Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Podívejte se na osm fotografií z nadcházející čtvrté epizody
Konečně se můžeme podívat na první fotografie z nadcházejícího dílu, jehož název je opět neznámý. Na fotkách můžeme spatřit především Zimohrad, kde se vzpomíná na padlé.
Foto: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024 -
Brian Fortune
28.11.1965 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /146
:-/ to už je jen marnost…
Ktovie kto bude na konci vládnuť. Vôbec by ma neprekvapilo ak by to nebola Cersei, Daenerys a ani Sansa z Tyrionom.
To jsem teda čekal větší wipe severu, na to jak ta bitva probíhala… zůstalo jich tam celkem dosti :) bude to však stačit na finální bitvu na jihu ? uvidíme už je to jen pár dní do dalšího dílu který nám zkrátí EHT takže pohodaaa :)
#4 Nikolperse#3 GameOfThrowss: Keďže nezabili ani jedného zo žijúcich drakov tak zrejme áno. A ako poznáme tvorcov tak Cersei zrejme nebude mať viac ako jednu dve balisti.
#23 Grglor #76 HosticekSom zvedavý ako sa zachová Bronn. Dostal zaplatené za zabitie Jaimeho a Tyriona. A ešte som veľmi zvedavý ako sa zachová Jaime a Tyrion, predsa len Cersey je ich sestra. Možno tomu nakoniec pomôže práve Bronn, keď si chlapci uvedomia, že ich sestra nechala zabiť, tak zostanú na strane Dany a Jona.
Tak si říkám, jestli to, že Deny přišla o kvantitativní převahu, nenahrává tomu, aby do seriálu vrátily promyšlené a nečekané úskoky a intriky. (Zbožné přání.)
Já už těm postavám nevěřím ani ty jejich ztrápený výrazy. A ani bych se nedivil kdyby se ukázalo, že zázračně polovina dothraků přežila. Pohádka hezká no ta poslední série :)
No podle fotek to vypadá, že jich zbyla opravdu jenom hrstka. Jediná výhoda Daenerys ted bude Drogon (Rhaegal bude myslím dost poškozenej na nějakou další bitvu). Otázka je zda nenechala Daenerys nějaké vojáky ještě v záloze, či nepovolá Druhé syny z Meereeenu nebo jestli přežití Sama nemělo ten důvod, že je právě dědicem rodu Tarly a tak bude moct povolat „svoji“ armádu. Dále tu máme ještě Řekotočí a Údolí, všude muselo zbýt nějaké vojsko a jsem moc zvědavý jak se to bude vyvíjet. Dále očekávám zpět Yaru Greyjoy a vojsko ze Železných ostrovů. A na druhé straně pokud není Cersei úplně blbá, tak nechala celé Královo přístaviště obehnat obřími samostříly a všude rozmístit divoký oheň, protože očekávám bitvu ve stylu „Pokud nebudu já královna, tak jí nebude nikdo“.
#67 Tomoso18 #74 dragon113Smutný to pohled na přořídlé stavy severní armády a loučení s velkými charaktery Severu. Mrzí mě, že autoři nepočítali dopředu s tímto vývojem (nebo se na to vysrali) a nevyjevili i divákovi neznalému knižní předlohy košatost severských rodů. 9 z 10 diváků žije s tím, že rod Mormontů vymřel a pláče.
Podle knih má LM několik mladších sester. Bella Ramsey měla na castingu pro šestou sérii ohromit, v té samé sérii měla svou slavnou řeč. Už tehdy si měli autoři napsat v kostce konec její postavy.
Měly být vloženy alespoň tyto scény, aby divák si užil konec LM a necítil pachuť nespravedlnosti.
První scéna: Jon sbírá svoje vojsko a s LM opouští Medvědí ostrov.
Brána hradeb sídla Mormontů. J+S+D jedou na koni, za nimi šest desítek ostrovanů. LM dojede čelo kolony a omlouvá se Jonovi za zpoždění, že se musela rozloučit se sestrami. Chápavě kývnou.
Druhá scéna: Polovina s07, Sansa řídí Zimohrad.
Rohovor se serem Roycem a mistrem Wolkanem. Na scéně se objeví LM, sdělí Sanse jak probíhají přípravy a evakulace severních částí Severu. Zmíní se, že sestry jsou v Mohylově u Gloverů.
Třetí scéna: S08e04, pohřeb.
Hóóódně plačící holka s erbem Mormontů v první řadě. 5s záběr a ani nemusí nic říkat.
Tohle by bylo skvělé zakončení osudů seriálových Mormontů.
#15 dentistaPreco tu kopu mrtvol nezapaluju draci? Ved tam musi byt aspon 100 tisic mrtvol. Cela armada Nocneho Krala a mrtvi obrancovia. Staci povedat „dracarys“ :-)
#11 Svjatogor #27 Grglor #128 naviivan#10 dfx: Dračí dech je přece jenom pro draka určitá fyzická námaha a draci mají za sebou vysilující boj.
Navíc být spálen draky (ač po smrti) nepůsobí zrovna dvakrát slavnostně a seveřani by to možná dost špatně rozdýchávali.
#14 oskarkaCercei sa bude zase hrajkať s tým divokým ohňom bude to strielať na draky :D možno trafí aj Deanerys :D ale celkom slušne ich tam prežilo tolko som nečakala po takej zabíjačke :D ale dúfam že aspoň prejavia úctu Aryi zato že im zachánila kožu všetkým
#16 Svjatogor#12 Yann: Přesně! :-)
#9 Svjatogor: Převážně souhlasím s tvými názory na epizodu, ale už by si tu LM mohl konečně rozdýchat a spokojit se s její za mě epickou smrtí.
#18 Svjatogor #24 Svjatogor#13 widy.33: Arya vyšla ze souboje s NK bez ztráty kytičky. Blbost. Když NK zachtil první útok, tak ji měl levou ruku zlomit. Jednak by vyřadil nezastavitelného zabijáka z mise: Přines hlavu Cersei. A jednak by její bolest znásobila obdiv k jejímu sebeovládání (viz. Berik, LM, JM a Theon).
#17 widy.33 #20 Nikolperse #129 naviivan#16 Svjatogor: ved sa praštila do gebule nebola 100% to stačilo :D
#19 Svjatogor#15 dentista: To už jsem se smířil, nejsem plačka z YT reactions. :-D Krásný konec obou postav. Ale chtěl bych tu kontinuitu právě kvůli politické a intrikářské části GoT, která mě vždycky bavila víc než bitvy.
#17 widy.33: Ne, to mi nestačilo. NK byl nepřítelem z jiného světa, NK je pryč. Arya musí být zraněná a mimo boj. Chci snést GoT zpět na úroveň uvěřitelného štředověkého evropského konfliktu a návrat do reálií první série. Draci si budou snad minimálně jednu a půl epizody lízat rány. Chci šarvátky, přesuny vojsk a lákání jednotlivých lordů na tu či onu stranu.
Draci by se v plné parádě vrátili na scénu spolu s bitvou se Zlatou společností. :-)
#22 Nikolperse #36 widy.33#16 Svjatogor: No len aby sa Arya ešte nestala kráľovnou.
#45 SvjatogorMam takovou teorii,ze Aria opravdu zabije Cersie a pomuze ji v to Sandor Clagene a ten se postara o horu..Jinak si myslim,ze s nemrtvima uplnej konec jeste nebude,jelikoz ty vize co mela Danny…Porad jeste nevime proc NK sel tak moc po Brannovi a proc si ho vlastne oznacil…Urcite tam nejakej poradnej zvrat jeste bude…
#30 rmch #37 dfx #39 widy.33#19 Svjatogor: Uveriteľného stredovekého konfliktu? Tak to potom nie sú draky, NK neexistoval, Arya nevie meniť tváre, Daenerys je horľavá, obry a zlovlky tiež neexistujú. Na Westeros útočia armády Essosanov a armády z Westerosu útočia na Essos.
#32 Svjatogor#4 Nikolperse: Jojo, je to marnost. Přitom to by měl být její primární cíl, vyrábět balisty jak na běžícím pásu, draci by si neprdli :D
#15 dentista: Lidi brečeli jako želvy u jejího nečekaného konce, chápu. Její chrapot a vykašlávání filmové krve, brrr… to znělo až moc přesvědčivě. David vs. Goliáš s trochu smutnějším koncem. Překvapivě hodně holek chytl hysterák u Theona. Netušil jsem, že je takovým idolem. Já nejsem cynik, ale musel jsem vždycky dlouho a nahlas smát. Každý, kdo má IQ vyšší než šumící tráva, musel vědět, že postavy Th+Jo+Be končí.
YouTube Burlington Bar Reactions, tady bych asi dostal přes držku. :-D
No doufám že teď budou všichni padat jako hrušky :) doufám že Varys něco rozjede :) ale na něj už tak trochu kašlou, ten teď půjde slepě za Dany a jestli padne..... snad se to ještě zamotá a nebudou to 3 díly jen o Dany/Jon vs Cercei. Musí se to zaplést je to pořád Gotko :) ale už se blíží konec, jsme v polovině :( no alespoň nás čekají Spin-offy (doufám že to nebude něco ve smyslu gender/feminist/LGBT/TrumpIsNotMyPresident hešteg)
#28 GrglorA jeste jsme zjistily,ze NK byl odolny proti ohni tak jako Denny+ty jeji vize…Aby nakonec se s ni nestala NQ s dvema nemrtvimi draky a sedla si nemrtva na trun v rozborenym trunnim sale krery videla v te vizi
#10 dfx: To zapalujou těch pár vedlejších postav, co skapalo. Těm udělají smutnou scénu s pohřbem a na zbytek určitě naše geniální duo D&D zapomene a my se budem jen moci domnívat, kde asi taky hnijou ty statisíce mrtvých.
#38 janoo8 #142 Sapphire1977#25 Lord_Casterly: spíš to bude ve stylu #pojdmevyzdimatmartinovusagudoposlednihodolaru
To uz mrmlate i do scen z pohrbu? Co jste cekali ze tam nebude? Kdyby tam nebyl budete remcat ze to je nelidsky kdyz tam bude tak je to zase špatně.
#21 ACANTHOPHIS: Jak NK přeměnil Crasterovy děti? Dotknul se jich. Jak oživil Viseryona? Dotknul se ho. Co řekl v jeskyni Bloodraven Branovi? He touched you! Chci ještě alespoň jeden mega plot twist.
#33 GrglorLikvidace Cersei Aryou je kopanec do koulí první sérii GoT. Cersei musí skončit jako každý hrozný římský císař (Calligula, Nero, Domintiánus, Comodus aj.) a to zradou palácové gardy a rozsápáním davem.
V páté epizodě bude rozmetána Zlatá společnost, následuje bleskový pochod ke KL. Ještě před koncem epizody je město hermeticky obklíčeno. Jednotliví lordi opouštějí potápějící se loď a přechází na stranu Jona / Daenerys.
V šesté epizodě hlad donutí Zlaté pláště provést převrat, pobít oslabenou lannisterskou posádku a otevřít brány města. Garda pořád drží Rudou baštu a Věž pobočníka. Následuje poslední zoufalý pokus Cersei, tj. atentát na Jona / Daenerys. Výsledkem je smrt Cersei hodná Šíleného krále, tj. vpád útočného komanda do bašty, Cleganbowl, smrt pobočníka a Jaime znovu králokatem. :-)
Konec, šlus. Korunovace nového krále nebo královny, je fuck jedno, kdo to bude.
#22 Nikolperse: Myšleno v rámci možností. :-)
#30 rmch: Aryi se dotkl oběma rukama :D
#35 SvjatogorTo ze Arya zabije Cersei kazdy ceka tak jako kazdy cekal ze Jon zabije NK takze to tak nebude. Tim si jsem jisty oproti tomu Sansa ma se Cersei nevyrizeny účty. Chci vidět jejich setkani takze doufam ze Sansa taky popluje na KL a nezustane doma.
#48 Kirtapeak #49 Kirtapeak #64 sonulle#33 Grglor: Je dotyk a dotyk. Tohle už se řešilo.
#19 Svjatogor: vieš ono to už nikoho nebaví aby sa to vlieklo čítala som všetky knihy áno dej seriálu sa odkláňa ale miestamy to aj v knihách je už tak prepletené že podla mňa to je ten dôvod prečo stále nieje pokračovanie lebo autor sám nevie kam ďalej a neôžu si dovoliť čakať veď sa pozri ako zostarli herci aj mne sa páčilo GOT práve preto že sa tam diali nepredvídatelné veci hlavne vraždy nuž ale všetko raz skončí tak sa s tým treba zmieriť a mňa osobne by nebavilo sledovať ako sa 3 diely Deanerys plaví do KL a ako pochoduje rok armáda to už nikoho nezaujíma každý chce už koniec
#42 Svjatogor#21 ACANTHOPHIS: Brann sa stane Nocny Kral pomocou magie Deti Lesa, ozivi mrtvych a necha ich zabit vsetkych zivych. Znova ozivi mrtvych a bude jediny prezivsi :-)
Cercei by mohol zabit uz teraz. Staci sa jej dostat do mysle a prinutit ju zopakovat skok Tommena.
#27 Grglor: Víš o ni mají jména, jako každá normální lidská bytost.
#21 ACANTHOPHIS: kiežby si mal ešte pravdu a NK by ešte mal čo povedať :D
#93 igwarDaenerys nějaká vysmátá.. to rychle dotruchlila. Nějak mě to už nechává chladným jak to dopadne.
a jen tak pro zajímavost.. NK měl kůži z azbestu nebo byl původem taky vegeTargaryan ?
#36 widy.33: Rozumím. #31, tady nabízím rychlé a elegantní řešení bez wtf effectu a znásilňování logiky.
#43 widy.33#42 Svjatogor: ano ale zrejme to tak nebude :D uvidíme v pondelok o 3 ráno :D
#47 SvjatogorNK byl preci uz jednou porazen pred tisici lety…Jak se tedy vratil?A nebo tenkrat pobili jen jeho armadu?To by moc nedavalo smysl jelikoz preci muze kazdeho zabiteho člověka oživit…Takze ho museli i tenkrat nejakym zpusobem zabit jelikoz je ho armada je v podstate neporazitelna…ale i tak se nejakym zpusobem vratil…ale jak?Proste si nemohu pomoc ale nemyslim si ze je s nemrtvima konec…Got uz dokazalo nekolikrat prekvapit a to poradne…
#46 widy.33 #71 Sionik#20 Nikolperse: Ne. Arya nechtěla být ani paní Zimohradu. :-)
#60 Nikolperse#44 ACANTHOPHIS: toto vŕta v hlave aj mne stále, že ako to bolo pred tým a prečo sa dokázal vrátiť 1 diel verím bude NK :D
#43 widy.33: Hmmm… teprve tohle by byl konec GoT.
K poslednímu boji s NK: asi změním své původně moc kritické hodnocení. Přemýšlel jsem a pustil jsem si zpětně všechny Jonovy bitvy. Je to zbrklý člověk, který se nechá snadno vyprovokovat. Umí vládnout, umí odpouštět, ve vřavě umí bojovat. Jako velitel nestojí za nic. Chaos poslední bitvy není ani tak chybou scénáře, ale prostě obrázek jeho schopností.
#51 Monoceros#34 Monoceros: Podle mě Cersei zabije buď Tyrion nebo Jaime, jak bylo řečeno v proroctví, tj. uškrcením.
#50 rmch#34 Monoceros: Druhá možnost, že to bude Arya s tváří jednoho z nich.
#48 Kirtapeak: Podle mě Tyrion nakonec zradí a spolčí se se sestrou. Jen tak by ho nenechala na konci sedmé série odejít, když už ho měla na lopatě.
#47 Svjatogor: On právě do bojů šel vždycky po hlavě a proto by na NK neměl šanci. Nikdy by se nedostal přes jeho ochranku, naběhl by na něho jako Theon a pohořel by. A kdyby se mu to povedlo bylo by to divný, tím by se z něho stal totální superman co jednou ranou skolil 6 chodců nebo víc, nevím kolik jich bylo a potom sejmul i NK. Král vědět že Jon je pro něho hrozba, proto na něho poslal Viseriona aby ho blokoval. Oproti tomu Aryu neznal vůbec o ní nevěděl a překvapilo ho to.
#55 SvjatogorS NK je konec, možná ještě uvidíme nějaké flashbacky od Branna, ale pochybuju… Teď už to bude jen o trůn, tipuju že se vyporadaji se Cersei, zabije ji pravděpodobně Jaime, v bitvě padne několik hlavních postav (Davos, Tyrion, Varys, Červ, Brienne). Ohař zabije Horu, ale sám utrpí zranění a zemře… Poté dojde ke konfliktu mezi Dany a Jonem, Dany se ho pokusí zabít, ale nakonec se jí to nepovede a sama zemře. Na trůn usedne Jon, jeho pobocnikem bude Sam a velitelem gardy Jaime.Sansa vládne severu, takhle nějak bych to viděl, ale moc by se mi to nelíbilo, pořád doufám v pořádný zvrat.
#53 Lord_Casterly #132 Robinson#52 Kurka84: Ne prosím… já se oběsím normálně, jestli to bude krásná vláda Jona, Brienne + Jaime/Tormund, Arya + Gendry… strašný strašný
Pokud vim, tak v seriálu nebylo uvedeno proroctvi, že Cersei zabije mladší braška. To je jen v knize ne?
#57 Lord_Casterly #99 Alman13#51 Monoceros: JJ. Nechci se opakovat, stručně: Arya měla být tězce zraněná a pro další boj vyřazená. Mě by se líbil konec její zabíjácké kariéry změna její role do holky na vdávání, tak jako Sansa. Tohle by určitě eliminovalo stračkoidnost konce Cersei. Takto musí přitahovat nežádoucí pozornost až do Braavosu.
Nenaposledy, já vím jsem tím asi otravnej. Tenhle happy osud jsem přál i LM. Alespoň šanci na obnovu rodů a celého Severu po těch přechozích hrůzách. Hele, po s08e04 končím i já s tématem LM. :-D
#59 MonocerosJestli to skončí někým na trůnu tak to bude prostě otevřený konec a to doufám nepřijde. Doufám že to bude ukončeno po GOTsku že to bude něco pořádného, nečekaného a ne jen konec o tom kdo bude na tom ošklivém křesle.
#54 Radulineska27: V seriálu má jen proroctví že bude mít tři děti a všechny zemřou. Nic o mladším bratru
J.R.R.T. má kurevské štěší, že není dnešním autorem. Musel by pozabíjet alespoň šest z devíti členů Společnstva. Všichni mrtví by museli umřít podlou zradou, kudlou do břicha a zatočením nebo alespoň uvláčením koňmo, pomalým pralyzujícím jedem či lámáním kolem, aby byla ta sadistická část čtenářů happy. :-D
#61 Nikolperse #62 Monoceros#55 Svjatogor: Hele ale zase to ber tak že LM si to vybrala sama. Chtěla bojovat tak jako bojovala její matka za svůj rod a za svoje lidi. Mohla se ukrýt do krypty kam ji posílal Jorah, ale nechtěla. A měla hrdinskou smrt.
#68 Svjatogor#45 Svjatogor: Neboj pochopila som ako si to myslel. Iba som si predstavila ako by Westeros vypadal keby bol bratí ako náš Stredovek.
U Aryi je to diskutabilné. Myslím že sa nikdy nevyjadrila v tom zmysle že nechce byť panou Zimohradu alebo inej pevnosti. Ona sa vyjadrila v tom zmysle že sa nechce vydať za účelom rozšírenia moci jej rodiny a za niekoho koho jej vyberú. Preto má bližší vzťah z Gendrym alebo mala bližší vzťah z Jonom ako zo Sansou alebo z nejakým iným lordom, lady alebo princom. Myslím že viesť pevnosť alebo nejaký kus zeme by jej nevadilo. A ona na to má a ak by mala ešte jedného dvoch dobrý radcov, tak by to robila veľmi dobre.
#58 Svjatogor: A nezabúdaj na to že by Sauron musel prejsť celou Stredozemou a posledná bitka by sa musela odohrať v Kraji.
#66 Svjatogor#58 Svjatogor: Ono je to taky chyba Martina, zabil v knize pár dobrých charakterů a pak už každý čekal že automaticky tam umře každý :D Takže on už s koncem knihy nemá moc na výběr, musí to udělat hrozivý i kdyby nechtěl … jestli nějaké postavy čeká happy end bude to hodně vydřený konec
#65 Svjatogorcersei chysta nejaku zradu, v ukazke na dalsi diel su na jednej z vezi poukladane nejake valce/sudy.. ktovie, co to bude :) tesim sa a som zvedava.
#34 Monoceros: Já si naopak myslím, že po zabití NK si hodně lidí myslí, že to bude Jaime. Nakonec to ale možná bude právě Tyrion. Jeho představy, že jako mrtvý nakráčí na hrad a rozsápe ji (popisoval to Jaimemu na Zimohradě). On ji opravdu nenávidí. Jaime spíše poslouží jako návnada – Isaac Brana připodobnil k Jaimimu, což mě nikdy nenapadlo. Možná jen prostě posloužili oba jako návnada. Stejně si myslím, že Cersei by byla úplně praštěná, kdyby Jaimemu nějakým způsobem uvěřila. Taky si nemyslím, že Jaime by zabil Cersei, pokud by se domníval, že je těhotná. Já si myslím, že to nakonec bude Tyrion.
#62 Monoceros: Konečně podobný point of the view jako já. :-)
#61 Nikolperse: Z Kraje by zůstal jeden velký ohnivý kráter.
#70 RichArt#8 Yann: Druhých synov z Mereenu asi neprivezú, lebo v minulej sezóne im Greyjoy spálil všetky lode. A armáda Údolia dostala v bitke tiež riadnu nakladačku.
#59 Monoceros: To je OK. Mě nevadí smrt LM jako taková. Její smrt je skvělá, protože měla smysl. Co by dal za takovou smrt Robb Stark. On neměl ani tu naději a ani neumřel v bitvě čestnou smrtí. Celý příběh GoT už končí a tohle je PRVNÍ smrt, která mnou poněkud zacloumala. Postava je to skvostná a herečka je civilně sympatická, zřejmě věřící, žádná fiflena.
Mě vadí, že si 9 z 10 diváku seriálu teďkom myslí, že rod Mormontů úplně skončil a autoři je v tom asi nechají!!! Celý Sever je totálně vybydlený, vyjezený a vyvražděný. Vždy jsem Severu fandil (až na sadistický rod na B.). Vsadím se se, že hodně rodů, hradů a měst nepřežilo Robbovu pomstu, Rudou svatbu, Despocii Boltonů, Občanskou válku a Vpád NK.
Já bych uvítal alespoň zmínku o tom, že mladší setra LM, jméno XY, se ujímá z vůle Krále Severu vlády nad Medvědím ostrovem. To samé o Kastarcích a třeba o Marshech. 30 sekund z projevu Jona okousnout pro naději, že Sever dál žije.
#69 Monoceros#68 Svjatogor: já myslím že v této epizodě se celkově uzavře linka severu, měla by to být zase taková lehčí epizoda kdy se budou muset nějak přemístit do KL a Jon jako Strážce severu určitě proslov mít bude, hned na začátku kdy bude pohřeb. Možná Joraha s Lyannou zapálí na společné hranici
#66 Svjatogor: Ale to sa aj stalo. Kraj sa premenil na industrialnu pustinu. To az Pipin so Smiskom, Frodom a Samom to dali doporiadku ked uplne zlikvidovali Sarumana s Grimom. Teda ak sa bavime v literarnej a nie filmovej linii.
#72 Svjatogor #73 Svjatogor#44 ACANTHOPHIS: Jo to ještě přijde.). až se dozvíme, proč NK šel po Branovi (nebo spíš po tom co se z Brana stalo..) toto nebyla invaze (to mohl už dávno) toto byl hon na tříokou vránu. Dokud byl za zdí, NK nikam nepotřeboval, měl své rukojmí doma.. Pořád doufám, že tam bude něco víc. I důvod proč Bran tak nutně potřeboval Jonovi sdělit, že je Targaryen? k čemu to bylo, když by mu šlo jen o to porazit NK?..bože doufám, že se na toto nevyserou v seriálu.
#70 RichArt: Konec Sarumana ve knižní předloze je skvělý. Přestavba Kraje byla karikaturou Železného pasu. Přál jsem mu to ponížení, kde nikomu nestál za šíp mezi oči. Jeho filmový konec od Pýtra Džeksna byl nechutným zprzněním. To raději nic a tuhle část z rozšířené verze vždycky přeskakuju. To bych se asi poblil.
#70 RichArt: Za pivo bych mu napsal lepší konec pro Sarumana.
#8 Yann: Sam nieje dedič rodu Tarlly ,Randyll ho vydedil .Za ten meč by ho už čakala doma smrť a ešte je aj na strane nepriateľa Je iste že sa domov vrátiť nemôže .Keby to tak spravili a dali vojsko Tarlyho k Dany tak to by už bolo totálne na smiech .
#89 brandissJá doufám že se bude mluvit o tom že Arya zabila NK. Protože si to zaslouží, nebejt ní Sever padl.
#4 Nikolperse: Hele a kde je vidět ten druhý drak živý? Od té scény co přistál, neustál doběh a skácel se tam na zem jak pytel brambor, tak v žádné scéně nebyl, tak jak všichni víte, že je živý?
#77 Nikolperse #78 FanArrow #79 FanArrow#76 Hosticek: Vraj to prežil.
#76 Hosticek:v traileru to je vidět
#76 Hosticek: https://ctrlv.cz/FIXz
#81 Monoceros #82 HosticekJaime zabije Cersei stejný způsobem jako Mad Kinga, a ze stejného důvodu.
#79 FanArrow: zdá se mi to nebo má ten jeden drak díry v křídlech? ze stejného záběru usuzuji, že Sansa zůstává na Zimohradu zatímco všichni odjíždějí pryč
#83 Hosticek#79 FanArrow: A jo, máš pravdu :-).
#81 Monoceros: To se ti zdá :-)
#84 FanArrow#83 Hosticek: nezdá https://ctrlv.cz/mKRG
doufám, že nám ještě ukážou, že tam fakt Bran jenom blbě neseděl a nelítal si s vránami. S tím jak zabili Night Kinga se fůrt nemůžu srovnat. Absolutně zabitý potenciál. A jak všichni říkají co jsem čekal, že se to jmenuje hra o trůny, že hlavní souboj bude proti Cersei o trůn – knihy se jmenují Píseň Ledu a Ohně a hra o trůny se jmenuje jenom první kniha. Pro mně ten hlavní příběh byl života proti smrti, proti White Walkerům.
#86 MonocerosPro mně GoT Skončila, jestli někdo bude sedět na trůnu a žít šťastně až do smrti tak mně to jenom víc nas*re. Můžou to zachránit, nějakými flashbacky a Branovými vizemi, ale to už opravdu neočekávám, že by udělali. Z GoT udělali břidkou srajdu postavenou jenom na wow efektech pro publikum, které klouže jenom po povrchu a hlubší věci jim unikají. Všichni teď jsou najednou chytří, že to Bran všechno věděl v momentě kdy dával Arye dýku, proč jim to teda neřekl? Proč jim neřekl, že oheň Night Kinga nezabije, ne řekl, že neví, že to nikdo nikdy nezkusil, Bran vidí jen všechno co viděli stromy starého boha, jen minulost. Jediná úloha kterou Bran v seriálu tedy sehrál je, že řekl Jonovi o jeho původu, jinak k ničemu jinému ty jeho schopnosti nebyly. Ale možná dobře, možná se D&D rozhodli, že nám nebudou spojlovat knihy a tam bude vše tak jak má. Hluboké, promyšlené a zničující tak jako byly první serie seriálu.
#85 Docik: No já nevím, ale mě teda knihy připadají že se Martin taky nijak extra nežene do války s WW že spíš jede stylem válka lidí než válka s mrtvými
Všechny postavy, které přežily Dlouhou noc, si musí odpracovat právo na život. Jednak činem, a jednak tím, že nevyjebou s logikou. Cersei je mrcha, špatná a sobecká královna musí umřít jako mrcha, špatná a sobecká královna dle historických reálií. Příkladů pro inspiraci je na Wikipedii dost.
NK je pryč. Rudá kněžka a templář umřeli. Prosím o utlumení veškeré magie, buffu, plot armoru aj, na low úroveň. Draci jsou prostě létající plazi a divoký oheň je napalm. Tohle se ještě dá uhrát a s fyzikou alespoň remízovat. :-D
co se týče té dýky, autor tohoto videa byl asi genius, nebo si prostě všímal detailů a uhádl jak to bude v roce 2017 :D https://www.youtube.com/watch?…
#74 dragon113: presne to mi napadlo co si aj napisal :D
Osobně jsem doufal, že poslední série bude mít koule. Že tam budou zvraty a těžký momenty. Zatím je to ale jenom rychlokvaška, na kterou nedokázali napsal solidní scénář (prostě jim tam dávají to co chtěli vidět, víceméně jenom setkání a dialogy hlavních postav). Ne že by tam tenhle problém nebyl už poslední dvě série, co seriál předběhl knížky, ale nyní je esence téhle bezradnosti. To že NK zabila Arya je to stejný – něco tak lacinýho snad ani není možné nazývat zvratem. Slibovaná epická bitva, která měla údajně převyšovat kdeco, byla fušeřina. Nelogický, neoriginální, tupej průměr. Jediný, co tam lze ocenit, byla hudba asi v posledních 10 minutách. To je zatím jediný, co má na poslední sérii GoT úroveň. Od posledních třech dílů už nečekám naprosto nic.
#97 igwarnevidím na fotkách Jaimeho a Brienne…?
#92 A_V #94 igwar #96 FanArrow #98 FanArrow#91 Einar Thorkildson: já jo
#39 widy.33: Do konca seriálu zostávajú iba tri epizódy. Takže je v podstate jedno, či NK skončil teraz, alebo by ho potiahli nejakým klišé ešte do ďalšej epizódy.Tá bitka aj tak nemohla mať iný logický koniec, ak by NK nepadol, prehrali by a nikto by neprežil. Naviac seriál sa volá Hra o tróny a NK bol iba vedľašou dejovou linkou (aj keď veľmi dôležitou). Je len dobré, že si na Cersei a železný trón nechali tri diely a rozdelili si to pol na pol.
#144 jozinko#91 Einar Thorkildson: Snáď nebude prekvapenie a nezistíme v ďalšej epizóde, že v tom chaose neprežili aj ďalšie postavy, nielen tie, ktoré sme videli skončiť na obraze. Minimálne si myslím, že si tvorcova neodpustia u niektorých postáv ťahať nás za nos, že po bitke chýbajú a bude sa polemizovať, kde sa stratili a čí sú nažive.
#95 Svjatogor #98 FanArrow#94 igwar: Minimálně Alys Kastark. V traileru zřejmě není.
#96 FanArrow#95 Svjatogor: #91 Einar Thorkildson: Červená, Brienne modrá, Jamie zelená, Podrick
https://ctrlv.cz/jzY8
#90 Hree: Do konca zostáva iba pár dielov. Najdoôležitejšie je seriál seriózne ukončít a k tomu to (snáď) smeruje. Zvraty a ťažké momenty by boli fajn, ale už ne nieje čas ani priestor rozohrávať ďalšie veci. Príbeh jednoducho vstúpil do finále a je potrebné riadne ho ukončiť. Osobne by som nebol rád, keby nás scenáristi ťahali za nos, že príbeh ide nejakým smerom a potom posledných 15 min poslednej epizódy by sa všetky dejové linky (NK, železný trón) vyriešili nejakými hlúpymi zvratmii, resp. nevyriešili vôbec.
#94 igwar: červená Brienne, modrá Jamie, zelená Podrick. omlouvám se za ten paskvil nahoře aby se v tom #91 Einar Thorkildson: prase vyznalo. :D
#143 Einar Thorkildson#54 Radulineska27: tusim ze v serialu je jen cast proroctvi, ktere Cersei predpovi carodejnice Magy Zaba, ta ji odpovida na tri otazky: Kdy se provdám za prince?“ zeptala se. „Nikdy. Provdáš se za krále.“
Ale stanu se královnou?“ „Ano.“ V Maggyiných očích se zlomyslně zablesklo. „Budeš královnou… dokud nepřijde jiná, mladší a krásnější, která tě svrhne a vezme ti všechno, co ti bude drahé.“
Budeme mít král a já děti?“ zeptala se. „Ach ano. Šest a deset pro něho a tři pro tebe.“ Stařena s ní však zjevně neskončila. „Zlato bude jejich korunami a zlato bude jejich rubáši,“ řekla. „A až tě tvoje slzy vysuší, valonquar stiskne svýma rukama tvoje bledé bílé hrdlo a vymáčkne z tebe život.“
Cersei se domniva ze se jedna o Tyriona, protoze valonquar znamena ve valyrijstine maly bratr, ale technicky je mladsi i Jaime, navic jak jsem se pozdeji dozvedeli, ve valyrijstine neni rozlisovano pohlavi, tudiz je presnejsi preklad spise maly sourozenec a nikde neni vyslovne receno ze se musi jednat o jejiho sourozence. Takze to vlastne muze byt kdokoli kdo ma starsiho bratra nabo sestru.
#100 Monoceros #101 LordStark #140 Karlik01#99 Alman13: tím se nám okruh podezřelých značně rozšířil :D ale já stejně tipuju že ji nakonec zabije zahradník :D
#103 Alman13#99 Alman13: Podle mě to bude Euron Greyjoy :)
#102 Svjatogor #103 Alman13#101 LordStark: Proč by to dělal? Jen se ptám.
#104 Lord_Casterly #105 Alman13#100 Monoceros: pokud to vezmeme v sirsim slova smyslu tak podezrelych je opravdu mnoho :D Tyrion, Jaime, Bran, Arya, Jon, Sansa, Dany nebo i klidne nekdo necekany jako Sandor, Eurone, Yara, Gendry… A mnoho dalsich o kterych nevime zda sourozence maji jako Davos, Sedy Cerv, Varys atd.
#101 LordStark:
#102 Svjatogor: Asi ji zabiju já. Jestli bude dělat blbosti s Euronem. Na mě se to proroctví také může vztahovat
#108 Monoceros#102 Svjatogor: no, je to vysinutej maniak, pirat, vrah a nasilnik, jde mu jen o dve veci penize a moc, zabil i vlastniho bratra, v knize mel v umyslu ozenit se s Dany aby ziskal jeji draky a korunu, takze ve chvili kdy mu Cersei nebude k nicemu uzitecna a stane se pro nej pritezi verim, ze ji klidne sejme :D Navic pokud mu bude chtit Cersei namluvit, ze to decko je jeho a pak se dozvi, ze lhala muze mu rupnout v bedne :D
#106 Svjatogor #108 Monoceros#105 Alman13: Cersei nemá štěstí na chlapy. :-D
#107 Alman13#106 Svjatogor: to nema nebo oni na ni, jak sevto vezme kdyz si to vezmem statisticky tak: Rhaegar-mrtvy, Robert-mrtvy, Lancel-mrtvy, Jaime-zatim zije, ale poslala na nej Brona. Takze je to momentalne Cersei vs muzi 3:0, i kdyz by ji Euron sejmul tak na body vyhraje :D
#104 Lord_Casterly: Nebo bych mohl já, já to proroctví taky splňuji :D ale nevím nevím, po posledním díle se mé modré oči navždy zavřely :D jestli není nejlepší čas změnit si avatar :D ale už jsem si na něho zvykl a myslím že mě podle něho tady každý pozná :D
#105 Alman13: V traileru na další díl Euron klečí před Cersei, asi ji žádá o ruku … zřejmě bude svatba.
#109 LordStark #112 Svjatogor#108 Monoceros: Právě a po svatbě :) ?
#110 Alman13 #113 Svjatogor#109 LordStark: Kralovna je mrtva, at zije kral? :D
#111 LordStark#110 Alman13: Přesně tak, ale nevím jestli G.R.R.Martin je tak průhlednej, to není jeho styl :)
#108 Monoceros: A mě se tady vyčítá, že já moc prožívám smrt L.M. a naznačuje se kdo ví co. :-D :-D :-D
#116 Monoceros#109 LordStark: Sňatkový podvodník Petyr Baeliš doporučje romantické líbánky Orlím hnízdě. Sice tam fouká pod sukňu, ale co už. ;-)
#116 Monoceros #117 Alman13Nevím, jestli někdo přežil z Martellů či Tyrrellů tak někdo z nich :)
Inak v tom prorctve o Cersei je to ze ju zabije mladsi brat alebo JEJ mladsi brat? Lebo v tom prvom pripade sa to nemusi vylozene vztahovat na Jaimieho alebo Tyriona.
#125 Alman13#113 Svjatogor: a v případě hádek se svojí drahou polovičkou jí pak jednoduše stačí dopřát vyhlídkový let na panorama Údolí Měsíčními dveřmi :D #112 Svjatogor: já mám tu ikonku rád :( to jsem prostě celej já :D
#113 Svjatogor: a Ned Stark radi: hlavni je kvuli Cersei uplne neztratit hlavu :D
Neskutečný jak vás furt baví spekulovat o tom jak to dopadne :D vždyť je to kur*a jedno ne?? :D
#121 Monoceros #133 RobinsonMůže to být někdo ze spřátelených rodů Lanister&Baratheon,jde o to kde se válka odehraje,kde bude Cersei, Jaime a Tyrion se k ní nedostanou, možná tak Danerys by vypálila Královské komory, nebo taky Qyburn,který jako pobočník,už bude přemýšlet jinak, těžil maximálně z pozice a Cersei, teď by se mohl chtít zachránit, kdo ví :)
#123 SvjatogorJen aby na trůně nakonec ještě neskončil ten ksindl Euron. Nejsem si jistej, kdo by mi vadil víc, jestli on, nebo jedna z těch blonďatejch krav. Zlatej Noční král, měli ho tam nechat.
#118 God Carmen: Tady má někdo pěknou ikonku :D hele tak znáš to, člověk si krátí čas do dalšího dílu tak vymýšlí blbosti. Stejně se nikdo z nás zase v ničem netrefí :D
#127 God CarmenJestli má Euron roh na ovládání draků,tak by jeho taktika byla jasná, pak by se zmocnil trůnu a rozdrtil Daneryino zpustošené vojsko.
#119 LordStark: Qyburn může doufat v Jaimeho vděčnost, bez něj by ho možná zabila sepse.
Je to klíčková postava a Aryina dýka byla taky klíčová a odrovnala dvě klíčové postavy,takže možná do třetice :)
#115 DejvidHound: v proroctvi je pouzito slovo valonqar, coz je slovo ze stare valyrijstiny, ktere si Cersei preklada jako maly bratr, ale valyrijstina nerozlisuje muzske a zenske rody. Stejne jako v proroctvi neni receno ze se jedna o vyslovene jejiho bratra, neni tam ani vyslovne receno ze to musi byt muz. V jednu dobu byl dokonce i v prenesenem slova smyslu povazovan za mozneho kandidata Lancel Lanister, po tom co vstoupil k vrabcakum, kterym se take rikalo zebravi bratri.
#126 DejvidHound#125 Alman13: Tak tam je moznostiiii…ojojoj
#121 Monoceros: Ahaaa ;-)
#10 dfx: dobré…
#16 Svjatogor: Arya zabije Cersei pod tvárou jedného z bratov Lannisterových ..... dúfam že to nebude Tyrion . aj keď podľa jej výšky , by ta mal byť Tyrion . Ale keď otrávila Freyovcov, mala nielen tvár , ale aj šaty ( a tedy aj výšku starého Freya )
#130 Svjatogor#129 naviivan: Takovou reatardovanou smrt nepřeju ani Cersei. Ji musí zničit hříchy jejího zkaženého života a vlády. :-)
Smrt Nočního krále byla jen double trick. NK poslal zástupce, aby se jistil, kdyby to nevyšlo. Jemu je jedno, kolik mrtvých mu zlikvidují. Udělá si novou armádu, kdykoliv bude chtít. V nejhorším případě počká, čekal už kolik tisíc let. Ještě se s ním setkáme. Dlouhá noc se blíží.
#52 Kurka84: No nemyslím si, že s NK to zcela úplně skončilo.
#118 God Carmen: Rozhodně není.
#134 God Carmen#133 Robinson: Co rozhodně není??? jedno jak to skončí??? a co s tím uděláš když to třeba neskončí podle tvých představ???
#145 RobinsonZávěr GoT bude velkolepý a překvapivý v duchu prvních sérií..
Jakmile se Dany podaří pomocí zbylých sil (Řekotočí, Dorne, Druzí synové, …) a dvou draků dobýt KL (bude zabita Cersei, Hora, Bron a někdo málo z hrdinů severské party), nastane disputace ohledně zvolení nového krále (Jon, Dany, Sansa, …)… náhle se v pozadí ozve Bran: „Já budu král“. Ostatní nebudou věřit, co slyší. Bron zopakuje „Já budu král“… pak vstane, zvedne modré ruce a oživí vše, co po bitvě o KL zbylo.. Proč myslíte, že se na sebe Bron a NK tak dívali? Jako staří známí, co se dlouho/nikdy osobně neviděli. A když si NK sáhl pro meč, nechtěl Brona zabít, meč mu chtěl předat, jako svému následníkovi. Bron má na ruce znamení od NK a právě dotykem dělal NK z Crastrových synů WW. Šedý lupus ukázal, jak se znamení bude šířit po Branovi až ho pohltí.
#136 RightfuHeir #141 Docik#135 BraNK: A pak Sansa..
vytáhne z pod šatů obsidiánovou dýku, co dostala od Aryi a bodne ho špičatým koncem pod žebra. A jak bude v ráži, máchne podruhé a propíchne Daenerys. Poté řekne, „králem bude Tyrion.“
Kurňa a je po zimě a z ničeho nic bude mít Deny zase spoustu Neposkvrněných z údolí taky spousta přežila určitě ( i když vbitvě to vypadalo, že přežili jen hrdinové a tak 10 vojáků :D ) a najednou se k ní přidají všichni zbylí seveřaní s radostí i ti co se na Jona a boj s mrtvolami vysrali :D bože :D. TEĎ UŽ JE MŮŽU DOUFAT , ŽE CERSEI NĚCO POŘÁDNÉHO VYMYSLÍ A PŘEDVEDE JE TO POSLEDNÍ NADĚJE JINAK TO BUDE HROZNÁ POHÁDKA S HAPPY ENDEM :D
Daenerys plují nějaké podpory? Nebo co to tam je za lidě se znaky Targaryenu? :-O
Cersei musí zvítězit!
#99 Alman13: Tak určitě ten kdo ji zabije bude Jaimie.. A to hlavně kvůli spojení jak zabil šíleného krále. Je čestný a bojuje za živé a Cersei určitě opět se pokusí vyhladit větší množství lidí.. A co by bylo asi víc epické, než Jaimie vraždící svou sestru kterou miluje. :)
#135 BraNK: Tak tohle by bylo jediné jak by to pro mně mohli zachránit. Popravdě jsem totiž nechápal, proč by NK chtěl Brana zabít osobně. Proč na to byl takový důraz, právě jsem čekal, že mu podá ruku a něco si vymění a ne že bude sahat po meči, protože jestli šlo jenom o to ho zabít tak ho mohla zabít horda nemrtvých. Kéž by si měl pravdu v tom, že NK není mrtev.
#27 Grglor: nie, kazdy z tych stotisic bude mat samostatny pohreb v priamom prenose
#98 FanArrow: dobrý :-D máš oči jak ostříž :-D
#93 igwar: konecne logicky post a niekto mi hovori z duse.
#134 God Carmen: Pochopitelně že s tím nic neudělám. Ale třeba to tak bude???????????????????
Offak – tipuju, ze v lodich ma prsty Mel, a jeji cesta do Volantisu. Ale take muze byt Euron dvojity agent a prehodit plachty:)