Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max | Lepsi TV
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Lidé se na sociálních médiích bouří proti brutalitě prvního dílu

Lidé se na sociálních médiích bouří proti brutalitě prvního dílu

Začátek sedmé série The Walking Dead začal skutečně krvavě. A nejenom to, vyskytla se v něm taková brutalita, kvůli které diváci nezůstali chladnými.

19 24
26.10.2016

Premiéra sedmé řady nám jasně ukázala, kdo je bestií tohoto nového světa. Nejsou to chodci, ale jsou to samotní lidé. Negan ukázal, že v seriálu je aktuálně tím největším zvířetem. Ukázal nám to tím nejbrutálnějším, nejděsivějším a nejstrašidelnějším způsobem. Právem se epizoda The Day Will Come When You Won't Be dá považovat za nejbrutálnější televizní epizodu, která byla kdy v televizi odvysílána.

Negan a jeho Lucille samozřejmě způsobili rozruch. Největší diskuze se pochopitelně rozjely na sociálních sítích, kde se lidé proti prvnímu dílu sedmé řady, a vůbec proti celému seriálu, začali bouřit. Tvůrci to řekli jasně: „Nejtěžší věcí bylo vymyslet to, jak zničíme Ricka. A nejenom jeho, ale i všechny fanoušky. Ale ne ve smyslu jim ublížit, ale ranit je tím, jak se Rick podvolí Neganovi.“

Ač se tvůrci seriálu v pořadu Talking Dead ospravedlňovali jakýmikoliv věcmi, tak jim někteří diváci nevěří. Lidé na svých sociálních sítích začali zveřejňovat příspěvky, kde nadávají na násilnost seriálu, kterou tvůrci podle nich rapidně přehnali. Níže uvádíme některé z nich.

Ať se vám násilí v seriálu líbilo či nelíbilo, tak jedno je jisté – byla to děsivá podívaná plna emocí. Tvůrci se této temné stránky určitě budou držet, ale v pořadu Talking Dead prozradili, že druhá epizoda The Well bude ve veselejším duchu. Samozřejmě se nebude jednat o epizodu plnou vtípků, ale oproti první epizodě půjde o zcela jiný šálek kávy.

Jak se vám první epizoda líbila? Uvítali byste více takovýchto epizod, nebo vám jedna taková stačila?

Zdroj článku: SpoilerTV, Comic Book

Zdroj: AMC

Diskuze /118

TurboBoast

byla to paráda prostě, konečně se tam yačalo něco dít…

26.10.2016 | 18:04:38
migilko

Američani brečej, to se dalo čekat, dycky si vymejšlej nějaký hovadiny,,,

#81 Ondrash
26.10.2016 | 18:06:03
farmaister

Celej seriál je o zombie, chodících mrtvých, mnohdy s naprosto znetvořenými těly, pojídající lidi a mrtvoli… ALE! Poslední epizoda byla moc brutální.. wow..

překladatel
26.10.2016 | 18:07:27
ULRYLUC

já teda nevím… ale zdá se mi, že nejdřív všichni nadávaj na to, že tvůrcu nemaj ,,kule,, aby tam bylo něco pořádně brutálního, pořád někdo psal, že i když umře Glenn, že to tam určitě neukážou, že se drží při zemi atd a teď, když tam bylo něco pořádnýho, co otevře pusu každýmu, tak už je to zas moc :D mně to přišlo ok – je to seriál o zombících – všude je krev a vnitřnosti, to se dá čekat, že tam dřív nebo později něco takovýho bude…

26.10.2016 | 18:10:14
Aprok

Konečně to bylo jak v komiksu hlavně to očko Glenna a najedou se to všem nelíbí a brečej u toho :D já sem byl nadšenej !!

26.10.2016 | 18:10:29
ZLORDY

Mě přišlo celkem divný, že oba měli po první ráně do hlavy ještě dost síly, aby řekli střízlivě svoje poslední slova. Jenom nevím, jak chtějí zabránit děckám, aby se na to dívaly, přecijen je to už poměrně hardcore. Ale souhlasím s tím, že se tam konečně začalo něco dít :-) Jenom mohli místo Abrahama sejmout Sashu, ta postava je nudnější, než kolony na D1. :D

26.10.2016 | 18:14:17
matt44

stazuju sa tyto tzv. „special snowflakes“, chudacikovia co im bolo serialom ublizene. ano bolo to brutalne, ale ak sa chceme stazovat, stazujme sa ludom co TWD vymysleli na prvom mieste. ak to je podla komixu ozyvajte sa tam. ano dalo sa to inak spravit, ale potom by to nemalo ten chceny efekt. komu sa to nepaci nech to nepozera.

26.10.2016 | 18:15:58
calmien

Bylo to skvěle zpracované !!

26.10.2016 | 18:16:46
Leon

Násilí mi ve filmech moc nevadí, ale tohle už bylo na hraně. Jedna věc je vidět rozbitou lebku, ale druhá je obě oběti zesměšňovat a dehonestovat ze strany Negana. To si podle mého mohli odpustit, to bylo totiž zbytečné dráždění vynervovaných fanoušků, kteří viděli umírat oblíbeného Glenna tím nejvíce ponižujícím a nejohavnějším způsobem, jaký si lze vůbec představit. Negan je parchant, to ukázali v epizodě na mnoha místech, ale tady mohli opravdu přibrzdit.

Ale tipuju, že Američanům spíše vadí přemíra sprostých slov, které Negan vypustil z úst, na tohle jsou v USA tradičně háklivý. Tvůrcům nezávidím, buď udělají slabší díly, kde se všichni plácají po zádech, a nebo něco takového, kde to má člověk až skoro nutkání vypnout. Nemůžou se zavděčit všem.

Je ale půvabný, jak se to krásně otočilo. Minulé díly se nelíbily fanouškům komiksu ani těm, kteří TWD sledovali především jako survival horor, kdežto ti, které v seriálu přitahoval pouze Daryl se svými mastnými vlásky a občasné násilí, chrochtali blahem. Stačilo seriál alespoň jednou epizodou navrátit k beznaději a brutalitě prvních sérií, a už se to prohodilo. :D

#61 Rennatka #68 ZvacA
26.10.2016 | 18:17:44
Mesyas

jj z glenna se mi docela zvedl žaludek, na podobné scény nejsem zvyklej :D

26.10.2016 | 18:24:05
kudry.cz

Asi bych jim odpověděl, nikdo vás nenutí nato koukat, nehledě na to, že už byli natočeny mnohem brutálnější věci, k tomuto typu seriálu to patří a já se stímto názorem v mém okolí nesetkal, většinou všichni řekli, byl to slušnej masakr :D a ještě maličkost, když tam Glenn klečel stim okem na půl žerdi, tak mě to rozesmálo, nemohl jsem si pomoct, prostě mi to přišlo vtipný.....

26.10.2016 | 18:25:04
Debilowskij

Já si díl naprosto užil

26.10.2016 | 18:26:24
Kimberlly

Ja nechápem ľudí. Keď tam nie je nič brutálne nadávajú na to, že to nie je brutálne a že robia scenár v rukavičkách a keď tam tú brutalitu dajú, tak nadávajú, že tam je! Síce to bolo brutálne ako nič, čo som v telke nevidela, ale toto je život. Pretože verím, že keby toto bola realita, toto sa bude na svete diať. Pozrite aký je svet zvrátený a nemajú seriály byť reálne, že sa s nimi dokážeme stotožniť? Majú a tak to urobili. Aj ja som mala namále počas tejto epizódy, revala som a bolo to kruté, ale niektorí fanúšikovia mi fakt lezú na nervy! Napíšte si vlastný seriál a BUM! :/

26.10.2016 | 18:30:06
stina01

nevim na co si porad lidi stezujou, videj par rozmlacenejch hlav na padrt a uz je to moc, kdyz na to nemaj zaludek tak at na to nekoukaj

26.10.2016 | 18:31:01
kilje

lidi na twitter, který nikoho nezajímaj píšou svoje názory :D, tvůrci přesně vědí co dělají a jsem rád ,že se nenechají odradit těmahle mentálama, to je přesně ten typ lidí co na to kouká jen protože to je „IN“

26.10.2016 | 18:32:13
TreyR

Kruté, hnusné, zneklidňující..ano, to všechno to bylo, a to všechno to mělo být. Myslím že tvůrci dosáhli přesně toho čeho chtěli (dává to příběhově naprostý smysl)..s faktem že někteří fanoušci nesnesou negativní emoce bohužel už nic nezmohou.

26.10.2016 | 18:34:14
UltraeMK

Éh,těžko říct,tohle je na každým jaký má vkus na takový věci,já s tím problém nemám,akceptuju v jakým světě seriál je a takové věci se v něm bohužel dějí i když to pěkný není,ale to je na každém jak to bere. Epizoda splnila účel hodně dobře a i tahle brutalita pomohla atmosféře celého dílu. Mám ale dojem že ten pocit brutality se u lidí mocnil tím,že k postavám měli nějaký vztah a kdyby to byl někdo cizí,neznámá,pro nás nevýznamná postava,bylo by těch lidí kterým to vadí míň Za mě to není špatně a nese to s sebou ducha celého seriálu,jaký má být

26.10.2016 | 18:37:20
raptor272001

a raněné teenagerky brečej a brečej :-D eeeee ten dil byl na moc brutalní eeeeee… dukaz toho že se cilová skupina seriálu změnila, nactiletí holt nesnesou pohled na brutalitu která serálu chyběla jako sůl

26.10.2016 | 18:38:13
Stardos

A když umřel Noah, což bylo brutálnější, jak to, že se nezačali bouřit? :D Jako tohle je už prostě směšnost, vědělo se, že to nebude probíhat jako čajový dýchánek, a že Negan se v této epizodě vyřádí. To jako čekali, že Negan sejme jednoho, a na konci dílu za to umře. Což je další věc, kdyby se takto brutálně zachoval Daryl, a ve smíchu by zabíjel Negana, žádné bouření by se nekonalo, prostě hloupost :D

26.10.2016 | 18:39:58
Stardos

To mi připomíná jatka ze strany Rickovi skupiny tehdy v kostele, to brutální nebylo? :D

#21 Leon
26.10.2016 | 18:41:43
Leon

#20 Stardos: Nebo v Terminusu na jatkách? :D

#27 Stardos #39 Karlos95
26.10.2016 | 18:43:17
Palette

Libový, libový, libový! Jeden z nej dílů, který fakt utkví v hlavě na dlouho! Jsem zvědavý na další průběh! Jo a díky za překlady, taky libovka! :)

26.10.2016 | 18:43:37
shootx

Je to skvele udelane podle toho jak by to asi mohlo byt ve svete bez pravidel, zakon silnejsiho, byli by jine hodnoty slo by vice o preziti… Bylo to o preziti pak spolupraci a vytvoreni komunity a teritora je logicke ze ted bude mit vetsi vahu frakcni boj nez samotne prezivani, smer je tedy nastaven vyborne protoze Rickova skupina neni jedina ktera prezila a ztratila hodne… Takovy serial si nezaslouzi kibicovani telenovelnich divaku ale musi jit jeste dal…

26.10.2016 | 18:47:37
UltraeMK

Jak umřel Sam a Jessie… kdyby takhle umřeli Judith a Carl,to by byl ještě větší flame než teď… tady pomohlo to že Sama neměl nikdo rád,tak proč by jsme si stěžovali,když jsme byli rádi že umřel ,meh .Prostě jak se to lidem hodí žejo

26.10.2016 | 18:48:53
Simo25ify

Podla mna, prave tou brutalitou zaujala tato cast, ved je to Walking Dead a kazdy tvorca serialov chce zaujat, tymto sa im to podarilo a tesim sa na dalsie casti.

26.10.2016 | 18:49:28
VatyXC

Viděl jsem v televizi již horší věci [ co se té brutality týče ], jinak tento díl nebyl vůbec špatný. Skvělé vyprávění a pohled Negana na svět. Kvalitou je to opět o stupeň výše. Minulá série mě totiž vůbec nebavila. :D. Snad si to stávající kvalitu udrží.

26.10.2016 | 18:49:29
Stardos

#21 Leon: Našlo by se toho spousta prostě :D Já ale nechápu, co na tom díle bylo až tak brutálního :D Kdybychom viděli smrt Glenna/Abrahama z pohledu Negana a viděli celý průběh, kdy se z hlavy stalo to, co se z ni stalo, tak bych nic neříkal, ale to jsme neviděli, viděli jsme je po ráně, u Glenna po dvou, a nic moc jako, aby se to dalo označit za brutalitu, která by byla až moc přehnaná, a celkově na té epizodě nebylo nic brutálního, spíš to bylo založeno na tom, aby to srazilo psychiku, což se jim evidentně vzhledem k hromadnému bojkotování povedlo :D

26.10.2016 | 18:53:48
Kamia

Začátek sedmé série byl zcela v duchu celého seriálu. Nikdo nikoho nenutí tenhle masakrový seriál sledovat. Mně spíš dostala s07e01 po emoční stránce – vidět Ricka a jeho lidi tak strašně bezmocné a pokořené.O Glennovi ani nemluvě – patřil k mým oblíbencům a nevím, jak to rozdýchám. Negan je sadistický sociopat, ale nelze nevzpomenout, jak Rick zorganizoval výpravu za účelem vyhlazení Neganových lidí a nedošlo mu, že taky může přijít krutá odplata.

26.10.2016 | 18:58:11
Leon

Za pár měsíců budeme na tenhle díl vzpomínat ještě rádi, protože příjde nával nudných dílů, kde budou hrdinové zázračně zachráněni na poslední chvíli a uniknou bez úhony ze všech nástrah. Pochybuju, že si válka s Neganem udrží surovost z komiksové předlohy.

26.10.2016 | 18:58:38
BeSi

Pro mě je to dobře, a ať se jdou vycpat, když je to moc brutální :D. Aspoň mě to vrátilo zpátky, ty poslední série stály docela za nic, takže aspoň něco, co to otočilo, a budu doufat, že to nebudou zase natahovat, jako to mají ve zvyku. Smrt Glenna aspoň něco pozitivního :D, smrt Abrahama mě docela nasrala, ale muselo to přijít, A aspoň konečně někdo srazil Rickovi hřebínek, bylo vidět, jak je na pokraji zhroucení a absolutně nemá páru co dělat. :D

26.10.2016 | 19:06:20
Kalam

to je jen banda levičáckejch pánbíčkářskejch voličů Hillary, to TWD nijak neuškodí, za chvíli někde vyjde seriál kde nebude dost gayů a tito SJW šašci se přesunou někam jinam… jediný co jim můžu říct je: You bunch of pussies…

26.10.2016 | 19:06:46
Smooky

Lol co čekali od seriálu ze zombie tematikou.......

26.10.2016 | 19:07:05
mety

vzdy sa najdu troli ktory si povedia to bolo moc a pritom nikdy nesledovali serial ale potrebuju sa zvididelnit ved minuly rok nieco podobne v games of thrones ked herci podporili charitu a zrazu sa zjavilo tisice trolov co nikdy nic ine nepozerali okrem burliveho vina a necitali blesk a novy cas na slovensku skratka ano trolov je dnes vsade mnoho

26.10.2016 | 19:09:12
Trrrdlo

Banda kňouralů to je, já bych se naopak cítila dotčeně, kdyby to po tom debilním „cliffhangeru“ schytal jen Abe a konec. Lidé prostě nepochopili, že to musí být brutální, aby nás donutili nenávidět Negana, což je složité, když ho hraje někdo tak charismatický jako JDM, ale podle mě se teda povedlo. Co jsem viděla „po“ na facebooku, byly to většinou ženské co tam brečely, takové ty americké feministické slepice, co čekat.

26.10.2016 | 19:13:07
Kafka Tamura

Tak to se dalo hned čekat.

“já teda nevím… ale zdá se mi, že nejdřív všichni nadávaj na to, že tvůrcu nemaj ,,kule,, aby tam bylo něco pořádně brutálního...­...když tam bylo něco pořádnýho, co otevře pusu každýmu, tak už je to zas moc“
Každému se líbí něco jiného, světe div se. Nebo ti všichni jsou jedni a ti samí?

26.10.2016 | 19:18:48
Clayman

No jasně, když vzduchem poletují končetiny, mozky se rozcákavají o zeď a lidé jsou pojídáni zaživa shnilými mrtvolami, to je pohoda. Ale nedej bože aby někdo dostal baseballkou po hlavě, to je hned flame na Twitteru. A víte co? I negativní reklama od pár fňukálků je stále dost účinná reklama ;)

26.10.2016 | 19:22:18
aslavey

Měli by si pustit nějaký propagační video ISIS. Tam je aspoň sranda. Naopak se mi moooc líbí, že, ačkoli je to kvůli spoilerům pak blbý, se drží komiksu. A ještě to vylepšujou. Protože třeba Abraham umřel v komiksu tak, jak v seriálu ta protivná tlustá sestřička. Šípem do oka. Neměl tam už co dělat, tak ho zabili zajímavěji. A pak i Glenna. Tvůrci seriálu za to ale nemůžou. Zabil ho už Kirkman a neméně surově. A to nemluvím o tom, že Negan vůbec nemluví tak sprostě, jako v komiksu.

26.10.2016 | 19:23:44
Lalinka

Co třeba nechápu já je, že takový „jatka“ do televize pustí, ale nedej bože, aby u toho Negan řekl „fuck“. Buďto to má být dětem přístupný, a pak chápu, že rodiče tam nechtějí nadávání a rozmlácený hlavy a nebo to pro děti není a pak tam můžou lítat mozky vzduchem a nadávat jak dlaždiči. Ale to, jak to mají nastavený teď, mi vůbec nedává smysl.

#42 mety
26.10.2016 | 19:52:02
Karlos95

The Walking dead nám ukazuje jak by vypadal svět po apokalypse. To si lidi myslí že po pádu lidstva na sebe budou všichni hodní a chovat se k sobě mile? :D K seriálu s timhle tématem brutalita neodmyslitelně patří. Nechápu o co jim jde…

#21 Leon: Doslova na jatkách :D

26.10.2016 | 20:15:42
Sctyri

Pokud vím první díl, který dostál předloze (kterou neznám) a to je potřeba! Vzbudilo to alespoň nějaké pocity u diváků.

26.10.2016 | 20:24:54
Dituska89

Podle me jsou pouze lidi zaskoceny tim, jak zemreli… ne tak brutalne, ale spise nedustojne… ne jako hrdinove, ale tak trosku jako ubozaci… a co american horror story??? Ne jenom, ze to je taky brutalni serial, ale navic dosti sexualne uchylny… ocko bylo trosku nechutne, ale ne zase az tak… me spis nejvic zasahlo kazde skubnuti Sashi pokazde kdyz Abe dostal ranu… epizoda skvele a JD Morgan naprosto skvely maniak… doufam ze ho Rick zabije az za dlouho, aby se jeste poradne predvedl…

26.10.2016 | 20:28:29
mety

je to jednoduche ide r rating v amerike kde funguje cenzura a preto sa tomu vsetci snazia vyhnut v amerike r rating je velmi zly v porovnany s evropou #38 Lalinka:

26.10.2016 | 20:32:43
Roxon

Nechápem, čo sa sťažujú. Práveže celé to bolo o ich zlomení. Žiadny trest, ani pomsta. Potreboval ich zlomiť a toto bol ten najlepší spôsob. Negan bol brutálny a miestami pôsobil šialene, ale nemal som pocit, že by si to až tak užíval. Žiadne maniakálne výlevy, stále mal všetko pod kontrolou, hlavne seba. Mohlo to byť aj horšie, tak ako sa to stáva v realite vojny, ale tým by nedosiahol to čo chcel. Takže preňho a jeho skupinu to splnilo účel. Pokiaľ sú ľudia z toho rozladení, tak to splnilo účel. Pokiaľ divák reaguje takto zhrozene, postavy museli byt pos*ate za ušami.

26.10.2016 | 20:44:12
danho123

Pokiaľ boli ľudia z tejto epizody znechutený tak to znamená že to tak aj malo byť. Z tejto časti malo byť ľudom zle takže ked sa sťažujú že to bolo velmi brutálne tak epizoda splnila svoj účel. To isté aj s Neganom pokiaľ ho teraz nenávidíte tak svoju úlohu zohral naparádu

26.10.2016 | 21:02:40
dameo

Co na to koukají, když se jim z brutálních scén zvedají žaludky? Vsadím se, že tito lidé nikdy neviděli Saw. Smrt Abrahama a Glenna mě nezasáhla, ačkoliv jsem je měl rád a pohled na zmasakrovaného Glenna se mnou nic neudělal. A to nejsem sadista, který by si užíval brutalitu. Prostě ve mě takovéto scény žádné pocity (negativní, ani pozitivní) nevyvolávají. V reálu bych se určitě pozvracel (přinejmenším :-) ), ale toto je pouze seriál. Chápu, že ne každý má na to žaludek, ale tak ať se na to nedívají. Vždyť je to horor. TWD je sice především o lidech a jejich vzájemných vztazích, ale i takové scény, jako byla smrt zrzka a asiata k tomuto žánru prostě patří. Diváci mají plné právo vybrat si, co budou sledovat a co nikoliv, příp. přepnout TV na jinou stanici. A rodiče mají plnou zodpovědnost za to, co jejich děti sledují. To je, jako by dospělí člověk sledoval Telletubies a pak si stěžoval, že je to moc infantilní (dětinský) pořad. Nebo, kdyby si někdo pustil pornofilm a pak by byl pohoršen tím, že tam jsou nahatí lidé. Bože, co ti lidé čekali, když si v TV pustili TWD? Že tam budou princezny a jednorožci? No, když nad tím tak přemýšlím … princezny tam sice nebudou, ale brzy se dočkáme krále. :-) Možná už vím, co ti lidé čekali. Toma a Jerryho. A místo toho dostali Itchyho a Scratchyho. :-)

26.10.2016 | 21:16:05
Lilu

Je rozdíl někoho jen tak zabít a ještě ho u toho zesměšňovat a dělat si srandu z jejich partnerek. Tohle přepískli, ne to že někomu rozmlátili hlavu. Také mi to protahování, dehonestování přišlo už hodně za čárou. Když nemám na to vymyslet pořádný příběh, pointu, něco originálního, tak prostě takhle nechutně nechám zabít rovnou dvě postavy. Takže nejen nechutně to působí, ale hlavně i na můj vkus i amatérsky, nemůžu si pomoct.

#48 dameo #79 Einar Thorkildson
26.10.2016 | 21:30:26
Alisha10

Tenhle díl byl šokující, ale zárověn jsem si ho hrozně užila! a nemůžu si pomoct, přestože Negan zabil dvě hlavní postavy, tak je to tak správně cynickej hajzlík, že jsem se u toho dílu spíš bavila, než abych truchlila nad smrtí. Víc než dvě smrti by mě asi zasáhla Carlova useknutá ruka :-(

26.10.2016 | 21:39:39
dameo

#46 Lilu: Tak mě přišla tato (a nejen tato) epizoda amatérsky natočená kvůli jinému důvodu, než který popisuješ ty, ale pokud jsem to správně pochopil, tak tobě nevadí brutální smrt Abrahama a Glenna, ale to, jak se Negan vysmívá Rositě. Kdyby zabil Aarona a vysmíval by se jeho přítelovi Ericovi (kdyby tam byl s nimi), také by ti to vadilo? Já jen (a neber to špatně), že mi to připadá, jako bys byla feministka pohoršená Neganovým chováním k Rositě.

26.10.2016 | 21:59:06
fufight

v terminusu jak byli u te vany bylo mnohem krutejsi nez tohle…navic lidi meli rok se na to pripravit tak at radsi nenadavaji a uzivaji ze carl neprisel o ruku :-D :-D

26.10.2016 | 22:09:36
Eugene

takový duel Red Viper vs Mountain v Game of Thrones byl úplně v pohodě? Ta scéna byla trochu moc i na mě, brečel někdo na netu? Ne.

Slečinky ať táhnou sledovat slaďáky, tohle je apokalypsa.

#53 Stardos
26.10.2016 | 22:13:44
DiLay

Nemělo to chybu. :) vyborny to bylo. Kdyz tam je videt, jak zombici tahají střeva z někoho zivyho tak to nikomu nevadi :D zajimave :D

26.10.2016 | 22:18:09
Stardos

#50 Eugene: A potom člověk čte, že Američany rozhodilo to, že se Ramsay vyspal se Sansou :D Prostě logika Američanů :D

26.10.2016 | 22:18:50
Akisi

Já si myslím, že to nebylo tak hrozné, že by se to mělo tolik řešit. Zombie apokalypsa přece není procházka růžovým sadem. A kdyby zemřeli „jen“ vystřelením mozku pistolí, rozhodně by to nemělo takový efekt. Navíc ta scéna nám ukazuje, jaká je Neganova odporná povaha, jak jsou mu jeho posluhovači oddáni a že je schopný prakticky všeho.

Jakože na The Walking Dead by se asi neměli dívat ti, co mají slabé žaludky. Vždyť je jasné, že to bude brutální, ať už se jedná o vraždění ve spánku, useknutí hlavy katanou, kanibalismus, pojídání střev zombíky zaživa a nebo rozmlácení hlavy baseballovou pálkou.

26.10.2016 | 22:22:03
misticjoe

Co mzečky a vočíčka? Ale kdyby tam některá z dam během štkaní vypadlo prsíčko z košilky, to by bylo teprve povyku!

překladatel
26.10.2016 | 22:26:44
misticjoe

Ježiš…jsem to napsal jak analfabet…no příště si to po sobě překontroluju, než to pošlu…

překladatel
26.10.2016 | 22:27:28
BigBoss

Za me dobrej dil, proste realita dane doby. Aby je vsechny zlomil, musel to delat brutalne a natahovat to, to je naprosto logicky.

26.10.2016 | 22:39:20
Railbot

To je titulek jak z idnesu. „lidé se bouří“ = pár joudů napsalo na twitteru, že je to ranilo.

#70 Xavik
26.10.2016 | 22:41:31
DiLay

Lide se bouří :D skandal :D na to nemate koukat, kdyz jste slabe povahy. Nikomu nikdy nevadilo, ze se tam vali streva nebo nekdo nekoho ubije mačetou, ale jamkile umre oblíbená postava tim ze mu rozmlatej hlavu baseballkou tak je to otřesne a brutální :D kdyby tohle udelal Rick Neganove skupině, tak by to bylo v naprostém pořádku. Ještě by se u toho náramně bavily. Kdyt to takhle prostě muselo byt, aby všichni včetně Ricka a jeho skupiny věděli, ze Negan je opravdová hrozba a ze se niceho neboji a vsichni mu jsou u prdele :D a zaase.. Kdyby tam tahle scena nebyla, tak by vsichni říkali, ze Negan vubec neni tak brutalni a celkové ze neni jako ten z komixu a ze to stoji za prd :D tak sakra nebrečte!

26.10.2016 | 22:46:53
Tobar

serial je krvavy a svym spusobem brutalni uz od zacatku (vzdyt jde sakra o zombiky)fakt echapu proc si nekdo kdo to sleduje stezuje! za me 100% vyborny zacatek

26.10.2016 | 22:47:32
Rennatka

#9 Leon: Za první odstavec palec nahoru :) … líp to ještě nikdo nepopsal. Nešlo jen o to že ta smrt byla brutální ale i čí rukou zemřeli, jak je přitom ještě ponižoval a jak to celý zlehčoval… prostě sviňárna. Abrahama bych ještě nějak zkousla (a to byl moje oblíbená postava) ale Glenn byl největší dobrák a zažil si tam samý sračky… tomu už jsem nic zlýho nepřála… dost mě to mrzí. Rickova parta dělala špatný věci ale pořád mi přijde že mají svědomí, výčitky… nic neudělali bezdůvodně. Za to Negan se v tom úplně vyžívá, jako kdyby to byla sranda a ještě si to vyfotit… Musím si říkat že je to jen seriál a nerozčilovat se nad tím pořád :D :) dost pomáhá se podívat na nějaký rozhovory z Comic Conu :) jaká jsou doopravdy parta, i herec co hraje Negana je velkej sympaťák :)

26.10.2016 | 22:50:30
pajajs

Jak by řekl Negan „Bunch of pussies“

26.10.2016 | 22:58:22
Remake

Nepletou si TWD místní děvčata s nějakým vztahovým dramatem? Co je to proboha za argument, že Glenn byl dobrej a nezasloužil s takovou smrt? Dobrým lidem se dějou jen dobrý věci i ve skutečným světě? Asi ne, co pak ve světě, kde už není žádná civilizovanost. Copak jste neslyšeli, co Negan říkal? To, že je měl prostě zlomit, aby se mu podvolili není žádný tajemství, když to sám řekl. Rickova skupina je v podstatě taky plná magorů. Negan to dělá ze stejných důvodů, jako ostatní, ten rozdíl je ten, že on prostě ty hranice posouvá a převzal vládu ve světě bez pravidel. Terminus byl ještě brutálnější, ale tady to prostě schytaly hlavní postavy a hele, všichni teď Negana ze smrti nesnáší. Není to třeba ta pravá podstata postavy? Negana nemáte chápat, máte ho nenávidět.

26.10.2016 | 23:05:14
pajajs

„Negana nemáte chápat, máte ho nenávidět.“ A přesto ho miluju. :D

26.10.2016 | 23:07:18
badyvlasim

:D jezis to jsou jelita. Negan je pan a nasi skupince tajtrliku ukazal, ze nejsou kralove tvorstva a nemuzou beztrestne zabijet lidi ve spanku. Dostali, co si zaslouzili.

26.10.2016 | 23:16:38
veba

Nejde o to ze nekdo zemre prehnane brutalne. Jde o to ze se to stalo postavam ktere jako UShrdinove zemrit nemuzou. Amici proste nepoberou ze i Rambo muze dostat kulku a padnout.

26.10.2016 | 23:17:15
Remake

Já se spíš bavil o místních hysterických ohlasech, jak nějaký oblíbený hrdina zemřel způsobem, který si nezasloužil. Amíky ani neřeším, tam to nemá cenu. badyvlasim má naprostou pravdu.

26.10.2016 | 23:27:39
ZvacA

#9 Leon: Jaký odpuštění vypuštění a za hranou, co to tu je zase za kytičky. Tyhle perly, zlomové a šokující okamžiky – zajímavé i tvůrčně a divácky – by v něčem, co si má hrát budit dojem světa nekompromisnosti a brutality, by měly být naopak mnohem častější. Žádný popelnice, žádný lást minit zázraky. Seriál si za to ale může věsměs sám. Oproti svým začátkům a především začátkům Kirkmanovy komiksové tvorby, který se tam s nikým a s ničím nepáral a vesele třeba odděloval části těl od hlavních charakterů, si v té své devíze producírování se v županech po oblejzání se na pohovce zašel až příliš daleko. Vychoval si tím mimo jiné základnu fanoušků, jejichž hlavní starostí do teď bylo, kdy bude první ultrazvuk nebo zda se charakter večer opláchnul a ráno posnídal. Avšak, křivte mu vlásky pokud možno za hrdinských fanfár a dojemných závěrečných epilogů, nejlepé se slzavým údolím. Tož je to možné tohleto.

Pokud vím, tak předlohu znáš. A proto má-li Negan vstoupit do příběhu jako cynický a svým způsobem chladnokrevný bastard s autoritou i mozkem, jako nečekaná hrozba pro dosavadní stav věcí, potom nezbývá než tvůrcům gratulovat. Slizkost a nejednoznačnost z toho číší na všechny strany. Fakt jakoby lusknutím prstu a za syrových poznámek se někdo kdo se sotva představil sprovodil do té doby roky přežívající lidi, kteří až budili pocit nesmrtelnosti a světlé budoucnosti, naopak hodnotě přidal. Flus do tváře, za nímž stojí kontext větší, než vylezlá bulva, vyteklý mozky a nebo nad něma pronášený sarkastický poznámky.

26.10.2016 | 23:42:14
FaithZombie

Za mě spokojenost :-) těžko říct kde je v seriálu postaveném na všudypřítomných, hnijících, chodících mrtvolách hranice za kterou by se nemělo jít a jestli vůbec taková je. Je hrozně těžké říct co je v pořádku a co už je moc. Ale já toho naštěstí snesu hodně takže bych se ani nezlobila kdyby takových epizod bylo víc a kdyby ještě trochu připepřili Neganův slovník :D

26.10.2016 | 23:42:50
Xavik

#58 Railbot: Skutečně jich nebylo pár, v článku jsme uvedli jen několik příkladů. Ostatně to jsme také psali v článku.

admin
26.10.2016 | 23:46:16
Gerbera

Nevíte někdo, co se stalo s malou Judith (Rickova dcera)? Díky

#72 dameo
27.10.2016 | 0:37:00
dameo

#71 Gerbera: Judith (dcera Shanea) zemřela při útoku Guvernéra na věznici. Alespoň Rick si myslel, že zemřela. Tyreese ji zachránil a momentálně je s otcem Gabrielem v Alexandrii.

27.10.2016 | 1:11:01
J_T_Flash

Stejně je to pohádka pro dospělí, takže to tak beru. A v pohádkách vždycky dobro zvítězí. Tady jen nevíme, kde to dobro je. Nebo kdo ho představuje. Všichni dobří na to dojížděj a hajzlové se melou mezi sebou. A jak to tam bylo? „Ne dnes, ne zítra, ale…“ Takže hurá na osmou řadu, sedmá nic nevyřeší! :-)

27.10.2016 | 1:53:57
Hanybalys

Konečně narostli producentům koule. Glen už měl být stejně mrtvý tisíckrát a pokaždé když se vyvlékl z jisté smrti, jsem byl víc a víc nasranější. Po předminulé sérii, která stagnovala a nic se tam nedělo nabírá seriál opět obrátky a já jsem tomu rád! Nepřeháním, ale poslední epizoda se skutečně řadí mezi nejlepší

27.10.2016 | 2:06:41
5825

Tohle je přece apokalypsa- co diváci očekávali? :D Ale to je dobrá přípomínka toho,že až jednou ta apokalypsa nastane ( jednou to přijde! :-P ) tak je dobrý vědět,že lidi jsou mnohem horší než cokoliv na světě. Jestli chcete vidět tu skutečnou realitu,co by s náma ( lidstvo ) dopadlo tak doporučuji film The Road/Cesta. To je pak teprve mrazivý pohled do budoucna :-P :D

#76 5825
27.10.2016 | 7:51:25
dvalouchova

Je to postapokalyptis­tický seriál, tak čemu se sakra diví? :D Je to seriál plný zombíků, zabíjení a přežívání a vždycky se v takových seriálech najde záporák, kterej nějak ohrožuje ty dobrý, i když to byl poměrně brutální díl, tak to aspoň za to stálo a nebylo to nudný pokračování, což se mi stalo už u dost seriálů.

27.10.2016 | 8:06:08
Einar Thorkildson

… tak ať se na to kreténi nedívají a pustí si Rákosníčka…

#82 badyvlasim
27.10.2016 | 8:08:12
Einar Thorkildson

#46 Lilu: pak doporučuju na ovladači tlačítko OFF

27.10.2016 | 8:13:51
Punisher bude trestať

A čo čakali? Kremeše? :D

redaktor
27.10.2016 | 8:49:23
Ondrash

#2 migilko: Nevím, jaký jsi odborník na Američany, ale právě oni ten seriál natočili:) Jinak to beru jako fajn PR. Dobře připravený a uchopený způsob, jak zvýšit zájem o seriál. Jak se vidět funguje skvěle:))

27.10.2016 | 8:56:30
badyvlasim

#78 Einar Thorkildson: pravdu mas, ale stejne ses jen jouda z fb skupiny, ktera banuje za uplny picoviny a nechapou prdel.

27.10.2016 | 8:56:55
Serials.

Mě náhodou ty části s Maggie a Rositou přisly super. Když už je něco nechutný, proč to neudělat ještě horší a fanoušky ještě víc vydeptat?:D Alespoň na ten díl dlouho nikdo jen tak nezapomene. Ano, byly tam části, kdy se mi dělalo až špatně, ale po menším odstupu času to bylo prostě perfektně vymyšlené. :D Dvě věci mi ale přišly nanic. Zaprvé, to s Carlovou rukou mohli dotáhnout do konce. Prostě když už to načali. Vím, že tam šlo jen o to Ricka vydeptat, ale kdyby se to stalo, bylo by to prostě zajímavější a donutili by lidi Negana ještě víc nenávidět. Nebo předtím alespoň někoho náhodně zastřelit, aby Rick věděl, že to myslí vážně! :D A zadruhé to, že už tam ti chodci už nemají takovou roli. Kdysi, kdybyste vtrhli do stáda chodců beze zbraně, tak máte smrt jasnou. Teď? Můžete vylézt ven a všechny si je naštvaně odstrkat z cesty. Vím, že tahle série má být o koloniích, ale sakra, to už všichni zapoměli na jádro celé věci?

#89 Sádloslav
27.10.2016 | 9:18:41
Alenn

Whiners xD

27.10.2016 | 9:29:52
Bublinqa

Tak když k tomu mají průpovídky, ať

27.10.2016 | 10:08:10
Bublinqa
  • se přestanou koukat.. Věrní fanoušci zůstanou :D
27.10.2016 | 10:08:48
Wencek

Věděli jste, že téměř ve stejnou dobu co začala 7. serie, tak vyšel v americe zatím poslední díl komiksu (č.159), kde do věčných lovišť odešla všemi milovaná, ale i nenáviděná

Lucille

Je to až ironické :)

27.10.2016 | 10:10:55
TinaMar

Taky reklama. :) U mne ok, ty vraždy ten díl udělaly (i když byly už lepší).

27.10.2016 | 10:11:54
Sádloslav

#83 Serials.: přesněěě… Jako s tím Carlem bych to radši nechal, to už by bylo hodně over the top v jednom díle, navíc už nemá oko a teď by přišel o ruku? To bych se asi už rovnou odprásknul :D Ale ta druhá věc má pointu, celou dobu to bylo survival a největší nebezpečí bylo kousnutí od zombie a ty teď najednou tolik nekoušou :D

27.10.2016 | 10:38:36
Janine

klidně si tu moudře nadávejte, jak sou všichni blbí, že tohle je walking dead a blaablaablaa…(sami tím působíte omezeně, že nechápete, proč to některé právem tak vyděsilo) btw. věta typu co čekáte je to walking dead hnusný to bylo už u smrti lori, terminus atd. tak proč furt všichni říkají jak je to epizoda jako žádná jiná? proberte se chorobní nadšenci a dejte prostor kritice

já s tím souhlasím – nelíbilo se mi to ani trochu – chápu pointu toho dílu, ale že budou mít touhu vést to do takových extrémů – to už se mi tolik nelíbí no ..... jinak pokud tvůrci oznámí, že dvojka bude v duchu humoru nebo odlehčení – zajímalo by mě jak ty postavy budou mít chuť vtipkovat potom co si prošli tímhle…

  • s mojí sestrou máme v tomhle směru odlišné názory – ona chápe proč byl ten díl udělaný tak jak byl, ale narozdíl od většiny těch vás nadávajích na „nás fňukaly,“ uznala, že to bylo přehnaný a chápe proč mi ten díl vadil..stejně jako díky ní já chápu, proč měly potřebu to tak udělat, ale stejně mě osobně se dělá zle z faktu, kolik lidí potřebuje scény s takovým psychickým i fyzickým brutálním podtextem – přiznávám sem jedna z těch naštvaných a to i naštvaných na ty trapný kecy od chorobných nadšenců na jakoukoli kritiku… tak poďte.. jen do mě, že tu tak dlouze nadávám na něco tak „nedotknutelného“
#93 dameo
27.10.2016 | 10:42:20
hoolio88

Mám pocit, že nejvíc zkuhraj přecitlivělý fanynky, který si přály pro Glenna, Maggie a jejich dítě šťastnej happy-end. Ale mám pro ně důležitou informaci – tohle není romantický seriál, je to dramatický seriál s akčními a hororovými prvky, zasazený do postapokalyptického světa plného oživlých mrtvol. Z toho si můžou logicky odvodit, že tam nějaká ta krev asi bude… :D Popravdě, nevím, o co je horší Glennovo oko vystřelé z hlavy po ráně baseballkou než například smrt Dalea, kterému zombík rozpáral břicho, až mu vylezly ven střeva, nebo smrt Noaha, kterému před očima Glenna oživlé mrtvoly rvaly kůži z obličeje. Tehdy si na brutalitu nikdo nestěžoval…

27.10.2016 | 11:35:35
hellmarbule

Dejme tomu, že žijete v té realitě, jako naši hrdinové. Ruku na srdce, nebyl by svět ze strany lidí ještě mnohem brutálnější? Děje se to v našem reálném světě, i mnohem horší zvěrstva. Myslím, že je dobře, že tento díl byl natočen. Bylo to reálné, děsivé a až neuvěřitelně realistické. I proto jsem se zamyslela nad naší realitou, jaká zvěrstva se páchájí na nevinných lidech. Věřte, že seriálová realita by byla opravdu mnohem brutálnější. Skvěle natočený díl, i když scény byly poněkud neestetické:-)

27.10.2016 | 11:46:17
dameo

#90 Janine: Omezeně působí ten, kdo sleduje horor a pak brečí, že tam někomu rozmlátili hlavu baseballovou pálkou. Ano, v tomto seriálu jsou nechutné věci … jednomu staříkovi rozpárali břicho … druhému staříkovi usekli hlavu … těhotné ženě rozřízli břicho, aby zachránili její miminko a to před zraky jejího syna … sympatickému afroameričanovi usekli nohu a před jeho zraky jí snědli … jiného afroameričana roztrhali na kusy … dítě roztrhali na kusy … nechutné a brutální scény mají v tomto žánru (hororu) své místo, avšak na rozdíl od jiných hororů zde nejsou bezdůvodně (pro „pouhé pobavení“), ale jsou součástí širšího příběhu. Nevím jak ostatní, ale já proti kritice nic nemám, ovšem toto není kritika, ale nadávání na něco, co je pro daný žánr naprosto přirozené.

#95 ULRYLUC #96 Batiatus #98 Einar Thorkildson #114 Serials. #115 Serials.
27.10.2016 | 12:55:05
JetPrawn

vzhledem k tomu ze cas v serialu ma za sebou dejme tomu X let byla jen otazka casu kdy se tema clovek vs zombie zmeni na tema clovek vs clovek :-D .. nekdo by si mel uvedomit co maji postavy za sebou a opravdu zombie po tak dlouhe dobe nejsou zasandim problemem preziti, navic koho by porad bavilo se divat jak drti zombiky porad do kola :-D .. co se tyce brutalnosti, naprosto realna situace :-D nebyl by to Negan kdyby jim jen prostrelil hlavu :-D a stejne by to na brutalnosti neubralo…

27.10.2016 | 12:56:17
ULRYLUC

#93 dameo: amen :D přesně tak…

27.10.2016 | 13:18:52
Batiatus

#93 dameo: Tak tak. Rozčuluje ma keď niekto takto vyvádza keď mu nepekným spôsobom zabijú jeho miláčika. Nevravím že nie je normálne mať pri sledovaní filmu/seriálu niake pocity ale ako to prežívajú niektorý ľudia je už vážne na hlavu. Je to len seriál v ktorom sa stalo niečo čo sa v skutočnosti nestalo tak nechápem čo všetci riešia.

#97 ULRYLUC
27.10.2016 | 13:35:55
ULRYLUC

#96 Batiatus: mně třeba zabili Glenna a taky nevyvádím, jak to bylo brutální atd.. :D jako nechutný to bylo, ale přesně takhle to mělo být, nevím co lidi čekají, když ví, že Negan bude někoho mlátit k smrti baseballkou omotanou drátem… :D takže já jsem díl hodnotila 100%

27.10.2016 | 13:48:56
Einar Thorkildson

#93 dameo: Amen. jak tu někdo napsal, když neteče krev – je to nuda. když teče – blééé, fůůůůj to je nechutný. takovým doporučuju opravdu jiný seriál. Pro mě osobně S07E01 patří k tomu nejlepšímu co jsem kdy v seriálech viděl, takovou atmošku neměla ani například Rudá Svatba…

#99 Občasný komentátor
27.10.2016 | 14:14:02
Občasný komentátor

#98 Einar Thorkildson: Protože Rudá svatba měla navozovat pocit bezpečí, nebo spíše jakoby že se nic nestane a potom přišlo to překvapení. Ale uznávám, že tohle mělo skvělou atmosféru. Kdyby to ještě nepodělali tím cliffhangerem bylo by to ještě lepší :D

27.10.2016 | 16:13:08
Lucas288

Nech sa lepšie pozrú aký je žáner TWD…HOROR.....a v hororoch sú takéto scény samozrejmosťou…a btw mne sa diel páčil asi najviac zo všetkých :)

27.10.2016 | 16:24:53
Lortis

Čekal jsem to tvrdý, brutální, nekompromisní vymrdání s Rickem a jeho parou… Doufal jsem, že budu koukat s otevřenou pusou a že se občas nebudu moct koukat vůbec.

Očekávání bylo překonáno, Hra o Trůny se může jít bodnout – možná v TWD neumírá tolik postav, ale v GoT zase neumírají takhle … moc :)

Že to bylo jenom odporné násilí a s příběhem to nesouvisí? Tohle je asi největší zlom za celých 6 sérií. Rick ještě nikdy nebyl na kolenou, ne takhle. Tenhle díl odstartoval úplně novou éru seriálu a já se nemůžu dočkat, co bude dál.

Z Negana nemám pocit jakožto úplného záporáka, jenom si potřeboval upevnit moc – Ricka „převychoval“ v podstatě přes noc a minimalizoval ztráty na straně jeho skupiny. Mohl je pozabíjet všechny (koneckonců mu zabili nemálo lidí), ale to že, zabil jenom jednoho – a pak byl donucený zabít dalšího – bylo od něj velice vstřícné gesto. Ten chlap ví co dělá a dělá to dobře.

A jen tak mimochodem, konečně díl, ve kterým jsem nenašel snad nic, co by mi přišlo nelogické, nebo přehnané, nebo z cesty.

27.10.2016 | 17:30:05
spacky

ať si říkají co chtěj… pokud je to na tyhle kecky moc ,,brutální" tak proč se na to vůbec dívaj?!

27.10.2016 | 18:46:46
Citrus88

Lidi zamyslete se a proberte se!!!!! Strašně brutalní díl, až si říkám jestli se na to chcu vůbec ještě dívat(samozřejmě to rozdýchám a budu a chcu pokračovat). Komix mám teda přečtený a tam mě to tak nevzalo jak v seriálu.Mohli tam dát méně záběru na Glena jak jak má prasklou lebku a jak se snaží komunikovat s Maggie,kdo nemá(neměl) milující ženu samozřejmě nepochopí a nedokáže se do téhle situace vůbec vžít.Takže se zdržte tupých komentářů typu co se na to vůbec dívám a že je ten seriál o brutalitě,ano je ale je hlavně o přežití ve světě který se naprosto zhroutil a ten co se na to kouká hlavně kvůli brutalitě by si měl zajít nechat vyšetřit psychiatrem hlavu… Ruku na srdce, ten komu se tohle líbilo a užil si to nemůže být samozřejmě úplně v hlavě v pořádku,snad jedna z mála věcí za posledních pár let s kterou souhlasím s amíkama. Tohle fakt přehnali, na druhou stranu Negan se jim povedl a je to stejný sympaťák jak v komixu a to co udělal je v tomhle světě je naprosto v pořádku a můžou být rádi že zabil „jen dva“.....

#106 ori #107 dameo #118 Citrus88
27.10.2016 | 20:51:46
Klekánice

Seriál o chodících mrtvolách už z principu nemůže být jinej, než brutální. Lidi by si měli uvědomit, na co se dívají. První epizoda sedmé řady měla naopak to, co by měla mít každá z těch epizod. Ukázala postapo svět v tý nejsyrovější podobě a tak to má být. Upřímně doufám, že se tvůrci nenechají zviklat pár brečouny a budou pokračovat v tomto duchu (což minimálně půlku série budou, to už mají předtočeno).

27.10.2016 | 21:10:42
Popey69

Nikdy nepochopím, jak je možné, že takový idioti jako žijí v USA ubec mohou žít…

27.10.2016 | 21:48:51
ori

#103 Citrus88: Predstav si, že je to len obyčajný seriál, nikto ťa nenúti pozerať to.

webmaster
27.10.2016 | 22:09:44
dameo

#103 Citrus88: Mě brutalita v seriálu a ani ve filmech nevadí a už vůbec mě nevzrušuje. Ale jsem rád, že se tvůrci nebáli ukázat detaily Glennovy hlavy poté, co se důvěrně poznala s Lucille. A ne, tento seriál není o brutalitě. The Walking Dead je seriál o lidech, o jejich přežívání v postapokalyp­tickém světě a o tom, jak je tento svět mění na barbary, kteří pro přežití udělají cokoliv. Je to vlastně vztahové drama (a horor a thriller) na pozadí zombie apokalypsy. Brutalita tedy není hlavním tématem tohoto seriálu, ale je neodmyslitelnou součástí světa, ve kterém se odehrává. Kdyby nám tento svět neukazovali se vším, co k němu patří, byl by o něco chudší. Máš pravdu v tom, že ten, kdo se vzrušil nad Glennovou rozmlácenou hlavou, by se měl nechat vyšetřit na psychiatrii. My ale máme pravdu v tom, že takovéto scény k tomuto žánru zkrátka patří a ten, kdo na ně nemá žaludek, by si měl vybrat jiný, pro sebe vhodnější pořad.

#109 Thea_
27.10.2016 | 23:16:08
dameo

Hodně lidí nepochopilo, jakým seriálem TWD je. TWD je horor, thriller a drama. Horor je film/seriál, který má v divákovy vyvolat strach a jsou v něm nadpřirozené prvky (zombie). Thriller je film/seriál, který má v divákovy vyvolat napětí a protagonisté se potýkají s reálnou hrozbou (Guvernér, Negan …). Drama je film/seriál, který je založený na dialozích a monolozích. Někteří lidé zapomínají na tu dramatickou složku TWD a neustále si stěžují na věčné dialogy. No a teď po premiéře 1. dílu 7. série se naopak objevilo hodně lidí, kteří zapomínají na tu hororovou složku TWD a nadávají na brutální smrt svého miláčka Glenna. Takový lidé by se možná měli dívat na Ordinaci. Tam se totiž nemůže stát, že by do nemocnice přiběhl nespokojený pacient a baseballovkou umlátil primáře Mázla. I když … na Nově jsou schopni i toho. :-)

#111 ZvacA
27.10.2016 | 23:49:12
Thea_

#107 dameo: Naprostý souhlas. Nevyjádřila bych to líp :)

28.10.2016 | 1:01:00
Jaclan

Neviem čo tu riešia brutalitu, v komixe boli zábery na Glenna úplne rovnaké a poviem to tak, že tam mi to prišlo viac „Gore“ ako tu so „živým“ hercom. Ale je dosť možné, že mi z toho neprišlo zle, lebo už som to videl v tom komixe a tak som to aj nejak čakal.

Sú oveľa brutálnejšie seriály a filmy, kde ukážu aj oveľa viac. A to ani nie sú postapokalyptické seriály kde sa to očakáva. A keby tie postavy Negan neponižoval, tak by to nesplnilo ten účel čo chcel dosiahnuť. A ak ma pamäť neklame tak ho pomerne dosť vycenzurovali.

28.10.2016 | 7:36:24
ZvacA

#108 dameo: Je jasné, co chceš vykouzlit, v jádru věci nelze nesouhlasit, ale tady se tě bude muset už zastavit a poopravit. TWD je horor asi jako právě ta tebou zmíněná Ordinace. Zvlášť, pokud má v divákovy teda vyvolávat strach. V tomhle žánru naprosto selhává. Brutální však být může, a ne že může, on by k tématice právě těch zombie a s nimi spojené apokalypsy a survivalu i měl být, na tom se shodneme.

#113 dameo
28.10.2016 | 10:12:59
Aadm

Diel kedy rick je uplne beznadejný , sleduje ako Negan Glenna mláti s luccile a smeje sa mu do tváre a blbé američania/ky čakali že sa rick postavý pred náprahom na glenna mu zobere luccile a prevezme ich kolóniu … nech sa zobudia tento diel mal ukázat aký je Negan strašný čo všetko dokáže a že je psychopat bez hranicí ked má moc , môže ju využit v svoj prospech, Musel som k tomu niečo napísat neskutočne ma to nasralo, nadávat na horror seriál že je moc brutálny je vcelku dost vtipné

28.10.2016 | 11:19:14
dameo

#111 ZvacA: TWD bylo zamýšlené jako horor. Otázkou je, jestli se mu to daří. Pokud u tebe pocit strachu nevyvolává, tak u někoho jiného možná ano. Já jsem např. ještě neviděl horor, u kterého bych se bál a že jsem jich viděl opravdu hodně (Noční můra v Elm Street, Insidious, Sinister, V zajetí démonů, Chraň nás od zlého …). Dobrá, musím přiznat, že před pár týdny jsem při sledování hororu zažil něco, co nikdy předtím a to pocit strachu při sledování hororu (byl to film V zajetí démonů 2). U filmu V zajetí démonů 1 jsem (stejně jako u všech předchozích hororů, které jsem viděl) strach nezažil. To ale neznamená, že horor V zajetí démonů 1 hororem není. Strach je zkrátka subjektivní pocit. Někdo se nebojí u žádného hororu a někdo se naopak bojí i při sledování Caspera, což je film o duchovi, ale nejedná se o horor, nýbrž o film pro děti.

28.10.2016 | 14:24:02
Serials.

#93 dameo: Díky bohu za lidi, co mají normální názory a alespoň trochu toho logického myšlení :D

28.10.2016 | 18:46:03
Serials.

#93 dameo: Díky bohu za lidi, co mají normální názory a alespoň trochu toho logického myšlení :D

#116 Car
28.10.2016 | 18:46:03
Car

#115 Serials.: to jo no jak to tady čtu :D

28.10.2016 | 19:12:01
Rottero

Tak lidem se nelíbí násilí? Ať se podívaj na Ash vs Evil Dead.

29.10.2016 | 15:07:22
Citrus88

#103 Citrus88: ok ok, uz radeji mlcim ;)

30.10.2016 | 17:33:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama