Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Herec Kit Harington se těší, až fanoušci zjistí, že o osudu své postavy říká pravdu
Herec Kit Harington, který v seriálu hraje Jona Sněha, se objevil v talk-show Jonathana Rosse, kde se zmínil o smrti své postavy a o tom, že se těší, až to fanoušci uvidí a zjistí, že měl po celou dobu o osudu své postavy pravdu.
A jaká je ta pravda? Ta, že je Jon Sníh mrtvý. To ale všichni tak nějak víme, je to spíše hra se slovy, která pokračuje už několik měsíců. Momentálně je Jon mrtvý, ale jak víme, ve Hře o trůny může být postava oživena. Z trailerů prozatím víme, že uvidíme alespoň Jonovo mrtvé tělo, ale z Kitova čerstvého vyjádření tak nějak vyplývá, že se ho musíme dočkat ještě ve více scénách.
Chvíli jsem tam byl, asi měsíc nebo dva. Ta informace se všude po světě trochu roznesla, ale hrál jsem tam mrtvolu. Nepovím vám, kolik epizod tam budu ležet mrtvý, ale je to dost na to, že jsem byl venku takovou chvíli. Bude to tak uspokojující, až to uvidíte a zjistíte, že jsem po celou dobu říkal pravdu.
Dva měsíce hraní mrtvoly? To se může zdát poněkud příliš, ale nechme se překvapit, snad to už brzy zjistíme. Co si o tom myslíte? V kolika epizodách uvidíme pouze Jonovo mrtvé tělo?
Zdroj: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Clive Russell
7.12.1945 | 7.12.2024 -
Kristofer Hivju
7.12.1978 | 7.12.2024 -
Ralph Ineson
15.12.1969 | 15.12.2024 -
Paul Kaye
15.12.1965 | 15.12.2024 -
Yuri Kolokolnikov
15.12.1980 | 15.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /69
I tak, jak jse psáno hra se slovy, Jon Sníh je mrtvý, ale to neznamená, že že nebude oživen. Například z něj může být Jon Stark, ale dokud to neuvidíme, tak hodně lidí nebude mít jistotu různých faktů a tvrzení. Osobně nevím, za kým jiným by divocí šli.
#2 RimmerCZ#1 Mixam: Oživení z něj nedělá Starka. Bude z něj opět Jon Snow, který byl chvíli mrtvý a už není. Legitimizaci odmítl, král Stannis je mrtvý, král Tommen mu nakašle a další králové zatím nejsou na dosah. Ale časem třeba z něj Stark bude… :)
#4 Winter #7 EngeneerJen se bojím, že nakonec v tom žádná bouda nebude a Jon bude mrtvý definitivně. :(
#2 RimmerCZ: Jon Snow,Stark,Targeryen or Whatever.Mell ho vzkřísí a pak mu ukáže své „ohnivé kouzla“ které má pod róbou :) a vysvětlí mu že vidiny které měla byli o něm a ne o Stanisovy.Proč by jinak divocí šli proti Boltnovým a kdo by je vedl.Davos mi na to nesedí a Tormund samotný,prozatím nemá důvod něco proti nim podnikat.Show za chvíli začne,takže ještě se tu můžeme těch 20+dní dohadovat,promýšlet teorie jak to bude. :)
#46 Stráťatak to ,,mrtvy,, muze taky znamenat neco jako chodici mrtvola.. :-)
Smrtí pouze ukončí slib noční hlídce. Když ožije. Nebude vázán žádnou přísahou.
#8 Bamblebee #46 Stráťa#2 RimmerCZ: Předtím, než Robb zemřel měl v plánu Jona legitimizovat a udělat z něj dědice Winterellu. Takže pokud stihl napsat dekret a nějak se najde, může se z něj stát Jon Stark.
#10 rockysiburger #13 Eddard1 #14 Eddard1 #30 RimmerCZ#6 rockysiburger: toto ma doteraz nenapadlo :D veľmi dobrá úvaha … tak či tak môj názor je, že George s Jonom má ešte plány a nemyslím, že ho nechá umrieť, lebo ak je teória o tom, že je Targeryen pravdivá je v podstate právoplatním nástupcom na Železný trón…
strašně mě sere jak se to pořád omílá, jo je mrtvej tečka (a jo bude oživenej TEČKA) so fcking obvious
#7 Engeneer: Nejsem si jistý že to v seriále bylo. Už si to nepamatuju. A další věc …jak v seriálovém podání zmizel Velký Jon Umber ? Protože by ho mohl mít on.
#31 Snoopy dog #32 niennorMusel zomrieť The Wall už dlho nevydrží!
Kéž by zůstal mrtvý, v knížce mě extrémně nudil a v seriálu až na Hardhome taky. Kit Harington je ale jinak skvělej herec, mě nebaví ta postava.
#7 Engeneer: Jo ale to bylo v knize. Seriál tohle neřešil
#7 Engeneer: Jo a taky jen za předpokladu, že sám(Robb) nebude mít(syna) tak potom se měl stát jeho nástupcem.
#15 Engeneer#14 Eddard1: Tak, ale Robb syna neměl a minulost se dá vždycky dohnat flashbacky :-)
#21 Eddard1Už nějakou dobu víme, že tohle není poslední sezona, takže klidně se může objevit v pvním díle jako mrtvola a potom celou sérii už nic. A lidi budou říkat: „hele on měl pravdu“ a potom se objeví oživený v 7. sérii.
#17 Angi#16 svina: Taky mě to napadlo. Vzhledem k roztahanosti děje se to klidně může stát. Třeba Tyrionův soud se taky táhl celou sérii a to vypadalo po prvním díle, že v tom dalším ho popraví. Pokud by si oživení nechali na poslední díl šesté série, překvapený bych nebyl.
#18 d2021998 #20 Engeneer#17 Angi: máš pravdu.. to není špatná úvaha každopádně mě Jon bavil a doufám, že ho jen tak nezavrhnou
Ježiši, jestli bude celou sérii na prkně aby nás to drásalo, tak to bude dost.. ehm.. však víte :)
#17 Angi: No pokud se budou držet knížky, měli by ho oživit co nejdřív, LS plavala v řece tuším tři dny a už to moc nedopadlo:D
#15 Engeneer: to jo, ale je otázka jestli být jen Jon Stark není málo, když víme kým by mohl být
#22 Engeneer#21 Eddard1:
Narážíš na R+L? To ještě záleží, jestli se vzali. Pokud ne, tak jen vymění Snow za Waters :D
“ I pray for a glimpse of Azor Ahai, and R'hllor shows me only Snow. ”
A Dance with Dragons, Chapter 31, Melisandre I.
#33 MovegoSouhlas. Ale padli tady že- Jon a Targaryen … whát ? Jak ste na to došli ?
(Když Davos stroskotal, když presvedčoval lordy, aby sa dali na Stannisovu stranu, u Manderlyho myslím, tak tam padlo neco také. že tam kedysi též stroskotal Ned a tam mu nejaká týpčica pomohla- a tej podlehel -s ní mněl mít toho „bastarda“- Jona)I Kdzyž by to nebyla pravda, tak by mně zajímalo jak ste došli na tý Targaryenský kořeny :D
#25 A_V#24 Louise: To je jedna z nejznámějších teorií v GOT: R+L= Jon není syn Neda, ale Lyanny Stark. A Ned ho vydával za svého, aby ho ochránil. Takže podle téhle teorie může být buď Jon Targaryen, nebo Jon Waters podle toho jestli se Lyanna a Rhaegar vzali.
#26 Louise#25 A_V: Našla sem to. Hmm to by bylo hustý. Bohužel už by tam si nebyl nikdo kdo by to dokázal potvrdit. (Ale myslím si že šanci má víc Aegon jak Jon :D Vždyť už jede se svým Zlatým společenstvem. Dúfam, že ho dají i do seriálu :) )
#27 Engeneer#26 Louise: Na 90% nedají, to by pak nemělo smysl, že Šedý lupus hodili na Mormonta. Navíc jak se objevil v knize, to vůbec není Martinův styl. Jak teď čtu znovu knihy, všechny velké události nám odhalí už stovky stran předem, jen si jich nejdřív nevšimneme. Aegon se objevil z čista jasna, tak je určitě jen falešná stopa, abychom byli šokování, až odhalí, kdo je třetí dračí hlava:-)
#33 MovegoJá si myslím, že se vtělí do Ducha a bude tam běhat jako vlk ;)
Mě osobně přijde, že epizoda Hardhome byla až moc klíčová pro Jona, aby ho vyměnili za někoho jiného. Tipoval bych jeho oživení na konec 6. série.
#7 Engeneer: No v tom případě už z něj Jon Stark je (jen to skoro nikdo neví) a jeho oživení je pro to irelevantní. V tom připadě by bylo zásadní doložit ten dekret či najít lidi, kteří byli světky jeho sepsání. Myslím, že tady bude hrát roli Stráž u Šedé vody, protože tam se vypravil Galbart Glover a mladá Mormontová, kteří tomu byli přítomni a možná ten dekret i mají. Role případného oživení je tak pouze ve vyvázání ze slibu Noční hlídce.
#10 rockysiburger: Myslím že ho bud zabily Na Rudé svatbě nebo ho taky zajaly
#32 niennor#31 Snoopy dog: #10 rockysiburger: V knihe ho zajali na svatbe, ale ušiel a jeho syn v Dvojčatách zomrel. V šiestej sérii obsadili jeho syna, Malého Jona. Z toho, čo som čítala vychádza predpoklad, že ich role prehodia a seriálový tatko umrel počas RW a krpec ušiel/nebol tam vôbec.
#27 Engeneer: Počkej a kdo je podle tebe ta druhá dračí hlava? Taky si myslím že Aegona do seriálu nedají a v knížce podle mě zemře ale nevim no nechám se překvapit.
#34 Engeneer#23 iGoTthis: Joo no to je dost velká nápověda, fandím Melisandře! :D
#33 Movego:
Jon :-)
ja si myslim ze ho Mel ressurectne, ale ziadny Jon Startk ani Targaryen z neho nebude. Jediny kto bude vediet povod bude Bran cez flashback, naco inac by tam davali Tower of Joy ? nemyslim si ze len preto aby tam bol nejaky ten fight
#36 Engeneer#35 Sammet: Tak nemusí to být flashback skrz Brana, třeba se na scéně objeví Howland Reed a začne vyprávět, co se tam stalo:-)
Zdravím… na zahraničním webu jsem četl, že se G.R.R.Martin vyjádřil k tomu, že ten kdo byl ubodán na Castle Black byl Jonův dvojník, kterému Jon při odplutí z tvrdodomova zaplatil, aby mohl tajně přeplout moře za Daenerys pro pomoc… nevím jestli si nedělal prdel. :D Ale v GoT je všechno možné. :D Když se podíváte na scénu jak loď odplouvá z tvrdodomova, tak můžete na zádi vidět nějakého borce v kápi. No nevím, zdá se mi to přitažené za vlasy. :D
#38 Engeneer #50 Bhall#37 pekario: a neobjevilo se to tam v pátek?:D
#40 pekariopočkat :D je to možné :D nějak jsem apríl neřešil, takže je možné, že mě to zmátlo :D zkusím to najít a jestli to tam nebude tak to bude asi apríl :( :D
#38 Engeneer: http://intvseries.com/…tely-alive/2 no nevím :D datum tam není, ale myslím, že jsem to četl ve čtvrtek :D no i tak, asi jsem naletěl :/ :D
Vsak nemusej hledat lejstro od Roba. Treba ma dekret DAvos, kde Jona legitimizoval Stannis.
#42 Engeneer#41 badyvlasim: Jenže Stannis ho nelegitimizoval, protože Jon jeho nabídku odmítl.
já jsem asi úplně mimo, ale proč řešíte dekret od Krále, který nikdy neusedl na železný trůn. To by mohl kdokoliv říct, že je král, napsat dekret a tím legitiizovat nějakého bastarda???? Doufám, že ne. A tím i předpokládám, že dekrety od Roba či Stannise jsou nyní naprosto passé i kdyby nakrásno byly. … nebo se pletu?
#44 Ann Taylor #45 Engeneer#43 Sheela: No podle práva jo, ale fakticky… to byl kdo, Varys nebo Tyrion, kdo někomu udělil lekci, že moc je tam, kde lidé věří, že je?
#43 Sheela: Samozřejmě, že oficiálně je železný trůn neuzná, ale na území, které ten král ovládá platí. Pokud král severu napíše, že jeho dědicem je Jon, myslíš, že se Seveřané postaví na stranu železného trůnu? A ano, králem se může vyhlásit kdokoliv, mnozí už to udělali, ale pak musí počítat s následky:-)
#46 Stráťa#4 Winter: Pokud to jsou v traileru Boltoni vs Divocí tak to pořád nemusí znamenat že útočí divocí. Boltoni mohli vyrazit na pomoc noční hlídce atd. Těch možností je hodně.
#6 rockysiburger: S tou přísahou noční hlídce to není tak jednoduchý:
Night gathers, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls. I am the fire that burns against the cold, the light that brings the dawn, the horn that wakes the sleepers, the shield that guards the realms of men. I pledge my life and honor to the Night's Watch, for this night and all the nights to come.
Sice v první části slibují že jejich stráž neskončí do jejich smrti ale poslední verše smrt neřeší – svůj život a čest věnují noční hlídce na všechny noci co přijdou… Pokud ho cokoliv oživí tak jeho život podle mě pořád patří noční hlídce.
#45 Engeneer: Severský rody jsou vyčerpaný, i kdyby chtěli tak nemají na to aby cokoliv prosadily…
#47 Engeneer #51 Winniie #61 mia28#46 Stráťa: To byl jenom příklad, pokud by třeba povstalo Dorne a Doran se jmenoval králem a vydal by dekret, že každý obyvatel může beztrestně zabíjet obyvatele Roviny, dokud by tam nenapochodovala armáda železného trůnu a nesrovnala ho do latě, Dornové by je mohli zabíjet a poté vždy najít bezpečného útočiště v Dorne, atd…
Ach jo. Nemám ho rád v knihách, protože jeho kapitoly mě silně nudily a v seriálu ho nemám rád ještě víc, protože ten herec je mi nesympatický. Kdyby zůstal mrtvý, vůbec bych se nezlobil.
#49 Movego#48 JeremyFall: Můj člověk :D
#37 pekario: To byl troll. Reakce na neustálé dotazy fanoušků na Jona. Tak George prostě vypustil takovou blbost aby ještě dál rozvířil spekulace a zmátl lidi.
#46 Stráťa: No jo, ale při pohřbu (spálení) přece vždycky prohlašují „And now his watch is ended“ – to by mohlo být ono pomyslné zbavení se služby u hlídky.
jednu vec som sa naucil pri sledovani GoT ze nikdy nic nieje tak ako by sme chceli a ze hlavne postavy zomieraju ako muchy.. je tam john lezi mrtvy a pri nom jeho mec ktory bere do ruky stenisov pobocnik(cibulovi ritier) vsetci by ste chceli johna ziveho ak by sa dej odohraval podla vas tak by tam nebolo nic co by nas prekpvapilo a nebolo by to zaujimave takze to spravia tak co nikto z vas necaka… ukazky kde je john zivi je aj ned stark takze to bude zobrazenie minulosti a co sa tyka johna si myslim ze john zomrie nikto ho nespali a stane sa z neho chodec a to viac zamiesa karty kedze bude muset proti nemu bojovat aj bren
#53 Zmiaz#52 GameBlaer: Pletes se… kdyby se dej odehraval podle nas, tak by te nic neprekvapilo a nebylo by nic zajimave? Oprav me jestli se pletu, ale kniha Tanec s draky byla vydana v roce 2012. Takze ctenari maji uz par let cas, vymyslet ruzne teorie a scenare na to, jak ze to bude dal s Jonem pokracova… protoze v knize ubodani lorda Sneha byl vcelku velky zvrat. Pokud by nebyla tolika rocni casova mezera a v serialu by se konalo napriklad jeho vzkriseni a vyplnili by se ruzne teorie, ktere jsou jiz tak provarene, ze je vetsina bere jako samozrejmost, pak by to prekvapilo i tebe !!! Za to, ze serial dohnal knihy nemuzou fanousci, co meli az moc casu o pokracovani premyslet…
Já si zase myslím, že autor měl do teď vymyšlený velký prd. Čekal jen na super teorii a tu pak použil. Všichni budou šťastni autoru, že to tak pěkně napsal bez dřiny a čtenáři, že na to to přišli a dopadlo to jak chtěli. Prostě vlk( Martin) se nažral a koza(fanoušcci) zůstali celý:D
#55 Movego#54 NewPerson: No nevim.. :D ja si myslim že už od začátku co napsal první díl, má vymyšleno jak to dopadne a ty roky vymýšlí jen to jak se k tomu ty hlavní postavy dostanou. Jenže jelikož to píše už poměrně dlouho, tak už určitě nějaký fanoušek jeho teorii objevil takže nevim co si s tím počne… viz R+J= Jon to měl podle mě v plánu od začátku ale nemyslím si že to použije.
#56 Rajce06#55 Movego: Co vím, tak Martin už diskuze fanoušků nečte, protože se bojí, že ho to ovlivní. Vím, že říkal, že narazil na teorie, které byly správné a měl sto chutí to změnit, ale neudělá to, protože to by byl podvod. Že tam v podstatě dává náznaky dlouho a kdyby to tak nebylo, ty knihy by nefungovaly.
No když by měl Jenda Sníh umřít, tak za kým by šli divocí ? A navíc proč by Wun Wun vykopával dveře k Noční Hlídce? A k čemu by pak v seriálu i v knize byl Davos a hlavně Melisandra? :D
#58 AviaRa#57 Kal Elll: Davos má v knize na starosti daleko jiné věci…
#59 Movego#58 AviaRa: No právě, v knize je Davos mnohem zajímavější a Melisandra mě v knížce baví taky mnohem víc. Jona ale stejně tak či tak oživí, v knížce říkala že u zdi je o hodně mocnější a to co se jí povedlo s Mancem to byl luxus :D Hele ještě mám dotaz, kde všichni četli tu Tower of Joy? v knížce to nebylo (možná jen zmínka).
#60 Sammet#59 Movego: Bolo to trosku v prvej knihe, ale Bran vo vizii uvidi ovela viac, podla mna je to jedina vizia ktora moze potvrdit teoriu R+L=J. co bude aj v nasledejucej serii
#46 Stráťa: Je otázka, kolik mrtvých a pak zase oživených černých vran historie GoT zná :) tudíž bych nesouhlasila s tím, že když ho M. oživí, tak bude muset sloužit dál. Sloužil do své smrti podle slibu a po smrti obvykle nic jiného nenásleduje, takže ta smrt ho služby zbaví a basta. To by asi musel složit přísahu znovu.. Navíc je to celé takové sporné, vzhledem k tomu, že John už přísahu minimálně v jednom případě porušil (Ygritte), takže se nabízí další otázka a to jak velkou „moc“ vlastně ta přísaha má, když ji někdo poruší a pak se prakticky beztrestně může vrátit k Night Watch… Tak proč by ji nemohl beztrestně opustit po případném znovuzrození?:)
#63 Ann TaylorTakže John Sníh byl syn Nedovi sestry a on ho musel vzít Ned k sobě protože by ho hora zabil jako ty dětska martelů.
#61 mia28: Tak zase ale je otázkou, jestli ji vůbec porušil. Jak rozebíral i Sam, nepojmu žádnou ženu vlastně může znamenat jenom, že se neožení. Nikde vyloženě neuvádí variaci na nebudu mít sex. A pokud to tak je, tak je otázka, jak divocí vnímají sňatek a jestli to, co mezi nimi bylo, se dalo za manželství považovat, protože Ygritte se sice pořád vtírala tím, že ji ukradl a teď jsou svoji, ale pokud to tak Jon neviděl, tak by to tak být nemělo. A na tom, že ji porušil, se shodli hlavně proto, že ho chtěli hrozně moc zlikvidovat. Objektivnější Aemon naopak byl i otevřený možnosti, že neudělal nic, co by bylo vyloženě proti ní :D
#64 NIKITO#63 Ann Taylor: no hlavne vsichni vedeli, ze si kluci chodi uzivat do blizkeho mesta …takze by byli pokrytci, kdyby za to dejme tomu obesili jen Jona, museli by zlikvidovat polovinu hlidky…to byl hlavni argument alespon v serialu. A myslim ze jak to vnimali Divoci je vcelku bezpredmetne, jejich zvyky u NW nemaji zadnou vahu.
jinak si rikam, ze se vzdy tvurci snazi sokovat, tak asi nejvic by lidi sokovali tim, kdyby se Jon fakt uz neprobral, …Ygritte mu umrela, vsichni jsou proti nemu, divoci mu nejak extra neduveruji a co hlavne…nebylo by to taky mirne horskosladke, kdybychom my se dovedeli jak to je s Jonovym puvodem, ale Jon uz ne? hlavne by konecne davalo smysl, you know nothing Jon Snow…ale podle toho co jsem videla (fotky z nataceni a dalsi male postrehy) to vypada celkem jiste ze se jeste objevi, ikdyz me by snad i vic potesilo kdyby se potvrdily hlavne spekulace o Mischelle F. jako LS, ale kdyz uz i autor priznal ze to byl krok vedle, tak si myslim ze ta sance je minimalni, taky ji prakticky na nic nepotrebuji :/
začínam mať tušáka, že Jon je naozaj mŕtvy a žiadny, ani Targaryen, ani Stark sa z neho nestane a že všetko, čo tu špekulujeme, je len naše zbožné prianie. A v tej chvíli prestanem sledovať GoT
#67 Rodney_#66 Gilly: http://i.dailymail.co.uk/…04342773.jpg na mrtvolu vypadá celkem zdravě, nemluvě o tom že se účastní bitvy
Kdyby byl mrtvi, tak si neumim predstavit, kdo jiny by se postavil tomu, o cem vlastne cely pribeh je! Vetsina postav v knihach nema absolutne poneti, co se k nim riti a i kdyby to vedeli, tak by tomu nikdy neverili. To ze byl Jon na zdi melo svuj duvod, to ze je momentalne mrtvi ma taktez svuj duvod. Tyhle knihy nejsou prvoplanove napsane. Jak tu jiz bylo mnohokrat psano, tak hlavni body pribehu jsou jiz davno vymysleny. To jestli serial a knihy k nim dojdou soucasne nebo zvlast je uplne jedno, v urcitem bodu se to sejde, protoze jinak by to ve finale nedavalo smysl. Proto jsem si jista, ze jak neoblibeny Jon, tak i neoblibena Deny, budou mit v konecnem dusleku jeste hodne co nabidnout, at se to fanouskum libi nebo ne.
Baví me jak tu řešíte morální stránku přísáhy, jestli má zůstat u hlídky. nebo ne :D Vzdyt je to blbost, noční hlídka se zmenšila na přinejlepším 100 mužu. 100 mužu mi neříkej že se mezi sebou neznají, když prošli tolika boji.. A jelikož Johna zradili, tak jaká přísaha by ho vázala? Přísahu dávás lidem, ne Nočnímu hradu, nebo zdi. Podle me ho tam uz nic nedrží, takze odejde a začne řešit chodce s branem a nebo bude chtít Brana dostat do zimohradu, jako pravoplatneho dedice.. UVidime :D