Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Konec Arrowa
Seriálový vesmír
Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Katherine McNamara
22.11.1995 | 22.11.2024 -
Stephen Lobo
22.11.1973 | 22.11.2024 -
Katie Cassidy
25.11.1986 | 25.11.2024 -
Ryan Robbins
26.11.1972 | 26.11.2024 -
Kirk Acevedo
27.11.1971 | 27.11.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /63
Vypadá to, že Thea a Laurel budou mít pěkný pokec. Škoda že asi můžeme jen snít o vyvrcholení tohoto rozhovoru v moment, díky kterému by se Theya stala nejoblíbenějším charakterem Laurel haterů :D.
Občas si ale říkám, že bych měl přestat chodit na ednu, protože si tu pak vyspoileruji polovinu epizody … na druhou stranu jsem kvůli těmhle fotkám fakt hrozně hrozně rád, že Arrow bude mít tu mega pauzu až po tomto díle narozdíl od flashe :D.
#21 BaltikJo a Diggle s Oliverem vypadají fakt hustě v tom stealth outfitu. Škoda jen, že Diggle pravděpodobně zase prd trefí s tou pistolí … jedna z nejlepších scén s Digglem v seriálu, která mě fakt překvapila byla, když trefil v druhé sérii tu pobočnici Sladea Isabel.
Nemůžu si pomoct, ale ten Palmer v tom vypadá jako k***t, ale nemůžu se dočkat rozhovoru Ra´se a Olivera. :D DIggle konečně v akci, YES. :D :D
Bude to TOP epizóda, ak tam Palmer nebude zacláňať dlhšie ako minútu…
Bude to TOP epizóda, ak tam Palmer nebude zacláňať dlhšie ako minútu…
Neviem prečo mi tu dalo príspevok duplicitne, ospravedlňujem sa…
Proč by proboha šli zachranovat Malcolma, když ho Thea stejně už nesnáší :D
#9 migthedragonDiggle v akci !!! konečně :)
#7 Onewinged: Jediný důvod, který mě napadá je, že se Oliver bude bát, že Merlin vykecá Ra'sovi, že Theya zabila Sarah a tak ho chce zachránit dřív, než k tomu dojde.
Upřímně nemůžu najít ani jediný důvod, proč by Merlyna měli zachraňovat. Ra's ho může kuchnout a byl by klid. Svoji dceru by snad Merlyn nenaservíroval. A pokud to Oliver bude zase ospravedlňovat nějakou chytrou myšlenkou, jako že ho potřebuje k poražení Ra's al Ghula, tak mě asi klepne.
#11 honzaa14 #12 migthedragon #21 Baltik #62 Billy the Kid#10 Bane: Podle mě Merlyn vůbec nemá city na úrovni „to je moje dcera“.
#10 Bane: Jenže to on neví jestli by jí nenaservíroval. Vždyť to byl on, kdo z ní udělal cíl tím, že jí nechal sejmout Sáru. Ale tak jsem ochotný jim tuto ne až tak logickou část odpustit, pokud ten jejich slavný zvrat skutečně bude stát za to.
#13 Hefoo#12 migthedragon: Merlyn si myslel, že Oliver dokáže Rasha poraziť (teraz tu nepletme komiks) a áno chcel zachranit vlastnu prdel. Podla mna ide zachranit Merlyna kvoli Theyi – predsa len je to jej otec, nezalezi natom co spravil… Ja osobne sa tesim HLAVNE na rozhovor Rasa a Olivera – som zvedavy co povie Oliver nato, ze to prezil :3 podla mna uz teraz ma Ras k nemu respekt a teraz bude mat dvojnasobny. A duo Oliver a Diggle sakra ja sa tak tesim na tuto epizodu!
Ta fotka kde klaci Merlin to je snad asi prva fotka kde vidim v jeho ociach ze sa boji.
#14 Revoemag #21 Baltik#13 Hefoo: No respekt k němu nějak horečnej neměl bych řekl. A teď ho možná bude mít. Nebo akorát bude překvapenej, že ho nezabil pořádně :-D
Vzhledem k tomu, že nechal sáru prakticky na chvíli opustit ligu a assassíni z ligy v Oliverově městě konali, tak jak Oliver řekl a tohle všechno si Ras nechal líbit, tak bych řekl, že k němu ten respekt měl.
A nikoho zde nenapadlo, že by třeba Oliver zachraňoval Merlyna kvůli výcviku na boj s Rasem?
#18 migthedragon #19 degesko„mladý“ Oliver vypadá jak trouba, a to ho dělí jen pár let a háro :-D ta jeho minulost začíná být až moc nabitá, sice musel někde získat ty jizvy co ukazoval po „příjezdu z ostrova“, ale že to všechno stihl. kdybych se teď dívala na první sérii, asi by mě to dost nebavilo, když víme, že vše bylo jaksi jinak.
#16 j@son: Napadlo, ale nepřišlo nám logické, aby šel zachránit Merlina ze spárů Ra'se jen aby mu pak pomohl proti Ra'sovi bojovat :D. I když oni jsou schopní to klidně takhle odůvodnit …
#16 j@son: nie lebo este aj v popise epizody mas napise ze oliver zvazuje zachranu merlyna kvoli thee…a myslim ze preto ze ona povedala lige kde je malcom a oliver nechce aby si to raz vycitala ze poslala otca na istu smrt…Ked si pozriete ten 13 obrazok nepodoba ssa vam na nom Matt Nable na Ch. Bale? jak keby som videl batmana v Rasovom obleceni a jeho mecom :D
Takže Oliver by išiel zachrániť Merlyna iba z toho dôvodu aby mu pomohol s výcvikom proti Ra al Ghulovi , takže by tam musel isť s myšlienkou že sa s Ra al Ghulom aj stretne a budu musieť proti sebe bojovať zasa , ale Oliver nebude mať s výcviku ešte nič pretože Merlyn ho zatiaľ nenaučil ani psie hovno a preto by bola jeho záchrana zbytočná.
Dôvod prečo by ho mohol isť Oliver zachrániť Merlyna je fakt že pri mučení by mohol vyklopiť kto zabil Saru a to by obrátilo všetku pozornosť na Theu
Uf, tolik zajímavých komentu, jdem to shrnout.
#1 migthedragon: Jo, pauza až potom a díl bude končit podobným stylem jak o vánocích a všeci s otevřenou pusou a budem nadávat na pauzu, proč radši nebylapřed :D A konečně si navykni psát Merlyn, bije to do očí :D
#10 Bane: Kuchnout :D To mi připomělo řezníka z filmu Gangy v New Yorku
#13 Hefoo: Jojo, pohled u Merlyna k nezaplacení.
No epizoda vypadá zajímavě, uvidíme co se z toho vyklube. Jsem moc ráda, že jde John zase jednou do nějaké větší akce (teda jestli nakonec větší bude, pokud to tak v promu jenom nevypadalo). Musím, ale teda říct, že Ray v tom obleku vypadá strašně. Nemůžu si pomoct, je jako retardovaný Iron man :-D
PS: Musím souhlasit, že je pravděpodobnější, že by se Oliver vydal pro Merlina, kvůli starosti o Theu, než kvůli výcviku.
Každopádně fotky dost spoilerové. Příjdou pro Malcolma a v tu chvíli je zajmou a budou v díře. A počkáme na konec epizody, kde se staně něco extra a dostanou se na svobodu. Jenže to zjistíme až po měsíční pauze…ideální infarkt, podobně jako u Flashe.
#26 migthedragonPS: Pardon, teď jsem si všimla, že taky píšu měkké i u Merlyna :-D Už se to nestane!
#26 migthedragonTak tohle vypadá na fajn epizodu doufám že z toho vymlátí něco víc než z předešlé a taky doufám že tam zas nebudou hovadiny s Felicity Laurel a Palmerem…Palmer mi nevadí kdyby si nehrál na dalšího hrdinu…
#27 HellTsuku#23 Baltik: By byla sranda, kdyby ten zvrat bylo, že Olivera sejmou podruhé :D :D
#24 Difa444: Z toho si nic nedělej, vina je na tvůrcích jmen, kteří mají dojem, že gramatická chyba ve jméně mu přidá na zajímavosti :D
#30 LostArrow#25 LostArrow: Bohužel je to Atom v DC comicsu už je dost dlouho superhrdinou, sice ho sem dávat nemuseli, leč může si vzít Felicity a tak bude o blbou postavu míň
#30 LostArrow #34 pindajaraMožno Merlyn konal na pokyn Ras'a a celé to spolu naplanovali. Že by sa chceli zbaviť Sary a dostať Olivera do ligy, dať nejake lekcie a tak. Alebo to Sara znovu prežila :D bola zreplikovana na tento účel . Palmer sa premení v mini hračku, aké pribalovali k prášku Palmex. Jasne, že už si ulietavam, ale keď si mam predstaviť zvraty… Fotky dosť spojlerove, robia tu epizódu este predvídavejsou ako je. A inak tie posledné tri vyzerajú ako keby do tohto seriálu ani nepatrili :)
#29 migthedragon#28 BloodyBaby: Zase ber to tak, že pokud máš pravdu a celé tohle představení s Merlynem bylo jen aby dostali Olivera do ligy/oživli sáru tak ty fotky zase moc spoilerující nejsou, protože nám ukazují to co předpokládáme, že se stejně stane, ale už ne to co je pravda. Jako moje první reakce byla, že je to blbost, ale mluvili o velkém zvratu a tohle by byl dost velký zvrat.
#26 migthedragon: Podle mě zabijou Merlyna a Olivera zase smrtelně zraní pokud né tak mě vážně zajímá jak chtějí utéct z místa plných superzabijáků ^^
#32 HellTsuku #34 pindajara#27 HellTsuku: Mluvíš mi z duše :D Oba by si odešli pryč nejlépe na jinou planetu a bylo by :D
Ako tak čitam teorie napada ma este jedna, zvrat v Arrow moze byt nasledujuci /pravdaze sa jedna iba o teoriu/ Merlyn to vsetko povie , ako naplanoval smrt Sary a ako k tomu pouzil vlastnu dceru , Rash da nasledne Oliverovy moznost bud sa prida k lige alebo pomsti smrt Sary na Thee a vsetkych obyvateloch SC, Oliver to pravdaze prijme .Bohuzial tato teoria by bola dost podobna v zmysle uz druheho odchodu Olivera
2: Teoria je zabitie Nissi samotnym Oliverom a to sa podla mna aj stane , to bude ten klucovy krok ktory vyusti do finale 3 serie, pretoze co by mohlo Rasha nastvat viac ako smrt vlastnej dcery
#33 migthedragonJinak Atoma mám náhodou rád, ale zde se mi vůbec nehodí.
#30 LostArrow: Bylo by to velmi pěkný..... ta nesmyslnost jménem Felictiy by zmizela, možná by pak něco bylo o Digglovi, více Theii atd, prostě více zajímavé postavy ne nějaký vztah, která tu je jen kvůli fanynkám.
#36 Baltik#31 Scenárista s veľkým S: Ty tu nyssu fakt moc rád nemáš co? Mě pořád přijde, že by se zbytečně zbavili celkem zajímavého charakteru. I když s ní to nikdy nešlo moc do hloubky. Kdyby jí sejmuli tak by mě to překvapilo asi tak jako když sejmuli Isabel Rochev v druhé sérii. Taky zajímavý charakter, který ale nebyl rozvinut dost na to, aby to v divácích vyvolalo nějaké pocity.
A ta teore s tím, že se přidá k lize zní zajímavě. Jako jasný Merlyn by ho mohl slušně připravit na souboj s Ra'sem, ale sám Ra's by určitě odvedl lepší práci :D :D.
#27 HellTsuku:
#35 Strax #38 HellTsuku#30 LostArrow: proč by se podle vás měli zbavovat Felicity? Ano, možná se poslední díly nechovala podle představ, ale proč by měla s tím blbem odcházet? Pro mě by bylo lepší kdyby se zbavili blbýho Palmera a blbky Laurel, která je velmi otravná. Scénáristi je nezařadili v 2. sérii mezi hlavní postavy, kdyby se jí chtěli zbavit.
Souhlasím :D#34 pindajara:
#32 HellTsuku: ..fanynkám a fanouškům :D
Rochev byla namyšlená blbka. Nyssa se mi tam nehodí o to víc. Sotva je na place, tak je kničemu. Jenom mrtvoly a problemy.
#37 HellTsuku#36 Baltik: Rochev byla zklamání neměli z ní dělat Ravager. Rochev měla být jiná. Nyssa je naopak dobrá ale čekám, že umře
#34 pindajara: No a co, že patří k hlavním postavám, to neznamená, že nepůjde do jiného seriálu, nebo nechcipne.
#40 pindajaraNyssa je fajn postava :) Je z ní cítit ta povýšenost a opovržení. Tak by to měla Rasova dcera mít :-D
#38 HellTsuku: Zajímal by mě alespoň jeden logickej důvod, proč by měla chodit do jinýho seriálu.
#42 HellTsukuProtože ji nemá rád..proto…
#40 pindajara: Tak nevím třeba, že se do Atoma zamilovala a dala mu přednost před Oliverem… to můžou nakonec do seriálu, dat tak doufej, že fanoušci Felicity nezačnou dávat jí přednost s Atomem.
#43 pindajara#42 HellTsuku: Nějak jsem si nevšimnul, že by se zamilovala do blba Palmera. Felicity nikomu přednost nedala jen se nechce bejt znova zklamaná.
Co poviete na to ak by sa v seriály objavila http://www.fastimages.eu/…hiefvses.png Konečne niekto poriadny pre Arrowa ako osobnosť
#46 Revoemag #48 HellTsukuTeorie zajímavé… Jsem strašně zvědavá, co na nás vymysleli :-D Zvláště, když se následující epizoda jmenuje The Offer :-) Tam pak ta fantazie opravdu hodně pracuje :-D
#44 Scenárista s veľkým S: Že by Talia zahnula Wayneovi? :-D
#47 Scenárista s veľkým S#46 Revoemag:
:D :D Možno ju pustil k vode pre jej menštruačnú povahu :D
#44 Scenárista s veľkým S: Hm nahradili jí Nyssou která tolik známá není.
#49 Scenárista s veľkým S#48 HellTsuku: Nyssa nie je pre seriál ďalej prínosna , nejaký románik Arrow s dcérou Rash al Ghula by bol zaujímavý :D Nyssa je lezba takže v jej prípade to neprichádza do úvahy
#50 HellTsuku#49 Scenárista s veľkým S: No může být bisexuální
#51 Scenárista s veľkým S#50 HellTsuku: To je tiež pravda, Sara bola tiež Bi kedže si to rozdávala s Oliverom a Sarou keď ju trénovala
#53 HellTsukuOprava Nyssou
#51 Scenárista s veľkým S: Ale stejně počítám, že Nyssa to nepřežije a Thaliu tu nechci.
#54 Scenárista s veľkým S#53 HellTsuku:
Zdieľam tvoj názor a predpokladám že zomrie tuto epizódu , na druhej strane by som rad Thaliu videl , ale nechcem ju ako v komikse
No Thalia by se tam hodila i když by to museli udělat tím stylem, že by se ty dvě jakoby prohodili, protože klasicky by dědička měla být ona a ne Nyssa, která to o sobě furt říká.
#58 Scenárista s veľkým SKonečně nějaká pořádná akce, protože hodně dílů bylo nudných. Myslím jak pátrali po vrahovi Sáry. To byla totální nuda. Ale od deváté epizody to začalo být hodně zajímavé a co myslíte ta jedna fotka vypadá jako kdyby se Oliver přidal k lize a řekne že Sáru zabil Malcom Merlin. Protože mu nic jiného nezbývá jak vidím ty fotky!
No ale měli by tam dát Merlinovou minulost protože liga šla po něm před tím jak Sára zjistila že je na živu! Koukněte se pořádně na druhou sérii. Kdyby Olivera náhodou zabili po druhé tak by ho někdo mohl odnést do Lazarovi studny! Vadí mi že se v seriálu ještě moc neobjevuje!
#59 migthedragon#55 migthedragon:
Načo to komplikovať ,stačilo by Nyssu zabiť a bolo by
#57 armunder: No ona snad Nyssa nepřímo řekla, že je to kvůli undertaking. Jako ono to dává smysl ještě před undertaking byl Merlyn hodně věřejná postava, takže po něm těžko mohli jít z ligy.
#61 Revoemagtak merlyn bol z ligy oslobodeny sama nyssa to povedala v druhej serii ked isla po sare ze bol merlyn osloboden co jej otec lutuje. A liga ide po nom kvoli undertaking pretoze porusil ich kodex.
#59 migthedragon: Tak přímo to řekla Moira. Že by ho Ras moc rád viděl, kvůli porušení jejich kodexu skrz Undertaking. Stejně jako Ras řekl, že Malcoml bude potrestán, ale pouze za Undertaking a ne za smrt Sáry, protože už ji po jejich odchodech nepovažoval za člena ligy.
#10 Bane: jeden duvod mam je to otec jeho sestry :)
#63 anetkanit#62 Billy the Kid: jo, jenže Thea byla ta, co tam Merlyna dostala…