Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 315×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Obsah dopisu, který napsala Sansa

Obsah dopisu, který napsala Sansa

V sedmé epizodě The Broken Man Sansa a Jon sháněli další vojenskou sílu, moc se jim to ovšem nevydařilo. Sansa v závěru epizody psala dopis, jehož obsah či to, komu byl zaslán, nebylo v seriálu zmíněno, avšak internetem už koluje právě obsah onoho dopisu.

54 1
11.6.2016

Přímo Malíček v dopisu jmenovaný není, ale všem je nepochybně jasné, že on je jeho příjemcem. Obsah dopisu zveřejnil CreepyPancakes, uživatel Redditu, který ze všech možných záběrů na dopis, které nám tvůrci poskytli, vyčetl tento text.

Slíbil jsi, že mě ochráníš. Nyní máš možnost splnit svůj slib. Rytíři Údolí pod tvým velením. Jeďte na sever na Zimohrad. Propůjč nám svou podporu a já tě ujišťuji, že budeš odměněn.

(Dopis, který napsala Sansa. Foto: HBO)

Co si o tom myslíte?

Diskuze /129

OlafDark

Já si myslím, že kdyby Boltoni nebyli prevíti a společně se Starky a dalšími už bojovali s Chodci, tak mohlo být více dílů o dracích. :-)

#3 Mrkrikajs #9 Ann Taylor #31 garvon
čestný člen redakce
11.6.2016 | 14:15:41
Engeneer

Já si myslím, že měla svitek nejdřív srolovat a pak na to plácnout pečeť, aby si to nemohl přečíst kde kdo :-)

#3 Mrkrikajs #27 Tyrgan
11.6.2016 | 14:33:30
Mrkrikajs

#2 Engeneer: To jakože havrana nemůže sestřelit/zastavit kde kdo?
#1 OlafDark: Tak ještě, že je to „Hra o Trůny“ a ne „Ze života draků“.

#4 Avilan #5 Blackhand47XD #48 PaigeM
11.6.2016 | 14:43:55
Avilan

#3 Mrkrikajs: Spíš to dotyčný myslel tak, že pro větší dramatičnost neměli ukázat ten text, ale jenom svitek s pečetí. Protože je jasné, že si někdo dá práci, aby to přečetl a hodil mezi lidi.

#20 Mrkrikajs
11.6.2016 | 14:50:57
Blackhand47XD

#3 Mrkrikajs: Hra o trůny je možná tak první kniha a seriál, jinak se sága jmenuje „Píseň ledu a ohně“.

#20 Mrkrikajs
webmaster
11.6.2016 | 14:51:23
Monkeyskunk

Nechapu proc by to mela psat Malickovi, podle me ma zmakleho Robina, tak byt ni bych to smeroval primo jemu a toho zmetka malyho bych uplne vynechal. Navic kdyz jsem tu pomoc z jeho ust nedavno odmitl.

#7 brhefst #9 Ann Taylor #12 Moor8 #46 LANNIKILLER
11.6.2016 | 15:02:34
brhefst

#6 Monkeyskunk: Slíbil jsi, že mě ochráníš…to asi Robinovi psát nebude.

#14 Monkeyskunk
11.6.2016 | 15:26:21
NIKITO

tak Robin defakto nerozhoduje, toho ma zmaklyho zase Malicek…takze komu jinemu a ikdyby ten dopis nikdo nelustil, stejne si 90% lidi bude myslet ze to psala Malickovi…

11.6.2016 | 15:43:18
Ann Taylor

#6 Monkeyskunk: No asi proto, že Robin vytrvale zabíjí trávník v Údolí, kdežto Malíček je v Kailinské držbě s rytíři.

#1 OlafDark: Nebojovali. Protože řekni jakémukoli rodu, komukoli, kdo nebyl na Zdi a za ní, že existují bílí chodci, a vysměje se ti, že věříš na pohádky.

#14 Monkeyskunk
webmaster
11.6.2016 | 15:50:16
mety

stale to beriem skor ze nic nerozlustili ved len posledne slove je understood

11.6.2016 | 15:53:10
Moor8

Malíček rytíře údolí přivede, ale podpoří Boltony. Výhrou Stárků by nic nezískal. Výhrou Boltonů utvrdí spojenectví a vrátí Sansu Ramsaymu. Když bude bojovat za Starky, budou síly vyrovnané, když bude bojovat za Boltony bude stát na vítězné straně.

#21 mr_bungle #30 BerrikDondarrion
11.6.2016 | 16:14:45
Moor8

#6 Monkeyskunk: Jeho pomoc sice odmítla, ale od té doby se situace změnila. Zjistila, že jí lordi severu automaticky nepodpoří jen proto, že je Stark.

#14 Monkeyskunk
11.6.2016 | 16:15:57
Yros

V traileri je Lenisterská armáda na pochode – možno Brian urobila dohodu, že Čierna ryba vydá hrad, Len ak Jaimi pomôže Sanse získať Zimohrad. Tým by Jaimi konočne splnil nejaký slub čo dal, splnil by aj misiu od cersei a pekne sa vrátil domov. Koniec koncov Boltonovci ich zradili a Freyovci niesú zas dobrý spojenci. Okrem iného tý čo rozpútali vojnu sú mŕtvi bola by dobrá príležitosť na mier, Keby som režisér je to takto.. :)

#15 Rodney_ #19 Moor8 #22 mr_bungle
11.6.2016 | 16:38:17
Monkeyskunk

#7 brhefst: Jasny, to ne, ja to myslel trochu jinak ;)

#9 Ann Taylor: Aaaha, ja mel za to, ze vyjel s nima. Vim, ze ho do toho namotal Malicek, ale ten prikaz tehdy v Udoli vydal sam. Akorat jsem si neuvedomil, ze tohle Sansa vlastne nevi, to vime jenom my a ti co tam byli :-D

#12 Moor8: Taky pravda. S tim, ze chce pomoc od Udoli problem nemam, slo mi o to, proc pres Malicka, kdyz zna i Robin a ten slibil, ze ji vyjede na pomoc. Ale moje chyba, jak jsem psal vys, tohle vime my, ale Sansa ne. Navic tam teda prej Rob ani neni, coz asi dava smysl. Ikdyz mi v te posledni epizode co jsme ho videli uz prisel pomerne stary :)

#16 Ann Taylor #19 Moor8 #33 POLW
11.6.2016 | 16:50:37
Rodney_

#13 Yros: možností je víc, možná zaručí volný průchod Černé rybě na sever výměnou za hrad… v traileru na celou řadu jsou taky vidět Lannisterové popíjející s Freyi na Dvojčatech.

Pochybuju že Jaime potáhne na Sever, ještě musí zabít Cersei. Splní se tím proroctví. Cersei zmagoří ze smrti Tommena a bude chtít zničit KL… proto ty flashbacky o tom jak Jaime zabíjí Aeryse a taky jsme viděli vybuchující skladiště divokého ohně.

#24 mr_bungle
11.6.2016 | 16:54:06
Ann Taylor

#14 Monkeyskunk: …Robin aby vyjel s nima? Ale notak, toho tam nikdo nemůže potřebovat, sice se zlepšuje, ale pořád by nad ním kroutily oči i koně, někdo by ho musel hlídat, držet stranou, sám by nebyl k ničemu :D A Sansa už určitě není tak hloupá, aby si myslela, že Robina vezmou do války :D

#17 Ann Taylor
webmaster
11.6.2016 | 16:54:44
Ann Taylor

#16 Ann Taylor: *kroutili

webmaster
11.6.2016 | 16:55:29
Locker

Sansa psala Malíčkovi, kde je schovaný divoký oheň…ví to od Tyriona..Malíček ho potřebuje na zničení Zdi…

#26 Toso11 #27 Tyrgan
11.6.2016 | 16:56:20
Moor8

#13 Yros: I to je možnost, ale nejsem si jist, jak pravděpodobná. Navíc Cersei si myslí, že Sansa s Tyrionem zabili Jofreyho. Kdyby jí Jamey pomohl, tak by to nelibě nesla a pochod na sever je pěkná štreka. On to musí vyřídit rychle, aby se stihl vrátit a zatočit s vrabčáky. Navíc na severu ho může zaskočit i zima.

#14 Monkeyskunk: Myslím, že Sansa moc dobře ví, kdo v údolí velí a Robin to není. Být v její situaci, tak taky píšu Malíčkovi.

11.6.2016 | 17:02:01
Mrkrikajs

#5 Blackhand47XD: Stále nechápu tvůj komentář. Co sem pleteš „Píseň ledu a ohně“? :) To má být snad argument? Bavíme se tady o seriálu Hra o Trůny. Seriál není o dracích ale o hraní hry. Tato stránka je věnována seriálu, pane web mástře. Takto jsem to odůvodnil a stále tedy čekám na tvůj protiargument. Ale je fajn, že si nám všem připomněl jak se KNIŽNÍ sága jmenuje. Skoč si s tímhle na knižní fan stránku. ;)

#4 Avilan: Ok, díky. Avšak pořád je to naprostá pitomost. :) V seriálu se napsalo tucet takovýchto dopisů a dříve nebo později se na obsah všech přišlo. Je absolutně zbytečné zrovna tenhle dopis nějak zatajovat. Všem stejně došlo komu Sansa psala. Tu jeho/tvoji variantu by uvítali možná tak ti, co tady na Edně pořád kvokaj o přežití Stannise, protože by se jim to hodilo pro jejich fantasmagorické teorie.

#28 Blackhand47XD #56 komcus
11.6.2016 | 17:15:02
mr_bungle

#11 Moor8: Možná by byl na vítězné straně, ale pro sebe by nic nezískal. Z partnerství s šíleným psem Ramseym nekouká nic dobrého a nedá se na něj spolehnout. Armáda Údolí, která neválčila + Divocí můžou porazit Boltony + Umbery + Karstarky + Manderlye(?).

#23 Rodney_ #29 Moor8
11.6.2016 | 17:15:07
mr_bungle

#13 Yros: Jaime si myslí, že Sansa má prsty ve vraždě jeho syna, nevěřím, že by jí pomohl.

11.6.2016 | 17:17:29
Rodney_

#21 mr_bungle: Manderlyové buď přijdou spolu s Armádou Údolí nebo tam nebudou vůbec

#25 mr_bungle
11.6.2016 | 17:19:30
mr_bungle

#15 Rodney_: Taky si myslí, že maximálně nechá odejít Bryndena s Brienne a Podem na Sever. Nebylo by moc chytré pomáhat Starkům, coby úhlavnímu nepříteli, dobýt zpět své území, aby se pak Starkové mohli pomstít za vyvraždění své rodiny.

11.6.2016 | 17:24:21
mr_bungle

#23 Rodney_: Proto za nimi ten otazník :), Ramsey je v druhé epizodě zmiňoval jako spojence, ale v knihách byli věrní Starkům.

11.6.2016 | 17:26:40
Toso11

všetci tu zabúdate na jeden a to hlavný dôvod údolie je verné starkom už dlho a teda podpora môže prísť len tam

#18 Locker: zničenie steny ??? skorej obranu nie ?

#29 Moor8
11.6.2016 | 17:30:48
Tyrgan

#2 Engeneer: Ve středověku se pečeť používala nejenom k „zapečetění“ zprávy, ale hlavně sloužila jako důkaz, že odesilatel je opravdu ten kdo tvrdí že je. Stejně to pak nese havran a když si to někdo bude chtít přečíst není problém ho střelit.
#18 Locker: A super komentář :D Vždycky mě dostaneš :D

11.6.2016 | 17:35:38
Blackhand47XD

#20 Mrkrikajs: Ehm.. Edna se nezabývá jen seriálem, ale ságou obecně. Stačí se podívat do encyklopedie. A byl myšlen název ságy Oheň/led = Targaryen/Stark nebo Draci/Chodci.

#60 Mrkrikajs
webmaster
11.6.2016 | 17:39:53
Moor8

#21 mr_bungle: Ale získal. Utvrdil by své spojenectví s Boltony. kdyby se proti nim postavil, tak by zahodil minulé plánování. Šplhnul by si u Cersei, že pomohl porazit Sansu. Ramsey by mu byl vděčný, kdežto John se Sansou to vezmou jako splátku za jeho dřívější činy. Když Sansa s Jonem získají armádu schopnou se Boltonům postavit, tak se přidají i jiné severské rody.

#26 Toso11: Údolí vládne Malíček, ten není věrný nikomu.

#32 mr_bungle #52 Rafan #57 KV14
11.6.2016 | 17:50:26
BerrikDondarrion

#11 Moor8: Vyrovnané síly to ani zdaleka . Údolí má v seriálu 20000 vojáku ( v knihách dokonce 45 000).Boltoni mají 5000.A navíc Údolí má skvělou jízdu. A ještě se války vůbec neůčastnili, takže jsou na tom skvěle.A připočti ješte Sansy armádu.

#37 Moor8
11.6.2016 | 18:04:18
garvon

#1 OlafDark: Jo, ale draci uz nikoho nebavi.

11.6.2016 | 18:15:16
mr_bungle

#29 Moor8: Ale k čemu mu bude dobré to spojenectví s Ramseym? Naopak Sansa je klíč k Severu. A Malíček by IMHO Sever rád získal, takže dlouholeté spojenectví neporuší, navíc je to Sansin strýc.

#37 Moor8
11.6.2016 | 18:35:02
POLW

#14 Monkeyskunk: Sanza to VÍ :-) Malíček přece sám řekl,že jí jede na pomoc s rytíři z údolí a že táboří v Khalinské držbě.Jen ho tehdy poslala pryč, protože byla nas…á a nechtěla přijmout jeho pomoc

11.6.2016 | 18:58:14
Argetlam Královrah

Malíček chce naopak Sansu vidět jako královnu a sebe, domnívám se, jako jejího manžela, krále Sedmi království. Koneckonců i v knize ji domlouvá sňatek s nějakým lordem z údolí, který je nástupcem Roberta Arryna (naznačil tam dokonce, že až se vezmou, tak Robert nebude žít dlouho), čímž se de facto Sansa stane nejen paní Zimohradu a Orlího hnízda, ale pokud by zemřel Edmur Tully, tak také bude dědička Řekotočí, tedy bude vlastnit 2,5 království ze 7. Další dvě království jsou Železné ostrovy a Dorne a zbývajících 2,5 by vlastnil Železný trůn (Řekotočí není samostatné království, ale spadá pod Západ, tedy Casterlyovu skálu, myslím, zatímco Bouřné země spadaly pod Vysokou zahradu). Vzhledem k tomu, co se děje na ostrovech, je mírně nepravděpodobné, že by se železní znovu vylodili na Severu, ale Železný trůn má obrovského nepřítele v Dorne, se kterými by Sansa mohla uzavřít spojenectví. V takovém případě by se Tommenova vláda pořádně otřásla v základech. A teď si všimněte, jak do toho zapadá Malíček – naplánoval vraždu Joffreyho, hodil ji na Tyriona a věděl, že tomu nezbyde nic jiného než si vybrat souboj, a že Cercei nasadí svého nejlepšího – Horu, kterého Oberyn k smrti nenávidí a takovou příležitost nezahodí. Vsadím se, že kdyby přihlížel k tomu, jak Oberyn vyhrával, tak by moc nadšený nebyl, potřeboval ho mrtvého, aby vyprovokoval válku s Dorne. A teď, až Sansa potáhne na jih, stačí mu, aby jen poslal dopis Cercei a řekl pravdu o Joffreyho vraždě, na což se připravil už tím, že Lannistery a Tyrelly poštval proti sobě skrze Vrabčáka. Jsem jediný, kdo vidí, jak Malíček může zajistit vítězství v podstatě kteréhokoliv straně? S výjimkou Daenerys, samozřejmě, na kterou nic nemá a ani nemá takovou armádu, aby ji zastavil.

#35 luciusvorenus #36 Sleeper1100 #61 Eddard1
11.6.2016 | 19:08:46
luciusvorenus

#34 Argetlam Královrah: no nezapomen že malíček je formálně ochránce severu díky cearsi ,která ho jmenovala když jí řekl ,že sansa je na zimohradu rovněž je lord Harenholdu tudíž má pod pod palcem řekotočí a mám takový pocit ,že armáda udolí mu má posloužit pouze k tomu aby tyto dvě země získal pro sebe a sansu tím ,že dal boltonům pouze využil jako záminku k tomu aby se mohl zbavit boltonů tudíž můj názor je takový ,že sansa a jon porazí boltony a v tu chvíli když budem všichni jásat příjde malíček a oba je zabije ,,nebo utečou a přidají se k danny čímž se definitivně uzavřou strany tím ,že s danny bude většina kladných postav co v seriálu zbyla a toto uskupení bude bojovat proti chodcům navíc jon pokud je teorie R+L pravdivá pravděpodobně by se měl s danny setkat velice brzo a né v samotném konci ,,

#72 Argetlam Královrah
11.6.2016 | 19:18:26
Sleeper1100

#34 Argetlam Královrah: Ehm před válkou pěti králů bylo 7 království se sedmi rody :Sever – Starkové, Rovina – Tyrellové, Západ – Lanistři, Bouřné země – Baratheoni, Údolí – rod Arryn, Dorne – Martelové, Riverlands – Tullyové. Po válce pěti králů by měli být království pořád stejné i když rody jsou jinak, např. v riverlands už nevládnou Tullyové ale rod Freyů…

#38 Ann Taylor #39 luciusvorenus #40 Sleeper1100 #54 ElfkamElessar #72 Argetlam Královrah
11.6.2016 | 19:19:17
Moor8

#30 BerrikDondarrion: Psal jsem armádu schopnpou postait se Boltonům. Navíc k Boltonům se přidali Kastarkové a Umberové, takže by to do jisté míry mohlo být fifty-fifty.

#32 mr_bungle: Ale nechce, aby se Armády severu vyvraždily. Když se přidá k Ramsaymu, tak těch 2000 divokých pobijou snadno. Navíc zabije i Jona, Sansu vrátí Ramsaymu, toho pak odstraní snadněji, než Jona a vezme si Sansu. Tím by získal vojensky silný sever. (Ramsayho nemá nikdo rád a dkyž bude dostraněn, nikdo se moc bouřit nebude, kdežto u Jona by to tak být nemuselo.)

#45 mr_bungle
11.6.2016 | 19:34:51
Ann Taylor

#36 Sleeper1100: Říčním krajinám formálně vládne Malíček jakožto lord Harrenova. Koruna opět udělala správní hrad z Harrenova – odebrala tu pozici Řekotočí a jejím pánům a Freyům tak pouze připadl hezkej zámek, nikoli správa celého území. Aspoň v knížce, v seriálu to tak snad zůstane taky, nikdo s hlavou mimo zadní část těla nesvěří celé království Freyům.

#47 Sleeper1100
webmaster
11.6.2016 | 19:39:08
luciusvorenus

#36 Sleeper1100: mě by spíše zajímalo kdo ted vládne v Bouřlivích zemích ,které jsou uplně ignorované

#47 Sleeper1100 #58 KV14
11.6.2016 | 19:42:59
Sleeper1100

#36 Sleeper1100: Teda takto bylo původních sedm království před dobitím – teď tam navíc patří země koruny (King's landing a asi i Dragonstone) a Železné ostrovy. Takže celkově 9 regionů s 8 velkými lordy + králem.

#59 KV14
11.6.2016 | 19:43:09
sFík

Já doufám, prosím bohy starý i nový aby tam dali Manderlye jako rod, který bude na oko s Boltony a pak jim vpadnou do zad… A ne že si scénáristé vymyslí nějakou zkratku že rody severu budou dál vytrvale ignorovat s veškerou její historií atp. Protože Manderlyové přece nemůžou být jen tak s Boltony.. to nejde :D Ostatně v minulém díle už zmiňovali že s Boltony jsou jen Umberové a Karstarkové. O Manderlyovic famílii nepadla ani zmínka. Takže stále doufám :)

#42 A_V
11.6.2016 | 19:45:19
A_V

#41 sFík: Právě o Manderlynech nepadlo ani slovo, protože je vyškrtli :)

#43 sFík
11.6.2016 | 19:54:02
sFík

#42 A_V: Nene, pokud si pamatuju, tak tam zmínění byli Ramsaym, že s nima jako počítá .. nebo ne?

#44 A_V
11.6.2016 | 20:05:38
A_V

#43 sFík: Já myslel v minulim díle

#129 mirako
11.6.2016 | 20:17:36
mr_bungle

#37 Moor8: No s 22 000 vojáky stejně snadno pobije 5 000 vojáků Boltonů a při té příležitosti může rovnou oddělat i Ramseyho. Tím získá na svou stranu jak Sansu, která by tak případně byla svolnější k sňatku, než když jí zabije bratra (tím by navíc mohl naštvat lordy Severu i Údolí), tak rody Severu, protože by tak pomohl vrátit Sever Starkům.

Navíc je tu ještě Arya (Rickon asi nepřežije). Kdyby zemřela Sansa i Jon, Bran zůstal někde zarostlý ve stromě, tak Arya má větší nárok na Zimohrad než Malíček. Je prostě jednoduší naklonit si Sansu jakožto dědičku Zimohradu a zbavit se jen Ramseyho, než vyvražďovat Starky, tím by si mohl nadělat dost nepřátel.

11.6.2016 | 20:32:46
LANNIKILLER

#6 Monkeyskunk: Co když to psala Robinovi? To nemůže nikdo z nás určit. Ale podle mého to musela psát Robinovi jelikož to co malíček udělal Sanse – nemyslím si že by mu někdy věřila.

11.6.2016 | 21:06:07
Sleeper1100

#38 Ann Taylor: Jo máš pravdu na to jsem vlastně zapomněl. Vždyť jen díky tomu, že je pán Harrenova si mohl vzít Lysu. Na druhou stranu Malíček hrad ani jednou nenavštívil a myslím si že defakto tam teď vládnou Freyové.

#39 luciusvorenus: No to sám úplně nevím. Myslím že v knihách Bouřný konec drží někdo po Stanise (ten je tam pořád naživu), ale co se týče lordů tak někteří asi sice podporují Stanise ale většina by měla přísahat věrnost Trůnu – po smrti Renlyho. Navíc vzhledem k tomu, že Baratheoni prakticky (alespoň v seriálu a brzo asi i v knížce) vymřeli, tak se Stormlands asi po válce nějak rozdělí si myslím…

#49 AviaRa #58 KV14
11.6.2016 | 21:20:20
PaigeM

#3 Mrkrikajs: Ze života draků :D

Tak na tohle jsem vážně zvědavá, epizoda nechala tolik otazníků… co Arya? Sansa? Olenna s Margaery? Už aby bylo pondělí :D

#129 mirako
11.6.2016 | 21:27:24
AviaRa

#47 Sleeper1100:

Bouřlivý konec drží Aegon „Targaryen“. V knihách samozřejmě.

#50 Sleeper1100
11.6.2016 | 21:34:42
Sleeper1100

#49 AviaRa:

Pokud vím tak ještě nedrží, jen se na něj chystá a chce jít v čele útoku. Jinak uvozovky protože se přikláníš k teorii, že doopravdy není?

#51 AviaRa
11.6.2016 | 21:49:14
AviaRa

#50 Sleeper1100:

Tak z infa o šesté knize by ho měl opravdu získat. A do uvozovek to píšu, jelikož je jeho původ zatím neznámý, takhle mě nikdo nemůže osočit, že si myslím, že je pravý. :D

11.6.2016 | 21:54:20
Rafan

#29 Moor8: Ano malíček není nikomu věrný. Protože ale není vojevůdce, mohlo by se stát, že Yohn Royce, který bude s největší pravděpodobností velet armádě pomůže Stárkům a posléze obviní Malíčka ze zrady. Nezapomeňme že jsou oba rody spřízněny a tím by se Malíčka coby zrádce elegantně zbavil.

#62 Keyer #74 Keyer
11.6.2016 | 21:58:31
Stardos

Třeba Sansa na Malíčka kuje nějakou lest, ale asi ne, to jsem moc naivní :D

11.6.2016 | 23:55:16
ElfkamElessar

#36 Sleeper1100: Ani s Karstarkama a Umberama nemají Boltoni proti Údolí šanci. Údolí má víc vojáků než Robb na vrcholu svého krátkého kralování.

11.6.2016 | 23:56:40
shootx

Vypada ze serial ma tahaky ve forme znovuvzkriseni postav nejasna smrt doprovazela-syrio forel (byl slyset pad mece a forel mec prece nemel) , Stanis (brien mohla lhat a jit po opravdovem vrahu – rude knezce), Gendry (jestli se neutopil kdo vi kde je), Xaroh Xhoan (z trezoru ho mohl nekdo pustit)

12.6.2016 | 0:03:56
komcus

#20 Mrkrikajs: Ale seriál (hlavně první série) jsou podle knižní série. Takže seriál by klidně Píseň ohně a ledu jmenovat mohl. Hra o trůny už je dávno pasé. Tady o žádný trůn už nejde (teda možná Dany). Tady jde je o skutečnou válku mezi živými a mrtvými. A k tomu i tady se kniha řešit může.

#60 Mrkrikajs
čestný člen redakce
12.6.2016 | 0:16:29
KV14

#29 Moor8: údolí vládne Malíček, ale lordi nejsou jen ovce, jsou to lidi, co vedou, přemýšlí … Když s nimi nevytáhne i lord údolí omotán Malíčkem, tak vzpoura proti cizinci je dost reálná.

12.6.2016 | 1:50:18
KV14

#47 Sleeper1100: #39 luciusvorenus: můj názor je, že si ty krajiny rozdělili vazalové tyrellů. např. Tarly. Stejně jako říční krajiny si rozdělili lordi západu, mimo rodů, co dostali amnestii. Ta se vždy vyplatí, pro uspokojení lidu.

12.6.2016 | 2:02:40
KV14

#40 Sleeper1100: před dobytím určitě říční krajiny patřili železným. přeci jen Harrenov postavil Harren Černý, dobyvatel z železných ostrovů.

12.6.2016 | 2:05:07
Mrkrikajs

#28 Blackhand47XD: Ehm.. a můžeš mi teda vysvětlit proč je encyklopedie věnovaná událostem před samotným seriálem + obecnou naukou a nezabývá se současným dějem v knížkách? Cca 5% obsahu zas tolik lidí nezajímá a rozhodně vám sem kvůli tomu všichni ti návštěvníci nechodí, protože to tu žádnou roli nehraje. Kor tomu věnovaná diskuse. Já myslel, že stále nikdo, kromě Martina, nemůže přesně říct, co onen oheň a led vlastně zobrazuje. Ono je těch variant stále a stále o trochu více. :)

#56 komcus: Původní komentář byl na seriál, tak pořád neodbočuj do knih. Ano, knížka se tu řeší a co jako? To nevypovídá o původním zaměření a názvu, který jak říká tvůj kolega, jasně ukazuje, že se jedná o seriálovou podobu. A kdo, že v seriálu vlastně řeší Chodce kromě příslušníků Noční hlídky a lidí okolo Jona? To je v celém universu celkem málo, nemyslíš? A i když samotný děj dopadne po invazi WW jakkoliv, tak se stejně bude ve finále řešit uspořádání celé říše. Takže seriál má pořád dost výstižné jméno.

#63 Stardos
12.6.2016 | 2:43:19
Eddard1

#34 Argetlam Královrah: Je to Herry Dědic

12.6.2016 | 6:34:39
Keyer

#52 Rafan: To je super teorie! Navíc Royce má myslím po minulých zkušenostech na Malíčka docela pifku, takže bys mohl mít pravdu… :)

12.6.2016 | 8:34:33
Stardos

#60 Mrkrikajs: A kolik lidí aktuálně bojuje o trůn? Akorát tak Dany.Takže pořád chodce řeší více lidí, než nějaký trůn

#70 Mrkrikajs
12.6.2016 | 9:24:27
DejvidHound

Kolko vojakov ze to ma Malicek cca?

#65 mr_bungle
12.6.2016 | 10:20:02
12.6.2016 | 11:08:59
Rafan

#65 mr_bungle: těch 20 000 je dost podhodnoceno, spíš to bude dvojnásobek, tedy 40 000.

#67 luciusvorenus #70 Mrkrikajs
12.6.2016 | 11:32:39
luciusvorenus

#66 Rafan: čitě teoreticky bude mít tolik mužů kolik mu tvůrci určí aby šance byli vyrovnány co se týče čísel armád tak to mají dosti na háku třeba lannisterové 8000 v řekotočí dost málo vzhledem k tomu ,že v první řadě měli 60 000 a v řekotočí stratili 30 000 ,Tyrrelové udajně 100 000 avšak nedávno bylo řečeno ,že mají druhou nějvětší armádu po lanisterech takže také nic moc síly ,,Tullyové tam se ani nebudu vyjadřovat tam to flákají uplně nejvíc celou válku říkali o Robově armádě ,že má 20 000 mužů tento počet měl ještě předtím než porazil jeamiho tím pádem se spojil s Tullyi ,kteří by měli mít taky velké vojsko ne ? avšak pak jeho neschopnost bojovat dál vznikla tím ,že přišel o Karstarky a Fraye což jsou jen vazalové každý s jiného kraje tudíž by mě zajímalo jak mohl vzniknout tak velký rozdíl …,,a ted mají jen pár stovek v řekotočí což mi také příjde nelogické a proč vůbec nevyrubali Fraye při tom jejich chabém obléhání ? vždyt by to bylo celé řekotočí proti jednomu rodu ,podivné a nelogické …rovněž divocí a jejich 2000 mužů a jeden obr to také smrdí bylo jich 100 000 vojáků stannis říkal ,že jich má tisíce v řetězech plus to co zachránil jon ,,to je dosti podivné a kam se vypařili obři všichni vždyt to byl celý kmen a pokud vím viděli jsme umřít jen jednoho ,, Tudíž jak říkám neřeště vůbec počty vojáků Udolí je to uplně zbytečné stejně si to tvůrci udělají tak jak jim to bude v danou situaci vyhovovat čistě mezi náma vůbec mě nepřekvapí pokud budou mít po spojení se starkama pořád méně než boltoni ..:D

#71 Eddard1 #78 Rafan
12.6.2016 | 12:07:57
dfx

Ja som doteraz nepochopil, preco Sansa neprikazala Brienne popravit Malicka a neposlala Brienne alebo niekoho inezo za Robbinom Arrynom aby jej pomohol s armadou z Udolia ziskat Zimohrad. Vyjednavala by bez Malicka od ktoreho moze ocakavat zradu kedykolvek to Malickovi bude vyhovovat.

#69 Eddard1
12.6.2016 | 12:18:56
Eddard1

#68 dfx: Protože by Robin nic bez Malička neudělal.

#75 dfx
12.6.2016 | 12:27:39
Mrkrikajs

#63 Stardos: Ok. Tak to zkusím ještě jednou. :) Led a oheň nemusí znamenat draky a Chodce. A kolik lidí, že bojuje o trůn? Ti nějak nevim, proč si myslíš, že trůn musí nutně znamenat boj o samotný Železný trůn. A pokud bychom chtěli slovíčkařit ještě víc, mohl bych teda začít jmenovat i lidi bojující o větší sféru vlivu. Což dělá logicky skoro každý rod, který nechce upadnou v zapomění. Jinak to máme. Malíčka, Dany, Lannistery, Tyrelly, Greyjoyové + další co se drží ve stínu. A to se mi zdá jako dost lidí na dost různých místech. Také tam můžeme klidně přidat rody jako Starky a Boltony, rody které teď bojují o svou sféru vlivu. A klidně se může stát, že nejvyšší Vrabčák zanedlouho usedne na trůn jako církev. Tommen je bastard a Vrabčák toho klidně za chvíli využije, protože žádné sluníčko to není. Ale děkuji, žes to aspoň zkusil. Odpovědi už jsem snad všem poskytl a opravdu mě to už unavuje do nekonečna opakovat. Je to Hra o Trůny a ta neustále probíhá. Děkuji všem za pěknou diskusi, žel už toto téma osobně nechávám.

#66 Rafan: Tak otázka úplně nebyla, kolik rytířů je v Údolí. Ale kolik jich má Malíček (Royce). Spíš myslel, kolik jich má teď v té hlásce. A to by těch dvacet sedělo. Možná i o něco méně. Je zbytečné brát celou armádu. Stavy armád na Severu jsou tak v žalostném stavu, že i těch dvacet tisíc bude naprosto stačit. Nakonec je dobře, že Robb neměl armády všech vazalů. Každý voják navíc se bude za chvíli hodit.

12.6.2016 | 12:29:05
Eddard1

#67 luciusvorenus: bylo 100 000 divokých ale ne vojáků

12.6.2016 | 12:33:33
Argetlam Královrah

#35 luciusvorenus: Malíček miloval Catelyn a myslím si, že ji chce nahradit Sansou, protože mu ji připomíná. K vyvraždění Boltonů záminku nepotřeboval, úplně stačilo to, že byl manžel Lysy, a tudíž strýc Starků. Oficiálně může být vládce Severu, Řekotočí a Údolí, ale rody v těchto zemích mu věrný na 100% nikdy nebudou, proto potřebuje někoho, komu by věrný byly, což jsou děti Starků (s výjimkou Jona, protože jeho matka není Catelyn) a Edmure Tully, se kterým se Malíček ovšem oženit jaksi nemůže. Věřím ale, že se pokusí nějakým způsobem odstranit Jona.

#36 Sleeper1100: Myslel jsem tím původních 7 království, které byly před dobytím Aegonem. Tedy Železné ostrovy, Sever, Údolí, Rovinu, Bouřné krajiny, Západ a Dorne. Tullyové a říční krajiny nikdy své vlastní království neměly. Nevím, pod koho spadaly (tuším, že pod Západ a část pod Železné ostrovy)

12.6.2016 | 12:44:44
Nal

Moje domněnka k úvahám o těch, co se nečekaně zase objevili. 1) Zatím to vypadá, že pokud jsme někoho neviděli skutečně zabitého, později se objevil. Benjen Stark, Ohař, jistě i Gendry. Takže klidně i Stannis a Syrio Forel… 2) A že jde oživit i mrtvé, jsme viděli také už několikrát. ---- Že někdo občas vytýká tyhle magické věci či draky, to se divím. Nezapomíénejte, že tom není historický román ale fantasy. ---- Nevyčítám ani „poklidnější“ díly, plné intrik, diplomacie, či předehry k dalšímu vývoji. Tohle není akční seriál, ale sága. ;-) I tento seriál má své předchozím děje, plně shodné s minulostí knih. To je výhoda. Nevýhoda je, že se děje liší (i když to chápu). Hlavně že konec má být shodný, top kdyby nebyl, to by byla pitomost…

12.6.2016 | 12:53:57
Keyer

#52 Rafan: I když teď, jak o tom víc přemýšlím, si říkám, proč by se Malíček obracel proti Sanse? Neříkám, že se to nestane, jen mi to vrtá hlavou… vždyť od začátku byl na její straně, v knížce spolu měli v plánu táhnout na Zimohrad, v seriálu ji sice provdal za Ramsayho, ale to byla podle mě jen záminka k tomu, aby ji později jel „osvobodit“ – a stal se tak jejím manželem, pánem Zimohradu a vládcem Severu – tedy tím vším, co měl dřív Ned Stark, kterému Malíček záviděl… Nicméně, pokud se Malíček obrátí proti Sanse, pak myslím, že by se mohlo stát to, co jsi psal, tedy že svoji úlohu sehraje Royce, sedělo by to tam… no, nechme se překvapit!! :)

12.6.2016 | 13:06:15
dfx

Preto mala dat Sansa popravit Malicka, napisat list Robinovi s tym, ze Malicek ju zradil, a poziadat Robina o pomoc s dobitim Zimohradu. Malicek dokonca obvinil Yohna Royca, ze zradil a skoro ho dal preto Robin popravit. Sansa od Malicka moze ocakavat dalsiu zradu.#69 Eddard1:

#77 Nal #79 sFík #80 Eddard1
12.6.2016 | 13:15:21
inesines

Sansa by mohla napsat bratranci Robinovi , protože jí má rád. Třeba přes Royce. A sdělit mu ,kdo zabil jeho matku. To je excelentní intrikánský počin a třeba už je Sansa na něj dostatečně vyškolená.

12.6.2016 | 13:16:50
Nal

#75 dfx: Souhlasím. Malíčkovi jde jen o něj a bude vždy hledat nejlepší cestu. Naší nevýhodou je, že je jako zkušený šachista a my některé jeho „tahy“ naprosto nejsme schopni předpovědět, protože on uvažuje dlouhodobě jen o svém cíli.

#82 Leviatan
12.6.2016 | 13:18:18
Rafan

#67 luciusvorenus: Pokud vím tak je sever suveréně největší rozlohou, nikoli ale počtem obyvatel. síla severu spočívá v tom že je to sever :-). Nedávno jsem četl hlášku na netu kde bylo řečeno, že Rusko vyhrává války na svém území proto, že má na své straně dva nejmocnější maršály na světě. Jmenují se Leden a Únor :-).

#90 Batu_Khan
12.6.2016 | 13:22:25
sFík

#75 dfx: Robin je hloupý malý nemocný dítě. (TEČKA) bez Malíčka, kterýho do všeho vmanipuloval by se nedokázal nijak rozhodnout. Nevím proč by měla Sansa sázet na takhle divokou a nejistou kartu.

#83 dfx
12.6.2016 | 13:32:07
Eddard1

#75 dfx: Robin by nemluvil s nějakou cizí ženskou A kdo by zaručil, že si Robin třeba neřekne ať letí.. A proč by Sansa psala kdo zabil jeho matku? Malíček jí tím zachránil život.

#83 dfx
12.6.2016 | 13:38:09
DejvidHound

Ale Ramsay + Karstark + Umber mozu mat tak cca 10 tisic vojakov asi nie?

12.6.2016 | 14:12:02
Leviatan

#77 Nal: To je všechno určitě pravda, ale myslím, že na Sanse mu záleží…

#85 Nal
12.6.2016 | 14:16:22
dfx

Sansa a Robin su bratranci. Malicek ich uz obidvoch zradil.#79 sFík:

Ked Robin pomohol Malickovi, tak preco by nepomohol Sanse v rovnakej veci. #80 Eddard1:

#84 Eddard1 #86 sFík
12.6.2016 | 14:22:02
Eddard1

#83 dfx: Tak upřímně Lysy není žádná škoda. A myslíš, že by Robin jen tak věřil cizí ženský(Brien) co by mu přinesla hlavu Malíčka a vlastně mu řekně, že Sansa lhala.

#104 dfx
12.6.2016 | 15:02:18
Nal

#82 Leviatan: Bohužel jen pokud ji bude potřebovat do svých plánů. Pokud je to ten hlavní plán, jak se dostat nahoru, pak jo. Pokud zjistí, že to tudy nepůjde, klidně ji obětuje. Nevěřím, že mu na ní záleží „lidsky“. Ne , jen zištně. Tahle postava se asi nezmění.

12.6.2016 | 15:03:51
sFík

#83 dfx: Tak je ještě jednou Robin je malý nemocný VYŠINUTÝ dítě. Malíček dává Robinovi dárky, manipuluje jím, uplácí ho drobnostmi. Sansa mu dala akorát tak pár facek.

#104 dfx
12.6.2016 | 15:04:37
sFík

Jedině že by Sansa zahrála „hru“. Zabila by Malíčka a svedla to na Ramsayho. Ale co by tím dosáhla? Royce by zatleskal a zajel by s armádou Údolí zpátky za krvavou bránu :)

#89 Rodney_ #99 Rafan
12.6.2016 | 15:06:18
sFík

Jinak být já v roli scénáristů, tak si s počtem armád poradím takto: Většina armády Údolí zůstává v Kailinské držbě, kde se neúspěšné pokouší o obléhání. Menší část armády však lidé z bažin (v čele Reedů, když už je tam mají) přovádí močály. Tím můžou zredukovat akceschopnou armádu Arrynů na relativně libovolný počet a udělat bitvu napínavou. Osobně nechápu, proč tedy Údolí nevede armádu po moři a na Severu už se rovnou nevylodí a místo toho volí tu nejhorší možnou cestu přes nejhorší možné místo k dobytí (Moat Cailin)..

#89 Rodney_
12.6.2016 | 15:10:52
Rodney_

#87 sFík: V knize je Royce největším podporovatelem Starků, po celou dobu se snažil přesvědčit Lysu aby vytáhla na pomoc Robbovi takže jestli má Sansa věřit někomu z Údolí je to právě Royce

#88 sFík: Malíček zmiňoval že tam pouze táboří, o obléhání nebyla řeč a Údolí nemá tak velkou flotilu aby převezli dejme tomu 20 000 vojáků na Sever, jediný flotily dostatečně velký jsou Železná a Redwynova

#92 Batu_Khan #94 sFík
12.6.2016 | 15:45:38
Batu_Khan

#78 Rafan: A ten detail že to je Európska krajina s najväčším počtom obyvateľov ta necháva chladným(teraz je to 140 miliónov) :D

#91 Rafan
12.6.2016 | 16:00:28
Rafan

#90 Batu_Khan: Nějak nechápu pointu. Já chtěl říci, že pokud seveřani bojují na svém území, mohou být početně slabší a přesto vyhrají. Už vůbec se nezmiňuji o tom že se sever nedá dlouhodobě žádnou jižanskou armádou udržet. Roční doba která přichází hraje do not seveřanům a divokým. Už méně armádě z Údolí, byť uznávám že je na tvrdší podmínky přivyklá též.

#93 AviaRa #96 Batu_Khan
12.6.2016 | 16:09:33
Batu_Khan

#89 Rodney_: Podľa mňa má údolie takú armádu ako sever a čo sa týka počtu a Sansa písala Malíčkovi, pretože pochopila že bez neho to majú spočítané, nepomôcť jej je proti jeho plánu a nakoniec sľúbil bloncke Lanisterke že dá Boltonom cez držku

12.6.2016 | 16:09:43
AviaRa

#91 Rafan: Až se Seveřané pobijí mezi sebou, tak pro Malíčka bude naprosto primitivní je srazit na kolena jízdou (a hlavně početní převahou).

12.6.2016 | 16:14:58
sFík

#89 Rodney_: Jasně, ale nějak se přes Cailinskou držbu dostat musí. Naposledy pokud vím jí vlastnili Boltonové, kteří jí trikem získali od Železných. Pochybuji že dobrovolně vpustí armádu Údolí na sever. Leda že by Malíček stále spoléhal na to že Boltoni věří ve spojenectví s ním (viz. prodej Sansy). Jinak něco jako obléhání přijít musí..

#95 AviaRa #97 Batu_Khan #101 Nikolperse
12.6.2016 | 16:16:42
AviaRa

#94 sFík: Malíček aka TelePetyr použije teleport a vyřešeno, proč nad tím hlouběji přemýšlet? :D

12.6.2016 | 16:19:44
Batu_Khan

#91 Rafan: No pretože to bol zlí príklad, také Fínsko by bolo lepšie :D

#100 Rafan
12.6.2016 | 16:20:19
Batu_Khan

#94 sFík: Zatiaľ je oficiálne Malíček spojenec Boltonov a prípadne ak ho nebudú chcieť pustiť do hradu, tak tam teleportuje komando zložené z rytierov z údolia Arryn :D

12.6.2016 | 16:24:09
sFík

Je pravda že armáda Údolí Kailinskou držbu prostě přeletí.. jak jinak než as high as honor :D

12.6.2016 | 16:26:14
Rafan

#87 sFík: Tak to si nemyslím. Royce má se Sansou dobré vztahy, Znal se velmi dobře s jejím otcem a dalo by se říci že byly přátelé. Royce je čestný muž a od něho bych právě čekal, že Sanse bez váhání pomůže.

12.6.2016 | 16:27:34
Rafan

#96 Batu_Khan: No tak to tedy ani náhodou :-)

12.6.2016 | 16:32:46
Nikolperse

#94 sFík: Malíček sám Sanse povedal, že rytieri údolia táboria v Kailinskej držbe, čiže tam už sú. Navyše Kailinská držba je strážna pevnosť, ktorá sa posádkou vybaví iba v čase vojny, alebo nebezpečenstva s juhu. Lenže teraz hrozí severu nebezpečenstvo zo severu a tak sa dá predpokladať, že Bolton nemal žiadne vojsko v Kailinskej držba. Tá nemusí byť obsadená vojensky už od Stannisovho pokusu obsadiť Zimohrad. Vtedy Bolton potreboval všetko vojsko čo mal a tak zrejme stiahol aj armádu s držby.

#102 Rafan #103 sFík
12.6.2016 | 16:59:15
Rafan

#101 Nikolperse: Ano to je docela možné.

12.6.2016 | 17:33:39
sFík

#101 Nikolperse: Pravda :) Ono si to možná scénáristi udělali sami tím, že z MoatCailin udělali fajnovou pevnost – až hrad. V knížkách jsou to v podstatě jenom polorozbořený vě­že..

12.6.2016 | 18:01:23
dfx

Sansa napise list a Brienne ho donesie Robinovi. Snad tam ma niekoho, kto vie citat, a pozna pecat Sansy.#84 Eddard1:

Ak by bol Malicek mrtvy, tak Robin by najviac doveroval Yohnovi Roycemu. A ten by Sansu nezradil.#86 sFík:

#105 Batu_Khan #115 Eddard1
12.6.2016 | 18:03:34
Batu_Khan

#104 dfx: Po tej facke ju ten rozmazlený fracek moc v láske nemá, takže Brien by išla skratkou cez mesačné dvere a lord údolia by sa tváril že list nikdy nedostal :D

#106 Chipmanek
12.6.2016 | 18:31:15
Chipmanek

#105 Batu_Khan: Ale to nemuzes myslet vyzne, sice je to rozmazleny fracek, ale moc lidi z rodiny mu nezbylo, takze svoji sestrenku i pres facku bude chranit. Fracek to je, malicek ho ma vmerku, jj to vse ok, ale zase z neho nedelejte uplnyho vola.

#107 Batu_Khan
12.6.2016 | 18:45:08
Batu_Khan

#106 Chipmanek: No ale má na výber, chrániť rodinu ktorú nemá rád a tým pádom zradiť svojho kráľa Tomena alebo tváriť sa že sa nič nedeje :D

12.6.2016 | 18:52:20
AviaRa

Robin sice facku dostal, ale v šesté sérii to on sám navrhl Malíčkovi (pomoc Sanse). Ano, sice ho Malíček zmanipuloval, ale kdyby ji nesnášel, tak bych čekal jinou odpověď.

#109 Batu_Khan
12.6.2016 | 18:53:15
Batu_Khan

#108 AviaRa: Lenže to bolo na Malíčkov popud, nebolo to z hlavy lorda údolia, bavíme sa o tom čo by urobil sám od seba, tak si to zhrňme, dostal facáka, má zachrániť osobu ktorá sa podieľala na vražde jeho kráľa a má isť do otvorenej rebélie proti svojmu kráľovi, proti Lanisterom a Tirelom ktorý majú 2 až 3 násobnú prevahu vo vojsku(sever, riečne krajiny a údolie), no neviem, je to len jeho sesternica :D

#110 AviaRa #111 Rafan
12.6.2016 | 19:06:30
AviaRa

#109 Batu_Khan: On by sám od sebe nic extra neudělal, stejně by dostal radu od jednoho z lordů či poradců. Takovéhle nemocné dítě s dostatkem rozumu nenecháš rozhodovat samotného.

#112 Batu_Khan
12.6.2016 | 19:17:39
Rafan

#109 Batu_Khan: Pokud Železní přepraví Danny s armádou, budou mít Lannistři a Tyrelové ale úplně jiné starosti. Navíc se dá očekávat nějaká kulišárna od Dorne. Nemohou poslat na sever velkou část armády, když jim mohla hrozit válka na dvou frontách.

#113 Batu_Khan
12.6.2016 | 19:31:24
Batu_Khan

#110 AviaRa: Nešli do stretu s Lanistermi keď bola vhodná doba(20 tisíc severanov išlo do K.L.) a teraz keď je po rebélii a na severe je reálne občianska vojna tak očakávaš že najmúdrejšia rada bude povstať proti Tomenovi(Lanisterom a Tyrellom)

#114 AviaRa
12.6.2016 | 19:32:22
Batu_Khan

#111 Rafan: No to vieš ty, ale ako to majú vedieť v údolí Arryn že by sa dalo dohodnúť s Dorn a že o taký rok príde armáda posledného Targariana

#119 Rafan
12.6.2016 | 19:35:26
AviaRa

#112 Batu_Khan: Za to ale nemohl Robin, nýbrž jeho matka. (A ta jednala furt na popud Malíčka, byla jím zmanipulovaná). Pleteš do toho dobu, kdy on nerozhodoval, protože jeho matka žila.

#116 Batu_Khan
12.6.2016 | 19:57:44
Eddard1

#104 dfx: ale o to přece nejde. Výjde najevo, že Sansa hrála divadlo. A znovu on jí zachránil život tím,že Lysu vystrčil. Lysa byla blázen.

12.6.2016 | 20:03:41
Batu_Khan

#114 AviaRa: Nič nikam nepletiem, proste v priaznivej dobe povedali nie a v nepriaznivej podľa teba povedia áno

#117 AviaRa
12.6.2016 | 20:05:03
AviaRa

#116 Batu_Khan: Takže znovu, válku po boku Robba zavrhla Lysa (na popud Malíčkových intrik). Byly zde lordi, co se připojit do války chtěli, jenže nemohli (Blackfish se ale vrátil a šel bojovat). To není nic podle mě, takhle je to napsané. To, že si Máliček teď s Údolím manipuluje je věc jiná. A i kdyby tam nebyl, tak by Robina o tomhle nenechali jen tak rozhodnout jeho lordi.

#118 Batu_Khan
12.6.2016 | 20:09:19
Batu_Khan

#117 AviaRa: S tým v celku súhlasím čo píšeš, ale nevyplýva z toho to že by tí žhavý lordi po krvavej svadbe neotočili a nezmenili názor, prípadne že by nevyzývali na opatrnosť, automaticky rátaš že vidu z údolia a spravia šturm na K.L.(a nevadí im že by išli proti 2–3 násobnej presile) a obesia Tomena na námestí(aj keď ten je legálne kráľ a nie sú dôkazy že je Lanisterský bastard)

#121 Rafan #122 AviaRa
12.6.2016 | 20:16:45
Rafan

#113 Batu_Khan: Navíc blíží se zima. Jen šílený jižanský vojevůdce povede svou armádu na sever. Polovina armády mu tam umrzne. Zvláště když budou muset být ve stanech. Seveřanům to problém do určité míry nedělá.

#120 Batu_Khan
12.6.2016 | 20:19:11
Batu_Khan

#119 Rafan: Lenže údolie nie je na severe a dá sa tam dostať aj z mora, nie len cez krvavú bránu, najme keď vojsko bude mimo a aj na horské kmene si zabudol, tie sú dobre zaplatené a vyzbrojené a stoja za Tomenom a tešia sa na drancovanie údolia

12.6.2016 | 20:22:26
Rafan

#118 Batu_Khan: Otázka je zda by nějaká krvavá svatba byla, když by Údolí šlo s Robbem do války. Další vojáky by nepotřeboval. Platilo že když se Sever spojí s Údolím, jsou prakticky neporazitelní.

#124 Batu_Khan
12.6.2016 | 20:24:10
AviaRa

#118 Batu_Khan: Já netvrdím, že by měli jít či že půjdou do otevřené války s korunou. Jen mi nepřijde nijak hloupé vyrazit na Boltony. Přeci jen, teď v zimě Sever nikoho nezajimá (Cersei začala na popud Malíčka nesnášet Boltony a označila je za nepřátele, protože se Ramsay oženil se Sansou, takže v podstatě Malíček s Údolím tam jdou jako PŘÁTELÉ koruny, i když jimi být nemusí). Boltonům na pomoc Lannister, Tyrell ani nikdo jiný nepůjde. Asi jsme si trochu neporozuměli. :D

#123 Rafan #124 Batu_Khan
12.6.2016 | 20:24:42
Rafan

#122 AviaRa: Ale ano Pokud zemře Ramsay, nárok na Sever Boltonům skončil. Sansa se může zase provdat a Sever se zase válí na ulici, jen ho sebrat.

12.6.2016 | 20:30:16
Batu_Khan

#122 AviaRa: To viem ja, to vieš ty, že Malíček to má schválené od Lanisterskej bloncky, takže na sever nejde na čierno a tak isto ak porazí Boltona nespraví to z neho zradcu a jediní človek čo by mohol jej povedať ako to je(Varis), je už mimo K.L.
#121 Rafan: A už to komplikuješ, bavíme sa o tom že Malíček nešikovne lisu vystrčí a tá ho stiahne zo sebou a Sansa potom z údolia odíde na sever po mori loďou na východnú hliadku a odtiaľ … :D

12.6.2016 | 20:33:51
Lady Joanna

Robin má (alespoň v knize) k Sanse vyloženě kladný vztah. Považuje ji za něco mezi starší sestrou a budoucí manželkou a důvěřuje jí. Sansa zase ví jak na něj a umí ho manipulovat. Ano, je to tak v knize, ale dá se předpokládat, že ten vztah bude na podobné úrovni i v seriálu. Robin by se určitě extra nebránil pomoci Sanse…

12.6.2016 | 23:22:16
cihla

Podle mě malíček půjde na stranu Sansy… :) kdyby ješě byl starý Bolton tak možná váhám, ale Ramsey si dělá co chce takže si myslím, že jeho zabití si Malíček ospravedlní :D a s tou armádou je pravda, že si to tvůrci seriálu asi upraví :) nejsem si jistý estli náhodou Robb neříkal kolik mu odešlo vojáků s Kerstarky, ale hledat se mi to nechce :-) podlě mě jich bude asi 10000 ještě s Umberky takže bych tipoval, že jich z Údolí dojde tak 8000 :)

#127 Chipmanek
13.6.2016 | 0:01:47
Chipmanek

#126 cihla: BTW, nez Stanisovu armadu Ramsay prevalcoval, tak mu cast jeho armady dezertovala, kde je vubec tato cast Stanisovy armady? To musi byt nemalej pocet. Nerikajte mi ze Stanis napochodoval na zed se sto muzi, ktere jsme videli se Stanisem zarvat.

#128 DejvidHound
13.6.2016 | 17:32:43
DejvidHound

#127 Chipmanek: To uz sa asi nedozvieme. Bud zdrhli niekam do neznama alebo sa pridali k Boltonovi. Ale volim prvu variantu.

13.6.2016 | 17:59:37
mirako

#44 A_V: v s06e07 okolo 31:50 říká Jon lordu Gloverovi, že poslali havrany rodu Manderlyů a dalším rodům…

#48 PaigeM: jak jsi prosím tě napsal ten svůj pěknej odkaz, dokonce i se smajlikem.. pošli mi to když tak do zprav, dík :)

13.6.2016 | 18:46:45
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama