Hra o trůny (Game of Thrones)
95/100 - 2 314×

Hra o trůny(Game of Thrones)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
VOD
Max | O2 TV
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Kdy začne osmá série a o čem bude?

Kdy začne osmá série a o čem bude?

Tyto otázky si zřejmě klade každý z vás. Sedmá série měla pouhých sedm epizod, u osmé, která je zároveň poslední, to nebude o nic lepší. A možná se jí dočkáme mnohem později.

83 4
28.8.2017

O osmé sérii Game of Thrones se toho zatím ví hodně málo, ale to nejdůležitější víme – jednoznačně bude, protože byla už před rokem potvrzena. Zároveň víme, že osmou sérií seriál skončí, proto se už dalších dílů nedočkáme. A když už je řeč o dílech, tak jich tentokrát opět nebude deset. Osmá řada se bude skládat pouze z šesti epizod.

Nízký počet epizod je sice smutný, zato by se měl však každý díl skládat z minimálně hodinové, ne-li 90minutové stopáže. Tím by se vykompenzoval nízký počet epizod. Scenáristicky se na osmé řadě budou podílet Dave Hill, Bryan Cogman, David Benioff a D. B. Weiss, přičemž scénář k prvnímu dílu napsal Dave Hill, ke druhému Bryan Cogman a ke zbylým čtyřem epizodám osvědčené duo David Benioff a D. B. Weiss. Scénář ke všem dílům je již každopádně hotov, nyní se jen dolaďují detaily.

Všechny vás určitě zajímá, kdy bude mít osmá série premiéru. Sedmá řada byla nečekaně odsunuta na léto, to stejné nás s velkou pravděpodobností čeká i u osmé série. Jen zatím není jisté, zda to bude v létě roku 2018 či v létě roku 2019. Tvůrci již několikrát řekli, že premiéru v roce 2018 možná nestihnou, proto od HBO dostali zelenou pro rok 2019, kdyby skutečně nestíhali. Ve hře jsou pochopitelně i termíny jako podzim roku 2018 a jaro roku 2019.

Osmá řada se začne natáčet již tento podzim, někteří herci začnou natáčet už v říjnu, jiní později. Natáčení se možná protáhne až do léta příštího roku. Pokud se tak skutečně stane, tak se osmé série dočkáme až roku 2019. Podle všeho to zatím tak vypadá.

Dějově bude seriál směřovat ke svému konci, ostatně už to tak pomalu vypadalo v průběhu sedmé řady, kdy se spousta postav setkala. Čeká nás závěrečná bitva mezi živými a mrtvými a další machinace o trůn. Na konci celého seriálu se prý máme dočkat velkého zvratu, o kterém řekl tvůrcům seriálu samotný spisovatel a tvůrce knižní předlohy George R. R. Martin.

Do osmé série se vrátí všechny hlavní postavy, které přežily události sedmé série. Setkáme se tak opět s Tyrionem Lannisterem, Jaimem Lannisterem, Cersei Lannister, Daenerys Targaryen, Jonem Sněhem, Aryou Stark, Sansou Stark, Davosem Mořským, Missandei, Theonem Greyjoyem, Brienne z Tarthu, Varysem, Samwellem Tarlym, Brandonem Starkem, Bronnem, Fialkou, Gendrym, Tormundem, Sandorem Cleganem a Jorahem Mormontem.

Neví se, zda se ještě někdy setkáme s Jaqenem H'gharem a Daariem Naharisem, kteří v sedmé sérii nefigurovali. Zároveň se neví, zda uvidíme Ellarii Písek a Melisandru. Ellaria sice nezemřela v průběhu sedmé série, ale stále je v kobkách Králova přístaviště a její osud je nejistý. Melisandra se vrátila do Essosu a její osud je prozatím taktéž neznámý. Určitě se také setkáme minimálně s většinou vedlejších postav, která přežila sedmou sérii. Oficiálně je zatím potvrzen návrat Tycha Nestorisa, představitele Železné banky.

Konec Západozemí a Essosu nás však jen tak nečeká. Osmá série sice bude poslední řadou seriálu Game of Thrones, ale v dalších letech bychom se měli dočkat několika seriálů z tohoto prostředí, které opět vzniknout z produkce stanice HBO.

O všech novinkách týkající se seriálu Game of Thrones a jeho spin-offů vás budeme pochopitelně informovat. Proto nikam neodcházejte a pravidelně navštěvujte náš web!

Foto: HBO

Diskuze /245

MightRider

Xaviku? „Neví se, zda se ještě někdy setkáme s Melisandrou… …v sedmé sérii nefigurovali“ Jsi si tím jistý? :D

#7 Xavik #97 martik642
28.8.2017 | 18:05:30
mart910

Je to jasne, Brandon se na konci serialu probudi ze snu a serial skonci :D

#116 adam777 #190 Caroline
28.8.2017 | 18:08:49
jose8

Martin považuje konec LOTRa za „bittersweet," tak jsem zvědavej, co si pro nás připravil.

#182 jirkammm
28.8.2017 | 18:09:01
kutas

v osmé sérii by měli začít vymýšlet plán čím uplatí white walkers aby se nestali pěšáky v jejich stotisícové armádě

#28 kutas
28.8.2017 | 18:15:30
shootx

WW na ceste k Zimohradu musi prejit Vlci les tam tipuju ze vyuziji Nymerii a nejakou bitvu…Euron bude prepaden Theonem ktery se z niceho nic stal superhrdina zachrani Yaru a objetuje se…Davos se zmocni Aryiny dýky…Sam a Bran budou mit nejchytrejsi napady ktere knicemu stejne nebudou…Denerys umre v bitve dvou draku – ledoveho a jednoho bude ovladat Bran. Drogon bude slouzit Jonovi. Beric s Thormundem od zdi pujdou WW do zad a Beric zabije jednoho z Nocnich vudcu ale umre a Thormud utece s jeho mecem ktery preda Jonovi. Briene umre v bitve o Zimohrad Jamiemu v naruci…Bron ziska Velkou Zahradu. Tyrion ziska Casterly Rock. Varys s Davosem dosadi Baratheony na trůn – Gendryho + Sansu. Po te co obsadi KL Cersei s Jamiem unika na lodi zapomoci Tyriona…Arya se vraci do domu cerne a bile se sadou obliceju. Ohar bojuje s Horou. Jon zustane Kralem Severu. Bran bude obetovan NK za to co provedl Malickovi…Davos odhaluje svuj pribeh…

#17 StarkTrek #21 KomentaroXY #24 vornis #80 MightRider
28.8.2017 | 18:17:11
Arrow123

Kľudne nech to trvá aj 2 roky. Hlavne nech sa to neskončí ako rozprávka od Disneyho s happy endom. O tom totiž ten seriál neni :)

#12 Stardos
28.8.2017 | 18:17:12
Xavik

#1 MightRider: Opraveno, díky. Omylem jsem ji napsal jinam. :)

#80 MightRider
admin
28.8.2017 | 18:18:03
Eddard1

Podzim 2018 to bude

28.8.2017 | 18:19:28
Venous4

Osma rada by mohla konecne skoncit (aspon podle me jako prvni serial) hodne satne, a to tak ze NK a WW s mrtvymi vyhrajou a smitec konec titulky a cest

#14 Illiand #80 MightRider
28.8.2017 | 18:20:46
Luki1505

Ja som zvedaví na stretnutie Jaimeho a Brana. Či sa mu Jamie prizná čo urobil (aj keď to Bran isto vie). Podľa mňa Cersei pošle za Jaimem Brona alebo sa za ním pôjde sám z vlastnej vôle. Melisandru podľa mňa ešte uvidíme nakoľko podľa jej slov sa má vrátiť a tiež stretnúť z Aryou. Neviem ako bude reagovať Jon až zistí kto v skutočnosti je, ale podľa mňa tomu zo začiatku nebude venovať pozornosť. Qyburn sa možno bude snažiť presvedčiť Cersei aby poslala aspoň časť armády na sever či už na boj proti NK ale v hlavnom prípade Jaimemu na ochranu.

28.8.2017 | 18:22:58
Argetlam Královrah

A teď teda Dlouhá noc (zima) čekání :D možná rovnou dvě noci :(

Každopádně budou The Shannara Chronicles, Vikings a The Last Kingdom, a po éteru se šíří zpráva, že bude nová Duna :) tak to přežiju :D

28.8.2017 | 18:23:13
Stardos

#6 Arrow123: Raději konec ala Disney než konec podle té fanfikce co je na netu :D

#13 Arrow123
28.8.2017 | 18:25:37
Arrow123

#12 Stardos: Nestraš :D

28.8.2017 | 18:30:24
Illiand

#9 Venous4: Tak konec má být hořkosladký, takže hádám, že WW budou poraženi, ale většina hlavních postav to neustojí.

28.8.2017 | 18:31:11
BourneJason

Jak už bylo řečeno, Martin považuje konec LOTR za hořko-sladký konec, takže bych byl opatrný s tím hromadným umíráním nejdůležitějších postav. Proto si taky myslím, že uniklý scénář osmé série je fake. Pokud totiž ne, tak podle mě hardcore fandové vypálí kanceláře HBO. Ten konec by v blbosti atakoval HIMYM a Dextera. A přijde mi taky nesmysl čekat celý rok, když se to nestihne do léta 2018. Ať točí normálně v klidu a až to vyjde, tak to vyjde. Nemusí to bejt červenec, ale třeba říjen.

#243 Skylar
28.8.2017 | 18:32:08
Luki1505

Cersei zabije NK a to tak že pošle Horu do jeho armády aby sa tam infiltroval a potom ho zabil dýkov z dračieho skla.

28.8.2017 | 18:33:37
StarkTrek

#5 shootx: Uniklý scénář ?

#19 SikyCZ #27 jajkob
28.8.2017 | 18:38:53
the_neyla

Po finálovej epizóde Tormundova účasť v ďalšej sérii nevyzerala vôbec reálne, keďže to pôsobilo akoby sa nachádzal práve v tej časti, kde the Wall „spálil“ Night King… ale vďaka za spoil ;)

#36 sweet_stawberrie
28.8.2017 | 18:39:28
SikyCZ

#17 StarkTrek: spíš místní troll, ale ikdyby pravda takové šašky bych fackoval na potkání, před sedmou sérií všude psali co se stane že se tomu nedalo vyhnout, mě osobně to zkazilo moment překvapení ikdyž samotný poslední díl bych si mohl domýšlet sám co se stane, strašně předvídatelné, snad se všem „spoilerum“ pred osmou řadou vyhnu :(

#27 jajkob #31 BarbaraFalldown
28.8.2017 | 18:41:56
weeds

Pokud jde o závěr, neříkal Martin něco o představě hřbitova? Kde kdo spekuluje, od zajímavých nápadů po zcela šílené, tak se přidám. Nejraději bych viděl závěr, ve kterém WW zdecimovali lidstvo a zase na tisíce let zalezli pod led, jako to dělají vždy. Jinak řečeno, od doby, kdy se to stalo naposledy, měli lidé čas se připravit. Jenomže jsou to lidé, takže vlastní zájmy, pletichy a boj o moc, navíc ze skutečnosti se staly pohádky a zapomnělo se, že WW jsou opravdoví. A ať v poslední sérii spojí síly kdokoliv s kýmkoliv, nebude to stačit. A stručně řečeno: Historie se opakuje a lidé jsou nepoučitelní. Napsal jsem to celkem zmateně, ale snad je to jasné.

#22 rockysiburger #34 Diomen
28.8.2017 | 18:44:25
KomentaroXY

#5 shootx: Takovou snůšku keců si člověk přečte asi fakt jen tady, že? Jestli tomuhle někdo věří, tak je padlý na hlavu. Nehledejte uniklé scénáře, prostě si počkejte. Stejně vám to k ničemu není, protože nevíte, zda to zase nenapsal jen nějaký šašek, který si vše vymyslel. Ještě kdyby ten výmysl alespoň za něco stál.

#37 shootx
28.8.2017 | 18:48:30
rockysiburger

#20 weeds: Jenže v první válce chodce zatlačili hluboko na sever. Oni si nedali na 8.tis let pauzu :-D

28.8.2017 | 18:50:44
naviivan

prečo má JON SNOW čierne vlasy , keď Targaryeni sú biele vlasy..... ale, kebyže Lyannu oplodnil Baratheon Čierna brada , tak je to OK

Porodí CERSEI trpaslíka, alebo umrie pri pôrode ?

Manželstvo SANSY a TYRIONA sa dá anulovať , keď niet SEPTONA ?

Porodí SANSA následníka trónu, ktorého DNA je Boltonov bastard ? (aj keď nie som istý, či BOLTON ponižoval SANSU per vaginam , alebo per annus )

#25 rockysiburger #26 Stardos #29 SaDiablo #32 vornis #35 zizik
28.8.2017 | 18:52:04
vornis

#5 shootx: Příště se na seriál koukej pořádně. I kdyby byla bitva ve vlčím lese, Nymeria by se tam neobjevila, protože žije u trojzubce, což je stovky líg daleko… Ohledně zbytku, zajímavá představivost, měl by si radit GRRM, co má psát, aby už dopsal knížky

#37 shootx
28.8.2017 | 18:54:57
rockysiburger

per rectum :-) , per annus není terminologicky dobře
#23 naviivan:

28.8.2017 | 18:56:44
Stardos

#23 naviivan:

  1. Protože DNA Starků je silnější a má větší šanci na přenos
  2. Třeba potratí (ha, scénář na tu sedmou nebyl 100% správný :D )
  3. Nemělo by jít

4 Pochybuju že je těhotná

#30 rockysiburger #245 Zelena
28.8.2017 | 18:57:57
jajkob

#17 StarkTrek:
#19 SikyCZ: je to miestny troll, spolu s lockerom – ten už ale asi pácha samovraždu :)

28.8.2017 | 18:58:22
kutas

#4 kutas: jo a ještě jsem zapomněl na Aryu která dostojí svému slovu a určo zabije Cersei

28.8.2017 | 18:58:53
SaDiablo

#23 naviivan: Aryi často říkali, že je podobná na Lyannu, stejně tak jako Jon na Neda… = geny. Cersei neporodí určitě, za mě by mohla umřít ještě před porodem. Nebo potratí. Sansa a Tyrion manželství nikdy nenaplnili, takže svoji nebyli, když si brala Ramseyho. A Sansa určitě těhotná není po takové době…

28.8.2017 | 19:00:05
rockysiburger

#26 Stardos: Těhotná by už byla dlouho. Nicméně tu běhal i scénář, že NK zaútočí na střed zdi a umřou bratři z noční hlídky

28.8.2017 | 19:00:05
BarbaraFalldown

#19 SikyCZ: Přesně…poslední díl jsem sledovala a jenom si říkala: hmm, tohle se dalo čekat…ano, tohle bylo taky jasné…u poslední dílu šestky jsem měla husí kuží od začátku do konce…takže jsem z toho taky dost zklamana…hlavně když jsem dnes ráno otevřela FB a tam na Holohugo: zed spadla, littlefinger je mrtvy a ice and fire si zam*dali…to je na kopačku do hlavy s rozběhem!!!

#207 Márty IIB
28.8.2017 | 19:00:49
vornis

#23 naviivan: Geny Targeryenů (staré Valyrie) byly v posledních letech slabé, slábly už od doby posledních draků, proto vyhrál gen Starků a Jon je po Lyanně. Cersei neporodí žádné dítě. Existuje věštba, která to říká, tudíž zemře dřív, než se dítě narodí. Otázka je, kdo ji zabije. V seriálu nebyla zmínka o Valongarovi – malý bráška (což může být Tyrion, ale i Jaime a od toho to čekam víc). Manželství Sansy a Tyriona nebylo nikdy naplněno, tudíž toto manželství neexistuje a neni co anulovat. Nevšiml jsem si žádných zmínek o tom, že by Sansa čekala dítě. A osobně bych to viděl na bolavou prdelku :D

#48 Revoemag
28.8.2017 | 19:01:44
frozen

vsetky postavy sa vratia co prezili udalosti a sak tormunda nevieme ci prezil

28.8.2017 | 19:03:14
Diomen

#20 weeds: přikláním se ke stejnému názoru. Zdecimované lidstvo (možná i s Jonem na trůně atd.) opraví zeď a půjde vstříc novým zítřkům. A kdesi na severu uvidíme v posledním záběru mimino s modrýma očima.

28.8.2017 | 19:03:52
zizik

#23 naviivan:

  • genetická síla Starků (jakožto nejsilnějších potomků prvních lidí) mohla převládnout, a proto má Jon tmavé vlasy.
  • nejspíše ani jedno :-)
  • nenaplněné manželství anulovat lze a nejspíše anulováno bylo před svatbou s Ramsayem (nějaký kněz tam kažodpádně byl, a i když to nebylo explicitně ukázáno, pravděpodobně k tomu došlo)
  • nejspíš ji ponižoval per všechno, ale následníka mu určitě neporodí, vzhledem k času, který během 7. série uběhl, by těhotenství už jen těžko skrývala.
28.8.2017 | 19:06:42
sweet_stawberrie

#18 the_neyla: práve že podľa mňa stál presne tam kde to kompletne zbúrané nebolo…neviem no…ale mne osobne to tak pripadalo

28.8.2017 | 19:06:56
shootx

#21 KomentaroXY:
#24 vornis: Dekuji za logicke vyvraceni argumentu, unikly scenar to neni je to skutecny dej 8 serie…Jinak po tolika nelogicnostech typu retezy na draka, niceni zdi v pulce te nenapadne presunuti Nymerie do lesa je to nejlogictejsi misto pro boj…

#43 Naranyan
28.8.2017 | 19:07:43
FValek

Čistě logicky, ale to není žádný důkaz, že by to na netu byla fanfikce, i když doufám, že je… Tak kdyby Cersei/Euron pomocí Zlatého společenstva dobyli Západozemí, nebo spíš zničili nepřítele a pak by všechny vůdčí postavy zemřely, tak bych se alespoň já osobně jako vůdce Zlatého společenstva nevrátil do Essosu, ale nechal bych si trůn, bohatství a celé Západozemí :D V tom falešném scénáři na tohle nikdo nemyslí, nejenže tam není co se stane s NK, ale ani co se stane se Společenstvem… :D

28.8.2017 | 19:07:47
Naranyan

https://www.youtube.com/watch?…

na co se řeší spoilery tvl :).. tady to máme jak na dlani.. Už tááák dávno bylo vše dopředu řečeno :).

#41 FValek
28.8.2017 | 19:09:20
FValek

Nicméně souhlasím a držím se proroctví, Cersei dítě mít nebude, Dany aspoň na chvilku získá trůn a víc nevím… nechci aby Jon nebo ona umřeli, chci aby měli dítě, ale ne za tu cenu a hlavně… draci se musí namnožit! :D

28.8.2017 | 19:11:00
FValek

#39 Naranyan: Zkus tedy nějak stručně shrnout jak skončí celá osmá řada, protože tohle proroctví zaručeně neobsahuje osudy všech postav :D

#44 Naranyan
28.8.2017 | 19:11:57
Kruppe1010

Na trun usedne Lyanna Targaryen,dcera Aegona a Daenerys.Daenerys zemre pri porodu,Aegon v boji s Euronem,no drak a divoky ohen v tom budou mit taky roli.Temer vsechny postavy pomrou,Arya odcestuje po zabiti Cersei na vychod.Sansa se stane pani udoli a strazce severu,Provda se za Gendryho.Sam Tarly s Fialkou budou na svem hradu.Nejobli­benejsi postava Bronn bude vladnout Dorne.Nez Laynna vyroste,tak povladne jako regent Tyrion se svou zenou Missandei.

#45 Arrow123 #46 FValek #57 matus1101 #79 Stardos #154 Keyer #155 Trepy
28.8.2017 | 19:14:52
Naranyan

#37 shootx: Nechápu co pořád máte s těma řetězama.. Já to tady v jiný diskuzi už dlouze vysvětloval dost přesně, jak to bylo s těma řetězama.. I ta zeď a její bourání nepostrádá logiku… Jen mě prostě vytočilo, že zatímco měli zboření – ZDI … TÉ ZDI !!! podle mě věnovat minimálně pětkrát tolik času, zároveň tím posunuli Jona a Danny na rovinu vypatlaných vemen, které zásobily WW ultimátní zbraní.. Když by zeď zbořili jakkoli jinak (a jistě se způsobů dalo vymyslet milion – i s hned několika obrama v armě že), měl by jeden klidnější spaní.

#50 shootx
28.8.2017 | 19:15:02
Naranyan

#41 FValek: No, tím jsem spíš chtěl říct to, že si udělám (asi o vánocích) mega GoT opakovačku, protože doposud jsem to neudělal :). A možná tam jeden v tom všem minulém ději najde nejdnu další zajímavou nitku, které třeba kdysi nevěnoval pozornost.. SE na to tak těším, že s tym opakování možná začnu snad ještě dřív :D.. Jinak doufám, že to skončí všelijak jinak, než happyendem !! To by GoT fakt definitivně zabili.

#47 FValek
28.8.2017 | 19:18:41
Arrow123

#42 Kruppe1010: A Night King odletí so svojim drakom do inej dimenzie …

28.8.2017 | 19:19:37
FValek

#42 Kruppe1010: To cituješ ten „doufejme falešný“ scénář…

#49 Kruppe1010
28.8.2017 | 19:20:17
FValek

#44 Naranyan: Taky si pak udělám opakovačku, mám bakalářku na Píseň ledu a ohně, tak si tím ospravedlním všechen ten čas :D

28.8.2017 | 19:21:18
Revoemag

#32 vornis: Bylo by fajn, kdyby Cersei umřela chvíli po tom, co porodí trpaslíka :-D To by byla ironie :-D gendry s aryou sednou na trůn, Těhotná Deny zemře v boji, Jon zabije NK, protože když uvidí Dany se svým dítětem mrtvé, tak zármutkem a bolestí samovolně vzplane a žádný z mrtvy armády se ho nebude moc ani dotknout, tak projde celý bojiště až k NK. Až bude po všem, sám se odebere na sever daleko za zeď a tam dožije sám.

28.8.2017 | 19:21:30
Kruppe1010

#46 FValek: Taky doufam…I kdyz Bronnovi bych to pral:-)

#51 FValek
28.8.2017 | 19:22:33
shootx

#43 Naranyan: Vysvetlovat jak to bylo s retezama bez logickeho zakladu muzes donekonecna proste tam asi byla pujcovna novych retezu…Ale to niceni zdi vzhedem k jeji vysce mel vic niz nemyslim tim uplne…Navic zed by mela mit magickou ochranu ale beru ze nepocitali s nemrtvym drakem i kdyz u WW by mely byt jedna kategorie jejich magie…

#52 Revoemag #54 Naranyan
28.8.2017 | 19:23:41
FValek

#49 Kruppe1010: Já docela i té Sanse, ale Gendry by měl být Aryi :D :D

28.8.2017 | 19:26:03
Revoemag

#50 shootx: Myslím, že zeď je jenom zeď. Že ta magie byla v kamenech pod ní.

#53 shootx
28.8.2017 | 19:26:53
shootx

#52 Revoemag: Mozna ta ochrana byla do urcite vysky ze necekali ze se WW dostanou tak vysoko…

28.8.2017 | 19:31:16
Naranyan

#50 shootx: https://www.edna.cz/…ravu-za-zed/ Já vám řeknu asi tak :)… To, že vytahujou Visyho tak jak vytahujou tyma obrovskýma řetězama možná mohli vynechat úplně a byl by býval klid pro úplně všechny :). Ale ! když už teda takto (poplatný následnýmu ději) řeknu vám, že už jen podprůměrnej vypravěč s podprůměrnou fantazií by dokázal najít sto a jeden způsob, jak k tomu všemu došlo ale proč by to safra dělali v takhle nabitém seroši ? :)… Aby zabili celou epku tím, že budou vysvětlovat a ukazovat, jak přesně to proběhlo ? :). Za sebe – protože NK a další – evidentně – používají ostatní WW jako „loutky“, jistě se najde milion a jedna možnost, kde mohli sebrat tunu všemožnýho vybavení a materiálu, takže jedna ze „squadron“, která jaksi nestihla být v záběru prostě smýčila klidně celou dobu od začátku seroše zrovna tyhle řetězy s tím, že NK jistě něco podobného dopředu plánoval. Nu.. a teď prostě NK „přikázal“ svým loutkám, aby se „spustily“ pod vodu, kde odvedou svoji práci – jsou už mrtví, takže asi nepotřebujou dýchat pod vodou hm ? ;) takže maj času víc než dost pomalu a ofafrně obmotat draka a buď se nechat vytáhnou i s řetězem nebo tam zůstat šak co, NK má tych loutek podle příběhu statisíce, možná už i miliony, takže obětovat klidně páru stovek pro jednoho draka se jaksi vyplatí, ne ? ;) #21 Togorot

p.s.: Nejen ty řetězy, dá se klidně i dobře představit, že někteří z těch WW celou dobu od začátku tahaj i mrtě jinejch věcí, které třeba nikdy nikdo nepooužje.. Proč ? Protože prostě proto, protože prostě můžou :).. Tady je pravda, že logika dostává na frak, když se bavíme o NK, jehož motivy nikdo nezná, jehož postavu, emoce nic.. vlastně ještě ani nikdy nic neřekl :).

NO.. a Zeď.. Když už teda maj toho draka (což mě jinak hodně sere) a když už to odbyli jen v pár minutách. Tedy.. asi nebudu dmnt, abych začal odspodu a kusy zdi mi padaly na květák ? No… A asi mi nakonec vlastně s tym drakem bude úplně jedno odkud začnu a kde skončím, prostě jen tak letím a plivu oheň nazdařbůh až to spadne a hotove. Na tohle plán opravdu není třeba… Osobně mám problém jen s tím, že vůbec maj toho draka a JAK se k němu dostali :(.

28.8.2017 | 19:31:46
Naranyan

p.s.: Jo a ještě dodatek.. Aby bylo jasno, že v tomhle – mám pravdu – :). Když je ta vize, kde Brann vidí děti lesa vytvořit NK, tam je krásně vidět, že kdysi bylo za zdí – pěkně :).. prostě tam podle všeho normálně existovali a fungovali First people a samotné děti lesa atd atd… Než vůbec vznikla WW arma, dost možná tam byly celé města plné kdovíčehovšeho.

#56 FValek
28.8.2017 | 19:34:25
FValek

#55 Naranyan: V knize viděl Bran v podzemí pod čarostromem s tříokou vránou kostry zvířat, mezi nimi i jednorožce :D

#61 Naranyan
28.8.2017 | 19:36:54
matus1101

#42 Kruppe1010: odkial vies ze to tak skončí

#60 Kruppe1010
28.8.2017 | 19:38:42
MasterDirewolf

Počítá se taky s návratem Gendryho, Šedého Červa, Yohna Royce, Lyanny Mormont, Robetta Glovera a dalších vedlejších postav… Kromě těch mrtvých se určitě dočkáme všech definitivně živých, možná i nějakého „méně očekávaného návratu“ jako Ellaria Písek (I když její herečka říkala, že jsme ji ve Hře o Trůny viděli naposledy, ale kdo ví…), taky ještě všichni čekají linku Theona a Yary, tak uvidíme… Snad to stihnou na zimu 2019, premiéra tak Říjen ±, když počítáme, že natáčení bude probíhat od Října letošního roku tak do … Dubna / Května ? (Mohl by se v jarním / letním prostředí natáčet nějaký úsek z poslední epizody například po časovém skoku). Každopádně snad nás budete informovat o všem, co se děje ! :) 7. série byla rozhodně nejlepší a hodně jsem si ji užil, teď zase tak 2–3 maratony a máme tu 8. sérii. Vývojářům držíme palce.

#59 MasterDirewolf
28.8.2017 | 19:39:04
MasterDirewolf

#58 MasterDirewolf: Opravuji – Na zimu 2018, 2019 to nechceme … :D :D Pardon…

28.8.2017 | 19:39:47
Kruppe1010

#57 matus1101: Snad z toho unikleho ,,falesneho" scenare

#62 matus1101
28.8.2017 | 19:40:53
Naranyan

#56 FValek: Vždyť :).. Jako zrovna ty řetězy a jak jakože dostali draka z vody, to mi přijde fakt zcestné na to narážet… Osobně se ale přidávám k těm narážkám, že výpravda za zeď i záchrana od Danny byla jedna velká dmntovina totálních vemen…

HA !! teď mě něco napadlo.. Ježíšmarija … → Ahoooj Danny.. Tak ty mi nevěříš ? Poť si sednůť na dráčka, zaletíme za zeď a uvidíš sama tvl !! … hotove… Jo a když už tam budem, tvůj drak může chňafnut nějakyho random WW do papule a valime zpatky za Cersei… HMmm.. ? :)

#65 FValek
28.8.2017 | 19:41:08
matus1101

#60 Kruppe1010: posles mi ho alebo odkaz

#67 Kruppe1010
28.8.2017 | 19:45:44
Norsen

Sem četl nějako sra"ku o tom že by měl přežít jen Tyrion a dcera Jona a Daenerys

#64 Naranyan #66 FValek #75 Rumek
28.8.2017 | 19:47:12
Naranyan

#63 Norsen: Jakou sračku tvl !! To zní … hmm.. právěže setsakramentsky dobře !! Když se nad tím zamyslím, kéž by na něco takového měli tvůrci gule. A udělat to epicky. To by náhodou byla pecka !

#68 Norsen
28.8.2017 | 19:49:09
FValek

#61 Naranyan: Řešit řetězy je jako řešit to mrknutí hrušky meče :D Pak by se dalo řešit „Kde vzali ty oblečky, kde vzal tu brož, kde vzali všechno…“ :D

#69 Naranyan
28.8.2017 | 19:49:39
FValek

#63 Norsen: Upřímně řečeno, už týden doufám, že to je sračka, ale bohužel poslední díl tomu dost nahrál :D

28.8.2017 | 19:51:06
28.8.2017 | 19:51:32
Norsen

#64 Naranyan: já to tak nemyslel :D a to taková Daenerys by měla zemřít při porodu už ve třetím díle

28.8.2017 | 19:51:42
Naranyan

#65 FValek: Nj.. Jak říkám, pro všechno se dá najít velice dobře – logické – vysvětlení dokonce i bez nutnosti tahat do toho tuny fantasy magie… Ale naopak jednoho se.re to, co „řekli“ explicitně – a tedy, že Jon a Denny se dohodli na dmntni vypravě, dmntni zachraně, čímž darovali draka, kterým se NK dostal přez zeď… přes tu ZEĎ!!! během 5ti seriálových minut… Otřes :(.

#73 FValek
28.8.2017 | 19:52:28
Norsen

#67 Kruppe1010: přesně tohle myslím

28.8.2017 | 19:52:43
mr_bungle

To jako že budu muset čekat na Stark reunion možná DVA roky?? Jsou ti lidi normální?!

28.8.2017 | 19:54:44
Punisher bude trestať

Scenar na 8 seriu je hlupost, hned v 1 epizode sa pise, ze Tormund Gendry budu bojovat po boku a Gendry tam ani nie je…

#74 Norsen #77 Stardos
redaktor
28.8.2017 | 19:55:14
FValek

#69 Naranyan: No tak alespoň Danyino děťátko nezemřelo pro nic, jak sama řekla :D :D Už od té doby co začaly likvidovat nepotřebné postavy „Olennu, Písečné hady atd“, zatímco hlavní postavy jsou až kýčovitě nezranitelné… jsem si říkal, že tahle řada už fakt není co bývala a výprava za zeď, která jela přesně podle linek „správného hollywoodského scénáře“ to dorazila :/

28.8.2017 | 19:57:33
Norsen

#72 Punisher bude trestať: hochu nech bejt možný je všechno

28.8.2017 | 19:57:34
Rumek

#63 Norsen: Sračka je akorát Tvůj příspěvěk…

#76 Norsen #76 Norsen
28.8.2017 | 19:57:41
Norsen

#75 Rumek: a nic zajímavého z tebe už nevypadne??
#75 Rumek:

28.8.2017 | 19:58:43
Stardos

#72 Punisher bude trestať: Navíc si autor té fanfikce spojil Eastwatch a Castle Black do jedneho hradu :D

#78 FValek
28.8.2017 | 20:04:49
FValek

#77 Stardos: Jo taky jsem si všiml a určitě není lehké tam jen tak přeběhnout :D :D Navíc proč by NK šel podél zdi místo na jih :D :D

28.8.2017 | 20:07:42
Stardos

#42 Kruppe1010:

Mě stále dostává, jak se Missandei po smrti Worma okamžitě vrhne na Tyriona :D

#81 Kruppe1010
28.8.2017 | 20:08:05
MightRider

#7 Xavik: Np, hlavně že tak :D

#9 Venous4: Už podle toho, jak se seriál ubírá, je jasné, že to bude sladší bittersweat nebo prostě happy end. Pokud lidi budou chtít vidět hořčejší bittersweat nebo prostě špatný konec, ať sledují knížky, tam se to určitě stane.

#5 shootx: Kámo, nikdy nebudeš tak dobrý jako Locker, tak se na to vys*r.

#82 jose8
28.8.2017 | 20:08:29
Kruppe1010

#79 Stardos: tam bude 3 roky skok podle toho scenare nejspis falesneho.

#83 FValek #84 Stardos
28.8.2017 | 20:13:04
jose8

#80 MightRider: Konec by měl být stejný v knize i v seriálu.

#85 FValek #86 FValek
28.8.2017 | 20:15:55
FValek

#81 Kruppe1010: Což je další věc… tříleté dítě Jona a Dany se učí číst, poslouchá přednášky o historii a s Tyrionem diskutuje o trůnu a vyptává se Missandei na svou matku? :D Podivné! :D

#88 Kruppe1010
28.8.2017 | 20:16:50
Stardos

#81 Kruppe1010: Stále se mi to nějak nezdá :D Jako to je asi tím, že tam do teď nic nenaznačovali :D

28.8.2017 | 20:16:54
FValek

#82 jose8: Neměl, myslím, že někde v rozhovoru psali, že se s Martinem domluvili jinak, aby mi nezkazili knihu :) Jo, vím jistě, že to někde psali :)

28.8.2017 | 20:17:45
FValek

#82 jose8: K množství postav a jiných dějových linek to už je pravděpodobně i nemožné :)

28.8.2017 | 20:18:34
Norsen

Prostě nezbývá než si počkat ale myslím si že tam skoro všichni umřou ale co… :D

28.8.2017 | 20:20:54
Kruppe1010

#83 FValek: To neni obycejne dite:-)ale dite z rodu Targaryenu:-)aspon se clovek na chvili zabavi tim scenarem,kdyz uz budemem muset cekat nejspis 2 roky:-)

28.8.2017 | 20:21:55
FValek

Po Robinovi Arrynovi kojeném asi do osmi let už nemám v západozemské děti důvěru :D :D

28.8.2017 | 20:24:22
Tyrion.Snow

Viděli jste tu fotku? Bran a Night King mají stejnou sponu u krku..

#91 Efixan
28.8.2017 | 20:34:15
Efixan

#90 Tyrion.Snow: někdo to zfotoshopoval :)

28.8.2017 | 20:41:21
BloodyBlondie

Ja neviem, čo tak natočiť dva konce? Jeden pre deti ( Night King sa rozprskne na miliónmodrých kúskov, nastáva večné leto, Cersei a Euron mŕtvi, Jon a Daenerys svadba, deti, bezvýhradná podpora všetkých spojencov, keďže trón je pre dva zadky malý, zavedú demokraciu a slobodné voľby, Jon prezident, Daenerys premiér, Jorah babysitter, Arya generálny prokurátor a minister spravodlivosti, Brienne minister vnútra, Gendry minister obrany, Samwell minister školstva a zdravotníctva, Tyrion minister financií a šéf úradu pre reguláciu liehovín, Lyanna Mormont predseda ústavného súdu, Bran šéf ústavu pamäti národa,Drogon šéf protipožiarnej ochrany) a jeden pre dospelých ( to isté, akurát spojenci sa rozhodnú celej novozvolenej westeroskej vláde v noci podrezať krky, pretože stredoveká spoločnosť ešte nie je na demokraciu pripravená a nemôže im vládnuť banda hrdinských dobrákov- a Hra sa začína odznova) :D

#93 Arrow123 #104 doxtan
28.8.2017 | 20:47:12
28.8.2017 | 20:50:12
Luki1505

Toto nie je nejak podstatné ale všimli ste si, že z rudej bašty zmizla jedna veža http://www.imgup.cz/image/LjKQ Viem že Cersei nechala po smrti Tywina na svadbe Tommena strhnúť vežu pobočníka. Ale nesedí to časovo a neviem či to vôbec bola táto veža.

28.8.2017 | 20:50:52
DeusVult

Hlavne dufam ze sa serial znovu vrati k zivemu svetu okolo. Pripadal som si ked som to sledoval. Ako v nejakom starom RPG z 90 rokov. Take might and magic. Nikde pohyb. Take MPC postavicky. Tomu serialu velmi chybaju obycajni cloviecikovia pohybujuci sa okolo postav. CHapem rozpocet. Avsak predtym to ten serial mal. To stretnutie sa dalo urobil lepsie. Pozvat vacsinu velkych rodov. Samozrejme vratane Dorne, Burlivych krajin atd. Nech ma odhalenie mrtveho vacsiu silu. Mohli urobit par zaberov na tvare vojakov. Ktori by ostali z toho co videli sokovani. Serial je vypravny ale velmi stratil na zivom svete. Naco je epicky prilet Deanerys ked tam nevidime dopad. Preco neurobit prelet drakom ponad mesto.

28.8.2017 | 20:53:39
DeusVult

Konec ma byt velmi jednoduchy. V citadele vezmu na milost Quiburna. Ten da dohromady parny stroj. Vymysli ako viest elektrinu a vynajde pusny prach. Nasledne sa potiahne po Westerose kolajova trat a natiahne telegraf na ktory prisiel popri elektrifikacii ta bude trosku trvat. Rada regentov v zlozeni Tyrion, Davos, Varys, Samwel zrusia v opojeni tohoto pokroku monarchiu a vyhlasia slobodne volby.

28.8.2017 | 21:01:28
martik642

#1 MightRider: Přečti si to pořádně.

#99 FValek
28.8.2017 | 21:17:44
Ilu

http://www.desinerd.co.in/…leak-script/ uniklý scénář. Kdo chce vědět jak to dopadně … minulej rok jsem cetl unikly scenar na season 7 a 95 % bylo presný

#100 jose8 #101 Stardos #105 Darth Jar Jar
28.8.2017 | 21:22:08
FValek

#97 martik642: Protože už to upravili, předtím to tam bylo…

28.8.2017 | 21:23:35
jose8

#98 Ilu: Leaky k 7. sérii byly pozdějš, je pravda, že hodně věcí tam vypadá logicky a mohly by se klidně stát, ale je to fake.

#103 FValek
28.8.2017 | 21:24:15
Stardos

#98 Ilu: Tohle je fanfikce :D

28.8.2017 | 21:25:35
Šejmus92

Qyburn vypadal mrtvolou hodně zaujatý, koneckonců sám umí tvořit podobné. Třeba rozlouskne tajemství jejich magie a Cersei se stane noční královnou, která bude ovládat mrtvé.

28.8.2017 | 21:26:14
FValek

#100 jose8: Ano, ano, je to fake, jestli ne tak umřu :D :D

28.8.2017 | 21:26:18
doxtan

#92 BloodyBlondie: Si děláš prču, ale Tyrion to tuším v šestém díle řekl dost jasně, že je třeba najít novou formu vlády.

28.8.2017 | 21:29:14
Darth Jar Jar

#98 Ilu: Fanfikce napsaná s největší pravděpodobností Edmurem Tully… ;)

28.8.2017 | 21:33:12
Fazuliak

docela legit leak script na 8.serii. ( hodnotím to podla tej golden company , nemyslím že by bola doposial spomenutá ak neratame posledný diel )

http://www.desinerd.co.in/…leak-script/ !

#107 Darth Jar Jar #129 Stardos
28.8.2017 | 21:34:47
Darth Jar Jar

#106 Fazuliak: Plha, teď už se tu několik postů zmiňuje, že to je fanfikce…

28.8.2017 | 21:36:37
DeusVult

Ten leak musi byt fake. To uz som predtym cital podobny ktory bol 100 nasobne lepsi. V tom mal aspon Euron krakena. Vyskytovala sa tam Kinvara a Cersei tusim porodila pre Eurona tien ako predtym Melisandra.Tiez v nom zomrela Deanerys ale Nunfucker prezil a stal sa kralom. Furdik to dotiahol az skoro do konca a zomrel efektne. Ked je hento pravda tak dufam ze to je len jeden z parkov Westworldu. Lebo to by Martin fakt teda nevymyslel.

#152 Thunderbird
28.8.2017 | 21:38:40
DeusVult

Inak ocakavam ze v cele zlateho spolocenstva sa objavi Dario. Troska treba prekvapit.

28.8.2017 | 21:39:34
Tyrion.Snow

K tomu scénáři k 8. Sérii: ! Doufal jsem, že je to fake už před týdnem, ale už třeba jen tím, že Theon rozhodně nejel s nima na zimohrad se ukazuje, že jsou to fakt kecy.

#112 FValek
28.8.2017 | 21:43:21
s3DimenT

ako… ak je ozaj ten scenár na 8. sériu hotový, a unikol, tak je to fakt na chuja, už dnes som sa tu dozvedel , že z neho kopec vecí nebolo v 7. sérii, takže tomu aj celkom verím… a ešte to všetci aj píšu do diskusii fakt nechápem takých ľudí

28.8.2017 | 21:47:05
FValek

#110 Tyrion.Snow: To mě moc uklidňuje, společně to tu slušně vyvracíme a já jsem rád :D

#113 Tyrion.Snow
28.8.2017 | 21:47:38
Tyrion.Snow

#112 FValek: jedine, co me zaskocilo, byla dnes Cersei zmínkou o slonech, ti tam nikdy dřív zmíněni nebyli, pikud se nepletu

#115 FValek #118 Raulivo
28.8.2017 | 21:51:10
Merneron

Treba si uvedomiť zdroj a hlavne možnosti, že by to mohlo tak byť. Scenár sa nepíše väčšinou v časovej postupnosti krokov. Zväčša sa naraz píšu viaceré diely a tie sa potom doupravúvajú podľa priania autorov. Cercei mala podľa uniknutého scenáru potratiť napr. už teraz v poslednej časti. Podľa leaku na 8 seriu to ma byť v prvej – to by sa dalo vysvetliť doupravením a prehodením určitých scén na novú sériu. Rovnako tak nechápem, prečo sa čudujete s tým Tormundom? Pozrite si ešte raz kde sa nachádzali s Bericom pri páde Steny. Stáli akurát na tej časti, ktorá nepadla a bola bližšie k čiernemu hradu. Preto by ich príchod na čierny hrad nemusel byť hovadina, plus vzhľadom na rôznorodý terén sa dá očakávať, že sa armáda mrtvych vydá skôr do všetkých smerov a budú hľadať najvhodnejšie miesto pre rozšírenie armády. Čierny hrad tak prichádza k úvahe celkom oprávnene, pretože ho každý pozná aj na sever od Steny. Samozrejme Theon a jeho linka nesedia, ale tu sa môže jednať o prepis scenára, pretože sa tam kryli viaceré linky, ktoré nesedeli časovo ako napríklad rozhovor Jona a Reeda, kde najprv bol Reed vraj zabitý a potom bol v inej časti živý. Autor to dokonca spomínal, že tam došlo najskôr k prepisu, čo môže byť kľudne pravda. A neviem čo sa vám nepáči na horkosladkom konci daného Leaku? náhodou mi zápletka vo forme posledných intríg s Euronom príde zaujímavá a ten koniec kruto heroický a vôbec by som sa mu nebránil. Autori tak vyjdu v ústrety aj tým čo nechcú na trone Daenerys aj tým čo tam nechcú Jona :D ale spravia kompromis :D. No taak ľudia náhodou mňa ten leak celkom pobavil, natešil, zaujal a na štýl písania Debila a Dilda je to priam hollywoodsky trefné :D

28.8.2017 | 21:53:20
FValek

#113 Tyrion.Snow: Ale v tom fake scénáři o nich zmínka je :/ A v tom světě celkově jsou prvně no, knihy jsem četl, ale taky už nevím jestli tam byli :D

28.8.2017 | 22:03:28
adam777

#2 mart910: to by bol ten najvacsi fail keby tento serial ukoncili zobudenim sa zo sna

#124 SMASH!
28.8.2017 | 22:03:35
Argetlam Královrah

Na idnes.cz psali, že je oficiálně potvrzeno, že 8. série bude až 2019. Ale neuvedli zdroj. Máte někdo nějaké info?

28.8.2017 | 22:04:47
Raulivo

#113 Tyrion.Snow: v knížce byli sloni zmíněni. V seriálu si to nevybavuji.

28.8.2017 | 22:05:08
Crohn

Daenerys není poslední Targaryen takže se konce možná nedožije! G.R.R chce z Johna krále a on to nepříjme dokud ona bude žít.

#123 qark
28.8.2017 | 22:05:55
Crohn

Pokud to teda bude starý dobrý G.R.R

28.8.2017 | 22:06:58
Cougar

Asi sem nedával pozor, ale Tormund to jako přežil, že se s ním ještě setkáme? :D :D

#132 komcus
28.8.2017 | 22:16:30
qark

KURVA ZAS ČEKAT ROK NEBO MOŽNA AJ VIC, TO NEVYRDRŽÍM…

28.8.2017 | 22:20:06
qark

#119 Crohn: Vono po konci sedme serie jak Night King na drakovi prorazil zed a pak ta jeho obrovska armada vstoupila do westerosu tak pochubuji že se konce Game of Thrones vubec nejakej živej dožive ale dalši sezona bude genialni konečne se Night King dostal pres zed :-)

28.8.2017 | 22:21:43
SMASH!

#116 adam777: No, já si myslím, že by to tak bylo nejlepší. :-) Je to fiktivní seriál a tím pádem by to ještě umocnilo.

#134 Argetlam Královrah #141 adam777
28.8.2017 | 22:25:17
Overlord cze

Stejnak to skončí tím že z vesmíru přiletí Doctor Who a všechny zachrání, tak nevím o čem je řeč :D xD

#128 madcat
28.8.2017 | 22:29:50
Overlord cze

a podle mě bude premiera na podzim 2k18

28.8.2017 | 22:30:48
madcat

necetl nekdo jestli se vrati Edmure Tully a ten maly spratek Robert Arryn nebo kdokoliv z dalsich postav :D ?

#133 Stardos
28.8.2017 | 22:39:54
madcat

#125 Overlord cze: Doctor Who, co to tady meles? Vsichni prece z leaku vi ze GoT se odehrava ve stejnem vesmiru jako Star Wars a ze NK bude prece Darth Vader :D

#157 doxtan
28.8.2017 | 22:42:52
Stardos

#106 Fazuliak: Ten leak stavěli na základě scénáře sedmé série. Jestli se nemýlím, tak podlé jedné varianty scénáře této série měl Euron již být s Gold Company. Jenže mají spoustu nesrovnalostí (potrat Cersei, lokace postav)

28.8.2017 | 22:43:46
The Targaryen Wolf

KONEC SERIÁLU: Night King všechny pozabíjí a nakonec i Brana!!!!V tom se Bran probudí po tom pádu z první sérky a řekne, že měl šílenou noční můru a mezitím mu Catelyn řekne, že otec jel dělat pobočníka králi a on vykulené oči a konec zvonec.

28.8.2017 | 22:44:14
Arrow123

Stavím sa, že v prvej epizóde 8.série padne Winterfell a Jon sa bude musieť stiahnuť na Dragonstone. Predsa len je to najbližšia veľká pevnosť od Múru a prežiť takú presilu nemrtvých je nemožné.

#135 Stardos
28.8.2017 | 22:44:14
komcus

#121 Cougar: Tormund utíkal směrem na Západ, takže mohl v pohodě přežít, východní část zdi se zřítila až k moři, západ ani ne.

čestný člen redakce
28.8.2017 | 22:44:58
Stardos

#127 madcat: Edmure měl být pry už v téhle sérii. Nějak se tam ale neukázal :D (Nebo si ty scény nechávají pro osmou :D )

28.8.2017 | 22:45:24
Argetlam Královrah

#124 SMASH!: Je to seriál, který má až moc jasně propracované dějiny, rody atd. nevěřím, že by někdo takto důležitou část dějin jen tak zahodil, že to byl sen Brandona Starka. Předpokládejme totiž, že kdyby to tak bylo, tak vše až po konec 1. dílu 1. série je pravda a skutečnost.

#138 SMASH!
28.8.2017 | 22:45:32
Stardos

#131 Arrow123: Jako ten leak má ale docela logický strategický tah, Orlí hnízdo. Jako doufám, že tohle bude, Orlí hnízdo je prakticky nedobytné

#136 Arrow123 #138 SMASH!
28.8.2017 | 22:47:10
Arrow123

#135 Stardos: Súhlasím. Pár vecí z toho leaku aj dáva zmysel. Winterfell to určite nezvládne, to som si istý. Môže sa tak aj potvrdiť teória, že Night King je Stark, ktorý sa chce pomstiť svojmu rodu. A začne zničením rodinného sídla. Sú to len dohady ale bolo by super ak by to tak bolo :)

28.8.2017 | 22:54:50
league

Proč bude natáčení trvat dva roky je to jenom 6 epizod protože neví co tam dát už ?

#139 Argetlam Královrah #140 Hree
28.8.2017 | 23:06:37
SMASH!

#134 Argetlam Královrah: Tak ono to bylo propracované už před prvním dílem 1. série, jen jsme to neviděli. :-) Ale souhlasím, že by to pro fanoušky bylo zdrcující.
#135 Stardos: Jj, musím si znova přečíst tu část z knihy jak vystupují na Orlí hnízdo. :-) Tam by se dostal je NK na Viserionovi.

#153 Argetlam Královrah
28.8.2017 | 23:14:15
Argetlam Královrah

#137 league: Řekl bych, že z nějakého důvodu čekají na léto (nevím proč letní scény – tedy konec seriálu nenatočili už letos v létě). Ale zkrátka ze začátku série by měla být zima a na konci (předpokládám poslední epizoda, dvě) bude už zase léto. Každá epizoda má mít rekordní délku a zřejmě i pořádně náročná na efekty, protože nás čeká dost bitev.

Jinak vzpomínáte na vize Daenerys ze 2. série? Nejdříve byla v trunním sále v KL, kde byla zbouřena střecha a padal sníh. Poté prošla průchodem za Zeď a tam našla ve stanu Droga a jejich dítě. Mohlo by to klidně naznačovat to,že se s nimi setká právě tam (za Zdí nebo hodně na Severu), tedy že právě tam zemře.

Osobně nevěřím, že by mohla přežít. Daenerys měla takový pěkný hrdinský příběh, ale tahle série je až moc dobrá a bez vražd. Je to takové to ticho a bezvětří předtím, než se stane něco hrozného. Jediná postava, u které bych klidně přísahal, že se dožije konce je Sansa Stark. Naopak u Dany, Jaimeho, Varyse, Melisandry, Bronna, Davose, Joraha jsem velice na pochybnostech – spíše si myslím, že zemřou.

28.8.2017 | 23:14:47
Hree

#137 league: Sice 6 epizod, ale nejspíš mnohem delších. A i kdyby ne, tak natáčení bude jako vždycky trvat pár měsíců, ale následnej postprocessing bývá časově často náročnější, než samotný natáčení. A u poslední série GoT je to zcela jistý. Budou obrovský bitvy, draci, různý čáry… ona to není sranda udělat a sebere to zatraceně hodně času.

28.8.2017 | 23:15:47
adam777

#124 SMASH!: no schvalne vymenuj serial ktoremu prospel koniec prebudenie zo sna u mna je to to najtrapnesie co tvorcovia mozu vymysliet

#142 SMASH!
28.8.2017 | 23:20:04
SMASH!

#141 adam777: Žádný se mi nevybavuje. :-/ Jinak s teorií která zde na Edně visí ohledně propojení Brana a NK by mohla naznačovat jistou časovou smyčku. Snad to GRRM nezamýšlel. :D

#144 FValek
28.8.2017 | 23:25:47
Kvitovka

Je asi jasné že WW budou poraženi, otázka je v jakém stavu se bude nacházet Westeros a jakou roli bude hrát po dlouhé noci železný trůn. Myslím že Westeros bude tak zničen a na Sever od Kings Landing bude žít jen hrstka lidí a místo vlády jednoho krále se možná založí rada složená z hlav významných rodů kteří přežijí. Tipuji že přejiží Tyrion a Sansa. Zemřou Arya, Daenerys, Davos, Cercei, Jaime, Tormund, Brienne a Melisandra. U ostatních si netipnu

28.8.2017 | 23:40:17
FValek

#142 SMASH!: No a ten „falešný“ scénář na osmičku navíc Brana totálně pohřbil, když jediné co za celou sérii udělal bylo, že ovládal Rhaegala a to ještě ne moc zdařile a pak ho zabili… to mi přijde jako hrozné nevyužití těch jeho schopností ovlivňujících minulost, které tam byly otevřeny Hodorem… To už je doopravdy větší pravděpodobnost, že našeptával Mad kingovi „Burn them all“, ale zase nesouhlasím, že ten kvůli němu zešílel, protože šílenství se u nich předávalo tak nějak náhodně z generace na generaci už dřív :D

#150 Stardos
28.8.2017 | 23:48:23
barnethyas

myslíte že po tom čo zistí Jon pravdu o tom že je targaryen tak stále bude milenec s Daenerys?

28.8.2017 | 23:48:44
hmyzovrah

vsechno to dopadne jak jinak nez po Americku! dobre! vyhladi armadu nemrtvych, Deneris zabijou druheho draka(jeden prezije) Cercei zabije jeji bratr a kralem ci kralovnou se stane bud jeden z dvojice Jon nebo Deneris, mozna oba. tak a ted jak bych si pral aby to dopadlo: ten cool borec Kral nemrtvych vyhladi celej svet, zabije vsechnyy vcetne kralovny trotlu Deneris, Jona trapaka mrtvolu Sneha i tu incest dvojici Lannisteru. jenze o tom si muzu jen nechat bohuzel zdat. keste bych dodal, jak sejmul toho draka jedno ranou, to jsem mel chut otevrit sampus a zacit slavit :-)

#147 Kvitovka
28.8.2017 | 23:52:36
Kvitovka

#146 hmyzovrah: Konec pro seriál napsal Martin takže „po Americku“ to určitě nedopadne a trollení ti moc

28.8.2017 | 23:54:57
LordStark

Nevíte co by to mohlo znamenat ? Bran má na sobě ten samý znak jako Night King.

https://cz.pinterest.com/…kSNMCz9pvPc/

#149 FValek
29.8.2017 | 0:00:10
FValek

#148 LordStark: Už se to tu řešilo, je to jasně viditelný fake…

29.8.2017 | 0:03:03
Stardos

#144 FValek: V případě Brana to nedává vůbec smysl. Má být nový NK, ale proč? Předpokládám že NK je mrtvý, ale kdo ho oživí? Stačí dát dolů NK a ostatní jdou s ním. (Nebo snad jen plané řeči?)

#151 FValek
29.8.2017 | 0:14:31
FValek

#150 Stardos: No já myslím, že to tak je, vytváří bílé chodce tak, že se jich dotkne, nedává do nich dračí sklo jako má on sám… takže jsou napojeni přímo na něj :D Bran je totálně nevyužitý a není jediný důvod proto, aby byl NK, kdyby ho oživili, tak z něj bude leda pochodující zombík :D

29.8.2017 | 0:23:31
Thunderbird

#108 DeusVult: Máš link? Zní to rozhodně líp než ta fanfikce :D

29.8.2017 | 0:25:52
Argetlam Královrah

#138 SMASH!: Dejme tomu, že je to všechno Branův sen. Kde všichni bereme tu jistotu, že se probudí právě ve chvíli, kdy sen nějak skončí (ať už vítězstvím či porážkou té či oné strany). Co když by udělali záběr na armádu mrtvých a živých stojící proti sobě a pak se Bran probudí?

Ušetřili by tak spoustu peněz vynaložených na bitvu a reakce fanoušků by se bát nemuseli, protože jediné, co můžou fanoušci dělat je to, že se přestanou dívat, což jaksi nehrozí, když seriál skončí :D

29.8.2017 | 0:54:03
Keyer

#42 Kruppe1010: Tento scénář je 100% fanfikce…

Už tak týden-dva zpátky po netu koloval jiný uniklý scénář, který podle mě zněl dost pravděpodobně a řekla bych, že se i stane. A pokud jo, bude to bittersweet. A jo, jsem na sebe DOST naštvaná, že jsem to nevydržela a přečetla si to (a z tohohle důvodu tu k tomu už ani nic jiného nebudu psát, ať nespoileruju ostatním, když už jsem si to nejspíš sama pokazila).

Prostě kolem a kolem věřte, že ten údajný scénář, který tu na diskuzi koluje teď, to je fanfikce jak vyšitá :-)

Dobrou noc všem ;-)

29.8.2017 | 1:26:34
Trepy

#42 Kruppe1010: Největší sračka, co jsem kdy četl. I bez mozku bych napsal lepší konec.

29.8.2017 | 1:30:09
archetta

Mohl by mi někdo, prosím, vysvětlit, proč chce Noční král všechny vyvraždit a co z toho bude mít? Netrollím, vážně neznám jeho motivaci k nenávisti vůči lidem a už vůbec nevím, co chce pak (po případné výhře) dělat s miliony zombíků. Jen tak se procházet po Západozemí? A co až skončí zima a bude se muset se všema zase vrátit na sever?

#159 Argetlam Královrah #163 Rumek
29.8.2017 | 2:20:49
doxtan

#128 madcat: Darth Vader je Hora.

29.8.2017 | 2:22:21
Caligos

Konečně se ke konci seriálu dočkáme nějakého zvratu, pokud ho nějaký v§l nevyspoileruje. ;-)

29.8.2017 | 2:32:12
Argetlam Královrah

#156 archetta: Noční král nemluví. Ani v seriálu a v knihách (pokud vím) se zatím nevyskytl. A ani tam nemá své vlastní kapitoly. Takže nikdo neví, co Noční král chce. Můžeme jen předpokládat, že Děti lesa stvořili vraždící monstrum a doufali, že pobije lidi, ale to se nějak obrátilo pro nim a prostě chce zničit všechno.

To je ale nepravděpodobné. Noční král je dost inteligentní (dokáže vést armádu, ví, že drak zboří Zeď atd.) a v epizodě 7×06 měl připravené tři kopí, tzn. že očekával přílet draků a celé to byla past na Daenerys a Jona. Zároveň víme, že se nezaměřil na Drogona první, ale přesto se pokusil poté sejmout i Drogona. To může mít dvě příčiny:

  • chtěl, aby Jon unikl (otázka je proč), proto mu nechal volnou cestu (Drogona), ale když Jon na něj nenasedl, tak se pokusil Drogona zabít.
  • Viserion pro něj byl skutečně snažší cíl z nějakého důvodu (třeba i z toho důvodu, že Drogona by zasáhl do zad a mohl by trefit třeba Daenerys, Joraha, Tormunda a tím oštěp zpomalit a Drogona by nezabil).

Osobně se přikláním k první teorii, protože Jon Nočnímu králi neunikl poprvé, takže to prostě nemůže být náhoda. Také led nebyl moc zamrzlý (tzn. že ho předtím někdo asi rozbil) a Bílý chodci sami nijak nezkoušeli, jestli je nebo není zamrzlý (pracujeme s teorií, že led sotva zamrzl a mrtvoláci už tam šli, ale co když led byl zmrzlý už několik hodin/dní a čekalo se jen až přiletí Daenerys? To by vysvětlovalo i časovou osu) a to i přesto, jak jsme se mohli na konci dílu přesvědčit, jim voda nijak zvlášť nevadí, dokážou se ponořit a vytáhnout i draka. Řekl bych, že to celé byla past na Jona, která měla v ideálním případě skončit smrtí všech draků a Jonovým útěkem. Noční král ho z nějakého důvodu chce naživu, to už je jasné. Koneckonců s takovým atletickým výkonem ho mohl sejmout už v Hardhome, ne?

#161 Rumek
29.8.2017 | 2:46:01
NewOld

…a kam zmizel Gendry? ;-)

#162 Rumek #165 majkl44
29.8.2017 | 6:56:40
Rumek

#159 Argetlam Královrah: Nechci se pouštět do diskuze, jak dalece je NK inteligentní a jak dalece to vše byl jeho plán atd. atd. Jisté je, že to byl kdysi člověk (vycházím z toho, že to jen ten, kterému Děti lesa vrazili do hrudi dračí sklo) a tudíž inteligentní zcela jistě bude.

Jen k tomu ledu, teorie je to sice super, ale úplně mimo. Ve videu k epizodě tvůrci jednoznačně hovoří o tom, že hledali uvěřitelný důvod proč led popraskal a sami to vysvětlují tím, že na něj vstoupilo tisíce nemrtvých.

#201 Argetlam Královrah
29.8.2017 | 7:11:49
Rumek

#160 NewOld: Rozbíjí led, aby si mohl zase trošku zaveslovat. Dle mě musí být někde na severu, asi na zdi.

29.8.2017 | 7:13:37
Rumek

#156 archetta: Těžko říct. Byli stvořeni Dětmi z lesa, aby je ochránili před lidma. Takže už od samého počátku byli stvoření, aby zabíjeli lidi, takže vlastně naplňují to, kvůli čemu byli stvořeni. To, že se to Dětem lesa „trošku“ vymklo nemusím dodávat. Možná prostě více nepotřebujeme vědět, chtějí zabít všechno živé, takže reprezentují smrt jako takovou…

29.8.2017 | 7:21:10
majkl44

Třeba nakonec bude něco pravdy na této teorii :-Dhttps://www.edna.cz/…-nocni-kral/

#166 Rumek
29.8.2017 | 8:21:49
majkl44

#160 NewOld: Běžel zase maraton – tentokrát na Zimohrad, když drak zaútočil na Zeď

#167 shootx
29.8.2017 | 8:23:04
Rumek

#164 majkl44: Existuje ještě jeden „spoiler“, který hovoří o tom, že z Branna se stane nový NK na konci seriálu. Ta teorie co zmiňuješ už mi přijde moc složitá, netvrdím, že to nedává smysl, ale tak to prostě asi nebude. Vývoj bude mnohem přímočarejší a ne tak komplikovaný.

#168 majkl44
29.8.2017 | 8:42:21
shootx

#165 majkl44: Gendry Maratheon

29.8.2017 | 9:12:54
majkl44

#166 Rumek: K té teorii jsem ještě objevil jeden zajímavý obrázek https://9gag.com/gag/aVMxevn?…

#170 whatthafak
29.8.2017 | 9:15:01
majkl44

Nevylučuji, že to je fake.

29.8.2017 | 9:15:54
whatthafak

#168 majkl44: Uz to bylo nekolikrat zminovane, je to photoshop na strane Brandona. I v prvnim komentari je originalni fotka !!!

29.8.2017 | 9:30:53
Revoemag

Jon Snow = Aegon Targaryen = Azor Ahai a ten nakonec bude sám Světlonošem. Štít lidí už byl Jon u noční hlídky. Teď se stane i mečem. Až v bitvě zabijí Dany i s jejich dítětem, Aegon bolestí vzplane a zničí NK, čímž ukončí celou válku a poté odejde daleko na sever za zeď, kde dožije v osamění.

#172 SMASH!
29.8.2017 | 9:42:33
SMASH!

#171 Revoemag: Však není jisté kdy přes tu zeď prošli ne ? Mohl by být Azor Ahai syn Daenerys a Ageona ? :-)

#174 Revoemag
29.8.2017 | 9:57:08
SMASH!

To by ale asi museli čekat 20 let a Tormund vlastně vypadal stále ve formě :D

29.8.2017 | 9:59:23
Revoemag

#172 SMASH!: To bych neviděl, jako moc pravděpodobný. Zas tak dlouhá ta válka nebude. Leda by kojence dali do katapultu, jak chtěl Jamie u Tallyu :-D

#176 SMASH!
29.8.2017 | 10:01:14
tomas777

Může někdo vysvětlit, jak je možný že ten zombík, kterýho ukázali Cercei normálně žil bez blízkosti WW? V minulé epizodě po té, co John zabil WW, ostatní zombíci okamžitě chcípli.

#177 Rumek
29.8.2017 | 10:08:19
SMASH!

#174 Revoemag: asi máš recht :-)

29.8.2017 | 10:08:32
Rumek

#175 tomas777: Protože zrovna ten jeden nemrtvý, který přežil, nebyl oživen tím WW, kterého Jon zabil. Bavili se o tom ve stejné epizodě Jon s Jorahem. Mělo by to tedy „fungovat“ tak, že zabitím WW by měli chcípnout i nemrtví, které právě oživil ten konkrétní WW. Alespoň tak jsem to pochopil.

#188 tomas777
29.8.2017 | 10:18:24
BourneJason

Teď už je ovšem jasný, že WW musí být poraženi na dobro, ne jen vytlačeni, protože zeď je zničena. I vzhledem k tomu, že dlouhý léto značí dlouhou zimu, takže vytlačit je fakt nebude stačit. Jsem moc zvědavý, jak budou řešit mrtvoly, který za sebou určitě budou WW nechávat. Když třeba lidé prohrají bitvu, tak asi nestihnou mrtvé spálit a Night King je může v pohodě oživit a nahradit tak případné vlastní ztráty.

#180 Rumek
29.8.2017 | 10:21:54
Cristie

Dost často se probírá otázka vytažení draka z jezera. Nevíte někdo, zda se k tomu tvůrci seriálu někde vyjádřili? Docela by mě jejich názor zajímal.

#181 Stardos #183 Punisher bude trestať
29.8.2017 | 10:38:02
Rumek

#178 BourneJason: Nemusí.

29.8.2017 | 10:38:32
Stardos

#179 Cristie: Noční Král kromě toho, že je mistr v hodu oštěpem, tak je taky mistr potápění

29.8.2017 | 10:51:05
jirkammm

#3 jose8: elfové, Gandalf, Bilbo a Frodo odjedou pryč, to je dostatečně „bitter“

29.8.2017 | 10:52:15
Punisher bude trestať

#179 Cristie:

Potopil sa, a potom manipuloval s retazom.

redaktor
29.8.2017 | 10:54:36
reketrebn

Tormund?? jak mohl prezit ten pad zdi?? jste si jisty timhle infe

#186 Ananas #187 Rumek #191 FallenMaia
29.8.2017 | 10:54:44
rabauken

GoT skončí tak, jako real life. Invaze WW (migranti) zamoří celý svět. Pak, jak nebude už co zamořovat, povraždí se sami mezi sebou. Třeba Martin chce, abychom se spojili všichni proti WW…

29.8.2017 | 11:02:30
Ananas

#184 reketrebn: Neni si istý nikto, ale tak bol na tej časti Zdí ktorá nepadla.

29.8.2017 | 11:10:08
Rumek

#184 reketrebn: Thormund s Berickem přežili, to je zcela jasné. Takové dvě postavy by nenechali zemřít offscreen.

29.8.2017 | 11:43:43
tomas777

#177 Rumek: Vidím tam logické nesrovnalosti. Ale jak teda tento zombík vůbec původně vznikl (obživl)? Pokud ho oživil jinej WW, tak proč mohl žít celou dobu bez něj nebo pžítomnosti jiného WW než ho spálili v KL?

#192 FallenMaia #195 Tomi Lee Morpheus
29.8.2017 | 11:47:49
EmporioDrago

Mám rád to tajemství kolem NK, když už tady byl vzpomenut. Byl to jen no name zástupce lidí nebo třeba někdo konkrétní? Myšleno z nějakého rodu? Dětem lesa se to sice vymklo z rukou, ale i tak, dalo jen dračí sklo NK schopnost oživovat mrtvé pro svou armádu? Jak a proč dělá NK WW? Domnívím se, že to jsou Krasterovi chlapci. Jestli ano, jak k tomu došlo, že NK začal takhle tvořit si své klony? NK se stal NK před dlouhou dobou. Co tedy způsobilo, že se pozvedl, začal tvořit armádu a co byl ten podnět k výpravě ke zdi a směrem na jih? Zda to bylo spojeno s narozením draků jako jedinou možností, jak zničit zeď nebo co byla ta příčina? Určitě se mohl vydat mnohem dříve za předpokladu, že by k tomu nepotřeboval draka. Víc se mi ale líbila myšlenka rohu ke zničení zdi. Ale drak budiž. Má nějaké jiné úmysly než jen prostě vyhladit lidstvo? Možná je za tím vším větší myšlenka ve stylu posledních dnů Pompejí. Přišla pohroma na lidstvo za jejich chování. Zatím dobře, že je to vše zahaleno tajemstvím a budu jen rád, pokud bude někdy rozebrána (samozřejmě nějak rozumně) role NK. Ale vzhledem k pár dílům, si to užiju mnohem víc v knihách. I tak jsem zvědavý :-)

#198 Tomi Lee Morpheus #199 Kruppe1010
29.8.2017 | 12:29:01
Caroline

#2 mart910: ty vole, skoro jako Lost :-D

29.8.2017 | 12:36:39
FallenMaia

#184 reketrebn: Tormund aj s Berickom utekali na opačnú stranu, teda na tú ktorá nespadla. Zrútilo sa to celé odtiaľ ako to ten drak ničil až do mora. Veď to tam bolo aj pekne vidieť ako sa Tormund otočil a za ním sa to zrútilo aj s chlapmi čo utekali za ním. On zostal stáť vlastne na okraji ;) Inak teraz by ma zaujímalo ako zlezú dole keď padli všetky tie schody :D Budú musieť ísť po vrchu až k najbližšiemu hradu, čo bude asi dosť ďaleko.

#193 Revoemag
29.8.2017 | 12:46:02
FallenMaia

#188 tomas777: Neviem ale mne sa zdá že mŕtvi môžu existovať aj keď sú veľmi ďaleko od svojho stvoriteľa. To by bola blbosť, že by sa proste rozpadli, ak by odišli dosť ďaleko od WW ktorý ich prebudil. Ja som to pochopil tak, že keď niekto zabije nejakého WW tak padnú aj všetci mŕtvi ktorých prebudil. Bola náhoda že tam zrovna jeden zostal stáť. Toho prebudil iný WW.

#196 tomas777
29.8.2017 | 12:51:46
Revoemag

#191 FallenMaia: no jestli je zeď dlouhá nějakých 500 km dlouhá a má nějakých 19 hradů, tak to bude kolem 20– 30km k dalšímu hradu. Celkem kousek.

#194 FallenMaia
29.8.2017 | 12:53:17
FallenMaia

#193 Revoemag: Pozrel by som si tú cestu, mohlo by to byť zaujímavé ;)

29.8.2017 | 12:56:50
Tomi Lee Morpheus

#188 tomas777: zobiek žije dokedy žije ten ktorý ho oživil, definitívne zombieká dá dole len kontakt s Dračím sklom. Pravdepodobne dračie sklo bolo je presiaknuté mágiou života detí lesa, a tak všetko čo je nemrtvé(oživlé mágiou smrti) sa stane znova a navždy nemrtvé, aj keď boh vie či WW takto nemrtveho nedokáže znova obživiť, lebo inak by spopolnenie nebolo také populárne…

29.8.2017 | 12:57:52
tomas777

#192 FallenMaia: Takže to oživovací pouto mezi WW a zombíkama působí na stovky (tisíce) kilometrů?! Tak to mě přijde celkem silný kafe. :)

#231 DejvidHound
29.8.2017 | 13:06:57
Sepiak1

Na tak doufám, že to neskončí podle tohoto scenáře, připadá mi to dosti chudé a ošizené vzhledem k tomu jaký má seriál potenciál pro následující vývoj,.. ! http://www.desinerd.co.in/…leak-script/  !

29.8.2017 | 13:07:56
Tomi Lee Morpheus

#189 EmporioDrago: je možné, že to bol no name, alebo nejaký assasin, ktorý poloval na Deti Lesa, čo robil 1000rokov? Je možné, že bol uvaznený mocným kúzlom v nejakom lese daleko na sever, a bola to poistka proti ľudom, lebo to kúzlo o kúsok zosláblo, vždy keď zabili Dieťa Lesa, alebo vyťali ČASOSTROM, takže trvalo roky, kým ludia oslabili lovením a ničením lesou kúzlo natolko, že sa NK mohol vyslovodiť z väzenia/lesa.

moc NK, ale tiež nieje na maxime od začiatku, ale s každým novím zombie či WW jeho sila rastie, preto potreboval tie deti, preto lovil divokých, preto sa nikam neponáhlal, lebo jeho schopnosti boli slabé. Jeho motivácia je asi rovnaká od začiatku, je to zbrǎn na níčenie ludí, ktorý ničia prírodu.

NK Je v podstate TERMiNÁTOR, má len jednu úlohu, a nezaujimaho, či jeho tvorcovia ěste žijú, alebo nie. Má poslanie zničiť tých čo zničili jeho tvorcov.

Potom je možné, že STENA sama o sebe nieje prekážkou, ale je to len symbol, pretože pokiaľ by ludia neničili časostromi a deti lesa, tak by jeho moc bola ničotná, a stena skôr chránila ludí, aby nezablúdili ani omylom k NK, a tým by mu zvyšovali magickú moc.

#230 Rhea
29.8.2017 | 13:09:33
Kruppe1010

#189 EmporioDrago: Moc NK roste,je spojena se zimou,Logicky se nemohl vydat na jih,kde panuje leto.Cekal proste na zimu a dostatecne silnou armadu.V knize doufam zboura zed pomoci rohu,ktery by mohli skryvat deti lesa.Deti lesa jsou zniceny, Bran utika, Hodor drzi dvere,NK ziska roh,proto ani nijak usilovne nepronasleduje Brana.Tak by se mi to i libilo:-)Linka s drakem v serialu je proste pekne blbe vynuceny scenaristicky fail,aby tu zed proste nejak sundali dolu.

#203 EmporioDrago
29.8.2017 | 13:40:18
Punisher bude trestať

200

redaktor
29.8.2017 | 14:27:13
Argetlam Královrah

#161 Rumek: Dobře. Můžeme předpokládat, že tvůrci seriálu jsou maličko méně schopní než George R. R. Martin, ale co se stane v knize? Pád draka je zásadní zvrat a musí k tomu tedy dojít i v knize, není to nic, co by si prostě tvůrci vymysleli jen tak. V tomhle má určitě prsty Martin. A Martin časovou osu dodrží.

Takže co? Jak se Daenerys dostane tak rychle na sever a zároveň Jon přežije tak dlouho, než ona přiletí? Půjde s ním? To je nepravděpodobný, Tyrion, Jorah a další by jí to nedovolili, i samotný Jon by se jí to snažil vymluvit. Jedině, že by Daenerys na ně čekala ve Východní hlídce, ale proč? To je blbost. Na jihu je pořád Cersei a Euronovo loďstvo a ona se musí bránit.

Jediná přijatelná možnost potom je, že tohle se v knize stane dřív než Euron zničí loďstvo Ashy Greyjoy, ale i to je nepravděpodobné, protože to by Daenerys na Dračím kameni musela zůstat dlouho a v podstatě nic nedělat.

Potom by ještě mohlo dojít k tomu, že Jon odhalí svůj původ před tím než půjde za Zeď a třeba tam poletí právě na Viseryonovi, což se mi nezdá, protože Jonův drak bude určitě Rhaegal. Koneckonců už ta jména jim ty draky předurčují – Drogon (manžel Daenerys), Rhaegal (otec Jona), Viseryon (zlý sourozenec těch dvou – že by NK byl Targaryen?)

#205 Kruppe1010 #209 Evala
29.8.2017 | 14:35:09
Joobi

K tomu proč Jon má tmavé vlasy… nikde není dáno že by je musel mít bílé či stříbrné. Několik Targaryenů předním mělo tmavé vlasy, například Maekar (Otec Aemona) nebo Duncan Targaryen (Syn Aegona V.).

#204 Joobi
29.8.2017 | 14:48:28
EmporioDrago

#199 Kruppe1010: s tím létem rozumím. V Západozemí se roční období střídají jinak. Nebo spíše, i co si pamatuju podle názknaků knih, roční období se tam mění. Co ale přichází jednou za nějakou dobu, je nejspíš opravdu krutá zima jako třeba teď. Ale nevím, nebo si nepamatuju, jak je to dlouho, co byl stvořen NK a snad o krutých zimách mluvili někteří pamětnící na severu. Zima za zdí je v nějaké intenzitě stále. Někdy slabší bez sněhu, aby divocí mohli chovat zvířata a jindy i se sněhem. Ale divocí za zdí žili taky dlouhou dobu a v určitě velkých počtech. Přijde mi spíš, že NK čekal na nějakou událost. Napadnout ty tisíce divokých mohl už mnohem dříve pro svou armádu. Ale z děje víme, že divocí žili za zdí dlouhou dobu a až teď v knize/seriálu se seskupili pod Mancem a vydali se ke zdi, vlastně utíkali před NK. To by vyvracelo to, že NK budoval postupně armádu. Byl tam zvrat, kdy divocí se museli spojit a vzít zeď útokem, aby se zachránili před NK a mrtvými. Možná moje domněnka je, že se jeho vzestup a potřeba se dát do pohybu souvisí s nějako událostí (narození draků? nebo něco jiného?). Byl tam zvrat, ne kontinuum. A ano, ten roh by byl moc fajn :-) Třeba jsou moje myšlenky daleko od toho, jak to bylo. Uvidíme :-)

#216 Nikolperse
29.8.2017 | 14:52:18
Joobi

#202 Joobi: Maekar ne, byl to *Baelor Breakspear… Maekaruv starší bratr.

29.8.2017 | 14:53:48
Kruppe1010

#201 Argetlam Královrah: Pokud vim,tak Martin uz posledni 2 serie nespolupracuje se scenaristy.Drak padnout muze i v knize,ale doufam,ze ne timto zpusobem.Necekam,ze Martin bude opisovat.Spis vytvori neco mnohem lepsiho.Nevim,kdo by si s chuti precetl precetl prepis scenare v knize.Ja rozhodne ne…

#208 Tomi Lee Morpheus
29.8.2017 | 14:57:05
Hefoo

Ja mam od zaciatku oblubeneho Jona a Dany a par dalsich postav. Verim, ze ten uniknuty scenar je fake…verim, ze oni dvaja budu spolu vladnut resp. Jon bude mat server a Dany iron throne. Ostatne postavy neviem ako dopadnu. Podla mna Arya bude dolezita v nejakej suvislosti s Jonom a Dany. Mozno bude ich osobny bodyguad :)

29.8.2017 | 15:03:59
Márty IIB

To znám, jsem nemohl na youtube net… protože všude fotky,videa a názvy byly tak debilně že z toho byly spoilery snad všude#31 BarbaraFalldown: Proč ty pitomci si tu episodu nespracovávají aspoň za 3 dny po vydání! néé vždy se najde trotl co zveřejní vše hned jak to skoukne v aj a já než to uvidím s titulkami tak kvůli těmhle ***** vím skoro celý děj před tím než se začnu dívat na episodu

29.8.2017 | 15:11:03
Tomi Lee Morpheus

#205 Kruppe1010: drak nepadol len skrz ZEĎ, ale je to dvoležitá zbraň, aby sa sili NK vs LIDI VYROVNALA, predsa len 3 draci vs 0, je dosť fail pre NK, ale 2 vs 1 nám dáva možnosť vidieť vzdušný súboj drakov!!!

29.8.2017 | 15:41:12
Evala

#201 Argetlam Královrah: A on Martin potvrdil, že Jon bude žít? Protože v poslední scéně v knize přeci umírá. Já vím, že je to v podstatě stěžrjní postava, ale Martin by nás klidně mohl vypéct a hodně toho, co Jon udělal v knize udělá Stanis a zbytek se prostě nestane…

#211 FValek
29.8.2017 | 17:40:37
laudav

Do 8.série patrí aj YARA, ktorú bude zachranovať THEON.

29.8.2017 | 18:50:09
FValek

#209 Evala: Navíc v knize máme možná pravého Aegona VI. :D

#212 jose8
30.8.2017 | 1:30:41
jose8

#211 FValek: Jsem zvědavej, jak to s nim dopadne. Přeci jen, když ho vynechaly v seriálu, tak je dost možný, že i v knize nebude tak důležitej.

30.8.2017 | 2:38:14
Morlogen

Na konci 8. série se zavře kniha s nápisem A zde cesta končí, od Samwell Turly. :D

30.8.2017 | 3:45:43
Foxie:-)

Myslíte, že Tormund prežil?

#215 Nikolperse
30.8.2017 | 8:54:19
Nikolperse

#214 Foxie:-): Zrejme áno. Vypadalo to ako keby Tormund, Berick a pár ďalších stihli prebehnúť do bezpečnejších častí múru. Tadiaľ môžu prejsť na najbližší hrad a cez ten zísť dolu.

30.8.2017 | 9:25:59
Nikolperse

#203 EmporioDrago: Možno v ôsmej sérii vysvetlia prečo sa NK vydal na juh teraz a nie pred 2000 – 4000 alebo 6000 rokmi. Mohol sa hocikedy vydať, veď takých úplne krutých zím muselo by viacero a nie raz za 8000 rokmi. Vyrazil už skôr ako sa narodili draky, divoký sa zoskupovali už 20 rokov, Kraster mu dával svojich synov tiež niekoľko desiatok rokov. Muselo dôjsť iba k nejakej vážnej udalosti, kvôli ktorej sa neodvážil vyraziť skôr.

#217 EmporioDrago
30.8.2017 | 9:39:45
EmporioDrago

#216 Nikolperse: asi tak. To vše kolem něj i ta případná událost, co spustila jeho pohyb, to je to, co mě nejspíš zajímá v poslední sérii nejvíc. Už rozhodně ne, kdo z lidí uspěje/přežije atd. Ale NK a jeho důvod, což je zatím stále zahaleno mlhou a domněnkama. Snad za tím něco bude, než jen nic neříkající vyhlazení lidí :-)

#218 Nikolperse
30.8.2017 | 10:38:03
Nikolperse

#217 EmporioDrago: Osobne si myslím, že za tým bude zoslabnutie nejakého kúzla, skončenie/porušenie dohôd, ktoré boli pred 8000 rokmi ustanovené, alebo ho iba niekto parádne naštval.

#219 W4S3K
30.8.2017 | 11:08:39
W4S3K

#218 Nikolperse: Tohle bylo v knihách tušim vysvětleno tak, že magie je hodně provázána a že probudila narozením draků. I v tý věží, jak unesli draky o tom mluví..

#220 Nikolperse #222 shootx
30.8.2017 | 11:14:11
Nikolperse

#219 W4S3K: To áno, ale ako sme si mohli všimnúť tak NK nešiel na juh po narodení drakov, ale už dávno predtým. Veď prvá scéna a aj prvá kapitola v knihe sa týkajú WW a je to dejovo celé mesiace pred narodením drakov.

30.8.2017 | 11:35:28
sportat

No mě napadá, že WW a NK se probudili v momentě jak se narodil AA (V seriálu to bude Jon). Navíc by to časově odpovídat mohlo..

30.8.2017 | 12:24:38
shootx

#219 W4S3K: Dragonborn\dra­korozeny je tam podobnost se skyrimem i dalšími hry.Jon musí navštívit Sedovouse aby si pokecal s Drogonem

30.8.2017 | 14:49:12
vetrak

Podělím se také se svým názorem: Nevím, jestli už to tu nezaznělo, ale dle mého názoru je jediná možnost jak porazit NK, že Gendry (nevím proč by ho – zručného kováře po tolika dílech vytáhli) na zimohradě vyková kopí z dračího skla (tam si ho všimne Sansa). Jon osedlá draka po tom co mu sdělí na zimohradě Bran se Samem, že je Targaryen. No a když už to bude vypadat beznadějně, tak Jon zasáhne NK tím kopím… pak už se bude řešit jen cersei.

30.8.2017 | 15:52:23
Zdechlinka

Myslíte si, že si ten pošuk Euron stále o Cersei myslí, že je nejkrásnější žena, když viděl matku draků? :D Jako není to šereda, ale prostě vedle ní, vypadá jako šílená stařena, jejíž období krásy je už dávno pryč a ještě se k tomu pořád tváří jako by měla hodně bolestivé hemeroidy. :D

#226 EmporioDrago #227 Evala
30.8.2017 | 16:26:01
Zdechlinka

Já být Euron, tak asi hodně rychle měním stranu. :D

30.8.2017 | 16:27:36
EmporioDrago

#224 Zdechlinka: ty krátké vlasy dělají hodně. Za mě Lena hezčí ženská než herečka D. Možná se tváří Cersei jako kdyby měla hemeroidy, jak říkáš, ale D zase někdy hledí vyvaleně až jako by neuměla počítat do 5ti. Jo, je to hezká ženská, ale já v kůži Eurona bych rozhodně nepřesedlal. Když vezmu celou ságu od A do Z, tak Cersei u mě vede jako nejhezčí ženská (malíčkovi zaměstnankyně si nepamatuju, ale taky byly fajn). Jen kdyby ji ty mrchy jeptišky neostříhaly grrrrrr Nebo kdyby ji nechaly dorůst vlasy, času na to bylo dost. Cersei je žena, Daenerys je prostě v seriálu mladé kuře :-)

#229 Zdechlinka #232 Rhea
30.8.2017 | 17:04:56
Evala

#224 Zdechlinka: Jo, to jsem si taky říkala. Euron Cersei určitě chtěl hlavně lichotit, ale asi mu imponuje „silná žena“. Cersei je bezohledná, takže svým způsobem tuhle definici splňuje, ale Dany poslouchá největší armáda (tedy největší armáda živáků) a taky draci. Navíc ano, je mladší a krásnější. Možná Euron skutečně připluje zpátky se Zlatým společenstvem, ale místo Cersei je přiveze Danny s nabídkou k sňatku. A s výhrůžkou, že pokud nebude souhlasit, přeci jen s nimi půjde za Cersei.

#229 Zdechlinka
30.8.2017 | 17:13:33
MyNick

Prosím je vubec možne aby na internet nějakym zbusobem unikl scenař k jakekoli serii got protože ja si myslim že je to nemožne a stalo se to vubec někdy děkuji za včasnou odpověd omlouvam se za pravopis snad mě vaše odpovědi uklidí

30.8.2017 | 17:31:13
Zdechlinka

#226 EmporioDrago: U mě to bude asi tím, že tu Cersei nemám ráda, ale jako Lena je pěkná ženská. A jak říkáš, myslím si taky, že bylo dost času na to aby jí ty vlasy dorostly. Tohle mě právě trochu sere, už to musí být pěkně dlouhá doba, kdy jí ty vlasy ostříhali, takže by měla mít ty vlasy mnohem delší. A možná se scénáristi rozhodli jí to tak nechat, protože s těmi krátkými vlasy vypadá mnohem víc nesympaticky a víc vynikne ta její povaha, než když měla tu svojí bujnou hřívu.
#227 Evala: Hmmm to by bylo zajímavé a když by první přijel za Danny tak by ho mohl rovnou vyzvat Theon a zapíchnout ho :D

30.8.2017 | 17:35:32
Rhea

#198 Tomi Lee Morpheus: To je velmi zajimava teorie :-), libi se mi.

30.8.2017 | 18:35:48
DejvidHound

#196 tomas777: Hm keby tak toho WW co ozivil toho zajateho zombika trafil slak a on by im v tej bednicke zdochol.

30.8.2017 | 19:32:58
Rhea

#226 EmporioDrago: Mne taky prijde, ze je hezci, ale tohle nikdo nerozsoudi, protoze esteticke citeni proste neni exaktni vec, v niz je jedina pravda :-).

30.8.2017 | 19:40:56
jess20

mam 2 otazky. Doufam ze nejaka dobra duše odpoví :-) ma smysl čist knizky? dozvim se v nich vice? a druha prelozi tu nekdo aspon v kostce ten unikly fake nefake scenar?

#235 LordStark #239 EmporioDrago
30.8.2017 | 21:30:31
Tristan22

Úprimne, Cersei nikto nenaučil čo znamená vernosť/náklonnosť, takže mám taký pocit, že Golden Company do Westerosu dorazí, ale v nej spolu aj s Daario Naharisom.. a skrz to sa v konečnom dôsledku aj oni otočia proti nej :D ahh, ten pohľad, keď zistí, že Dany najskôr privezie len posily:))

#236 LordStark
30.8.2017 | 21:36:03
LordStark

#233 jess20: Knížky jsou výborný,mám všechny díly v pevné vazbě, jsem ve čtvrtce střetu králů,nemám čas to číst, ale vše je samozřejmě více detailně propracované, seriál je výborný, ale kniha je kniha, i když teď mě štve že se budu muset pročíst až k Dragonpit :D Což se mi asi nebude chtít,uniklý scénář jsem četl a nepovím,nebylo tam vše,zakončení celé GofT. Nekaž si radost :)

30.8.2017 | 22:46:04
LordStark

#234 Tristan22: Druzí synové jsou součástí Zlaté Společnosti ?, ale ve svobodných zemích vědí že Dahario Naharis se připojil k Danerys ?

#237 shootx
30.8.2017 | 22:50:28
shootx

#236 LordStark: Dhario se každopádně objeví v příští sezóně a už se i ví proč

#238 EmporioDrago
31.8.2017 | 8:59:02
EmporioDrago

#237 shootx: já teda sám za sebe nevím proč a spíš se nechám překvapit, než to někde vyhledávat :-) Ale když se zamyslím, byly naplněny všechny zrady D? Třeba ta zrada z lásky? Daario k ní měl vztah. Nevím, jestli přímo láska, ale snad i ano. Aspoň byl celkem špatný, že ho nechala v tam, kde zůstal. Předtím D měla sice manžela, ale z rozumu a Daario se s tím nějak srovnal, když měl stále přístup k D. Teď ovšem naše malá D propadla lásce k Jonovi a navíc ještě Targaryeonovi (i když o tom nevědí), takže kdyby se objevil Daario, určitě už by neměl přístup do postele k D. Nemohlo by to nakonec Daaria obrátit ke zradě z lásky? A nakonec, pokud by se stalo, že on bude ve Zlatém společenstvím a třeba je povede, že by se neobrátil proti ní a J z pomsty?

#240 shootx
31.8.2017 | 10:03:25
EmporioDrago

#233 jess20: za mě jednoznačně ANO. Knihy posloužili jako předloha pro seriál a první série byly pod dohledem GRRM a věrně kopírovaly knihu i některýma dialogama. A díky tomu byl seriál unikátní. Knihy jsou podle mě mistrovské dílo. S detailně vytvořeným světem, politikou, intrikama, vztahy, historií a reáliemi. Pro mě top. Pak ten seriál ztratil předlohu, měli jen kostru. A dle mého názoru je znát viditelná změna seriálu a pro mě to spadlo do průměru žánru. Bez urážky. Knihy jsou dlouhé, některé klidnější, některé akčnější, ale tak je to v pořádku. Jsou tam dlouhé pasáže díky kterým si člověk na chvíli odpočine a načerpá vše kolem. Vztahy tam jsou do detailu, většina zákoutí Westeros tam jsou zmíněná. Třeba i ostrovy Sisters, nebo popis obyvatel Skagos nebo jak se ty ostrovy na severu jmenují. Je to moc zajímavé. Nenajdeš tam nějaké nesmyslné hrdinské činy neporazitelného hrdiny. Nesmyslné činy tam jsou samozřejmě, ale dřív nebo pozděj se to proti osobě obrátí. Chyba se trestá. Knihy mají hloubku, detaily, zážitek ze čtení, že čteš dál a dál. Jsou tam zvraty a šoky. Vždy říkám, že knihy jsou lepší než filmy/seriály.

I když jsi viděla první seriál a nečetla knihy, rozhodně to stojí za to. Vyzní to jinak a řekl bych lépe. A navíc, budou ještě dvě knihy a ty se budou lišit od seriálu více. Plus nakonec, je tam mnohem více postav. Přirozeně, napsat jednoduší než zfilmovat. O to je ten svět ale víc barevný a různorodý…a může se více umírat :-) Nějak z knížek mi i víc vyznívá, že hůře můžeš vynášet soudy, kdo je dobrý a kdo ne. Kdo je ten klaďas a kdo záporák. Každá postava má víc osobností. Ty dobré i ty špatné.

31.8.2017 | 10:13:08
shootx

#238 EmporioDrago: V nejhorším případě by dopadl jako Jorah neopetovana láska ale povahu má ze si dělá co chce takže je to otevřený může to tak dopadnout že je povede a nakonec to stejně může udělat jen aby se dostal blíž k Cersei…

31.8.2017 | 11:40:26
qark

"Na konci celého seriálu se prý máme dočkat velkého zvratu, " ČURACI ZKURVENY PRESTANTE SPOILEROVAT ZKURVYSYNI VYJEBANY !!!

1.9.2017 | 22:46:17
qark

SNAD TO TAM VŠECHNO NIGHT KING VYHLADI A BUDE KLID :-)

1.9.2017 | 22:46:31
Skylar

#15 BourneJason: normálne si predstavujem, ako dav fanúšikov s horiacimi pochodňami útočí na kancelárie HBO…tá scéna by pokojne mohla byť záverečnou scénou seriálu, určite by bola epickejšia, než kdejaká bitka priamo v ňom. :-D :-D :-D

25.9.2017 | 18:29:39
FilipFilip

Já si myslím, že to ukončí politicky korektně. Trump porazí Kim čon una a Zeman se ujme vlády

5.10.2017 | 18:26:39
Zelena

#26 Stardos: Kdyby Sansa těhotná byla, tak už o tom dávno ví. Nějvětší blbost a kec že by Sansa těhotná byla .

28.10.2017 | 22:01:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama