Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Právě byl odvysílán druhý díl osmé řady Game of Thrones

Právě byl odvysílán druhý díl osmé řady Game of Thrones

Týden utekl jako voda a s novou nedělí přišla i nová epizoda osmé série Game of Thrones. Ti z vás, kteří tento díl již viděli, se mohou o této epizodě pobavit s ostatními v diskuzi u tohoto článku.

49 1
22.4.2019

Zdroj: HBO

Diskuze /82

widy.33

krááááááááááá­áááátke :(

widy.33
22.4.2019 | 4:03:03
vasky

zase díl plný plků, zatímco po prvním díle sem po chvilce dával přehrát znovu, ted to říct nemohu. Nechce se mi to absolvovat znovu, až na pár scén, kterých je ale hodně málo. Nemůžu říct že by to bylo zklamání, ale. A ta 50ti minutová stopáž když se díváte na PC je vážně deprimující :D

22.4.2019 | 4:05:38
mirako

perfektní

22.4.2019 | 4:05:53
Whitewolf114

Perfektní ale ten konec? Člověk nechce čekat zase celý týden…

22.4.2019 | 4:06:54
widy.33

60 minút na takú veľkú bitku je podla mňa strašne málo :( a týžden čakať

#6 mirako #7 Rooster #12 Whitewolf114
widy.33
22.4.2019 | 4:11:20
mirako

#5 widy.33: třetí díl bude mít cca 80min.. ;)

#8 widy.33 #12 Whitewolf114
22.4.2019 | 4:18:35
Rooster

#5 widy.33: Třetí díl by měl mít, pokud se nemýlím, lehce přes 80 minut. Tak snad se tam ta bitka vejde ;)

#8 widy.33 #11 mirako #12 Whitewolf114
22.4.2019 | 4:19:34
widy.33

#6 mirako:
#7 Rooster: len 60 min :( kukala som stopáž na buduci týžden 4 diel 78 min 5 diel 80 min 6 diel 80 min

#9 hardhome #12 Whitewolf114
widy.33
22.4.2019 | 4:23:59
hardhome

#8 widy.33: neviem kde to pozeras ale zle pozeras ma cca 80

#12 Whitewolf114
22.4.2019 | 4:35:09
mirako

#7 Rooster: vejde.. jinak na ten díl se těším nejmíň co jsem se kdy těšil na další díl GoT, protože asi padne většina mých oblíbených postav.. :'(

a už je zveřejněný oficiální název s08e02: A Knight of the Seven Kingdoms

#13 Rooster
22.4.2019 | 4:41:20
Whitewolf114

#9 hardhome:
#8 widy.33:
#7 Rooster:
#5 widy.33:
#6 mirako: Má mít údajně hodinu a 20min

22.4.2019 | 4:42:51
Rooster

Třetí díl byl měl být převážně o bitvě o Zimohrad, stejně jako vetší předešlé bitvy (u Tvrdodomova, Bitva bastardů) tuto epizodu režíroval M. Sapochnik a má se jednat o nejdelší bitvu v historii kinematografie.
#11 mirako: Souhlasím, ale bude to epická podívaná.

#14 mirako
22.4.2019 | 4:55:37
mirako

#13 Rooster: to určitě bude.. budu z ní mít smíšené pocity

22.4.2019 | 5:07:47
Petikojc

A kde berete jistotu, že příští díl bude bitva? Z traileru mi přišlo, že si ještě jeden díl počkáme

22.4.2019 | 5:23:23
mateSKAtes

NO tak je to tady. Jsem plnej smíšenejch pocitů. Jako nejvíc se mě líbila linka thormunda opět za jeho supr hlášky :D a samozřejmě aryi ona sice moc nikdy nenamluví ale když už tak to většinou není žádný plkání a samozřejmě ta sladká scénka (který jsem věděl že přijde) WAU Here we are again boys. Unzip pants NOW!! xD xD xD jako sakra docela tomu frajeroj zavidim ;) :D A jako TOP 3 bych dal scénku kdy to Jon vybalí v kryptě na dany :D ale je to takovej zajímavej způsob :D vypadá to jak kdyby řekl : Mám větší právo na trůn než ty tak to zpracuj a hlavně se z toho neposer xD xD Pak jsou tu další scénky které se mě líbili jako třeba: Soud, To pro me krásný setkání Mormontů, Ten rozhovor mezi branem a jaimem a druhej mezi dany a sansou. atd atd jako bylo toho tam svým způsobem supr hodně ale trochu jsem nepochopil význam těch dětí hlavně tu malé holky co mluvila s davosem no chvíli mě napadlo není to převlečenej jaqen h'ghar no ale prostě mě to přišlo jako ztráta času takže doufám že ta holčička zabije aspoň 10 chodců a jednoho -nemrtvého obra ! :D protože jinak by to nemělo takovou důležitost aby to tam mělo bejt. takže jinak za mě Spokojenej a když zapomenu na tu malou tak bych tomu klidně 100% dal :D

#17 hardhome #22 surky3
22.4.2019 | 5:45:01
hardhome

#16 mateSKAtes: nie je to urcite on .Davos si ju vsimol preto lebo ma jazvu cez pol pravej strany tvare a nakoho myslis ze Davos myslel ked ju zbadal jedno dievcatko ktore upalili hadam ti uz viac nie je treba napovedat

#19 mateSKAtes
22.4.2019 | 6:05:53
mateSKAtes

A ještě jedna věc ale tu už myslím můžu napsat normálně. Azor Ahai v seriálu podle mě nebude ,začínám si říkat že těch pár zmínek kterých bych za celej seriál napočítal na prstech jedný ruky. neznamená že se někdy objeví. Maximálně bych hledal mezi těmi co oživil pán světla a těch moc není :) a hlavně si myslím že jestli to někde bude, tak to bude v knihách protože tohle je věc kterou by měl mít teoreticky v malíku jen G.R.R. Martin ale kdo ví kdy no, třeba se pletu.

22.4.2019 | 6:07:26
mateSKAtes

#17 hardhome: prosimtě to mě došlo -_- s tim co měla na tváři :D ale všichni tady mělou o jaqenoj a já začiná mit pocit že jestli nebude převlečenej za obra tak to nebude ono xD xD xD xD xD

22.4.2019 | 6:09:43
mateSKAtes

A víte co očekávám v příští epizodě :D vzpomínáte na černovodu ?? :D Ta pozbuzující hláška :D Jestli někdo zemře s čistým mečem, znásilním jeho mrtvolů xD xD xD xD

22.4.2019 | 6:21:47
zroutik

jak kdybych to neříkal, že Arya to chce na oštěp.

22.4.2019 | 7:10:33
surky3

#16 mateSKAtes: TOP 3 scény mám jako ty. Nejlepší byl Tormund, když říkal Brianne „at least we are going to die together“ – To jsem málem spadnul ze židle jak jsem se začal smát. Jinak Arya na Gendryho docela vlítla, ten snad ani nevěděl co se děje :D .

22.4.2019 | 7:23:29
Radulineska27

Arya teda

22.4.2019 | 7:29:40
Radulineska27

Arya teda překvapila

22.4.2019 | 7:30:18
Radulineska27

Arya teda překvapila

22.4.2019 | 7:30:51
badyvlasim

A ted mi reknete, kdy jako a v planu dorazit Mellisandra? Mohla by po bitve ozivovat mrtve

#27 Regouvousus
22.4.2019 | 7:32:11
Regouvousus

#26 badyvlasim: ty oživí NK :D

22.4.2019 | 7:34:56
Jedi knight

Tot bude veľmu dlhé čakanie. Človek si až teraz uvedomuje, že pôjde o prvý diel, kde budú bojovať všetky kladné postavy na jednom bojisku za jediný cieľ – Jon, Arya, Jaime, Brienne, Pod, Hound, Berick, Ed, Tormund, Gendry, Davos, Jorah, Šedý červ, Theon atď. Chýbajú mi tam ale 3 postavy – Melissandra, Yara a hlavne Bronn :/

#30 zroutik
22.4.2019 | 7:37:46
MARTAS SK

Opäť lepší diel než v hroznej 7.sérií. Výborné rozhovory a skvelé tempo a tretí diel réžia Miguel Sapochnik. Už sa teším na pád Zimohradu a ako budú musieť utiecť.

22.4.2019 | 7:51:39
zroutik

#28 Jedi knight: doufám že Bronn nezapoměl, že Tyrion mu dá vždy dvojnásobek.

22.4.2019 | 7:53:16
sarnemka

Po této epizodě a po scénách Jaime/Brienne jsem rozpuštěná na podlaze ještě teď. Konečně se Brienne dostalo pořádného uznání. Tam je tak velká láska, že i Tormund, který ani nezná Briennino jméno, musel pochopit, že nemá šanci. A co to říkal Ser Davos, že by měla vládnout spravedlivá žena a čestný muž? Že by mluvil o J/B? Proč mám pocit, že lidé v kryptách nebudou v bezpečí? Byla to skvělá epizoda, pěkná setkání a takový klid před bouří. Na příští týden se vůbec netěším… o všechny postavy mám strach.

#32 FallenMaia
22.4.2019 | 7:54:44
FallenMaia

#31 sarnemka: Najlepšia linka bolo to posedenie pri krbe, to ma dostalo ;) A Arya prekvapila. A ten koniec, to čakanie bude kruté :D

22.4.2019 | 8:56:45
Monoceros

Za sebe můžu říct jediné „Konečně“ :D :D blbý je ovšem to že v dalším díle to pěkná řádka lidí odskáče, takže linky co se rozjely půjdou hezky do kytek a to mě na tom dost štve :D

22.4.2019 | 8:59:19
Eddard1

1.místo Brienn se stala rytířkou 2.místo Arya a její jak někdo napsal sladká scéna 3.místo Jon odhalil svoji totožnost Deny

22.4.2019 | 9:00:14
badyvlasim

Myslim, ze Valka s walkery musi priste skoncit. Jinak by nemuseli byt dalsi tri dily.

#39 David Petříček #60 mirako
22.4.2019 | 9:08:29
Radulineska27

Určitě neskončí

#37 FallenMaia
22.4.2019 | 9:30:58
FallenMaia

#36 Radulineska27: Určite neskončí? Si si tým istý? nemôže to byť tak že v budúcom diely jednoducho porazia Nočného Kráľa a ďalšie tri časti sa budú riešiť iné veci?

#41 hardhome #60 mirako
22.4.2019 | 9:40:28
Radulineska27

To by bylo trapne

#42 FallenMaia
22.4.2019 | 9:40:44
David Petříček

#35 badyvlasim: Souhlasím, s dotací 6 dílů na finále a bitvou v 3. je to jen tak tak na vyřešení věcí okolo Cersey a samotného trůnu.

#60 mirako
22.4.2019 | 9:41:39
Radulineska27

Ja myslim, že přeživší uleti na dracich :-)

#46 RightfuHeir
22.4.2019 | 9:43:41
hardhome

#37 FallenMaia: pochybujem ze ho porazia ma sa este opakovat taka deja-vu ked NK ozivil v hardhome na mole padlich tak davam tomu malo% ze by Nk padol 3 c

#44 FallenMaia
22.4.2019 | 9:46:08
FallenMaia

#38 Radulineska27: Trapné? A čo si myslíš že sa stane? Myslíš že budúci diel Night King dobije Zimohrad, rozpráši armády Dothrakov, Neposkvrnených, Severanov, drakov atď. pritom samozrejme zomrie kopa hlavných postáv a potom čo? Potiahne na juh a dobije aj King's Landing? Čo sa bude diať tie tri ďalšie časti?

22.4.2019 | 9:47:14
RightfuHeir

Takže můžeme přemýšlet, jestli to s Brienne dá dohromady s Tormundem nebo s Jaimem, jestli se to Arye s Gendrym líbilo natolik, že to dají dohromady, jestli se nakonec Sansa nezabouchla do Theona (i přes jeho nedostatky), kde sakra vězí Bronn a Melisandre,… a co tedy vlastně prováděl Podrick s těmi nevěstkami v Králově přístavišti?

22.4.2019 | 9:48:16
FallenMaia

#41 hardhome: To sa ma opakovať? A ktomu si kde prišiel? Odkiaľ to máš?

#49 hardhome
22.4.2019 | 9:49:07
Monoceros

NK má po té bitvě oživit spoustu mrtvých a má to být hodně srdceryvný, takže všichni ti co se tak láskyplně hladili a pusinkovali v tomhle díle budou rozděleni, jediný kdo to přežije jistě je Jon, protože ještě nenastalo jeho setkání se Cersei v KL. A nesázím na Gendryho, Podricka a možná i Theona, takže přesně ty osoby u kterých to hlavní hrdiny zabolí nejvíc.

#52 RightfuHeir
22.4.2019 | 9:50:50
RightfuHeir

#40 Radulineska27: Myslíš jako že jich zbude jen tolik, co se na ně vejde nebo že poletí kyvadlovou dopravou?

22.4.2019 | 9:51:38
FallenMaia

To vážne padne celý Zimohrad? A čo všetky tie postavy? To všetci utečú? A kam? A čo potom? Neviem nejak tomu neverím. Podľa mňa na Nočného Kráľa pripravia nejakú pascu a zabijú ho v poslednom momente keď už bude prehra neodvratná a celá tá armáda sa rozpadne :D Ďalší diel potom bude zase kecacý budú oplakávať mŕtvych riešiť Jonove následníctvo a posledné dva bude veľké finále. Akože nevravím že to takto chcem, aj ja by som chcel veľké bitky a veľký finálny boj o King's Landing ale nejak mi to tam nesedí. Najväčšia bitka má byť tá o Zimohrad tak pochybujem že bude ešte nejaká väčšia na konci.

#50 Monoceros #54 Tristan22
22.4.2019 | 9:56:12
FallenMaia

Inak videli ste ukážku na ďalší diel? https://www.youtube.com/watch?… Vyzerá to peckovo, len škoda že to bude bitka v tme a zase nebude nič vidieť. Dúfam že budú aspoň bojovať až do úsvitu.

22.4.2019 | 9:59:12
hardhome

#44 FallenMaia: aj tu na edne je s furdikom clanok tam to je spomenute pozri clankok cca 3 tyzdne dozadu

22.4.2019 | 9:59:49
Monoceros

#47 FallenMaia: Sapochnik tuším režíruje ještě jeden díl kde má být bitva o KL … jestli si vzpomínám dobře na uniklé fotky z natáčení tak tam bude zničená Rudá bašta a ohořelé hradby a na hradbách mrtvoly a všude okolo mrtvoly dothraků a neposkvrněných, takže na 99% počítám s tím že NK přežije, možná se ani bitky nezúčastní, možná přijde jenom na konci, zvedne ruce a hotovo, vymalováno a pak bude dál pochodovat na jih … takže očekávám že největší střet bude v KL a Cersei bude muset chtě nechtě přijmout spojenectví.

#51 Monoceros #53 FallenMaia
22.4.2019 | 10:00:28
Monoceros

#50 Monoceros: už jsem to našel, Sapochnik bude režírovat ještě 5 díl

22.4.2019 | 10:02:51
RightfuHeir

#45 Monoceros: Davos si vzpomene na Melisandru, Jon vsedne na draka a doletí pro ni, přistanou u posvátného stromu na Zimohradu, Melisandre ho zapálí svým vnitřním ohněm, čímž vzplanou i všechny ostatní posvátné stromy všude jinde a zničí tím sílu, kterou je živen Noční král. Melisandre zahyne, Bran zahyne, ale také bude zničen Noční král.

Pak přijede Bron a bude velká pitka, které se zúčastní všichni přeživší, strašně se opijí, poztrácejí po Zimohradu všechny ty věci, co jsme již viděli a budou vyspávat. Mezitím začne mírně sněžit, takže než se všichni probudí, napadne mírný poprašek, který jsme také již viděli.

22.4.2019 | 10:05:02
FallenMaia

#50 Monoceros: To je síce fajn že to režíruje Sapochnik ale to ešte nieje záruka že ten diel ktorý režíruje bude obsahovať nejakú bitku, či on režíruje len bitky? A ok beriem že niekde mohli byť obrázky zničeného King's Landing ale to ešte neznamená že tam bude bitka s Night Kingom, to ťa nenapadlo že Night King môže byť v tej dobe už mŕtvy a bude to len bitka medzi Daenerys a Cersei? A Daenerys hrabne a rozhodne sa spáliť celé King's Landing ako jej otec? Prečo by to musela byť bitka medzi živými a mŕtvymi? Alebo hrabne Cersei a rovnako sa rozhodne spáliť celé King's Landing, alebo im hrabne obom a Jon obe zabije pre dobro celého ľudstva :D :D

#55 Monoceros #60 mirako
22.4.2019 | 10:17:35
Tristan22

#47 FallenMaia: toho sa obávam i ja, utiecť z Winterfellu ak by tá bitka šla i zle, je jednoducho kravina, nemôžu utekať, nemajú ako, nemajú kam. Pešo je to blbosť, to ich aj zombíci dobehnú ľavou zadnou. Na druhej strane som od 1. série čakal, poriadnu vojnu medzi mŕtvymi a živými a keď tu konečne je tak to bude jedna epizóda a koniec? To by som bol naozaj nasraný. Je pravda, že i teraz som sklamaný, lebo som čakal, vojnu s NK ťahajúc sa aspoň sériou, potom polsériou, teraz dúfam v aspoň 3 diely. Proste 7 sérii a 2 diely trvá zombielandu dostať sa k Winterfellu a hneď by bol koniec? To by bol najtrápnejší bad guy ever asi..

#60 mirako
22.4.2019 | 10:21:48
Monoceros

#53 FallenMaia: já to nevím jistě, ale usuzuji to z toho že se celou dobu prezentuje válka s chodci jako to nejdůležitější a přišlo by mi trošku divný kdyby to prostě dopadlo dobře už ve 3 díle a potom se zase řešily problémy lidí který vlastně upozadili s tím že to není důležitý ale nevím, je to jenom můj tip … a ten Sapochnik zatím pokaždé režíroval díly kde byla bitva, on se zaměřuje hlavně na ně …proto se i vědělo dopředu že bitva o WF bude ve 3 díle, kvůli tomu kdo to řežíruje.

22.4.2019 | 10:35:23
MichaelaK

Tak za mě asi jeden z nejlepších dílů celé série, ale je to dáno asi i tím, že už se prostě blíží konec. Máme před sebou poslední epizody … a pak si to povinně všichni shlédneme znovu najednou! :D :D :D

Epizoda byla plná silných momentů, musím říct, že já jsem tým Sansa, takže na mě zapůsobilo, jak se otevřeně postavila proti Daenerys a rozhodla v život Jaimeho, pak rozhodně a Sansa s Theonem, kdy Theon dal jasně najevo, že nejede bojovat za Daenerys, ale že se jde postavit za Zimohrad a za Sansu! Láska tam vzniká, ale obávám se, že Theon dá svůj život za záchranu Brana. Rozhovor Sansa a Daenerys také fajn, ale ukázalo to dvě věci, Sanse už jde doopravdy jen o Sever a Daenerys tam lhala, ano ona přišla bojovat za Jona, ale je to jen odbočka, pořád je jejím hlavním cílem získat trůn. To pak ukázala scéna, kdy se dozvěděla, kdo Jon sníh je. Nejdříve se to snažila zpochybnit a když viděla, že si je Jon jistý, první, co řekla, bylo, že Jon má nárok na trůn. Ona to jen tak nepřekousne.

A to se ani nebavím o tom, jestli budou chtít pokračovat ve vztahu Jon a Daenerys (synovec a teta), myslím si, že ne, že k tomu ani nebude příležitost a myslím si, že Daenerys je už s Jonem těhotná.

Pak se mi samozřejmě líbilo všechno okolo Brienne, Jaimeho a Thormunda, ale Thormunda tam beru jako vtipnou vložku. :D Když je teď Brienne rytíř, může se vdát? Myslím, že i tam je láska (Brienne a Jaime), ale obávám se, že oni oba dva nepřežijí, ale kdo ví.

A scéna Arya a Gendry, jako jo, ale mohli to natočit trochu lépe. Navíc si myslím, že kvůli tomu se Arya nedostane ani do krypty (ona tam stejně ani nechce), oba budou bojovat a Gendry padne. Arya nepadne, Ohař také ne a spolu se vydají na Královo přístaviště. Arya zabít Cersei a Ohař zabít Horu.

Tak a jaké jsou Vaše dojmy a teorie?

22.4.2019 | 10:38:55
Monoceros

Moje teorie je taková že Gendry umře, následně se z něho stane zombie a Arya ho bude muset zabít … vzpomínám si na tu scénu z traileru kde před někým utíká a myslím si že to takhle bude, což teda bude docela slušný facepalm :D

22.4.2019 | 10:47:21
badyvlasim

Umre: Gendry, Ed, Beric, Cerv, Bran, Smradoch, Night king a bohuzel asi i Tormund prezije: Jon, Tyrion, Sansa, Arya, Ohar, Sam, Jorah nevim: Davos, Jaime, Briene, Daenerys, Varys ale pokud padne Davos, tak uz neuze existovat ani naznak happyendu

22.4.2019 | 10:56:39
Mohan

Nezapomněla koalice živých na to, že NK má nemrtvýho draka? zajímalo by mě jak ho budou chtít sundat. Asi se o to budou muset postarat jeho dva bráškové

#81 HolkaElka
22.4.2019 | 11:27:08
mirako

#35 badyvlasim: #37 FallenMaia: #39 David Petříček: Night king bitvu o Winterfell na 100% vyhraje a vsadil bych na to všechno… kdyby měl prohrát už v s08e03, tak to bude příběhový propadák..

#53 FallenMaia: a s jakou armádou by prosím tě asi Dany bojovala proti Cersei? kdyby podle té tvé směšně hloupé teorie, měli WW a NK padnout v s08e03, kteří mají 100 tisícovou armádu, tak těch na severu asi moc nezbude a budou vyčerpaní a proti Cerseiné 20 tisícové armádě Zlatého společenství by to byl pěknej debakl.. byla by to bitva asi na 3 minuty maximálně a Cersei by dál kralovala.. zapni mozek, jestli nějaký máš…

#54 Tristan22: přesně.. navíc k čemu by dělali to nový intro, měnící se s každým dílem, postupujících WW Západozemím..

#61 FallenMaia #64 badyvlasim
22.4.2019 | 12:09:31
FallenMaia

#60 mirako: Ty zapni mozek, kde som napísal že celá jej armáda zomrie? Ak sundajú Night Kinga tak ich nemusí zormieť toľko nie? Či to vážne očakávaš že Zimohrad padne? A všetci tam zomrú? Alebo v tej tvojej teórii sa všetci nejak zázračne zo Zimohradu dostanú aj keď prehrajú? A ako? Vieš čo ak mieniš urážať tak sa na to radšej vy…

#65 mirako
22.4.2019 | 12:50:16
slowrock

S každým zabitím WW padne aj mnoho ďalších ktorých oživil. Takže to nemusí byť až také stratené.

22.4.2019 | 12:52:42
Svjatogor

Vždy jsem si chtěl představit jak se asi cítí voják před bitvou, zvlášť stojí-li na té špatné (slabé) straně toho hromadného krvavého divadla. Na co myslí, čeho lituje a jak se uvolňuje, aby se raději nezabil sám ohleduplným rychlým zásahem bez zakroucení čepele. Děkuji za tuto epizodu. Na Zimohradě si mnozí splnili svá poslední pozemská přání. Arya se vyspala, kráska Brienne je rytířem, ser Cerbulák adoptuje holčičku, Samwell si užívá pospolitosti, Missandrei políbila…

Bran Stark konečně osvětlil proč NK dělá to co dělá. Autorům se povedlo do krátkého rozhovoru nad bojovou mapou osvětlit podstatu toho všeho. NK je pro nás metaforou pro nevědomí a zapomenutí. Lidstvo, to je kontinuální civilizační paměť. Vymaž ji a máš stádo. SUPER!!! Já dávám 100% už jenom za pointu!!!

22.4.2019 | 13:12:43
badyvlasim

#60 mirako: NK vyhraje a da bude sledovat co? JAk Cercei pije vino? -JAsne ze prohraje a dal se bude bojovat o zelezny trun.

#65 mirako
22.4.2019 | 13:30:51
mirako

#61 FallenMaia: většina padne až na pár nejhlavnějších postav, které odletí na drakovi.. NK na 100% 3tí episodu přežije a Winterfell padne.. už se těším, až se ti po shlédnutí 3tího dílu vysměju.. :D

#64 badyvlasim: těším se až se vysměju i tobě a všem vám podobným snílkům.. :D

#67 FallenMaia #69 badyvlasim
22.4.2019 | 14:08:37
MichaelaK

Díl jsem si pustila ještě jednou a stejně nelepší jsou tyto 2 scény:

  1. Theon, který chce bojovat za Zimohrad, za Sansu.
  2. Pak posezeníčko u krbu se všemi starými dobrými známými. Sranda, i důležité věci.

Čekání na další díl bude šílené, si to snad budu pouštět každý den, až do dalšího pondělí. V dalším díle zemře mnoho hlavních, vedlejších i dalších postav. :( Bude to masakr.

22.4.2019 | 14:12:11
FallenMaia

#65 mirako: Vysmej sa, kľudne, keď ti to urobí radosť, aspoň vidím čo si zač, ešte aby som sa nevysmial ja tebe. Neviem kde berieš tú istotu.

#71 mirako
22.4.2019 | 14:12:24
Revoemag

Ať se nikdo nezlobí, ale. Všichni se dva roky boji, jak nacpou poslední řadu do šesti dílů. První dva v celkové stopáží cca 100 minut se mohl udělat, jako jeden 70 minutovej.

22.4.2019 | 14:44:19
badyvlasim

#65 mirako: doufam, ze ti to vyjde a udelame ti tak obrovskou radost. Palec nahoru za takhle dospele plany :D

#71 mirako
22.4.2019 | 15:08:46
Baru.B

Boze to byla zas nadhera,musim priznat ze jsem uronila i par slzicek,byl to opravdu klid pred bourkou a v pristim dile zacne rezba,budeme si zacit moct odskrtavat padle…takze jsem si tyhle sceny uzivala,a hrozne moc me prekvapila nova pisnicka ,to je proste nadhera..stejne jsem zvedava kdo vlastne ta Jenny ze Starokamenu byla…myslim ze nakonec to bude nekdo dulezity kdo bude mit spojitost s dlouhou noci…nebo mozna to byla laska toho predchoziho triokeho havrana,fakt me mrazilo pri te pisni to se jim povedlo,doufam ze to jeste osvetlej kdo to byl

#72 Hertin
22.4.2019 | 16:11:08
mirako

#67 FallenMaia: #69 badyvlasim: já jen škádlím, proto ty smajliky na konci ;)

22.4.2019 | 18:00:22
Hertin

#70 Baru.B: Jenny of Oldstones bola manzelka Duncana Targaryena. Piesen je krásne spracovaná aj vo videu https://www.youtube.com/watch?…

#77 Baru.B
22.4.2019 | 18:49:59
lafar

Škoda že to dopadne blbě,všichni umřou,ale to se dalo čekat když to je GoT

22.4.2019 | 19:15:19
Gamer

Tak s velkým očekávánim, docela zklamání, díl o ničem, snad třetí bude ĺepší.

#75 Lord_Casterly
22.4.2019 | 21:56:46
Lord_Casterly

#74 Gamer: O ničem… aha… jen se uzavřelo několik dějových linek ale neva

22.4.2019 | 22:21:42
Sanya.joy

Nevím no, když si srovnám kvalitu s prvními sériemi, tak je to docela slabý odvar. Navíc když si člověk vezme ty velkohubá prohlášení včetně naznačované stopáže, tak i docela výsměch. Já chápu, že už moc zásadních věcí nezbývá, ale když to natahovali 7 serií, tak by snad nějaké zápletky ještě zvládnout mohli. Tady okecávají už řečené tak dlouho, až to ztratí i na napětí. Epizoda je lepší minulé asi jen proto, že přijel Jaimee Lannister, což je fakt hezky napsaná i odehraná postava. Vzhledem k tomu, že se má odehrát bitva o Zimohrad si říkám, jestli si dovolí zabít někoho opravdu zásadního. Vzhledem k tomu, jak málo mají co říct už teď, se toho docela děsím, protože na zavedení dalšího slušně napsaného charakteru už není čas. Na drouhou stranu, aby ta bitva měla nějaké emocionální napětí, tak někoho oblíbeného zabít musí. Gendry to asi nevytrhne, jeho důležitost se zas tak nezvýšila, i když se vyspal s Aryou. Nejméně důležitá pro děj a fakt oblíbená je Brienne, je pravda, že to by mi líto bylo. Ta postava je fakt výrazná, z mého pohledu výraznější než mnohé více hlavní. Takový Jon začíná být nudný a Daenerys předvídatelná, ale to je vina dialogů, které vše okecají dopředu tak, že vlastně nezbývá nic pro tu postavu. Já osobně bych asi neměla nic proti tomu, že by se zbavili Sansy. Postava má dost fanoušků na to, aby to vzbudilo dost emocí a sama místy působí jako dětinská slepice, aby vzápětí pronášela něco „duchaplného“. Ta postava působí spíš tak, že nikdo neví, co s ní, tak je to jednou tak a podruhé úplně jinak. Nemám nic proto vývoji postav, ale tohle je spíš na schyzofrenii než na nějaký posun. Jinak ne že bych se chtěla dívat na nějaké pornografické scény, ale když srovnám, kam až se zacházelo v počátcích s tím, jak byla natočená scéna s Aryou, tak je vidět, že se asi od určité míry odvážnosti dost couvá.

#79 Monkeyskunk
23.4.2019 | 8:16:52
Baru.B

#72 Hertin: dekuju uz jsem si to nasla ,ne nebyla ta laska triokyho havrana

23.4.2019 | 9:55:14
Baru.B

Tak ne nebyla ta laska triokyho havrana

23.4.2019 | 9:56:00
Monkeyskunk

#76 Sanya.joy: A i tak to tvůrci z mnohých stran za Aryu schytávají. Jako té herečce už je přes 20, nevím co řeší, navíc si sama zvolila, co všechno ukáže. Souhlasím s tím, že je to takové divné, když člověk sleduje její vývoj defakto od dítěte, ale že by to bylo nějak nemorální nebo potupné, to se říct nedá. Příjde mi to podobné, jako když otec „brání“ dceru před sexem, ale stejně k tomu dřív nebo později dojde, takže všechen ten cavik okolo je zbytečný :-D

Btw. já myslím, že ta II. epizoda byla taková rozlučková, takže určitě umře někdo z těch hlavnějších postav. Jak už tu někdo postřehl, hodně se ty rozlučky párovaly a řekl bych, že právě z důvodu nadcházející ztráty. Tzn. Sansa/Theon (Theon), Beric/Ohař (spíš Beric), Arya/Gendry (spíš Gendry), Mormont/Mormon­tová/Sam (spíš Mormont), Brienne/Jaime/Thor­mund (vsázím na Brienne), Missandei/Červ (Červ). Plus hromada vedlejších. Jinak myslím, že do konce zemře minimálně ještě jeden Stark, ale né v nadcházející epizodě. Jon by tohle přežít taky měl, přeci jen to on je „píseň ledu a ohně“, takže pokud skape, tak pozděj. To samé Dany, ikdyž se mi líbí myšlenka, že se v bitvě objetuje pro něčí záchranu, tak myslím, že Zimohrad ještě přežije také.

#80 Sanya.joy
23.4.2019 | 12:26:25
Sanya.joy

#79 Monkeyskunk: Ono je fakt, že ta herečka působí mladší než je a společně s tím, jaká je ta její postava si člověk prostě musí připomínat, že to není žádné dítě a chápu, že to asi někteří diváci nerozdýchají. Na druhou stranu vzhledem k tomu, jak obvykle ten seriál docela překračoval úroveň toho, co a jak se dnes ukazuje, je docela srandovní tady v té scéně sledovat, že účelem bylo neukázat prakticky nic a udělat to tak, aby to nikomu moc nedošlo. Což mělo za následek spíš to, že to bylo dost očividné. Spíš mi to přijde jako další taková ukázka toho, že se ten seriál pohybuje v čím dál bezpečnějších mantinelech a ve své podstatě to neprospívá ničemu hlavně v těch ostatních věcech jakou určitá kreativita a nepamatuji si, že by v takové míře dialogy probíhaly jen o tom, jak se kdo bude chovat a co bude dělat a potom se to fakt stalo. Je to jako kdyby už nebylo ani co říct. Já chápu, že se blíží vyvrcholení a když je v hlavě nějaký hodně výrazný a daný závěr, tak je těžké myslet na něco jiného. Ale při jejich rozpočtu by to prostě mohli vymyslet s větší invencí. Takhle si i dost kazí pověst, na reklamu bylo peněz dost.

23.4.2019 | 14:52:55
HolkaElka

#59 Mohan: Taky mě zarazilo, že je ten drak nijak netankuje :D no jsem na to zvědavá!

23.4.2019 | 15:05:09
Monoceros

Seriál už od začátku jede ve stylu drogy, sex a rock and roll tak tam prostě nemůžou dát milostnou scénku kde bude pouze záběr na vlající záclonku jako tomu bylo v tv před několika lety :D je to prostě GOT a komu se to nelíbí nemůže sledovat takový seriál. A poukazovat na věk herečky je kravina, ta holka je dospělá a má vážný vztah, s tím svým klukem se určitě taky nevodí jenom za ruce. Tohle může vadit jenom nějakým puritánům. A věk Aryi řešit je taky blbost, protože už uplynulo několik let a postava dospěla, jestli by někdo postavě zakazoval normální lidské prožitky je to prostě hlupák. Kritici se najdou vždycky, fanoušci jsou spokojení, leckdo na podobnou scénu čekal roky (pravda i já :D) a dočkail jsem se jí stylem že jsem ji až takovou nečekal ani ve snu :D

23.4.2019 | 19:04:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama