Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Co bude poté, až skončí Game of Thrones?
Seriál Game of Thrones míří ke svému konci, a proto se nabízí otázka, po čem dalším stanice HBO sáhne. Svůj největší hit si určitě nenechá jen tak odejít.
Potvrzená osmá série bude skutečně poslední řadou celého seriálu Game of Thrones. Aktuálně nejsledovanější seriál se blíží ke svému konci. Stanice HBO si tento fakt uvědomuje, a proto už určitě vymýšlí, s čím dalším by po tomto seriálu mohla přijít. Sám ředitel stanice HBO řekl, že by seriálu věnoval mnohem více řad, ale protože věří v dobrý úsudek tvůrců seriálu, smíří se s koncem, který nás čeká za dva roky.
Konec seriálu Game of Thrones však nemusí nutně znamenat, že se do světa Písně ledu a ohně už nikdy nepodíváme. Tento svět je tak propracovaný, že by se nově vzniklý seriál mohl zaměřit jak na události před seriálem Game of Thrones, tak i na události po něm.
(Foto: HBO)
Žádné konkrétní informace o možném spin-offu nepadly, ale pokud by nějaký nový seriál ze stejného světa mohl vzniknout, tak by ho stanice HBO určitě odsouhlasila. My zatím můžeme hádat, na co by se seriál mohl zaměřit. Svůj názor můžete vyjádřit v anketě a diskuzi.
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Clive Russell
7.12.1945 | 7.12.2024 -
Kristofer Hivju
7.12.1978 | 7.12.2024 -
Ralph Ineson
15.12.1969 | 15.12.2024 -
Paul Kaye
15.12.1965 | 15.12.2024 -
Yuri Kolokolnikov
15.12.1980 | 15.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /55
skoda ze tam nie je moznost o nicom nech zacne hbo novy svet a maximalne ako to robia v poslednom case spravit film na ukoncenie pribehu
O Brienne a Tormundovi. :D
#19 lanulka #31 SaDiabloO pádu Valyrie
O vytvorení nového rodu ktorého zakladateľom bol Jon Targaryen-Stark, prezývaný Snow, ktorého motto je Ice and Fire! :D
#10 petrr92Hlavně nic po. To by to museli z gruntu vymýšlet sami…
#17 sFík #54 Arya26Kdo hlasoval pro možnost Robertova rebelie nebo Dunk a Egg tak asi nemá rozum. Osobně bych se ani na jedno nedíval. Dunk a Egg by prakticky nedodrželo styl Game of thrones, ale více by to připomínalo Pána prstenů (Frodova linie jako hlavní + všechny ostatní vedlejší) a Robertova rebelie je tak do detailů popsaná, že by nás nepřekvapilo vůbec nic. Buď dobývání Západozemí, nebo jakákoliv událost předtím (co třeba 1. válka s Bílými chodci?), nebo události třeba pár staletí po konci seriálu.
#22 RafanBlbý , že o tom co bylo předtím víme jak to dopadne ( Rebelie, Duncan.....), navíc bitvy v rebelii a Draci Targerianů budou pro ně zas moc drahý. Já to na žádnej spin-off nevidím. No leda by si vymysleli uplně něco novýho buď po seriálu nebo něco v minulosti, co ale nebylo vůbec ani zmíněno :D
O počátku incestní romance mezi Jaimem a Cersei.
#21 jajkobDobrý by byl rytíř sedmi království jako třeba na 10 až 20 dílů. Děj to má dobré a fanačně by to nemusel být ani tak náročné
#23 Rafan#4 jajkob: Jak víme, že se dožije konce a nebude mít epickou smrt v posledním díle
#20 jajkobVálka dětí lesa s prvními lidmi možná, nebo cokoliv z minulosti.A události po, jako tady nemají ani kostru od Martina, takže nevím no :D
#13 Mrs. PotatoCokoliv, jenom ať to udělají v takovém pořadí, aby jim nezestárli herci natolik že třeba postavu z her o trůny nemusel hrát jiný herec…
#11 Stardos: Souhlasím, děti lesa vs. první lidé by bylo super
#37 Tomi Lee MorpheusMě by asi nejvíce zajímal příběh o nějakých dalších důležitých rodech západozemí.
co tak prvy Azor Ahai ? to by som si pozrel :D cize v podstate deti lesa + prvni lide vs jiny ale z obrazu Azor Ahaia by som to chcel vidiet
Dobývání Aegona by bylo fajn, ale bylo by to nekřesťansky drahé (natož pak třeba Tanec draků), osobně bych byl pro Dunka a Egga. Je to komornější a dočkali by jsme se Bloodravena :) :) a mladýho Aemona :)
#5 Ann Taylor: Naprosto souhlasím. Už teď se jim to drolí a to mají pořád informace od Martina ;)
O targeryenech tezko. Nyní víme jak to skoncilo as targeryeny, jak to zacalo, vime sapoustu detailu…to samo o sobe nedava spin offu teto tematiky moc inovaci a novinek ci epickych zvratu O rebelii to same. vime co se delo behem te rebelie, vi se toho spousta a podstatne detaily se vlastne zminily jiz tady. takze to by neslo uz vubec
Co bylo driv…nu napada me neco…napriklad kamenni lide atd spousta detailu o kterych se moc nevi…
Ale to nejzajimavejsi na co sem cekal od prvni serie tu dosud nebylo a hadam asi nebude…coz je skoda…bili chodci. valka proti nim. to by mohlo byt zajimave avsak ne moc dlouhe
#2 Packa: Jo přesně :-D
#10 petrr92: nevieme, možno že áno, ale potom by odstrihli zaujímavú linku :(
#8 Kafka Tamura: takže incest, incest a incest?Rovno môžu nakrútiť dokumentárny film aj o targaryenskom inceste, nie? :D
#25 Kafka Tamura#6 Argetlam Královrah: To co tvrdíte platí na 100% pokud jde o čtenáře románu. Pokud však porovnáte počet diváků seriálu a počet čtenářů, tak čtenáři tvoří minoritu. Potencionálně to může být velmi úspěšné. Já sice volil jinak, ale přikláním se, že cokoli dějově po tomto seriálu by patrně byl propadák.
#9 petrr92: 10–20 dílů je pro stanici jako je HBO málo, ti uvažují v intencích od 50 dílů výše. Jinak pro ně nemá cenu tak malý projekt rozjíždět.
#51 Revoemagmně by potěšilo, kdyby se HBO rozhodlo dát šanci na adaptaci jiného žánrového spisovatele, třeba i obrazotvornějšího a osobitějšího, než aby vymýšlelo zbytečné spin offy.
#21 jajkob: Přesně tááák :)
Slavne ukoncit a jit dal. Kazde zdimani tematu je nakonec spatne.
hbo nikdy nespravilo spin off ale v poslednom case pre ich serie robia jeden celovecerak a to podla mna spravia aj pre game of thrones . hbo spravilo mnoho serialov ktore mali len desat dielov vid pacific a band of brothers . tiez si myslim ze hbo zacne novy projekt ktory bude nieco nove a mozme len cakat co to bude mozno to tiez bude taka masovka game of thrones
#29 RafanCo jak stavěli tu zde a kouzla a čerostromy a tři oka vrána .
#27 mety: Teda nejsem si jistý,ale mám dojem že někde bylo uvedeno, že Martin nedal svolení k celovečerním filmům.
Zase čtu všechny komentáře a nikdo neuvažuje nad financováním. Dunk a Egg se jeví jako nejlepší (nejschůdnější volba). Robertova rebelie zní fajn, ale pochybuju. Samé bojování, málo normálního příběhu. Na druhou stranu, taková Princezna a Královna… Začátek a potom Tanec draků (který už byl zmíněný i v seriálu)… Intriky, zrady, epické bitvy. To má obří potenciál. Jen se obávám, že by to nedostalo pořádný rozpočet a ve výsledku to zase jen naštvalo hromadu lidí :D
BTW: Nedivil bych se, kdyby na konci ze spinoffu nic nebylo. George R. R. Martin a jeho tvorba je teď v „kurzu“ a je jen otázka času, kdy se začnou televize přetahovat o jeho další věci.
#2 Packa: :D Jak jsem poznal vaši matku 2.0
buď něco po seriálu protože bychom nevěděli jak to dopadne, nebo o příchodu prvních lidí, protože to není nikde popsané, tedy alespoň já nevím že by to někde popsané bylo.
Já bych taktéž bral Věk hrdinů. Co by mě bralo ještě víc, nějakej příběh kterej ještě vůbec neznáme někdy z východu – Ašaj a Stín. Ale musel by to vymejšlet aspoň částečně sám Martin, jinak bych se hodně bál výsledku. A bohužel s jeho rychlostí se něčeho takového nedočkáme.
#34 jajkob#33 Monkeyskunk: a asi nikdy vzhľadom na jeho vek :D
O tom co se dělo s Oshou a Rickonem mezi tim co nebyli na kameře
#36 Kafka Tamura#35 UnLuckyRickon: :D :D Si to vyřešil :D
#41 UnLuckyRickon#13 Mrs. Potato: založme startUP;)
#11 Stardos: Souhlasím, děti lesa vs. první lidé by bylo super
Já jsem toho názoru, že v nejlepším se má skončit.
Mě by se líbila ta 1 válka s chodci, děti lesa proti lidem, pád valirie nebo tak něco. Hlavně ne nic po seriálu, myslím si že by to bylo strašný, a očem by to asi bylo? To by rovnou mohli udělat novou hru o trůny II kde by to začínalo rebelií… A to samý dokola :-)
Rod foresterů jak je v pc hře od telltale games
#36 Kafka Tamura: xD jo no
já bych rád viděl dobytí Západozemí … až po Robertovu rebelii.
Pochopte, že o Robertově rebelii víme skoro všechno, díky vyprávění v GoT. Asi bychom nebyli koncem překvapeni tak, jako u GoT.
tady jde o propracování bitev … vidět ještě Stanise jak se rve o poslední kus koniny :D
Mě by se líbil spin-off, který by ukázal nějaká záhadná a tajemná místa světa Got. Například neznámé země v Essosu, Ashai, Starý Ghis, Lorath, Yeen, Letní ostrovy, Sothoyos, Ulthos atd. Nějaký dobrodružný cestopis. Nebo třeba cesty Corlyse Velaryona, to by bylo super, ale taky by to bylo hodně nákladné na výpravu, ale zas by to nebylo tak nákladné na ty epické bitvy a slo by vlastne jen o masky, kulisy a pocitacove efekty…treba nejake rozlusteni zahady tajemneho cerneho kamene z Yeenu a Ashaie atd.
#46 Ann Taylor#45 SaintSin: To je ale stejný problém. Pokud by to bylo „zfilmování Světa ledu a ohně“ (mimochodem pro AviaRa: Už ho mám, tvá překladatelská hlídka skončila :D) a vlastně by to byla Cestománie s nějakým dobrodruhem, tak by to bylo super. Bavilo by mě to víc než samotný příběh. Ale pokud by to mělo mít nějaký propracovanější děj, tak by to zase museli vymýšlet sami (i to rozluštění naznačených záhad) a to by pak za to možná nestálo.
#47 SaintSin #49 AviaRa#46 Ann Taylor: No ale pořád mluvíme o spinoffu po dokončení seriálu, a tou dobou by už snad mohl mít Martin dopracovaný příběh ledu a ohně a mohl by se vrhnout na tento spinoff, třeba jen ve formě scénáře, přičemž knížka by mohla vzniknout až později…pokud by se toho ujal Martin sám jako scénárista, tak by to byla podle mě bomba ;) Ale i formou, jakou vzniká seriál by to nemuselo být špatné (martin napovídá, co a jak se kde děje a scénáristi a režiséři pracují podle toho). A hlavně by nikdo nepoznal, že tam D&D něco kazí, protože by ten příběh dopředu neznali a nenadával by nikdo, že jsou některé linky vynechané. Jen prostě jedna jednoduchá přímá dějová linka. Takový Star Trek – Země ledu a ohně :D :D
#48 Ann Taylor#47 SaintSin: Ty seš optimista! :D Prej že by už mohl mít dopracovanou Píseň! :D To by ten spin-off musel začít tak za dvacet let! :D
#46 Ann Taylor: Cože?! Taková zákeřná zrada nemá obdoby! :D
Tak cestománie s dobrodruhem jo? Co takhle „Euron, Vraní oko, aneb Cesta tam a zase zpátky“. To je dobrák od kosti, který rád prozkoumá nové kraje a pomůže tamním obyvatelům. :D
#50 Ann Taylor#49 AviaRa: Tak na jednu stranu… viděli bychom opravdu zajímavá místa. Na druhou… by je jaksi stínila těla na stěžních, vytrhané jazyky a podobně :D :D Spíš jsem myslela… kterej to byl ten cestující mistr, co učil i Mirri Maz Duur? Jeho cesty, to by bylo zajímavé, ale hodně cestopisné. S Euronem nebo Corlysem by to bylo víc dobrodružné. Nebo smísit obojí, společenství dobrodruha a učence :D Když to tak mám pořád, víc mě zajímá ten svět než příběh. A proto jsem si to konečně koupila! :D
#52 AviaRa#23 Rafan: A co True Detective? Bratrstvo neohrožených? Pacifik? Právě běžící The night of? Minisérie jim nedělají problém ;-)
#50 Ann Taylor: Tuším že to byl mistr Marwyn? Nebo nějak tak. Ano, smísit dohromady, to by byla dvojka! :D Ačkoliv se obávám, že by kdokoliv druhý vedle Eurona přišel nejlépe o jazyk… Nejhůře by ho pověsili na stěžeň. :D Já bych chtěl Yi Ti, a obdobné národy, a také víc informací o těch Citadelách (tuším že 9?) které sloužili podobnému účelu jako Zeď na Severu… Ale obávám se, že se toho nedočkáme. Nebo by mohlo být zajímavé, jak jeden z Lannisterů se vypravil do Valyrie a pravděpodobně zahynul, kde zároveň ztratil meč z valyrijské oceli.
Možná by se vyplatilo počkat si na to, až Martin dopíše všechny knihy ( :D ). Pak by se určitě nějaké náměty na seriál našly. :)
#5 Ann Taylor: To by teda dopadlo :D
Ja by som bol za to, aby ejdžbýou radšej investovalo do sprístupnenia strímu hboGo bez nutnosti predplácať si aj televízne programy.