Živí mrtví (The Walking Dead)
92/100 - 1 121×

Živí mrtví(The Walking Dead)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
VOD
Netflix | Disney Plus | Max | Lepsi TV
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Shrnutí a postřehy k epizodě Thank You

Shrnutí a postřehy k epizodě Thank You

V pořadí třetí epizoda šesté série je za námi a stále si drží tempo předchozích. To, co se stalo si můžete s námi připomenout v pravidelném shrnutí a postřezích. Pokud jste díl zatím neviděli, přečtěte si článek později.

31 0
28.10.2015

Třetí epizoda s názvem Thank You si stále drží kvalitu předchozích dvou, ale přece jen je o něco jiná. Je plná emocí, akce, nesprávných rozhodnutí a je to nejtemnější epizoda od smrti Beth. Dějem se vrací na konec první epizody a ukazuje nám, co skupina dělala od té chvíle, co uslyšeli troubení klaksonu.

Děkuji ti

Díl měl poněkud zvláštní název, který se vztahuje především k Nicholasově transformaci. Když jsme jej viděli poprvé, byl to frajírek, který zbytečně riskoval a nechával své přátelé za sebou, pokusil se zabít Glenna. Ten mu ovšem dal šanci být lepším člověkem, rozhodl se mu pomoci, důvěřoval mu a nechal jej vést.

Jenže Nicholas si zpětně začal uvědomovat, co lidem provedl a kolik lidí mohlo být stále na živu, kdyby jej nebylo – a tuto skutečnost neunesl, proto Glennovi poděkoval a vzal si život. Tím se naposledy stal sobeckým a nehledícím na ostatní, tedy na Glenna, který se jej snažil zachytit a tím si zpečetil svůj vlastní osud.

No a nebo ne?

Schrödingerův Glenn

Nejen na naší diskuzi, ale téměř všude se v rámci tohoto dílu výhradně řeší, zdali Glenn pád mezi chodce přežil, či nikoliv. Než se vrhneme na jasné důkazy Glennovy smrti nebo přežití, ještě si připomeňme pozadí, na kterém se vše odehrává. Maggie se v minulých epizodách o Glenna strachuje, zejména kvůli Nickovi, kterému dal Glenn příliš mnoho šancí. Maggie tak nějak cítila, že právě Nick může, byť nedopatřením, zavinit jeho smrt.

Důkazy o Glennově smrti asi nemusíme příliš rozebírat. Na první pohled se totiž zdá, že pád mezi chodce, ve slepé uličce nemohl přežít – dřív nebo později by jej roztrhali na cucky, i kdyby se jako první chodci pustili do Nicka. Náznaky toho, že tahle epizoda je pro Glenna konečná, jsme mohli vidět už dřív. Když volal skrz vysílačku Rickovi a stejně jako v první sérii mu řekl „hodně štěstí, pitomče“. Stejně tak, když vytahoval hodinky, které mu dal otec Maggie – Hershel, už jsme mohli tušit, že přijde něco špatného.

Tato smrt pro Glenna by byla vlastně velmi dobře vymyšlená. Pokaždé se snažil pomáhat lidem okolo, nastavoval pro ně svůj krk, i když nemusel a na to právě doplatil. Žádná epická smrt na konci série, ale v epizodě, kdy tak nějak nečekáme, že by hlavní postava mohla umřít. Žádné nastavování a vymýšlení složitého backgroundu.

Jenže jediná postava, která by takovouto očividnou smrt mohla přežít je jedině Glenn. Od začátku seriálu jej vidíme, jak v naprosté převaze chodců dokáže najít cestu ven, zachránit se ze situací, kdy nikdo jiný ne. A právě proto si mnoho z nás myslí, že Glenn přežil. Ale jak?

Jako první – Nicholas spadl na Glenna, což mu dává čas se probrat ze šoku, zatímco jeho kamaráda požírají chodci. V záběru, kdy chodci tahají střeva není jasné, komu patří. Glennovi neteče z úst krev – několik minut zpátky, Davidovi, kterého požírali chodci, okamžitě začala krev z úst téct. Je také možné, že se zhoršujícím se stavem Nicka nám byl ukázán záběr, který si Nick představoval ve své mysli – že jsou obklíčeni obrovským množstvím chodců, ale ve skutečnosti jich nemuselo být tolik. Tomu napovídají poslední záběry před jeho smrtí. Dále tu je několik indícií k tomu, že je Glenn stále na živu, mimo epizodu.

Glenn se neobjevil v poepizodním povídání The Talking Dead jako host – pokaždé, když postava umře je pozvána a diváci se s ní rozloučí. Glenn byl již dříve spatřen na natáčení s postavou, která se doposud v seriálu nevyskytovala. Showrunner seriálu nepotvrdil, ani nevyvrátil Glennovu smrt. Pouze nám pověděl, že Glenna ještě uvidíme nebo nějakou jeho verzi nebo jeho části.

Krátké postřehy

Důvod proč se chtěl Daryl vrátit zpátky do Alexandrie je jasný – konečně má pocit, že někam patří a to místo a lidi chce chránit. V rozhodnutí mu pomohlo i to, že viděl billboard „Alexandrie: Start udržitelnosti“.

Velká pozornost byla věnována Rickově zraněné ruce, kterou si pořezal o mačetu. Bude to mít nějaké další následky a přijde o ni Rick?

Heath pověděl Michonne, že lidé z Alexandrie nejsou jako Rickova skupina, protože nenechávají své lidi za sebou. To však vůbec není pravda. Nick dříve nechal Rickovu skupinu, ale i své vlastní lidi za sebou, stejně jako to tuto epizodu udělal jeden ze skupiny lidí z Alexandrie.

To, co Michonne říkala Heathovi „Byl jsi někdy pokryt krví a nevěděl jsi jestli je tvoje, chodce nebo tvého blízkého?“ můžeme vidět jako paralelu s Nickem a Glennem.

Pamatujete si na tu malou skupinu Vlků, kterou Morgan nechal jít? Už se jich nemusíme bát, jelikož se zdá, že je Rick úspěšně zneškodnil. Naštěstí. Otázka je, zdali jsou všichni vlci už po smrti nebo to byl pouze předvoj.

Během epizody jsme tu měli opět malou vzpomínku na Dalea v podobě nestartujícího přívěsu.

Když Rick mluvil do vysílačky k ostatním, zdůrazňoval to, že se nesmí do Alexandrie vrátit, protože by jim nepomohli, musí je ochránit před chodci, kteří se ke městu přibližují. Chvíli na to v mrtvém Vlkovi našel dětskou přesnídávku, což byla zkouška toho, jestli svá slova myslel vážně. Ví, že jsou jeho děti v ohrožení, přesto se nesmí vrátit dřív, než vyřeší chodce.

Příští pondělí se můžeme těšit na prodlouženou epizodu, která bude mít devadesát minut. Nejspíš se bude hodně vracet do minulosti a tak nevíme, zdali zjistíme, co se s Glennem stalo. Jak se vám líbila tato epizoda nám dejte vědět do komentářů, stejně tak, jakou smrt jste si pro Glenna představovali vy?

Foto: AMC

Diskuze /145

Aprok

Glenn neumřel !! nemužou zabít postavu co byla hned od začátku z Rickem a zbytečný postavy přežijou např.Sasha,Mag­gie,Rosita, tihle všichni mi přijdou zbytečný i Eugen je zbytečnej :D u Glenna sem si představoval úplně jinou smrt (Lucille) :D :D :D

#2 Kalam #5 Batiatus #6 ori
28.10.2015 | 17:10:29
Kalam

#1 Aprok: Maggie a zbytečná? LoL, dyť by tam nebylo na co koukat bez Mka. To spíš ta Mišule s katanou by mohla odpadnout.

#4 Aprok
28.10.2015 | 17:11:58
merit

Obrovská poklona za zhrnutia a postrehy. A za schrodingera :).

28.10.2015 | 17:14:14
Aprok

#2 Kalam: co tam Maggie dělá mi řekni?! jasně že to je kočka ale úplně k ..... !!! Rosita je taky hezká ale postavy úplně k ničemu!! ty vole Michonne je moc dobrá i hezká teda mě se líbej moc dredařkya k tomu má katanu omg :D :D kdyby chtěla tak se na všechny vykašle a dává si to sama ta je pro mě jedna z nejlepších postav !!

#54 Kalam
28.10.2015 | 17:14:50
Batiatus

#1 Aprok: A Eugen by mal byť prečo zbytočný ? Lebo nezabíja chodcov ? Ma skúsenosti jak nik iný na svete takže nemôžeš vedieť či je zbytočný alebo nie keď svoje silné stránky ešte nemal príležitosť prejaviť.

28.10.2015 | 17:21:56
ori

#1 Aprok: Prečo by nemohli? Preto, lebo je tam od začiatku? Mám ho rád, a verím, že žije, ale chcem, aby ho nechali mŕtveho. Ak prežije, bude to ďalší terminátor ako Rick, Daryl alebo Carol, o ktorého sa nemusíme báť. A povedať, že Eugene je zbytočný? Veď je tam najmúdrejší a najužitočnejší čo sa týka prežívania, aj keď je nemehlo. A dúfam, že Glenna nezabije Negan, to všetci očakávajú, ten by mohol zabiť toho trápneho Daryla :)

#7 Aprok
webmaster
28.10.2015 | 17:22:36
Aprok

#6 ori: z Daryla se stane záporák v to doufám už hodně dlouho !!!!! dobře Eugen je chytrolín toho beru ještě ! :) ale třeba Sasha ,Tara i Maggie ?? ty mi opravdu přijdou úplně k ničemu. podle mě Glenn neumřel ta fotka z natáčení toho vypovídá dost :)

#12 Stardos
28.10.2015 | 17:27:53
Serials.

Taky bych Eugenea ještě neodpisovala. Už se projevil jako užitečný, například když chodci zabili Noaha, Eugene se je snažil odlákat, aby jim pomohl. Rozhodně ne, jako třeba Gabriel, který je jim tam jenom na obtíž. A Maggie a Rosita? S tím souhlasím, v Alexandrii jsou naprosto zbytečné, ale když byly venku, byly hodně užitečné a rozhodně ne jen na okrasu. :)

A co se týče smrti Glenna, je to sice moje oblíbená postava a nechci aby umřel, ale příjde mi to trochu ohrané, nebo spíš trapné ho nechávat žít. Mám trochu smíšené pocity :D Chci aby žil, ale nechci, aby to bylo tak trapné, aby přežil situaci, která se prostě nedá přežít :D

Jinak děkuju za shrnutí a postřehy a opravdu smekám, čeho vy si dokážete všimnout :)

28.10.2015 | 17:42:21
Remake

Glenn podle mě být mrtvý vůbec nemusí, i když tenhle konec by mu „slušel“ a hodil se k postavě, jako takové, rozhodně lepší, než nějaké nešikovné kousnutí a dlouhé loučení. Protože je jasně vidět, že to co chodci požírají není Glenn ale Nicholas, který na něm leží, tělo je moc vysoko vzhledem ke Glennově hlavě.

28.10.2015 | 17:43:17
sudymaster

Glenn neumřel a to z jednoho důvodu. Je to bojovník asi největší ze všech a miluje Maggie ten by jen tak bezvládně nezůstal ležet a nechal se sežrat. Určitě to nějak dá. Tak ho prosím nepohřbívejte.

#11 Cybercaf
28.10.2015 | 17:46:28
Cybercaf

#10 sudymaster: Tvuj důvod…kterej jsou vlastně hned dva důvody je myslím jasnej důkaz ze žije. Bojovníci totiž nikdy neumíraj a lidé co milujou také ne…tak už je to prostě na světě zařízené.

28.10.2015 | 17:53:43
Stardos

#7 Aprok: Kdyby Sasha byla při útoku Vlků na věži místo Spencera , dost by jich zemřelo ;)

#16 Aprok #32 Dragon94
28.10.2015 | 18:00:40
kezir89

Skvělé shrnutí, s tím Schrodingerem jsem to říkal taky, stejně jako s tou krví z úst … prostě to není úplně jasné, zda Gleen je mrtvej … :)

28.10.2015 | 18:11:31
Last of us

Glenn, prostě nemůže být mrtvý a kdyby tvůrci chtěli zabit hlavní postavu, tak to udělají jednoznačně a né jak teď, kdy jsou všude diskuze o Glennovi a o tom jestli zombíci žrali Nicholase.. ;)

28.10.2015 | 18:15:43
Sykorkass

Tak když se zamyslím nad Glennem,jak by se asi mohl dostat z teto situace,tak mě napada jen to že postřílí par chodcu tim svym koltem 1911 tak aby spadly na něj(spíše neumyslně a svelkou davkou štěstí) a dokonale ho přikryly a počka až ostatní chodce něco odlaka. To je promě jediny přijatelny zpusob jak by mohl přežít. Doufam,že to tak nějak dopadne,jinak je sním konec.

#17 chir
28.10.2015 | 18:17:39
Aprok

#12 Stardos: Tam by stačil i Carl a dost by jich zemřelo xD proč jako o Sashe říkali že je nejlepší střelec ze skupiny ale kdokoliv jinej by měl tu pušku co ona tak je dobrej střelec já jí prostě nemám rád a přijde mi fakt otravná :) a Taru taky fakt nemusím !! :)

28.10.2015 | 18:24:53
chir

#15 Sykorkass: až na to, že mu došly náboje. Což si myslím, že je docela chyba v seriálu, ale nechci kecat, musela bych se znovu podívat. Než vylezli na popelnice, minimálně Nicholas vystřílel celý zásobník a pak měl ještě kulku pro sebe?

#36 Sykorkass
čestný člen redakce
28.10.2015 | 18:27:57
Filip21

Máš pravdu Aproku, tyto postavy jsou úplně zbytečné

28.10.2015 | 18:37:49
Stardos

Daryl je taky zbytečný ;)

#20 Aprok
28.10.2015 | 18:40:53
Aprok

#19 Stardos: z Daryla by byl dobrej záporák !! :)

#23 Last of us #23 Last of us
28.10.2015 | 18:54:40
Last of us

Když se člověk dívá na Glennovu situaci říká si ,,to je blbost,aby to přežil" ovšem je to Glenn a ten přežil, snad vše, navíc nám to, že útok nejspíš přežil ukazují i ty záběry, kdy vidíme jak zombíci žerou něčí střeva a když se podíváme pozorněji, tak si všimneme, že jsou od Nicholase.Mě napadlo, že zombíky mohl odlákat nějaký zvuk, alespoň většinu a s těmi zbylími si už Glenn nějak poradí. :)

28.10.2015 | 18:55:07
Lotly

Glenn je živ a zdráv koukejte na tohle video je zde vidět jak Glenn zalézá pod kontejner ..

https://www.facebook.com/…12080018913/?…

#24 Rob2 #27 TrauTenB3rk #61 MaRRaSRoFl
28.10.2015 | 18:55:36
Last of us

Jo Daryl by byl dobrej záporák, něco jako Merl. Však kdo ví co tvůrci ještě s postavami neudělají ::)#20 Aprok:
#20 Aprok:

#25 Aprok
28.10.2015 | 18:59:47
Rob2

#22 Lotly: Proč to dáváš do spoileru, když nad to napíšeš co v tom videu je?

28.10.2015 | 19:03:22
Aprok

#23 Last of us: já tím myslel že by se stal jakoby Dwightem z komixu :D :D

#26 Last of us #29 Last of us #39 Argenium
28.10.2015 | 19:06:22
Last of us

Ten je taky dobrý (y) :D#25 Aprok:

28.10.2015 | 19:08:38
TrauTenB3rk

#22 Lotly: Tak dík Lotly. Právě sem chtěl přidat svou super teorii o tom jak to Glenn přežil a ty si mi bez spoiler alertu zkazil zážitek. Ještě jednou díky!

28.10.2015 | 19:09:24
Aprok

A ještě k tomu Glennovi když se na to opravdu kouknete znovu tak kolik zombajnů žere to tělo asi jen 3 a zbytek se k němu nemůže dostat pač fakt leží na takovým debilním místě hned u toho kontejneru a to videjko od Lotly tak nevím že by pod tím konťákem bylo takové místo že by se tam glenn poplazil když na něm leží Nicholasovo tělo :)

28.10.2015 | 19:12:09
Last of us

#25 Aprok: A ještě k tomu Darylovi ,teď je hodně diskutované téma jestli má něco společného s Dwightem.. http://undeadwalking.com/…wight-exile/

28.10.2015 | 19:21:34
sudymaster

Glenn určitě žije!!! A Nicholas ho v posledním svém záchvěvu šílenství svým způsobem zachránil, když se odprásknul a „chudáci“ chodci měli co jíst. Znovu jsem si přehrál tu scénu a i když to bude asi těsný pod ten kontejner se nasoukat mohl. Jenom doufám, že ho v prodlouženým díle uvidím je to sympaťák od začátku a jeden z mých oblíbenců. A vlastně jedinej, kterej střílel zombí už před apokalypsou, na počítači. Vždyť je to sakra pařan(viz díl kde zachránil Ricka z tanku).

#31 Aprok
28.10.2015 | 19:33:04
Aprok

#30 sudymaster: A roznašeč pizz :D :D jj Glenna mám taky v srdci hned od začátku :)

28.10.2015 | 19:37:52
Dragon94

#12 Stardos: A být tam Andrea, jako v komiksu, tak se vlci k Alexandrii ani nepřiblíží :D

28.10.2015 | 20:00:07
Alisha10

Glenn musí žít protože nevím v jakém vesmíru by mu z hrudi tahali střeva :-D tzn. ta střeva musela být Nickova

#38 dameo
28.10.2015 | 20:12:31
Filip21

ježiši proč to pořád rozebíráte. někdo tady poslal video jak zalejzá pod kontejner, tak to už tak nechte a nechme se překvapit

28.10.2015 | 20:38:17
Xelis

To video je strašný a jestli je to ukázka ze seriálu, tak v lepší kvalitě je vidět jak pouze zvedá hlavu a kouká se jak žerou Nicholase a potom tu hlavu zase položí na zem a to několikrát …

#38 dameo
28.10.2015 | 20:40:08
Sykorkass

#17 chir: řekl bych,že naboje jim nedošly.Jen přestaly střílet.U tohoto typu zbraní při vystřelení posledního naboje zustane zavěr zbraně vytažen. A pochybuju,že by stenaristi udělaly chybu,jelikož Usa je velmoc akčních zaběru. A ten spodek kontajneru by taky připadal v uvahu.Taky jsem si všiml rosporu,když padaji z kontaku dolu,tak padaji hlavou od kontaku,ale pak je zaběr,jak rvou střeva a za hlavou Glenna je videt kousiček kontaku.Což je nesmysl a připomelo mi to dil,jak pada Deril a Carol v aute z mostu v minule sezoně.Takže jestly se opravdu schova pod kontak,tak to bude opravdu přitaženy za vlasy.

28.10.2015 | 20:46:06
Stardos

Daryl Dwight určitě nebude ;)

Dwight a nebo postava podle něj je totiž už dávno obsazena ;) V traileru byl na konci , únosce Daryla od kterého vezme kuš

#46 ori
28.10.2015 | 20:47:32
dameo

#35 Xelis: Zrovna jsem to chtěl napsat, ale předběhl jsi mně. :-)

#33 Alisha10: Když Glenn dopadl na zem, bylo vidět, že na jeho hrudníku nic (tedy ani Nicholas) neleželo. Když zvedl hlavu, bylo vidět, že hrudník rozpáraný nemá. To znamená: a) Zombie rozpárali jeho břicho a pouze díky úhlu kamery to vypadalo, že mu rozpárali hrudník a ty střeva vytahují z hrudníku. b) Ty střeva jsou Nicholase, který leží Glennovi na břichu (ne na hrudníku – tam nic neměl, tudíž nebyl od prsou nahoru chráněn). Nevím tedy, co všichni máte s tím, že ty střeva vytahují z hrudníku. Navíc jsem si nevšiml, že by Nicholas spadl na Glenna a to jsem tu scénu shlédl několikrát. Měl jsem Glenna rád, ale upřímně doufám, že je po smrti. Jak už tu někdo psal, přežije-li to, budeme mít nového Supermana. Navíc nemůžou umírat pouze vedlejší postavy (Barnes, Sturgess, Annie, David …), musí zemřít i někdo z hlavních postav. Ovšem se obávám, že je na živu a nasvědčuje tomu to, jak zemřel. To, že se Bob díval na to, jak Gareth a ostatní lovci požírají jeho nohu, je jedna věc, ale je nemožné, aby někomu zombie vytáhli střeva z břicha a on se na to díval a křičel. I Dale byl při vědomí s rozpáraným břichem, než ho Daryl zastřelil z milosti, ale neměl vyndaná střeva z břicha. Kdyby ta střeva byla Glennova, byl by už dávno mrtvý a nekřičel by. Je-li Glenn opravdu naživu, tak by mohli natočit film „Superman a Batman vs. Glenn Rhee“. Vsadím se, že by Glenn zlikvidoval Supermana i bez kryptonitu. :-)

28.10.2015 | 21:08:16
Argenium

#25 Aprok: upřímně, mnohem víc by se mi líbil souboj mezi Darylem a Dwightem… sice aby to nebylo moc ohraný by to nejspíš znamenalo Darylovu smrt, ale přijde mi, že se to docela nabízí, aby se dva borci s kuší pomlátili mezi sebou

#41 Aprok
28.10.2015 | 21:11:13
Cybercaf

:D Video jak zalejzá pod kontejner je doopravdy FAIL…protože tam vůbec nic vidět není. To video je v příšerný kvalitě a jde jen vidět jak mu zmizí hlava…když se potom podíváte na epizodu v kvalitě ve které si to valná většina z vás (včetně mě) stáhla uvidíte, že nikam neleze pouze zvedá hlavu která několikrá jakoby vykoukne ze stínu a poté už ani to…protože se tam nahrnou další komparzisti…Sice je možné že pod ten kontejner nakonec zalezl ( i když podle mě je mrtvej) ale na v žádném z těch záběrů to vidět nejde. Další blbost je, že vzhledem k tomu jak padal se uplně celej přetočil…opět hlavou k tomu kontoši…prostě teď už je naprosto jasný že tvůrci chtěli aby si to lidi při nejmenšim mysleli a doufali že přežije. Tak uvidíme…no a ještě k těm střevům z hrudníku a krve co mu NE-teče z pusy…to už je taky komedie. Kdyby se v uplně identický scéně objevila jakákoli jiná nedůležitá postava. Tak by pro všechny byla bez debat mrtvá ale jen protože je to Glenn, tak je to najednou strašná blbost aby mu z pusy netekla krev. Nevím kolik z vás už někdy bylo svědkem toho když někoho sežere banda lidí za živa (asi nikdo co?) tak na čem se sakra zakládá tahle doměnka že každýmu musí téct z pusy krev? Podlě mě je to spíš o tom jak se to zrovna tvůrcům hodí do krámu. Celé to prostě má záměrně dávat naději…bojím se jakej bude výsledek…

#42 Xelis
28.10.2015 | 21:12:01
Aprok

#39 Argenium: já zas nechci aby tam byli 2 borci co používají kuš :/ chtěl bych aby se Darylovi něco stalo né aby umřel :) ale třeba si spálil půlku xichtu :D :D a přidal by se k budoucím záporákům a pak by šel proti Rickovi :D :D :D

28.10.2015 | 21:15:57
Xelis

#40 Cybercaf: To že by mu měla téct krev z pusy samozřejmě nikdo nezakládá na tom, že by to viděl někde v životě. Tady v seriálu myslím, že každá postava která umírala pod hordou zombie, kteří je trhali za živa vždy krvácela z pusy. Jinak nevím tu scénu natočili opravdu skvěle, protože o žádné jiné se nikdy tolik nemluvilo a dokud nebude v dalších dílech úplně jasno, asi se mluvit (ehm tedy psát) jen tak nepřestane. :)

28.10.2015 | 21:32:00
Stardos

Kdyby mu opravdu vytahovali střeva , netvářil by se jinak a nebo by nezvedal hlavu ? Nejsem doktor , ale když by mu vytahovali střeva , tak si nemyslí , že by zvedal hlavu a koukal se na to jak mu je vytahují

#44 Cybercaf
28.10.2015 | 21:40:48
Cybercaf

#43 Stardos: Rozhodně ne! Já osobně bych položil hlavu na zem zavřel oči a úplně v klidu, nejlépe ještě s usměvem na rtech bych se smiřoval s odchodem na onen svět.

#45 Stardos
28.10.2015 | 21:44:40
Stardos

#44 Cybercaf: Jakože s prominutím ,ale to co si teď napsal je docela blbost . Ono nejde o to , že by tohle udělal , ale když by mu vytahovali střeva tak to musí strašně bolet a při té bolesti se tvářil jako když trhali Noaha. A hlavu by tolikrát nezvedl , ani kdyby chtěl , při trhání střev pochybuju .A nemluvím o tom , že by se tak dlouho neudržel naživu ,to není možné :)

#49 Cybercaf
28.10.2015 | 21:49:34
ori

#37 Stardos: To nebolo potvrdené

webmaster
28.10.2015 | 21:54:07
ori

A napr. tej babe, ktorú v tejto časti žrali (čo si všetci z traileru mysleli, že je to Maggie alebo Tara) tak tej netiekla krv z úst aj keď tú moc neukázali :)

#48 Xelis
webmaster
28.10.2015 | 21:56:28
Xelis

#47 ori: Tam byl moc rychlý záběr, pár setin sekundy potom co ji začali požírat břicho. Nikde žádný vnitřnosti, aby jí to stihlo vlítnout do úst.

28.10.2015 | 22:01:07
Cybercaf

#45 Stardos: Nápodobně :) a v jednom stebou musím souhlasit: Nejsi doktor :D

#50 Stardos
28.10.2015 | 22:02:45
Stardos

#49 Cybercaf: Ovšem to tak vypadá , že ty se v tom vyznáš lépe , že ? :) Já si myslím , že by výraz v tváři měl jiný než měl a ne takový jako když umíral Noah .Dale měl rozervané břicho , ale hlavu nezvedal . Glennovi vytahovali střeva , hlavu zvedal . Nezdá se mi , že větší bolest měl Dale :)

#51 Cybercaf #52 dameo
28.10.2015 | 22:20:34
Cybercaf

#50 Stardos: Nevyznám se v tom lépe ale nikdy bych tu nemohl tvrdit takový hovadiny jakože podle toho kolikrát zvedl Glenn hlavu a že by se rozhodně nedíval jak mu tahaj střeva se dá určit jestli jako fakt umřel nebo to jen tak vypadá :D Už sis tu ode mne několikrát mohl přečíst, že si snad i dokážu představit že nakonec vlezl pod ten kontejner…tak si tu furt necucej z prstu další absurdní důkazy o tom, že to tak prostě musí bejt. Nebo ty si opravdu myslíš že mu před tou scénou řekli: „Hele nezvedej moc hlavu a vypadej tak nějak…jakože umíráš ale zároveň dej divákům šanci žes to přežil“ ? Zase tu jen vaříš z vody…jó dost věcí nasvědčuje tomu, že z toho MOŽNÁ i nakonec vyvázne ale tohle to tedy opět není ani omylem…promin.

#58 Stardos #68 stucker
28.10.2015 | 22:39:26
dameo

#50 Stardos: Divné není to, že zvedal hlavu, ale to, že byl naživu i při vědomí ačkoliv mu (údajně) zombie požírali střeva. Kdyby to byla jeho střeva, byl by už dávno mrtvý a i ta krev z pusy by mu tekla.

28.10.2015 | 22:45:35
Insonnia

Tak se nechme překvapit, napjatí jsme už jako kšandy.

Ačkoliv pokud Glenn přežije bez jediného škrábnutí/kousnutí, je patrné, že to odporuje logice (v seriálu). A jak víme, logika v seriálu se mění podle toho, zda scénáristé při psaní scénáře popíjeli vodičku nebo vodečku.

Jestli pili zase vodku, nemám o Glenna strach. Vyskočí z kontejneru umytý, učesaný a navoněný.

#59 dameo
28.10.2015 | 22:51:18
Kalam

#4 Aprok: jako sorry, ale mišule je obluda první kategorie. Navíc hodnotit kvalitu postavy jen podle toho kolik zabije walkerů (ne texasů)… tsss máš trochu dolňácký a buranský přístup.

#62 Aprok
28.10.2015 | 22:54:32
matvu

Mě spíš udivuje že mu zombíci nezačali okusovat hlavu tu má očividně nechráněnou nebo taky do nohy přece nick nemohl spadnout na glena tak dokonale že ho zcela zakryl. Jestli přežije bez škrábnutí tak to nedává smysl .

28.10.2015 | 22:59:51
coraxx

Achjo… další dikuze na smrt Glenna… Tak ok mám to v p**i jestli umřel nebo ne??? Stejně koukat nepřestanu… I když sem ho měl rád, smrt do zombie světa patří. Ale celkově to buďto hooooooodně blbě natočili anebo to přežil, narovinu to není ze záběrů jasný… spíš mě zajímá osud Alexandrie jako takový… i když pokud to nepřežil tak mi je líto Maggie… nerad vidim hezkou holku smutnou :-D

28.10.2015 | 23:02:49
Kalam

!!!KOMIX SPOILER!!! Já prostě chci vidět jak Glennovi výlítne oční bulva, až ho bude Negan rasit pálkou, zatímco Géčko bude brečet a myslet na Maggie. Né že bych mu to přál, ale momentka by to byla silnější, než nechat se sežrat od nějakých walkerů. Tož můj skromný názor. Taky doufám, že pro Negana najdou nějakýho pořádnýho herce…

28.10.2015 | 23:05:11
Stardos

#51 Cybercaf: Nevím zda si vůbec uvědomuješ jak jsem to myslel. Pokud by Glennovi střeva vytahovali tvářil by se jinak a tolikrát by hlavu nezvedl a muselo by být už po něm. Tím že se nic z tohoto nestalo ,nasvědčuje tomu ,že Glenn pravděpobodně žije ;) Tak to jsem to myslel. Ty jsi na mě reagoval s tím, že místo zvedání hlavy měl poklidně ležet a usmívat se. Uvedl jsem ,že pokud by Glennovy střeva vytahovali ,vypadalo by to jinak :)

#60 Cybercaf
28.10.2015 | 23:05:59
dameo

#53 Insonnia: Logice bude odporovat Glennova smrt i případné přežití. Každopádně jsem pro Glennovu smrt. Jednak je nemožné, aby to přežil a jednak (jak už jsem psal v jednom z komentářů) nemůžou umírat jenom vedlejší postavy. Toto je TWD, seriál ve kterém nikdo není v bezpečí. Alespoň to říkají tvůrci seriálu. Proč mám dojem, že některé postavy v bezpečí jsou. Je pravda, že se Glenn dostal ze spousty malérů, ale přežít něco takového je nemožné. Nikdy jsem nechápal lidi, co píší, že v případě Darylovi smrti končí se seriálem, avšak teď musím napsat něco podobného: ukáže-li se, že je Glenn na živu, tak to nerozdýchám a se seriálem končím (nebo o tom alespoň budu uvažovat), protože na takovou slátaninu já koukat nebudu.

28.10.2015 | 23:07:47
Cybercaf

#58 Stardos: Tak to byl hlavně sarkasmus reagující na to, jakej si odbroník na to jak má vypadat správnej člověk kterýmu tahaj z břicha střeva…Když pominu to že tahání střev je klasickej zombí mýtus starej jako žánr samotnej, nevím proč by ještě chvilku nemohl vnímat. Vyhřezlá střeva věř nebo se při rychlé první pomoci dají zachránit a dokonce i lidé kteří přídou například při výbuchu o celou spodní polovinu těla (včetně pánve) dokážou být ješte chvíli při vědomí, tudíž nechápu proč by to tak nemohlo být i s Glennem…nehledě na to, že tu postavu možná jen chtěli nechat nějak „důstojně odejít“ proto mu třeba ani žádnej walker v tom záběru neodtrhává maso z tváře…prostě kdyby spadl na zem a hned měl místo očí křížky a vypláznutej jazyk…ta scéna by asi nepůsobila tak emotivně jak by měla.

#63 Stardos
28.10.2015 | 23:22:17
MaRRaSRoFl

#22 Lotly: Nejsi si ty nedonošený? Nebo nějak nemocný?

28.10.2015 | 23:30:34
Aprok

#54 Kalam: Tak každej má jinej vkus na ženský :) a jinak jí nehodnotím že sundá nejvíc zombíku! ale na jednu stranu je to pravda a díky tomu je docela prospěšná v zombie apokalypse a žije dál :) a taky si prožila svoje docela vetší hnus než např.Tara,Sasha !! pro mě není určitě zbytečná a hlavně pořád myslí na každýho člověka v Alexandrii na rozdíl od Ricka kterej je fakt už přehnanej a chce aby hlavně přežila jeho skupina(rodina) :D a všechny ostatní má na druhým místě! a to se mi líbí proto je Rick nejlepší postava seriálu ! :)

#66 Mighty Iwory
28.10.2015 | 23:39:43
Stardos

#60 Cybercaf: Osobně jsem nevěděl, že se dá zachránit člověk s vytaženými střevy.No musíme počkat týden ,možná dva ,než nám toto objasní. Mně se moc nezdá, že by ho zabili takhle. Tedy roztrhat ho mohli, ovšem bych si představoval, že to někdo uvidí , Rick a nebo Maggie. No ještě se může objevit jako chodec aby se neřeklo :D Ale za mě je živý

#64 dameo
28.10.2015 | 23:44:37
dameo

#63 Stardos: Člověka s vyhřezlými střevy zachránit lze, ale je rozdíl mezi vyhřezlými střevy a střevy roztrhanými, které zombie požírají.

28.10.2015 | 23:54:22
deadkrist

Brečela sem při WD jen třikrát…když sem tehdy myslela, že zabili malou Judith, což ze mě spadlo o pár dílů dál díky bohu, při smrti Beth a teď, když sem viděla Glenna ..doufám,že je to jenom špatný vtip.. :/

28.10.2015 | 23:59:39
Mighty Iwory

#62 Aprok: Rick je sice hajzl(tak to musí dělat pro přežití většiny),ale kdyby ho poslechli tak žijou všichni z Rickovi skupiny a asi i Nick..zdržovali se s raněnýma co nakonec stejně umřeli a nestihli to domů včas..Rick je vůdce se zkušenostma,kdyby ho poslechli a raněné schovali někam do baráku tak jsou ok..

29.10.2015 | 0:00:35
Mighty Iwory

a na střeva se už vyserte,uvidí­me..i kdyby se plazil pod kontejner tak s mrtvolou na sobě to asi moc nepůjde a jestli to tělo shodil tak ho asi pokousali bych řekl..a když zvedal hlavu mohl jich pár nebo sebe zastřelit pokud věděl že je konec,no ne?

29.10.2015 | 0:04:25
stucker

#51 Cybercaf: ty si fakt dement ne ? :D

29.10.2015 | 2:58:46
Spoorty

Nechápu co pořád máte, že jestli Glenn přežije je to blbost a už se na to nekoukam.. stejně to budete sledovat.. A že je superman jestli přežije, jestli ho někdo zachrání, tak proč by měl bejt superman a třeba to přežije uplně nejak jinak.. Jinak to lehání pod mrtvoly je u scénáristů docela oblíbené, už to tam bylo cca 4×-5× jen co tak namátkou vzpomenu.. :D

#70 sudymaster #71 Stardos
29.10.2015 | 3:09:33
sudymaster

#69 Spoorty: Glenn přežije a ve světě TWD je to Superman má všechny vlastnosti Supermana, je čestnej, statečnej a nikdy se nevzdává nevidím tedy důvod, proč by se vzdal teď. On má pro co žít, pro Meggie. Myslím si, že Glenn jestli někdy umře tak to bude ve chvíli kdy jeho smrt zachrání ostatní.

#73 Spoorty
29.10.2015 | 8:55:45
Stardos

#69 Spoorty: To by už museli seknout s koukáním u minulé série když padal Daryl s Carol tím autem.

#73 Spoorty
29.10.2015 | 9:21:26
marionoga

!

29.10.2015 | 12:05:30
Spoorty

#70 sudymaster: Samozřejmě, že má pro co žít. A ta jeho smrt jak píšeš, taky si to tak myslim…

#71 Stardos: Přeně tak. :D Ono i dřív tam bylo takovejch vachrlatejch věcí víc. Co tu ale někdo napíše je spíš hate a nic víc..

29.10.2015 | 13:19:34
Beakka

Či je to už logické, alebo nie, priala by som si, aby Glenn prežil. Nemusí to byť realistické. Veď toto nie je dokumentárny film.

29.10.2015 | 15:12:49
morticia

Pořád všichni řeší jenom Glenna, ale že Rick zůstal na konci dílu v karavanu, kterej nešel nastartovat, a ke kterému míří celá ta druhá polovina z hordy walkerů to nikdo neřeší? Na konci toho dílu vypadal celkem zlomenej a absolutně vyčerpanej…nehledě na to, že si myslím, že se nám tvůrci snaží něco naznačit těmi neustálými záběry na pořezanou ruku…

#76 heminstein #78 Cybercaf
29.10.2015 | 15:45:14
heminstein

#75 morticia: Rick ještě nezemřel, tak proč bychom to měli řešit? :-) Smrt Glenna byla nejsilnějším momentem dílu, tak se nemůžeš divit.

#81 morticia
29.10.2015 | 15:51:26
dameo

Není to dokument, ale ani fantasmagorický film a tím se dozajista stane, když Glenn přežije to, co přežít nelze. Tím u mně TWD ztratí přízeň. Ovšem nejde pouze o to, že by Glenn přežil, ale i o to, že po příchodu Rickovi skupiny do Alexandrie umírají pouze vedlejší postavy z řad původních obyvatel Alexandrie (nepočítám-li Noaha) – Aiden, Reg, Pete, Carter, Shelly, Erin, Holly, Richards, Barnes, Sturgess, Annie, David, Nicholas … Můžete namítnout, že Glenn i ostatní členové Rickovi skupiny jsou zkušenější, než původní obyvatelé Alexandrie a proto mají větší šanci na přežití. To je pravda, ale neznamená to, že někdo z nich nemůže zemřít – zvláště, když se dostanou do tak bezvýchodné situace, do jaké se dostal Glenn. Glenn byl jednou z mých oblíbených postav, ale chci, aby byl skutečně mrtvý. Přežije-li, nebudeme mít už nikdy jistotu, že je ta či ta mrtvá postava skutečně mrtvá. Někde jsem četl, že celá ta scéna byla možná halucinací Nicholase. A co scéna, ve které Rick zabil Shanea? Čí to byla halucinace? Ricka, Shanea, Carla …? Glenn byl v bezvýchodné situaci a bylo by trapné, kdyby se z ní dostal bez jakékoliv újmy (kousnutí, škrábnutí), zvláště po tom, co jasně ukázali, že mu zombie makají na krk. Netrvdím, že se na TWD přestanu dívat, když to Glenn přežije, ale min. tuto možnost budu zvažovat. Jsem velikým fanouškem TWD, který se na ten seriál nepřestane dívat kvůli nějaké hlouposti (např. smrti oblíbené postavy), ale přežití Glenna v této epizodě by na mně byla silná káva. Proto mám potřebu to řešit. Od toho však tato diskuse je, ne?

#79 chachar
29.10.2015 | 15:57:50
Cybercaf

#75 morticia: Zabouchne dveře od karavanu a je to. Ten se už dostal z takovejch sraček, že tohle pro něj nebude naprosto nic…o tom že zase vyřešil celou stiuaci s vlkama jako největší Segal nebudu mluvit už vůbec. Jedna věc je naučit se bojovat se zombíkama, ale už po několikáte utéct hrobníkovi z lopaty „lidem“…nevim no. Lepší už je snad jen Chuck Norris :D ale tak je to seriál no…nedivím se tomu, stejně jako se pak možná nebudu divit až se tam objeví Glenn bez jedinýho škrábance :)

A co se týče těch lidí z Alexandrie je to hrozný, jak je tam nechávaj trapně umírat. Vypadá to že většina z nich snad ani neumí běhat (viz. v tom lese).

#81 morticia #83 h4rry
29.10.2015 | 16:09:20
chachar

#77 dameo: Mluvíš mi z duše, cítím to úplně stejně, hlavně po zhlédnutí č. 2 nechápu jak je možné, že má Glenn najednou palici skoro pod popelnicí.Vzhledem k tomu jak spadli by tam měl mít nohy a ne hlavu …

#83 h4rry
29.10.2015 | 16:11:02
Aprok

Glenn to přežil i když to bude trapný jak se z toho mohl dostat ale žije !! pač ta fotka z natáčení jak tam stojí vedle Daryla,Abrahama a asi Jessuse tak nevím co by tam dělal když by už byl tuhej :D a k tomu má pořád na sobě to svoje pouzdro na bouchačku !! :)

#82 dameo
29.10.2015 | 16:18:34
morticia

#76 heminstein: já se musím přiznat, že při prvním shlédnutí dílu jsem vůbec nečekala, že se kolem Glenna strhne taková bouře, protože pro mne v tom díle byla veliká spousta zajímavých momentů – např. Michonne a ten její proslov, právě Rickův závěr, Daryl a jeho rozhodování … Osobně si myslím, že kdyby Glenna opravdu zabili, dají to v seriálu mnohem jednoznačněji najevo, místo takového mlžení. Myslím, že ta scéna měla vyvolat právě takovéto bouřlivé diskuse, kdy se lidi dohadují jestli je mrtvý nebo ne a dokáží o tom mluvit až do další epizody. To je pro seriál ten nejlepší výsledek a scénáristům se to povedlo na jedničku.

#78 Cybercaf: Chápu, že všechny štve jak je „naše“ skupina nezničitelná, na druhou stranu je to pochopitelné.­.zažili už všechno možné i snad nemožné a oproti tomu Alexandrijci si žili jako v bavlnce a doteď neměli zkušenost s tím, udělat vše co je možné pro vlastní přežití, takže jsou mnohem „náchylnější“ k panice a nakrmení walkerů.

#85 dameo
29.10.2015 | 16:42:24
dameo

#80 Aprok: Ta fotka sama o sobě není důkazem toho, že je Glenn naživu. Steven mohl natáčet flashback, nebo mohla mít Maggie halucinaci v přítomnosti Jesuse (proto jsou na fotce spolu). Ovšem zvláštní je to, že Steven nebyl hostem v The Talking Dead a jeho jméno nebylo uvedeno v „In Memoriam“, ve kterém jsou vždy uvedeny jména všech, kteří v dané epizodě zemřeli. No uvidíme. Třeb to nic neznamená a Glenn to má opravdu za sebou. Třeba nás chtějí pouze napínat a proto tu scénu natočili tak nejednoznačně, aby to vypadalo, že zombie trhali ve skutečnosti Nicholase a ne Glenna.

#84 Cybercaf #87 Aprok
29.10.2015 | 16:45:58
h4rry

#78 Cybercaf: Rick měl štěstí (stejně jako Morgan u táborového ohníčku), že narazil na trotly. Když se člověk ale nad tím zamyslí a koukne na ty scény znovu a pořádně, tak zjistí, že to není úplně košér. Vem si tu bitku v tom karavanu.

  1. Útočník Ricka netrefí (ok, může se stát).
  2. Rick skočí za sedadlo spolujezdce. Má štěstí, že útočník nechápe, že pistole sedadlo úplně v pohodě prostřelí a nestřílí po něm dál.
  3. Poté Daryl volá Ricka vysílačkou. V dalším momentě se ovšem Rick objeví pár centimetrů od střelce, přestože střelec stál tak 1,5 metru od sedadla…proč ho v době, kdy se Rick k němu přesouval nezastřelil?
  4. Když jsou na jedné hromadě, snaží se ho strhnout nějaký černoch. Rick má štěstí, že nemá u sebe jakoukoli bodnou zbraň, protože to by byl jeho konec. Navíc ten černoch v minulém dílu při souboji s Morganem svůj nůž při zásahu neupustil, pouze spadnul. To ho potom při útěku z Alexandrie zahodil? To nedává smysl. A i kdyby ho měl u sebe, proč ho netasil a Ricka neubodal?

#79 chachar: Nemá asi smysl v tom nějak šťourat. Vem si to, jak byl Glenn ohozen krví. Z naprosto nesmyslného úhlu. To by Nicolas musel stát vedle Glenna a ten by svoje slova „podívej se na mě“ vyprávěl plotu a ne Nicolasovi :D Navíc v dalším záběru (jak padají) jsou zase naproti sobě…

#86 chachar
29.10.2015 | 16:50:11
Cybercaf

#82 dameo: Tohle sou furt ty dva jasný argumenty stim že Glenn rozhodně žije :D Je furt na natáčení a má pouzdro! Bóže tak je/byl na natáčení no…ani neví ze kdy ta fotka je a neznají ani její pozadí nebo kontext, no a ještě, že při natáčení nějáký budoucí epizody tam glenn řval něco jako „Emíílióó“ nebo co se tu ješte psalo. Opět jasnej důkaz podle UFOlogů..no a že nebyl v Talking Dead je asi po tý otočce ve vzduchu o 180 stupnů jasný všem. Lidi chtějí naději tak jim jí dáme…ale tak to neznamená že tam Glenn ,může bejt až za tejden nebo za dva tejdny.

29.10.2015 | 16:55:25
dameo

#81 morticia: Přesně to jsem psal, že je Rickova skupina zkušenější, ale i přes to vše, co Rick a spol. prožili jsou pouze smrtelnými lidmi. Vypadá to, že se autoři seriálu inspirovali u Expendables 3, ve kterém skupinka cca 13 lidí zlikvidovala armádu cca 200 lidí, kteří měli tanky a daleko lepší vybavení a to bez jediné ztráty na životech. Tohle pochopím u Avengers, kteří se skládají ze supervojáků a polobohů, ale ne u skupiny obyčejných lidí.

#88 morticia #89 morticia #103 Kalam
29.10.2015 | 16:57:37
chachar

#83 h4rry: No právě to jsou takové věci, které by jsi mohli nebo spíš teda měli u takového seriálu pohlídat.Ono tu krev bych ještě bral s přivřeným okem, ale to, že má hlavu pod kontejnerem najednou to už je na mě moc … Ale asi udělal s Nicholasovou mrtvolou při tom pádu salto vzad.No nicméně doufám, že ty odkazy na Hershela a scénu s tankem tam nedali pro nic za nic a Glenn už to má za sebou.Pro mě osobně by to pak byla skvěle zvládnutá smrt hlavní postavy, protože jsem asi jako většina díky různým spoileristům čekal úplně jinou smrt.Navíc by to bylo pojato reálně ne jako nějaká smrt při zapadajícím slunci kdy by se obětoval pro milovanou Maggie aj.

#90 h4rry
29.10.2015 | 16:59:58
Aprok

#82 dameo: Já si právě myslím že trhali Nicholasovo tělo pač fakt tam žerou max 4 zombajni a ostatní se jen natahujou a nemůžou se k němu dostat podle mě sežerou Nicholasovo tělo a pak by je mohl nebo mohlo něco odlákat nejlepší by byli výstřeli !! třeba od Ricka v karavanu pač AK-47 je docela hlučná zbraň ale to je blbost pač střílel uvnitř tak že by to nebylo slyšet až ke Glennovi já doufám že neumřel i jak to bylo natočený tak fakt nevíš jestli je mrtvej :) kdyby to udělali jako v GoT u Jona tak to mu veřím ale u tohohle :D Glenn byla jedna z nejlepších postav od samého začátku byl nevěrnější kámoš Ricka :D

29.10.2015 | 17:01:17
morticia

#85 dameo: To rozhodně nepopírám, ale tak je to seriál/film a hl.hrdinové jsou prostě vždycky výrazně nadřazenější a víc badass než celý zbytek světa :D…a svým způsobem je jasné, že se nám bude zdát, že umírá hodně alexandrijců, ale ono je jich také podstatně více – takže když se to vezme poměrově, tak to už nebude oproti naší skupině tak vysoké číslo…ani nevím, jestli bylo někdy zmíněno, kolik lidí v tom městě vlastně žije. Neví někdo?

#97 dameo
29.10.2015 | 17:07:48
morticia

#85 dameo: To rozhodně nepopírám, ale tak je to seriál/film a hl.hrdinové jsou prostě vždycky výrazně nadřazenější a víc badass než celý zbytek světa :D…a svým způsobem je jasné, že se nám bude zdát, že umírá hodně alexandrijců, ale ono je jich také podstatně více – takže když se to vezme poměrově, tak to už nebude oproti naší skupině tak vysoké číslo…ani nevím, jestli bylo někdy zmíněno, kolik lidí v tom městě vlastně žije. Neví někdo?

#91 Cybercaf
29.10.2015 | 17:07:48
h4rry

#86 chachar: Souhlasím, taky by se mi to líbílo. Už jen, jak se rozloužil s Rickem přes vysílačku, jsem věděl, že je průser. Kdyby Glenn zemřel jako v komixu, tak to vůbec na nic nepoukazuje, pouze na brutalitu Negana. Zatímco tahle smrt tomu dává takové hezké poselství (nebo alespoň já to tak cítím). Glenn se snažil každého zachránit (i lidi, kteří by si to snad ani „nezasloužili“) a to se mu nakonec vymstilo.

29.10.2015 | 17:13:10
Cybercaf

#89 morticia: Podle další a další epizody asi tak milion :D I když to při asi prvních dvou nebo třech dílech v Alexandrii vypadalo že tam je tak 20 lidí teď už jich tam bude tak 80…no teď už zase jen těch 20 po tom co je všechny zabili ale vemte si. Hafo lidí bylo odlákat zombíky snad nejmín 20 navíc jsem si v první epizodě šestý řady vůbec nevšiml idiotů jako byl třeba Struggles (nebo jak se to píše). Dobrou půlku z půlky museli Vlci zabít v Alexandrii…a­lespon podle počtu mrtvol co jsme si tam mohli všimnout…předtím ješte Deana a její syn (ten mladší co už umřel), ty lidi co nechal Nicholas umřít…Pete…lidi co byli na tý oslavě…ted zase ta nová doktorka atd atd. Dokonce ani na Walking Dead wiki nejsou všichni ty lidi vypasaný. Ale podobně to bylo i s Woodbury, používaj ty lidi jen když musí někoho zabít jinak ne. Navíc když si vezmete Alexandrii je docela malá na to aby se tam v „dobách její největší slávy“ všichni ty lidi vlezli.

#93 morticia #97 dameo
29.10.2015 | 17:21:09
Stardos

Nechápu co máte s tím umíráním postav hlavních a postav vedlejších.Ano, naše postavy nejsou bohové ( ani Daryl ), ale taky je nemůžou zabíjet jak na běžícím pádu a zabíjejí je až se jim to hodí . Tyto postavy obvykle před smrtí dostanou nějakou tu epizodu o nich a v dalším epizodách je rozvíjejí (např. Beth , Tyreese, Merle,Andre a další) Za to vedlejší postavy zabijí, protože na nich se nějak extra děj nestaví a jsou pro děj důležité. U Glennovy smrti by mi právě přišlo zvláštní ,že nedostal nějakou tu epizodu o něm a nebo díly kde mu budou věnovat pozornost, při čemž nám v 6.sérii nic neukázal ( tedy krom té druhé šance pro Nicholase ) A navíc, hlavní postavy na začátcích série neumírají ( ano Bob umřel, ale nějaký rozvoj před smrtí byl a smrt byla důležitá pro děj což se moc nedá považovat v případě Glenna ) A zeptám se , pokud by opravdu zemřel, jak se to skupina dozví? To mi jako nevykládejte ,že jako zombík příjde k vratům Alexandrie a jeho milovaná bude muset jeho život ukončit.

#94 Stardos #95 Batiatus #98 ori #101 dameo
29.10.2015 | 17:28:34
morticia

#91 Cybercaf: Taky mám pocit, že na konci 5. řady tam bylo dejme tomu 30 lidí, navíc sám Aaron říkal, pokud se nepletu, že oni jsou první skupina, kterou do města přivedli…ale v 6. řadě už to vypadalo, že jich tam je dobrá stovka :D…nevím proč ale Woodbury na mě od pohledu působilo jako větší město, oproti tomu Alexandrie na mě působí jen jako jedna menší čtvrť. Možná je to ale jen zdání, nikdy jsme na ni vlastně neviděli pohled shora, abychom si udělali představu o rozsahu. A Enid říkala, že je město příliš veliké se spoustou slepých míst…takže kdo ví, kolik se tam ještě v průběhu řady objeví lidí, čekajících na jejich okamžik smrti :D

29.10.2015 | 17:28:44
Stardos

#92 Stardos: *nejsou , bude tam spoustu dalších chyb ,psal jsem z mobilu no :D

29.10.2015 | 17:30:57
Batiatus

#92 Stardos: Ako by sa dozvedeli o smrti Glenna ? Michonne, Heath a ten ďalší černoch vedia kde išiel takže by ho išli hľadať na to miesto a našli by jeho mŕtvolu, ktorú by ale vlastne možno nedokázali identifikovať ak by bol roztrhaný na nepoznanie alebo až na kosť.

#96 Stardos
29.10.2015 | 17:42:58
Stardos

#95 Batiatus: To je právě to, nebudou vědět ,zda to je on (Možná kdyby našli ty hodinky, tak ano)

29.10.2015 | 17:48:32
dameo

#91 Cybercaf: Stergess byl v první epizodě šesté série u toho kamenolomu a v tom flashbacku pomáhal Carterovi nést nějakou kládu. I ostatní, kteří v poslední epizodě zemřeli, byli u toho kamenolomu. Více se jim v seriálu nevěnovali, až chvíli před jejich smrtí se začali více projevovat. :-)

#88 morticia: Zmíněno to nebylo. Víme, že tam žijí/žili Deanna, Reg, Aiden, Spencer, Aaron, Eric, Pete, Jessie, Ron, Sam, Nicholas, Mikey, Olivia, Enid, Denise, Heath, Scott, Annie, Tobin, Bruce, Kent, Francine, Sturgess, Barnes, David, Betsy, Rosemary, Shelly, Erin, Holly, Richards, Bob a Natalia Millerovi, Carter a podle wikipedie nejméně 30 nejmenovaných lidí. To znamená, že v době příjezdu Rickovi skupiny do Alexandrie bylo v Alexandrii nejméně 64 obyvatel. Předpokládám, že jsme neviděli všechny. Určitě nám ještě někoho z Alexandrie představí, aby měl kdo umírat. Z těch co jsme už viděli je naživu pouze 37 lidí. Když přičtu Rickovu skupinu a Morgana a odečtu Enid, která z Alexandrie odešla a Glenna, který je údajně po smrti, vyjde mi, že je v Alexandrii nejméně 50 lidí. Jsem zvědaví, kolik jich bude na konci první polovinu šesté série. Hádám, že kolem dvaceti. :-)

#102 morticia
29.10.2015 | 18:05:48
ori

#92 Stardos: Náhodou by bolo zaujímavé, že by ho nenašli, chodili by na záchranné výpravy, Maggie by šalela. A práve že sa mi páči, že niekto zomrel takto uprostred, nie na konci 8. alebo 16. Ach, kde sú tie časy 2. série, kde to nikto nemal isté.

webmaster
29.10.2015 | 18:17:04
Stardos

Jo a ještě by mě zajímalo , co bude se synem Nicholase? :D Kdyby Glenn přežil, tak bych chtěl vidět ,že se o něj postará ,tadá máme náhradu za komiksovou Sophii .

#100 Cybercaf
29.10.2015 | 18:23:51
Cybercaf

#99 Stardos: Jestli vůbec přežil ten masakr v Alexandrii :D

29.10.2015 | 18:27:02
dameo

#92 Stardos: V traileru na 6. sérii jsou Maggie a Aaron v nějaké kanalizaci. Předpokládám, že po návratu Michonne do Alexandrie poprosí Maggie Aarona o pomoc při hledání Glenna. Řekl bych, že se při této výpravě setkají s Enid a s Glennem (upřímně doufám, že pouze s tím, co z Glenna zbylo :-) ). Jeho tělo pak identifikují podle hodinek. A ještě k tomu, že nemůžou hlavní postavy umírat jak na běžícím páse. To nikdo ani nechce. Ovšem čas od času někdo z nich může zemřít. Nepočítám-li Hershela a Beth, tak v průběhu 4. a 5. série umírali pouze nové postavy: Bob, Lizzie, Mika, Jeanette, Noah, Julio, Luke, Molly … Z původní skupiny z Atlanty naposledy zemřela Andrea (to byl poslední díl třetí série). Možná je na čase, aby zemřel zase někdo z těch, kdo tu je od samého začátku.

29.10.2015 | 18:28:23
morticia

#97 dameo: super výčet :), dík za info. Mno otázkou je jestli po polovině série ještě vůbec bude nějaká Alexandrie :D

29.10.2015 | 18:31:06
Kalam

#85 dameo: dříve či později někdo z all stars teamu určitě zemře, jen to nebude takhle z kraje série a bude na to dán mnohem větší důraz.

29.10.2015 | 19:19:54
Batiatus

Ty kokso keď si pomyslím že vo finálnej epke už bude Negan… :D

29.10.2015 | 19:27:47
Spoorty
  1. Jesli budete špekulovat nad přetočením člověka když padá, tak můžete jít sledovat rovnou jenom dokumenty, nebo namítat, že v 50min epizodě uplyne v TWD den nebo i dny a že to časově neodpovídá…
  2. To umírání těch lidí z Alexandrie, je snad jasný.. Protože se na to vykašlali a o chodce se šla postarat hlavně Rickova skupina tak je jasný, že budou zabíjet hlavně je.. navíc je v tom vidět nádherná premisa osudu, možná trochu ironie… :D

Jinak hl. postavy umírají (jak píše Stardos) jenom nemůžou umírat tak často, jak ostatní protože jich je mnohem míň a kdyby takhle umírali, tak během chvilky nemají pastavy a ani žádný děj..

#109 chachar
29.10.2015 | 19:41:40
ViCtorr

A co když Glena nakonec zachrání Negan nebo jeho parta, Glen při padu nebo z trauma strati pamet a přida se k nemu do party pak se ukaze az v poslednim dile kde stojej z neganem před Alexandrii kde si jich všimne Rick a zavola na Glena, Negan to bere jako zradu a vrazdi Glena palkou

#107 ori #108 Mighty Iwory
29.10.2015 | 20:00:22
ori

#106 ViCtorr: Tak to by ma naozaj nenapadlo :D

webmaster
29.10.2015 | 20:05:40
Mighty Iwory

#106 ViCtorr: ty seš lepší jak locker :D

29.10.2015 | 20:48:29
chachar

#105 Spoorty: Promiň,ale zrovna takovou do očí bijící blbost by si snad měli odpustit to nemá nic společného s dokumentem.Pokud padám dozadu z kontejneru tak přece logicky nepřistanu hlavou hned pod ním … Od čeho tam potom je celý ten štáb lidí co to má na starost, tu krev co ho praštilo přes obličej jsem přešel, že tam je pro efekt, ale tohle to mi už přijde u takového seriálu opravdu hodně smutné.

#110 Spoorty
30.10.2015 | 13:15:33
Spoorty

#109 chachar: Stokrát spadneš a stokrát spadneš jinak. Netvrdim jestli to je reálný nebo uplna blbost, to ať si každej posoudí sám.. Navíc já bych řekl že padal spíš bokem podél kontejneru.. Ale stejně polemizovat o tom jak kdo spadne je blbost, to už můžeš vést polemiku úplně o všem..

#129 chachar
30.10.2015 | 15:19:00
Chanshuwun

Potvrdené, zatial neznáma postava ktorá je s Glennom na natáčaní bude Elis z Resident Evil (pre natáčanie walking dead sa oddialilo samotné RE). Údajne zachráni Glenna a vycvičí ho. Časom sa tam má objaviť aj Wesker a záhadna organizácia Umrella, ktorá ponúka liek, no všetko nebude tak, ako sa na prvý pohlad zdá. V 7. serii sa majú objaviť aj prvé mutácie.

#114 Stardos #118 ori
30.10.2015 | 15:22:07
marionoga

Ti co cetli komix, tak vi jak Glenn dopadne. Sice v serialu to muze byt jinak, ale pro mne je komix na prvnim miste… Snad to prezije a dockame se Lucille:D

#113 Batiatus
30.10.2015 | 15:46:45
Batiatus

#112 marionoga: Nie nikto nevie ako Glenn alebo hocijaká postava dopadne. Toto je seriál a nie komix. Každá postava čo zomrela v komixe tak zo seriálu odišla úplne iným spôsobom, v úplne inom čase. Dokonca niektoré postavy čo zomreli v seriály v komixe stále žijú. To že Glenn zomrel v komixe rukou Negana neznamená ze sa to tak stane aj v seriály skôr je to dosť nepravdepodobné že by sa to v seriály stalo rovnako ako v komixe keďže každá postava ako som už spomenul umrela odlišne ak nerátam Petea.

#116 Kulihrášek73
30.10.2015 | 16:06:12
Stardos

#111 Chanshuwun: Jak to,že jsem o tom ještě neslyšel ? :D

#115 Chanshuwun
30.10.2015 | 16:15:41
Chanshuwun

#114 Stardos: to nemôžem povedať :D :D

30.10.2015 | 16:24:27
Kulihrášek73

#113 Batiatus: ale ta scéna, kdy by úřadovala Lucinka… to by byl masakr… BTW možná už konečně bude Rick Onehand :)

#117 Batiatus
30.10.2015 | 16:42:08
Batiatus

#116 Kulihrášek73: No ja by som nechcel aby Rick prišiel o ruku. Osobne dúfam že lucinka pohladká Daryla v poslednej scéne tejto série. Nie že by som mal niečo proti nemu ale bol by to dobrý zvrat.

#119 chir
30.10.2015 | 17:11:20
ori

#111 Chanshuwun: Kravina. Ak myslíš toho, čo je s Glennom na tej fotke, tak to je Ježiš a bude ho hrať Tom Payne a to je známe už dlhšie. Čo si si ráno dal? :D

#122 Spoorty
webmaster
30.10.2015 | 17:26:10
chir

#117 Batiatus: no, já si myslím (ačkoliv jsem komiks nečetla, tak bohužel chápu tyhle narážky), právě proto, že všichni čekají Negana, který zabije když ne Glenna tak Daryla, že by to nebylo moc efektivní postavit na tom třeba závěr série. Pokud to všichni čekají, nehodilo by se to do posledního dílu, u kterého nám má všem zůstat čelist někde u kolen.

Když to třeba posadíme do porovnání s touhle epizodou, o smrti Glenna se tak mluví právě kvůli tomu, že to nikdo nečekal. Pokud by se s Glennem (popřípadě s Darylem) stalo to, co všichni čekají, tak to budou lidé pouze srovnávat s komiksem a nebude to mít takovou odezvu a nevzbudí to takové emoce. Ti, co četli komiks se jen poplácají po rameni řeknou „my jsme vám to říkali“ a ti, co komiks nečetli řeknou „hm, je to tak, jak nám to komiksoví fanoušci říkali“ a vlastně nikdo (málokdo) bude nějak překvapený a v tom je kouzlo komiksu, člověk nečeká, co bude na další stránce, stejně tak, jako v epizodě Thank You – a o tom to má být. Takže vlastně doufám, že tahle série nebude mít tak zřejmý konec, jaký většina lidí čeká.

#120 Batiatus
čestný člen redakce
30.10.2015 | 17:49:53
Batiatus

#119 chir: Všetci čakáme aj to že Negan bude mať svoju prvú scénu ako v komixe a možno preto to tak v serialy neurobia. Možno nikoho hneď na začiatku nikoho nezabije. U guvernéra to bolo tiež inak.

#121 chir
30.10.2015 | 18:00:46
chir

#120 Batiatus: Ono je to strašně těžká situace – všichni to čekají a když to nedostanou (hlavně ty ikonické komiksové situace), tak to taky nezvládnou dobře, protože lidé budou volat po tom, co je právě na té postavě TO, proč se na ni všichni těší. Ono adaptovat něco je složitá věc, držet se předlohy, ale zároveň, aby to bylo šokující a nové i pro fanoušky původního materiálu, to je výzva! :)

čestný člen redakce
30.10.2015 | 18:14:26
Spoorty

#118 ori: On si dělal jen legraci jestli jsi to nepochopil. Takovej funfiction story.. :D

30.10.2015 | 20:09:18
gleek.žanda

Nikdy mě nepřestane udivovat, kolik expertů se v těchto diskuzích najde… Napadlo vás někdy si seriál užívat a ne rozebírat každičkou vteřinu? Divím se že většina z vás dokáže ještě usnout bez toho aniž by si vymyslela jakousi konspirační teorii TWD. Scénáristé už nám mnohonásobně ukázali, že hádat, co se stane příště je naprosto k ničemu. :) A šup jen do mě. :)

#124 Batiatus
30.10.2015 | 20:33:44
Batiatus

#123 gleek.žanda: Lenže niekoho pri sledovaní niaka nelogickosť ruší tak si asi ťažko to bude užívať na plno. Diskusie sú aj o tomto o riešení nelogickostí. To že niekomu v seriály tie nelogickosti vadia a majú potrebu sa o tom porozprávať do diskusie tak nerobia nič zlé, tak sa láskavo kludni. Nabudúce nás neobťažuj tvojím rýpaním kôli tvojmu hlúpemu problému.

#127 gleek.žanda #128 gleek.žanda
30.10.2015 | 20:42:24
MaybeLater

Podla mna Glen neumrel byt zjedeny chodcami je oproti tomu ako ma v skutocnosti zomriet lahodka :D ale po poslednej episode som pisal ze kedy umrie asi glen :D a hla dalsia episoda a je „dead“ este cakam ktory chuj vystreli Carlovi oko a kedy zakape ten nesympaticky Abraham->HEADSHOT :D

#126 Stardos
30.10.2015 | 22:17:50
Stardos

#125 MaybeLater:

Carla postřelí Ron a Abraham, po Darylovi je můj druhý favorit pro Lucille :D

30.10.2015 | 22:29:14
gleek.žanda

#124 Batiatus: Takže dle tebe, když mi vadí nelogičnost – můžu to řešit v diskuzi, ale jakmile mi vadí, že se ta nelogičnost řeší – o tom svůj názor říct nemůžu? Laskavě se uklidni ty kamaráde. Jediný hloupý problém tu máš ty. ;) Navíc já to podala naprosto normálně, nikoho jsem tu neurážela. ;)

#134 Batiatus
31.10.2015 | 11:11:02
gleek.žanda

#124 Batiatus: No ale co. S expertama jako si ty se stejně nemá cenu o ničem bavit. ;) Užíj si sledování dalšího dílu a nezapomeň si dělat poznámky o nelogičnosti (když máš tak „rád“ mé „rýpání“). Navíc jsem nikoho konkrétně nejmenovala a je moc hezké, že si se ozval zrovna ty, myslela jsem to totiž všeobecně. ;)

31.10.2015 | 11:17:06
chachar

#110 Spoorty: Promiň, ale mícháš tady jabka s hruškami, já si naopak většiny takových menších nelogičností nevšímám a beru to prostě tak, že je to holt zábavní průmysl, ale toto už je do očí bijící hovadina.To, že je to nereálné je zcela logické, protože nemůžeš jednoduše a dobře skončit v takové pozici to je zkrátka nemožné.To by jsi musel leda válet z té popelnice sudy a stejně by jsi měl tu hlavu zároveň s tím kontejnerem a ne jako Glenn leží kolmo od kontejneru.Zkus si klidně doma se postavit třeba na židli a padnout dozadu po hlavě třeba na postel, žíněnku nebo matraci a nikdy nebudeš ležet v kolmé pozici od toho místa ze kterého jsi padal.A to už vůbec nemluvím o tom, že Glenn měl na sobě mrtvolu Nicholase čili pro něj nějaké magické gymnastické prvky byly krajně neproveditelné.

Pro mě osobně jsou v celých všech 6 řadách největší blbosti tohle a vypaření Lori, zbytku jsem si nějak extra nevšímal a beru to prostě tak, že je to seriál.

#130 gleek.žanda #137 Spoorty
31.10.2015 | 11:19:40
gleek.žanda

#129 chachar: Přesně je to seriál. :) Rozebírat to do každičké vteřinky je prostě absurdní. Zajímalo by mě co logické je celkově na zombie apokalypse? A to nikdo neřeší. :D :D Proto s tebou a s tvou poslední větou naprosto souhlasím.

#131 chachar
31.10.2015 | 11:24:12
chachar

#130 gleek.žanda: Já myslím, že důležité je mít určitý smysl pro pochopení toho, že každý se na film, potažmo seriál dívá jinak. Někdo to třeba rozebírá hodně, někdo jenom něco a někdo vůbec a prostě si jenom užívá zážitek. Proto bych nikoho nehanil, že něco rozebírá do posledního šroubku. ;) Stejně by se zase mohl někdo dívat na tebe, že si to nevšímáš vůbec. Já osobně si seriál snažím užívat a chápat, že určité věci tam jsou prostě pro dramatičnost a efekt, ale zrovna ty dvě mnou výše zmíněné už zarazily i mně.

#132 gleek.žanda #133 gleek.žanda
31.10.2015 | 11:41:10
gleek.žanda

#131 chachar: Vždyť já ale nikoho nehaním. :D Jen jsem řekla svůj názor, jako každý jiný tady. :D Někdy je to tu opravdu až absurdní, tudíž jsem jen napsala to co jsem si myslela jako 131 lidí přede mnou. :D Neberu jim, že vše rozebírají, ať v tom pokračují, když je to baví. Jen jsem se k tomu vyjádřila. Nenapsala jsem tu nic urážlivého ani sprostého.

31.10.2015 | 11:45:34
gleek.žanda

#131 chachar: Navíc se tu v diskuzi často nevyjadřuji. Klidně si to přečtu. Jen toho k tomuto bylo prostě dost. ;) A aby byl každý hned expert na „čtení bolesti z tváře“ a kolik krve komu kdy vyteklo z úst při jakém zásahu mrtváka mi příjde prostě absurdní. :)

#136 chachar
31.10.2015 | 11:47:31
Batiatus

#127 gleek.žanda: Vieš problém nie je v tom že si vyjadrila svoj názor problém je v tom ako si ho vyjadrila a vyjadrila si ho útočne. Proste nik ti nič zlé nenapísal a ty tu nás začneš provokat lebo riešime niečo čo je v poriadku ale dôležité je asi to že to vadi tebe že ? Podľa teba je absolútne vporiadku ked si na nás otvoríš ústa ale keď ti to na oplátku vrátim tak to už je zle ? To s takým expertom ako ty sa nemá cenu baviť.

#135 gleek.žanda
31.10.2015 | 11:54:57
gleek.žanda

#134 Batiatus: Já jsem si otevřela ústa? :D Že o tom nevim. ;) Na tom nebylo nic útočného! :D Prostě jen můj všeobecný názor na diskuzi (vše jsem ani nečetla). :D Kde je teď ten určitý smysl pro pochopení? ;) Ale co. Tohle opravdu nemá cenu řešit. :) Prostě Edna co bych chtěla. ;) Vyklízím bitevní pole, vyhráli jste. ;)

31.10.2015 | 12:02:54
chachar

#133 gleek.žanda: Já ti tvůj názor neberu, jak jsem psal někdo to rozebírá, někdo ne, nic víc nic míň. Osobně mi je jedno kdo se k jaké skupině řadí, každý má právo vyjádřit svůj názor. A nemyslím si, že bych se tady do tebe třeba já nějak pouštěl, spíš si nesmíš brát reakci na svou osobu tak vztahovačně. :-)

#138 gleek.žanda
31.10.2015 | 12:50:42
Spoorty

#129 chachar: Hele proč se líp nepodíváš :D, podle mě padá (jak jsem psal) bokem podél kontejneru, napadá zády jak tu pořád se mi snažíš přesvědčit :D A jaké vypaření Lori máš na mysli..?

#139 chachar
31.10.2015 | 14:06:56
gleek.žanda

#136 chachar: Tobě nic neříkám. ;) A pan Batiatus má ke vztahovačnosti také celkem blízko. On byl útočný ne já. ;) No nic, pěkný den.

31.10.2015 | 14:16:58
chachar

#137 Spoorty: Jsem sice celkem trpělivý chlapík, ale v tvém případě naposledy, protože nevím o čem tady chceš stále polemizovat.

http://www.pixhost.org/…180017_1.png

Zde máš přímo obrázek pádu, z toho už by jsi předpokládám, měl také odvodit, že když má člověk při pádu nohy na kontejneru nebude mít posléze, když dopadne u kontejneru hlavu … To by musel na tom kontejneru udělat stojku na hlavě a překulit se dolů, pak by to sedělo.

Jestli už ani toto nepomůže pak se nezlob, že se zdržím další reakce. ;-)

Co se týče Lori, najdi si tu scénu na youtube či si stáhni znovu ten díl, kde zemřela a posléze jí spořádal chodec tak, že z ní nezbyla ani zanártní kůstka.

31.10.2015 | 14:55:27
Spoorty

Páni ty si trvdohlavej jak mezek. :D Fotka nádherná, jestli všechno usuzuješ z fotek tak good.. Nejen z fotky ale ani z té scény neni vubec vidět ten kontejner , kde oni stojí a kam padají. Je tam střih a pak jen oni jak nějak vachrlatě padají.. Souhlasim s tim, že ta scéna je špatná a pochybná, to ano, ale nemůžeš z ní bezpečně vyvozovat vubec nic… Klidně se na tu scénu podívej neni vidět vůbec nic.. https://www.youtube.com/watch?…

#142 chachar
31.10.2015 | 15:38:30
Spoorty

Já bych tuhle diskusi asi ukončil.. Já nemam rád nelogické věci. Ale kolik nelogickýho chování a věcí co už bylo, ale bejt vykolenej a naštvanej z nějakýho pádu v pochybný a špatný scéně je hloupost.. Třeba tam pak budou věci ze kterých budeme valit bulvy ještě víc..:D :D

#143 chachar
31.10.2015 | 15:51:01
chachar

#140 Spoorty: No ještě mi to nedá, nemyslíš, že ta tvrdohlavost sedí spíš jaksi na tebe? Protože opravdu nechápu, nad čím tady polemizuješ?Ano, kontejner není vidět, protože všude kolem nich jsou chodci a jelikož ani Glenn s Nicholasem nikam jinam nemohli, tak ano spadli z kontejneru.Pro­tože jinde stát na nohou jaksi nemohli, tedy v případě, že se nenaučili levitovat.

Řeknu ti teď jeden hezký příklad, zajdi si na bazén a postav se na startovací můstek (ten ti bude sloužit jako imitace kontejneru), pak z něj spadni do vody, třeba po zádech nebo bokem a pak už třeba opravdu zjistíš, že nejde docílit toho, aby jsi měl hlavu v místě, ze kterého jsi se odrážel nebo započal svůj pád (pokud tedy neuděláš salto), což by asi Glenn s mrtvým Nicholasem v náručí nezvládl.

Tak a to už je ode mě přísahám opravdu poslední reakce k tady tomu tématu. :-D Ano chápu, že je to seriál, ještě v americké produkci, takže se tam dost hovadin najde, ale toto je prostě do očí bijící, podobně jako spořádání Lori (včetně všech kostí) chodcem.

#144 ori
31.10.2015 | 16:01:51
chachar

#141 Spoorty: Dívej já si v WD za celých 6. sérii na první dobrou všiml, těchto 2 nelogických věcí výše mnou zmíněných. Kdyby jsi si projel třeba mé starší příspěvky zde, tak by jsi zjistil, že já jsem naopak psal, že je to seriál tudíž tam prostě absurdity budou.

A ono jediná pochybná věc na té scéně (pokud tedy pominu, že místo, aby běželi přes tu barikádu na střechu, a krev na Glennově obličeji po výstřelu) je ten dopad, to už by si dle mého měli pohlídat, protože to pak vypadá lacině v konečném důsledku.

Já určitě budu valit bulvy a kroutit hlavou, když se Glenn po všech těch odkazech v tom dílu atd. objeví bez škrábnutí před branami Alexandrie. :-D

31.10.2015 | 16:06:45
ori

#142 chachar: Celkom zaujímavá predstava, ako chodec do seba pchá napr. topánky alebo lebku :D

webmaster
31.10.2015 | 17:44:38
EnziStuff49

Epizoda byla plná akce, napětí a hlavně plná boje o přežití, a taky byla dost temná :) Jedna z nejlepších co jsem kdy viděl.

1.11.2015 | 20:28:09
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Další seriály

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama