Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
První dechberoucí upoutávka na nový seriál Legends of Tomorrow
Po traileru na seriál Supergirl vám přinášíme i první upoutávku na nový seriál stanice CW, Legends of Tomorrow. Hrdinové a padouši se spojují dohromady, aby zastavili blížící se zkázu. Aktualizace: Přidány české titulky.
Zdroj: CW
Diskuze /162
Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!! TV CW mi dneska trochu zpravila chuť po tom posraném finále (vlastně celé 3 sérii) Arrowa. Hlavně tam necpěte sobeckou mrchu, které záleží jen na sobě, ale hraje jak jí záleží jen na jednom, přitom chrápe s druhým!!! Stačí Sára (s Capitanem Coldem bych jí rád viděl!!!) a Hawkgirl úplně stačí!!!! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Joooo
#116 Shelpr15:D a vypadá to že jí fakt oživěj v Nanda Parbat… já myslela že tam bude jen ta herečka, že bude hrát prostě někoho koho ostatní neznaj… ale asi to tak fakt bude no
#39 DavidDawsonA prosím přestante si furt stěžovat Viz. první komentář vážně to kazí chut se na něco koukat :(
#12 Kubyk002 #13 fedaikin#9 kuky4ever: Sorry, jen jsem tím chtěl podotkout, že mi CW ráno pokazilo náladu, a večer mi jí zvedlo :) Zbytek byla zbytečná omáčka okolo :)
#9 kuky4ever: Za tu dobu, co tady čtu komenty a sem tam napíšu vlastní, jsem zjistil, že je zdravější to tady raději nečíst. Ono i vědomí, že je to tady samý Nolan, Wann, Jackson, je sem tam o zdraví :)
Tak na to sa teším :) som zvedavý ako to vymysleli so Sarou lebo už je dlho v hrobe a je s nej len kosť takže ju niekto asi oživil skôr
#15 qwertz123: Bude, brzy. :)
Tak lidi nwm jak vy,ale mě to teda líbit a moc.Jen mi budou musec tvůrci serialu ukázat jak se Ray dostal z té budovy,protože oblek neměl on,ale to je detail.Zlepšilo mi to náladu po mehh finále Arrow. :)
Bude čtvrtá série arrowa nebo ho tohle nahradí? A nevíte někdo jestli bude mít atom svůj seriál? Jinak ke 3. sérii aroowa. Některý díly byli slabší, ale jinak to bylo super. Hlavně teda finále.
#25 Denko069Takže Caity se vrací opravdu jako Sara, a na to, že byla tak dlouho mrtvá vypadá dobře. Teď jen zjistit, jestli ji LP negativně ovlivnilo (což podle ukázek zatím nevypadá) a taky jestli se Oliver svěří Lanceovým, o jejím zmrtvýchvstání. Arthur znova jako cestovatel časem (tentokrát si ale nebude za „druhé housle“ :D ) a hlavní pecka na závěr- Atomovo zmenšení. Já se rozhodně těším.
Už jsem to psala v jinym odkazu tak pro doplnění to dávám i sem: Sára bude zase naživu…řikal to gugnheim v jednom rozhovoru a Amell to taky naznačil tenhle týden na comic conu…jestli jste si totiž všimli tak na konci jak má rozhovor s Malcolmem tak se ho Malcolm právě ptá jestli z nich budou zase nepřátele a Oliver na to že nebudou pokud spůlní dohodu…myslim si že Malcolm to cíleně už od začátku měl naplánovaný sice asi ne přesně takhle, ale už když zabil Sáru tak věděl že jí budou moct zase oživit…
No paráda, z Atoma je konečně pravý Atom…jak já se těšila na zmenšování a ono opravdu bude, to bude pecka :-D
Hm bohužel nevím proč ale White Canary je v komiksech zlá a jestli je Sara White Canary, no možná to bude větší sranda.
#38 Rubi#19 Gharghal: 4. séria je už potvrdená.
Vyzerá to dobre, na Roryho sa teším! :) A Sara… fajn, keď to teda inak nešlo. Ale len aby sa potom pri ďalšej smrti niekto nezačal pýtať, prečo dotyčného neoživia? Vlastne, nech Malcolm rovno natiahne tú čarovnú vodu Oliverovi do vane a všetci sa budú chodiť kúpať, keď sa im niečo stane. :) :D
#7 DaveMon: Zrovna v tomhle Marvel kopíroval DC comics, takže Ant-man byl vlastně udělán podle Atoma
Hmm, náhrada za Arrow??? No proč ne :) Každopádně dám Arrowovi po blbé třetí sérii ještě šanci :) Sára vypadá jako sára :D Tak doufám že je to sára :D Atom je celkem fajn až nato že krade všechno od Marvelu :) Cap, cold a Heatwave jsou jasní tahouni :) No bude to prostě luxus :) DOufám !!!
#49 komja #69 tomaskviztak to pardon ale podle mého názoru je oživení Sáry (i když je to dobrá herečka a i jako postavu jsem jí měl rád) výsměch divákům. Tím vlastně říkají že je jedno že někdo umře a kdy se tak stalo prostě vždycky se dá oživit. Tak teď už si jen počkat na oživení Moiry/Shado/Masea/Ra´se a prostě všech další kteří zemřeli za ty 3 řady
#31 marecek8#30 paule: Tak tak. S tou vodou mali na konci série radšej niečo urobiť, keď to bolo ešte aktuálne. Neviem čo, ale nikdy nie je dobré mať v seriáli vodu, čo oživuje ľudí, to je jasné.
No jestli uvnitř příběhu Arrowa 3 a Flasha 1 (čísla sérií) měli už předem naplánováno tohle všechno ať už plán v plánu Malcolma co se Sáry týče, nebo představení Atoma, dále pak Rogues – Cold, Firestorm, tak vyloženě tleskám tvůrcům, za postupné odkrývaní jejich nápaditosti, protože rozšiřování universa jim zatím jde vyloženě dobře. Plus Oliver a Flash jako zakladatelé seriálové Justice league nebo vlastně Legends :) No pěkně palte to rovnou od boku, jde vám to dobře – těším se.
#74 Lukas63#28 kiso1561: Jojo, Ras měl být nejepičtější nepřítel jakého zatím potkal, ale prostě z pohledu díváka byl nejslabší a v tom je taky část problému… Navíc i Felicity, přestala být vtipná atačka a byla z ní fůrie… Uvidíme, snad Felicity zatnou HIVE tipec, a Oliver s nima bude bojovat :)
#98 BoylenTo bude největší masakr a hlavně ta pestrost. Technika, bojová technika, meta schopnosti a hlavně Arthur jako Rip Hunter bude dokonalej, protože s cestováním v čase už má skušenosti a navíc vypadá jako jeho komiksová předloha.
#28 kiso1561: Souhlasím :) Každopádně 4. sérii šanci ještě dám.
#24 HellTsuku: může to být nežádoucí účinek z Lazarus pitu, jestli ji oživovali když už byla mrtvá dlouho, mohlo jí hrábnout a tím by se stala zápornou postavou
#3 Kquistynka: Jsem na Wellse zvědavej , podle toho co šlo vidět se vrátí do své doby :D
Fakt mě začíná mrzet, že jsem nikdy nečelt komiksi, a jen koukal na seriály a filmy :( Ani nevim, kde se daj pořídit a čim bych měl začít ? :D
#109 Daffy0brrr, tohle uz je moc,, proste, vypada to uplne smesne,,, ty forovy kostymi, ,,, to je fakt sileny,,, :-( nemluve o tech akcnich scenach
#42 Pimster#41 Alexander: Ale o tom to je.
Vandal Savage. Jestli ho poserou, jako posrali Ra's al Ghula, tak už asi fakt pošlu Scénáristu s velkým S, aby Guggenheima obalil dehtem a peřím.
Jsem si totiz myslel, ze horsi kostymy/efekty … jak ve Falling skies uz nikdo neprekona :-D Mylil jsem se. :-D Holt na tom moc setrej, jinak by to mohlo bejt i koukatelny, napr. pri nemoci.
Skvelé :-) Toto napravilo náladu po slabom finále Arrowa. Teším sa neskutočne. Krasna to doba pre komixových fanatikov:-) Verím že to bude skvelé a dúfam že aj Arrow sa v 4 sérii zlepší.
Sakra škoda, že živý vysílání CW Nefunguje v Česku :(
#156 Ellennnka#29 tomsn40: The Atom (1961) – Ant Man (1962) nazdar ;) Tady to máte hateři akorát musíte jet trošku dolů a uvidíte kdo kopíruje koho :P
#52 tomsn40 #60 -Skinner-nie…to čo je tam napchaté sa mi rozhodne nepáči-atom ako analógia k iron-manovi to sa dá prežiť ale to že je i niečo ako ant-man mi príde už veľa(celý ten atom mi príde ako paródia)…white canary-no uvidíme ako sa to s ňou vyvinie ale keď ju takto vidíte poviete si: what the hell?? čo môže byť celkom žiadúce-prekvapujúce udalosti sú potrebné len keď sa to používa v každom seriáli v každej sérií aj niekoľkokrát začne to byť nudné…všimol si to niekto? scéna v ktorej je niečo ako ten oblúk v Defiance…celkovo sa mi ale zdá že by to bolo celkom slušné hlavne preto že oblasť v ktorej sa to má odohrávať je v rámci Zeme čo dáva veľa príležitostí ako to dobre skončiť…
#54 kiso1561Vypadá to dobře aspon něco mi zvedlo náladu po Arrow… Ray to zabil :D na konci videa.. :D jak se rozeběhl :D vypadal jak buzz rakeťák bo jak se to píše z příběhu hraček :D
#49 komja: Á tak sorry, komixy nečtu, takže se v tom až tak moc nevyznám… Přišlo mi že Ant-man je známější proto jsem usoudil že to DC jen zkopíroval… Moje chyba :)
#50 jur.go: prečítaj si príspevok hneď nad tvojím
Ja som mal Sáru rád, ale tým, že ju oživili to úplne pohnojili. Polovica 3. série Arrowa bola teda úplne zbytočná. Každý tam každého obviňoval z jej smrti a na koniec tam pribehne povie čau, tak som tu… čo som zmeškala? Týmto mi úplne pokazili už aj tak deravú atmosféru čo tam bola. To tam do tej jamy kľudne môžu nahádzať všetkých Oliverových zosnulých a bude. :( Potom bola aj motivácia Laurel úplne zbytočná. Prečo mi občas príde, že nápady nedotiahnú do konca?
Keby to bol úplne nový seriál, ktorý by s Arrowom nemal nič spoločné tak by mi to absolútne nevadilo.
#62 fedaikinTakže Sára hnila skoro rok metr pod zemí a najednou ji oživí a zregenerují? :D
#73 komcus#49 komja: Ant Man nekopiruje Atoma. To že majú rovnakú schopnosť neznamená že Ant Man je kópia. Atom používa fragment trpasličej hviezdy zatiaľ čo Ant Man výužíva Pym particles. Samozrejme existujú aj výnimky ako Deadpool.
#118 komja#55 Ethan: Ale ono přece šlo o to, že hlavním hybatelem třetí série nebyl nikdo jiný než Malcolm. Chtěl ze sebe smýt terč, který na něj uvalil Ras, tak nechal zabít Sáru a ještě k tomu použil sestru Olivera. Uvedl tím do pohybu celou zápletku a byl přesvědčený, že Oliver Rase porazí, tím, že se mu to nepovedlo odstartoval všechno dění až do konce, kde už teda nakonec zvítězil Oliver a tím i Malcolmův plán. Pokud byla dohoda mezi Arrowem a Dark archerem taková, že se DA stane Rashem tak Arrow chtěl Sáru zpět jasné jak facka, ale k tomu museli docílit toho, že zničí Rase.
#64 EthanKde boli ty strazcovia casu ked RF celkom vyrazne zmenil casovu liniu / snazil sa ju zmenit este viac?? :D
#62 fedaikin: Mne vadí to, že zabijú nejakú kľúčovú postavu, a potom ju oživia. Tým sa vytráca napätie, lebo už vieš že keď niekoho nabudúce zabijú tak môže v pohode znovu ožiť. Potom je to oničom.
Možno by mi to nevadilo, keby sa vrátila do Arrowa ako záporačka. Ale keď aj to mi príde divné.
No vypadá to rozhodně zajímavě. Producenti seriálu se rozhodli dát na jistotu a dali si do seriálu někoho s britským přízvukem a to je vždy dobré znamení :D.
A musím se přidat k hned prvnímu komentáři: Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije! Sára žije!
Konečně někoho napadlo jí hodit do LP :).
A co se týče Vandala Savageho tak v ně mám velkou důvěru. Jasný Ra's nebyl nic moc, ale taky to nebyl Ra's z komixů, ale jen nějaká jeho varianta/nástupce. Prozatím alespoň co se mě týče si drží CW dobré score co se týče záporáků. Merlyn a Walles jsou parádní a Deathstroke naprosto famózní. Pořád to jsou tři super záporáci vůči jednomu, který sice byl horší, ale co se týče kvality, tak to nebyla rozhodně žádná tragédie, jen jsem prostě od něj čekal víc.
V komentech vidím jenom samé pitomé otázky, takže:
- Flash normálně pokračuje druhou sérií a Arrow čtvrtou
- Legends of Tomorrow bude 13ti dílná minisérie, která vyplní mezeru ve vysílání během vánoční pauzy Flashe a Arrowa (proto až v začátek 2016)
- Už déle se plánovalo Sáry oživení a jsem za to rád, Caity Lotz byla pro mě ten prvek, který vyzdvyhl druhou sérii Arrow tak vysoko (proto mi přišlo tak debilní, že jí hned v 3×01 tak trapně zabili)
#29 tomsn40: Atom nekrade nic od Marvelu ( Marvel je ten co krade každou píčovinu upřímně řečeno ) Atom – 1961, Ant-Man – 1962
#72 -Skinner-#69 tomaskviz: Písal som to už vyššie to že majú rovnakú schopnost neznamená že Marvel niečo kopíruje.
#56 Onewinged: Nebo byla oživena už dřív a bude tam až teď.
#32 fedaikin: Přesně tak, ta návaznost všeho je strhující
#75 Rubi#74 Lukas63: všechno to mají pěkně naplánované, spin-offy na sebe skvěle navazují, zabití a znovuoživení Sáry bylo taky plánované, určitě věděli, že ji chtějí do hlavní role v Legendách :-D
Jeden kyselej komentář za druhym! Jsou to superhrdinové jde o to aby to bylo epický a to kurva je! :D
#81 -Skinner-#80 Blahar: Samozrejme je to epické a vizuálne efekty sa do premiéry určite zlepšia. Som zvedavý na Rip Huntera, nesmrteľného Vandala Savage a Hawkgirl a jej N-th Metal
#28 kiso1561: Tretia séria arrowa bola super, rovnako ako prvá a druhá. Toto akoby spadalo do úplne iného žánru. Arrow je akčný seriál s prvkami fantasy, ale toto je čisté fantasy…
2× Kriminalnik, tech magor, ressurectovana vrazedkyne, holka co ma kridla, letajiaci taborak a typek co si hraje na doctora who cestuji casem aby zabili nesmrtelneho typka s nejvetsi armadou na svete. … WTF?
az tak mi to teda dych nezobralo. skor ma to od pozerania odradilo. lepsi by bol samostatny spin-off atoma ako nejaky zlepenec. samozrejme toto je trailer a uvidime ake to bude ked vyjdu prve casti.
Hmm, tak když jsem nevěděl co říkají tak to bylo i celkem zajímavé :D Ale teď !!! Páni času, to mi něco připomíná… Plus největší armáda na světě?? To bude určitě Kim Čong-un :D
trailer slušnej, především je vidět, že DC se nebojí do toho pustit peníze, aby to vypadalo, což je dobře…společně se včerejší epizodou Agents of SHIELD mi to udělalo velkou radost :)
Tak za mě nic moc. Zápletka se mi moc nelíbí, přijde mi, že se tvůrci snad už úplně zbláznili. Zvlášť teď, když jsem dokoukal naprosto příšerné finále Arrowa…
nevím no některé ty effekty v tom traileru mi připadají jako kdyby chtěli aby se to podobalo star wars uvidíme jak to bude vypadat přímo v seriálu
WUT ? Arthur Darvill ? :D Wooow :D takže Rory kterej běhal doktorovi za zadkem se stává sám něco jako Time Lordem ? :D Těžko uvěřit :D
#94 Arrow_CZBylo by ale pěkné, kdyby Merlyn oživil Sarah ze strachu z nepřátelství Olivera :D. Přeci jen doba, kdy se s ním mohl měřit už je pryč.
#92 Doom351: Arthur Darvill cestuje skrz prostor a čas kde sem to jen viděl… :D :D :D
Chcem sa spítať v tom tíme bude aj Olivar ako Arrow? Lebo som ho tam v tých akčných scénach nikde nevidel.
#96 tomsn40#95 doomhammer: Podle mě budou Arrow a Flash jenom zakladatelé. Pak si půjde každý svou cestou :)
#97 doomhammer#96 tomsn40: To hej aj keď by sa aj im hodil nejaký poriadny tím. Ale to čo som myslel je že Flash tam bol po ich boku v boji zatiaľ čo Arrow tam bol len na tej streche pri „zoznamovačke“. To myslia že Arrow sa tam len ukáže prednesie inšpiratívnu reč a pôjde domov? To by ma vážne sklamalo.
#35 Kubyk002: WTF?! „Z pohledu diváka vypadal Ras slabě“?? Kdo byl podle tebe kdy v tom seriálu silnější než Ras? Všichni ostatní záporáci byli v porovnání s ním looseři, jediný rozdíl tu byl ten, že Oliver proti němu nestál přímo tváří-v-tvář, ale ten boj byl takový skrytý (Což je vlastně mnohem realističtější)
Akože mám dosť, celý tento trailer som sledoval s otvorenými ústami… Toto bolo fakt epické, už sa neviem na to dočkať… A inak zaujímala by ma jedna vec: Ako je dočerta možné že sára žije ? To vyhrabali jej pozostatky z hrobu alebo čo ? :D
Proč pořád musí být opilecká ženská co neví co chce, co inkriminuje k lesbismu, která po 2měsících boxování do pytle dokáže přeprat každého bouchače s každou zbraní a občas i podpadcích… ano Laurel… proč jí sem zase cpou… beeeee :( :( :( …
Nesympatická chovající se jak rozmazlený fracek, jednou nenavidí, pak zbožnuje… grrrr doufám, že v new serialu se scénáristé s její postavou lépe pohrají, když už tam musí být, tak ať se nechová jako pipi :D :D :D …
#104 LucasAltTo jak všichni říkají, že je Atom a Ant-man to samý a zkopírovaný neni pravda. Jediná stejná schopnost je to, že se oba zmenšujou. Ant-Man má ale supersílu a umí ovládat hmyz, ve filmu tu budou asi mravenci. Ant-man má svou schopnost především díky séru (aspoň myslím), kdežto Atom díky obleku. I když to není zase takový rozdíl. A když se to tak vezme kolem a kolem tak jsou zkopírovaný Marvel i DC stejně a celý. Metalidi=X-Men Shield=Argus Eiling=generál z hulka atd.
#108 UPIRIK2#102 LucasAlt: moc se omlouvám překoukl jsem se není tam hurá… tak to bude goood serial :D … i když raději bych něco takového viděl s Marwelovskými hrdiny… ale nemužu chtít vše :D …
#103 Gharghal: Trochu poopravím u Ant-mana: Nemá supersílu. Zmenšuje a zvětšuje se pomocí Pymových částic a sílu má pořád stejnou. Takže když je malý tak jako by byl silný(jako mravenec, unese x-násobek své váhy) a když je velký tak je zase hodně slabý vzhledem k tomu jaký je. Prostě síla je stejná jako když je v normální velikosti, jen ta velikost je jiná.
#40 kuky4ever: Přesně touhle otázkou se zábývám už delší dobu a není to jednoduché jak se zdá :D
Aby bylo jasno… miluju DC i Marvel jako máloco, co se dnes dá sledovat, ale… tohle? Přijde mi to trochu jak směska nepotřebných postav a charakterů (vyjma Flashe a Arrow), který už nebyli přínosem ani ve svém původním seriálu. Na druhou stranu nechci hateovat jen na základě traileru, ale mám z toho rozpačité dojmy.
#113 pauleTohle je team-up o kterém se mi mohle jenom zdát. Cold si zaslouží víc prostoru a tohle je prostě paráda. Jinak jde tam vidět malý easter egg jak je Reverse-flash v té kopuli (či co to je) tak na zemi se zřejmě válí přilba Jason Garrick!!! <3 já je miluju :D
#110 Goldfingr: Chápu tě ALE i Iron Man byl vlastně ze začátku nepotřebná postava a podívej co z toho Marvel dokázal udělat
#1 Kubyk002: To není Canary ale White Canary kterou hraje stejná herecka (Caity Lotz)
#157 RevoemagNA TOHLE JE SLOVO „EPICKÝ“ KRÁTKÝ A ja jim to totalne zeru. Uz jsem ten trailar videla asi 12× … Že je to moc scifi? Whaaat? Boha jeho, ještě že tak, to můžu rovnou čumět na nějaký sladký romantikotelenovely…
#60 -Skinner-: Hele to, že maj stejný schopnosti to ti nepříjde jako kopie? Notak seš fakt naivní se koukni na ten odkaz co jsem tam hodil. Tam jsou postavy a je vidět, že se kopírujou. Jediný co se mění je to jak vznikli nebo jak toho dosáhli!! ;) :P
#121 jur.go #122 -Skinner-#118 komja: Marvel to musí mať vysporiadané s DC takže ok berem že to vyzerá že marvel všetko okopíroval ale tak dali na to peniaze a vyplatilo sa im to DC zaváhali a teraz môžu len plakať že si veľa ľudí nepozrie čo vydali lebo to je „okopírované“…napriek tomu sa mi páči tento žáner a teším sa z každého takého seriálu či filmu i keď sa mi niečo nepáči…
#118 komja: Nehovorím že DC alebo Marvel sa navzájom nekopiruju, len hovorím že keď majú rovnakú schopnosť neznamená hneď že to kopírovali. Je to ako keby si povedal že všetky postavy so super silou sú vlastne kópie.
#123 komja#122 -Skinner-: Takhle to zase neber. Ale, když se koukneš na jejich popisky tak jsou si až neuvěřitelně podobný.
* oba dokáží měnit svoji velikost
* oba jsou to vědci
* oba jsou vysoce inteligentní takže je těžký je neporovnávat, když se na to koukneš z týhle perspektivy tak bys mohl uznat, že ta podobnost tam opravdu je ;)
Miluji tento seriál, ale mám v tom guláš:D Člověk vůbec neví jestli smrt je opravdu smrt… Vysvětlete mi, co tady dělá Pán času (má něco společného se serialem Doctor Who) ? Chystá se další serrie Arrow? (bude v ní vůbec Oliver figurovat). Flash (Barry) bude hrát ve dvou seriálech? nebo snad Flash končí? Mile vítám Ant-mana. Nechápu kde vzala White Canary křídla z ničeho nic, jaktože zase Snart spolupracuje s Barrym (proč by vlastně chtěl). Mohl by mi prosím někdo na tohle odpovědět ? :D Děkuji
#125 Kippy #132 Baltik#124 Kippy: Chápu že White Cannary je sara, ale kde vzala křídla? To ty lázně umí i dávat křídla?
#126 komja#125 Kippy:
Ten Pán času o kterým mluvíš je pouze asi herec, který ti někoho připomíná, protože to rozhodně nemá něco společnýho s Doktorem Who.
Ano další série Arrow samozřejmě bude jenom nevím jak se na ní budou lidi těším po tom finále.
Flash bude pinglovat mezi seriály nadále. To si myslím alespoň já. Flash dostal druhou řadu takže příběh někončí ;)
To nebude Ant-Man, ale Atom. Jenom tyhle dvě postavy jsou si docela podobný.
To si pleteš s HawkGirl.
Sara by měla být oživena na základě dohody Malcolma s Oliverem. A lazarus pit fakt nedává křídla. To snad jenom Redbull xD
To, že Snart bude spolupracovat s Barrym bude asi z toho důvodu, že budou potřebovat někoho kdo dokáže i někoho zabít ;) //pěkná slohovka co? :D
#126 komja: Oprava ohledně Pana času. Za prvý se nepíše Doktor Who ale Doctor Who nebo jen Pán času a za druhé ten herec hrál dvě a půl serie v Doctor Who jako Rory společník Doktora. Takže má rozhodně něco společnýho s Doctor Who.
#129 komjaAnt-man se zmenšuje (v komiksech i zvětšuje) za pomocí biochemiky a Atom se zmenšuje za pomoci jen techniky ale dokáže se zmenšit ještě víc až na subatomární velikost. Atom je prostě jen trochu lepší Ant-man bez mravenců a trochu horší Ironman.
#127 Pimster: Tak já to myslel tak, že tady nebude mít nic společnýho s Pánem času. Ale ten herec evidentě hrál v Doctor Who já to nesleduju takže nevím kdo hrál koho ;)
Ale zase je od CW pěkné, že se ujímá „odpadlíků“ z Doctora :D Malcolm, Dinah Lance, Rip Hunter, Walter Steele…
#124 Kippy: Máš v tom teda dost velký guláš :D :D
#133 Kippy#132 Baltik: Je potřeba si jen propojit detajly a hned jsem moudřejší :D
Kde boli strazsovia casu a Rip Hunter ked sa s casom hral Reverse Flash? :D
#136 komja #138 OnewingedTak to bude luxusní ! :O Nejvíc ta Sára tam :3 Už se moc těším :3 Jenom je škoda,že to bude až v roce 2016 :( Ale tak půl roku uběhne jak voda a pak už budou první díly :33
#134 Lumicko: Asi na to nepřišli, že si hrál s časem :/
The Atom má trošku jinou schopnost než Ant-man. Atom se (jak již název napovídá) dokáže zmenšit na velikost fotonu a díky tomu i cestovat skrz přístroje. Jeho schopnost pramení z jeho opasku, nikoliv obleku. Ant-man se dokáže zmenšit pouze na velikost hmyzu, dokáže je díky feromonům ovládat, zachovává si supersílu atd. Ant-man taktéž vytvořil Ultrona, který následně vytvořil Visiona :D .
#139 -Skinner-#134 Lumicko: Mě přišlo hlavně, že Vandal Savage způsobí zničení planety, nebo lidstva. RF ne a proto je tolik asi nezajímal.
#141 Pimster #142 komja#123 komja: Ja som nikdy nepovedal že tam podobnosť nie je :D .
#137 JuRas: Ant-Man sa tiež dokáže zmenšiť až na subatomárnu veľkosť kedže sa mu podarilo vstúpiť do „Microverse“.
#146 JuRasDocela mě rozesmál názor na internetu, že je pěkné jak Lasarus pit vás nejen oživí, ale také vám udělá make-up :D :D
#150 Rubi#138 Onewinged: Asi tak no, RF měnil minulost jen pro svůj prospěch a věděl co to může způsobit ale Vandalovi jde vždycky o změnu celého lidstva.
#143 -Skinner-#138 Onewinged: To se mu dokonce v jednom seriálu nebo filmu povedlo, ale díky tomu, že byl Superman v budoucnosti. A když se tam potkali tak ho Savage dokonce poslal zpět, aby mu v minulosti překazil plány.
#144 Onewinged#141 Pimster: Taktiež by asi mali problém zastaviť RF ale kedže sa RF objavil v trailery tak sa možno nejakého vysvetlenia dočkáme.
#142 komja: jj to byl justice league seriál :D taky pamatuju :D
#7 DaveMon: Vlastně on říká že je potřeba zmenšovat (minituralizovat) tak postaví stroj na kompresi živých bytostí :)
#139 -Skinner-: Tak to díky za doplnění, moc jsem se o Ant-mana nezajímal, každopádně se jejich schopnosti mírně liší. Právě jsem tu již dřív řešil, že z Atoma udělali spíše IM (vzhledově) a teď ho dokonce zmenšili alá Ant-man… Kdyby ho rovnou ukázali takovýho, jakej má být, tak by se určo předešlo řečem o podobnosti a kopírování…
Nevim jestli to bylo řečeno ale v jakém městě se to bude odehrávat a nebo budou s nim bojovat pokaždý jinde.
#148 Onewinged#147 Pimster: v traileru zminovaly, že budou cestovat na různá místa v čase.
Docela Ironie že Rip Hunter je ,,pán času" , a v seriálu Doctor Who hrál společníka Pána času (Roryho).
#140 migthedragon: no na to že už z ní měla být tou dobou prakticky mumie vypadá po oživení dost dobře :-D
#152 migthedragonskvele obsadenie bratia z Prison Breaku ten serial osm miloval a bo skvely, potom skvely herec z oserialu Alias :) k tomu Atom, Sara ktora zije :) !!!!!!!! a mame tu skvely serial + arrow a flash !
#150 Rubi: To máš pravdu, make up je proti tomu asi vážně maličkost :D
Zdravím, jen malá drobnost k titulkům. V orginálu se mluví o „thousand years“ tedy tisících letech, ale v titulkách je uvedeno stovky.
a bude tam hrát aji arrow ?? protože ja ho tam vidím jen na začátku ale pak jak tam bojují tak ho tam nevidím.
Tak na to se opravdu těším :) určitě víc něž na další sérii arrowa, který mě poslední dobou vůbec nebavil a dívala jsem se na něj jen ze zvyku
#48 kuky4ever: viˇ, hned bych měla důvod zapínat tv a možná si i pořídit kabelovku :-D
#116 Shelpr15: No tak jelikož je v traileru vidět její oživení v Lazarus pit, tak předpokládám, že to bude Sára.
#158 armunderNo ale lize assasínu velí Malcom Merlin kdo dokoukal arrow. Takže to zabití že by ji oživili nedává smysl. Malcom by to nedovolil protože by ho zabila a Nisa by byla snima. Takže je možné že to mohlo být když Oliver zůstal na ostrově a Sára byla tam a pak jí potkal třeba rash.
#157 Revoemag:
nevím jestli si toho někdo všiml, ale v těch záběrech, kde mluvil náš Doctor Who převtělený do Roryho o budoucnosti.. tak byl krátký záběr na kolonii Defiance z úplně jiného seriálu ze syfy.. O.o to asi vážně nechápu jak to do toho zapadá, nebo ten oblouk města St. Louise je rozpadlý pořád? I tak nevím jak by to zapadalo mezi ta fiktivní města…
Kde je Roy prej opustil arrow kvůli legends of tomorow jak tady psali!!!!!!!!!!
#161 Adélka_MucQ#160 armunder: Arrowa neopustil Roy, ale Rey! Nechápu, proč jim dávaj tak podobný jména -_- :D
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Katherine McNamara
22.11.1995 | 22.11.2024 -
Stephen Lobo
22.11.1973 | 22.11.2024 -
Katie Cassidy
25.11.1986 | 25.11.2024 -
Ryan Robbins
26.11.1972 | 26.11.2024 -
Kirk Acevedo
27.11.1971 | 27.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Podívejte se na upoutávku k poslední epizodě celého seriálu Arrow
Podaří se hrdinům napravit vše, co napáchal Anti-Monitor?
Podívejte se na upoutávku k posledním dvěma dílům velkého crossoveru
Hrdinové mají poslední šanci na záchranu mnohovesmíru
Krize na nekonečnu Zemí se představuje v prvním teaseru
V nových teaserech se Oliver dozvídá o svém osudu a Monitor představuje svou minulost