Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Nejvíce diskutované postavy po jednotlivých epizodách

Nejvíce diskutované postavy po jednotlivých epizodách

Na internetu už delší dobu koluje „počítadlo“, které počítá, jaká postava ze seriálu Game of Thrones je po jednotlivých epizodách nejvíce diskutovaná. Sami si můžete tipnout, o které postavě se celkově nejvíce mluví.

50 1
3.6.2016

Na Twitteru, a všude možně jinde, se jednotlivé epizody všech seriálů různě rozebírají. Na Twitteru je však speciální „počítadlo“, které vždy zaznamená, jaká postava byla po jednotlivých epizodách nejvíce zmiňována. Díky tomu tak vznikají velmi zajímavé grafy.

Obecně platí, že se po epizodách nejvíce mluví o postavách, které byly ve finálové scéně, nebo o postavách, které v epizodě zemřely. Když však dojde ke smrti postavy na konci epizody, tak je jasné, o kom se nejvíce diskutuje.

Nejvíce diskutované postavy epizod šesté řady:

První epizoda The Red Woman

  1. Melisandra (20,6 %)
  2. Jon Sníh (14,6 %)
  3. Daenerys Targaryen (12,8 %)

Druhá epizoda Home

  1. Jon Sníh (42,4 %)
  2. Tyrion Lannister (11,4 %)
  3. Melisandra (9,8 %)

Třetí epizoda Oathbreaker

  1. Jon Sníh (24,3 %)
  2. Olly (8,3 %)
  3. Rickon Stark (7,0 %)

Čtvrtá epizoda Book of the Stranger 

  1. Daenerys Targaryen (30,6 %)
  2. Sansa Stark (12,2 %)
  3. Jon Sníh (8,9 %)

Pátá epizoda The Door

  1. Hodor (45,6 %)
  2. Brandon Stark (7,7 %)
  3. Tyrion Lannister (6,6 %)

Šestá epizoda Blood of My Blood

  1. Daenerys Targaryen (18,0 %)
  2. Samwell Tarly (9,6 %)
  3. Arya Stark (8,3 %)

Úspěšnost skrze všechny sezóny:

Nejvíce diskutovaná postava první řady: Tyrion Lannister (celkem 3× nejčastěji diskutován)
Nejvíce diskutovaná postava druhé řady: Tyrion Lannister (4×)
Nejvíce diskutovaná postava třetí řady: Daenerys Targaryen (6×)
Nejvíce diskutovaná postava čtvrté řady: Tyrion Lannister (3×)
Nejvíce diskutovaná postava páté řady: Jon Sníh (3×)

Seznam postav, které byly po konci epizody nejvíce diskutované (i s přičtením probíhající šesté řady): 

  1. Daenerys Targaryen (11×)
  2. Tyrion Lannister (11×)
  3. Jon Sníh (8×)
  4. Joffrey Baratheon (4×)
  5. Arya Stark (3×)
  6. Bílí chodci (2×)
  7. Eddard Stark (2×)
  8. Theon Greyjoy (2×)
  9. Cersei Lannister (1×)
  10. Drogo (1×)
  11. Hodor (1×)
  12. Jaime Lannister (1×)
  13. Melisandra (1×)
  14. Oberyn Martell (1×)
  15. Renly Baratheon (1×)
  16. Robb Stark (1×)
  17. Sansa Stark (1×)
  18. Stannis Baratheon (1×)
  19. Synové harpyje (1×)
  20. Viserys Targaryen (1×)
  21. Vrabčáci (1×)

Počítadlo má však i spoustu dalších vychytávek. Můžete se například podívat na to, s jakými smajlíky byly postavy nejčastěji spojovány, nebo s jakými dalšími postavami byly spojovány. Je toho opravdu spoustu, však se podívejte sami.

Foto: Twitter

Diskuze /47

Magister_Peditum

To by mě zajímalo, o čem ohledně Daenerys můžou lidi tak často diskutovat? Vždyť je to jeden z nejméně zajímavých charakterů celého seriálu (ne že by v knize na tom byla výrazně líp)!

#2 tap #11 Jarl Borg #45 Tralali
3.6.2016 | 16:47:41
tap

#1 Magister_Peditum: jezismarja to jsou zase kecy, to je neskutecny…

Nekdo zacal psat, ze Dany je trapna a vsichni to jako ovce opakujou. Pritom maloktera postava ma tak zajimavej a bohatej vyvoj (rozhodne v prvnich trech knizkach). Srovnat s ni jde jen Jona, Aryu a pozdeji Tyriona.

Kapitoly Daenerys jsou strasne zajimavy, uz jen proto, ze v prvnich trech knizkach jsou jediny, co se odehravaji mimo Zapadozemi. Jasne, v paty knizce se toho okolo Dany „moc nedeje“,ale presto tam dochazi ke spouste zvratu.

Chapal bych takovou nevoli ke kapitolam Brienne, kde se stane vetsinou opravdu velky h****, ale Dany, u ktery je v kazdy kapitole nejakej pointa, to nechapu. Jak rikam – stala se z toho moda.

Pripomina mi to diskuse o hokeji, kde trapaci bez vlastniho uvazovani psali, ze Cervenka je marnej a spatnej i letos, kdy byl nas jasne nejlepsi utocnik a hral skvele.

#3 lukas254 #4 lukas254 #5 Magister_Peditum #6 rhobos #7 Tony-Z #9 Somebody Special #22 ori #40 Michgod #47 FL
3.6.2016 | 17:03:06
lukas254

#2 tap: Jako vážně? když někdo řekne že je daenerys nezajimavá tak to znamená, že je ovce ? Plno lidí po celém světě říká, že je daenerys začíná otravovat, takže všichni to mají od jednoho kterej říkal, že je trapná? Někteří lidé prostě mohou mít stejný názor.

3.6.2016 | 17:20:22
lukas254

#2 tap: A Červenka nehrál skvěle. Někdy mu to šlo, ale někdy nebyl vůbec schopnej proměnit tutovky. Takže teď budu taky trapák bez vlastního uvažování.

3.6.2016 | 17:23:34
Magister_Peditum

#2 tap: Tohle tvrdím, už někdy od roku 2006/7, kdy jsem Píseň ledu a ohně začal číst. A jakým vývojem jako prošla? Pokud to myslíš doslovně, tak OK, prošla lánem světa, ale všude měla ty samý názory. Nebýt toho, že se kolem ní motají jiné zajímavé postavy, tak by to bylo o ničem. Ale jinak souhlasím, Brienne je taky pěkně nudná.

3.6.2016 | 17:40:12
rhobos

#2 tap: Plně souhlasím.. :)

3.6.2016 | 17:49:01
Tony-Z

#2 tap: To jsou hlasy těch, kterejm zemřela oblíbená postava a teď závidí fanouškům Daeneris. ;-)

3.6.2016 | 17:50:58
Oveckoun

U Dany je už pomalu potřeba se ptát, jestli z ní na konci nebude zloduch. Banda divochů + draci za zády a pifka na Uchvatitele? #fireandblood

#10 Tony-Z
3.6.2016 | 17:54:45
Somebody Special

#2 tap: červenka byl náš nejlepší útočník? proboha

3.6.2016 | 18:06:17
Tony-Z

#8 Oveckoun: No, ale už jí toho k pomstě taky moc nezbylo: Uchvatitel-mrtvý, jeho bratři, jejich rodiny, většina jeho bastardů, většina jeho domnělých dětí-mrtví. Z „Uchvatitelových psů“: Tywin-mrtý, jeho dcera veřejně zostuzena, syn zmrzačen, druhý syn na její straně, Jon Arryn a jeho žena-mrtví, Eddard, jeho žena a nejstarší syn-mrtví, zbytek rodu roprášen. Gregor-zombie. Bude mít ten seznam za chvíli probranej víc než Arrya :-D

3.6.2016 | 18:07:34
Jarl Borg

#1 Magister_Peditum: Tak hlavně je to strašná kočka :D :D

#14 barahir
3.6.2016 | 18:35:35
daggiecz

myslim ze Daenerys je dobra postava… zacina se „vybarvovat“… obrovske pokuseni svetovlady a navic – dedicne zatizeni … je to prece jen dcera „sileneho krale“… Emily Clark ji hraje moc dobre – jako sebevedomou megalomanku :)

3.6.2016 | 18:54:26
aragorn

Deanerys už mně sere ta její hláška : vezmu si co mi patří . Patří jí tak leda velká piča šak ty její názory sou absolutně naivní nechá zapadozemí vypálit a vydrancovat drakama tvl jediné co dostane je tak maximalně občanská válka pokud to tyrion nezachrání

#15 aragorn #17 shootx
3.6.2016 | 19:01:58
barahir

#11 Jarl Borg: Mluvíš o Margaery ? ;)

čestný člen redakce
3.6.2016 | 19:05:37
aragorn

#13 aragorn: no tak draco drancovat nebudou myslel sem její dothrackou armádu

3.6.2016 | 19:07:20
shootx

Denerys je trapna… jediny co ji zachranuje je ze ukaze kozy a sem pada brada secko kolem ni delaj jeji verni…draci by ji meli sezrat a byt verni radsi tyronovi kterej by hned letel na pristaviste a nemel kolem toho kazdy dil proslov…

3.6.2016 | 19:21:53
shootx

#13 aragorn: Mas uplnou pravdu je to rozmazlena pi.a, vsechno je moje jak ozraly milionar…Svuj dar mohla uz davno zuzitkovat jinak kdyby nebyla tak posedla titulama ve jmene. Meeren mela dobre rozjetej ale v nejtezi chvili ho opusti a ostatni starejte se…Super vladar pro 7 kralostvi doufam ze john zabije

3.6.2016 | 19:25:32
IbaLovec

Ahojte , rád by som sa vás opýtal čo si myslíte o tom ,že predstaviteľ Janka Sniežika(Kit Harington) sa oholil ? Myslíte ,že toto bude jeho posledná séria ? :/ mňa by to mrzelo v seriály ako aj v knihách som si ho veľmi obľúbil :)

#21 Engeneer
3.6.2016 | 19:43:59
mariquel

Ty jo, úplně miluju tu salvu negace a positivismu ohledně Daenerys… Mě teda taky poslední dobou sere, i když v první sérii byla jednou z mých oblíbených postav (a ovce být nemůžu :D páč jsem po asi 2 nebo 3 sériích nato přestala koukat, už jen kvůli tomu jak se to oddálilo od knih, ovšem 6.série mě natolik upoutala, že jsem se ke GoT vrátila zpátky a dokoukala co chybělo) a upřímně… I vy co Daenerys zbožňujete musíte uznat že se z ní stává fakt ohraná deska, u které se navíc obávám, že skutečně celé Západozemí se svými Dothraki zdrancuje (po poslední episodě, docela i doufám, že se jí půlka flotily potopí a na kontinent se vrátí jen s Tyrionem, Varysem a drakama :D )

#20 Mela
3.6.2016 | 20:02:10
Mela

#19 mariquel: ale prostě tohle nejsou argumenty a si jenom tupá ovce a drž hubu na hate proti nejlepší, nejhezčí, nejreálnější postavě na světě. Logica na Edně onanistů Daenerys.

3.6.2016 | 20:09:11
Engeneer

#18 IbaLovec: To nic neznamená, za měsíc má vousy zpátky.

3.6.2016 | 20:10:19
ori

#2 tap: Súhlasím, mám rád Daenerys ako v knihe, tak aj v seriáli, páči sa mi to, ako sa z takej žebráčky stala kráľovná, dobytie Zálivu otrokárov bolo super. Ale každý môže mať svoj názor, ja napr. zbožňujem linku Brienne v Hostine pre vrany, páči sa mi ten pohľad prostého ľudu, a navyše ten koniec so Stoneheart bol wau :)

webmaster
3.6.2016 | 20:50:39
Sammet

Daenerys kocka ? sa pozri na Margeary, Mellisandru, Sansu, Fialku…ovela krajsie baby :D A jej linka je fakt nudna, 3 serie sa presuvala z bodu A do bodu B, potom do bodu C, ziadnu poriadnu bitku sme u jej linky nevideli a ked sa dostala do Mereenu tak tam len blbla, a teraz co je v 6tej serii to su tiez take sceny ze raz to pozres a uz si to ani nepretocis zeby si si to pozrel este raz.

3.6.2016 | 21:00:45
JeremyFall

Daenerys byla první tři série moje nejoblíbenější postava, ale od čtvrté série je její dějová linka nudná a nezajímavá a zdá se mi, že autoři jí cpou všemožně epické scény, které jsou už celkem ohrané a nebaví mě. Dany mám pořád celkem rád, ale musím uznat, že jak pořád mele, že si vezme co je její je už hoooodně ohrané. Nehledě na to, že už téměř šest série se nemůže vyprdelit z Essosu a umí o tom jenom žvatlat.

3.6.2016 | 21:27:44
ElleJakobson

Já jsem měla Daenerys ráda tak dvě série a od té třetí mi začala nehorázně vadit, navíc mi nepřišlo, že by se u ní dělo nějak moc zajímavých věcí, jak v seriálu, tak v knize. A taky se neberu za ovci, nebudu jí proti své vůli milovat, když nechci :)

3.6.2016 | 22:58:57
x.david

A co by jste chteli? Aby Daenerys ve treti sezone priletela na megaDrogonovi do kingslanding, usedla na trun a hned na to porazila nocniho krale? Podle meho nazoru se jeji postava vyviji skvele a je jedna z nejdulezitej­sich......

3.6.2016 | 23:05:39
Deepthroatus

Linka Daenerys mi prijde uz taky nudna, ackoliv chapu, ze je treba ukazat jak se jeji postava vyviji. Nejvice me sere na tom, jak tezi z te sve urozenosti, pritom proste na rovinu mela vice stesti nez rozumu… a draky.

3.6.2016 | 23:58:48
karel304

No zatím nevíme jak se to s Daenerys, draky, Dothraky a Neposkvrněnými vyvine, celkem jisté ale je, že největší pokrok na celém území GoT během 6 sérií nastal právě v Essosu a zařídila ho Daenerys: zrušení otroctví (i když teď je místy zrušení prodlouženo na 7 let). V Západozemí to jde přitom skoro na celém území od 10 k 5.

#29 Mrkrikajs
4.6.2016 | 0:28:11
Mrkrikajs

#28 karel304: Váu… váu! Takže ty považuješ ten bordel na Východě než všechno související s např. Válkou pěti králů za mnohem progresivnější? Z pohledu obyvatel Východu se zatím nic nezměnilo. Stále je většina otroky, stále je většina hochů neposkvrněnými, Blondýna stále nemá dostatečnou flotilu/možnost se dostat na Západ, stále neumí vládnout dlouhodobě ani jednomu městu, stále nezkrotila všechny své vlasy a draky, pořád nosí očividný plot armor/nikdo nemůže ani v nejmenším čekat, že by ji cokoliv zabilo/ublížilo a došlo tak k nějakému zvratu a stále je mentálně úplně v jiném světě. Takže jak přesně se ta její linka posunula k pokroku například směrem k Severu nebo v souvislosti s událostmi v KL nebo v Dorne? Hmm? Události jen v jedné epizodě z Dorne ti nepřišli pokrokové? :D Neber to útočně. Jen bych fakt rád věděl, proč si to myslíš. :)

4.6.2016 | 0:40:36
karel304

Já přeci nic nepíšu o pokroku linky Daenerys směrem k Westerosu, konečně nevím jestli se tam vůbec dostane (asi jo). Jen o tom že v Essosu bylo díky Daenerys zrušeno otroctví, což je celkem nepochybně pokrok. Ve Westerosu se stav věcí už od vraždy Jona Arryna zatím pouze zhoršuje.

#31 Mrkrikajs #31 Mrkrikajs
4.6.2016 | 0:55:33
Mrkrikajs

#30 karel304: #30 karel304: Vždyť píšu o tom samém! :) Blondýna žádné otroctví nezrušila. Technicky to byl Tyrion. Blondýna stále žije ve světě pohádek a všechno považuje za dokončené. A o to tady jde. Jejím největším pokrokem byla zatím totální nestabilita v celé zátoce. Myslíš si, že je Východ v lepším stavu než Západ. A proto se tě ptám, proč si to myslíš. Na Východě také umírají lidé po tisících a Harpyje nám dost vyrostly. Otroctví tam pořád je a nikde není záruka, že za 7 let se opravdu zruší, kor když bude Blondýna úplně na jiném kontinentu. Pro Železné si určitě nic nezhoršuje, stejně tak se nic nezhoršuje pro Údolí, které je teď vojensky silné, jako nikdy. Dorne přišlo o dost Martellů, ale to neznamená, že by se pro obyvatele něco zhoršilo. :) A hlavně se konečně začala řešit hrozba WW, což je mnohem důležitější než osvobození lidí v Essosu od otroctví. ;)

4.6.2016 | 9:47:05
tomasgeryk

#1 Magister_Peditum
Nedalo mi to, a musel jsem se registrovat. Daenerys mi dlouho nijak zásadně nevadila, popravdě byla v prvních 3 řadách jednou z mých favoritek spolu s Tyrionem (který ale evidentně nechce vládnout a ve výsledku pro to asi ani není vhodný, spíš se hodí podle mě do podoby takové šedé eminence). Ale po zkušenosti z tohoto webu (redakci nijakým způsobem neobviňuju) jsem matkou draků naprosto znechucený. Nebo spíš vlastně všema, co mají furt potřebu o ní psát. Ještě u žádného seriálu mi nikdy ti, co se na seriálu nijak nepodílejí, neznechutil žádnou postavu (vždy to bylo dané tím, jak se odvíjel děj kolem postavy). Až teď fanoušci GoT. Není to ničím jiným, než že v každé diskuzi je Daenerys, Daenerys a ještě jednou Daenerys.
Diskuze na edně týkající se GoT mi v jedné věci začínají velmi připomínat ten odpad novinky.cz. Nezáležína tom, o čem je zpráva, vždycky to nějaké pako stočí na Kalouska. Úlohu Kalouska tady hraje Daenerys. Každý může sám zhodnotit, nakolik oprávněně. Ale prosím sám pro sebe! Nemusíte to tady hned každý psát…
Rád si pročítám diskuze, protože mě baví své teorie o svém nejoblíbenějším seriálu srovnávat s těma, které napíše někdo jiný. Ale určitě stejně jako spoustu jiných lidí mě fakt nebaví číst diskuze o 100–200 příspěvcích (někdy i víc), kde tématem 3/4 příspěvků je Daenerys. Jak má člověk filtrovat tenhle „Denaerys spam“? To vám fakt tak strašně vadí, že nedokážete překousnout 4 minuty týdně a že nedokážete mluvit o nikom jiném (ať už nadávat na Daenerys nebo nadávat až do zblbnutí těm co nadávají)? Vždyť v každém díle máte asi dalších 50 minut, kde se (světe div se) Daenerys ani jednou neobjeví! A kdyby to bylo u jednoho dílu, ale pravidelně nejpozději desátý příspěvek zas nějaký chytrák rychle přispěchá s nějakou moudrostí o Daenerys, kterou psal už u předchozího dílu. A kdyby to bylo aspoň k ději, ale minimálně 2/3 příspěvků o Daenerys nemají s dějem co dělat (jde jenom o to, si zanadávat). To vás to fakt baví psát furt dokola to samé? Chápete, že scénáristi asi nečtou připomínky zrovna na edně? Říká vám něco boj s větrnými mlýny? Nechtěli byste to už konečně vzdát (stejně ničeho nedosáhnete) a komentovat něco jiného?
Závěrem tedy vznáším návrh. Vytvořte tady prosím článek věnovaný Daenerys, kde může být klidně 100 tisíc příspěvků (které samozřejmě číst nehodlám) od všech co ji nenávidí a taky všech co se s těma prvníma chtějí hádat. Dejte ho fixně hned jako první, aby pak nebyl třeba na 50. stránce a aby hned každý viděl, že diskuze na téma Daenerys je právě tam (a nejlíp nikde jinde). A aby těch neustále se opakujících slovních exkrementů o matce draků mohl být každý normální člověk, který se zajímá i o Železné, Řekotočí, bratry Cleganovy, HS a vůbec všechno ostatní dění v seriálu, už konečně UŠETŘEN!!!

#34 Elerin #38 toren555
4.6.2016 | 12:00:44
Kalam

Dany je prostě nanynka, která se bude moc divit, až se jí ta její haha armáda rozpadne… nějakých 100 000 hejhulů na koni, tři nedomrlí draci a pár wannabe hoplitů, jejichž styl boje už by ve Westerosu každýmu připadal směšný, to ji nijak nepomůže… asi ani nebude schopna dobýt víc jak jeden hrad…

4.6.2016 | 12:18:57
Elerin

#32 tomasgeryk: Musím přiznat, že tenhle příspěvek mě neuvěřitelně pobavil a fandím tvému návrhu, aby se opravdu zrealizoval. Otázka ovšem je, jestli by pak u ostatních článků vůbec nějaké příspěvky byly ;)

#37 tomasgeryk
4.6.2016 | 16:43:15
badyvlasim

Já si přeju, aby Daenery s velkou pompou priletela do Zapadozemi, na hrebete Drogona by mela svuj velky proslov se vsemi jejimy tituly a co vse ji patri a pak by to prislo. Sestup z Drogona, nejakej hejsek by na tom miste zral bana a nechal tam slupku, Daenerys by po slupce uklouzla, zlomila si vaz a nasledovala by velka ritni erupce a vsichni v okruhu 5ti metru by zmenili barvu na hnedo. Nasledne by se z hrobu Roberta Baratheona ozyval huronsky smich.

#46 Lady Joanna
4.6.2016 | 17:04:41
badyvlasim

sorry za chyby *jejimi * hrbete * banan *

4.6.2016 | 17:05:57
tomasgeryk

#34 Elerin: :-) no, to je otázka… ale jako, v zásadě nemám nic proti komentům o Daenerys, které se zásadně týkají děje. Jenom se mi fakt nechce číst sáhodlouhé litanie typu „Ta Daenerys je kráva“ „A ty jsi d**il, jestli si to myslíš“ „Proč?“

4.6.2016 | 17:29:20
toren555

#32 tomasgeryk: tak možná když ji zabijí tak to skončí :) , řekl bych že většině lidi vadí to její neustále štěstí oproti ostatním postavám v GoT , osobně nemám rad hlavně Esos ale ani ona mě nebaví možná až se dostane do západozemi , ale pokud nezmění svůj přistup tak doufám v její smrt :)

#39 tomasgeryk
4.6.2016 | 19:28:57
tomasgeryk

#38 toren555: Štěstí? Ne tak docela, jenom docela přirozený vývoj. Neříkám, že je její charakter teď zajímavý (v prvních sériích byl, teď už není), ale nachází se v oblasti s nejmíň vzdělaným obyvatelstvem. Dothraci jsou totálně nevzdělaní, otroci taky a neposkvrnění na tom nejsou o moc líp. Takže jen málokdo z nich má vůbec ponětí, co se v Západozemí děje. Možná ani nevěděli, že nějaké existuje, dokud jim to Daenerys neřekla. Ať už si ona věří čemu chce, nejlepší způsob jak si naklonit masu nevzdělanců je vést silné populistické řeči. Takže to, že hrdě pořád hlásí, že má na trůn výsostní právo, je asi nejlepší, co v dané chvíli může udělat (i když na něj má stejné právo jako ostatní, její rodina o něj přišla, ona bude mít právo, pokud vyhraje válku :-), protože nikdo z Dothraků nemá šanci zjistit, jak je to doopravdy, alespoň do té doby, než se tam nedostanou a nenaučí se řeč ze Západozemí. Ale aby se tam dostali, tak musí mít loďstvo, a pokud jí ho nikdo nepostaví dobrovolně, tak horda Dothraků a armáda neposkvrněných je přinejmenším kvalitní „vyjednávací“ pomůcka, když už nic.
Myslím, že jsem asi tímhle odstavcem vyjádřil všechno, co si o ní myslím (větší význam pro mě v tuto chvíli nemá). Asi končím veškerou iniciativu v oblasti Daenerys, je tam přece tolik zajímavějších postav, tak nevidím důvod se pitvat pořád jenom v jedné z nich, která se tam objeví tak na 1/10 dílu. Ale to je jenom názor :-)

#41 toren555
4.6.2016 | 20:00:06
Michgod

#2 tap: myslim si ze zrovna brienne je mnohem zajimavejsi postava… a ja se rozhodne u ni bavil casteji nez u daenerys… daenerys je proste sama o sobe nudna… nebyt jejich sluzebniku (nevim jestli otrok je to spravne slovo ale klidne bych ho pouzil protoze jim narizuje jak svemu majetku) draku tyriona a varyse tak by ani nijak nechybela… mozna to neni spatnym scenarem jen spatnou hereckou… mozna ji slo uverit naivni holcicku co ji chtel prodat drogovy jeji bratr ale tam take jeji herecke schopnosti nejspis taky skoncili…

#42 toren555
4.6.2016 | 20:14:11
toren555

#39 tomasgeryk: tak v novém díle bude zajímavá postava určitě černa ryba :) , Jamie nemá šanci .

4.6.2016 | 20:38:05
toren555

#40 Michgod: tak mě Briene trochu nudila v knihách jako postava dostala zbytečně hodně prostoru , ale nasrala mě že zabila Stanise který podle mě neudělal nic moc špatného krom upáleni Shiren ale jako s těch všech měl největší právo na trůn ale to že nechal zabit Renlyho bylo podle mě správné , Renly měl bratra podpořit tak dobře mu tak .

#43 Michgod
4.6.2016 | 20:43:15
Michgod

#42 toren555: knihy nevim tam to bude asi dost subjektivni ale verim ze slovy ji popisovat bude asi neudnejsi nez to jenom ukazat… me se stanis libil ale zase me nasral ze upalil shiren :D takze me to az tak netrapilo prislo to hezky po sobe takze si rikam akorat tak pekne nacasovani… ona ho ale nezabila kvuli tomu ze by udelal neco spatneho ale kvuli nejake sve cti… myslim ze si brala osobne to ze renlyho nedokazala ochranit a chtela svou hanbu nejak odcinit… skoro si rikam ze autor ma smysl pro humor protoze brienn je takova dokonala predloha rytire :D

jestli si vzpominam dobre tak renly byl u lidi oblibenej… a stanis neoblibenej… kdyby renly podporil stanise tak ti co meli radi renlyho ale nemeli radi stanise tak by pravdepodobne podporili nekoho jineho… asi si to budu muset obnovit protoze si uz ani nevzpominam na renlyho motivy…myslim ze si rad uzival a na vladnuti nemel moc myslenky… me by se libilo kdyby se tehda nejak dohodli kdyz uz se jejich konflikt chylil ke konci… coz se teda nestalo a tak zabit renlyho byla jedina logicka varianta… kdyby zacla bitka tak i kdyby jeden z nich vyhral tak by zustal porazenym protoze by uz nemel dost vojaku na lanistery… myslim si ze stanis se i o tom zminoval a proto zvolil cestu jakou zvolil… kdyz si to tak vemu tak ona ho ani nezabila spis ho popravou zachranila jeste pred horsim osudem.. pro nej asi v tu dobu bylo lepsi zemrit rukou brienne nez se dostat do rukou boltonu…

#44 toren555
4.6.2016 | 22:47:35
toren555

#43 Michgod: no pravě měla plno kecu o cti ale sama se chovala nečestně , zabit ho nebylo zrovna čestně podle mě ,navíc to měla byt jako pocta Renlymu když zabila posledního Baratheona (krom Gendryho – ten by ještě mohl zamíchat kartami bylo by fajn kdyby ho Davos našel ) no byl sice oblíbeny ale jako vladař na prd

5.6.2016 | 1:23:39
Tralali

#1 Magister_Peditum: Tady máš odpověď na svou otázku…někdo o ní napíše, že je to dobrá postava a hned o ní máš 40 příspěvků, kdy mu to všichni vyvracejí :D

5.6.2016 | 10:12:46
Lady Joanna

#35 badyvlasim: Tvůj příspěvek mě nehorázně rozesmál. Kéž by to tak bylo :D.

Jinak taky vás tak baví, jak se na těch schématech najednou objevila dvojka Brienne x Tormund..? To je aspoň páreček!

5.6.2016 | 17:00:04
FL

#2 tap: Tak jsi mě donutil se tady registrovat… Deny je nejnudnější postava celého seriálu i knížek. Nemám nejmenší ponětí co na ní lidi vidí, teda možná mimo draků a koz…Když jsem četl knížky tak sem se hodně přemlouval, abych ty její kapitoly nepřeskočil. Největší nadějí byla její poslední kapitola, kdy stála obklopená Dotraky sama někdo v prdeli, doufal sem, že už se do Merenu nevrátí a nebo to všechno spálí s Drakem a konečně se někam pohne.

6.6.2016 | 11:19:53
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama