze k GoT, ostatní články nemohu hodnotit, protože ne všechno zde čtu. Chodil jsem sem spíš proto, že mě bavilo číst ty diskuze, které bohužel na serióznějších stránkách většinou nebyly, tam bylo jen pár příspěvků a konec. Tady byla zábava číst ty hádky i když jsem se nezapojoval, protože bavit se v mnoha případech se zdí je celkem ztráta času :D A magoři tady byli solidní z obou stran :D

Pokud chceš strozejší a příkřejší odpověď, tak okopíruji druhou část tvého příspěvku, že tě nikdo nenutí sem psát, nikdo tě nenutí to číst a reagovat na to, můžeš to nechat lidem, které to baví :D

Všichni ale víme, že jelikož si tu už přiznal, že si starší člověk, tak prostě nemáš, co dělat a ve skutečnosti tě to baví tady debatovat a trochu se pohádat :D Nic ve zlém, měj se. Třeba se tu zase zapojím do diskuze u Zaklínače, Pána prstenů a dalších fantasy seriálů,

#83 FallenMaia
4.8.2019 | 15:18:08
FallenMaia

#82 Nazgul_CZ: Pekne napísané, nemám potrebu to ďalej riešiť a viac menej súhlasím ;)

A teším sa na tvoje príspevky pod článkami k Pánovi Prsteňov, podľa nicku a ikonky usudzujem že si veľký fanúšik, rovnako ako ja ;)

4.8.2019 | 15:30:34
mateSKAtes

#75 Nazgul_CZ: perfektní hlavně ten poslední odstavec.
#80 FallenMaia: No ale však je to pravda :D podle tebe tady už nejsou lidi protože se nechtěj hádat s nama(kteří nesdíli tvuj pohled na realitu). Podle mě je to z toho duvodu (jak napsal nazgul) že ve 40 z 50 příspěvku nenajdeš nic :D

#85 FallenMaia
4.8.2019 | 15:37:06
FallenMaia

#84 mateSKAtes: Tak ale ty si tu včera písal aby sa to tu zamklo a nikto už viac nemohol prispievať, nechápem prečo? Veď ľudia čo chcú napísať komentár nech ho napíšu a ľudia ktorí nechcú písať, nemusia a nemusia sa tu ani hádať a vlastne ani tie články nemusia čítať, veď je to jednoduché ;)

#87 mateSKAtes
4.8.2019 | 15:45:28
mateSKAtes

#80 FallenMaia: snad to nebudeš brat jako utok na svou osobu jen jsem řekl nahlas co si myslím mír

4.8.2019 | 15:46:01
mateSKAtes

#85 FallenMaia: kdyby to bylo tak jednoduchy tak by sis tady povídal celejch 10 let sám :D Ale dobře ano v dobách kdy tohle mělo smysl si sem člověk zašel určitě a sdilet svoje pocity tady bylo v pohodě :D ale sakra mám z toho pocit že i za 10 let se budou ptát Sofie Turner na kralovnu severu (ona už ani nebude vědět na co se ji ptaji) ale tady o tom bude bombovej članek s nulovou informační hodnotou xD xD xD xD xD jedině aby to vyprovokovalo lidi nějaký hádce protože to někoho baví číst jak se tu hádame.

#88 FallenMaia
4.8.2019 | 15:50:34
FallenMaia

#87 mateSKAtes: Ale tak hádať sa budú ľudia všade, sa pozri na debaty pod Zaklínačom, už teraz je to na nervy, ľudia nadávajú na nejaké černošky, ktoré tam ani niesú a mne to už teraz ide hore krokom a to ešte ten seriál ani nezačal :D :D A rovnaký vývoj očakávam aj pri seriálovom LOTR, počkaj keď ukážu prvý teaser, to bude ešte len hejtu :D

#89 Violet #90 mateSKAtes #91 mateSKAtes
4.8.2019 | 15:56:58
Violet

#88 FallenMaia: to bylo je a bude všude.. A internet tomu jen dal korunu :) Vidíš toho ještě víc, než normálně kolem..

4.8.2019 | 15:59:45
mateSKAtes

#88 FallenMaia: to je fakt no ale GoT skončilo. Ty ostatní seriály teprve začínaj tam to chapu :D hele já jsem taky nespokojenej s pár věcma nebo spíš lidma , jako nechci se nikoho moc dotknout ale proste ve fantasy inspirovaným slovanským světem konkretně polsko a pobaltske statý sakra kde se tam berou černý ? :D to je stejně na palici jako že běloch už od pradávna žil v Jihoafrické republice :D a vubec celý to Transgender a podobný blbosti u kterých furt brečej jak je nikdo netoleruje a přitom sami nejsou tolerantní a chovaj se jak jak gestapo.

4.8.2019 | 16:08:32
mateSKAtes

#88 FallenMaia: v Době kdy lidi jsou někteří schopný říct že J.R.R Rolkien byl rasista a Charles de Gaulle by byl nalepkován jako vlastizradce si myslím že je něco pravdu špatně.

4.8.2019 | 16:15:53
Lady Adeline

By jsme mohli vsichni xavikovi napsat,aby misto tech hovadin co tady dava,at radeji sem soupne ty krasne balady od Svjatogora!!!! On se s tim chudak tak nadrel a tu jeho spickovou praci si mohli precist jen ja,fallen,Sonul­ka,Widy a Violet.Neni to trosku skoda? Ja si jsem jista,ze by i ostatni radi meli tu cest videt ,neco z jeho tvorby.

4.8.2019 | 16:18:28
SaDiablo

ok, potom by ale v tomhle souhrnu mělo být, že hibberd, co vedl panel, je z EW, takže přímej spolupracovník s hbo a d&d, jako jedinej puštěnej na natáčení osmé série, kterej před velkým panelem v menším rozhovoru kladl TYTÉŽ otázky. nikolaj půl hodinu před tím, než šli na velkej panel, v něm říkal, jak by s brienne zašli na kafe. a to, že by s ní neskončil, potom myslel jako vtip. proč by měl hibberd klást stejný a tak irelevantní otázky? protože nikdo do toho nechtěl šťourat víc, než bylo nutný. re: zakázaný q&a (že „nemají čas,“ ale o kelímcích se bavit můžou, že? ffs). takovej joke. hlavně největší vtip, že ta nechuť k poslední sérii je media-led. mají nás jen za ovce a když už i conleth drží pusu, tak to říká všechno. ok, jsou to profesionální herci, nikolaj chce do star wars, nikdo nebude sr*t na hlavu lidem, se kterýma pracovali 10 let a díky kterým jsou přímo i nepřímo proslavení po celým světě. takže hlavním a asi i jediným faktem, co všichni potřebujou znát ze sdcc, je ten, že seth rogen byl prince that was promised all along.

#94 sonulle
4.8.2019 | 23:57:16
sonulle

#93 SaDiablo: V podstatě to samé jsem tu již psala, je to jen o tom, aby HBO měla vše pod kontrolou. EW jsou jasně HBO vazalové, jejich články jim jdou na ruku. Vše na Conu bylo jen aby se do toho nikdo nešťoural, bylo to smutné. Ale fanoušci jsou malé uplakané děti, kterým se prostě nelíbilo, že to skončilo béééé, když jsem viděla jak to mastí ke konci, jsem velmi ráda, že to skončilo.

#95 SaDiablo
5.8.2019 | 9:07:18
SaDiablo

#94 sonulle: tak oni to mastili už od páté série, affc se dd ani neobtěžovali číst, ale v páté a šesté sérii měli určitě ještě poznámky od grrm (eg hodor), kdežto sedmá a osmá série už jasně trpí nulovou spoluprácí, jak sám george koneckonců potvrdil… je to neuvěřitelný, jak se skrz manipulaci herců snaží zmanipulovat nás, totální bezpáteřní kreténi, co se nedokáží postavit za to, jak to zmrvili, ale jejich demage control nevychází ani po zamezení q&a, ani po stáhnutí scénáře z oficiálních stránek akademie. buď jsou lidem pro smích nebo jim druhá půlka nemůže přijít ani na jméno. v září si přeju výhru gwen, djawadiho a michele clapton a to je všechno, ale fakt mám strach, že když jsou emmy hlavně o politice, dd vyhrají i za tu trojici drama seriál-režie-scénář, a potom se nám všichni budou snažit namluvit, jak to nakonec přece nemohlo být tak strašný, přesně, jací jsme cry babies, protože kdyby bylo, tak přece nevyhrají… já si ten scénář četla a bylo to ještě horší, než se na to dívat…

#96 SaDiablo #97 mateSKAtes #99 sonulle
5.8.2019 | 13:30:50
SaDiablo

#95 SaDiablo: *damage, už z toho taky neumím psát.

5.8.2019 | 13:36:59
mateSKAtes

#95 SaDiablo: divim se že na tebe nevylítnula rychla kavalerie v podobě Fallena xD xD xD xD a nebo to jestě nevidel :D

#98 FallenMaia #99 sonulle
5.8.2019 | 17:38:12
FallenMaia

#97 mateSKAtes: :D :D :D Zdá sa to len mne alebo sa z Fallena stáva pomaly ale isto legenda na týchto stránkach?? :D

#100 sonulle #101 mateSKAtes #102 Violet #103 Svjatogor
5.8.2019 | 18:22:13
sonulle

#97 mateSKAtes: Má teď problém s děvčaty ve vedlejší diskuzi :)
#95 SaDiablo: Pořád přemýšlím, co za politiku, by musela existovat, aby komise dala cenu EMMY za scénář právě GOT. Byla tam totální destrukce města, žádná rasová politika, vyzdvihly incest a v podstatě, že člověk nemá šanci se dostat ze svých špatných návyků, obě ženy na vysokých pozicích totálně selhaly a vlastně nic nepředvedly. Ano i postižený člověk se může stát králem, ale to by o něm do scénáře nesměli napsat. Že Bran je divný král :) . Ta poznámka mě mimochodem dostala. Co se tyká politiky EMMY k různým stanicím, tomu už bych politika zrovna neříkala. A souhlas s Gwen ta si to zaslouží i za Bílou knihu, když si vezmu, co u té scény bylo napsané a co předvedla :) Emília si nominaci zaslouží,ale výhru ne, když porovnám se Sandrou Oh a Jodie Comer, tak ani náhodou. V technických záležitostech se nevyznám. Hudba tam bych klidně dala i 32 EMMY. Scénář, ta nominace je vtip. Kit toho hodnotit nechci. Pořád se snažím pochopit, proč Peter není v hlavních rolích? Vždyť měl času na obrazovce víc než Kit. Tyrion v podstatě vyhrál, co do času na naších obrazovkách za všechny sezóny.

5.8.2019 | 18:38:13
sonulle

#98 FallenMaia: A už si tady, o kom se mluvívá… :)

5.8.2019 | 18:39:21
mateSKAtes

#98 FallenMaia: hele asi jo :D

5.8.2019 | 18:49:51
Violet

#98 FallenMaia: :D to snad néééééé

5.8.2019 | 22:56:04
Svjatogor

#98 FallenMaia: Nechtěj být jako Locker. xD

#104 mateSKAtes
6.8.2019 | 0:58:10
mateSKAtes

#103 Svjatogor: Ale tak locker je vyřízenej :D jeho teorie se dali použít jen ke GoT :D už nemá na co psát :D

#105 Svjatogor
6.8.2019 | 6:28:26
Svjatogor

#104 mateSKAtes: Tak pořád je tu Příběh služebnice. Koukej, Jarda Jágr sice už není na výkonostní výši pro NHL, ale pro Kladno stále nadstandard. xD

6.8.2019 | 11:25:35
FallenMaia

Ďakujem všetkým za úprimné reakcie :D :D :D

6.8.2019 | 15:48:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama