Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Co nás čeká v osmé řadě?

Co nás čeká v osmé řadě?

Sedmá série The Walking Dead je za námi a nás teď čeká dlouhé, minimálně půlroční, čekání. Pojďte se podívat na to, čeho bychom se měli v osmé řadě dočkat.

37 0
3.4.2017

Všichni znalci komiksové předlohy vědí, co bude následovat po Rickově povstání. Těm z vás, kteří nečtete komiksy, trochu nastíníme situaci, která by měla po událostech z posledního dílu The First Day of the Rest of Your Life přijít. Vše bude samozřejmě bez spoilerů.

Spousta fanoušků si stěžovala, že se sedmá série vleče a je v ní málo akce. Osmá řada by měla být přesným opakem té sedmé. Jak asi všichni tušíte, dojde k válce. Aliance Alexandrie, Hilltop a Království bude čelit Neganovi a jeho Spasitelům. Těm budou sekundovat Mrchožrouti, kteří na poslední chvíli zradili Alexandrii. Možnou roli v tom sehrají jak Přímořští, tak i možné jiné skupiny. Nic prozatím není vyloučeno.

V komiksech přišla po povstání válka, která zabrala poměrně hodně čísel. Výsledek války vám pochopitelně nebudeme prozrazovat, ale pokud se v podobném duchu ponese válka i v seriálu, tak nás čeká spousta akce a napětí. A vzhledem k tomu, kolik komiksových čísel válka zabrala, by měla trvat minimálně do konce osmé série (nebo možná až do konce první poloviny deváté série, které bychom se měli dočkat).

(Válka započala. Foto: AMC)

Válka s sebou bohužel přináší jistou nemilou věc. Už sedmá série se spíše zaměřovala na boj s lidmi než na boj s chodci. V blížící se válce tomu pochopitelně nebude jinak. Tvůrci nám však už představili všechny hlavní aktéry války, tudíž by k žádnému velkému seznamování s novými postavami nemělo dojít. Toto bylo záležitostí řady sedmé, kde jsme se setkali se skutečně velkým množstvím postav.

Před seriálem tak stojí velká výzva – uspokojit fanoušky válkou. Tvůrce Scott Gimple se v pořadu Talking Dead vyjádřil o osmé sérii takto: „Řeknu vám, že to bude velké a napjaté. Vždycky to myslím vážně, ale tento rok je to něco jiného. Bude to mnohem více napjaté. První čtyři epizody vám roztaví mozky a zničí vaše televize.“

Premiéry osmé série se dočkáme někdy v říjnu tohoto roku. Pravidelně sledujte náš web, kde naleznete všechny novinky.

Diskuze /90

danho123

Nebojte sa po vojne s Neganom budú chodci zase velkou hrozbou :)

#2 Xavik
3.4.2017 | 16:33:58
Xavik

#1 danho123: To jo, já jen zmiňoval, že ve válce nebudou hrát moc roli. :)

#90 najt111
admin
3.4.2017 | 16:38:36
Xavik

Jinak, málem bych zapomněl, do diskuze nepište spoilery z komiksů! Díky. :)

admin
3.4.2017 | 16:39:03
SOADdave

Možná by chtělo zmínit že se v 8 řadě má objevit herečka Maria Bello, která mi až nápadně připomíná

Alphu

#5 Xavik
3.4.2017 | 16:49:32
Xavik

#4 SOADdave: Tak o tom už jsme dávno psali. :) http://www.edna.cz/…alking-dead/

#20 SOADdave
admin
3.4.2017 | 17:03:40
niTRONik

hrozny scenar! hrozne vykony! hrozna nuda§ hrozny serial! bohuzial od siestej serie je to cele zle

#7 Xavik #11 gorida #79 Peteo
3.4.2017 | 17:25:47
Xavik

#6 niTRONik: Tvl, když je to tak hrozný, tak proč na to pořád čumíš? :D

#13 StigCZ
admin
3.4.2017 | 17:34:34
Mates225

První epizoda osmé řady by měla být stá. To by mě zajímalo, s čím se vytasí. :)

#9 Xavik
3.4.2017 | 17:36:58
Xavik

#8 Mates225: To je pravda, na to jsem zapomněl. :D

admin
3.4.2017 | 17:41:48
stefrych

Tešim sa na osmu radu TWD .

3.4.2017 | 17:57:35
gorida

#6 niTRONik: Právě že šestá sérka byla awesome. Jen pátá a sedmá se nevyvedly :D No nevyvedly, seriál je to kvalitní pořád, jen akce tam prostě nebyla.

Jinak ta Maggie byla těžce sexy :3 :D

3.4.2017 | 17:59:19
dexter01

To by mě teda zajímalo, proč si představitel Negana nechává ten plnovous.

3.4.2017 | 18:25:26
StigCZ

#7 Xavik: Už jen ze setrvačnosti, a upřimně doufám že ten seriál brzo skončí bo je to opravdu díl od dílu větší hovadina a když už přijde nějaká akce je to jak kdyby to dělal slepec

#15 Xavik #17 skalloo
3.4.2017 | 18:26:22
mikiko

obsah ešte natiahnu na 3 serii budeme dôchodci keď to skončí :) už to kukame 7 rokou :)

3.4.2017 | 18:41:45
Xavik

#13 StigCZ: Tak ta setrvačnost bude fakt na dlouho, když jsou plány minimálně do dvanácté série. ;)

admin
3.4.2017 | 19:07:35
E la Trabanto

Moc se těším na 8 serii, počítám s tím že válka bude trvat tak 10–12 dílů a pak se tam objeví výše zmiňovaná postava.

3.4.2017 | 19:15:28
skalloo

#13 StigCZ: prestaň kukať a nemusi nič skončit. Niekomu sa to pači take ake to je. Keď ťa to strašne štve tak to prestaň pozeraťa maš svätý pokoj. Mne by nevadilo keby to malo aj 20 serií a dúfam, že aj bude :)

#18 Mates225
3.4.2017 | 19:20:40
Mates225

#17 skalloo: Naprosto souhlasím. :)

3.4.2017 | 19:42:07
shootx

No dobre epizody umi udelat ale umi to podelat kupou omacky… Jen doufam ze to roztaveni mozku nebude vazny vztah Daryla a Jezise :D

3.4.2017 | 20:42:46
SOADdave

#5 Xavik: aha tak to se omlouvám :D :) asi jsem zapomněl

3.4.2017 | 20:54:45
RadekKasseckert

Naprostá bomba miluju ten serial. Už se těším na 8 serii. Hlavně at Rick a mladej přežijou všechno :D :D :D bez nich bych to asi nedal :D

3.4.2017 | 21:03:06
HeisterCz

[smazáno] Můžu se zeptat jaký číslo komiksu je nejnovější? Někde jsem četl,že 17 nebo 18..

#25 ivakoudy #28 ori
3.4.2017 | 21:07:03
vlad123

a to jako bylo dneska vsechno? to byl teda vykon. Dej tady samozrejme tisickrat naspojlerovany, celkove tezce predvidatelny. Vsichni jak terminatori…nej­vic Deril.

#27 Lardis
3.4.2017 | 21:07:30
Sctyri

Horší než tahle série nemůže být už nic, ale obav mě to nezbaví.

3.4.2017 | 21:09:29
ivakoudy

#22 HeisterCz: pokud je mi známo tak 20 :-)

#26 HeisterCz
3.4.2017 | 21:14:24
HeisterCz

#25 ivakoudy: děkuji,tak to sem trošku pozadu

3.4.2017 | 21:18:37
Lardis

#23 vlad123: Nebudeš tomu věřit, ale tvůrci nesledují Ednu, aby se podívali, co sem už uniklo a dotočili ti kvůli tomu nějaké překvápko. ;) Pokud někdo pročítá spoilery, sotva si může stěžovat, že ho seriál ničím nepřekvapuje.

3.4.2017 | 21:30:35
ori

#22 HeisterCz: Podľa toho či myslíš časti alebo zväzky. Najnovšia je 165. časť (vychádza 28. zväzok) ale v češtine je najnovší preložený 20 zväzok :)

#31 pidalin #41 HeisterCz
webmaster
3.4.2017 | 21:53:15
Falazure

Poslední episoda byla naprosté zklamání. Doufal jsem, že alespoň polovina ‚alexandrijské‘ osádky ubude, nebo přinejmenším zemře nějaký z hlavních bezcharekterních blbců (čti všichni z Alexandrie/Hi­lltopu či šašci z ‚Království‘). Namísto toho, jak je zvykem, jsou všechny hlavní postavy nezasažitelné a oplývají nekonečným množstvím munice, zatímco jejich protivníci se pomalu a nechápavě potácí po bojišti. TWD opět ukázalo, o jak špatnou show se jedná.

#33 dameo #47 Surik4t4 #48 Surik4t4 #77 Hodooor
3.4.2017 | 22:31:42
904a2878

Měl bych dotaz k fanouškům TWD. Která grupa re-enkódující do HEVC má nejvyšší kvalitu? U ostatních seriálů stahuji od grupy HEVC-PSA, ale zrovna The Walking Dead enkódují z hodně nekvalitních ripů H264-RARBG. Díky za tipy.

#32 pidalin
3.4.2017 | 23:02:26
pidalin

#28 ori: V Češtině je prd, ale Slovenskej překlad je hodně rychlej, číslo 165 už jsem četl Slovensky.

#58 ori
3.4.2017 | 23:55:44
pidalin

#30 904a2878: U TWD je kvalita uplně nepodstatná, protože to schválně kvůli atmosféře točej na starý mizerný televizní kamery, je to celý zašuměný jak blázen, takže tam fakt neni nutný stahovat HEVC a řešit ňáký bitraty a podobně.

3.4.2017 | 23:57:20
dameo

#29 Falazure: Sice nerad, ale musím souhlasit. Spasitelé a Mrchožrouti padali mrtví k zemi jeden za druhým. Sice se jednalo o bezvýznamné postavy – komparzisty, ale aspoň na straně Negana a Jadis byli nějaké ztráty. Co se Ricka týká, ten přišel pouze o Sashu a 2 bezvýznamné lidi, kteří v seriálu dělali křoví. Z Hilltopu a Království pak nezemřel ani jeden jediný bezvýznamný človíček. Copak je toto uvěřitelné? Z pohádek jsem už vyrostl, tak proč dělají pohádku i ze seriálu, který je prezentován jako horor. Ten seriál mám rád, ale finále mě opět neuvěřitelně zklamalo. A to ve více věcech, než je závěrečná bitva. Nejlepší byl příchod Shivy na scénu. K něčemu se vám ale musím přiznat. Lhal jsem – z pohádek jsem nevyrostl. :-D

#35 andreikaaa #55 ČongoLongo
4.4.2017 | 0:17:03
Hanry

Nejvice okate ovšem bylo, když Rick zasažený (v pravé části břicha/noha ?) s sebou prvně cukal, když ho ta ženske vedla k Neganovi, kde si pak klekl…a pak nejadnou, když se objevili borci z království, tak Rick zázračně povstane, běhá, bez náznaku bolestí drží zbraň, střílí všude okolo, všechno stíhá :-D

#36 dameo #77 Hodooor
4.4.2017 | 0:23:27
andreikaaa

#33 dameo::)))

4.4.2017 | 0:30:05
dameo

#34 Hanry: Hugh Jackman prý skončil s rolí Wolverina. Vypadá to, že ho Rick v této úloze vystřídá. Vysvětlovalo by to Rickovo zázračné uzdravení. Myslíte si, že se Rick jakožto nový Wolverine objeví i v příštích X-Menech? :-D

#77 Hodooor
4.4.2017 | 0:54:52
ReveN

kdyz uz negan muze konecne zabit toho malyho smrada, tak tam prilet CGI tiger. a kdyz se vsude strili, a carl s rickem klecej uprostred, tak to si asi opakuji im one with force, jinak neni mozny ze je nikdo ani omylem netrefi. aspon ze ta sasha je mrtva a doufam ze se nikdy nevrati, ty jeji sceny sem preskakoval. jedinej negan to zachranuje a snad i dlouho bude…

#43 Falazure
4.4.2017 | 1:11:14
Hed94

Jako bylo tam víc WTF momentů… prvním je třeba, že je měli ti mrchožrouti na mušce… tak mi neříkejte že v momentě kdy to Carl začal by je lehce nepostříleli… ale budiž…

Mnohem větším WTF momentem je že Rick tam nahoře stál a jen se díval… jasně můžete namítnout že měl u hlavu pistol :D Ale určitě jste si všimli že se celou dobu ta mrchožroutka koukala jen na něj zatímco Daryl a ostatní dole stříleli a pak utekli… stačilo aby kdokoliv z nich na sekundu zvedl zbraň a zastřelil jí :D Skoro to vypadá jako by ho tam schválně nechali.

Dalším WTF momentem bylo že Alexandrie snad má nějaké hradby… a těch mrchožroutů a spasitelů byla plná Alexandrie… ale nikdo si nevšimne jak se tak obrovská skupinka včetně tigra dostala dovnitř ? :D A stejně tak pak všichni jen tak utečou nějakou záhadnou cestou ven ? Tak když přišli hlavní bránou ( museli, už vidím jak tigr leze přes hradby ) a došli k Rickovi tak kudy jim mohli všichni utéct ? :D

Všechno tohle bych ale dokázal bez problému přežít… Co mi doopravdy vadilo bylo jak po sobě stříleli… všichni střílej někam mimo dohled kamer a nikdo se nikde nekryje… proč taky, když nikdo nikoho nedokáže trefit :D Ta sekvence jak tam Ezekiel s tuším Maggie zabili X nepřátel je výsměch sám o sobě…

Neberte mě jako nějakýho super hatera… Mě se ta epizoda jako fakt líbila… příběhově… ale co se prostě týče vizuality tak se tenhle fight fakt nepovedl… Ano nejsem žádnej speciálně trénovanej navy seals, ale ze zbraně už jsem několikrát střílel a tímhle stylem by byli všichni do 5 minut mrtvý.

A kdo to dočetl až sem tak si zaslouží velké bezvýznamné plus :D

#56 A_V #78 Hodooor
4.4.2017 | 1:40:44
Lotrka

Tak tohle se nepovedlo, cela 7 serie totalne postradala akci a nevyuzila Negana naplno. Navic v komixu na mě pusobil jako hora, televizni negan nerikam ze je uplne spatny jen mi prijde slabsi. Nerikam ze to melo byt narachany nonstop akcemi a strelbou ale kdyz si vezmu co nam bylo slibovano tak tyhle nelogicke „akce“ jsou vyslovene k smichu. Pritom konec 6 serie byl tak namakany. Uvidim jak dopadne 8 ale moc tomu neverim.

4.4.2017 | 3:23:10
dejww

Celá série se točila kolem toho že Rick a všechny skupiny přicházeli o lidi a více méně se nevědělo jak to dopadne, pak jeden díl se konečně karta obrátí a všichni bulej že zabili jen Sashu… co jste si mysleli že vystřílej půlku postav v jednom dílu ?? Možná vám to nedošlo ale tohle bylo zakončení série a ne seriálu…

#44 dameo
4.4.2017 | 4:04:28
HeisterCz

#28 ori: No myslel sem ty svátky ono je to trochu složitý,když si to musíš prevezt ještě do částí.To je jak převody jednotek v matice

#42 HeisterCz
4.4.2017 | 6:43:15
HeisterCz

#41 HeisterCz: *svazky

4.4.2017 | 6:43:34
Falazure

#37 ReveN: Jsem rád, že jsem našel někoho, s podobným názorem na věc.

4.4.2017 | 9:00:10
dameo

#40 dejww: Tohle je válka a ve válce se umírá. I v této válce, respektive bitvě se umíralo, ale pouze Spasitelé a Mrchožrouti. Rick přišel pouze o Sashu a 2 nejmenované lidi. Na straně Hilltopu a Království nebyly ztráty žádné. A to mají Alexandrie, Hilltop a Království ve svých řadách plno nejmenovaných členů. To nemohli ti bezvýznamní členové těch komunit umírat pro větší uvěřitelnost? Věděl jsem, že z hl. postav zemře pouze Sasha, ale očekával jsem, že tvůrci využijí k umírání komparzisty. Oni vlastně komparzisty využili, ale pouze ze strany Negana a Jadis.

4.4.2017 | 9:00:41
manusky11

Zdravím,trošku offtopic seriál sledujem od začiatku ale komiksy ma nejako minuli.Viete mi poradiť kde by som si ich mohol kupiť uplne od začiatku?Najlepšie po slovensky alebo česky?

#51 andreikaaa
4.4.2017 | 9:01:10
Jowany

Mohl by sem někdo napsat průběh a případně konec války podle komiksu? Do spoileru :D

#57 ori
4.4.2017 | 9:09:33
Surik4t4

#29 Falazure: Jsem rád, že tu má taky někdo nezaujatý pohled na věc. Zrada od popelářů a zapojení tygra do boje bylo poutavé oživení v poslední době čím dál nudnějšího seriálu. Přestřelka byla totálně nereálná, nechápu jak to můžou s tím milionovým rozpočtem tak odfláknout.

4.4.2017 | 10:45:34
Surik4t4

#29 Falazure: Souhlasím s tebou ve všem. Kdyby v posledním díle zemřeli po zradě od popelářů všechny hlavní postavy z Alexandrie, Hiltopu a Království, byla by to krásná tečka za seriálem a neuvěřitelně uspokojivý pocit. Bohužel, zase se to nestalo.

4.4.2017 | 10:52:36
Mario13

Když už jsme u toho, že nikdo neumřel, tak nevím proč nechcípl ten tygr. TWD by hned měl rozpočet na jiný věci, než na toho tygra. :D

4.4.2017 | 12:14:20
hoolio88

Pokud se tvůrci budou bát nechat častěji umírat hlavní postavy, jako to bylo v prvních třech sériích TWD, tak to bude zase o ničem jako sedmá série. Řeči o tom, že se roztaví nějaké televizory, beru po téhle 7. řadě už s velkou rezervou. Spolu s druhou polovinou čtvrté série a první polovinou páté série (s výjimkou dílu No Sanctuary) byla tohle asi nejnudnější pasáž v seriálu. Tak snad to nebudou chtít scénáristé překonat…

4.4.2017 | 13:01:19
andreikaaa

#45 manusky11: na internetu :D taky začínám schánět, jeden doma už mám z práce, protože dělám v tiskárně a tam jsme tu knihu vyráběli :-P ale škoda, že další mě minuly

4.4.2017 | 13:12:05
adams123

každá séria je výborná len sa treba do nej vžiť.. Mňa baví každý diel a myslím si že negan je v seriálu zahraný veľmi dobre tak ako v komixe.

4.4.2017 | 13:23:05
Annie27

Já nevím, na co furt nadáváte. Že umírá málo hlavních postav? Jen v této sérii jsme přišli o Glenna, Abrahama a Sashu a pár dalších i když ne tak hlavních postav. Přijde mi, že když každý díl neumře aspoň jedna hlavní postava, tak seriál stojí za starou belu, ale kdo by tam pak hrál? :) Když se vám to nelíbí, tak se na to jednoduše nekoukejte.

#56 A_V
4.4.2017 | 13:37:04
hoolio88

Tak druhý extrém je zase ten, že si někteří představují, že ten seriál skončí nějakým happy-endem a všichni budou žít šťastně až do smrti. Některé holky tady div nebulely, když jim scénáristé prvním dílem sedmé série zkazily představu o šťastné rodince Glenna s Maggie a jejich nenarozeným dítětem… Kdo by tam pak hrál? Já si seriál taky neuměl představit bez Dalea, Hershela, T-Doga a dalších, ale nakonec se objevily nové postavy, které jsem si oblíbil. Dokud se v seriálu nezačnou znovu objevovat častěji srdceryvné, silné momenty, mezi které patří i úmrtí důležitých postav, tak sledovanost bude padat dál a časem ten seriál utnou (což by asi nebylo na škodu, pokud by se měl odvíjet současným směrem). Ona dříve nebo později, jak se bude seriál blížit ke konci, stejně většina postav umře, problém je, že je to tak roztahané. Někdo tu v nadsázce napsal, že ze sedmé série by si stačilo pustit jen úvodní a závěrečný díl, zbytek je jen vata. A bohužel musím dotyčnému dát za pravdu…

4.4.2017 | 14:52:32
ČongoLongo

#33 dameo: Hold musím s tebou len súhlasiť.

4.4.2017 | 15:16:18
A_V

#38 Hed94: To jsem chtěl taky napsat jenom jsem línej :) prostě na naše ,,hrdiny" míří na vzválenost jednoho metru pět nepřátel a ani jeden jestihne vystřelit. a to nemluvím o tom jak tam střílí do tygra ale opět se ani jednou netrefí.

#53 Annie27: nemusí umírat stačí aby je scénaristi nedávali do pozice, kde je prostě jasné že by měli správně umřít

#63 Annie27
4.4.2017 | 15:18:32
ori

#46 Jowany: Vojna s Neganom podľa komiksu pre teba :D

V komikse hlavne neexistuje skupina zo skládky a o takomto čase ani nepoznajú ľudí z pobrežia, takže to sú Alexandria, Hilltop a Kráľovstvo proti Spasiteľom. Na druhý deň po tomto útoku sa všetci zhromaždia pred bránami Svätyne a Rick chce najprv vyjednávať, ale Negan dovlečie Gregoryho, ktorý povie ľuďom z Hilltopu aby išli domov, inak už nebudú mať žiadny domov. Vzdá sa ale len pár ľudí, Negan sa naštve a začne prestrelka. Rickovci mieria na okná, čím prilákajú zombíkov z celého okolia a tí Svätyňu obkľúčia. Holly sa obetuje a prerazí autom plot, aby sa zombíci dostali do areálu. Zatiaľ čo je tam Negan uväznený, Rickovci začnú eliminovať základne Spasiteľov (Ezekiel príde o Shivu). Keď sú všetky zničené, vrátia sa do Alexandrie aby plánovali ďalší postup, keď sa objaví Negan a chce vyjednávať. Ponúkne im Holly a pošle ju s vrecom na hlave do Alexandrie, tam sa ale ukáže že Holly je zombík a pohryzne Denise. Negan zaútočí, Spasitelia hádžu granáty, Dwight ukáže že je naozaj na Rickovej strane. Na poslednú chvíľu sa objaví Maggie ktorá prebrala vedenie nad Hilltopom, Negan je zahnaný ale neberie to ako prehru, lebo Alexandria je v troskách. Opustia ju a presunú sa na Hilltop, kde sa dostavia aj ľudia z Kráľovstva. Medzitým vo Svätyni Eugene s pomocou doktorovho brata a pár Spasiteľov utečú. V noci Negan zaútočí na Hilltop s novou taktikou. Spasitelia majú zbrane potreté o zombíkov, takže stačí malý škrabanec nožom a daná osoba je nakazená. Prerazia bránu a začne prestrelka, a Negan prinúti Dwighta a by strelil Ricka. Ten ho neochotne trafí šípom do boku, Negan ustupuje ale teší sa že Rick zomrie. Ráno prichádza Negan po kapituláciu, keď sa tam na jeho prekvapenie objaví živý Rick (Dwight ho strelil čistým šípom). Rick mu začne dohovárať aký je kokot, že keby sa spojili mohli by dokázať veľké veci. Negan si uvedomí svoju chybu, ale v tom ho Rick napadne a pobijú sa. Negan Rickovi vykrúti nohu (následkom čoho bude chodiť o paličke) ale nakoniec omdlie. Dwight zdvihne Lucille a prikáže Spasiteľom aby sa vzdali. Rick na prekvapenie nehcce Negana zabiť, ale káže doktorovi aby ho za každú cenu zachránil. Chce byť lepší ako on, nechce už zabíjať, a rozhodne sa že ho dá do cely. Koniec vojny :D

webmaster
4.4.2017 | 16:27:10
ori

#31 pidalin: Ďakujem, snažím sa to urobiť čo najrýchlejšie (áno prekladám to ja :D )

#59 HeisterCz
webmaster
4.4.2017 | 16:27:56
HeisterCz

#58 ori: OH ,tak to jsem nevěděl.Tak tobě děkuju za komiksy a Xavikovy děkuju za překlady dílů.Každý mi pomáháte se zorientovat ve světě Walking dead.

#60 ori
4.4.2017 | 17:21:52
ori

#59 HeisterCz: Nie je za čo :) zajtra vychádza 166 tak do piatku to hádam bude:)

#61 HeisterCz #62 HeisterCz #64 thomas7
webmaster
4.4.2017 | 17:43:53
HeisterCz

#60 ori: Ok

4.4.2017 | 18:14:33
HeisterCz

#60 ori: a ještě by mě zajímalo jestli máš nějakou svojí stránku ohledně TWD komiksů

#66 ori
4.4.2017 | 22:18:56
Annie27

#56 A_V: Tak v tom případě s Tebou souhlasím ;) Je fakt, že ty scény začínají být čím dál přehnanější.

4.4.2017 | 22:45:54
thomas7

#60 ori: Super !!! :)

5.4.2017 | 10:34:59
Bublaninamorava

No to jsem zvědav, zda se přislíbené naplní! V posledních řadách jsem měl pocit, že jim jdou spíše kecy a sliby, než výsledný produkt, který pak vidíme.

Upřímně a oprávněně se obávám, že tam narvou zas plno vaty, vzpomínkových záběrů atd… a tím to celé pokazí, což už předvedli několikrát. Už prostě člověk přemýšlí, zda tomu slíbenému má věřit, když už vícekrát předvedli, co předvedli. Měli by kluci asi obměnit scénáristický team, protože chvílema to vypadalo fakt tak, že borci nevědí, co tam dát a cpou tam zoufale cokoliv, aby to ty díly natáhlo a zaplnilo.

Hlavně ať se prosím vyvarují těchto perel, kterými nás oblažovali v posledních řadách:

  1. přehnaně se opakující vzpomínkové záběry, které narušují a rozmělňují akci, která se konečně sakryš rozběhla po 2 nezáživných dílech..
  2. půlhodinové kecy o nesmrtelnosti chrousta pod keřem či ve vězení, kde se dějově odehraje to, co by se dalo ukázat v 5 minutách
  3. nelogické či naivně natočené akční scény… kurna chlapi, nabíjejte taky někdy, ten samopal nestřílí půl hodiny v kuse, je potřeba i vyměnit zásobník, atd… dále se snažte používat opravdové náboje, protože střílet na sebe ze 4 metrů 10 lidí a nic netrefit, to musí souviset se špatnou municí…
  4. když má začít válka, přimlouvám se za to, aby v jednotlivých dílech válka opravdu byla, nezařazovat tedy prosím 3–5 dílů o tom, jak se dá pěstovat řepa či mrkev + nějaké recepty z těchto surovin atd… ale my normální průměrní diváci fakt čekáme válku :)

toť vše, tak se pochlapte, at je to dějově nabité a zajímavé, jako tomu bylo v prvních řadách, howg.

#69 Hodooor
5.4.2017 | 13:26:23
ori

#62 HeisterCz: Mám na facebooku, jednu čisto o komikse a potom ešte s inými aj o seriáli, ale odkazy sa sem nesmú dávať.

#67 HeisterCz #68 HeisterCz
webmaster
5.4.2017 | 15:30:38
HeisterCz

#66 ori: díky pokusím se najít :-)

5.4.2017 | 17:47:27
HeisterCz

#66 ori: už jsem tě asi našel před 4 hodinami si tam dal článek o komiksu číslo 166.Snad si to ty

#70 ori
5.4.2017 | 17:50:49
Hodooor

#65 Bublaninamorava: k té 3) jen těch dnešních pár minutách minutách vlastní přestřelky 4 (slovy ČTYŘI) lidi nabíjeli nebo měnili zbraň, chtělo by to dávat větší pozor

a napadlo tě, že třeba mohou nabíjet taky když nejsou zrovna v záběru kamery? když ukáží že si Sasha brousí nůž tak to najednou všem vadí, a když neukáží jak všichni nabíjejí a nabíjejí tak to vadí zase :D

#72 tomasgeryk
5.4.2017 | 18:21:31
ori

#68 HeisterCz: áno to je ono, a tá komiksová v odkaze v tom príspevku :)

#71 HeisterCz
webmaster
5.4.2017 | 19:46:36
HeisterCz

#70 ori: Pěkně udělaný.

5.4.2017 | 21:58:58
tomasgeryk

#69 Hodooor: Nabíjení jsem si teda taky nevšiml, asi pozornost nebyla dokonalá :-) Ale určitě tam (aspoň co jsem viděl) 2 lidi zahodili zbraň a vzali ji od někoho mrtvého. A souhlasím, že kdyby ukazovali nabíjení zbraní, tak z těch 5 minut bitky je najednou půl minuty :-)

5.4.2017 | 22:33:18
Railbot

Chlapci, my starší jsme zvyklí ze starých kovbojek, tam taky z revolveru stříleli patnáctkrát bez dobíjení :)

6.4.2017 | 0:55:56
briza

Na 8 sérii by bylo nejkrásnější, kdyby byla poslední, ale to asi nehrozí.

6.4.2017 | 16:05:05
Lucya

Dost se bojím protože vím že určitě v osmé řadě tohoto seriálu přijdeme o nějaké naše velmi oblíbené postavy. Sedmá série byla hlavně o prožití emocí s postavami. Jak se cítí po smrti jejich přátel. Osmá série bude doslova stráta oblíbeních postav- masáč!!!! Hrozně se těším ale zároveň bojím. Tento seriál mě baví a nechci aby skončil. !!!

6.4.2017 | 19:57:33
Ouwen

lidi prosím vás? "Před seriál tak stojí velká výzva – uspokojit fanoušky válkou. Tvůrce Scott Gimple se v pořadu Talking Dead vyjádřil o osmé sérii takto: „Řeknu vám, že to bude velké a napjaté. Vždycky to myslím vážně, ale tento rok je to něco jiného. Bude to mnohem více napjaté. První čtyři epizody vám roztaví mozky a zničí vaše televize.“

vy tohle berete vážně? o každé sérii tvůrci říkaj, jaká to bude střela a pak hovno z toho. jen to natahujou, nechápu že na to máte nervy…

7.4.2017 | 1:10:26
Hodooor

#29 Falazure: Je hezké jak to opakuješ jak kolovrátek, ale asi jsi nedával pozor, minimálně ČTYŘI lidi byli vidět v záběrech jak mění zbraň nebo nabíjejí, navíc všichni klidně mohli nabíjet mimo kameru, takže píšeš úplnou blbost.

#34 Hanry:#36 dameo: Tak se podívej na screen http://prnt.sc/esrlr2 to ti přijde jako smrtelné zranění? :D Řekl bych že Rick si spíš trochu natloukl když ho shodila z brány, samotné zranění je jen škrábnutí. Taky říká ti něco adrenalin?

7.4.2017 | 21:46:38
Hodooor

#38 Hed94: Achjo píšete tu samé blbosti :D proč by musel lézt tygr přes hradby, dostali se tam normálně bránou. Za prvé už bylo po boji, všichni se šli koukat na Neganovo divadlo s Lucille, za druhé hlídku u brány mohli snadno zneškodnit, jestli hlídala hlavně aby je nesejmul a neuprchl někdo z Alexandrie než naopak. Taky tam mohla být klidně nějaká zadní brána o které Maggie věděla, když jedna z věcí v Hilltopu byla že nechala vybudovat únikovou cestu, tak bych se divil kdyby Alexandrie měla jediný vstup, to je dost bezpečnostní riziko.

#80 Batiatus
7.4.2017 | 21:56:51
Peteo

#6 niTRONik: Bože moj tak to nepozeraj a my ostatní budeme, no čo.....

7.4.2017 | 22:53:18
Batiatus

#78 Hodooor: Pamätáš sa ako Maggie išla hľadať Glenna ale Alexandria bola obklopená chodcami tak sa chcela z nej dostať von cez niaky kanál (alebo ako to mám nazvať (tá moja slovná zásoba:D)) a Aaron išiel s ňou aj napriek tomu lebo nechcela. No nakoniec z toho kanálu nevišli lebo aj ten mal pri východe veľa chodcov a Maggie sa vtedy Aaronovi priznala že je tehotná. Ten kanál je tá ďaľšia cesta do Alexandrie o ktorej píšeš :D

#81 Batiatus #82 Hodooor
8.4.2017 | 8:22:34
Batiatus

#80 Batiatus: *aj napriek tomu že nechcela.

8.4.2017 | 8:23:28
Hodooor

#80 Batiatus: Maggie šla kanálem protože se potřebovala dostat přes zombíky to neznamená že tam není další brána. Ale to je jedno protože se do Alexandrie mohli dostat snadno i hlavní bránou, ať tam byla hlídka nebo ne.

#83 Batiatus #84 Batiatus
8.4.2017 | 16:33:45
Batiatus

#82 Hodooor: Ja som chcel tým príspevkom povedať že sa mohli dostať do Alexandrie cez kanál ak nepriši bránou, vsio

#86 Hodooor
8.4.2017 | 16:51:13
Batiatus

#82 Hodooor: A len pre info. Alexandria má len bránu, ale ako ty píšeš, je to jedno.

#85 Batiatus
8.4.2017 | 16:56:49
Batiatus

#84 Batiatus: *jednu

8.4.2017 | 16:57:03
Hodooor

#83 Batiatus: Možná ještě s tygrem, ale kůň by neprolezl :) šli bránou. A jak víš že mají jen jednu, třeba podle tohoto plánku www.goo.gl/jwzs16 to jediná brána není.

#87 Batiatus #88 Batiatus
8.4.2017 | 17:13:08
Batiatus

#86 Hodooor: Tak to som si potom pozrel zlý obrázok.

8.4.2017 | 18:00:49
Batiatus

#86 Hodooor: Vlastne nie, nepozeral som zlý obrázok len som slepý :D

8.4.2017 | 18:17:54
PivoRammy4

Já nevím, jestli mají tvůrci se mnou nějaký problém a upozorňuju, že nejsem černochomil, spíš naopak. Ale baví je mi zabíjet oblíbené postavy? T-Dog, Tyrees a teď podle spoilerů další černoch, kterého žeru, proč bože :(

18.4.2017 | 23:21:20
najt111

#2 Xavik: Máš pravdu 8 série bude boj, ale v 9 se seriál vrátí ke kořenům, bohužel, ale úplně jinak, než si myslíme … podle všeho by se neměl tak úplně ubírat podle komiksu, každopádně na konci 8, nebo spíše v průběhu 9 série přijde něco, co asi nečeká vůbec nikdo, nemrtví se vrátí a řešit se budou daleko, daleko důležitější a horší věci, než boj s neganem, ptž termín „konec světa“ už nebude jenom termín, ale konec 9 série se k němu bude neúprosně a nebezpečně přibližovat.

POZOR PRO NĚKOHO TO MŮŽE BÝT SPOILER

The Walking Dead pravděpodobně skončí tak, že všichni zemřou.. nejen samotný Rick, ale i Rickova skupina, jeho děti, ženy, ale i všichni lidi na zemi, jak ti živí, tak i ti nemrtví jelikož shnijí (proto se v 7 sérii objevil nápad se železem od mistra Propra, pardon Portera)nicméňě proti nemoci se nelze ubránit. Podle všeho zatím seriál završí po zkrácené 10 sérii v zimě 2020 (10th anniversary) 10. výročí

Informace berte konspiračně a s rezervou, i když jsou z tajného, ale důvěryhodného zdroje, nicméně samotní tvůrci se ještě nerozhodli a kdykoli své plány mohou změnit, zatím je ale plán takovýto.

15.7.2017 | 15:27:48
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama