Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 120×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Herec Tom Payne řekl pár slov k Ježíšově velkému odhalení

Herec Tom Payne řekl pár slov k Ježíšově velkému odhalení

Ježíšova sexuální orientace byla poměrně dlouho utajovaná, ale ve čtrnáctém díle konečně vyšla na povrch.

24 2
25.3.2017

Ve čtrnácté epizodě The Other Side spolu Maggie a Ježíš vedli poměrně nevinný rozhovor, ve kterém Ježíš odhalil svou sexuální orientaci. Když Ježíš říkal, že měl vždycky problémy s jednáním s lidmi, tak kromě sousedů a kamarádů zmínil i partnery. Tím dal Maggie jasně najevo, že je gay.

Ostatně to není překvapení, protože v komiksové předloze má stejnou sexuální orientaci, proto prakticky každý znalec těchto komiksů čekal, kdy dojde k tomuto odhalení. I právě kvůli tomu jsme nedávno přemýšleli nad tím, zda by se nemohl dát dohromady s Darylem.

(Foto: AMC)

K tomuto momentu se pochopitelně vyjádřil i sám herec Tom Payne: „Líbilo se mi, jak to v seriálu vyřešili. Je to taková malá scéna, ve které se pěkně baví s Maggie. Líbilo se mi, jak se bavili a Ježíš to jen zmínil, bylo to takto skvělé. Tohle je však apokalypsa, a proto, pokud někoho trápí něčí sexuální orientace, je to jenom směšné.“

Novináři se Toma Paynea stihli ještě zeptat na to, zda se Ježíš dočká nějaké lásky. Herec na to překvapivě řekl: „Je to možné. Kdo by si pomyslel, že dojde k románku mezi Rickem a Michonne?“

Diskuze /100

JoshMcIntosh

Jo Xavik, ten nezklame.

25.3.2017 | 17:09:06
Alenn

bleh

25.3.2017 | 17:40:31
Stardos

Doufám, že z Daryla udělají gaye. Protože jak vidím, tak by ho hodně lidem evidentně znechutili :)

25.3.2017 | 17:44:08
Khardoom

Doufám že ty buzny brzo vyvraždí do posledního ale to by nebyl buznowood :P

#6 twdlover #11 Stardos #25 ednamaris
25.3.2017 | 18:13:33
Annie2809

Pro mě je Daryl prostě asexuál. S nikým bych ho nepárovala. :D

#77 Klekánice
25.3.2017 | 18:17:21
twdlover

#4 Khardoom: nikdo nemůže zato, že nepřipouštíš gaye…

#7 Khardoom
25.3.2017 | 18:23:05
Khardoom

#6 twdlover: Mně gayové nevadí ale abych koukal furt na nějaké trapné scény které příběhu nedodají nic místo toho aby se tam řešili důležité věci a pak každý na foru brečel že je sedmá série nudná ( je nudná právě proto že jsou tam takové blbosti co tam vůbec nepatří) , mají si udělat nějaký gayclub seriál kde to můžou řešit ale tady to jen škodí :D

#9 twdlover #10 Stardos
25.3.2017 | 18:30:29
Kalam

a SJW ovce mají vánoce… moderní ohavná levicová agitka…

25.3.2017 | 18:33:52
twdlover

V tom případě dobrý, každýho věc, co se mu v seriálu líbí a co ne :-) Mně prostě jenom vadí narážky na gaye.
#7 Khardoom:

25.3.2017 | 18:35:52
Stardos

#7 Khardoom: Až na to, že to tady vůbec nerozebírají ;) Byla jen jedna scéna, jen jedna, ve které Aaron mluvil s Ericem.

25.3.2017 | 18:41:53
Stardos

#4 Khardoom: Tak to RIP Daryl :D

25.3.2017 | 18:42:36
YamataNoOrochi

Krucipüsk, čučíte na emerické movie, oni mají předepsané kvóty na všechno – barva pleti, sexuální orientace, politický názor… že to vůbec řešíte. Tady. Postaposeriál má snad jako jeden z mála šanci ta pravidla porušit v celkovém objemu. Tak jim dopřejte páření opic, pár gayů a lesbiček, berte postavy jako „lidi“ ne jako zvláštní entitu…

25.3.2017 | 18:51:26
Seallassion

Mohl bych se zeptat kde stahujete/sledujete nové episody, po pauze která byla od 8 epizody jsem trošku zapoměl na The Walking Dead moje oblíbená stránka přes kterou jsem stahoval episody a následně stahoval naprosto užasný dabing na Edna.cz přestala fungovat předem děkuji za všechny odkazy nebo rady . :)

25.3.2017 | 19:23:19
Mela

V komiksu není Ježíš buzna. Dá se dohromady s Magie.

#15 Stardos
25.3.2017 | 19:55:05
Stardos

#14 Mela: Nepleteš si ho náhodou s Dantem? Navíc Maggie nikoho nemá

25.3.2017 | 20:13:50
Batiatus

Nemá to síce úplný súvis s článkom ale aj to napíšem.

Nemám rád keď niekto kritizuje to keď sa v seriály vyskytne homosexuálna postava a oháňa sa pritom argumentom že tie homosexuálne postavy tam naschval musia pchať lebo trend. Prečo by malo ísť hneď o trend? To homosexuály vo svete neexistujú že sa v seriáloch nemôžu vyskytovať alebo čo? Máme tu už siedmu sériu a serial sa blíži k ôsmej. Existuje už okolo 110 epizód tohto seriálu a keby sa za takúto dobu nevyskytla ani jedna homosexuálna postava bolo by to divné, možno nelogické, toto by si zaslúžilo kritiku a nie to že sa tam homo postavy vyskytujú. Dokopy bolo v seriály asi už tak 5 homosexálnych postáv, čo je oproti celkovému počtu postáv strašne málo. To že v tomto seriály sú niake homosexuálne postavy len robí tento seriál o niečo logickejším, realnejším a to je niečo čo si zaslúži pochvalu a nie kritiku. Okrem toho, skoro každá homosexuálna postava v serialy je homosexuálna preto lebo je homosexálna aj v komixe, to nie že by to tvorcovia robili preto lebo si to spoločnosť vyžaduje alebo že by sa malo jednať o niaky trend alebo čo.

#17 Batiatus #19 Kafka Tamura
25.3.2017 | 20:34:30
Batiatus

#16 Batiatus: *tak

25.3.2017 | 20:34:46
Zazič

Někteří by si měli uvědomit co tu píšou. Homosexualita není žádný trend ani volba. Prostě se tak narodíte. Vy jste si taky nevybrali že budete hetero, ale prostě jste se tak narodili. Na to že se v tomto seriálu objevily už desítky postav, tak je jen logické, že nějaké z nich budou homosexuální. A neustále se v tomto seriálu řeší hetero vztahy: Rick s Lori, Glenn s Maggie, Rick s Michonne, Rosita/Sasha s Abrahamem, a to jsou jen některé. Tak se tam snad může jednou za čas objevit scéna s homosexuálním párem. My gayové musíme na váš „normální životní styl“ koukat neustále, tak vy snad dokážete přežít pár minut s homosexuální scénou. Kdyby nám měli vadit heteráci, jako některým z vás vadí gayové, tak bysme nemohli koukat na 98% seriálů.

A někteří by měli více přemýšlet co píšou. Některé komentáře a výrazy jsou podle mě urážlivé a celkem mi vadí.

#20 Mela #69 twdlover #82 PaoloSC
25.3.2017 | 20:53:22
Kafka Tamura

#16 Batiatus: to máš to samé s černochama, asiatama atd. jakoby to mělo být v dnešní době něco nereálnýho nebo raritního je potkat pohromadě, obzvlášť v usa, west eu. Hned je to pro omezence, rasisty (ať už otevřené nebo latentní ala „nejsem rasista, ale…") a homofoby nějaká propaganda. Někteří lidi jsou prostě omezení, a ti nejvíce řvou. To je taky realita.
Mě spíš příjde idiotské kvůli tomu dělat podobné o ničem články, jen protože je někdo očividně znuděný nolifer, který by se při příchodu na čerstvý vzduch otrávil :D

25.3.2017 | 20:59:20
Mela

#18 Zazič: Jenže hetero je naprosto přirozený zato buzny jsou proti přírodě.

#22 VikkyASH #23 Zazič #24 ednamaris
25.3.2017 | 21:16:57
Batiatus

[smazáno] Dobre, každý má svoj názor.

25.3.2017 | 22:02:52
VikkyASH

#20 Mela: Až na to že v přírodě je mnoho a mnho druhů zvířat, kteří jsou taky homosexuální…

25.3.2017 | 22:03:29
Zazič

#20 Mela: Jenže příroda nás takto stvořila, takže jí to asi moc nevadí :) to jen lidi s tím mají problém

[smazáno] Dva gayové co si říkají zlato. No něco takového se tam objevilo v celém seriálu asi 1–2krát?? Zato souložící muž se ženou je tam každou chvíli. A to lidem nevadí, že to ubírá na hororovosti seriálu?? Ne, protože to je úplně normální, že?!

Takové věci prostě do seriálu patří. A když se to někomu nelíbí, tak vždycky to můžete přestat sledovat.

25.3.2017 | 22:37:41
ednamaris

#20 Mela: Proboha! Mno … pak by se také mohlo říci, že vaše sdělení je proti zdravému rozumu…

25.3.2017 | 23:04:52
ednamaris

#4 Khardoom: A tímto jeden sdělil „světu“, že gayové jsou .uzny = jeden sdělil „světu“, že má funkci omezenou shora.

#26 Khardoom
25.3.2017 | 23:15:26
Khardoom

#25 ednamaris: Tak hlavně že máme takové chytráky jako jsi ty :D

25.3.2017 | 23:28:26
Carnage

Bože jsem rád, že už na to nekoukám…poslední díl co jsem viděl byl ještě před tou přestávkou a absolutně mě to netrápí. Možná si to jendou zkouknu až budou venku všechny díly, ale podle všeho se nic nezměnilo a je to stále Talking and Walking dead.+ SJW agenda.

26.3.2017 | 8:08:48
...fob

Všichni, co se zastáváte buzen v tomhle seriálu a toho, že tvůrci musí splňovat kvóty, řekněte mi, kolik heterosexuálních vztahů, mezi jedním bílým mužem a jednou bílou ženou z hlavních postav, (židy nepočítám jako bílý – oni se tak taky neberou) tam za celou dobu seriálu bylo? Pokud nepočítám „vztahy“ Daryla a Carol a Daryla a Beth, tak tam asi jediné čistě bílé heterosexuální vztahy byly mezi Rickem a postupně Andreou a Jessie. Jestli udělají ještě z Daryla buznu, tak s tím seriálem už končím.

#29 Batiatus
26.3.2017 | 9:40:38
Batiatus

#28 ...fob: Neviem čo je zlé na tom keď sa seriály vyskytujú aj také páry ktoré niesu tvorené len hetero belochmi ale keď chceš odpoviem ti na tvoju otázku.

Morales a jeho žena, Carol a jej manžel, Carol a Tobin, Shane a Lori, Rick a Lori, Rick a Jessie, Daryl a Carol, Daryl a Beth, Shane a Andrea, Guvernér a Andrea, Deanna a Reg, Pete a Jessie, Carl a Enid, Guvernér a Tarina sestra, Dwight a jeho žena, Rosita a Abrahám, Rosita a Spencer. A to je asi všetko.

#30 Batiatus #32 ...fob #44 Moor8
26.3.2017 | 10:28:25
Batiatus

#29 Batiatus: Takže hetero bielych párov je predsa len viac než tých ostatných a to asi cca 3× viac.

#32 ...fob
26.3.2017 | 10:31:47
Batiatus

A ešte sa mi zdá že Merle mal o Andreu záujem :D

26.3.2017 | 10:36:45
...fob

#29 Batiatus:
#30 Batiatus: Psal jsem bílých (židy nepočítám jako bílé, stejně jako se tak nepočítají oni), proto bys mohl odebrat páry, kde se vyskytují židé (pokud to nepoznáš, tak Lori je židovka, Shane je žid, Deanna je židovka, u dalších nevím, možná jsem některé další nepoznal), dále odeber páry, kde se vyskytují hispánci (Morales, Rosita) . A ber to, prosím, jen jako vztahy, které jsou důležité a ne, že se tam jen krátce objevily. Tak jak ti to vychází teď? A když odebereš bílé muže, kteří své ženy týrají? Moc dobře to ve prospěch bílých heterosexuálních párů nevychází, že?

#33 Batiatus #38 Stardos
26.3.2017 | 10:56:48
Batiatus

#32 ...fob: No napriek tomu sú židia belosi alebo sa mýlim? Okrem toho niak mi uniká pointa. Chceš povedať že tvorcovia propagujú vzťahy ktoré niesu Hetero beloské?

#34 ...fob
26.3.2017 | 11:20:50
...fob

#33 Batiatus: A nemyslíš, že je to už propaganda? Pokud ne, tak v tvém případě (a dalších, kterým připadá v pořádku, že se v seriálu téměř neobjevují bílé, spokojené, heterosexuální páry) se jedná o účinnou propagandu. Židé bílí nejsou a jak říkám, ani oni se neberou jako součást bílé rasy.

#35 Batiatus
26.3.2017 | 11:27:48
Batiatus

#34 ...fob: Andrea zomrela len preto lebo jej predstaviteľka sa s niečím nepohodla so scenáristom alebo už neviem s kým. Ide o to že v komikse sa dala Andea dokopy s Rickom, keby ten konflikt nevznikol tak by Andrea teraz ešte žila a niekde som čítal že keby žila tak by sa dala dokopy s Rickom aj v seriály ako tomu bolo v komikse. Keďže je mŕtva tak ma nenapadá nikto vhodnejší pre Ricka než Michonne. Môžeš tvrdiť že mali nechať na žive Jessie ale ju zabili rovnakým spôsobom ako v komikse preto lebo je to pamätná scéna. Vzťah medzi Aaron a Ericom je odkukaný od komiksu a niako ich vzťah ani niako nerieša, len to proste urobili tak aby vedeli s kým je Aaron a bodka. Vzťah Glenna a Maggie je tiež podľa komiksu.

#36 ...fob
26.3.2017 | 11:38:42
...fob

#35 Batiatus: To, že to začalo už komiksem, to přeci neomlouvá. Fear the Walking Dead snad není natočen podle komiksu a to jsem přestal sledovat už po pár dílech z toho důvodu, že tam jako hlavní postava nebyl ani jeden bílý muž (Frank Dillane je napůl černoch, i když tak moc nevypadá). Chápu, že ostatním rasám se nelíbí, když nemají v televizi tak početné zastoupení, ale proč to má odnášet bílý muž, který je ještě pořád v USA a Evropě nejpočetnější? Není to zvláštní, že se v seriálu neobjeví v žádné z hlavních postav? Proč tedy nedodržují kvóty i na množství bílých dle počtu obyvatel v populaci? Ale nebudeme to řešit, jen jsem přidal svůj názor, že pokud udělají i z Daryla buzíka, tak s tímto seriálem už skončím, očividně se v postapokalyp­tickém světě s bílou rasou nepočítá, protože buď se budou množit s barevnejma, nebo to budou buzny a lesby – z čehož vyplývá, že další bíle děti se rodit nebudou. Možná Vám to nevadí, ale mně stále ano.

#37 Batiatus #39 Stardos
26.3.2017 | 11:59:47
Batiatus

#36 ...fob: Tak dobre, nechajme to tak.

26.3.2017 | 12:02:42
Stardos

#32 ...fob: To co je tohle zase za názor :D Ať si Židé o sobě klidně říkají, že jsou modří či zelení, já vidím bílou, většina lidí vidí bílou, takže ano, je to bílá rasa. Rosita je taky bílá, a klidně může být i původem afro američanka, rasa a barva pleti je prostě rozdíl ;)

#40 Batiatus #41 ...fob
26.3.2017 | 12:04:01
Stardos

#36 ...fob: Takže FTWD se natáčí v oblasti s velkým výskytem hispánců, a jen kvůli tobě tam budou strkat bílou rasu? Tak je Frank napůl černoch, a ? Já vidím, že je bílý, ne černý. Pokud znáš trošku alespoň teorii o evoluci člověka, tak bys teda měl vědět, že černoši zde byli dříve, než bílý muži. A nikdy nemůžeš říct, že jsi čistý běloch, prostě nikdy. Neznáš svůj celý rodokmen.

#41 ...fob
26.3.2017 | 12:10:02
Batiatus

#38 Stardos: Ja som to vedel že sú belosi. Síce som ich za ľudí inej rasy než bielej nepovažoval ani keď to fob začal naďalej tvrdiť, ale z neistil ma tak som to ďalej neriešil. Neviem prečo sa nechávam tak ľahko ovplyvňovať inými názormi. Možno preto lebo som dutý ako poleno :D

#42 ...fob
26.3.2017 | 12:32:55
...fob

#38 Stardos:
#39 Stardos: Nebudu tady řešit názory na rasu, pokud si myslíš, že se týká barvy kůže, tak je to tůj problém. Černoch albín by byl asi dobrý prototyp árijce :-) Evoluci s tebou očividně nemá cenu řešit vůbec, pokud říkáš, že Evropané pochází z černochů, tak je to v podstatě rasismus, protože tím říkáš, že jsou nižší evoluční stupeň. Když TFWD se natáčí v oblasti, kde je vyšší výskyt hispánců, a z toho důvodu je v seriálu více hispánců, proč tedy neplatí, že když se natáčí v oblastech, kde se vyskytuje vyšší počet bílých (nevím, jestli vůbec chápeš, koho tím mám na mysli, když myslíš, že i černoch může být bílý) není vyšší počet bílých i v seriálu? To by asi byl docela problém, protože by byly porušeny kvóty, ale o tom ty nic nemůžete vědět (nejspíš jsi slyšel něco o kvótách dnes poprvé v životě), protože nepoznáš černocha ani kdyby ti říkal, že je černoch a jen měl bílou pokožku. Mimochodem, pokožka není jediný rasový znak, to bys měl vědět, pokud víš něco o tebou zmiňované evoluci. Už nechci řešit rasovou a sexuální otázku, když ti to nevadí, tak se na to dívej dál. Mně to vadí a Daryl bude pro mě poslední sousto…

#53 Nikolperse #65 Stardos
26.3.2017 | 12:34:51
...fob

#40 Batiatus: V tom případě jsou běloši i olašští cigáni, mají modré oči a bílou pokožku :-)

#67 Batiatus #68 tomasgeryk
26.3.2017 | 12:37:33
Malakal

Tohleto je fakt diskuze k zblití. Proč téma sexuální orientace/barva kůže tady vyvolá tohle? Nechápu… I kdyby v seriálu byli jen černoši, Židé, gayové/lesby, Mongolci, Laponci nebo co já vím… je mi to jedno. Já koukám na seriál, ve kterém hrajou herci = lidi. Možná by si zdejší homofobové a rasisti měli uvědomit, že homosexualita a rasy tu byly mnohem dřív, než se člověk rozhodl, že proti tomu bude něco namítat.

#47 ...fob
26.3.2017 | 12:54:11
Moor8

Upřímně když se podíváte na páry v seriálu, tak jsou buď homosexuální, nebo smíšené. To je trochu zvláštní. (nepočítám ty, které vznikly ještě před apokalypsou.)
#29 Batiatus: Sorry, ale přinejmenším půlka z toho, co tu jmenuješ nebyly nikdy páry.

#50 Batiatus
26.3.2017 | 13:04:28
Darth Shi'mon

A zrovna, když se mi začala vracet víra v lidstvo, tak jsem si přečetl tuhle diskuzi. sigh ,,Proč musím žít na stejné planetě jako tihle rasističtí a homofobní k*koti?" Ptám se sám sebe.

#46 Moor8
26.3.2017 | 13:06:05
Moor8

#45 Darth Shi'mon: Nikdo tě tu nedrží ;)

#48 ...fob
26.3.2017 | 13:07:25
...fob

#43 Malakal: „I kdyby v seriálu byli jen černoši, Židé, gayové/lesby, Mongolci, Laponci nebo co já vím… je mi to jedno.“ – a co kdyby tam hráli jen běloši? To by bylo keců o rasismu, proč tam nehraje více barevných, co?

#49 Malakal #52 Moor8
26.3.2017 | 13:09:19
...fob

#46 Moor8: :-)

26.3.2017 | 13:09:45
Malakal

#47 ...fob: Ne, měl bych na to stejně keců jako na „barevný“ a „gay friendly“ TWD. Tzn. žádný…

26.3.2017 | 13:11:44
Batiatus

#44 Moor8: tak vymenuj tie ktoré nikdy netvorili pár

#51 Batiatus
26.3.2017 | 13:11:58
Batiatus

#50 Batiatus: ako z tých čo som ja vypísal aby sme sa pochopili

#54 Moor8
26.3.2017 | 13:13:01
Moor8

#47 ...fob: Přesně! Protěžovat kohokoliv, kromě bílých, je v naprostém pořádku, ale zkus říci něco proti tomu a chtít rovný přístup a hned máš nálepku. Je směšné, jak tihle rádoby moralisté a páni spravedliví sami používají to, co kritizují.

26.3.2017 | 13:15:23
Nikolperse

#41 ...fob: Už ti dnes niekto povedal, že si kokot? Prečítala som len pár tvojich príspevkov čo si sem napísal a to mi stačí. Tvoje príspevky pekne ukazujú čo si za človeka a myslím si, že si človek, ktorý sa proste nevie vyrovnať s tým že je gay alebo žid. Nikto ti to pozerať nekáže a ak to pozeráš, tak potom sa dobrovoľne vystavuješ tomu proti čomu tu namietaš. Píšeš tu proti židom, homosexuálom, černochom, hispáncom a cigánom. V podstate píšeš, že to nie sú ľudia a odsudzuješ ich za to že sú iný. S môjho pohľadu nepatríš ty medzi ľudí, si pre mňa menej ako ten najhnusnejšie cigán, dokonca by som radšej pri mojom stole pohostila moslima ako teba. Ty pre mňa nie si ani vec, si pre mňa nič, obyčajná háveď, parazit, proste niečo čo by sa nemalo roznožovať a čo by malo byť okamžite utratené aj s celou jeho rodinou.

#58 ...fob #64 Erwell
26.3.2017 | 13:17:01
Moor8

#51 Batiatus: Takže Carol a Daryl byli někdy pár? Nebo Carol a Tobin? Maximálně to trochu zajiskřilo a byly náznaky, že by jeden z nich měl zájem, ale párem nikdy nebyli. Daryl a Beth? Jednou ji přefik, ale to z nich nedělá pár. Carl a Enid spolu taky nikdy nebyli. Rosita a Abrahám byli smíšený pár, vždyť je to hispánka. Rosita a Spencer nikdy párem nebyli, vždyť mu dala košem a kdyby ano, tak by to byl smíšený pár. Zbytek jsou buď páry, které vznikly ještě předtím vším nebo jednorázovky. Jedné, co se dá počítat je tak Shane a Andrea, Guvernér a Andrea a i to bylo spíše jen o sexu, než o nějakém vztahu. Fakt si nepamatuji, že by za celou dobu seriálu vznikl nějaký opravdový vztah mezi bílým mužem a ženou. Pokud nevíš, co to znamená opravdový vztah, tak máš opravdový problém a lituji tě. :(

#55 Batiatus
26.3.2017 | 13:26:34
Batiatus

#54 Moor8: Viem čo znamená skutočný vzťah neboj sa. A viem že sa Daryl a Beth a Daryl a Carol sa nikdy nedali dokopy, mal som na mysli to že niečo medzi nimi je rovnako ako aj u tých ostatných. Asi si nepochopil o čom som sa bavil s fob. Ale blbo som to napísal to uznávam.

#56 Moor8
26.3.2017 | 13:32:06
Moor8

#55 Batiatus: Jasan, jiskřilo to mezi nimi a byly náznaky, že by z toho něco mohlo být, ale zatím k tomu nikdy nedošlo. Jisté jiskření můžeme najít i mezi Carol a Morganem a Ezekielem. Upřímně kdyby se tohle počítalo, tak je Carol nejpopulárnější ženská v seriálu :D

26.3.2017 | 13:37:19
Jemily

To jsou tady zase problémky. Hromada lidí si stěžuje na to, jak jsou v televizi teď už jenom queer postavy, protože je to trend. Blbost. LGBTQ+ komunita je na tom s televizní reprezentací špatně. Pokud se v televizi někdy objeví homosexuální pár, buď se moc neřeší (Once upon a time), nebo je jedna z postav po nějaké době odstraněna (The 100). A nebo se jedná o tu nejhorší možnost a to queerbaiting (Sherlock BBC). Sleduju přes 15 seriálů a canonické, momentálně spolu a dobře prezentující gay páry bych v nich spočítala na dvou rukách. Takže názor, že se v seriálech pořád řeší jenom homosexualita, je debilní. A pokud jste až tak homofóbní, budete to muset zvládnout, protože homosexualita je skutečná a v seriálech se bude i přesto řešit. A nebo se jděte na 45 minut dívat do stropu.

26.3.2017 | 13:38:34
...fob

#53 Nikolperse: Máš docela pravdu, ve skutečnosti jsem velice multikulturní člověk – na peníze žid, na ženský muslim a na práci cigán. Dělám si srandu. Ale za to, že jsi napsala, že by mě i s celou mojí rodinou měli nechat utratit, ti přeju, abys sis jednou našla pořádnýho muslimskýho černocha a ten ti udělal pár dětiček. A můžeš být ráda, že je to jen internetová diskuze a ne z očí do očí, protože mluvit takhle o mojí rodině… No nic, venku je hezky, jdu s dětma ven, tak bych tohle téma asi ukončil.

#59 Nikolperse #66 Stardos
26.3.2017 | 13:55:09
Nikolperse

#58 ...fob: Keby to bolo s očí do očí, tak by som ti nič nehovorila. Proste by som ťa zabila. Inak dúfam, a celkom ti prajem aby tvoj syn bol gay.

#60 Kecup111
26.3.2017 | 13:58:11
Kecup111

#59 Nikolperse: Ty si ale extremne hlupe slniecko. Ty tu ides obhajovat rovnost ras a pritom sa vyhrazat zabitim? haha hlupana

#61 Nikolperse
26.3.2017 | 15:41:43
Nikolperse

#60 Kecup111: Ja netvrdím aby boli všetky rasy rovné, alebo aby sa medzi sebou rasy miešali. Ja iba tvrdím, že sú to rovnaký ľudia ako mi všetci. Nikto nemá právo odsúdiť čiernych, žltých, cigánov a ani hispáncov, preto lebo farba ich kože je iná ako biela.Ten kto niekoho odsúdi preto lebo je inej farby, sexuálnej orientácie alebo vierovyznania, tak ten sa nemá právo nazývať človekom, považovať sa za človeka a nemá ani právo žiť medzi ľuďmi.

#62 Kecup111 #63 Annie27
26.3.2017 | 17:05:38
Kecup111

#61 Nikolperse: Rozdiel je v tom, ze tu nikto nevyzyval na zabijanie ani gejov ani inych ras. Proste len nesuhlasili s tym aby dostavali v scenari tolko priestoru. A ty na to reagujes zabijanim a odopieranim prava na zivot??? tu sa jasne ukazuje ze slniecka a zeny obzvlast su ovela radikalnejsie a nebezpecnejsie a ti, ktori kritizovali scenar.

26.3.2017 | 17:23:33
Annie27

#61 Nikolperse: Souhlasím s Kecup111. Fob tady vyjádřil nějaký názor, můžeš si myslet o tom co chceš, můžeš s ním o tom na nějaké inteligentní úrovni třeba i diskutovat, ale to nebude asi tvoje parketa. Místo toho ho začneš napadat dost drsnými slovy, protože jsi asi hodně drsná holka, co obhajuje všechny rasy světa a kdo je trochu proti, tak bys ho hned zabila. Asi si tedy na jednu stranu hraješ na mírumilovného člověka, ale pak zbytek tvého komentáře absolutně postrádá logiku. Tak se nad sebou a nad svými komentáři zkus ještě zamyslet a třeba ti to dojde.

26.3.2017 | 18:47:43
Erwell

#53 Nikolperse: Klidně, ať je to kokot, ale říkat mu, že by měl být utracen i s jeho rodinou? To jsi trochu přehnal/a nemyslíš? Za to, že mají doma kokota nemůžou.

26.3.2017 | 19:06:53
Stardos

#41 ...fob: Každý normální jedinec bere třeba hispánce či židy za bělochy. Pokud chceš seriál, ve kterém vystupují běloši, tak nenajdeš. A proč? Nikdo, včetně tebe není čistý běloch. Páru dvou bělochů se narodilo černé dítě, a nikdy z rodičů nevěděl o žádném předku černé rasy. Osobně by mě třeba zajímalo, podle čeho určuješ, kdo je černoch a kdo běloch

26.3.2017 | 19:26:34
Stardos

#58 ...fob: Muslimský černoch. Docela si protiřečíš :) Pokud může být muslim černý, proč nemůže být afroameričan bílý? :)

26.3.2017 | 19:28:08
Batiatus

#42 ...fob: Až na to že aj cigáni spadajú pod bielu rasu. Niečo si o tom naštuduj.

26.3.2017 | 19:34:38
tomasgeryk
#42 ...fob: :-D Tvým názorům se musím smát… Evidentně nejsi schopný si o tom něco přečíst. Existují v zásadě 3 základní rasy
europoidní = kavkazská (v angl. mluvících zemích) = „bílá“ – Evropani a potomci Evropských přistěhovalců kdekoliv jinde (Jihoafrická rep., Austrálie, obě Ameriky – včetně potomků špan. conquistadorů, tzn. Hispánců, i když někteří z nich jsou míšenci), ale taky všechny semitské národy (takže světe div se i židi)
mongoloidní = „žlutá“ (ale i „rudá“, protože nevím, jestli jsi o tom někde slyšel, Indiáni jsou taky mongoloidní)
negroidní – Afrika (+ někteří tam řadí obyvatele Indie nebo Aborigince v Austrálii)

Problém pro omezence tvojeho typu je ten, že během několika tisíciletí došlo k jejich promísení. Takže vzhledem k tomu, že tady třeba židi byli docela ve velkém počtu asi 1700 let, tak je dost pravděpodobné, že z nějakých 10 % můžeš být taky žid (hrůza, co? :-D ). Nebo dost dlouho tady byli Tataři, tak ani ty nemůžeš s jistotou říct, jestli nejsi částečně mongoloidní. Takže některé tvoje názory jsou úplně mimo, ať už jsi běloch nebo cokoliv jiného :-)

26.3.2017 | 20:29:51
twdlover

#18 Zazič: úplně tě chápu, ale některý lidi jsou prostě tak nechápaví, že nepochopí, že jste se tak prostě narodili, stejně jak se narodili oni:-( znám to z vlastni zkušenosti, můj kamarád je gay a má s tím trápení.

26.3.2017 | 23:15:07
Pincekcz

Nevim jak Vám mě je uplně jedno kdo je gay nebo ne , docela mě to už unavuje když se to tady pořád řeší , Celkově druhá polovina téhle serie je taková nudnějši, pamatuju si když jsem dřív čekal do noci abych se na to podíval jako jeden z prvních , ale ted jakože nic moc , Doufám že se to nějak rozjede dalši serii a taky doufám že to pomalu utnou, nerad bych aby se z toho stala ulice :D

27.3.2017 | 9:16:44
Hassasin

Bože kolik povrchních lidí se v této republice najde u mě je Daryl i Ježíš frajer i kdyby byli nekrofilní :-)

27.3.2017 | 10:00:16
Miichaell

vilovman to shrnula dobře. Řešíte tu kraviny. Je mi jedno, jestliže je někdo homo, vadí mi jen, když mi to cpe a musí mi říkat, jak je cool a hrozně moc homo, protože je homo. (takové Prague Pride bych vystřílel (a myslete si, co chcete, že jsem radikální nebo magor), protože heterouši nevím o tom, že by někde dělali nechutný pochody v mini plavkách s tím, že se tím prezentují a dávají najevo svou orientaci – těžko se pak divit, že je ostatní nemají rádi, že?) Že se tak lidi narodili je diskutabilní, geneticky to v sobě mají, ale zkoumá se, jestli nemůže být homosexualita i převzata během sociálního učení – a pokud ano, je potom podle mého její čím dál častější robrazování v zábavním průmyslu v západním světe problém. Chápu, že tam jsou, protože to je reálnější obraz skutečného světa. Ale pravdou je, že mezi hlavními postavami už jich je/bylo celkem dost. Obhajovat to postavami, které byli v seriálu díl, dva nebo i méně a hráli těžké druhé housle, je celkem znouzectnost. Nevím jak vy bezmezní obhajovatelé, mírotvůrci a milovníci všech ras a národů, ale já teda nekoukám na gay porno jen proto, abych byl kulturně vzdělaný a vyvážený (jasně, že je to extrém, ale nejlíp se to na něm prezentuje). A hlásat, jak mi to v seriálu nevadí? Stejně jako tu někdo zmiňoval, že je gay a musí koukat na hetero, nevěřím mu, že mu to prostě svým způsobem nevadí. Pro toho druhého je to nepřirozenost, je to něco jiného, než by udělal on. Proto se nám to nelíbí. Proto se většině lidí nelíbí záporáci, protože by prostě drtivá většina neumlátila okovanou pálkou bezbranného člověka. A taky tu lidi prohlašují, že by Negana zabili, rozčtvrtili apod. Ale nikdo by to neudělal. Na co by se někteří maximálně zmohli, tak střílet. A vzhledem k tomu, že je většina lidí hetero, se prostě homo musí smířit s tím, že se té většině na to nelíbí koukat a ne proto, že by je neměli rádi, nesnášeli a chtěli by je vymýtit, ale prostě proto, že to pro ně není přirozený, nevyhledávají to, tak proč by na to sakra měli koukat v seriálu, na který se dívají kvůli něčemu naprosto odlišnýmu? Vadilo mi to ve Spartakovi, kde jsem ty scény přetáčel a vadí mi to i tu, přestože to chápu a mám kamarády a kamarádky odlišné sexuální orientace. Nevím, co je na tom pro většinu lidí tady nepochopitelné.

#74 Zazič
27.3.2017 | 11:49:51
Annie27

[smazáno] Ještě než jsem dočetla Tvůj komentář, tak mě napadla právě ta Tebou zmiňovaná hra. Když jsem tenkrát o tom četla nějaký článek, tak jsem se opravdu hodně pobavila. S těmi kvótami musím souhlasit, jakmile se někde nedodrží (ať jde dokonce o české vývojáře) nějaká kvóta, ihned se najde někdo, kdo bude nadávat na to, že ten výtvor je vlastně rasistický :) Někdy mám pocit, že si ty lidi už opravdu nevidí do huby a musí všechny a všechny všude nacpat, i když tam nepatří (pro ostatní – teď narážím na zmiňovanou hru Kingdom come).

27.3.2017 | 14:30:23
Zazič

#72 Miichaell: Prague Pride neslouží k naší podle tebe „nechutné prezentaci naší orientace“. V 60 letech v Americe byli gayové a lesby utlačovány a šikanovány občany a policií. Vyhrotilo se to 28. července 1969 kdy došlo k první ohromné potyčce s policií v klubu Stonewall Inn, to trvalo několik dní. A poté po nějaké době došlo k prvnímu Pride, v kterém gayové a lesby bojovali za svá práva. Později to začalo vznikat v dalších státech a je to až do dnes. Je to svým způsobem stále stejným způsob, dát vám najevo, že jsme lidé jako vy a nechceme být utlačováni. Samozřejmě, dnes už je to brané spíše jako náš „svátek“ a užíváme si to, ale myšlenka zůstává stejná. Takže být tebou si o tom nejdříve něco zjistím než to tady propaguji jako nechutnou exhibicionistickou promenádu. Tomu že se můžeš stát gayem během sociálního učení fakt nevěřím. Takhle by každý kdo by chtěl mohl vychovat ze svého dítěte gaye. To je docela nesmysl nezdá se ti?? Já se jako gay narodil, nikdy se mi ženy nelíbili a uvědomuji si to odmala a nikdo v mém okolí nebyl gay, nebo jsem o něm nevěděl a ani v televizi se to tenkrát neřešilo, takže to rozhodně není kvůli okolí. A to jestli se mi líbí nebo nelíbí koukat na vás heteráky v seriálech. Prostě tomu tak je, já k vám odpor necítím, líbí se vám něco co mě ne a vůbec mi to nevadí. Hlavně je to dominantní zastoupení a s tím se musí počítat. Ale určitě nebudu po každém díle psát do komentářů něco ve stylu:„Ježiš fuj, dneska se tam zase líbal Rick s Michonne, ještě jednou a přestanu na to koukat, heteráci nechutný.“ Scéna mezi mužem a ženou se mi líbí skoro stejně jako mezi dvěma muži. Prostě je to romantický vztah a to do seriálu prostě podle mě patří.

27.3.2017 | 15:42:17
kacenkajenej

Přijde mi, že z toho všichni děláte velkou věc, jako kdyby z toho chtěli udělat gay romcom nebo dokonce porno a cpát tam spoustu milostných scén. Jesus řekl pouze jednu větu a už je z toho v naší malý, homofobní a rasistický zemi skandál. Jestli chcete krásný hetero bílý vztah tak můžete vypnou kvalitní seriál a koukat na Ulici. Všude máte reprezentace plno. Jen vyjdu na ulici a tam baf oblizující se holka s klukem, tak nevím proč je problém, když jedna seriálová postava, řekne něco v tom smyslu, že by chtěla přítele. Reprezentace menšin je důležitá, ale je mi jasný, že spousta lidí bude mít kecy. Navíc mě vždy fascinuje, jak lidi změní přístup k člověku, když se dozví že není hetero. Jesus bude pořád stejný badass. Příběh seriálu to neovlivní. Tak neřešte sračky, nechte to být. Jestli na to nebudete koukat, tak nekoukejte. Víte jak to vypnout. Nic vám v tom nebrání.

27.3.2017 | 16:21:59
Car

twl to je diskuse :D

27.3.2017 | 17:19:52
Klekánice

#5 Annie2809: Přesně. Daryl musí zůstat bez vztahu… Jinak už by to nebyl Daryl.

27.3.2017 | 20:07:47
vlad123

Se musim pridat k ostatnim nesnasenlivcum. Myslim si, ze kdyby nasi homo spoluobcane, na tech jejich pochodech, byli normalni, oblekli se jako lidi a proste jen sli, nikdo by si jich ani nevsimnul, mozna by jim i hodne lidi zatleskalo, jenze to ne, to je samej latex, diky do prdele, bice a co ja vim co jeste…proste prehlidka uchylu.

Velmi dobre si pamatuji, byl sem na obede, vedle u stolu sedela rodinna s malou holkou a tohle tam bezelo v tv, a to male dite se pta, tatinku? co to ma ta pani na tom brichu za klacek? (pripinaci curak prosim) a on ji tak rika, vis, to jsou takovy divny lide, nevsimej si jich. A ted mi vy prislusnici reknete, jak to ten rodic ma asi vysvetlit svemu diteti, kdyz to abosultne normalni NENI! .

Mel sem cest i se dvema spoluzaky (takovy hovada vulgarni sem nevidel, a kdyz si ohmatavaly kokoty pod stolem bylo fakt taky super, hlavne kdyz zacali u toho hekat)

myslim ze ta mensina v mensine co je normalni, se rozhodne nechodi nikam predvadet, lidi venku neprudi predvadenim, zijou slusne a nevite o nich. zato tyhle existence co se musi predvadet nejsou nic nez pitomci. A muzete si za to sami, kdyz tohle jeste podporujete. desne prekvapeny ze vas ostatni hetero nesnasi.

O tom rasismu, co zas tu nekdo vytahuje, v naproste vetsine si lide mysli, ze by se meli spolu mnozit lide stejne rasy a narodnosti a stejnych zvyku. arab si vezme arabku, cech cesku, african africanku. Co je na tom divneho? tak to bylo normalni tisice let. To jen poslednich par desitek si kde kdo mysli, jak je super moderni se sprsknout. u psu tomu rikaj voresi. (ne zadna cistota rasy a hitler omg) porad se jen mele jak sou bili lide rasisticti, ale ono je to spis naopak. asi jen tezko si muzete predstavit jakou sodu dostane takove michane dite v africe nebo asii. absolutni vyvrhel.

zadna rasa neni nadrazena, ale staci se podivat po svete, kde kdo zije a jak to tam vypada. ikdyby jen na zivotni uroven. Kdyby nebylo bilich tak uz afrika je po desatem vymirani na hladomor, protoze tam neumej ani zasadit na pole a zalejt, asie je totalne premnozena, a co neokopirovala za poslednich tricet let to nemela (ze ted se jako rozrustaj to je jasny, kdyz ukradli znalosti a technologie) ale kdyz tam kamkoli vyjedete za mesto, tak uvidite tu pravou bidu. Uroven kriminality mezi white a color je taky evidentni. Jasne, muze za to chudoba, ale kde jinde uz ma clovek rovnou prilezitost nez v usa…

A tak se da porad pokracovat donekonecna. Nikdo nic nema proti lidem ale prezentaci. Nikdo nema nic proti arabum, proti asiatum. rad si zajedu do orientu na dovcu, do asie…Podivam se na pamatky, skusim nasledovat jejich zvyky a kulturu, ale nevim proc bych ji mel nasledovat v Praze nebo Brne!

#80 Car
27.3.2017 | 21:19:00
vlad123

A jeste tu nahore nejaka slunickarka chtela vrazdit „rasistu“ tak presne takove bych pral, aby se dostala do nektere z tech specifickych zemi, at uz africke nebo arabske. V kazde by ji natrhli desekrat denne a jeste by ji namlatili hubu. Ani by tam nepipla a drzela zobak v koute. (jarca a irca by mohli vypravet, nebo jak se jmenovali :D a dalsi frajerky co zdrhli k is) Slunce a femini, to je to nejhorsi co snad vubec je. pockat, horsi je jen kombinace toho vseho. ( casto je problem spis u zjevu te konkretni damy, moc hezkych femin a slunci fakt clovek nepotka, spis zadne.Hezka zenska si najde chlapa a zije normalne)

A jeste dodam, deda s babickou se vzali ve dvaceti, meli deti, zili spolu 60 let a svete div se, meli bile deti, bile kamarady, v tv bile herce, vsude byli bili lide, a o terorismu neslyseli. A svete div se, bylo to NORMALNI :) A ze byla jina doba? Ale prdlajs.

27.3.2017 | 21:37:16
Car

#78 vlad123: hezky, lepe bych to nenapsala ty jo :-O vazne chudak rodic co musel toto vysvetlovat sve dceri a je to pravda, me to taky nevadi, ale to co nekteri predvadi je proste moc :-) takze souhlasim se vsim i s tou kulturou… ono jako dite smiseneho puvodu snasi posmesky i zde v ČR… kolikrat vidim češku a černocha kteří mají kočárek a v něm ,,krásně'' snědého chlapečka a pomyslím si, hm… ten bude ve škole asi dost trpět :-), souhlasím, čech s českou, asiatka s asiatem ale v dnešní době je to hold trend :-)

27.3.2017 | 21:46:28
PaoloSC

Nechápu, proč všude cpou buziky a lesby. Kdyby tam byl 1 takovej, neřeknu. Ale kolik jich tam ještě bude? Takže nakonec bude celá komunita homo komunita? Dost se mi tímto seriál protiví.

28.3.2017 | 7:58:01
PaoloSC

#18 Zazič: Běž si lobovat za buzny jinam. Tady na to není nikdo zvědavej.

#83 dameo
28.3.2017 | 8:00:41
dameo

#82 PaoloSC: Za prvé – téma homosexualita s tímto článkem souvisí, takže nevidím jediný důvod, proč by měl Zazič opustit tuto diskusi. Za druhé – Zazič má ve všem pravdu. Ačkoliv gay nejsem, tak proti homosexuálům nic nemám a musím se jich zastat. Všichni ti homofobní pisálkové by se měli stydět za ty nesmysli, které jejich mozeček vyplodil. Že byste tím skrývali svou vlastní odlišnou sexuální orientaci?

#84 natalli26
28.3.2017 | 16:57:25
natalli26

Nemám nic proti homosexuálům (či jiným lidem s „nálepkou“ končící na slovo -sexuál), mám mezi nimi hodně dobrých přátel a nepovažuju je za nenormální, ale jako lidi nehledě na jejich barvu pleti (rasu), rodinném zázemí, víře (vyznání) či jejich sexuální orientaci. Lidé nejsou jen ti zlý a ti hodní podobně jako svět není jen černý nebo bílý. Chápu obě strany i proč některým lidem připadá, že je dnes homosexualita všude a stal se z ní něco jako „trend“ i když to tak není. Prostě už to není takové taboo jako kdysi – víc se o tom mluví a více se to akceptuje. I v přírodě je mnoho homosexuálních druhů a člověk má orientaci geneticky danou pokud vím, nemůže se rozhodnout, že se mu prostě od teď bude líbit stejné nebo opačné pohlaví, není to nemoc co se musí léčit jak se mnozí dodnes nesprávně domnívají. Ale těžko vysvětlovat takové věci někomu kdo odmítá uznat jakýkkoli jiný názor než ten svůj, protože jen ten jejich je 100% správný a neomylný. Víc než to (a omezenost některých komentujících) mě ale štve že se tu z toho neustále dělá takový humbuk. Nemyslím ani tak články samotné ale že se vždy hned objeví někdo kdo musí rozžehnout horlivou diskuzi na téma „homosexualita v seriálech“, výbít si svou frustraci nadáváním gayů do „buzen“ a ostatní pak jen přilévají olej do ohně nehledě na to jestli souhlasí či jsou proti místo aby řešili obsah epizody. Vždyť je to fiktivní seriál a i kdyby tam někdo měl vztah s chodcem nemusí to nutně odrážet skutečnost nebo naznačovat skrytou propagandu. Scéna s Ericem a Aaronem trvala sotva pár vteřin a ani nebyla nijak klišé, přeslazená nebo příliš intimní. Nikdo přece netvrdí, že s homosexualitou musíte souhlasit či se Vám musí líbit (na chvíli zavřít oči snad dovedete) nebo ji máte podporovat (i když o homofóbii, xenofóbii a rasismu si myslím své a pokud se chcete homosexualitě 100% vyhnout doporučuji neosídlený ostrov bez přístupu k internetu), ale zkuste používat mozek místo vybuzených emocí a diskutovat bez urážek a výhružek (a už vůbec byste do toho neměli tahat něčí rodinu to je fakt podpásovka). Výměna názorů je fajn, když lidé umí tolerovat fakt, že názory ostaních se mohou lišit. To, že někdo homosexualitu neuznává z něho ještě nutně nedělá špatného člověka, zločince, „kok*ta“ či dokonce někoho do si zasouží smrt. Že je někdo úzkoprsý, pný předsudků či má na věc odlišný názor ještě není zločin tedy dokud svůj názor projevuje v patřičných mezích.

#83 dameo: Nemohu než souhlasit je to fakt smutný, když lidi neznají toleranci a nedokážou si užít seriál aniž by si neustále na něco stěžovali. O to smutnější pak je, když se někdo zastane menšiny ale podá to tak odporně, že se pomalu těm lidem nedivím, že si vytvořili takový odpor k něčemu co podle jejich měřétek není normální a zastánce pak nazývají SJW. Stačí i jak vidím, že tu každou chvíli padne otázka co už byla xkrát zodpovězena, ale někteří jsou prostě příliš líní a často určité scény přeskakují a pak se diví, že v tom mají zmatek.

28.3.2017 | 20:46:55
tomasgeryk

Nechápu v čem tady spousta lidí vidí takový problém. Je to seriál, který až na krátké scény (v každé sérii tak 5–10 minut) moc neřeší milostné vztahy (kromě první série a dua Shane + Lori a pak Maggie + Glenn). Proto bych to neviděl tak „černě“, jak tady někteří píšou, že to bude nějaké gay porno. Homosexuálové mi nevadí, jsou sice věci, které bych zrovna vidět nepotřeboval, ale nemyslím, že by jich zrovna tenhle seriál byl plný (stejně se o tom bude spíš jenom mluvit) :-) A když už tady tolik lidí píše o fast forward, to je fakt takový problém, kdyby se nějaká postelová scéna snad někdy objevila, to prostě o minutu dál přetočit?

28.3.2017 | 22:04:20
dameo

[smazáno] Tvé právo vyjádřit se končí ve chvíli, kdy začínáš druhé urážet a řekl bych, že oslovením „buzerant“ urazíš hodně homosexuálů. Je to smutné, jak jsou lidé netolerantní k lidem s odlišnou barvou kůže, či sexuální orientací.

29.3.2017 | 6:25:01
Annie27

[smazáno] Že se to projeví v pubertě přeci není nic divného, protože malé dítě se ti nebude sexuálně zajímat o jinou osobu. To ale přeci neznamená, že to v tom člověku není od dětství, ale projeví se to až tou pubertou. Upřímně jestli je to geneticky daný nebo není mi je upřímně jedno, já proti těmto lidem nic nemám. Ovšem souhlasím s tím, že jejich občasná propaganda a to, jak se dokáží prezentovat až nechutným způsobem je přes čáru. Mám mezi přáteli homosexuály, naštěstí ale takové, kteří se nepotřebují nikterak takto prezentovat a žijí si prostě poklidný život. Když to shrnu, toleruji každého, kdo mi za každou cenu necpe svůj „životný styl“.

29.3.2017 | 10:13:07
Batiatus

[smazáno] Tak tvojich posledných 13 slov som nepochopil kvôli tomu poslednému slovu filmi. Môžeš mi to vysvetliť?

29.3.2017 | 14:10:29
Batiatus

[smazáno] Boha, čo ty si za kokota. Potreboval som vysvetliť čo si myslel pod filmi a nie sto omáčok okolo toho. Normálne sa ťa pýtam tak normálne odpovedaj a nie ako kokot. Keď máš potrebu rýpať zato ja nemôžem.

29.3.2017 | 15:30:24
dameo

[smazáno] Za prvé – já tě neodsuzuji, pouze jsem pohoršen tvým chováním vůči naším homosexuálním spoluobčanům. Za druhé – slovo buzerant je VULGÁRNÍ označení pro homosexuály. Za třetí – nemusíš být lékařem, abys oslovoval homosexuály správným výrazem, tedy označením homosexuál. Já také nejsem lékařem a mluvím např. o chřipce jako o chřipce a ne o rakovině. Nazývejme „věci“ pravými jmény. Psa jako psa, nůž jako nůž, homosexuála jako homosexuála… Za čtvrté – tvé přirovnání k mléku je naprosto scestné. Samozřejmě, že tě nikdo nebude nutit pít mléko, když po něm zvracíš. Stejně tak je samozřejmé pro mě zastat se člověka, kterému se ostatní vysmívají, nebo na něho jinak fyzicky, či slovně útočí. Oslovení buzerant je bohužel opravdu běžné, leč vulgární (hrubé, sprosté). Proto se nediv, když se nějaký homosexuál urazí a když se jich někdo, jako jsem já, zastane.

#91 dameo
29.3.2017 | 16:31:16
dameo

#90 dameo: Dodatek ke třetímu bodu: Může se zdát, že přirovnávám homosexualitu ke chřipce, ale není tomu tak. Homosexualita je odlišnou sexuální orientací, nikoliv nemocí (na rozdíl od chřipky).

29.3.2017 | 16:36:33
dameo

[smazáno] Jaké chování mám na mysli? No přece to, že oslovuješ homosexuály vulgárním označením. Osobně tě neznám. Nevím, jak se chováš doma, či v práci / ve škole. Ale já neříkal, že se ve svém přirozeném sociálním prostředí chováš špatně. Já jsem řekl, že se tady na Edně nevhodně vyjadřuješ o homosexuálech. Mluvím o tvém chování v této diskusi. O tvém písemném projevu, který je vůči homosexuálům urážlivý. Už jsi to pochopil? Jistě se shodneme na tom, že je špatné druhé urážet a naopak správné zastat se těch, kterým někdo ubližuje (fyzicky, psychicky, slovně). Tvůj argument, že ty mi mé počínání – zastávání se homosexuálů – nevytýkáš, nedává smysl. Proč bys mi vyčítal, že se někoho zastávám? Proč bys mi vyčítal, že dělám něco, co je správné? To je stejné, jako kdyby někdo vyčítal policistovi, že zadržel lupiče, který přepadl benzinku. Morálně smýšlející člověk, za kterého se ty zřejmě považuješ, přece nebude druhým vyčítat, že se chovají správně. Nemyslím si, že bych si protiřečil. Spíš mám dojem, že jsi má slova nepochopil. Buď je chyba na tvé straně a nebo jsem se pouze špatně vyjádřil a z toho důvodu sis má slova vyložil nesprávně. To se bohužel stává, že člověk na internetové diskusi něco napíše a druzí ho nepochopí správně. Co takhle se sejít (nejlépe v Praze) a vyříkat si to z očí do očí, abychom předešli podobným nedorozuměním. :-) Teď něco málo k tomu mému údajnému protiřečení si. Napsal jsi, že nejsi lékařem a proto nebudeš nazývat gaye slovem homosexuál. Já na to reagoval prohlášením, že máme „věci“ nazývat pravými jmény. Myslel jsem to tak, že k tomu, aby člověk mohl homosexuála oslovit homosexuálem, nemusí být lékařem. Tvé přirovnání k lednu je opět scestné. Leden je české slovo a január je slovenské slovo. Jak můžu urazit první měsíc v roce, když ho místo slovenského názvu, budu nazývat českým názvem? Za prvé – oba názvy, leden i január, jsou správné. Za druhé – leden / január není živou bytostí a nemůže se tedy urazit. I homosexuálové mají více označení. Např. gayové. Ano, toto označení má svůj původ v Anglii. Ale i u nás (v Česku – nevím, jak tomu je na Slovensku) se hojně používá. Homosexuálové mají i hanlivá označení – teplouš, buzerant, bukvice. I ty se u nás hojně používají. To ale neznamená, že je správné, používat je. Ne každý homosexuál se při označení buzerant musí urazit. To samé platí i o Romech. Někteří Romové se při označení Cikáni neurazí, jiní Vás za to budou chtít zmlátit. Jsou i takový, kteří o sobě mluví jako o Cikánech, ale ve chvíli, kdy je tak nazve člověk, který Romem není, je zle. O Romech jsem se ale bavit nechtěl. Co se slova buzerant týká, je vulgární a to bez ohledu na to, kolik homosexuálů se urazí a kolik jich nad tím mávne rukou. Musíme počítat s tím, že by toto označení někoho urazit mohlo a proto bychom ho neměli používat. Ještě jedna věc mě na tom, co jsi napsal, zarazila. Odmítáš používat slovo gay, protože pochází z Anglie, ale slovo buzerant, které má svůj původ v Itálii a k nám se dostalo přes němčinu, ti problém nedělá. A pak, kdo si protiřečí.

29.3.2017 | 19:36:22
dameo

[smazáno] končim s touto debatou, TAKÉ MĚ TO UŽ PŘESTALO BAVIT. :-D pretože môj prvy koment bol že mi vadi ked v hororovom seriali suložil Rick s Michone PROČ TI TO VADÍ? PROTOŽE NEMAJÍ STEJNOU BARVU KŮŽE? A V KRIMINÁLNÍM SERIÁLU BY TI TO NEVADILO? a že mi vadi to preferovanie buzerantov JAKÉ PREFEROVÁNÍ GAYŮ? ZA SEDM LET SE V TWD OBJEVILI TŘI GAYOVÉ (AARON, ERIC, JESUS) A TŘI LESBIČKY (TARA, ALISHA, DENISE). VZHLEDEM K TOMU, KOLIK JE V TWD HETEROSEXUÁLNÍCH A KOLIK HOMOSEXUÁLNÍCH POSTAV, BY SE DALO ŘÍCI, ŽE TAM JE JEDNA HOMOSEXUÁLNÍ POSTAVA NA TISÍC HETEROSEXUÁLNÍCH POSTAV. TAK JAKÁ PAK PREFERENCE NA HOMOSEXUÁLY? ty si sa tak zamotal O ČEM TO MLUVÍŠ? JÁ SE NEZAMOTAL. NEMŮŽEŠ MÍT TŘEBA PROBLÉM S POROZUMĚNÍM ČEŠTINY? že mi pišeš čo som, ti chcel napisat vlastne ja COŽE TI PÍŠU? tak sa dohodnime odteraz budem použivat vyraz Pederast tu je odkaz na slovnik cudzich slov PEDERASTIE JE DŘÍVĚJŠÍ OZNAČENÍ PRO EFEBOFILII, COŽ JE SEXUÁLNÍ ZAMĚŘENÍ NA DOSPÍVAJÍCÍ CHLAPCE. ABY MOHL BÝT AARON POVAŽOVÁN ZA PEDERASTA, TAK BY ERICOVI MUSELO BÝT 15 LET. :-D a všimni si že ja po tebe nežiadam aby si ich tiež tak oslovoval JÁ TĚ TAKÉ NEŽÁDAL, ABYS OSLOVOVAL GAYA SLOVEM HOMOSEXUÁLOVÉ. JÁ SE POUZE ZASTAL ZAZIČE, KTERÝ ZJEVNĚ HOMOSEXUÁLEM JE A KTERÉHO SE ZJEVNĚ TVÁ URÁŽLIVÁ SLOVA PRÁVEM DOTKLA. zaujímave keď som pisal že v hororovom seriali suloži muž so ženou a že je to TWD zbytočna scena nikto neprotestoval DOVOL MI TO NAPRAVIT: „CO SI TO DOVOLIJEŠ, STĚŽOVAT SI NA SEX MUŽE A ŽENY V SERIÁLU?!“ SPOKOJENÝ? no stačí sa dotknut 4% pederast menšiny s nadpravami a už je zle NO COMMENT!

29.3.2017 | 21:32:57
Batiatus

[smazáno] Ty vole, to že sa pederastia môže vyskytnúť iba u gayov neznamená že pederastom ja každý gay, neviem čím sa to tu oháňaš. Dameovi argumenty nedochádzajú, on len píše pravdu a na inteligenta sa veru nehrá pretože on inteligentným je. Ako to tu tak čítam čo píšeš tak vidím že jedinému komu dochádzajú argumenty si ty. Dameo ti nekáže ako máš volať gayov, on ti len písal že by si ich nemal nazývať buzerantmi a prečo.

29.3.2017 | 22:12:26
Erwell

Popravdě už sem chodím jen číst tuto diskuzi, abych se pobavila, kdo je další? :D

29.3.2017 | 22:28:08
Nilly

Mně homosexuálové nevadí a nevadí mi, když se sem tam v nějakém filmu či seriálu objeví. Ale když se v postapokalyp­tickym seriálu, kde je lidstvo na vymření, objevuje jeden za druhym, tak už mi to přijde fakt přehnaný a hlavně to ani nevypadá přirozeně, spíš je to tam násilně vecpaný.

29.3.2017 | 22:28:17
dameo

[smazáno] načo sa tvariš ako inteligent JÁ SE TVÁŘÍM JAKO INTELIGENT? TO JSEM ZVĚDAVÝ, CO SE OD TEBE O SOBĚ JEŠTĚ DOZVÍM. maš tam original preklad zo slovníka čo myslíš že som to pisal ja JÁ TI NĚCO PROZRADÍM. NEVĚŘ VŠEMU, CO JE NA INTERNETU. A KDYŽ Z NĚJAKÉ STRÁNKY ČERPÁŠ INFORMACE, NESPOLÉHEJ SE POUZE NA JEDNU JEDINOU STRÁNKU, ALE PROZKOUMEJ TĚCH STRÁNEK VÍC. TAK TO DĚLÁM I JÁ. nuž ale čo s tebou aka debata ked podla teba názvy mesiacov sú z angličtiny TEĎ ZAČÍNÁM MÍT STAROST O TVÉ DUŠEVNÍ ZDRAVÍ. O MĚSÍCÍCH JSME SE SICE BAVILI (A ZAČAL JSI O NICH MLUVIT TY), ALE MŮŽEŠ MI VYSVĚTLIT, KDY JSEM TVRDIL, ŽE JSOU NÁZVY MĚSÍCŮ PŘEVZATY Z ANGLIČTINY? fakt dobree -a neklam stale mi pišeš že ich nemam volat buzeranti ale homosexuali DOBŘE. BUDU S TEBOU MLUVIT JAKO S MALÝM DÍTĚTEM, KDYŽ TO NEMŮŽEŠ POCHOPIT. KDYŽ SE MUŽ NEZAMILUJE DO ŽENY, ALE ZAMILUJE SE DO JINÉHO MUŽE, ŘÍKÁ SE TĚM MUŽŮM HOMOSEXUÁLOVÉ. TOTO SLOVO JSEM SI NEVYMYSLEL. ONO SE JIM TAK OPRAVDU ŘÍKÁ. TY SE JMENUJEŠ VILIAM (ASPOŇ PODLE TVÉHO PROFILU) A MYSLÍM SI, ŽE I TVOJI PŘÁTELÉ TĚ OSLOVUJÍ VILIAME A NE TŘEBA KRETÉNE. KDYBY TĚ NĚKDO OSLOVIL KRETÉNE, BYLA BY TO NADÁVKA. STEJNĚ TAK JE PRO GAYE NADÁVKOU OZNAČENÍ BUZERANT. JÁ PO TOBĚ NECHCI, ABYS JIM ŘÍKAL HOMOSEXUÁLOVÉ. MŮŽEŠ JIM ŘÍKAT TŘEBA GAYOVÉ A LESBIČKY. A NEBO SI Z DŮVĚRYHODNÉHO ZDROJE ZJISTI, JAK JINAK SE TĚMTO LIDEM DÁ SLUŠNĚ ŘÍKAT. tak kto komu rozkazuje V MINULÉM DÍLE RICK ROZKAZOVAL DWIGHTOVI. CHTĚL PO NĚM, ABY POKLEKL. :-D nemam žiadny problem s farbov kože kde si ktomu prišiel ???? COPAK JÁ NĚCO TAKOVÉHO TVRDÍM? ŘEKL JSI, ŽE NESOUHLASÍŠ SE SOULOŽENÍM RICKA A MICHONNE. NĚKOLIK DIVÁKŮ, KTEŘÍ NESOUHLASÍ SE VZTAHEM RICKA A MICHONNE PODOBNĚ JAKO TY, UVEDLO JAKO DŮVOD SVÉHO NÁZORU, ŽE SE K SOBĚ RICK A MICHONNE NEHODÍ, PROTOŽE NEMAJÍ STEJNOU BARVU KŮŽE. A MĚ ZAJÍMALO, JESTLI RICKOVI A MICHONNE NEPŘEJEŠ SOULOŽ ZE STEJNÉHO DŮVODU. neklam neklam neklam A V ČEM PŘESNĚ KLAMU, PROSÍM TĚ. ked dochadzaju argumenty neznižuj sa ku klamstvam lebo okrem pederastov nemam rad ani klamarov MĚ ALE NEDOCHÁZEJÍ ARGUMENTY. NAOPAK. JE TOHO HODNĚ, CO BYCH TI S RADOSTÍ NAPSAL, ALE TO BYCH ZAHLTIL EDNU KOMENTÁŘI NESOUVISEJÍCÍMI S TWD. UŽ TAKHLE JSME Z TÉTO DISKUSE O TWD UDĚLALI DISKUSI O HOMOSEXUALITĚ. ŘEKL BYCH, ŽE ARGUMENTY DOCHÁZEJÍ – RESPEKTIVE UŽ DÁVNO DOŠLY – TOBĚ. PROTO NA MĚ ZAČÍNÁŠ ÚTOČIT A OBVIŇOVAT MĚ ZE LŽÍ.

#99 Batiatus
30.3.2017 | 1:32:07
dameo

[smazáno] Sexuolog Radim Uzel o pederastii řekl následující.

Také vzdělaní lidé si často myslí, že pederastie je buď totožná s mužskou homosexualitou, s pedofilií, nebo je to označení anální soulože. Omyl. Učené slovníky většinou označují slovem pederastie to, čemu v moderní sexuologii říkáme efebofilie (poznámka damea: sexuální zaměření na dospívající chlapce).

Je to láska k mladíkům, kteří ještě nejsou muži, ale už zdaleka nejsou dětmi. Největší znalec homosexuality Magnus Hirschfeld sem zařazuje věkovou skupinu 14 –21letých chlapců. Pederastie neznamená také svádění dětí, protože zahrnuje vztah mezi dospělým mužem a mladíkem, který už dosáhl puberty.

Celý článek je na www.novinky.cz/…ni-deti.html. Vím, že Novinky.cz nemusejí být 100% důvěryhodným zdrojem, ale vzhledem k tomu, že tento článek pro Novinky.cz napsal uznávaný sexuolog, není o důvěryhodnosti tohoto článku pochyb.

30.3.2017 | 1:57:10
Batiatus

#97 dameo: Jemu aj tak nič už písať nemusíš, bo má ban :D

#100 tomasgeryk
30.3.2017 | 6:23:54
tomasgeryk

#99 Batiatus: To je síce pravda, ale on tu aj tak ešte vypláva na povrch pod iným menom :-D

3.4.2017 | 15:45:56
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama