Arrow
90/100 - 1 403×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Amazon Prime Video
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Laurel Lance jako Black Canary

Laurel Lance jako Black Canary

Laurel sice není mezi fanoušky zrovna nejoblíbenější postavou seriálu Arrow, ale tvůrci slibují, že jako Black Canary bude zářit. No, doufejme.

22 5
18.1.2015

Po vánoční pauze jeden hrdina Starling City bude chybět, proto bude potřeba, aby někdo jiný zaujal jeho místo. Arrowa svým způsobem nahradí Black Canary, ale nebude to tak jednoduché. Laurel se rozhodne bojovat se zločinem na vlastní pěst, což se jí samozřejmě vymstí. Dočkáme se reálného zpracování počátku superhrdiny – Laurel vtrhne do ulic a dostane výprask. Postaví se a dostane ho znovu.

Když se o tomto dozví zbytek Arrow týmu, tak budou silně proti Laurel a budou se ji snažit přemluvit, aby toho nechala, jinak to dopadne velmi špatně – mohla by totiž sama zemřít. Laurel bude ale neoblomná a bude si stát za svým. Důležitým bodem je právě důvod toho, proč si na sebe dá Laurel kostým – chce pomstít svou sestru. Časem se však stane, že přestane bojovat za pomstu, ale za uctění památky své sestry. Když si tohle Arrow tým uvědomí, tak s Laurel začne souhlasit, tedy především Roy, který si jako první sám sobě přizná, že Laurel má pravdu.

Rozdíly mezi Canary v podání Sarah Lance a Black Canary budou patřičné, avšak ne na první pohled zřetelné. Uvědomte si třeba důvod toho, proč se tyto ženy donutily k tomu, aby na sebe daly oblek Kanárka. Sára k tomu v podstatě byla donucena okolnostmi kolem ní – ztroskotání na ostrově a Liga zabijáků. Laurel však kostým oblékla z jiného důvodu, aby pomstila svou sestru.

Laurel bude bojovat proti zločinu, ale pokud chce skutečně pomstít svou zesnulou sestru, musí zabít toho, kdo zapříčil její smrt. Laurel zatím neví, že za smrtí její sestry stojí Thea s Malcolmem, ale když to zjistí, tak se od ní prý dočkáme velmi nečekané reakce. Kdo bude tedy jejím hlavním cílem?

Zdroj: CW

Diskuze /51

migthedragon

První věta by klidně mohla být: Laurel je sice mezi fanoušky nejneoblíbenější postavou seriálu Arrow :D

#3 Xavik #40 Denko069
18.1.2015 | 17:10:22
Shopping girl

…ale dáme ji šanci nám předvést co dokáže…pak zůstane stále neoblíbenou, nebo překvápkoo…D))

18.1.2015 | 17:11:53
Xavik

#1 migthedragon: Třeba já osobně mám Laurel velmi rád. Tak a teď DO MĚ! :D

#11 migthedragon #12 Billy the Kid #22 téčko171
admin
18.1.2015 | 17:14:05
Waell

nepatrim mezi fanousky ani odpurce Laurel ale tohle: „Laurel vtrhne do ulic a dostane výprask. Postaví se a dostane ho znovu.“ muze byt zazivny pro oba tabory… fanousci ji budou litovat a odpurci ji budou prat vic :-D sem teda zvedavej co z toho vznikne :-D

18.1.2015 | 17:28:03
MatusBeres

Laurel mi pripadá ako vtip v seriály Arrow ,OK obliecť si masku a kostým je jedno ale mať reálne skúsenosti s bojom myslím skutočným bojom ,Laurel by bola schopná poraziť niekoho nebezpečného a silného len v tedy ak by dostal infarkt alebo ak by naňho spadol klavír ,ale na chytanie zlodejov ktorý utekajú s kabelkami je si myslím ako stvorená. Važne si niekto mysli že skúsenosti z akcii kde Sare išlo o život a trénovanie s vrahmi nahradia skúsenosti s boxovanim do mechu ach jaj ,Oliver vie že aby bola Laurel pripravená musela by sa sústrediť na niekoľko ročný tréning ale čo je to tréning .aby bola aspoň trochu pripravená tak by jej muselo isť každý deň o život podla mňa sa tvorcovia unáhlili že ju vôbec zasvietili do toho všetkého najlepšie by bolo ak by ju Thea zabila pretože reálne je o 100× nebezpečnejšia ako Laurel

#6 migthedragon #10 mrco1991
18.1.2015 | 17:37:42
migthedragon

#5 MatusBeres: Tentokrát s tebou musím na 100% souhlasit :)

18.1.2015 | 17:40:57
Xegiie

je to fail ze strany producentu, asi jediny vetsi, bohuzel ho zacinaji zvetsovat, mam obavy, ze at udelaji co udelaji, nemuze to byt dobre… samozrejme necham se prekvapit

#31 LostArrow
18.1.2015 | 17:58:50
tomsn40

taky ji moc nefandím, ale když se nad tím zamyslím, co se stalo z They, tak to nezní úplně nemožně, ale na ten výprask se těším :)

#9 migthedragon
18.1.2015 | 18:04:32
migthedragon

#8 tomsn40: Ono celkově Laurel Thea a Roy jsou taková trojka charakterů co se nějak moc rychle cvičí.

Největší Fail je rozhodně Laurel a to hlavně kvůli tomu jak otravný a zbytečný ten její charakter v seriálu je. Největší problém je, že oni v prvním díle jí ukázali celkem jako tvrďačku s nějakým základem, ale během dalších dílů jí posunuli na dámu v nesnazích. Tudíž kdyby se toho drželi tak by z ní třeba za 2 roky mohli udělat postavu s dovednostmi na úrovni roye. Jenže oni raději začli s jejím tréninkem až teď

Theya je celkem komplikovaná, těžko říct jestli za 4 měsíce se s každodenním tréninkem dá naučit takhle mávat mečem. Přímo nějakou akci proti někomu nám neukázali, takže její vývoj co se týče boje je pořád ještě otevřený.

Nejlíp z toho vychází Roy, který už od začátku byl schopný se postavit přesile a vyhrát (v první sérii). Má za sebou další rok a půl tréninku s oliverem, to je taky jednoznačně plus, takže svým způsobem by měl být tam, kde je zrovna Oliver ve flashbacích.

#31 LostArrow
18.1.2015 | 18:15:28
mrco1991

#5 MatusBeres: Od tretej série je celý arrow vtip, zachvílu bude superhrdina každá postava, akože chápem že je to DC ale nemuseli by to preháňať, predsa len je to seriál a nie komix kde si takéto extrémy môžu dovoliť. postavy superhrdiniek v seriály pôsobia nevierohodne, Laurel má presne také isté šance ako Thea pokiaľ by mala výcvik i keď vycvičiť hocijakú ženskú postavu v tomto seriály aspoň tak aby zvládla zložiť vymakaného zloducha je nemožné. Momentálnu situáciu akou sa seriál uberá presne vystihla psychiatrička v siedmej epizóde keď povedala Oliverovi že by mal vyhľadať odbornú pomoc aj on. Keď si totiž predstavím že vidím u nás v meste po ulici behať takýchto superhrdinov tak si buď pomyslím že je maškarný ples alebo zase niekto ušiel s psychiatrickej liečebne.

#11 migthedragon #15 MatusBeres #31 LostArrow
18.1.2015 | 18:26:47
migthedragon

#3 Xavik: Nikdo tě kvůli tomu kritizovat asi nebude. I když fakt by mě zajímalo co tě na postavě laurel zaujalo, protože mě absolutně nic.

#10 mrco1991: Paradoxně z téhle stránky se drží postavy daleko více při zemi. Tam se ninja z nikoho za 4 měsíce nestane z toho co jsem pochopil :D. Většina postav má sakra propracovaný vývoj.

18.1.2015 | 18:40:28
Billy the Kid

#3 Xavik: tak mi osobně je to šumak :)

18.1.2015 | 18:59:02
Ben111

Pro mě je Laurel taková neutrální postava. Nevadí mi, ale ani ji nemám moc rád. Každopádně mimo to boxování měla i nějaké bojové zkušenosti a výcvik i předtím, takže to není zas tak nereálné, taky ale předpoklám že nedá hned všem kapky, ale spíš je bude dostávat.

#16 MatusBeres
18.1.2015 | 19:06:44
Mesyas

kristova noho, už vím, které pasáže budu přetáčet…

18.1.2015 | 19:24:58
MatusBeres

#10 mrco1991:

Keby toto bol este ten najvetcsi problem v serialy tak by som bol este rad.Thea ma vycvik od byvaleho clena ligy preto je to este ok a respektujem vyvoj tejto postavy aj hlavne z dovodu ako bola Thea trenovana /nie v rukavickach/ Na druhej strane ak by Laurel trenoval Oliver vycvik by nebol dost plnohodnotny z hladiska ucinnosti pretoze ju nepripravuje na to co by ju vonku cakalo tam sa s nou srat nebudu .TAak co onak je to jedno pretoze Laurel nikdy nebude bojovat proti silnym zloduchom ktorym by nedala ani len ranu ale iba s amatermi ako sa hovori iba s pesiakmi.Na seriali mi vadi ze zmyzlo to tajomno ako je mozne ze to znicili,kazdy vie Oliverovu totoznost chcelo by to konecne nejaku poriadnu cistku postav moje navrhy Argus,Nissa,Laurel atd proste aby nevedela totoznost kazda 2 osoba

#17 migthedragon
18.1.2015 | 19:30:13
MatusBeres

#13 Ben111:

Neviem ci sa da brat vankusova vojna ako bojovy vycvik

18.1.2015 | 19:31:51
migthedragon

#15 MatusBeres: Za to, že hodně lidí o něm ví jsem docela i rád. Já zrovna nejsem fanda seriálů, kde je jen jeden protagonista a ostatní jsou spíš takové křoví (jako tomu bylo z počátku první série). Spíš mám radši, když udělají takový větší tým, kde se různě střídají názory v ne každém díle je pak Oliver ten hlavní. Například ten díl, kde je Diggle se suicide squat patří k těm podle mě nejzajímavějším. Stejně tak díl zaměřující se na Felicity mi udělal fakt radost. Pokud by to ale byly postavy, které o Oliverovi neví a tudíž se přímo nepodílí na příběhu, pak by nemělo moc smysl takovéhle backstory pro ně dělat.

Jediné co mě moc neláká, je ta následující trilogie s Laurel, ale tak šanci tomu jako dám, třeba mě překvapí.

#19 MatusBeres
18.1.2015 | 19:38:15
Kimberlly

Ja sa neteším. Keby nekopírovala, ale toto! :/

18.1.2015 | 19:48:34
MatusBeres

#17 migthedragon:

Podla mna sa tam mota privela postav k tomu este postavy z Flash ach jaj mne sa skor pacilo ked bola mala skuoina Oliver,Fecili­ty,Diggle nikto iny ,bohuzial to sa uz asi nestane a ludia budu len pribudat ved napisem kto vie tajomstvo

4 ludia z Flash,Digglova manzelka,Diigle,Ro­y,Laurel,Nissa,Mer­lyn,Rash,Liga,Ar­gus/Wallerova,Fe­cility ,Slade, a urcite som este niekoho zabudol

#20 migthedragon #31 LostArrow
18.1.2015 | 20:05:48
migthedragon

#19 MatusBeres: Holt jdou tím dneska populárním směrem. Od úspěchu Avangers jim přijde, že tohle je směr, kterým se nyní musejí ubírat. Vždyť i DC teď pracuje na justice league filmu, protože jim Marvel ukázal, že tohle je ten správný směr, který zaujme maximum lidí. A já s tím souhlasím. Já nikdy moc nemusím akční filmy/ seriály, kde jeden hrdina se každý týden postaví hromadě nepřátel a zvládne to jak nic. Jakmile máš víc postav tak nějaká může selhat a celkově to působí jako, že vyhrál tým a ne jeden nadčlověk.

Bude to sice trochu offtopic, ale příkladem je například seriál Leverage, který jsem si hodně oblíbil. Tam každý díl řešili nějaký problém a vyřešili ho vždy jako tým. Hodně mě to zaujalo oproti seriálům s různými agenty a zabijáky, kteří řeší problémy samostatně. Příkladem může být třeba person of interest, které mě sice dlouho nebavilo, ale podle obrázků na které jsem náhodně narazil mu tam do týmu také přidali další postavy. Tohle je prostě způsob, který je daleko zajímavější, než ty seriály ve stylu supernatural, kde máš dva týpky, kteří sami zabíjí jednoho démona za druhým.

18.1.2015 | 20:13:42
Silwus815

Sorry ale Laurel je veľmi zlý pokus o vtip :)

18.1.2015 | 20:17:45
téčko171

#3 Xavik: Taky ji mám rád, ale víš jak. Když ona není tak neperfektně perfektní, chytrá a ujetá, jako někdo jiný. :)

#23 migthedragon
webmaster
18.1.2015 | 20:49:14
migthedragon

#22 téčko171: A navíc je krásnou ukázkou, že se postava nemusí naučit bojovat, aby byla zajímavá v tomhle seriálu (ostatní postavy nějak až moc prahnou po tom se učit bojovat).

#24 téčko171
18.1.2015 | 20:56:00
téčko171

#23 migthedragon: Nejsem si jist, žes úplně pochopil mnou zamýšlený smysl mého prvního příspěvku, ale budiž. K tomu bojování bych chtěl velmi rád dodat, že u nikoho jinýho to tak zcela zásadní a polaritu obracející problém není, jenom u Laurel. V tomto smyslu bych ještě dokonce mnohem raději dodal, že její pohnutky mi přijdou mnohem racionálnější, než takového Roye, nedej bože Theyi – jenže opět je to problém jenom u Laurel. :)

#25 migthedragon
webmaster
18.1.2015 | 21:02:41
migthedragon

#24 téčko171: Počkej ta „neperfektně perfektní, chytrá a ujetá“ postava, kterou Laurel není to jsi mluvil o Felicity ne? Mi přijde, že naopak ty jsi si špatně vyložil to co jsem napsal já :D chtěl jsem tím prostě říct, že felicity je ukázka postavy, která je super a naučit se bojovat ani nemusí.

#26 téčko171
18.1.2015 | 21:22:54
téčko171

#25 migthedragon: Ano, myslel jsem Felicity, ale gró nebylo koho jsem myslel, ale jak jsem to myslel.

webmaster
18.1.2015 | 21:26:33
Fifipek

Tak koukám, že podle vašich příspěvků se na to snad každý druhý nebude kvůli Laurel dívat :D Já osobně proti této postavě nic nemám, respektive bych jí hned neodsuzoval. Katie Cassidy jsem měl rád v Supernatural jako Ruby, kde byla skvělá :) Myslím, že to snad tvůrci inteligentně pořeší a nechají u ní nějaký rozumný pozvolný vývoj schopností, jinak by to samozřejmě moc nedávalo smysl.....

#28 migthedragon
18.1.2015 | 21:35:02
migthedragon

#27 Fifipek: Tak on asi nikdo nekritizuje herečku, spíše jen že je ta postava špatně napsaná. Jako já chápu proč udělali dvě série s ní jen se motající kolem a skoro ničím nepřispívající k příběhu. První dvě série jsou její ostrov, kdy furt trpěla, lidi umírali kolem ní, několikrát jí zajmuli a skoro přišla o život a to jí utvrdilo. Ale prostě to provedení bylo až moc otravné a dost často jsem její scény přeskakoval a ani bych se nedivil, kdybych přeskakoval i ty v následujících dílech.

18.1.2015 | 21:37:31
Levascue

Laurel v první sézoně byla v pohodě, ale v druhé to s ní začali tvůrci pěkně mrvit. Ve třetí snad už víc otravnější být nemůže, tak třeba se to zvedne. Uvidíme :)

#31 LostArrow #32 migthedragon
18.1.2015 | 21:44:24
dagsoftware

Veď Canary sa k Lorel vôbec nehodí. V tej kombinéze vyzerá úplne hrozne, zvlášť ten ksycht. A to mi nejak extra spočiatku vôbec nevadila.

#32 migthedragon
18.1.2015 | 21:54:07
LostArrow

#7 Xegiie:
#9 migthedragon:
#10 mrco1991:
#19 MatusBeres:
#29 Levascue: Naprostý souhlas s vámi všemi :) Omílám to tu pořád dokola ale taky se mi nelíbí že milion lidí ví kdo je Arrow, že z krásné postavy mi můžou udělat totální trosku a superhrdinku, a že z třetí série udělaly kompletní frašku…Nemůžu si pomoct ale oproti první sérii mi tam chybí tajemno a oproti druhé napětí…Celkově jsem tu už psal že ve 3. sérii jsou pro mě tak 2–3 díly na který se dalo dívat… No uvidíme co přinese druhá polovina 3. série a 4.série doufám že to bude lepší…Ikdyž o tom začínám pochybovat..

#32 migthedragon #45 Billy the Kid
18.1.2015 | 22:10:57
migthedragon

#31 LostArrow: Jo první série byla hodně ve stylu té nové trilogie s batmanem. A nerozrůst se tolik ty komixové filmy od Marvelu, tak by se podle mě toho temného reálna, co měl batman drželi i nadále. Já se nejdřív té změně hodně bránil, ale teď už jsem si na to zvykl. Pokud tě ale nebaví filmy jako avangers, kde je uskupení hrdinů, tak se ani nedivím, že tě to už tolik nebere.

#29 Levascue:
#30 dagsoftware: Jo máte pravdu, že z počátku bylo celkem v pohodě. Spíš jsem jí bral jako takovou neutrální postavu s tím, že z ní asi jednou bude canary. Hodně, ale fakt hodně jsem ale doufal, že jakmile se objevila sara tak jí prostě jako canary nechají.

#34 LostArrow
18.1.2015 | 22:21:25
Warpig

Pls příště míň spoilerovej název článku :(

18.1.2015 | 22:27:14
LostArrow

#32 migthedragon: Avangers mám rád mě jde o to že jsem si zvykl na styl první a druhé série a tak nějak doufám že to znovu přijde ale přestávám mít naděje..

18.1.2015 | 22:48:01
xmalinka

Nechce sa mi citat vsetky vase prispevky… Laurel nemam rada a suhlasim s tymi, ktori si myslia, ze sa tvorcovia s Canary v jej pripade unahlili.. Co sa tyka porovnania They a Laurel – Thea sa predsa nehrnia do ulic so svojim bojovym umenim.. A 100pro by Thea nakopala Laurel zadok.. trenovanie na box.vreci a trening od „majstra“ ligy zabijakov je ako porovnavat hrusky s jablkami

18.1.2015 | 23:02:18
popineta

nemůžu říci, že by laurel byla moje oblíbená postava, ale dokážu pochopit, proč jí tvůrci nemůžou jen tak odstřihnout. Co mě ale irituje je kolik lidí si tady stěžuje, i když je pravda, že třetí série není tak nadupaná, má i spoustu kladných stránek (backstories, crossover…) a nějak si myslím že tahle série více zapadá do image stanice (všichni víme, že CW vždycky bude na slaďáky). Takže nemá smysl si stěžovat, a když se vám to nelíbí tak se nekoukejte ;)

18.1.2015 | 23:14:32
surky3

Všichni tady říkáte že není možné se naučit bojovat za tak krátkou dobu a já to beru ale tak mi řekněte proč nikomu nepřijde divné, že se to tak rychle naučila Thea… a odpověď, že ji trénoval Malcolm neber!

#38 mrco1991 #39 migthedragon
19.1.2015 | 1:00:23
mrco1991

#37 surky3: Mne to rozhodne divné príde, dokonca nemožné…

19.1.2015 | 1:22:48
migthedragon

#37 surky3: Jo na to si tu už stěžovalo skutečně hodně lidí. Ale tak u ní to jakž takž beru, protože za 4 měsíce intenzivního tréninku se skutečně můžeš naučit ty bojové sekvence co tam ukázala. Dokud jí nechají držet se zpátky a jen bude trénovat tak je to v pohodě. Problém je, že minimálně já se obávám, že Laurel bude na konci série už plnohodnotná superhrdinka. Tvůrci někde snad přímo řekli, že na konci série bude mít město další tři plnohodnotné superhrdiny. A bojím se že laurel bude jedna z nich.

Další mimochodem asi bude Palmer a pak možná blackcat (ten co trénuje laurel).

#40 Denko069 #41 Levascue
19.1.2015 | 7:21:50
Denko069

#1 migthedragon: A čo Ray Palmer?
#39 migthedragon: Black Canary a Wildcat (nie Blackcat) mi nevadia, ale Ray… ten nech sa pekne spakuje aj s tým jeho nano-suitom a ide do prdele do nejakého iného mesta.

#43 migthedragon
19.1.2015 | 10:09:07
Levascue

#39 migthedragon: Třeba takovej Palmer mě vůbec nevadí. Podle mě je to mnohem zajímavější postava než Laurel. Samozřejmě bude pak asi lepší když se vyklidí a bude si úřadovat ve svým seriálu :) Přece jen těch hrdinů tam je až až. Co se týče toho blackcat, tk nevím co si o něm myslet. Jednou už jako strážce působil tak by si měl dát nějakej důchod a nechat to na arrow teamu :D. Já si myslím že tvůrci tím třetím myslí Theu…

#42 Levascue #43 migthedragon #51 Misso
19.1.2015 | 10:11:41
Levascue

#41 Levascue: Sorry Wildcat :)

19.1.2015 | 10:12:14
migthedragon

#40 Denko069: Podle těch odkazů jsi reagoval neprve na tu první větu – tím chceš říct, že palmer je nějak neoblíbený? Mě přijde celkově jako zajímavá postava. Štvát může možná tak fandy olicity, ale já s ním problém nemám. Hlavně jsem zvědavý jaké schopnosti bude mít ten jeho oblek. To zmenšení by mohl být trochu problém, protože by to chtělo hodně počítačových efektů. Druhou možností je, že by to byl prostě oblek ve stylu iron mana. Oni si při jeho tvorbě podle těch ukázek totiž vzali něco z Atoma a něco z nějakého vojenského robota (nějak se tam o tom zmíní si nejsem jistý podrobnostmi).

#41 Levascue: Jestli tím třetím „plnohodnotným“ hrdinou bude theya tak to podělají podobným způsobem, jako by jím byla Laurel. I když je pravda, že Theya by možná byla lepší možnost. Má o pár měsíců náskok a trénuje jí naprostý profík. Wildcat je sice taky profík přes smíšené bojové techniky, ale není to zabiják.

#46 Levascue
19.1.2015 | 12:45:08
Apple

Doufám, že se Oliver vrátí co nejdřív a tohle jí zatrhne. Asi těžko jí jako zkušenosti na chytání profesionálních zabijáků bude stačit pár hodin boxování s novým kamarádem a kožená bunda zesnulé sestry…

19.1.2015 | 15:10:58
Billy the Kid

#31 LostArrow: ja naopak si dovolim tvrdit a aji v to doufam že zbytek třeti serie bude epic a doufam že se mame na co těšit! :) ,tak oni to museli udělal a nepochybuji že laurel tam bude i na čtvrtou a možna i na další serie :(

19.1.2015 | 15:31:37
Levascue

#43 migthedragon: Třeba tím třetím bude náš antihrdina Deathstroke. :D

19.1.2015 | 16:05:34
Skinner

Nepochybujem že Laurel s nami bude ešte nejednu sezónu. Podľa komiksov je ona Black Canary. Ale tak Katie v tom kostýme vyzerá dobre aj nie až tak ako Scarlett v kostýme Black Widow :D :D

19.1.2015 | 17:03:36
bushka

Nevím proč si stěžujete, že třetí série je slabá. Vždyť první a druhá taky nebyla do 9. dílu tak epická. Taky se to vždy rozjelo až v druhé polovině. Mimojiné se taky přidam k těm málo lidem kterým Laurel nevadí. Nikdo z tvůrců nikde nepsal, že bude hned hrdina nebo tak něco. Jen, že se o to bude snažit a nejspíš bude mít štěstí, že přežije, což v seriálu není nic neobvyklého.

#49 migthedragon
19.1.2015 | 22:15:25
migthedragon

#48 bushka: Pokud se nepletu tak si stěžoval jen jeden člověk, já jsem se seriálem spokojený.

#50 bushka
19.1.2015 | 22:17:45
bushka

#49 migthedragon: Zdá se mi, že tam bylo víc lidí, ale znovu to číst nebudu :D je to možné :)

19.1.2015 | 23:09:24
Misso

#41 Levascue: Wildcat by mi tam aj celkom pasoval ale keby pracoval v ústraní a iba čas od času sa zrazu kdesi javil pomohol. A spravili by lepšie keby nechali z niektorými veami ludí čakať. Kludne by sa mohla nejakíá postava vivíjť v úzadí a o nejaú seriu dve plnohodnotne vystupit a nie behom 10 dielov

20.1.2015 | 22:02:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama