Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Která dějová linka z epizody Beyond the Wall byla nejlepší?

Která dějová linka z epizody Beyond the Wall byla nejlepší?

V předposledním díle sedmé série jsme se nedočkali velkého množství dějových linek, proto je na vás, abyste vybrali tu nejlepší.

39 1
22.8.2017

Vyberte nejlepší dějovou linku z epizody Beyond the Wall

81%
13%
5%
843 hlasů

Zdroj: HBO

Diskuze /159

Vysmek.cz

Nejmíň linek, co snad kdy bylo. Já se prostě vždycky těším na tu Aryninu – takže Sansina.

#146 Froldini
22.8.2017 | 11:05:57
PitrsM

Já hlasuju pro společnou Jon + Dany. :-)

22.8.2017 | 11:11:02
Brut

Arya měla super linky, ale v téhle epizodě se mi to prostě nelíbilo. Jon a jeho skupinka sedmi statečných byla nejlepší :)

A jinak teda už je na čase, aby zase uniknul další díl. Aby se někdo překliknul a uvolnil to v 1080p verzi :)

22.8.2017 | 11:14:38
Kvitovka

Mě se nejvíce líbila linka na Zimohradu. za zdí to byla parádní bitva, ale tohle není akční seriál, nejvíc mi vadí ty záchrany na poslední chvíli ať už se jedná o Daenerys nebo Benjena. Úplně té epizodě chybělo napětí protože tak nějak se očekávalo že je někdo zachrání, i když byli na tom ostrůvku bylo prostě jasné že tam nezemře více jan jeden člověk. 7. série je zatím skvělá co se týče akcí, efektů, bitev ale co se týče dějových zvratů nebo dialogů tak v tomhle ohledu silně zaostává a prostě jako by něco této sérii chybělo. Chtějí z této série udělat neskutečnou show, plnou efektů a neuvěřitelných akcí ale jak říkám o tomhle seriál a těším se na další díl jako vždycky a vždycky budu.a nejsem žádný hater jsem obrovská fanynka

#6 redwing19 #8 shootx #10 tap #29 mia28 #65 Rafan
22.8.2017 | 11:23:59
Angi

Druhý díl v řadě ani jedna nebyla dobrá.

22.8.2017 | 11:28:06
redwing19

#4 Kvitovka: To je kvuli tomu, ze to uz nejede podle knizky a v Hollywoodu uz nekolik let neumeji psat poradne scenare a vsechno nahrazuji akcii a efektama…

22.8.2017 | 11:33:00
shootx

Nechápu proč se píše Sansina linka když je to hlavně o Aryii a Malickovi. Sansa je zde.zbytečná a má roli zaporaka. Arya je teď pro Sansu hrozba protože chce za každou cenu trůn.

#44 Luksathor
22.8.2017 | 11:38:38
shootx

#4 Kvitovka: To neznamená že se nemůžeš vyjádřit k epizodě tak jak to cejtis nálepky typu trol a hater skončí 1 září.

22.8.2017 | 11:42:49
Railbot

Všechny stojí za vyližprdel. Scénář jde od desíti k pěti. Tolik nelogičností a berliček, strašně líné psaní.

22.8.2017 | 11:44:47
tap

#4 Kvitovka: bohužel tomu chybí logika a konzistentnost. Dřív v GoT platilo, že když se postava zachová hloupě, nebo naivně, tak za to zaplatí, chyby se v příběhu trestaly (Ned, Theon, Robb, Renly, Stannis…). Teď je to tak, že sebestupidnější rozhodnutí postavu neohrozí, protože má plot armor jak kráva. Což je sice skvělý pro akčnost, najednou tady máme Rambo styl, kdy se Jaime neutopí ve zbroji, Jon se neutopí v kožichu a zbroji, Arya přežije 6 boduntí do břicha a ještě potom uplave, atd. atd.

Ale je akčnost opravdu to, proč na GoT koukáme? Já nevím jak ostatní, ale já koukal kvůli zápletkám, zvratům, bezchybným dialogům, překvapivým důsledkům… to všechno je pryč. Postavy s obrovským potenciálem (Varys, především Bran, Davos) dostávají málo prostoru. Dialogy nemají tu údernost, co dřív.

Nejhorší je ale to, že některý postavy už jsou úplně mimo charakter. Cersei je 6 sérií neschopná vládnout, nedokáže myslet dopředu, dělá stupidní impulzivní rozhodnutí a obrovský chyby. A najednou je z ní bezchybnej stratég? Jakto? Kde se to v ní najednou vzalo? A naopak – Tyrion najednou vymýšlí jednu blbost za druhou, přitom jeho inteligence a úsudek neměly konkurenci? Proč?

Těším se na knížku, fakt moc, protože tam se nebojím, že by autor nevyužil potenciál příběhu. To se v seriálu poslední sérii děje. Je to opravdu veliká škoda.

#11 Spoock #33 jackis #71 Rafan
22.8.2017 | 11:46:13
Spoock

#10 tap: bohužel, logika, konkrétně v této sérii, je úplně v háji, chápu seriálové fandy, že už se těší jak to všechno skončí, ale popravdě je to skutečně políček jako blázen a upřímně si nemyslím, že zkrácení posledních dvou sérií prospělo tomu všemu. Minimálně tenhle díl měl být dvojdílný, klidně to mohlo končit tím vysláním ke Zdi. V dalším díle mohla být ta akce s nemrtvými, záchranou a mohli klidně oplakávat draka, takhle to prosvištěli, bez totálních emocí. Popravdě doufám, že NK je všechny pozabíjí, to by mi udělalo největší radost, páč si tam z těch dementů nezaslouží žít. Sansu nemám rád od první série a z Arye udělali nesympatickou, namyšlenou, psycho krávu.

Všechny dialogy postav se odvíjí od vzpomínání, narážek na různé události, totálně ten scénář ztuctovatěl. Nevím co ti dva tvůrci zamýšleli, ale jde vidět, že bez GRRM knih jsou v podstatě nenápadití autoři. Chudák ten jejich další projekt, který chystají, to bude srágora.

#12 Angi #13 tap #14 Kvitovka #17 Nikolperse #143 KomentaroXY
22.8.2017 | 11:58:53
Angi

#11 Spoock: Trochu bych to upravil. Netěším se, jak to všechno skončí. Těším se, AŽ to všechno skončí.

22.8.2017 | 12:07:20
tap

#11 Spoock: Což o to, Arya se díky tomu, čím si prošla, změnila celkem logicky – je daleko tvrdší a ta její divokost a to, jak vidí všechno černobíle, přesně koresponduje s tím, jaká byla od začátku. V knížce zažila fakt příšerný věci a bylo by naopak nesmyslný, aby to tak mladou holku nepoznamenalo.

Máš úplnou pravdu, že od chvíle, kdy nemají námět, je to slabší.

22.8.2017 | 12:11:16
Kvitovka

#11 Spoock: Přesně, přišlo mi že Daenerys ani nijak zvlášť nevadilo že přišla o jednoho draka, jo 2 sekundy smutně koukala, ale víc se zajímala o Jona, nějaký drak k čemu jí tak bude… 7.dílů je prostě málo, chtějí to mít prostě za sebou, vůbec nevyužívají potenciál, je to prostě Martinův svět

22.8.2017 | 12:18:23
Stanniss

Jak je to s Aryou ve knihach? Je mezi nimi velky rozdil?

#19 Nikolperse #21 tap
22.8.2017 | 12:21:40
Cougar

Tak to je samozřejmě jasný, že 7 dílů je málo a ještě tak směšně krátky. Až tenhle měl nějakou rozumnou délku a i tak mi přišlo, že to hned uteklo. Proto to logicky všechno urychlujou a občas to vypadá opravdu směšně … A netušil jsem že z toho udělají typický akční seriál alá záchrana na poslední chvíli a to hned dvě :D viz přílet Deny a ještě trapnější příchod Benjena kterej se ještě trapněji obětoval i když to nedávalo smysl …

#18 Angi #27 Nymeria the direwolf
22.8.2017 | 12:22:46
Nikolperse

#11 Spoock: Arya nie je psycho. Iba sa zmenila a este k tomu ma totalne hlupu a naivnu sestru, ktora si mysli ze len ona presla zlymi vecami. Navyse Arya sa tak chova iba preto, lebo vidi aka hrozba je Sansa. Sansa najskor vobec neveri tomu co sa stalo Branovi, Jonovi a Aryi a stale chce byt kralovnou a chce aby ju ludia obdivovali. Arya je stale kladna postava, ktora sa vie odosobnit od danej situacie. Sansa je stale naivna hlupana, ktora sa poddala na Cersei.

#21 tap
22.8.2017 | 12:25:50
Angi

#16 Cougar: Kdyby jenom dvě.. ještě vylovení Tormunda a kdo ví, jestli jsem na něco nezapomněl.. Ale ten Benjen, to bylo fakt něco. Tam přijede po x letech co je pryč (ok, jednou byl pět minut s Branem) jen proto, aby se nechal rozsápat… evidentně nevěděli tvůrci co s jeho linkou, tak ji ukončili.

#22 Kvitovka
22.8.2017 | 12:31:11
Nikolperse

#15 Stanniss: ano je medzi nimi rozdiel. Takmer taky ako v knihach.

#20 Nikolperse
22.8.2017 | 12:33:24
Nikolperse

#19 Nikolperse: nie v knihach ale v serialy.

22.8.2017 | 12:33:55
tap

#17 Nikolperse: Sansu bych tak negativně neviděl. Ona prostě plánuje, myslí dopředu a byla celou dobu na jihu, tudíž je logicky skeptická k nadpřirozeným věcem. S Aryou se vlastně výborně doplňujou, jsou každá úplně jiná. Což s sebou logicky nese i to, že si vlastně vůbec nerozumí.

#15 Stanniss: Arya v knihách je poměrně dost podobná té v seriálu. V knížce například

nezabije v Braavosu Meryna Tranta, ale Dareona, což je bratr Noční hlídky, co cestuje se Samem. Místo aby pomáhal Samovi se rozhodne zůstat v Braavosu a tam chlastá v hospodách, děvkaří a kašle na přísahu. Arya ho zabije prostě proto, že jí vadí, že Jon dodržuje přísahu (aspoň to si Arya myslí) a Dareon ne.

Tolik k divokosti knižní Aryi ;) Ale celkově si knižní Arya projde opravdovým peklem na zemi a její cestování a hledání je daleko smutnější a drsnější, než v seriálu.

#28 Nikolperse
22.8.2017 | 12:35:17
Kvitovka

#18 Angi: Nebo ve Spoils of War kdy Jaimeho na poslední chvílí zachránil Bronn a ještě s ním uplaval asi 2 km i když měl Jaime na sobě tak 10 kg zbroje

#26 Angi
22.8.2017 | 12:36:15
Ironhead

Nemelo by byt tentokrat radeji hlasovani o te nejstrasnejsi dejve lince resp. o nejvetsi Deus ex machina od scenaristu? Pak by u mne rozhodne s naskokem vyhralo zjevni strycka Benjena :D ;)

#31 mia28
22.8.2017 | 12:36:54
Revoemag

Nevím, co se všichni diví, že už Cersei není tak blbá. Vždycky se měla na koho spolehnout, že její činy sebeblbější se jí nevrátí. Měla muže krále, Potom syna krále, pořád tu byl její tatík a brácha nabíječ, jeden z nejlepších bojovníků západozemí. Mrtvej, mrtvej, zmanipulovanej církví, mrtvej a bez ruky. Už taky ví, jak se jí můžou věci vrátit, po jejím pochodu městem a věznění. Teď už si nemůže dovolit dělat kraviny.

22.8.2017 | 12:41:54
Ironhead

No bohuzlecely rod Starku je ted v serialu pomerne hodne napresdrzku :_) Dobre to napsal TAP, kdyz driv nekdo v serialu udelal chybu nebo byl naivni, zaplatil za to… dneska ne, protoze ze to hlavni geroj a musi prezit ikdyby se propad do pekla :P

22.8.2017 | 12:43:28
Angi

#22 Kvitovka: Jo, ale to bylo jasné už z dílu, kdy do vody spadl. Protože kdyby chtěli tu postavu zabít, nedělili by to na dvě epizody, protože ten účinek na diváka by nebyl takový. Z toho bylo jasné, že D a D se bojí zabíjet oblíbené postavy. A stále se to jen potvrzuje. Nicméně, tahle debata je o téhle epizodě, tak jsem nechtěl vytahovat, že v Černovodě kotví Nautilus s Nemem a Jaimemu s Bronnem helfli. =)

#40 Nal #49 Kristof
22.8.2017 | 12:43:29
Nymeria the direwolf

#16 Cougar: Nemyslím si, že zrovna příchod Benjena by nedával smysl, nejspíš sledoval chodce, takže jeho přítomnost mi dává smysl… a že se obětoval za Jona? Tak proč ne, je to jeho synovec a on nemá zrovna skvělé vyhlídky na další život, v boji proti jiným bylo tohle nejlepší, co mohl udělat

22.8.2017 | 12:46:00
Nikolperse

#21 tap: a ako mame Sansu vidiet? To najhorsie co Sansu stretlo bolo to ze obcas dostala bitku, aj to boli take bitky, ktore boli oprpti tomu co dostala Arya v Bravosse obycajnym hladkanym. Sanse vzdy niekto pomohol (Clegane, Tyrion, Malicek), nidky nesla spat hladna, nemusela kradnut, zabijat, nikto za nou neposlal zabijaka, postavila sa za nu armada. Na druhej strane Aryi pomohol iba Yoren, aj to preto, lebo to bolo posledne zelanie jej otca. Musela zabijat, kradnut, nemohla si dovolit planovat dopredu, bola rukojemnykom v Harrenhole, u Bratstva bez praporcov a neskor aj Sandora Clegana. Videla vrazdenie muzov zo Zimohradu znesvetenie tela jej brata a ked sa k nej ozvalo dobro, tak ju to skoro zabilo (na tozdiel od Sansy ju to skoro zabilo doslovne). Keby Arya povedala cim si presla tak by jej uveril Bran a Jon, no Sansa by jej neverila a tvarila by sa rovnako ako ked zistila, ze Arya videla popravu ich otca, cize soknuto a tak trochu pochybovacne.

#30 mia28 #35 Ufrflanamacka
22.8.2017 | 12:46:53
mia28

#4 Kvitovka: Ty záchrany „na poslední chvíli“ se začínají tak trochu :-) stávat šlágrem GoT, ale mně osobně nevadí. Že Dany přiletí na dracích zachránit Sedm Statečných (i když jich tam teda bylo drobet víc) bylo jasné snad už ve chvíli, kdy Jon poslal Gendryho zpátky na Eastwatch. Stejně tak Benjen. Myslím, že v tuhle chvíli už je dostatečně jasné, že Jon je velice důležitá postava, a tak pokud má zemřít, tak očekávám, že to bude až na úplném konci.

22.8.2017 | 13:04:50
mia28

#28 Nikolperse: Promiň, ale to nejhorší, co Sansu potkalo, bylo znásilnění a myslím, že pro 15 letou holku je to opravdu hodně velké trauma. Srovnávat, čím si prošla Sansa a čím Arya je naprosto mimo. Obě zažily hrozné věci a obě se s tím vyrovnávají po svém.

#32 Stráťa #38 Nikolperse #39 Nikolperse #44 Luksathor
22.8.2017 | 13:07:31
mia28

#23 Ironhead: Proč Deus ex machina? Že se Benjen pohybuje za Zdí byla už poměrně dlouho (od 6. série) známá věc. A na tom, že někde třeba pozoroval z dálky WW nevidím rozhodně nic divného, božského ani nelogického :-)

22.8.2017 | 13:10:26
Stráťa

#30 mia28: To co Sansu potkalo byla svatební noc. Vdávala se víceméně dobrovolně a musela čekat že si nebere druhého Tyriona.

#34 tap #36 mia28
22.8.2017 | 13:15:15
jackis

#10 tap: Jojo musim uplne souhlasit, tohle uz taky chvilku rikam.

Obecne se dneska vsude jede jen na efekty/grafiku a dialogy/pribeh trpi (at uz se jedna o filmy, hry, hudbu nebo cokoliv jineho). Proto jsem mel tak rad GoT, protoze vycnivalo od ostatnich. Nejsmutnejsi je, ze davy lidi, co se nechaj uplatit za koblihu, tohle neresi a tak si vystaci s malem. Proto dneska vetsina tech del stoji za prd. Neni to proto, ze by najednou lidem nefungovala fantazie a neumeli nic vymyslet, ale proste plebsu staci vecer ordinace, tak proc se trapit s necim jinym. Ale to uz jsem odbehl :) Kazdopadne, diky za koment, alespon je videt, ze nas par je, komu to vadi..

22.8.2017 | 13:18:00
tap

#32 Stráťa: jj, jen ta noc, ty týdny a měsíce potom se nepočítají, to se měla fantasticky, že jo… koukal jsi na ten seriál vůbec?

22.8.2017 | 13:19:51
Ufrflanamacka

#28 Nikolperse: Oni vychádzaju z toho, že deti/tínedžeri nemaju ,,poriadne" city ani poriadne prežívanie…alebo ešte horšie že sú a priori bezcitné.

Prípadne chcú, aby bola Arya drsná......a pritom sa stále správala ako dievčatko.......fuj

Po rozmýšlaní je Jonova linka naj – Benjen bol symbol a Chechov gun, nie ex machina – Benjen zmizol v den, ked Jon nastúpil k Nočnej hliadke…či? Jon dlho rozmýšlal (v knihách) ako mu chýba a ako je bez neho mimo.....doslova sa necítil v bezpečí medzi tými grázlami, ktorí nastúpili spolu s ním. A navyše záchranou Krála na Severe zaklincoval Starkovskú tradíciu v obrane ludí pred hrozbami za Stenou.

22.8.2017 | 13:21:01
mia28

#32 Stráťa: Tak tohle může napsat opravdu pouze někdo s naprostou absencí emoční inteligence.

To je stejně inteligentní argument, jako když skutečně někdo znásilní ženu a lidé se ohánějí tím že měla sukni, šla v noci sama parkem atp.

Někteří lidé (konkrétně vy) měli radši zůstat skvrnou na prostěradle…

#41 Stráťa #100 Zmiaz
22.8.2017 | 13:43:41
dfx

Benjen sa neobetoval. Benjen nemohol prejst cez ten Mur, sam to povedal v siestej serii, lebo ho smrtelne zranil Nocny Kral a Deti Lesa ho carami zachranili. Mohol ist k Muru, ale tam by ho chytila Armada Mrtvych. Tak sa rozhodol zachranit Jona a zabit tolko mrtvych, kolko sa bude dat. Este mohol ist na sever, ale tam uz nikto zivy nie je.

Ale aj tak nechapem, ako toho mrtveho mohli preniest cez Mur.

22.8.2017 | 13:43:42
Nikolperse

#30 mia28: no boze no tak ju Ramsay znasilnil. Keby jej nakecal blbosti aka je uzasna a tak, tak by mu sama skocila do postele alebo by jej to vobec nevadilo. Osobne si myslim ze Arya prezila o dost horsie veci. Arya by prezila vecsinu toho co zazila Sansa, Sansa by vsak neprezila ani percento s toho cim si presla Arya.

22.8.2017 | 13:49:13
Nikolperse

#30 mia28: no boze no tak ju Ramsay znasilnil. Keby jej nakecal blbosti aka je uzasna a tak, tak by mu sama skocila do postele alebo by jej to vobec nevadilo. Osobne si myslim ze Arya prezila o dost horsie veci. Arya by prezila vecsinu toho co zazila Sansa, Sansa by vsak neprezila ani percento s toho cim si presla Arya.

22.8.2017 | 13:49:18
Nal

#26 Angi: DaD asi nemají zase takovou volbu, koho zabít/nezabít. Dle rozhovorů s autorem jim měl nadiktovat, jak to má skončit a další klíčové body zbývajícího děje. Takže bych předpokládal že i osudy důležitých postav. — Mělo k tomu dojít proto, aby věděli co a jak, kdyby autora kleplo.

#47 Angi
22.8.2017 | 13:49:50
Stráťa

#36 mia28: Srovnáváš nesrovnatelné. V dnešní době je nesmyslné obhajovat znásilnění krátnou sukní a podobný průběh svatební noci se očekávat nedá. Ale GoT se neodehrává s dnešní době ale v něčem co připomíná spíše středověk a podle toho je potřeba situaci hodnotit.

#47 Angi
22.8.2017 | 13:49:52
Satanec

Tak snad ta Arya zemře…

22.8.2017 | 14:15:31
TheJacobCZ

Myslím si, že být to ještě pod dohledem Martina, tak Tormund v tomto díle umřel. Měl na mále a právě v tom je GoT výjmečná, že nečekaně umírají postavy, které ještě mohou do příběhu něco dát. Třeba u Tormunda všechny zajímá vývoj s Brienne. Měl umřít bylo by to skvělé ve stylu GoT ještě k tomu, když tak mluvil o jeho lásce k Brienne. Na konci 5. dílu nám byla představena sebevražedná grupa 8 lidí a najednou zjistím, že s nimi kráčí dalších 5 neznámých, kteří ohou umřít. Celou dobu až do jejich smrti však nebyli pomalu ani vidět. Tak stejně tempo. Mohli klidně dát 5.díl cut před tím, než Jon dorazil ke zdi a 6. díl udělat nějaký doplňkový třeba o tom co dělá Euron s Yarou a podobné věci. Lidé hodně nadávali v minulých sériích na takové doplňkové epizody, ale teď zase nadávají, že je to hodně uspěcháné. Já si myslím, že mohli zůstat u 10 dílů za sérii a nějak si pohrát s postavami. Tak stejně si myslím, že nemuseli ukazvat, jak se z draka stal zombie. Mohlo to být překvapení do finále, kdy se objeví a postavy budou v šoku, aby byl i divák z toho v šoku.

Každopádně serál jde do finále a kritizovat ho je zbytečné. Děj je super, akorát některé chyby by si tvůrci mohli odpustit a víc logicky skládat scény. Těším se na závěr a poslední sérii.

#124 Hosticek
22.8.2017 | 14:17:30
Luksathor

#7 shootx: Arya trůn nikdy nechtěla, to řekla jen aby Sansu vyděsila.. Spíš se snaží bránit Jonovi pozice a prokouknout malíčka.. Zjevně je dost chytrá, aby si o něm udělala správný obrázek, hned když se s ním znovu setká.. Sansa je naopak lehce manipulovatelná a on toho zneužívá.. Arya si uvědomuje Sansinu hloupost a snaží se zabránit tomu, aby kvůli ní byl znovu ohrožen někdo z jejich blízkých, stejně jako kdysi Ned a všichni..
#30 mia28: Sansa si sama zvolila, že půjde k Boltonům a provdá se tam.. Bylo to její rozhodnutí a nemohla být tak hliupá, že by si myslela, že se provdá a přitom nikdy nebude muset z nikým na lože..Navíc Ramsayho neznala a dobrovolně se za něj provdala po 1. co ho viděla..
Bylo to její hloupé rozhodnutí, kterého potom litovala a sama Arya by nikdy nebyla tak hloupá, aby se nechala malíčkem dohodit k rodu, který zradil jejího bratra :D

#46 shootx #47 Angi
22.8.2017 | 14:38:11
shootx

Nejhorší ze se DaD ani nepokusily o nějaký zvrat ale udělali z.toho ordinaci v růžové zahradě a když neoslní zápletkou tak se ani nelogicnosti nedají přehlédnout ale jako by jsme DaD neznali…Přitom koncept epizody mel potenciál…tohle mel točit Sapochnik..

22.8.2017 | 14:45:00
shootx

#44 Luksathor: Myslel jsem Sansu ze chce trůn. Arya může tohle dělat záměrně ale proti Malickovi není tak zkušená…Jelikož DaD uvažuji hollywoodsky tak to tak promyšlené nemají…

22.8.2017 | 14:49:00
Angi

#40 Nal: A me se zas nezda, ze by všechny oblibene postavy mely zustat zive, podle autora. Plus mam pocit – knihy neznam – ze nektere z nich jsou stejne mrtve, takze by je zabit mohl… ale kdybych pristoupil na to, ze nesmí ty postavy zabit, tak bych je ani nedaval do scen „zachrana v poslední vterine“
#41 Stráťa: V dnesni době jsou casti světa, kde jde kratkou sukni obhájit i hrdelni zlocin…ale to sem nepatri.
#44 Luksathor: Porad cekam, ze to holky na Middlefingera hrajou… jenze to tak zatím nevypada. Tak by si Arya mohla vzit neci ksicht a něco z Petyra vytahnout..

22.8.2017 | 15:03:57
Baodurwolverine

Jonova linka byla dobra ale nelibilo se mi že tam umřelo vice divokych ktere sme neznali nebo taky to že scena kdy jsou bezmocni divaji se na sebe a najednou je někdo zachrani tohle sem chapal u bitvy bastardu ale znova?proč neudelali aspoň zaběr že deny už z draky přeleta přes zeď takhle by to aspoň nevypadalo jako jedno velke hollywoodske kliše…

22.8.2017 | 15:13:58
Kristof

#26 Angi: Každý tvůj komentář co tady na Edně čtu je, jak tenhle seriál nemá žádnou logiku a že D&D co můžou to kazí (můžeš se rovnou přejmenovat na Locker vol.2)…mám pro tebe naprosto jednoduché řešení, prostě se na seriál nedívej a počkej si na knihu, kazíš tím dojem lidem, kterým se seriál líbí i pod D&D.

#50 shootx #63 Angi
22.8.2017 | 15:17:53
shootx

#49 Kristof: Typická nemyslici cilovka DaD. už se těšís do školy?

#51 Baodurwolverine #52 Kristof #58 Kristof
22.8.2017 | 15:20:32
Baodurwolverine

#50 shootx: pokud maš pocit že tenhle serial jde do sraček tak za to muže jedině autor knih ktery si raději piše kuchařky a povidky a taky historii zapadozemi než aby dokončil hlavni sagu…tou historii taky dojebal možne spin offy…tenhle autor odstartoval tak paradni projekt o novem pojeti fantazy a takhle to posere…

22.8.2017 | 15:30:58
Kristof

#50 shootx: Je mi 26.let, už pár let chodím do práce…bohužel, chápu, že někomu se více líbí kniha od George R. R. Martina, ale proti práci D&D nic nemám, naopak se mi líbí.

#54 shootx #55 Gilly
22.8.2017 | 15:31:00
Jan_Molnár

tam ale u toho havrana, kterej letěl na ds šlo udělat to, že by se Denisa rozhodla letět tak nějak ještě dřív nežli by doletěl havran… to by určitě vyznělo líp, než co tam ty borci dali – jinými slovy nejlepší linky Nočního krále!!

#57 Baodurwolverine
22.8.2017 | 15:36:13
shootx

#52 Kristof: radši bych DaD neodsuzoval ale ta přemíra nelogiky a nedostatek zápletky proste snižuje kvalitu což musí každý soudný člověk uznat vzhledem k minulým dílům…

22.8.2017 | 15:36:15
Gilly

#52 Kristof: Dávam ti za pravdu, toľkí, čo tu pindajú a pritom každý z nich si ohrýza nechty, kým čaká na nový diel… jednoduché riešenie pre tých intelektuálov, ktorým nesedia dejové linky, akcie sú nelogické, niekto, kto sa mal utopiť sa neutopil, záchrany vždy včas… nájdite si iný seriál. Ja sa na GoT teším a mne sa páči taký, aký je. Knihy mám prečítané a na nič nefrflem. To nie je len vec GoT, že kniha nekorešponduje úplne so seriálom, to by som sa teda nanadávala na viacerých filmoch alebo seriáloch. Tak sa rozhodnite, pokiaľ sa vám seriál páči, pozerajte ho, pokiaľ nie, čumte na iný

22.8.2017 | 15:43:51
mr_bungle

Název sedmé epizody je The Dragon and the Wolf.

#59 Jan_Molnár
22.8.2017 | 15:44:15
Baodurwolverine

#53 Jan_Molnár: kdyby nočni kral mohl mluvit tak by u sceny jak chce zabit draka řekl chodci…podrž mi pivo a dej mi kopi:-D

#61 Jan_Molnár #68 Revoemag
22.8.2017 | 15:45:35
Kristof

#50 shootx: P.S. Když už se bavíme o těšení do školy, při čtení Vaší diskuze #45, jsem si všiml, že by jste měl zvážit opakování základní školy, do 1.září času už moc není…

#62 MartinMus
22.8.2017 | 15:45:36
Jan_Molnár

#56 mr_bungle: žeby sme se dočkali swingers akce s denisou, johnem, dráčkem… psík si vykousal z kožichu prašule na cgi?

22.8.2017 | 15:48:10
kutas

ikdyž to byla nejstupidnější výprava za zeď tak se mi to líbilo nejvíc z celého dílu

jediné co jsem nepochopil jestli když na tom ostrůvku bojovali proti nemrtvím jestli některého doopravdy zabily a nebo jen bojovali na prázdno

22.8.2017 | 15:49:59
Jan_Molnár

#57 Baodurwolverine: tojo, jenže Noční král je pouze a jenom „limitován“ ničím menším než likvidací všech těch krásných a líbezných lidiček

22.8.2017 | 15:52:07
MartinMus

#58 Kristof: :D :D :D Pán. :D

22.8.2017 | 15:52:10
Angi

#49 Kristof: To jsi určitě četl za těch sedm let mnoho mých komentářů. Mám právo komentovat at se mi to líbí, nebo ne a stejně tak je jen moje rozhodnutí, jestli se na to dívat budu, nebo ne. Když se ti mé komentáře nelíbí, tak je nečti. To je taky jen tvoje volba.

22.8.2017 | 16:00:02
Locker.

Celý díl byl propadák…a i ti nejjednodušší to v duchu tuší, i když se nedokáží opřít o logické zdůvodnění…

#66 Jan_Molnár
22.8.2017 | 16:01:08
Rafan

#4 Kvitovka: Možná že si autoři seriálu si vzpomněli na staré dobré pořekadlo " přestaňme kecat a začněme konečně něco dělat " :-)

22.8.2017 | 16:04:25
Jan_Molnár

#64 Locker.: náhodou to jak měli chodci připravený ty kopí jasně ukazovalo na schopnosti Nk… snad

22.8.2017 | 16:04:50
Locker.

Všichni se těšíme až si to ve finále Jon s Dany rozdají…k tomu to celou dobu vše spělo, tak to pochopte.

#70 Revoemag
22.8.2017 | 16:15:34
Revoemag

#57 Baodurwolverine: „You can't kill a dragon.“ „Hold my beer“ :-D

#72 Baodurwolverine
22.8.2017 | 16:15:44
Locker.

Ještě předtím však bude odhalen Davos jako osoba, která Malíčkovi vykradla skrýš s teleportačními kameny.

#73 Grayyitheyerouh
22.8.2017 | 16:16:31
Revoemag

#67 Locker.: Rozdají, jako rozdají? Nebo rozdají, jako rozdají.

#74 Locker.
22.8.2017 | 16:17:23
Rafan

#10 tap: S tím topením vám dám zapravdu z 50%. Pokud jde o Jaimiho tak máte pravdu, tady to prostě nezvládli. Pokud jde o Jona tak tady musím oponovat. Problém bude že si neuvědomujete co měl na sobě, nebo spíše vlastnosti oděvu co měl na sobě. Jon jako seveřan měl na sobě oděv z pravé kůže a ta když máte oděv zapnut pádem do vody vytvoří vzduchové kapsy, které díky vlastnosti kůže vydrží relativně dlouho. To není oblečení dnešní doby co je z úpletů a syntetik, bavlny atd.

22.8.2017 | 16:18:44
Baodurwolverine

#68 Revoemag: takže znaš to mene :-D super :-D

#90 Revoemag
22.8.2017 | 16:18:49
Grayyitheyerouh

#69 Locker.: Kdo je Davos?

#74 Locker.
22.8.2017 | 16:23:14
Locker.

#70 Revoemag: To třetí.

#73 Grayyitheyerouh: Nejnebezpečnější osoba ve Westerosu…zastaven může být pouze aliancí mezi Jonem a Nočním králem…

#83 Grayyitheyerouh
22.8.2017 | 16:27:32
Baodurwolverine

Jen mě trapi jak byla vynechana mytologie pana světla a jeho protivnika toho velkeho bileho? Nebo jineho? Co vime z vizi brana tak děti lesa vytvořili bile chodce za učelem likvidace přichodu lidi…co ale nevime je to proč je třebas ti bili chodci neposlouchali …

#76 Jan_Molnár #77 Locker. #78 Rafan #82 Kennymcc
22.8.2017 | 16:30:37
Jan_Molnár

#75 Baodurwolverine: to je zas jedna velká reklama na pánbíčkářství, jakože každej má možnost volby rozhodnout se mezi zlem a dobrem, no a náš hrdina Noční král se prostě rozhodl tak jak se rozhodl (kdyby se rozhodl pro dobro patrně by vyráběl chleba)

22.8.2017 | 16:33:51
Locker.

#75 Baodurwolverine: Vynecháno je absolutně vše, co tamní svět učinilo epickým…vše je nyní založeno na klišé boji Jona a Daenerys s Nočním králem. Tak, jak si kobylky přejí.

22.8.2017 | 16:33:59
Rafan

#75 Baodurwolverine: Možná to má být analogie k lidem. Kolik objevů bylo zneužito a prakticky se vymkly kontrole.

#80 Jan_Molnár
22.8.2017 | 16:34:01
LadyL

Panečku, čo tu čítam nemám slov :D prečo GOT pozeráte ak sa vám nepáči? Aby tu bol aspoň jeden pozitívny komentár, tak naozaj si neviem vybrať medzi tým, ktorá dejová linka bola najlepšia, pretože každá mala niečo do seba.

  1. Jačala som ako zmyslov zbavená, keď mi zabíjali Tormunda, aaaa zabávam sa na všetkých, ktorí sú zdesení skutočnosťou že Tormund prežil !!! chcete povedať že to nebolo prekvapivé že prežil? Sama som už behom toho, ako tam Tormunda za živa trhali myslela na to, že „samozrejme GOT každý musí zomrieť!“, a tadáááááá nestalo sa. Tak tu nehateujte že GOT nie je prekvapivý!
  2. Od prvej série som faninkou Jonovej linky a poviem vám teda, že mi tvorcovia plnia moje zbožné priania nech sú Jon a Deny spolu. Tej Daenerys už poriadne šibalo z tej moci a chlap jej evidentne chýba. Aká bola poslušná keď bola s Drogom, každý ju vtedy miloval. A teraz keď je tu Jon, konečne ju niekto uzemní a spamätá sa. Tá korunka z hlavy jej jednoducho spadnúť musela. Akurát som zvedavá, ako zareáguje, keď vyjde na javo, že Jon je ten, čo má nárok na trón pred ňou. Ak nebude hlúpa, nevezme to ako prehru, veď Targeryeni sa vždy ženili medzi sebou.
  3. Dejová linka: Sansa a Arya bola fantastická. Sansa by mali titulovať ako „Lady zle rozhodnutia“. Takmer každá postava sa zmenila, prišla k rozumu, alebo jednoducho zmúdrela. A Sansa po tom čo prežila akosi hlúpou aj ostala. Bolo krásne sledovať, ako sa svojej mladšej sestry bojí.
#81 Locker. #125 redhrad #148 Froldini
22.8.2017 | 16:38:02
Jan_Molnár

#78 Rafan: anebo Noční král byl stvořen jako zbraň – a poté prostě vyrůstal, žil a učil se – jak vyhladit lidičkovic lidičky — takže je to nástroj, kterej se nevymknul kontrole, ale prostě se svobodně zdokonaloval

22.8.2017 | 16:39:02
Locker.

#79 LadyL: ,,prečo GOT pozeráte ak sa vám nepáči?" Nejprve musím něco shlédnout, abych vyjádřil svůj dojem a mohlo se mi to nelíbit. Ale to vlastně skončilo s touto sezónou. 8. sezónu soudný člověk sledovat nebude.

#84 Kristof #87 LadyL
22.8.2017 | 16:40:09
Kennymcc

#75 Baodurwolverine: A uz vubec mi nejde na rozum proc se lide spojili s detmi lesa proti WW, kdyz deti lesa vytvorily WW proti lidem. Doufam ze to ma nejake logicke vysvetleni, jenze me zadne takove nenapada :) Mozna jim lide prisli prilis slabi tak jen tak prdele udelali WW, aby byla vetsi bzunda :D

#130 Esgalnor
22.8.2017 | 16:40:13
Grayyitheyerouh

#74 Locker.: Proč plácáš dohromady kontinent z Westworldu? Neměl by ses tolik cpát tím fisstechem, poškozuje ti to zdravý rozum!

22.8.2017 | 16:43:29
Kristof

#81 Locker.: 8.sezona bude na 100% ta nejsledovanější…a tím lip, že člověk, kterého jsem viděl jen kritizovat konečně přestane sledovat můj oblíbeny seriál. :)

22.8.2017 | 16:55:47
desaix

najhorsia epizoda …bohuzial

22.8.2017 | 17:03:59
Baodurwolverine

Tam chybi hlavně ten učel bilych hodcu …pravě kvuli tomu si myslim že autor nedokaže dopsat sve knihy protože se vždy zaměřoval na charaktery a ruzne intriky…jon snow je postava kterou moc lidi nema v lasce jen kvuli tomu že neni podly…a chova se jako jeho stryc čestně… no ale to sem kapku uhnul od toho co mě trapi…naboženstvi neni dokonale protože lidi nejsou dokonali..a to jsme mohli i v serialu viděť co připada melisandře spravne …a co ne…je to stara vira ktera musi mit někde zaklad ..

22.8.2017 | 17:06:11
LadyL

#81 Locker.: Počuj zlatik ty si jedna veľká komédia. K tvojim komentárom si niekedy robím popcorn. Naozaj sa tu vyjadrujem najmenej ako sa len dá, a k tvojim komentárom, len toľko: nemajú hlavu ani pätu. Každopádne, som rada, že ďalšiu sezónu sledovať nebudeš a nebudeš hateovať najväčší seriál aký tu kedy bol. Jop?

#91 Angi #92 Locker.
22.8.2017 | 17:07:09
JeremyFall

Přijde mi, ze sleduji pomalu jiný seriál. Postavy jsou stejne, prostředí taky, ale působí to úplně jiným dojmem. Nejvíce mi vadí samozřejmě záchrany na poslední chvíli, tohle klišé nesnáším v seriálech/fil­mech/knížkách. To ze důležité postavy chrání plot-armor me taky celkem dost štve. Jestli tu postavu zabit nechtějí, tak at nedělají takové blbosti. Samozřejmě ze musely umřít same neznáme postavy, a ty hlavní jako zázrakem prezijou. Seriál mám rad, ale už z nej rozhodne nejsem tak nadšený a neresim se na každý nový díl jako dřív a celkem dost me to mrzí

#93 Locker.
22.8.2017 | 17:13:36
JeremyFall

Kdyby aspoň už taky Martin vydal knihy, protože to není možný, jak dlouho mu trvá napsat jeden díl. Steven Erikson, který napsal Malazskou knihu padlých byl schopnej vydávat co rok to novej díl a to si myslím, ze jeho svět a postavy byly mnohem komplexnejs.

#92 Locker. #95 Stráťa
22.8.2017 | 17:16:25
Angi

#87 LadyL: Mluvíš, jak bys na tom seriálu sama měla nějaké zásluhy.

#94 LadyL
22.8.2017 | 17:28:00
Locker.

#89 JeremyFall: Protože Steven je charakter…Martin pouze skvělý spisovatel…

#87 LadyL: Co se ti konkrétně nezdá. Jsem tu, abych objasňoval svět ledu a ohně.

22.8.2017 | 17:29:25
Locker.

#88 JeremyFall: Nejvíce mě zklamala destrukce ,,nejistoty", tedy toho kdysi základního prvku světa GoT, díky kterému se celý seriál stal tak nevšedním a zajímavým…nyní je všem jasné, co nastane následující scénu…a kdo tvrdí, že ne, tak lže…

#96 Angi #104 Baodurwolverine #108 Rhea #112 mirako #123 redhrad #149 KomentaroXY
22.8.2017 | 17:32:16
LadyL

#91 Angi: chápeš to zle, len si užívam každú minútu zo seriálu, to je rozdiel :) pretože som jeho veľká fanúšička

#99 Locker. #107 Rhea
22.8.2017 | 17:32:38
Stráťa

#89 JeremyFall: To není fér srovnání, Erikson s Eslemontem na Malazu pracovali dávno předtím než vyšla první kniha a pak „jenom“ vypustili knihy těsně po sobě.

Navíc Martin nepíše až tak pomalu, čas na stránku má jenom mírně pomalejší než někteří další fantasy spisovatelé ale jeho knihy jsou tlustý bible takže se to vleče – například ostatní vydaj 2×400 stran zatímco on vydá 1×800.

22.8.2017 | 17:35:44
Angi

#93 Locker.: Kdo tvrdí, že ne, tak nelže. Jen ti lidé mají bohaté rodiče, kteří si mohli dovolit pro své potomky extra vedení..

22.8.2017 | 17:43:11
Baodurwolverine

#90 Revoemag: jo tohle ma lepši grady :-D

#144 Revoemag
22.8.2017 | 17:43:42
Angi

A pro všechny, co si myslí, že píšu jen negativní komentáře, tak se i třeba moc líbí kostýmy v téhle sérii. A zvláště u Dejny, kterou jsem celý seriál neměl rád, ale ty kožíšky ji fakt seknou.

Jo a tu Špotákovou taky namaskovali hezky, vůbec bych ji nepoznal. Nebýt toho hodu.

#103 Rhea
22.8.2017 | 17:47:02
Locker.

#94 LadyL: Opravdový fanoušek je ten, kdo řekne i nelíbivou pravdu…ty jsi spíš fanatik.

Mně se taky něco líbilo. Třeba Malíčkův rozhovor se Sansou.

22.8.2017 | 17:51:19
Zmiaz

#36 mia28: Tak tohle jsou opravdu silná slova.

To co potkalo seriálovou Sansu nebylo hezké ani správně a myslím, že to tu v diskuzi ani nikdo netvrdil. To co se ti snaží všichni říct je, že samozřejmě z pohledu dnešní doby by se o znásilnění jednalo, ale ty to přece nemůžeš posuzovat z pohledu demokracie, kde si jsou muž i žena rovni! V prvním manželství měla Sansa štěstí na Tyriona, ale kolik postav GoT by se takto šlechetne zachovalo? Litovala jsi stejně i Daeneris, ktera byla také proti své vůli prinucena k prvnímu a dosti neprijemnemu pohlavnímu styku? Bylo ti líto takové Rostlin Frey, kterou odvedli na manželské lože a při obřadu ji sledovali? Sledovali ji stejně, tak jako Sansu sledoval Theon. V čem je rozdíl? Že by to bylo tím, že je Sansa zkrátka tvou oblíbenou postavou a ty ji bránis? Chce to trochu nadhledu, než někomu začneš nadávat tímto způsobem… Byla to jen její volba, že uposlechla „moudrych“ rad Malicka a vzala si nepřítele své rodiny Boltna. Narozdil od jiných postav měla alespon navybranou.

#111 mia28
22.8.2017 | 17:53:52
Jan_Molnár

sansa je a dycinky byla tupá, vidí jen svoje hebké vyšívání

22.8.2017 | 17:55:56
Locker.

Také vám přijde, že 90 % dialogů 7. sezóny jsou pouze patetické vzpomínky na něco, co se stalo v 1.-6. sezóně?

#105 Baodurwolverine
22.8.2017 | 17:58:35
Rhea

#98 Angi: Ad Spotakova :-D :-D

22.8.2017 | 18:00:13
Baodurwolverine

#93 Locker.: jo tohle jsem taky měl rad…ale věčně nejde zabijet ty hlavni postavy…a když jo tak to je o ničem …lepši je když si divak mysli že ta postava přežije..pak ho někdo poboda …oživne…potom ho falanga boltonu skoro rozdrti…a potom se skoro utopi a i zmrzne…a nakonec ta postava zabije nočniho krale ale skonči i magie a jon umře taky protože AA splnil svuj ukol…

#106 Locker.
22.8.2017 | 18:02:31
Baodurwolverine

#102 Locker.: tak to brutalně souhlasim…:) některe maji smysl…jako to co řikal kral robert…jenom hlupak by se utkal z dotraky na poli…

22.8.2017 | 18:05:25
Locker.

#104 Baodurwolverine: AA splní svůj úkol až zabije šampiona Nočního krále, Jona Targaryena.

22.8.2017 | 18:09:27
Rhea

#94 LadyL: Ja myslim, a v tom souhlasim s Lockerem, ze fanousek by mel byt i kriticky. Jinak je to zaslepenost. Kdyz fandis treba nejakemu fotbalovemu tymu, tak asi taky vidis, ze proste hral v nejakem zapase (nekdy, bohuzel jako muj oblibeny tym, dlouhodobe) tuzku. Nema smysl si nalhavat, ze hrali bozsky, ale stestena je proti nim. Kazda konstruktivni kritika muze dilo posunout (zde se tedy predpoklada i sebereflexe autoru) dal, lepsim smerem. Poukazovani na chyby neznamena automaticky jen ciste hejtovani, posmech a snahu zdiskreditovat. Normalni fanousek to chape, ti fanaticti ale kazdou vytku berou jako osobni utok a hned se ohani tim, ze se na to preci nemusis divat/nemusis fandit/nemusis kupovat atp.

22.8.2017 | 18:21:54
Rhea

#93 Locker.: Ano, to je pravda, ze jista nepredvidatelnost je fuc, proto se vzdycky musim usmivat, kdyz tu ctu (a jeste stale dost casto) oslavne komentare obsahujici zminku o tom, ze proste v GoT se muze stat cokoliv :-). To uz daaaavno neplati, ale asi nekdo ma pocit, ze je nutne timto argumentem serialu nahnat nejake body (kdyz uz jich moc nenabere napriklad za dialogy a dej).

#109 Jan_Molnár #112 mirako
22.8.2017 | 18:25:53
Jan_Molnár

#108 Rhea: uvědom že každej flusanec má svůj začátek – průběh – konec,,, a nemůžeš mít průběh donekonečna!

22.8.2017 | 18:27:28
Nal

Shrnuji za sebe:

  • Poslední série už nemají tu atmosféru a spád jako dříve, je vidět, že autor už nepíše scénáře. Je to trochu Hollywood.
  • Nevadí mi, že NK dohodil oštěpem až k drakovi. Když někdo umí probouzet mrtvé, proč by neměl magickou sílu řídit oštěp až tam, kam nikdo normálně nedohodí? Zrovna tak mi nevadí jiné magické výkony.
  • Vadí mi časové nesrovnalosti (přesuny vojsk, „rychlá pomoc“ v posledním díle atd..). Vadí mi nelogičnosti.
  • Přesto se dívám rád a těším se na další díly.
  • Mám pocit, že z některých tu je cítit zklamání, že to není tak, jak by si oni přáli.
  • Až budu mít všechny série, určitě dám opáčko a seriál budu doporučovat.
  • Nespokojenosti jsou vlastně jen můj problém…

Pěkný obraz všem, dobré rozlišení, čitelné titulky.

22.8.2017 | 18:58:19
mia28

#100 Zmiaz: Sansa moje oblíbená postava není určitě :-). Ale tohle mě silně zasáhlo. A ano, stejně i u Dany, i té mi bylo líto, když ji vlastní bratr prodal a pak nechal znásilnit. To, že se u ní rozvinul „Stockholmský syndrom“ je věc druhá :-). Asi to moc prožívám, ale přijde mi prostě nesmyslné tady srovnávat dvě linky (Aryi a Sansy), když jsou naprosto odlišné jak ty linky, tak ty postavy.

#126 Zmiaz
22.8.2017 | 19:00:19
mirako

#93 Locker.: #108 Rhea: no pokud je uniklý scénář k 8mé sérii pravdivej, tak se budete ještě hodně divit…

#113 Locker. #114 Locker. #116 Rhea
22.8.2017 | 19:06:23
Locker.

#112 mirako: Četl jsem to a nedivil jsem se. Zcela předvídatelné:

Arya zabije Cersei, Ohař Horu, Daenerys na konci zemře a všichni ji budou opěvovat jako hrdinu, Noční král zemře, na závěr bude patetická nudná scéna s Lyannou Targaryen, dcerou Jona a Daenerys, za níž mezitím bude vládnout regent Tyrion a Missandei…jediné, co mě potěšilo je Bran jako Noční král, což už jsem ve svých teoriích ale psal…takže opět nikterak překvapující…

#115 mirako
22.8.2017 | 19:15:14
Locker.

#112 mirako: Ale neboj se. Je to čistý fake. D&D ještě neřekli uklízečce, aby ten scénář sesmolila…

#117 mirako
22.8.2017 | 19:18:07
mirako

#113 Locker.: tak jako jo, první čast toho co píšeš je předvídatelná, ale klidně se stát nemusela.. ale i tak to bude něco, taky ty bitvy..

#118 Rhea
22.8.2017 | 19:19:31
Rhea

#112 mirako: Ja jsem ho cetla a moc se modlim, aby to nebyla pravda. Ale je fakt, ze kdyz jsem nekdy v kvetnu nebo cervnu cetla leaky teto sezony, ze se spolu Daenerys a Jon na lodi vyspi, tak jsem se chytala za hlavu a rikala si, ze to preci nemuze byt pravda, ze to je urcite vymysl. No bohuzel dnes vime, ze to vymysl nebyl :-(. Takze i kdyz nechci, tak predpokladam, ze se to asi odehraje podle tech leaku, a to bude teda teprve bomba. To tu kovani fanousci serialu asi nebudou stihat reagovat na vytky a obhajovat je…

22.8.2017 | 19:19:44
mirako

#114 Locker.: pravděpodobně jn… ale dali si s tím teda hodně záležet.. pěkně scénu po scéně, dopodrobna..

22.8.2017 | 19:20:53
Rhea

#115 mirako: Ty bitvy mi prave pripadaly tak nejak nesmyslne. Ale nebudu to tu rozepisovat proc, preci je to je jeste hudba daleke budoucnosti.

22.8.2017 | 19:21:54
Locker.

Jako poslední epizoda celého GoT bude o boji s Euronem? To je i na D&D zlé…

#120 mirako
22.8.2017 | 19:23:03
mirako

#119 Locker.: jako je to divný.. ale v tom scénáři to dává celkem smysl.. ale příště to hod rači do spoileru..

#121 Locker.
22.8.2017 | 19:27:11
Locker.

#120 mirako: Zapomněl jsem…

22.8.2017 | 19:38:27
redhrad

Přidám se k těm co vidí že scénář je už jen slabý náčtr děje od GRRM. Je smutné že tak dobré dílo chytá neduhy. I fantasy má své zákony a D+D na ně začali zapomínat. To že je Jaime Lannister mistr v plavání pod vodou s značnou zátěží byl stupid úlet. Ale když mrtví se zastaví před vodou protože se topí(neumí plavat?), a na konci tahají draka z vody na 200–300 metrech toho nej řetězu jaký byl v tomhle seriálu viděn!!! Kde ho ukovali? Táhnou ho sebou na zeď bo se asi sejde v následujících bitvách? Jak a kdo ho uvázal kolem draka??!! Když je to fantasy mohl ho NK oživil kouzlem už v zmrzlé vodě a drak by velkolepě vylezl sám. Tak jak tu píšou jiní magie by to ustála a i ti nej škarohlídi by to vzali. Škoda, velká škoda. Snad se to nebude jen zhoršovat. Držím nám všem palce ať to Martin už kurňa dopíše!

#137 Pompeja #139 Angi
22.8.2017 | 19:39:13
redhrad

#93 Locker.: Jak v mnoha případech bych s tebou nesouhlasil, tak tady máš 100% pravdu.

22.8.2017 | 19:47:44
Hosticek

#43 TheJacobCZ: no to je tvůj problém, že nesleduješ co se děje v předchozích dílech. Na konci šestého dílu, jak lezou za zeď, je jasně vidět, že za Sandorem jdou další 4 lidi…

22.8.2017 | 19:47:51
redhrad

#79 LadyL: Jak jsi prosím došla k poznatku že " Jon je ten, čo má nárok na trón pred ňou." ? Jon je synem
bratra Daenerys !! Tak podle nástupnictví v rodové řadě je až za ní, je její synovec.

#127 Angi #128 Hosticek #132 Nal
22.8.2017 | 19:57:26
Zmiaz

#111 mia28: Tak určitě jsou rozdílné, ale díky D&D to srovnávala především Sansa v minulém díle a z mého pohledu se tím povysovala nad Aryu.

Ale já bych řekla, že v těchto věčných sporech, kdo že to měl vlastně horší hodně figuruje sympatie jednotlivých postav. Někomu je bližší Arya, takže její linku více vnímá a někdo má naopak radeji Sansu a prožívá její osud. Přiznám se a psala jsem to jiz mnohokrát, že se Sansu snažím mít ráda stejně jako ostatní Starky celý seriál, ale ona mi to svým chováním neumoznuje. To samozřejmě neznamená, že mi není líto, čím si prošla. Jen si myslím, že krom útěku z Králová přístaviště díky Maličkovi a mimo útěku že Zimohradu s pomocí Theona a posléze Brienne neudelala nic, čímž by svůj osud změnila. Každý jsme strůjcem svého štěstí, takže myslím že za mnoho věcí si může sama. Podívej se na Brana, ten by měl největší důvod se litovat, vždyť je mrzak…to je skutečná tragédie. Ublížena duše se zpravit dá, ale ochrnute nohy ne. Místo toho, kdo to měl v životě horší bychom si měli položit otázku, kdož z toho neštěstí nejvíce vytěžil ve svůj prospech? Bran utekl ze Zimohradu a naučil se vidět minulost, Arya utekla z Králová přístaviště a naučila se číst v lidech. Její „nevlastní bratr“ se stal skvělým bojovníkem a byl zvolen králem severu. Když přemýšlím, co se naučila Sansa, nic mě nenapadá…

22.8.2017 | 20:10:55
Angi

#125 redhrad: Rhegar byl bratr Dejny a následník trůnu. A jeho potomci mají přednost před jeho bratry i sestrami. Zvláště, když podle toho svitku co četla Fialka lordu prasátku se stihl ještě „rozvést“ a s Lyanou oženit, takže je Jon manželský syn následníka trůnu. Jeho nárok je tedy podle DaD větší, než Dejny.

#129 Hosticek
22.8.2017 | 20:12:07
Hosticek

#125 redhrad: No to nevím si upadl. Tak snad Rhaegar byl nejstarší potomek Šíleného krále, tudíž měl největší nárok na trůn a to nástupnictví tudíž přechází na Jona. Danerys by mohla jedině vládnout, pokud by byl Jon malý parchant a to do té doby než by dospěl a nebo pokud by Jon natáhl brka. Nevím co na tom nechápeš

#136 Nikolperse #151 redhrad
22.8.2017 | 20:13:45
Hosticek

#127 Angi: ale dyť takhle to funguje snad normálně ne, omg, jak podle DaD. Máš snad krále a ten má nejstaršího syna a jeho děti mají větší nárok na trůn než od jeho táty sourozenci…

#135 Angi #153 redhrad
22.8.2017 | 20:16:05
Esgalnor

#82 Kennymcc: Tak myslím, že něco nastínilo to Dítě lesa, který bylo s Branem v jeskyni – nedokázali ovládnout moc WW, a když se jim jejich kontrola naprosto rozpadla, nebyli před WW v bezpečí ani oni.

#131 Hosticek
22.8.2017 | 20:18:38
Hosticek

#130 Esgalnor: Tak tak, co se mi zdá, tak každý druhý si nepamatuje co se řeklo/stalo ve starých epizodách (starších jak rok)…

22.8.2017 | 20:20:11
Nal

#125 redhrad: Ne, pokud je skutečně syn Raegara, pak má nárok on. Kdysi Targaryeni rozhodli (myslím po Tanci draků) že v nástupnictví má přednost jakýkoliv mužský potomek před ženou.

22.8.2017 | 20:28:09
Esgalnor

No, jak byly první čtyři epizody naprosto fantastické, ta minulá stále skvělá, zde již jsem na vážkách. Co o tom, při sledování jsem si díl užíval, avšak… v některých momentech jsem už musel kroutit hlavou. Kdy? Tato epizoda měla být výpravou 8 postav, z nichž je většina velmi významná, při níž se tak nějak očekávalo, že někdo důležitější umře – jsme přece v GoT! Lidi se snad i sázeli o tom, kdo všechno umře. A co se stalo? Umřel Thoros, ta nejpostradatelnější postava z celé osmičky. Jo, Tormunda mám sice rád, ale když se dostal do těch potíží, v nichž byl, měl umřít – bylo by to to nejlogičtější řešení, ne že ho Ohař na poslední chvíli zachrání. Vždyť se nabízelo tolik postav, které zemřít mohly – Jorah (dojemné loučení z minulé epizody), Berik (dost bu mu to překazilo to přesvědčení o Lord of the Light), Tormund (básnění o Brienne). A nic. Kde je ta Hra o trůny, kdy mohl umřít prostě… každý? Půlka Starků, Oberyn, Renly, Stannis, Jeoffrey, Margaery… Každý, ne jen vedlejší postavy, jejichž linky bylo třeba ukončit. Doufám, že dojde k nějakému pořádnému plot twistu v příští epizodě aspoň…

No, půjdu proti proudu, mně se linka Sansa & Arya líbila ze všech nejvíc – vyhrocené scény bez akce byly dominantním prvkem GoT, tady se k nim seriál zas vrátil. Jsem zvědav, jak se to mezi nimi vyvrbí.

A btw, velkou pochvalu si, když už nic, zaslouží Emilia Clarke, která tu ze sebe po téměř sedmi sériích vymáčkla konečně pořádné herectví. (y)

22.8.2017 | 20:28:20
Esgalnor

Jo a co mě začíná štvát, tak je kompletní vyšumění některých linek a postav – Duch je kde? Proč se tam objevila ta Nymeria, a pak zas zmizela na kdovíjak dlouho? Kam sakra zmizela Yara s Euronem, s nímž se počítalo jako s největším padouchem týhle série? Místo toho se objeví v pár dílech, jen aby pak zas zmizel… Theon se poděl kam, po tom co přijel na Dragonstone? Ellariu neřeším, tu beru jako mrtvou, ale prostě spousta linek je otevřená, spousta postav chybí a zbývá jen jeden díl… jen aby nedopadl jako finále páté série, které nechalo hromadu otevřených konců, a stále bylo neuspokojivé.

22.8.2017 | 20:34:48
Angi

#129 Hosticek: Podle DaD, protoze podle DaD se rozvedl a znovu ozenil…

#142 Hosticek
22.8.2017 | 20:35:02
Nikolperse

#128 Hosticek: alebo ked sa Jon zriekne vlady a poklakne pred nou.

#138 Angi
22.8.2017 | 20:37:01
Pompeja

#122 redhrad: tak toto je jeden z najlepších komentárov! Plne s tebou súhlasím.

22.8.2017 | 20:39:56
Angi

#136 Nikolperse: Cerci taky poklekla před kralokatem (nejak se to vytratilo, jak je z nej kladna postava, co? Kdo jeste pamatuje, ze hodil osmilete dite z okna?) a neznamena to, ze je Jaime kral. =)

#140 Hosticek
22.8.2017 | 20:40:09
Angi

#122 redhrad: Nemohl ho oživit a nemohl vylézt velkolepě z ledu, pač by je Blizzard zažaloval za autorská práva =) https://www.youtube.com/watch?…

#141 Angi #150 redhrad
22.8.2017 | 20:42:14
Hosticek

#138 Angi: Kdy před ním poklekla, to si nějak nepamatuji, potřebuji oživit :-D. Ten tvuj komentář nechápu, rozveď to trochu :-D

22.8.2017 | 20:44:53
Angi

#139 Angi: Jak na to po letech koukam, Arthas by byl 100× lepsi Night King.

22.8.2017 | 20:44:55
Hosticek

#135 Angi: No tak, když se podíváš do historie, tak takový Jindřich VIII se taky rozváděl jak na běžícím páse.

22.8.2017 | 20:49:00
KomentaroXY

#11 Spoock: Prosím, napiš do HBO a vyjádři svou nespokojenost. Rovněž jim pošli svoje geniální koncepty. Zaměstnají tě a všechno bude v pořádku, žádné chyby nebo snad, nedej Bože, špatný Hollywoodský scénář :)

22.8.2017 | 22:10:57
Revoemag

#97 Baodurwolverine: Jsem dal dohromady hlášky z českých serialu :-D

22.8.2017 | 23:57:07
Baodurwolverine

Poktačuj :) jenom hovado by se nad tim nezasmalo :-D

23.8.2017 | 1:35:55
Froldini

#1 Vysmek.cz: Dyt ten jejich spor je nesmyslny, prijde mi hodne pritazeny za vlasy a vykonstruovany…

#147 Angi
23.8.2017 | 6:38:26
Angi

#146 Froldini: To bude tím, že je směšný a vykonstruovaný. Proto pořád doufám, že to holky na Middlefingera hrajou. I když tomu moc nenasvědčuje, ale dávalo by to větší smysl..

#152 redhrad
23.8.2017 | 7:43:52
Froldini

#79 LadyL: No tak to si delas srandu ne, ze Sansa zustava stejnou naivkou! A ted dela co umi aby udrzela Winterfell v poradku. Arya si mysli ze S muze za Nedovu smrt a kdovi co jeste, fuj :-P

23.8.2017 | 9:25:49
KomentaroXY

#93 Locker.: A cos jako čekal? Že seriál skončí tím, že svět je zničený, jen nikdo neví, jak se to stalo, protože hrozné tajemství? Ono asi logicky to k povstání mrtvých směřovalo. Celý seriál byl o politice a vztazích, dějové linky se vyčerpaly a teď to prostě bude o masakru mrtvých proti živým. Konec zvone.

23.8.2017 | 11:31:32
redhrad

#139 Angi: Tak to mě ani ve snu nenapadlo:DD, Ale myslím že HBO má zaplacenou licenci na Dungeons and Dragons, tak by to asi bylo v pohodě:-)

23.8.2017 | 18:37:06
redhrad

#128 Hosticek: Mužem se bavit bez zbytečných invektiv, a proč si myslím že má Daenerys přednost před Jonem? Targaryeni byli / jsou svým způsobem rasisti. Brali a množili se mezi sebou dle knižní předlohy. Nechce se mi to hledat, ale myslím že v 1. nebo 2. knize to dost popisuje Varys. Tak Jon je svým způsobem parchant, sr prostě něco jak sníh nebo písek :-), není čisté krve jako jeho teta. Ale necháme to v seriálu na pánech DaD, a v knize jsem moc zvědavý jak to nakonec skoulí GRRM. Teda doufám že to dopíše.

#154 pindajara #155 Nal
23.8.2017 | 18:48:55
redhrad

#147 Angi: Arya už to Sanse nemohla lépe naznačit (i zdi mají uši) podáním dýky od Malíčka.

23.8.2017 | 18:53:01
redhrad

#129 Hosticek:Nástup­nictví má mnoho podob, cca asi 10 možných forem (tady u nás a v realitě). Jak je to ale ve světě fantasy a Targaryenů není jisté, jestli tam je přednostně majorát a nebo pokrevní blízkost

23.8.2017 | 19:11:56
pindajara

#151 redhrad: Ty asi ten seriál nesleduješ, Jon není žádný parchant, po matce to je Stark a po otci Targaryen.

23.8.2017 | 20:36:10
Nal

#151 redhrad: Najdi si to. Targaryeni kdysi rozhodli (myslím po Tanci draků), že žijící mužský potomek má přednost před ženou. Bez ohledu na příbuzenské vztahy. Takže pokud je Jon synem Raegara, pak má přednost.

23.8.2017 | 23:41:15
mirako

omg lidi, jak ten seriál sledujete? Jon JE Targaryen, NENÍ bastard, protože Lyanna a Rhaegar BYLI manželé..

24.8.2017 | 10:17:32
Deva

Jon má rozhodně přednost a pokud neusedne na trům tak nevím na co ho oživovali, to ho mohli nechat mrtvého. :-) a co se týká sedmé série, tak myslím, že jí hodně uškodilo, že to má jen sedm dílu. Myslím že moc spěchu tomu ubralo a proto je tam tolik nelogických a zmatených věcí. Není dost prostoru aby to dotáhly do konce.

24.8.2017 | 15:43:06
Gaffík

nemrtví jich tam měli pobít víc. aspoň 5. A taky jich tam mělo být víc těch bílých chodců a ne jen 4… Navíc podle mě sejmou toho kinga a ostatní skapou s ním… amaterské. Podle mě na konci seriálu bude na trůnu sedět Stark. Tony Stark

24.8.2017 | 16:42:09
Swimmer

Docela nechápu proč všichni řeší, že umřelo málo lidí a shazují práci režisérů a scenáristů a všech ostatních(fakt nevím kolik lidí na tom pracuje, nejsem žádná odbornice). Vždyť přece, pokud mám správné informace, tak jim sám Martin sdělil konec, který plánuje, takže by logicky mělo pocházet od Martina, které postavy žít na konci budou, a které ne ( i když co sleduju got jsem zastánkyně toho že méně je více.) A co se týče uspěchanost i a nelogičností, no, je jich tam docela požehnaně, ale beru to tak, že Martin je hlava a bez hlavy je tělo poměrně k ničemu a na to, že tohle produkuje v uvozovkách jen tělo, tak je to parádní podívaná, u které nechám odpočinout hlavě než se opět ponořím do knih. Takže já jsem spokojená a těším se na velké finále

24.8.2017 | 18:45:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama