Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Rick a Michonne aktuálně tvoří nejsilnější pár seriálu
Ústřední seriálový pár aktuálně tvoří Rick a Michonne, kteří si ve dvanáctém díle vyjeli na „výlet“. Většina epizody tak byla především o nich.
Nejdéle trvající vztah tohoto seriálu byl rozbit ve chvíli, kdy Glenn zemřel rukou Negana. Zdrcená Maggie se aktuálně nachází v kolonii Hilltop, kde plánuje porodit své miminko. V šesté řadě se nám však vytvořil nový pár, který tvoří Rick a Michonne. Ústřední postava Ricka je tak aktuálně i součástí ústředního páru.
Téměř celá dvanáctá epizoda Say Yes byla zaměřena na tento pár. Například scéna, ve které se Rick a Michonne nacházeli na místě se zásobami, odkazuje na romantickou komedii Sixteen Candles z roku 1984. „Je to scéna podobné té z filmu Sixteen Candles. Sedí naproti sobě, smějí se a je to vůbec poprvé, co se chovají jako pár,“ řekl tvůrce Greg Nicotero, který tuto epizodu režíroval. Greg Nicotero je znám tím, že do svých epizod dává odkazy na své oblíbené hororové filmy, ale tohle bylo poprvé, co odkazoval na komedii.
(Foto: AMC)
Nejednoho mohlo během sledování dvanáctého dílu napadnout, jaké by to bylo, kdyby Rick a Michonne spolu měli dítě. Andrew Lincoln kdysi řekl, že se nic takového zatím nestane, ale podle něj by ho jak Rick, tak i Michonne chtěli. Nicméně seriál se soustředí na přežívání v apokalypse, ve které bohatě stačí starání se o jedno dítě.
V poslední části dvanáctého dílu jsme mohli vidět, že se Rick svěřil Michonne o tom, jak lituje toho, že nedokázal zachránit Glenna. Je to podruhé v této sérii, co se Rick otevřel Michonne a řekl jí, co ho trápí. Podobné scény jsme se dočkali ve čtvrtém díle Service, kde si vzpomněl na Shanea.
Zdroj článku: Comic Book
Konec The Walking Dead
Další seriály
Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City, The Walking Dead: Daryl Dixon a The Walking Dead: The Ones Who Live. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
IronE Singleton
30.11.1975 | 30.11.2024 -
Nadia Hilker
1.12.1988 | 1.12.2024 -
Margot Bingham
6.12.1987 | 6.12.2024 -
C. Thomas Howell
7.12.1966 | 7.12.2024 -
Michael Traynor
12.12.1975 | 12.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /46
Ako som ich spolu chcela, tak teraz ich ani nevnímam ako pár. Je to nezáživné. Ale čo ma v tej epizóde bola zmienka Glenna, bez ktorého by Rick nežil. :)
je mi z nich na blití
#3 Lyra #4 LucieMil. #7 Davidstein #19 Erwell#2 jakubu87: taky
#2 jakubu87: taky
Poprvé se chovali jako pár? A co když se ráno vedle sebe v Alexandrii budili a začali ráno kousnutím do jablka…? :) Tohle kamarádi nedělají :)
#6 Xavik#5 Malakal: Spíš je to asi myšleno tak, že poprvé jednají jako pár, který nežije v apokalypse. ;)
#2 jakubu87: predpokladám, že len kvôli tomu, že je Michonne černoška
#23 jakubu87Vubec se k sobě nehoděj, radši nechat Ricka samotnýho a z Michonne udělat tu badass z druhý série
Tohle je snad nejhorší krok od tvůrců co může být… Absolutně mi ty dva k sobě nesedí a narušuje to podle mě vážnost seriálu :(
Vidím to stejně. Dodnes je mi líto, že zemřela ta kadeřnice z Alexandrie, se kterou se Rick líbal. Hodili by se k sobě daleko víc.
Připadají mi jak brácha se ségrou, prostě nejlepší kamarádi než milenci. Žádná chemie mezi nimi, nic. Rickovu milostnou linku měli radši vyškrtnout, když už neměli po ruce Andreu, než vytvořit tohle. Navíc tím dost kazí obě postavy.
je to odporny. na to sou snad nejaky smernice ci co. uz je lesbice a par homousu bez cenzury. Dalsi serii si nekdo bude muset uzit se zombie. chudera nevinna
Nevím no, mě se osobně jejich vztah moc nelíbí (ne protože je Michonne černá #NoRacism). Prostě mi to přijde zvláštní míchat černou a bílou (čokoláda a vanilka). Je mi jasné že dnešní doba si to tak žádá (homosexualita …) ale prostě když to vidím je mi zvláštně. Prosím neukamenujte mě jak je to tady v oblibě. #KAPPA
#14 Lyra#13 Mattesino: ani ja bych to lepe nerekla, uplne s tebou souhlasim, proto se mi tohle hnusi a navic michonne je mi hodne nesympaticka, ta kadernice byla lepsi ale tohle proste ne, nesnesu bilo cerne pary, ale to same je aj u black sails :'(
Mne tí dvaja k sebe dosť sedia a dokonca by som povedal, že sú zlatí :D
Bílo – černý pár mi z podstaty nevadí, ale v tomto případě tam zkrátka nevidím žádnou chemii.
Ta paní vypadá jako samička od Predátora. V noci bych jí sám v lese potkat nechtěl, protože sebou tolik plenek nenosím. V dosavadním Rickově milostném tokání byly na druhé straně samé jemné pěkné ženské. Proto mi Michonne také nějak nesedí – vkus se člověku jen tak nezmění o 180 ze dne na den.
Málo kdy komentuji tento seriál. Ale udivují mě ty vaše chytré odpovědi.** „Miluji když tam není chemie .“. :D :D A v normálním životě po stovky párů snad chemie je ? Viděl jsem milující se páry natolik, že by bez sebe nedokázali žít ba i naopak páry kteří svázali manželský závazek a mlátili se hlava nehlava :) nejde o vzhled postav .. tvůrci ukazují na to, že člověk může milovat člověka nejen kvůli kráse či mysli (názorům), ale i takového jaký je … nejsem křesťan, ale jednoduché přirovnání Adam a Eva. myslíte že „krasavec Adam“ by souložil s černou dredama zarostlou Evou která vám k němu nesedí? Jde prostě o jak se říká„souznění duší“** je jedno jestli by vám seděla kadeřnice, která stála za piču :) podle mého názoru tento pár ještě dokáže velké věci. :)
#21 heminstein#2 jakubu87: Někomu je zase určitě na blití z tebe no, s tím nic nenaděláš. :)
#24 jakubu87Mě se jejich vztah velmi líbí. Jsou moc krásný pár a já teda tu chemii z nich přímo cítím. Suprově se k sobě hodí a a doplňují se. Tenhle díl se mi moc líbil. A při těch milostných scénách, kde by Rick bez trička musím říct, že mu to fakt sekne. A ta scéna, kde Michonne skočí Rikcovi do náruše, byla moc pěkná a uvědomila jsem si, jak má ta holka pěkný zadek a nohy.
#18 Joe420: Děkujeme za názor. Respektuj prosím také názor druhých.
Ta postelová scéna vypadala jako když dělam puding a zamícham do sebe vanilkovej a čokoládovej. :-D
#7 Davidstein: to určitě ne !
#19 Erwell: tak o tom žádná :D.)
tak hlavne je to nejdebilnejsi par serialu. Meli se drzet predlohy kokoti. A vypada to, ze i Eugenuv vztah zmenej kreteni
To je to co ku.vi serialy slunickarske romanky.. Pride mi to neprirozeny nevyuzivaj potencial serialu jako GoT :(
#27 Davidstein#26 shootx: to, že ti to príde neprirodzené je už tvoj mentálny problém. Sleduj teda len „prirodzený“ GoT. Predpokladám, že si ďalší vidlák, ktorý sa pohoršoval aj nedávno nad letákom Lidlu a máš naspamäť naučené nálepky, ktoré síce nemajú žiadny význam, ale aspoň ti pridávajú pocit dôležitosti.
#30 Kalamnejhorsi par co mohli vymyslet kokoti :D
dřív by mě to nevadilo, ale kvůli neustále multikulti propagandě, SJW levičákům, denním článkům o white washingu, sluníčkárům. anti-white rasistům, anarcháčům, kritikům co hodnotí podle toho jaké barvy pleti je hlavní postava a podobné havěti, z toho klidně udělám otázku rasy a řeknu že mě tyto kakaové romance znechucují… škoda asi ze mě multikulti doba udělala rasistu…
#32 Davidstein#27 Davidstein: nálepky hlavně lepí BrainFree… zrovna jednu jsem včera strhnul z vchodových dveří a na ní se hlásalo něco jako „Dobrou noc běloši“ a byl tam černý panáček kopající bílého… asi nějaký kámoš anarcháč…
#31 Davidstein#30 Kalam: s týmto postom si si s prepáčením nasral do huby. Pretože v tom predošlom si použil len nálepky, ktoré si predpokladám prečítal na nejakom alternatívnom webe. Inak zábavné na podobné zmýšľajúcich ako si ty nie sú ani tak názory ako skôr váš naivný pocit toho, že ste odhalili nejaké veľké sprisahanie a tá istota, ktorá z každého podobného postu sála. Popritom sa veľakrát takto „sundáte“ vlastným protirečením. Ibaže by si to nepochopil. Nečakané. Nejdem ti tu vysvetľovať, čo v tomto význame „nálepka“ znamená, lebo na to po chvíli prídeš sám a bude ti trápne.
#34 Kalam#29 Kalam: apropo k tejto kope náhodných slov len toľko, že keby ti to „dřív“ nevadilo nemal by si s ničím problém ani teraz. Čuduj sa svete, ale v Amerike je veľký podiel Afroamerických občanov a to znamená, že aj v seriáloch sa bude vyskytovať podobný podiel hercov tmavej pleti. A úprimme si nespomínam na podobný pár v nijakom inom filme ani seriály. Niekedy stačí zapojiť rozum a nehľadať hneď za všetkým Reptiliánske sprisahanie.
#33 vlad123 #35 Kalam #36 Kalam#32 Davidstein: No vis, ale ono to casto neni jen u serialu ze soucasnosti, je dost drtici, kdyz v serialu/filmu atd treba i sto let starem se najednou promenaduje cernoch a je ok. Proboha, vzdyt tehdy by mu rozkopali hubu jen ze kouknul do kramu…
to michani sere vetsi polovinu populace vsude na svete, je to holy fakt. Nevim co se vsichni divi, kazdy ma na verejnosti plnou hubu korektniho nazoru, ale kdyby mohli hlasovat tajne a vedeli ze se nic nestane jim, tak budou proti tomu. To same, byl brexit, trump… Lidi verejne lzou, aby byli ok.
Ty lidi, co to vesmes prosazujou, za to berou nehorazne penize. Tady neni vubec zadna snaha o porozumeni nebo pomoc. Tu jde jen o penize,moc a debilitu. A jestli mi tu chce nekdo tvrdit, jak jsou uplne stejny, tak to neni pravda. Kolik v usa sedi bilich a kolik cernych. Nemluve o tom kolik jich je opravdu bohatych…moc jich fakt neni.
Nikdo netvrdi, ze se snimi neda zit, pratelit,spolupracovat ale nevidim zadny duvod se snimi mnozit. Multikulturni nesmysle nic vic. A to je presne duvod agrese ve spolecnosti proti tomu. Kazdy tvrdi, jak je dnes normalni bejt teplej. NENI. delej si to doma za dverma kdyz musite. Naprosta vetsina lidi tyhle exoty nemuze ani citit. A pak jim daj jeste pruvod do tv. prave tohle je ten nejvetsi problem. lidi sere ze je dvoji metr, on je teplej, on je vic. on je cernej, on je vic a musi se mit lip. on je muslim, on nechape nase zvyky musime mu ustoupit… a co je na tom ze vosahal 100 bab v nemecku o silvestru. Bilej by to mel za 6 let natrdo, muslimacek dostane davky a lekce chovani k zenam v evrope.
a pak se nekdo divi ze to lidi sere…
a ze to jinde neni? zadny jiny serial? tak si pust timeless. Tam uz se to cuca taky. ve stovce to uz nastesti pomrelo hodne. Kde sou ty casy kdy byl svet jeste normalni.
(a ted budu za nejvetsiho vola,hatera,rasistu a nevim co jeste na edne…)
#38 Davidstein#31 Davidstein: ehm jakže si protiřečím? Můžeš uvést nějaký příklad, protože tady je asi nějaká chyba v komunikaci, ale já teda určitě žádné neshody v mojich komentech nevidím… že je tu masivní multi kulti anti-white propaganda která často normální lidi nasere tak, že se z nich stanou rasisti je fakt. Šaškárna typu udávání oscarů bych překousl, ale jak teď „kritici“ např. drtí seriál iron fist, protože hlavní hrdina je běloch co v bojových uměních překoná asiaty je skutečně směšné… Nálepky co lepí anarcháči všude možně jsou naprosto běžná věc, stejně jako pomatené sluníčkářství i na mainstreamových webech… a pokud jde o TWD tak ta romance je tak trapná, že by to tomu nepomohlo, ani kdyby obě postavy byli vzoroví arijci…
#38 Davidstein#32 Davidstein: BTW: černošský otec by svou dceru pěkně zmlátil kdyby se tahala s bělochem, oni totiž asiati a černoši jsou stejní „rasisti“ citliví na svou rasu jako běloši…
#38 Davidstein#32 Davidstein: BTW: víš co znamená uncle tom? Ve slangu amerických černochů je to pojem pro černocha co se moc chová jak běloch… trochu rasismus ne?
Seriál ztrácí poslední kousky soudnosti a jakž takž reálnosti. Jdou na výlet. Mišon si jen tak z legrace střílí na plechovky. Nikoho nesere, že je ta střelba slyšet kilometry daleko a může přilákat buhví koho nebo buhví co. Navíc plýtvá cennou municí. Kdepak. Pohoda.
#34 Kalam:stále nič. nálepkami je myslené označenie alebo pomenovanie a nie doslovný význam nálepky, ktorú lepíš na stenu, dvere…
#35 Kalam: toto neviem posúdiť, vzhľadom na to, že žiadnu takúto rodinu nepoznám. No ty asi hej, keď to tvrdíš. S čím sa ale stretávam ja sú ľudia z našich dvoch krajín, ktorí majú neustále potrebu vypisovať podobné nepodložené nezmysli po internete a zatiaľ som sa nestretol s rasizmom napríklad toho aziata proti belochovi. Ak sa tak stane tiež mu napíšem, lebo rasizmus považujem za najprimitívnejšiu formu nenávisti v akejkoľvek forme.
#33 vlad123: ale vy chlapci nechápete jednu vec. To, že si niečo na Parlamentmých listoch alebo podobných stránkach prečítate ešte neznamená, že to je pravda. Vlastne si dosť odbočil od témy. Venoval som sa tam Afroameričanom, ktorý sa od bielych Američanov líšia len farbou pleti a nie kultúrou. Ak už do toho miešaš migrantov v EU, tak to je úplne iná debata, pretože oni tu nežijú niekoľko sto rokov a nenarodili sa tu. Poukazujem práve na toto, že ľudia sú zblbnutí z médií, ktoré tlačia podobné nezmysli a vypisujú veci, ktoré nemajú podložené, a ktoré sa im len hodia do ich svetonázoru.
Ten pár se mi nelíbí (ale je spousta seriálových párů, světe div se i nesmíšených :-) , které jsou podle mě mnohem míň sympatické). Nemá to co dělat s rasismem, prostě bych je jenom nepotřeboval vidět v každé druhé scéně :-) Takže pokud se z toho nestane ústřední motiv, který odsune na druhou kolej hlavní myšlenku seriálu (tak jak se to děje u některých původně dobrých seriálů útočících zběsile na pubertální cílovou skupinu), tak proč ne?
Tenhle seriál se odehrává podle všeho v Georgii, bylo by dost divné, kdyby se tam černoši nevyskytovali. V populaci USA žije zhruba 13 % černochů, ale v Georgii tvoří více než třetinu. Viz https://suburbanstats.org/…e-in-georgia Naopak je divné, že v Sex and the City hrají asi čtyři kusy. USA prostě nejsou tak bílé jako ČR.
#41 dameo#40 Mysh_Plysh: Natáčí se v Georgii a první 4,5 série se tam i odehrával. Děj seriálu se nyní odehrává ve Virginii, ačkoliv se stále natáčí v Georgii.
Do seriálů typu Walking Dead se podle mě vztahy a nějaké řešení lásky moc nehodí. Mám rád jak Ricka, tak Michonne ale prostě se mi k sobě ani trochu nehodí. Proti tomu, že se jedná o smíšený pár nic nemám a cítím se, jak kdybych se přenesl nějaká dvě století zpátky, když čtu komentáře nade mnou a nemůžu uvěřit, že ještě v dnešní době je tady tolik rasismu a názoru jako, že by se něměli množit černí s bílými a podobně. Chápu, že lidem se nelíbí všechna ta politically correct propaganda, že musí mít každý seriál, aspoń jeden LGBT pár, jeden smíšený pár a podobně. To se nelíbí ani mně a to jsem sám gay ale nejradši bych všechny ty vztahy tam zredukoval. Působí to strašně nuceně, jako kdyby se nám tvůrci seriálu snažili ukázat, jak jsou strašně pokrokoví, že mají vyspělé názory a podobně, ale opravdu se na to nemusím koukat a do seriálu typu Walking Dead to opravdu ale opravdu nepatří
#43 tomasgeryk #44 LucieMil.#42 JeremyFall: Souhlas na 100 %. S tou politickou korektností na tom ale TWD pořád ještě není úplně zle.
#45 BatiatusKdysi jsem viděl adaptaci příběhu o Argonautech (tzn. z Řecka v době, kdy ještě vůběc netušili, že by nějaká Afrika mohla existovat) a myslím, že Orfeus byl černoch. I když jsem silně proti rasismu, tak tady u tohohle jsem chytl tak 10minutový záchvat smíchu. Nebo například ve Spartakovi Oinomaos, který i v reálu existoval, ale nebyl to černoch, nýbrž Gal (samozřejmě nemám nic proti změnám v seriálech za účelem ozvláštnění děje, ale tohle snad bylo trochu zbytečné :-D ).
#42 JeremyFall: plně s tebou souhlasím.. tak nějak to cítím i já…
#43 tomasgeryk: Mne je to úplne u riti či bol z neho černoch alebo nie veď aj tak tam skoro nebola žiadna čierna postava :D
#46 tomasgeryk#45 Batiatus: To je vlastne pravda. Pritom tam mohlo byť desiatky čierných (brané podľa toho, kolko ich bolo medzi otrokmi z Núbie apod.). Ale to nepatrí do tejto diskuzie, bolo to myslené len ako príklad, keď vytvárajú zbytočne čierné postavy, lebo čierný Gal je aspoň chyba, oproti pár černochom v USA (na čo sa tu niektorí sťažujú), čo je naprosto normálne. A že sa množia s bielymi, ako tu niekto napísal, tak k tomu názoru ani nemám slov :-)