Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Fotografie k epizodě Stormborn
Daenerys je poctěna nečekanou návštěvou, Jon se vypořádává se vzpourou a Tyrion vymýšlí plán na dobytí Západozemí.
Foto: HBO
Konec Game of Thrones
Prequel
Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Kristian Nairn
25.11.1975 | 25.11.2024 -
Michael Feast
25.11.1946 | 25.11.2024 -
Hafþór Júlíus Björnsson
26.11.1988 | 26.11.2024 -
Michael Condron
28.11.1985 | 28.11.2024 -
Brian Fortune
28.11.1965 | 28.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /58
Ten pocit, když stojíš naproti soše svého otce a přitom to není tvůj otec :-)
#2 Khardoom #17 Gaffík #24 Rafan#1 rockysiburger: hehe :D
Arya zpátky doma?
#6 Movego #8 Nikolperse #12 Arrow123Že by Arya potkala Horkého Koláče?
#10 mr_bungle #17 GaffíkPište spoilery do náhledu jojo..
#7 Movego #9 mr_bungle#3 Stardos: To nebude Zimohrad
#5 Mohy: ?
#3 Stardos: To bude zrejme jediné miesto, kde sa dá normálne najesť a vyspať (nerátajúc hrady a tvrdze) na ceste do KL, a to je iba Hostinec na Rázcestí.
#5 Mohy: Taky mě to napadlo, tohle ještě nebude Zimohrad.
#10 mr_bungle#9 mr_bungle: To patří k #4 Movego:
nevěřím, že Arya dorazí až do Králova přístaviště. Hora by ji zabil. Spíše narazí na Melisandru a společně půjdou za Daenerys. Tam se setká s Jonem. Přece se konečně Starkové musejí znovu setkat!
#22 mr_bungle#3 Stardos: To by bolo príliš skoro. Arya príde domov aj s Nymeriou tak v 3–4 epizóde tipujem :)
#17 GaffíkLord orlieho hniezda by mal zletieť rovnakou cestou, vďaka ktorej ten titul získal:)) Je pravda, že na intrigách je ten seriál postavený, ale ešte viac (i keď menej ako kniha ktorá je v tom neprekonateľná:) je postavený na šokovaní..takže ak by bol Malíček ako naj intrigán, proste tento, či ďalší diel zabitý, bol by to ten pravý šok. Pretože veľa ľudí si myslí, že sa mu nič nemôže stať…a to je práve pri GoT chybné uvažovanie;))
6. fotka – Koukají na Lyannu a Littlefinger mu řekne, že je to jeho matka. Později mu to potvrdí Bran a Howland Reed (nebo možná jen Bran) Ale furt netuším, co bude „Jon se vypořádává se vzpourou.“
#15 Trepy #17 Gaffík #25 Rafan#14 Trepy: Už vím. Jon Littlefingerovi neuvěří a chytne ho pod krkem. Následně mu to potvrdí Bran a Jon uvěří. Pak to prohlásí všem lordům a Yohn Royce řekne, že Targeryenovi se nedá věřit. Tohle bude ta „vzpoura“ se kterou si lehce poradí :)
#17 Gaffík #21 Arrow123 #26 RafanNásledně Arya potká Nymeriu a rozhodne se jít domů. Nebo lhala Lannisterům už dřív a celou dobu mířila na sever. Jen přece nebude říkat Lannisterům, že jde na Zimohrad.
#17 GaffíkDany je poctěna návštěvou – Melisandra nebo Euron.
#1 rockysiburger: Socha ani Tvůj otec být nemůže, protože je to socha. Sice „ho“ má jako kámen, ale nic dál (=
#4 Movego: Horký koláč? Myslíš Hot Pie? LOL
#12 Arrow123: Souhlasím. Podle traileru se tentokrát setká jen s Nymeriou. Držím jí pěsti.
Je sice menší a slabší, ale rychlejší, mrštnější, chytřejší a víc nenápadná než Hora. Docela bych se bál být Hora. A … ehm… mít city… xD
#14 Trepy: Později. Až na konci série.
Bran to totiž ví. Jon se to dozví nejdřív na konci epizody, nejpozději by měl na konci sezóny.
Pokud mu to ale řekne, tak to určitě nebude veřejně. Hej Jone, co bude k večeři? Jo a mimochodem jsi Targaryan.
Nečekaná vzpoura by mohlo být konflikt, kdy jedni chtějí pokleknout před Cercei a druzí se na ni chtějí vyprdnout.
Taky by to mohlo být, že ne každému se Jon líbí se velení a třeba se najde jiný expert, který by se toho rád ujmul…
#15 Trepy: Pěkná myšlenka.
Spíš si myslím, že se na Winterfellu dozvědí o připlutí Daenerys a Jon se s ní bude chtít vidět.
Díky jejím vojákům by byl boj proti nočnímu králi snažší. Tak bych to aspoň udělal já.
#16 Trepy: Arya se rozhodně nevydá domů. Bez rodiny byla hezky dlouhou dobu a těch pár dnů ještě vydrží.
Spíš si myslím, že až potká Nymeriu, bude mít problém ji zkrotit. Možná stráví nějaký čas jejím výcvikem.
Podle knih má navíc Nymeria pod palcem celou smečku vlků, může se hodit.
#22 mr_bungleNevíte někdo, kde je poslední komentář od Lockera z jeho starého účtu?
#20 BatiatusHodor je Jonov brat.
#18 TheSaldor: Hľadaj. Pozri si, ktorý článok naposledy ohodnotil. Tým ale nehovorím že jeho posledný komentár musí byť práve v jeho poslednom ohodnotenom článku :D
#30 TheSaldor#15 Trepy: Alebo sa Jon dozvie že Malíček zradil Neda. Jon ho chytí pod krk a šupne do cely. To by bol krásny pocit :)
#11 Argetlam Královrah: Arya má Melisandru na deadlistu kvůli Gendrymu. Sice jí nakonec pláchnul, ale to asi Arya neví. A i kdyby ji Arya vyškrtla, proč by chtěla jít k Daenerys?
#17 Gaffík:Hot Pie by tam mohl být, pokud je to ten hostinec Na rozcestí, kde v první sérii Nymerya napadla Joffreyho a Arya ji pak zahnala, a ve třetí tam Bratrstvo Koláče nechalo.
Jon se bude chtít s Dany setkat především kvůli té hoře dračího skla, které má teď pro Sever větší cenu než zlato. Kromě posil armády se budou hodit i draci.
Na Severu asi není nikdo, kdo by chtěl před Cersei pokleknout, vždyť si jednomyslně zvolili za krále Jona. Možná by mohlo jít spíš o to, že Jon bude chtít se Cersei vyjednávat o pomoci v boji proti WW, nebo by mohlo jít o Daenerys, Yohn Royce: „Targaryen cannot be trusted.“
#41 Argetlam KrálovrahA jak by to malíček zjistil? Nevěděl to jen Eddard a teď krypl?
#27 Grayyitheyerouh #28 Trepy#1 rockysiburger: Tak tím že stojí proti soše Neda si nejsem vůbec jist. Pamatuji scénu kdy stál Robert s Nedem u sochy Lyanny a vedle té soch byl sloup, stejně tak scéna kdy u ni stála Sansa s Malíčkem. Aby nakonec nestál před sochou své matky.
#14 Trepy: Já to poznal na té další fotky, podle sloupu vedle kterého její socha stojí. Je vidět i malá část šatů ze sochy Lyanny.
#15 Trepy: Jo tak tohle je velmi reálný scénář, co dává smysl.
#29 Trepy#23 Sctyri: Právě malíček v tom má všem malíčka… Zapříčinil to, že bratr Neda, který si měl vzít Catelyn odešel s jejich otcem do KL, kde ho Arys II. upálil. Ti tam šli na protest unesení Lyanny Rhaegarem, což ale únos nebyl… ti dva se nejspíš vzali ( Malíček se takhle mohl zbavit Brandona, ovšem Cat si vzal nakonec Ned, kterého později také zradil )… Podle mě to zkrátka ví… má své informátory.
#23 Sctyri: Malíček ví všechno.
#26 Rafan: Doufám, že to není sarkasmus :D Ale myslím si, že na takový scénář nemají koule. Spíš Littlefinger řekne něco nevhodnýho, tak ho chytne pod krkem a rozejdou se v dobrým, stejně jak ho tehdy chytil Ned a v pohodě se rozešli. Pak řekne, že chce jít na Dragonstone a Yohn Royce bude jen tvrdit, že se Dany nedá věřit. Tohle bude ta „vzpoura“ a nějak jí vyřeší. Ale můj scénář se mi líbí mnohem víc ;)
#32 Rafan #34 Rafan#20 Batiatus: Ok. A věříš mu, že je ten starý účet zablokovaný, nebo myslíš, že je někdo jiný ?
#31 Trepy #33 Arrow123 #35 Batiatus#30 TheSaldor: Podle mě je to na 100% on.
#29 Trepy: Ne myslel jsem to upřímně. Jde o to, že Malíček se pohyboval v nejvyšších kruzích hodně dlouho(nezapomínejme že byl mnoho let členem rady) a v královském archivu mohl najít dokument o sňatku Lyanny s Rhaegarem, případně záznam či svědectví někoho z královské gardy že Rhaegar nechal Lyannu a její porod hlídat členy gardy atd. Možností a teorií je hodně.
#30 TheSaldor: Locker je len jeden ;)
#29 Trepy: PS: Pamatujete na scénu kdy stojí Malíček se Sansou u sochy Lianny a Sansa řekla že Rhaegar jí unesl? No a nyní jestli můžete se podívejte na ten výraz tváře(úšklebek) Malíčka když tu větu Sansa vyřkla. Už tehdy jsem si řekl že Malíček něco ví či tuší.
#36 Trepy #37 fgh#30 TheSaldor: Je to on :D
#34 Rafan: Přesně tak. On určitě ví, že jí neunesl, ale že s ním utekla. Tak není důvod, aby si tak chytrej člověk nezjistil ještě víc :D
#34 Rafan: Vsak ano. Skutecnost je takova, ze Lyannu Stark Rhaegar neznasilnil, ale to vsichni vime. Tudiz jedina vec, ktera vedla k Robert's Rebellion, byl Robertovo paty ud, ktery nedokazal udrzet v kalhotach.
Lyanna s Robertem byt nechtela, protoze se ji nelibilo, jak se k zenam chova + v te dobre mel pry Robert dceru ve Vale.
To, ze Lyannu Rhaegar znasilnil, byl jen Littlefingerovo vymysl.
#38 Thunderbird #39 Trepy #40 Trepy #41 Argetlam Královrah#37 fgh: přesně tak, šla dobrovolně. Ani to nesedí ke Rhaegarově povaze.
Věřila bych i tomu, že si to znásilnění vymyslel sám Malíček. To by se zase hodilo k jeho povaze.
#37 fgh: To by bylo hodně hustý, kdyby si to vymyslel Littlefinger :D A ten pohled na Sansu by měl ještě větší rozměr. Ale důvod války nebyl jen Robert viď. Targeryeni unesli Lyannu a zabili lorda i jeho dědice. Navíc ŠÍlenej král se nezamlouval spoustě lidem kvůli tomu, co dělal. 4 království šli dobrovolně proti nim, to není práce Roberta.
#37 fgh: A byl to Jon Arryn, kdo začal válku. Když mu Aerys II nařídil zabít Neda a Roberta.
#22 mr_bungle: Proč ne, Melisandra z Ašaje už dokázala přesvědčit daleko moudřejší lidi než je Arya Stark (Stannis například).
#37 fgh: Malíček je intrikář a manipulátor, ale tak dobrý, aby naplánoval válku 20 let předtím než skutečně vypukne prostě není. Nezapomeňte, že kdyby Cercei a Robert spolu měli dítě, tak celý jeho plán se zhroutil a nikdo se zdravým rozumem by nezaložil celý plán na tom, že třeba ta holka ojede bratra a budou mít spolu pár děcek.
Což ale neznamená, že by nemohl vědět o Lyanně a Rhaegarovi, ačkoliv než by to řekl Jonovi, tak to spíše jeho vazalům – například seru Royceovi. Koneckonců ten říká: „Targaryen cannot be trusted“, tedy „Targaryenovi se nedá věřit,“ nikoliv „Targaryenům se nedá věřit“. A naproti němu STOJÍ (ne sedí jako obvykle při poradách) docela dost rozlobený Král severu, proč asi? Dokonce nestojí ani za svým stolem jako obvykle, když stoupne. Buď právě přichází do místnosti, což je nepravděpodobné (co by ho asi tak na Zimohradě mohlo zdržet) nebo ho prostě něco obrovsky naštvalo. Buď ser Royce veřejně řekl, že Jon je Targaryen a to je ta vzoura, nebo naopak se odmítá paktovat s Daenerys a to je ta vzoura. Druhou možností je, že Sansa ohledně Alys Karstark a Neda Umbera ještě neřekla poslední slovo.
Všimli jste si, ke komu Cercei mluví? Řekl bych, že to jsou lordi z Roviny (vazalové Tyrellů). Marně mezi nimi hledám lorda Tarlyho.
A návštěva Daenerys – jsou tam dva lidé, kteří tam v této epizodě (nepočítám Greyjoye, kteří byli na lodi) nebyli – Ellaria Sand a Olena Tyrell (sedí na židli zády ke kameře, skoro nejde vidět). Pravděpodobnější možností je ale příchod Melisandry z Ašaje na Dračí Kámen.
#43 mirakoJinak Malíček skutečně není zas tak dobrý, jak vypadá, celý jeho plán jde totiž lidově řečeno do sra*ek. Tak si to shrňme:
Malíček otráví Jona Arryna a má výborně vymyšlenou válku mezi Lannistery a Starky a také smrt Roberta Baratheona (případně válku mezi Lannistery a Starky+Baratheony), i když asi tušil, že Robert zemře (podle mě by mu v krajním případě sám pomohl). Jenže to přestalo jít podle plánu – Renly a Stannis mají obrovskou přesilu, Sansa si má Joffreyho skutečně vzít (asi čekal, že se to zruší), Robb skutečně vyhrává a když se mu podaří tak tak odvrátit katastrofu (vítězství Renlyho, který s Robbem měl mír – Stannis by posloužil stejně dobře jako Lannisterové, protože by čel proti Robbovi), tak Sansa si má tajně vzít Lorase Tyrella. I tohle se mu podaří zastavit, ale je pozdě, bere si Tyriona Lannistera a její rodina je vyvražděna. Najednou se nemá kam vrátit a dost možná po tom ani netouží. Logicky tak zbývá jediná možnost – hodit na ni a na Tyriona nějaký zločin, aby ji přinutil uprchnout. A vzhledem k tomu, že moc má Tywin Lannister a Cercei Lannister tak logicky pomůže jen vražda jednoho z Lannisterů – proč ne přímo Joffreyho, kterého oba nenávidí? To bude nejuvěřitelnější. Do karet mu hraje Olena Tyrell, kterou pro to využije. Druhá věc je ta, že Edmur Tully ztrácí Říční krajiny a Sansa tak přichází o mocné budoucí spojence, které chtěl využít. Zabijí Lysu, která by nikdy nešla do války a ujímá se vlády nad Údolím, přičemž Sansu vrazí do rukou Boltonů s tím, že on ji jakože hrdinsky zachrání a ona se stane Královnou Severu a Údolí. Jenže Sansa uprchne a v čele záchranné armády nestojí on, nýbrž Jon Snow, Král Severu – pro Malíčka katastrofa. Teď Bílý chodci, Euron Greyjoy a rody ze Západozemí se sbíhají k Daenerys, šance na trůn jsou pro něj mizivé. Ten plán, který měl ze začátku pod kontrolou zcela úplně se rozjel tak, že už prostě nestačí a začíná být pár kroků pozadu.
A teď Varysův příběh:
Po pádu Targaryenů jim pomáhá prchnout, ukrývá je, tajně je podporuje. Sveze se na Malíčkově plánu a celý ho mistrovsky využije (ať už vědomě nebo ne), aby na trůn usedla Daenerys, která mezitím sama získává obrovskou sílu (draci, Dothrakové, Neposkvrnění, Greyjoye) a on jí jen dodává další – Tyriona Lannistera, Dorne, Rovinu… Od 1. sezóny (ještě předtím, než jsem přečetl knížky) jsem věděl, že Malíček je sice mistr, ale Varys je o pár levelů výš. Dost mu asi pomáhá to, že sám nechce trůn, ale jen na něj dosadit někoho, kdo má nezpochybnitelný nárok a navíc oblíbeného. Kdežto Malíček je neoblíbený, bez nároku a bez skutečně věrné armády (Údolí patří více Sanse a Robinovi, než jemu).
#44 Trepy #45 fgh#41 Argetlam Královrah: Ellaria Sand a Olena Tyrell není nečekaná návštěva.. bude to ta Mel..
#46 Argetlam Královrah#42 Argetlam Královrah: Pokud vím, tak Renly s Robbem neměl žádný mír. Vždyť mu chtěl ukrást půlku království. Jinak Malíček v knížce je rozhodně mnohem chytřejší.
#46 Argetlam Královrah #47 Argetlam Královrah#42 Argetlam Královrah: Littlefinger neni zas tak dobry, to mas pravdu. Myslis si, ze by nechal jen tak vyhodit zed do vzduchu, kdyby vedel, ze se mu nakonec podari dostat na Iron Throne, a tak by nechal do sveho kralovstvi vypustit tu nejvetsi hrozbu? Ne!
To je presny opak toho, proc to udela. On sam zjisti, ze uz je vse ztracene, a ani spojenectvi s Euronem mu nepomuze, kdyz vi, ze Euron chce vladnout take, ma obrovskou armadu, ma spojenectvi s NK, dokaze vyvolat Krakena, a ma kompletni zbroj z Valyrian steel = to vse se mu podarilo, kdyz byl v exilu. Proto tu zed skutecne vyhodi do vzduchu, je mu uz vse jedno, kdyz nemuze vladnout on, tak nikdo.
#43 mirako: Asi ano.
#44 Trepy: Doporučuji si zkouknout druhou sérii. Catelyn jménem Robba navštívila Renlyho a vyjednala pro Sever samostatnost a spojenectví proti Lannisterům. Potom byl Renly zavražděn.
Co se týče trollů, tak na ty nereaguji. Už několikrát jsem psal, že na Lockera nemáte, nikdo z vás, upřímně ani současný Locker nemá na toho starého (i kdyby to byla jedna a tatéž osoba).
#48 Trepy #49 Trepy #51 fgh#44 Trepy: Jinak ještě k tomu Malíčkovi v knížce (to jsem přehlédl, když jsem odpovídal). Ano, určitě je mnohem chytřejší. Kdyby dal Sansu Boltonům (kteří už stejně mají falešnou Aryu), tak by ho v Údolí připravili o hlavu než by stihl cokoliv říct nebo udělat. Naopak má nádherně promyšlené, jak ze Sansy udělá vládkyni Údolí (Robinova smrt, svatba s Robinovým vzdáleným bratrancem, který zdědí Údolí, vznesení nároku na Sever a nejspíše i Říční krajiny).
Nedovedu si představit, že by do tohoto nějakým způsobem mohl vstoupit Jon Snow (Rickon je koneckonců v bezpečí, takže jestli oživne, tak nebude mít důvod jít proti Boltonům). Můj tip je, že v knížce zůstane mrtvý, protože tam pro další děj není podstatný (jeho úlohu coby královna nebo vládce Severu může klidně převzít Sansa nebo spíše právě zmíněný Rickon – můj osobní tip, řekl bych, že pokleknou před Daenerys).
Druhou věcí jsou samozřejmě šílené ořezání linek na Železných ostrovech, v Dorne, snížení počtu členů Tyrellů oproti knížce a naprosté vypuštění Aegona Targaryena/Blackfyra. Ať už je ten kluk kdokoliv, tak i jen malinká šance, že by to skutečně mohl být syn Rhaegara Targaryena a Elii Martell pořádně zamíchá kartami.
#46 Argetlam Královrah: Já znám druhou sérii a četl jsem knížky.. ale prostě Catelyn tam jednala, ale nic nedojednala.
#46 Argetlam Královrah: Jsem si tím naprosto jistej, že Renly nesouhlasil.
#51 fgh #52 Argetlam Královrahpochopil jsem to spravne?je john snow syn sestry starka?
#51 fgh#46 Argetlam Královrah: Nemas pravdu #49 Trepy: Mas pravdu
Catelyn vyjednavala s Renlym tesne pred jeho smrti. Catelyn jasne rekla, ze jeji syn nema zajem o Iron Throne, ale Renly nevidel zadnej duvod mezi jejich hostilitou, a „poslal Roba zpatky na sever.“
#50 stranghels23: Jon je The Prince That Was Promised a, tudiz syn Rhaegara Targaryena a Lyanny Stark, ktera je sestrou Eddarda Starka. Protoze on je ten, kdo ve finalni bitve ovladne Night Kingovo ledoveho Drogona, a sam Night Kinga zabije.
#52 Argetlam Královrah#49 Trepy: tak to si budu muset dohledat…
#51 fgh: Jon není žádný prince that was promised. Princ, kteý byl přislíben se měl narodit mezi solí a kouřem, zřejmě také měl oživit draky (to jsem nedokázal dohledat, ale Melisandra na tom v knížce trvala, protože chtěla zabít Erika Bouři a oživit tak kamenné draky na Dračím Kameni). Celé proroctví vcelku jasně říká, že Princem, který byl přislíben je Daenerys Targaryen. Je to tak jasné, až o tom pochybuji, ale nikdo jiný mě nenapadá. Na icefire je docela pěkně rozebraná teorie, že by to mohl být Bran.
Celá teorie, proč by Jon mohl být Azor Ahai (když pomineme jeho rodiče) je založena na tom, že to řekla Melisandra, která už se jednou spletla, a která tak moc chce Azora Ahaie najít, že ho vidí prakticky v každém druhém muži, kterého potká. A v Jonovi to vidí proto, že ho „Pán světla přivedl zpět“ (jenže ten přivedl zpět daleko víc lidí, Jon není žádná výjimka) a také proto, že když se modlí k Pánovi světla, aby ji ukázal Azora Ahaie, tak vidí jen sníh (to ale nemusí označovat Jona Snowa, ale varování, co se děje a stane na severu)
#53 fgh#52 Argetlam Královrah: Je videt, ze nemas veskere informace, a ze nevis, co tenkrat rekl Rhaegar Elii Martel.
#56 Argetlam KrálovrahAbych si taky pěkně zateorizovala, nemyslíte si někdo, že by Sansa mohla být s Ramsayem těhotná? Už mě to párkrát napadlo a celkem zajímavě by to zamíchalo s dějem…
Jinak si taky myslím, že vzpoura bude akorát o tom, že se bude chtít Jon vydat na jih vyjednávat s Daenerys, která se usadí na Dračím kameni. Na Kameni, jak už zjistil i Sam, je obří zásoba obsidiánu + teď i draci, takže je to jen logický, že se tam pokusí hledat pomoc proti WW.
#55 Punisher bude trestať #57 Argetlam Královrah#54 Larynia:
Este raz, na nove zapletky uz nie je cas, serial sa blizi koncu!
#53 fgh: Spoustu věcí, předpokládám. Ale ty asi myslíš něco konkrétního? Že Rhaegar zřejmě věřil, že právě jeho syn bude vyvolený? To jsem záměrně vynechal, protože to jsou jen neověřené spekulace a to, v co věří nějaký princ, který byl sice chytrý, pohledný, galantní a blablabla, je úplně fuk, protože Rhaegar nebyl žádný polobůh s vizemi, ale obyčejný člověk. Pravděpodobně to nebyl ani „drak“ (ve smyslu, že by se mohl dokázat dotknout ohně, což Daenerys umí, zatímco Viserys to neuměl).
#58 fgh#54 Larynia: Jak by to zamíchalo dějem? Ramsayho dítě by Sansu nijak nepošpinilo v očích ostatních (spíše jen vzbudilo o to větší lítost), nezměnilo by to co se stane a nestane a ať už by si Sansa dítě nechala nebo ho nějak zabila před nebo po porodu, tak by se stejně nic nezměnilo. Jedině kdyby umřela při porodu, tak se Malíčkův plán zhroutí úplně a stal by se ještě zbytečnějším než je teď.
#56 Argetlam Královrah: Ano, Rhaegar mozna neni zadny polobuh s vizemi, ale Dany ano, a tu vizi, kterou mela v serialu, nebyla jedina vize, ale o tom jsem tu uz take psal…