Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max | Lepsi TV
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Upoutávka k epizodě Not Tomorrow Yet

Upoutávka k epizodě Not Tomorrow Yet

Před Rickem a jeho skupinou stojí nový nepřítel. Jak se s ním vypořádají? Bitva začne už v příští epizodě.

33 0
29.2.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: AMC

Diskuze /79

rick grimes of the walking dead all seasons

Bitva už v příští epizodě!? Už se nemůžu dočkat. A taky se hodně tešim na poslední díl šesté série, a hlavně se tešim na to jak Rick zabije Negana.

Xavik

Smazal jsem ty spoilery. Prosím, dejte si na to pozor. :)

admin
29.2.2016 | 20:28:00
Offak

Skoda, nestihl jsem ty spoilery. Mohl by je nekdo napsat jeste jednou do spoileru? :D Díky předem

#4 Xavik
29.2.2016 | 20:30:33
Xavik

#3 Offak: Byl to vlastně jen jeden. :D Ale to je fuk. :D

admin
29.2.2016 | 20:32:34
MrLeon1das

Ahoj, vím, že to nijak nesouvisí touto epizodou, ale ví se už, zda bude i sedmá série? Děkuji

#6 Jirkason #7 Batiatus
29.2.2016 | 20:33:15
Jirkason

#5 MrLeon1das: 7. série byla potvrzena ještě před začátkem 6, takže ano bude

29.2.2016 | 20:35:28
Batiatus

#5 MrLeon1das: Veru bude 7 séria veru bude :D a plánujú ich natočiť 12.

29.2.2016 | 20:35:35
MrLeon1das

Děkuji oběma za odpověď. :)

#9 Xavik
29.2.2016 | 20:37:24
Xavik

#8 MrLeon1das: Tady máš potvrzení sedmé řady: http://www.edna.cz/…sedmou-radu/?…

A tady máš možné plány do 12. série. :) http://www.edna.cz/…do-12-serie/?…

admin
29.2.2016 | 20:41:45
A_V

Myslím, že Rick se ošklivě spálí :)

#11 rick grimes of the walking dead all seasons
29.2.2016 | 20:44:10
rick grimes of the walking dead all seasons

#10 A_V: jak a o co? Moch by jsem se zeptat? rickovi se nikdy nic nestane nikdy prostě nikdy! Protože Rick je úplně nejlepší hrdina a postava z celého seriálu The Walking Dead. A vždycky bude. Rick bude ve všech sériích vždycky.

#30 Chanshuwun
Batiatus

Však toto je jasný troll. Neviem ako je možné že ho banán ešte nenašiel.

#14 Vaginosaurus
29.2.2016 | 20:54:03
ElfinkA1991

Ou…super! To začíná vypadat na pořádnou bitvu :)

29.2.2016 | 20:55:41
Vaginosaurus

#12 Batiatus: Tky si říkám já fakt doufám že jeto troll protože jestli ne tak se směji té trošičku větší retardaci :D

#17 Jirkason
29.2.2016 | 20:56:37
MackMashon

zabanujte už toho imbecila plox

#22 Xavik
29.2.2016 | 21:10:46
danho123

Príde Negan na kopec, pred všetkými jedného zabije a zoberie polku zásob. Príde Rick na kopec, pred všetkými jedného zabije a zoberie polku zásob. Zaujímavé

#19 Serials. #28 dameo
29.2.2016 | 21:14:15
Jirkason

#14 Vaginosaurus: Neřekl bych, že to je troll. Podle mě to myslí zcela vážně. Je mu snad 10, nebo nějak tak kolem toho věku.

#18 Vaginosaurus
29.2.2016 | 21:16:32
Vaginosaurus

#17 Jirkason: Díky budu mít asi noční můry :/ :D

29.2.2016 | 21:26:32
Serials.

#16 danho123: Nad tím se ale ostatní nepozastaví. Všem to přijde, jakože to co dělá Rick je správné, ale když přesně to samé udělá někdo jiný, je to nejhorší osoba na planetě. :D A nestalo se to poprvé, viz. Shane. Ne, že by mi Rick nějak vadil, mám ho ráda, ale někteří lidi si takové věci vůbec neuvědomují. :D :)

#20 danho123 #24 Jirkason #28 dameo
29.2.2016 | 21:32:34
danho123

#19 Serials.: Ved to :D z Ricka sa pomaly stáva Guvernér :D

#28 dameo
29.2.2016 | 21:43:45
Stardos

Půlku zásob vzala Maggie, ne on :D S ním raději Gregory nechtěl ani mluvit :D

29.2.2016 | 22:03:25
Xavik

#15 MackMashon: Však už jsme mu už jeden účet zabanovali, ale jak vidíš, nepomohlo to. :D

#23 MackMashon
admin
29.2.2016 | 22:06:17
MackMashon

#22 Xavik: Ip adresa bloknout nejde?

#25 Xavik
29.2.2016 | 22:13:16
Jirkason

#19 Serials.: Ale to jsou úplně dvě odlišné situace. Negan toho kluka zabil jako výhrůžku a zásoby bere jako výpalné, normální mafiánská praktika. Na druhou stranu Rick ho zabil v sebeobraně a aby nezranil někoho dalšího a zásoby berou za protislužbu.

#35 danho123
29.2.2016 | 22:18:32
Xavik

#23 MackMashon: Jde, ale známe i ty, kteří obejdou i tohle. :D Na Ednu pak chodí zásadně z počítačů s jiným IP. :)

admin
29.2.2016 | 22:29:16
misticjoe

Já si myslím, že by se tvůrci seriálu už měli krapet víc trhnout od komixu. Nejen že by to vneslo šok mezi fandy kreslené fromy, ale vzalo by to i vítr z plachet různým spoileristům. Klidně bych nyní nechal chcípnout trpajzlíka Jesuse v rámci boje s Neganem. Prostě vykostit a vykrást obě osady a převzít všechny jejich obchodní kontakty.

#27 A_V #52 alzbetka1611 #67 Kalam
překladatel
29.2.2016 | 22:42:25
A_V

#26 misticjoe: Souhlasím, ale Jesuse bych zrovna nechal.

29.2.2016 | 23:41:03
dameo

#16 danho123: #19 Serials.: #20 danho123: Já to říkám od samého začátku, že mezi nepřáteli Ricka byli i „dobří“ lidé, kteří dělali pouze to, co bylo zapotřebí k přežití. Byli to dobří lidé, kteří dělali špatné věci. To samé platí i o Rickovi a jeho skupině. Skupina Vatos byla tou „dobrou“ skupinou a přesto ti lidé unesli Glenna. Pro tašku plnou zbraní byli ochotni zabíjet. A stejně tak i Rick. Woodbury bylo plné dobrých lidí, kteří měli smůlu na vůdce, kterému po smrti dcery přeskočilo a stal se nepředvídatelným a nebezpečným. Své lidi proti Rickovi a jeho skupině naočkoval. Obyvatelé Woodbury považovali Rickovu skupinu za ty špatné. A to samé se stalo poté, co se Guvernér ujal vedení v Martinézově kempu. Guvernér měl několik zlých stoupenců, ale většina jeho vojáků byli dobří lidé, které proti Rickovi poštval na základě lží. Lovci, Vlci i Spasitelé byli skupiny, na kterých nebylo dobré vůbec nic, ale co skupina žijící v té nemocnici v Atlantě? Někteří členové té skupiny dělali špatné věci – ne pro přežití, ale pro vlastní potěšení – např. znásilňovali bezbranné pacientky. Ale nemyslím si, že by ta skupina sama o sobě byla špatná. To pouze pár jednotlivců bylo zlých a ti všichni, kteří znásilňovali a ubližovali zemřeli a na živu zůstali pouze ti dobří. „Špatní“ lidé jsou v každé skupině. I v Rickově skupině. Bratři Dixonovi měli v plánu vykrást kemp u Atlanty. Ed Peletier mlátil svou manželku i dceru. Shane se opakovaně pokusil zavraždit svého přítele Ricka, protože chtěl získat jeho manželku Lori. Axel i Oscar nebyli v jádru špatní lidé, ale na druhou stranu to byli odsouzení zlodějové. Carol zavraždila Karen a Davida. Chtěla sice zabránit šíření té chřipky, ale vražda zůstane vraždou i když byla provedena s dobrými úmysly. Rick, kterého v té době ovlivňovali názory Hershela si to uvědomoval a Carol z věznice vykázal. A pak tu máme Lizzie. Ta byla nemocná (pravděpodobně schizofrenie, vzhledem k tomu, že údajně slyšela hlasy chodců) a nebezpečná. Zavraždila vlastní sestru. A ani Rick se nechoval vždy vzorně. Ve třináctém díle druhé série se stal diktátorem a pro mě (v té době) nejotravnější postavou. Po smrti Lori mu přeskočilo podobně jako Guvernérovi po smrti Penny. Ale na rozdíl od Guvernéra se Rick vzpamatoval. Poté, co skupina opustila věznici se začala postupně objevovat Rickova temná stránka. Před příchodem do Alexandrie se v něčem choval jako Shane a v něčem dokonce jako Guvernér. To, čím si Rick prošel – Guvernér, Joe se svou skupinou, Terminus – způsobilo, že se z člověka dobrého stal člověk „špatný“. Rick o sobě Aaronovi řekl, že je dobrým člověkem a přesto byl připravený Aarona zavraždit a vzít mu jeho věci, včetně potravin. To, jestli je Aaron špatným, nebo dobrým člověkem ho nezajímalo. Později v Alexandrii byl spolu s Carol připravený Alexandrii násilím převzít. A Petea zastřelil nejen proto, že to byl vrah, ale i proto, že Rick toužil po jeho manželce. Ve třetím díle šesté série Rick nabádal Glenna a Michonne, aby se o původní obyvatele Alexandrie nestarali a nechali je klidně umřít. Po invazi chodců do Alexandrie se Rick změnil a to k lepšímu. Spousta diváků TWD považuje Rickovu skupinu za 100% dobrou a všechny jejich nepřátelé za 100% špatnou. Mám dojem, že by tomu tak bylo i kdyby Rick z dlouhé chvíle vyvraždil celou skupinu skládající se z žen a dětí. V každém člověku je něco dobrého a něco špatného. Někdy převažuje to dobré, jindy to špatné. Byli doby, kdy i u Ricka převažovalo to špatné. Ve světe TWD musejí lidé dělat špatné věci, aby přežili. Pokud to dělají čistě pro přežití a ne pro osobní pobavení (např. zabíjení pro zábavu) a mají alespoň základní morální zásady, pak se dá mluvit o „dobré“ skupině a to i kdyby byla ve válce s jinou „dobrou“ skupinou. Z pohledu jedné „dobré“ skupiny může být druhá „dobrá“ skupina tou špatnou. A z pohledu nás diváků bude Rick vždycky tím dobrým a jeho nepřátelé těmi zlými i kdyby tomu bylo naopak.

#29 Liss93 #33 badyvlasim
29.2.2016 | 23:52:44
Liss93

#28 dameo: Velmi rozumný názor, naprosto souhlasím. Nic není černobílé a naše skupina je po tom všem čím si prošla velmi nebezpečná. Jasně, koukáme na věci z jejich pohledu, takže známe jejich úmysly a pohnutky, ale pokud by je potkala jiná skupina a viděla, co všechno dělají (hlavně že se neostýchají zabít i živého člověka, nejen chodce), tak by z nich měla strach. A oprávněný.

1.3.2016 | 0:12:32
Chanshuwun

#11 rick grimes of the walking dead all seasons: tiež som niečo také počul, dúfam že umre :D a vodca sa stane Daril.

1.3.2016 | 1:10:34
Leon

Myslíte, že…?

během Rickovy trestné výpravy proti Spasitelům umře Abraham, Daryla zajmou a později popraví, a Glenn to schytá od Negana? To by byl docela drsný závěr 6. řady.

#32 Batiatus #34 ZvacA
1.3.2016 | 4:50:05
Batiatus

#31 Leon: Tak to si nemyslím.

1.3.2016 | 7:53:55
badyvlasim

#28 dameo: spasitele rozhodne nejsou 100% spatna skupina a Negan neni psychopat, vsak uvidis sam(teda pokud se budou drzet komiksu)

#34 ZvacA
1.3.2016 | 8:38:06
ZvacA

#31 Leon: Obávám se, že na podobný nemají tvůrci koule, ale byla by to rozhodně parádička. Jen ať by se tímhle Grimas klidně poučil si hrát na hrdinu a píchat do hnízda o kterým ví kulový.

#33 badyvlasim: On psychopat nebyl v jádru ani Guvernér, jenže seriál ho spíše vyobrazil jako slušnýho trotla, jehož motivy zůstaly ve stínu za těmi „utlačovanými chudáky“ Rickovic. Ale je pravda, že v případě Negana, to je jako by Grimas najednou zacivěl do zrcadla na svý odvázanější a nejlepší já.

1.3.2016 | 9:41:12
danho123

#24 Jirkason: No hej zabil ho v sebeobrane ale ako sa Rick zachoval potom? Už mu to prišlo ako normálna vec. V podstate ani nebude nejaký velký rozdiel medzi Rickom a Neganom

1.3.2016 | 14:52:21
Leon

He, v těch ukázkách je vidět i Morgan, který asi s tažením proti Spasitelům moc nesouhlasí…

1.3.2016 | 16:13:48
Monkeyskunk

Nevim jak vy, ale ja ten rozdil mezi zabitim nekoho, kdo predemnou probodne potencionalniho spojence, kterej se nijak agresivne neprojevuje a potom mi prilozi nuz na krk a zabitim 16 letyho nevinnyho kluka jen tak pro vystrahu, celkem jasne. Pokud vy ne, tak je mi vas lito. Tim nechci rict, ze je Rick nejaky svatousek, ano cim dal vic ho to dostava. Kazdopadne srovnavat ho v tomhle pohledu s Guvernerem (kterej zlej krutej kreten proste byl) a Neganem (kterej dost mozna zlej krutej kreten proste bude) je podle me hodne mimo. Kdyzuz, tak podobne podly bylo zabiti toho utikajiciho policisti v minule sezone, to bylo hooodne na hrane a v tomhle pripade bych s vami i souhlasil. Ale to co na Ricka vytahujete ted, je hodne mimo.

#38 Monkeyskunk #42 dameo #44 ZvacA
1.3.2016 | 16:24:26
Monkeyskunk

#37 Monkeyskunk: *vidim celkem jasne :)

1.3.2016 | 16:25:03
rick grimes of the walking dead all seasons

Všem vám znova opakuju nejedná se o nic teď, ale hádky nejsou zdravé pro nikoho. Každý má rád někoho já mám prostě za nejlepší postavu a hrdinu Ricka, a Rick je prostě nejlepší a nejlepší hrdina a postava z celého seriálu The Walking Dead. Já třeba mám Daryla za debila, prostě už se nebudeme hádat lidi. Prostě Rick je úplně nejlepší a nejužasnejsi hrdina z celého seriálu The Walking Dead. Nikdo nemá rád když někdo někomu něco říká o svých nejlepších hrdinech. Prostě Rick je nej nej nejlepší hrdina z celého seriálu The Walking Dead. A je úplně nejlepší jak v seriálu jako Rick a v civilu jako Andrew Lincoln. Dekuju za přečtení.

thewalkingzuzka

Jupí! Konečně nějaká větší zmínka o Neganovi! :D

Pokud někdo čtete komiks tak víte jak dopadl Glenn…zajímalo by mě jestli Negan zabije jeho nebo někoho dalšího…

1.3.2016 | 17:03:04
danho123

[37 pozri na Ricka v prvej sezone a v 6 sezone a tiež na Carol. Neviem ako bláznivý bude seriálový Negan ale od Ricka nebude mať daleko. A ver tomu že Rickovi ešte prepne ked uvidí čo sa ešte stane

1.3.2016 | 17:03:11
dameo

#37 Monkeyskunk: Jistě, že je rozdíl mezi tím, jak Negan zavraždil šestnáctiletého Roryho a tím, jak Rick zavraždil Ethana. Negan umlátil Roryho pro výstrahu, kdežto Rick zabil Ethana v sebeobranně. To ale nemění nic na tom, že Rick mnohokrát překročil hranici mezi dobrem a zlem. Ve světe TWD je velmi těžké rozeznat, co je správně a co už špatné. Tebou zmíněné zastřelení Boba Lamsona je toho důkazem. V první sérii by Rick neublížil ani mouše. Ve druhé sérii pochopil, že aby ochránil svou rodinu, bude muset dělat věci, které nejsou zrovna správné a které by za normálních okolností neudělal. V posledním díle druhé série se stal diktátorem, kterého se ostatní členové skupiny, včetně jeho manželky a syna, báli. Po smrti Lori se zbláznil a až ke konci třetí série se vzpamatoval. Hershel z něho udělal farmáře, který odmítal vzít do ruky pistoli i když byl zrovna mimo věznici. Už v té době dřímala v Rickovi temnota, která klíčila od první do třetí série a po opuštění věznice se začala drát na povrch. Ještě před opuštěním věznice se Rick a Tyreese poprali. Rick se při rvačce s Tyreesem přestal ovládat a málem ho i zabil. Poté, co Rick prokousl hrdlo Joeovi řekl Daryl, že takový Rick není a že to udělal pouze v afektu. S tím Rick nesouhlasil. Sám uznal, že to v něm bylo už tehdy při rvačce s Tyreesem. To, co Rick udělal Joeovi byl zoufalý čin otce, jemuž chtěli před jeho očima znásilnit syna. To z Ricka nedělá špatného člověka, ale postupem času Rick hranici mezi tím, co je správné a tím, co je špatné stejně překročil. Vždyť byl připravený okrást a zavraždit Aarona, aniž by ho zajímalo, jestli je Aaron dobrým, nebo zlým člověkem. Byl připravený (spolu s Carol) převzít Alexandrii násilím. Petea zastřelil, protože zavraždil Rege. Pravdou je, že chtěl Petea zabít už delší dobu. Důvodem bylo, že Pete mlátil svou manželku Jessie. Jak ale Rick uznal, kdyby se to netýkalo Jessie, vůbec by to neřešil. Rick se do Jessie zamiloval a s radostí se zbavil jejího manžela, aby ji měl pro sebe. Rick se zachoval tak, jako tehdy na farmě Shane, který se pokusil Ricka zabít, aby měl Lori pro sebe. Na rozdíl od Shanea se Rick svého soka úspěšně zbavil. To od něho bylo sobecké. Po invazi chodců do Alexandrie se Rick změnil. Už není tím sobeckým člověkem, kterému nezáleželo na nikom mimo jeho skupinu. Ovšem ve druhé polovině páté série a v první polovině šesté série takovým opravdu byl.

#43 Batiatus
1.3.2016 | 17:46:41
Batiatus

#42 dameo: Neviem či Rick bol sebeckým človekom po opustení veznice keď zachránil Gabriela a prijal ho do skupiny aj napriek tomu že nebol užitočný ale iba hladný krk do skupiny no a Rick ho zo sebou zobral aj keď momentálne nemali žiadne jedlo. Ďalej hneď ako zomrela Beth bol ochotný zobrať k sebe dôchodcov z nemocnice, sám povedal že kto chce ísť s ním tak nech vystúpi dopredu. A neviem čo je na tom že Rick chcel prebrať Alexandriu násilím. On tých ľudí videl ako proste neschopných, mali nezmyselné pravidla atd. a Rick vedel že ak to takto bude pokračovať tak je len otázkou času kedy to miesto padne a to Rick nemohol dovoliť sám povedal že ak to oni nezvládnu tak to my prevezmeme no a keď sa išlo riešiť či Ricka z Alexandrie vyhodia alebo nie tak Rick povedal že ak to budú chcieť urobiť tak vtedy preberú Alex. ale nikoho pritom pláne neplánoval zabiť a tak ja stále nechápem čo by malo byť natom zlé.

#49 dameo
1.3.2016 | 18:09:09
ZvacA

#37 Monkeyskunk: To co tyto džentlmeny minimálně určitě spojuje je jejich snaha přežít se svou komunitou. Většinu je jejich cesta dohnala k momentu, kdy ten účel prostě ty prostředky bez keců jednoduše spíše posvětil, pravda, ale to platí i pro Grimase. Přestože Grimas se svou skupinou byl spíše dopusud jen kopyto, co se pořád někde chytal do léček a pastí a vycházel ze situací jako „oběť“, je stejně jako oni panákem, co se veze na stejné vlně. Čím by měli být horší nebo Grimas tím lepší? V případě Grimase je to pro nás všechno „survival“ a „sebeobrana“, u druhých je to „zabíjení“. Ale to už je s vývojem charakteru Grimase podle mně absurdní. Grimasova moralita je nám určitě bližší, ale částí je to z principu, částí je to dáno i charakterem stejně podělaných a stejně odhodlaných a rozumějších! lidí kolem něj. Tahle jeho moralita ovšem tak nějak stojí na improvizovaném pochodu, kdy mu všechno padalo tak říkajíc do klína. Tím se některým „akcím“ a „krokům“, vlastní z jejich pozic pro ostatní, spíše stále doposud vyhýbal. To mu však tu jeho krev na rukách v některých případech, co ve jménu čehokoliv udělal a chtěl udělat v tomto světě za tím jeho celým dobrodružstvím i tak moc nemyje a není proč uvažovat od jeho speciální separaci od nich ostatních. Navzdory tomu, že se Grimasovic skupina potkala s živly, kteří i přes své vlastní důvody, byly co do charakterů a existence hodně pofiderními (pejsi s W, provozní restaurace v Terminusu…), s Guvernérem (alespoň tím komiksovým) a Neganem, Grimas určitě co do svých vlastních činů a myšlenky jako s vůdci budovaných komunit snese srovnávání.

Třeba nedávno, tatímco si jedni natvrdo zvolili ne méně nějak neopsravedlnitelné fungování systému bičem a strachem, aby udělali v celé věci jasno, ale zároveň chytře aplikovaným výměnným obchodem uchovali východy pro obě strany v oblasti (zásoby x ochrana), Grimas polovinu seriálové řady za občasného „sebeobranné“ likvidace v zámince jistých osob přemýšlí ve jménu přežití o převzetí vůdčího postavení ve slabé a plotem obehnané a zajištěné komunitě, která ho a jeho skupinu jinak s mnohonásobnými riziky (a přestože i nutně pro své zájmy) přijala. Zpočátku by raději původní a všechny usedlíky v Alexandrii však viděl hořet, než aby se zaplátal s jejich (dle něj) ohrožující nezkušeností. Ne však za cenu, aby tím ztratil možnost Alexandrii a to co nabízí získat pro sebe a své lidi. Scénářem k tomu nedošlo, jistě, ale úmysl se tu exkluzivně pro seriál směle rýsoval a přidal se do seznamu skutků tohoto přeživšího. Čím se v tomto základě může vysloužit morálnější pozici oproti výše uvedeným? Není to snad ukázka toho, jak determinovaný se tímto světem vlastně Rick stal a začal naplno uvažovat? Jak neuvažuje jinak než zmínění kreténi, kterým to však v jejich případech buď přepnulo v pochopení a (ochotné) adaptaci dřív (včetně falusem poháněného Shanea) nebo je ovlivnily vlastní zkušenost a minulost? Grimas neumlátil adolescenta hned u brány, aby si vymohl privilegia a poslušnost, on se jen vlastně nenápadně „infiltroval“, aby mu později stejně začalo šrotovat v té jeho vůdcovsky ošlehané hlavě, že tuhle „věc“ by bylo mít stejně dobrý ve svých vlastních rukách pro sebe a své lidi. Co v tomto skutečně dělá Grimase něčím jiným oproti Guvernérovi nebo Neganovi, kteří si zvolili cesty jaké zvolili, avšak za stejným cílem a při vzájemné konfrontaci jsou jejich motivy jakýmsi najednou právem zastíněny „lepší“ Grimasovic skupinou, která něděla v zásadě to co oni? Není to zase takový rozdíl tvrdím já. Grimas z vlastních důvodů nemlátí! lidi na potkání a neskladuje si hlavy ve vodě, ok, má však svoje podobné duchy (nejen v seriálu) ve skříni, kterými už ho a jeho motivy přesto nelze považovat za nějak vznešenějšího.

#45 badyvlasim #46 rick grimes of the walking dead all seasons
1.3.2016 | 18:34:12
badyvlasim

#44 ZvacA: Souhlasim. Ba co vic, Grimes, jak Rick tak i junior, Negana ve sve podstate i obdivuji a hlavne i potrebuji

1.3.2016 | 18:57:40
rick grimes of the walking dead all seasons

#44 ZvacA: a nepíše se to Rick grimas, píše se to Rick Grimes a vy všychni to budete psát dobře. a nikdy nic nebudete říkat o Rickovi. prozože Rick je největší drsnák a borec jak v seriálu tak i v civilu. Rick je prostě ůplně nej nej nej nejlepší a nejskvělejší hrdina a postava z celého seriálu The Walking Dead. a vžycky bude.

#47 Leon #62 dexter01
Leon

#46 rick grimes of the walking dead all seasons: Nech si už vyšetřit hlavu, ty asshole. Říkat, že Rick je nejlepší postava v seriálu i „civilu“ je opravdu výblitek roku. :D

#50 rick grimes of the walking dead all seasons
1.3.2016 | 19:07:41
draw

Rick nejspíš neumře, bude něco jako Simír v Kobře 11.

1.3.2016 | 19:20:57
dameo

#43 Batiatus: Já ale netvrdím, že byl Rick po opuštění věznice sobecký. Sobeckým byl až v Alexandrii a krátce před příchodem do Alexandrie ve druhé polovině páté série a v první polovině šesté série. Jak jinak bys nazval to, že chtěl zabít Petea, aby mohl chodit s jeho manželkou. To se odehrálo jeden měsíc poté, co zachránil Gabriela a nabídl lidem z nemocnice, aby se k nim přidali. Ten jeden měsíc stačil k tomu, aby se Rick cizích lidí začal stranit. Do Washingtonu se vydali, aby tam nalezli bezpečné útočiště, ale když jim Aaron život v takovém bezpečném útočišti nabídl, Rick se bál s ním do Alexandrie odjet. To není nic zvláštního, vzhledem k tomu, čím si Rick a ostatní prošli (Terminus, nemocnice …), ale zarážející je to, že se Rick chtěl Alexandrie násilím zmocnit. Obyvatelé Alexandrie se ničím neprovinily (až na pár výjimek, jako je Aiden a Nicholas), byli pouze nezkušení, co se týká přežití v postapokalyp­tickém světě. To ale nebyl důvod k tomu, aby Rick plánoval převrat v Alexandrii. Tohle od něho možná nebylo sobecké, ale rozhodně to nebylo ani správné. A že při tom nechtěl nikoho zabít? Cituji Ricka: „Říkal jsem si, kolik z vás asi tak budu muset zabít, abych vás ochránil.“ Možná si říkáš, že mu šlo hlavně o to, ochránit lidé z Alexandrie, ale to by nemohl ve třetím díle šesté série říci Glennovi a Michonne: „Ale věc se má tak, že se všichni zpátky nevrátí. Snažíš se je zachránit, snažíš se. Ale když nebudou držet krok, prostě půjdete dál.“ Rickovi ze začátku na nikom z Alexandrie nezáleželo (snad až na Jessie) a byl ochoten je obětovat pro dobro své skupiny. Tím, že Rickova skupina začala žít v Alexandrii se stala součástí Alexandrie. Rick, Carl, Judith, Daryl, Carol, Glenn, Maggie, Michonne, Sasha, Tara, Abraham, Rosita, Eugene, Gabriel, Noah … ti všichni se stali součástí Alexandrie. A obyvatelé Alexandrie se stali součástí Rickovi skupiny, což řekli Glenn i Maggie a Deanna to Rickovi často připomínala. Ten to ale odmítl pochopit. Pokud Rickovo chování v Alexandrii v prvních dnech po příchodu do Alexandrie nebylo špatné, tak můžu s klidným svědomím říct, že ani chování kanibalů v Terminusu nebylo špatné. Vždyť jim šlo pouze o to najíst se. Mimochodem, dříve to nebyli kanibalové. Těmi se stali až poté, co si prošli peklem, když jejich bezpečné útočiště bylo napadeno jinou skupinou. Přesto vše, co jsem o Rickovi napsal musím říct, že je mou nejoblíbenější postavou (spolu s Michonne) a jsem opravdu rád, že tyto dvě mé oblíbené postavy skončili spolu v posteli. :-)

#53 Batiatus #57 rick grimes of the walking dead all seasons
1.3.2016 | 19:25:55
rick grimes of the walking dead all seasons

#47 Leon: ty jo bud už zticha, všichni mě tady se-ete všichni.

#51 Aprok
1.3.2016 | 19:45:53
alzbetka1611

#26 misticjoe: Přesně..

1.3.2016 | 20:08:21
Batiatus

#49 dameo: Dávam ti za pravdu ale s jednou vecou nesúhlasím. Tvrdíš že Rick chcel obyvateľov Alexandrie zabiť aby ju mohol prebrať ale stým nemôžem súhlasiť to by bolo dosť kruté aj na Ricka. Tvrdil síce že premýšľal o tom koľko ich bude musiet zabiť aby ich zachránil ale ešte predtým ked sa prebral z bezvedomia tak sa niekoľkým členom zo svojej skupiny zveril s plánom tykajúci sa ovládnutia Alexandrie. Ten plán znel tak (presne si to nepamätám) že keď Rick zapíska tak jeho skupina Akexandrijcom priloží nože ku krkom aby odhodili zbrane a následne sa vzdali. Nazvyme to plánom A a ak by sa pri tomto pláne niečo pokazilo tak až vtedy si myslím že by zabil ľudí ktorý by mu stáli v ceste.

#55 dameo
1.3.2016 | 20:17:57
rick grimes of the walking dead all seasons

#51 Aprok: hale moc si nedovoluj, je ti to jasný!!!!!!!!!!­!!!!!!!!

dameo

#53 Batiatus: Já netvrdím, že chtěl Rick někoho zabít. Pouze říkám, že nad touto možností, jak sám přiznal, uvažoval.

#56 Batiatus
1.3.2016 | 20:33:34
Batiatus

#55 dameo: Aha sorry mal by som začať poriadne čítať :D

1.3.2016 | 20:50:03
rick grimes of the walking dead all seasons

#49 dameo: nikdy nic nebudeš říkat o Rickovi, nikdy.

#58 The Walking dead #59 Machal99 #60 dameo
The Walking dead

#57 rick grimes of the walking dead all seasons: Běž se už konečně léčit!

1.3.2016 | 20:52:49
Machal99

#57 rick grimes of the walking dead all seasons: No ták klídek..běž se pomodlit k Rickovi a spát :)

1.3.2016 | 20:58:08
dameo

#57 rick grimes of the walking dead all seasons: Tak podívej se, chlapečku, já si budu říkat co chci a o kom chci. Přišel jsem si popovídat o TWD a rozhodně nejsem zvědavý na nějakého třináctiletého fakana, který každého jenom uráží a poroučí o čem můžeme a o čem nemůžeme diskutovat. Mimochodem, když ty ses narodil, já už končil základní školu, tak mi laskavě netykej.

1.3.2016 | 21:12:06
Offak

Nechte ho, stejně Rick chcipne, budou z neho tahat streva centiment po centimentru, ocicka mu vydloubnou, ouska okousou a nechtějte vedět co udělají s jeho penisem :D Aneb Rick je prostě nejhorši postava v celem serialu TWD a i osobnim životě jako Pako Velike

1.3.2016 | 21:15:14
dexter01

#46 rick grimes of the walking dead all seasons: Jako v pohodě. Máš názor, OK. Ale stačí to napsat jednou po hodnocení postavy Ricka. Tohle s tím nesouvisí. A jako dát kvalitním epizodám 20%, protože tam neni Rick je docela divný :D

#64 dameo
1.3.2016 | 21:22:07
mavericzek

Mě třeba šíleně zajímá jak se to vyvrbí mezi Enid A Carlem :)

1.3.2016 | 21:26:07
dameo

#62 dexter01: Ten chlapec by se měl naučit respektovat názory druhých. V jednom kuse nám vnucuje to, že je Rick tím největším hrdinou na světě a ani si neuvědomuje, že tím docílí jedině toho, že nám všem Ricka zhnusí. Každému, kdo s ním jeho názory na Ricka nesdílí nadává do magorů. Já se nenechám urážet ani od svých vrstevníků, natož od třináctiletého kluka. Zajímalo by mě, jestli jeho matka ví o tom, jak se tady na EDNĚ chová. Nebudu mu vyčítat, že se chová nedospěle, protože je nedospělí, ale jako žák druhého stupně základní školy by se chovat už mohl.

1.3.2016 | 21:45:31
Pureskill

Mají výhodu překvapení, to je fakt. Ale já bych Negena vylákal do Hilltopu, že potřebujou něco prořešit okolo zásob, že se možná zpozdí o týden atd. A mezitím mu zničit základnu, a až se Negan bude vracet tak je na té cestě postřílet. Bylo by to jednoduché jako facka. Hodně lidí říká že v těchto věcech mívám pravdu ale je to seriál tak to musí být trochu… Tupější a ne tak vychytralé jako to co jsem já navrhl. :D

#68 Kalam #73 ZvacA
1.3.2016 | 21:46:07
Kalam

Bože, zdá se že už i tady je troll v diskuzi… jsou horší jak walkeři…

1.3.2016 | 21:54:11
Kalam

#26 misticjoe: sorry, ale jesus se tam zrovna objevil a je to postava s úžasným potenciálem (navíc eště pořádně neukázal své dovednosti)… to ať radši zabijou někoho z all stars teamu…

1.3.2016 | 21:58:23
Kalam

#65 Pureskill: ano, ale tím by rick taky musel rozdělit svoje síli a Negan sám by stejnak nikdy nevylezl. Rick by musel bojovat na dvou frontách, chránit obyvatele Hilltopu a zároveň jen s omezenou silou útočit na Neganovu základnu…

#69 Pureskill
1.3.2016 | 22:01:24
Pureskill

#68 Kalam: Ano to ano, ale já říkám že Rick s Darylem atd by mohli zničit budovu nebo kde ten Negan žije, mezitím by se v klidu mluvilo v Hilltopu jestli se muže stát toto a tamto. Hádám že Negan by řekl ne a jestli je to maniak někoho by zabil protože by tam musel jet. ALE, Mezitím by mohla třeba Sasha jít do nějaké věže, pozabíjet lidi u Negena se zbranema, a pak hotovo. Mají je z krku. :)

#70 Minky #74 Kalam
1.3.2016 | 22:51:16
Minky

#69 Pureskill: a Negan a jeho crew jsou bez mozku :D

#71 Minky
1.3.2016 | 23:33:02
Minky

#70 Minky: udelaji presne to co udela RIck :D

#72 Minky
1.3.2016 | 23:35:25
Minky

#71 Minky: chce Rick, no nic uz radsi koncim :D

1.3.2016 | 23:36:24
ZvacA

#65 Pureskill: Obávám se, že je to vychytralé jen v případě, zůstane-li protivník jen nic nepodnikajícím a blbým trotlem. Bez ohledu na to, co by se mělo stát a co člověk zná, vychází z nejposlednějšího dílu přesto nejzajímavěji ta Grimasovic „odvaha“. Naprostí zelenáči v dané oblasti bez znalosti poměrů jakými je naše Rick´s grůp je přesvědčena v mžiku o tom, že úspěšně usměrní jakéhosi již nějakou dobu tam operujícího člověka (Negan) jako by to byl jen nějakej další pomatenec v jejich cestě, které poslední dobou potkávali. Navzdory tomu, že o jeho jisté moci vypovídá už jen to, že jen tak minoděk doposud udržuje pevnou ruku a svrchovanost nad uvedeným Hilltopem, který než se tam objevil Grimas doposavaď dělal jak pískal. Kdyby Grimas více nepřemýšlel závěrem a koulema, mohl by vzít v pozat tuto indicii, že ta Neganova moc nemusí jen tak vycházet z jeho řečí a výhrůžek, ale že bude přece jen stát v čele organizovanějšího a připravenějšího kolosu schopnýho jednat. Jsem zvědavej, jak se to v seriálu vyvine, ale Grimas už teď vede skupinu vcelku slušně slepě do více nepřipravenýho útoku snad v domnění, že půjde proti neškodným vlčkům. A taky se moc nedá říct, kdo na koho má vlastně moment překvapení… taková Alexandrie taky není prdel světa a od Hilltopu půl dne jízda autem není moc. Zatím se při tom organizování plánu se zbavit Negana a jeho lidi tak trochu opomnělo na to, jestli jim Spasitelé už náhodou nevyčíhli jejich obejvák.

1.3.2016 | 23:46:10
Kalam

#69 Pureskill: Nemyslím si, že na zničení základny Saviors by stačil jen Rick a Daryl… Neganova banda není tak slabá jak ty se kterými se dosud Rick utkal…

2.3.2016 | 6:34:20
safira30

Ty jo když to tady tak čtu..Tak by jste nejraději nechaly umřít všechny. O čem by to pak bylo.

2.3.2016 | 8:12:57
Cesc

Nereagujte na něj, tomuhle trollovi tim jen zlepšujete náladu :D

#77 Leon
2.3.2016 | 16:04:16
Leon

#76 Cesc: Právě naopak! Tohle bude náš otloukánek, náš Manďák, dáme mu takovou čočku, že odsud s brekem uteče. Proč by měl sejčit jen on nás? :D

#78 Cesc #79 Monkeyskunk
2.3.2016 | 19:00:01
Cesc

#77 Leon: Aby nás pak nenahlásil za to, že ubližujeme 12-letýmu dítěti. :D

3.3.2016 | 15:28:47
Monkeyskunk

#77 Leon: Haló? Tady soudruh Manďák! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

4.3.2016 | 13:22:05
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama