Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Upoutávka k epizodě Death All 'Round

Upoutávka k epizodě Death All 'Round

Král Ecbert se stává velmi mocným mužem. Ragnar nepřijel do Paříže, aby ji dobyl, ale aby se setkal se svým bratrem.

21 0
8.4.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /55

MIJI

Až je mi Rolla skoro líto, skoro … :-)

#13 10doktor10
8.4.2016 | 21:49:16
Lukson4

4. séria ma 11 častí ako je to uvedené v epizodach tu na stránke? Ďakujem

#5 MIJI #11 Xavik
8.4.2016 | 22:05:36
Offak

nene, myslim ze ma 16 dilů :-)

btw. ta s tou kuší ( nemuzu si vzpomenou na jmeno ) určite vystreli na Erlendura, je to dost predvidatelne z toho traileru :-) A určite nas pripravuji na rozlouceni s Ragnarem, jelikoz nam ho vic a vic znechucuji. Nejlepsi byl od zacatku druhe serie do podělaného utoku na pariz kdy si hral na mrtvolu. Od te doby je to s nim horsi a horsi… :-(

#4 lelanka
8.4.2016 | 22:22:54
lelanka

#3 Offak: Souhlas. :( I v první sérii byl super podle mě. Je smutný kam s tím seriálem míří. :/

8.4.2016 | 22:26:36
MIJI

#2 Lukson4: Myslím, že 10 dílů, podle té upoutávky.

8.4.2016 | 22:29:35
Lukson4

:-D tak aj ta upútavka ma zmiatla, ale niekde zase vidím, že má byť 20 epizod

#7 MIJI
8.4.2016 | 22:31:16
MIJI

#6 Lukson4: Pravda, vypadá to, že bude dalších 10 dílů ještě letos.

8.4.2016 | 22:34:53
Lukson4

Tak predsa 20, aj tu na stránke je o tom novinka, kde potvrdili 5. sériu s 20 epizodami. V tomto klipe je písané, že len 2 epizody ostávajú. Ďaľších 10 bude po pauze. :-)

8.4.2016 | 22:36:27
skrivanekdavid

přesně tak, dalších 10 po pauze,Ragnara bude škoda, ale myslím, že ještě chvíli tu bude. Jinak postavu zprznili dokonale. Bjorn bude fajn, ale Ragnar je Ragnar. Co se týče Torvi, tak čekám že Erlendura pošle do Valhally :D

8.4.2016 | 22:46:45
rockysiburger

Ragnar bude mít absťák. Takže vás jeho změna zase tak dlouho štvát nebude. Nicméně zemře. Jeho postava je skvělá a on to skvěle zahrál, ale je tu ještě spoustu ság k vyprávění. Nechme se překvapit co nám ukáží jeho synové. Oni totiž se totiž nejsou pouhé legendy.

8.4.2016 | 22:54:57
Xavik

#2 Lukson4: Čtvrtá série má 20 epizod. Mezi desátým a jedenáctým dílem bude dlouhá pauza. Jedenáctého dílu se dočkáme někdy na podzim.

#12 Lukson4
admin
9.4.2016 | 0:04:53
Lukson4

#11 Xavik: Hej hej, už som v obraze, ale dík aj tak. :-D

9.4.2016 | 0:14:09
10doktor10

#1 MIJI: Proč líto? Postoupil k téměř větší moci než má jeho bratr. Otázka jestli přežije ten závěrečný střet Franské a vikingské flotily… :/

9.4.2016 | 2:07:06
rnasakr

a ja se celou dobu tesil jak Bjorn sejme toho smejda :( a ona to udela Torvi :(

9.4.2016 | 9:55:59
belien

Rollo bude mat este problemi na svojej strane, fransky par ked sa to tak da povedat zamyslaju nejake spiknutie proti krali zatial sa im to dari

#16 10doktor10
9.4.2016 | 10:05:42
10doktor10

#15 belien: To je nejspíš pravda… Ale má na svojí straně princeznu a ta hloupá není. Uvidíme

9.4.2016 | 13:05:33
petr2x

Ne, Ragnar nezemře, vím kdy a kde, nebo kde by to mělo být ale teď ještě ne. On se zas vzpamatuje, bez něho už to nebude ono takže nemuže zemřít

#21 rockysiburger
9.4.2016 | 16:46:09
Vaginosaurus

Vlastně Ragnar neumí dělat tu drogu že? tím pádem až mu dojde ten poslední balíček co si vypujčil od té krásne Pos**** Asiatky nebo Činanky vánžně ted nevím co to je nejsem rasista jenom mně sere ona teda srala! :D takže až mu dojde ten krásný balíček bonbonu takže nebude mít nic..... takže asi budeme mít zpět Ragnara :D teda pokud si nenajde něco silnějšího :D #SmokeWeedEveryDay

#19 Nibelung
9.4.2016 | 17:23:01
Nibelung

#18 Vaginosaurus: radšej by si nemal priespievať do diskusie…

9.4.2016 | 18:58:43
9.4.2016 | 18:59:04
rockysiburger

#17 petr2x: Asi nezemře. Bylo by trapné zemřít na druhý pokus, ale možnost tu pořád je. Stejně jako ta druhá možnost. Já právě chci aby konečně pošel. Musí dát prostor skutečným Vikingům !

#22 petr2x
9.4.2016 | 19:00:31
petr2x

#21 rockysiburger: Je pořád možnost že umře při obléhání Paříže ale jak v různých videích naznačujou to s těmi hady tak myslím že to bude spíš ta druhá možnost ale když sem sledoval první sérii tak vůbec nečekal vlastně jsem na něho i zapomněl. Až teď nedávno mi to došlo a první možnost jeho smrti si myslím že naznačili koncem třetí série kdy na začátku čtvrté mluvili i o tom že je mrtvý. Asi bych byl nejradši kdyby zemřel nejdřív na konci čtvrté série a jeho synové by ho pomstili na začátku páté.

9.4.2016 | 19:22:02
armunder

Ragnar nám zemře až půjde proti Ecbertovi. Tady někde podle historie.

Jak ho ten král Aelle nechá hodit do jámy s hady.

#24 simonko1
9.4.2016 | 23:43:05
simonko1

#23 armunder: ludia uz by ste sa s tou historiou mohli ukludnit kedze historicky osoba ragnara nei je ani potvrdena a moze to byt mytus

#25 armunder #29 Arne
10.4.2016 | 13:45:12
armunder

je na Wikipedii se o něm dočteš ale je to napsané v angličtině! O jeho osudu zadej Ragnar lorbrok do vikipedie a uvidíš.
#24 simonko1:

#26 simonko1 #29 Arne
10.4.2016 | 14:16:31
simonko1

#25 armunder: wikipedia nie je plnohodnotny zdroj ktory potvrdzuje historiu, moze tam pisat kazdy co chce … to ze tam niekto napise legendu o ragnarovi neznamena ze je to realne, ja hovorim o historickych spisoch atd… nikdy nebola potvrdena jeho existencia

#27 Gryfx
10.4.2016 | 18:00:11
Gryfx

#26 simonko1: nepochybuji, že Ragnar umře v jáme s hady. Máme pro to nápovědu ve formě traileru hlavních postav. Ano, wiki není oficiální zdroj, leč i tak je nejvíce akurátní v tomto případě. Já si historii dohledával různě. Ragnar je legendární postava, jejiž příběhy se mohou skládat z více postav, které už ale existovaly. Nicméně jsou dostupné dvě verze jeho smrti a to právě vhozením do jámy s hady – proč bychom také vůbec měli tu scénu, kdy tam ten král nechal hodit svého velitele stráže- a druhá je nudná, jelikož měl umřít na směs chřipky a cholery. Ragnar V Paříži neumře na 100%. Dle mého názoru dostanou na frak a a to bude konec první poloviny 10té serie. Tím, že je oznámena již pátá série, si myslím, že 2/2 čtvrté serie bude právě o anglii a tam i Rangar umře. 5tá serie by teoreticky mohla už pojednávat o Bjornovi a jeho bratrech, kdy se rozhodli pomstít Ragnarovu smrt a vpadnou právě do anglie.[/26]

#28 Berbo
10.4.2016 | 18:13:19
Berbo

#27 Gryfx: presne to si mylím aj ja, že druhá polovica tejto série, čo má byť vysielana na jeseň, bude o Ragnarovom pokuse oplatiť to Ecbertovi v Anglicku a následne jeho smrti, a 5. séria by mohla byť už o jeho synoch

#29 Arne
10.4.2016 | 19:50:50
Arne

#25 armunder: Je neskutočné, že vôbec existuje človek, ktorý dokáže citovať wikip´wdiu a odvolávať sa na ňu, ale ok, je to miesto kde sa dá dozvedieť všeličo, otázne je na koľko sú tam tie informácie pravdivé.
#24 simonko1: To však nevylučuje to, že by Ragnar existoval. Nasvedčujú tomu minimálne mená jeho, teda potencionálnych synov (všetci sú aj v tomto seriáli), ktorí sú reálnymi historickými osobnosťami, takže ak si také osoby odvodzovali meno od nejakého Ragnara je možné, že nejaký Ragnar bol, je to ako v povesti, kde je vždy nejaká časť pravdy, plus ak žiadna skutočná historická osoba pred týmito bratmi nemala odvodené meno od nejakého Ragnara je to dostatočnou indíciou na to, že nejaký Ragnar žil krátko pred týmito bratmi, alebo je to aspoň na zamyslenie. No a ešte aspoň jeden, keďže tzv. Veľká vikingská armáda vedená týmito bratmi bola namierená ako akcia pomsty za smrť Ragnara Lothbroka, je dosť možné že žil. Ja som zástanca toho, že to je skutočná historická osobnosť, rozhodne veľkej slávy, ktorá dosiahla veľké veci, no určite nie už len z časového hľadiska všetky jemu prisudzované činy.
#28 Berbo: No a v niečo takéto dúfam aj ja. :) Myslím si, že Rollo a celá Franská časť seriálu skončí (čiastočne, s tým, že sem tam ich ešte možno ukážu), alebo by teda aspoň mohla po desiatom diely tejto série a v druhej polovici tejto série sa bude už diať niečo iné. Ragnar vs. Ecbert, Ragnar vs. Harald a podobne, no a na konci by už asi mohol Ragnar zomrieť, neviem, je to také zvláštne, dostatočne nám ho znechucujú, som rád, že sa zbavil tej „medičky“, ale zas tá reakcia na jeho deti… no napriek tomu je to stále Ragnar a bude mi za nim smutno, ale aj z toho dôvodu by som si asi prial aby mal ešte pár dielov, v ktorých by z neho bol starý dobrý Ragnar a potom by zomrel, aby nám zostala na neho pekná spomienka. :) Plus taký časový skok by nezaškodil :D a ja by som si ho aj vedel po Paríži predstaviť. :)

#30 simonko1
10.4.2016 | 20:47:34
simonko1

#29 Arne: to rozhodne nevylucujem :) akurat nemam rad ked niekto so 100% istotou hovori o historickych udalostiach s tym, ze sa odvolava na wikipediu, to fakt nie :)

10.4.2016 | 22:43:04
Holldir

Nevím jak to je a jak to bude nehledal jsem nikdy historii, ale myslím, že není podstatné aby jeli dle nějakých historických událostí. Ideální by dle mě bylo kdyby se drželi jen několika málo zásadních detailů. Mě se Ragnar líbí no každej je nějakej. Jen mě tam sere jak se rozkmotřil s se všema hlavníma postavama. Floki, jeho synové, kdejaký tajnosti, nikdo by se nedivil kdyby mu Floki jednou vrazil kudlu do zad no naopak by to bylo příjemější kdyby drželi spolu to mě tam moc sere

Rolla bych nechal naživu, ale totální porážka Ragnara by taky dle mého nevypadala nějak užasně coby děj seriálu

Ohledně konce Ragnara bych byl rád kdyby to dopadlo podobně jak ve spartakovi (tím myslím početnost armády. Ve třetí serii měli opravdu armádu a nebyly to už jen obyčejný potyčky desítek vojáků jako i ze. Snad se tu dočkáme nějaké veliké bitvy ne jak doposud). Asi by to nebylo tak jak to vidí ostatní, ale bylo by to zajímavý. Velká bitva na začátku či konci jedné serie (ne v anglii mají moc slabou armádu), zajetí a následná poprava.

10.4.2016 | 23:45:39
Holldir

Zkrátka epickej konec pro Ragnara by byl cool:)

10.4.2016 | 23:47:21
petr2x

Ja si nemyslím že wikipedia je špatná a o těch hadech a videích která to naznačují sem tu už psal a pokud nemátete tak rádi wiki tak tady máte něco jinýho http://www.turbidwater.com/…narsSaga.pdf

11.4.2016 | 11:23:21
IZFNP

Z Ragnara je fetka, ktorá si to pokazila úplne s každým, predsa nám v poslednej epizóde bolo zas a znova pripomenuté, v čom je jeho sila – Ragnar vždy myslel vo veľkom a nič preňho nebolo nemožné. Je teda škoda, že sa človek tak veľký duchom tak zopsul. Ale ok, aspoň sa s ním fanúšikom bude ľahšie lúčiť ;) Jasné, že druhá polovica bude o Anglicku, prečo inak by o ňom bola prvá polovica, keď Vikingovia išli tak maximálne okolo cestou do Francúzska? Uvidíme, posledná séria ma zatiaľ trochu sklamáva, návratu na výslnie by som sa tešila.

11.4.2016 | 18:25:14
armunder

Hele jestli Ragnar umře na choleru jak tady někdo citoval tak to nebude hrdinská smrt. Ale někde v traileru to bylo jak mluvil o valhale stál a za ním ty hadi. Jinak vikingové dělali nájezdy na dány a na Island a potom na USA.

#36 petr2x
11.4.2016 | 20:28:41
petr2x

#35 armunder: Dánové byli taky vikingové, Island osídlili a USA ještě nebyla ale dobře vezmeme žes myslel Ameriku prostě a tam nedělali nájezdy založili tam pár malých kolonií a pak zmizeli kvůli rozpory s indiány, občas se vraceli pro dřevo a z Grónska vozily mroží kly. Zato utočily na Irsko kde založili potom Dublin, Istanbul, Sicílii, Španělsko a jich Francie

#37 armunder
11.4.2016 | 21:15:40
armunder

#36 petr2x: A jinak Vikingové objevili ameriku dřív než Kolumbus říká se to!

11.4.2016 | 22:12:36
simonko1

http://metalopolis.net/…downtown.asp?… nevravim ze to je aktualne k teme ale nasiel som jeden starsi clanok, zaujimave kazdopadne : )

#39 petr2x
12.4.2016 | 0:40:43
petr2x

#38 simonko1: víte co mi příde zajímavy, že je tak krabičkujem ,oni byli takoví a takoví ale oni přece byli taky lidi s vlastním myšlením. Mi taky nejsme každej stejnej ,kdykoliv se může jakkoliv ostříhat a nacházet něco novýho a vikingové o kterých se říkalo že se hodně staraj o své vlasy tak proč by si nemohl jeden z nich vymyslet něco svého kromě Bjorna a Ragnara takhle ty vlasy nemá nikdo jiný. A kdesi myslím v Irsku byla nalezena lebka co měla takhle ostříhany vlasy a i u slovánu se nacházelo něco podobnýho. Stejně tak nevím proč říkaj že je nesmysl aby na Ragnara zautočila Lagertha sekerou v kuchyni , proč ne když dnes žena na muže dokáže zautočit nožem, já nevim ale myslim že si může dělat co chce. A co se týče Jarlů kdyby měli takovou moc jak si lidé myslí že v seriálu maj, tak by Ragnar zemřel už v první sérii a když má někdo svou skupinu bojovníku, nevim jak byste se proti nim postavili. Dnes taky někteří nemůžou spoustu věcí a stejně je dělaj a využívaj svou moc tak jak by normálně nemohli.

12.4.2016 | 10:15:25
armunder

Co když ten Ragnar a jeho vojsko vyhrají v útoku na Paříž ? Já si nemyslím že jak jsem viděl vojska vikingů tak taková armáda nemůže prohrát a oni mají víc vojáků než Frankové.

#41 10doktor10
12.4.2016 | 13:24:02
10doktor10

#40 armunder: Každá armáda může prohrát :) Víc vojáků než Frankové nemají (bylo to obrovské království) a navíc Pařížské opevnění nemůžou zdolat… Lest už jim nevyjde a jinak se tam nedostali ani posledně. Ale uvidíme :)

#42 armunder
12.4.2016 | 15:45:57
armunder

#41 10doktor10: Podle historie pátá série až bude vládnout Bjorn tak to bude útok na řím na španělsko a kolem Pirenejského ostrova. A jinak vemte si že hodně věcí je podle skutečných událostí například ty nájezdy na Anglii nebo Francii. A také si myslím kdyby byl ragnar legenda tak by nebylo zaznamenaný co dělali jeho synové. atd. Četl jsem si historii o Bjornovi jak dobyje Řím.

#43 Arne #45 10doktor10
13.4.2016 | 9:00:05
Arne

#42 armunder: Nečakane s tebou musím čiastočne súhlasiť, aj keď sa tomu sám čudujem. :) Poopravím len to, že Bjorn Rím nikdy nedobyl a ani žiadny iný viking, Bjorn a jeho vojsko si síce mysleli, že Rím dobyli ale trochu sa sekli a namiesto Rímu dobyli mesto Luna severnejšie od mesta Rím. No a ešte by som poprosil aby si nám sem dal link na stránku odkiaľ máš informáciu o tom, že v 5. sérií bude už vládnuť Bjorn a že sa v nej uskutoční útok na Pyrenejský polostrov a Rím, myslím si, že aj my, viacerí by sme si také info chceli prečítať, Ďakujem. :)

#47 rnasakr
13.4.2016 | 15:20:15
oneill88

Je smutné že už chcete Ragnara sejmout i když je to ta nejlepší postava. To že má dočasné problémy s drogama nijak nesnižuje jeho potenciál ještě toho může mnoho vykonat.

13.4.2016 | 17:31:10
10doktor10

#42 armunder: Pokud vím, tak Řím nikdy nedobyli a snad ani neobléhali. Určitě útočili na Pyreneje a největší město, které obléhali byl asi Konstantinopol (odolal). Je někde uvedena ta informace, že v 5. sérii bude vládnout Bjorn?

#46 Arne
13.4.2016 | 17:33:12
Arne

#45 10doktor10: Však tú informáciu by som aj ja moc rád videl. Nie, Rím nedobyli, dobyli mesto Luna kúsok od Ríma s tým, že si mysleli, že to je Rím. No a pre zaujímavosť, v chráme Hagia Sofia v Konštantínopole (Istanbul) sú v múroch vyrité runy, čo je pamiatkou na vikinskú prítomnosť v meste. Vikingovia boli často najímaní do služieb Byzanskej ríše, v podstate podobne ako sme to mohli vidieť v tretej sérií, kde boli najatí v Anglicku na boj proti Mercii.

13.4.2016 | 18:21:19
rnasakr

#43 Arne: zadnou stranku nema jelikoz opet dalsi bullshit

13.4.2016 | 18:42:34
Czetkoo

Serial nejede až zas tak podle historie , například tu fintu co udělal Ragnar v Paříži(dělal mrtvého) udělal v realu až Bjorn v Italii v Luni kde si mysleli že dobyli Řím, Bjorn s bratrem (Hasteinem který v serialu zatim neni asi ani nebude). Dobývali a hodně drancovali kolem středozemního moře, :)

13.4.2016 | 18:52:28
Baltik

Já žasnu, jak se takové informace, které tady dávate, mohly dochovat přes 1000 let. Takové detaily, jména a všechny ty historky a zajímavosti. Jak je vůbec možné, že se tyto informace dostaly až k nám ?

#50 10doktor10
13.4.2016 | 19:06:42
10doktor10

#49 Baltik: No ty znalosti pocházejí ze středověkých kronik, severských ság a archeologických vykopávek, takže jejich věrohodnost je na pováženou, ale je to jediné co máme :)

13.4.2016 | 19:48:17
alien vs predator

Já se chci vyjádřit k tomu jsem o něm četl kdysi jednu knihu a bylo tam o tom jak dobyl Řím že nafingoval smrt a oni ho donesli dovnitř. A on vylezl z rakve a otevřel bránu. Takle dobyli vikingové Řím. A pak útočil na pirenejský poloostrovy. A je jasné že po smrti Ragnara bude vládnout Bjorn.

#52 Arne
14.4.2016 | 20:18:29
Arne

#51 alien vs predator: Áno, máš pravdu, aj ten postup dobytie „Ríma“ Bjornom bol presne taký ako si napísal, v podstate to použili už v tretej sérií s Ragnarom v Paríži, okopírovali udalosť, ktorá sa stala v situácií, ktorú siopísal. Lenže ten Rím čo Bjorn dobyl nebol Rímom, ale mestom Luna neďaleko od Ríma, trochu sa sekli/pomýlili a obsadili niečo iné s tým, že si mysleli, že dobýjajú Rím.

15.4.2016 | 1:07:45
kupky

Paříž je mi ukradený, lol

#54 alien vs predator
15.4.2016 | 14:09:50
alien vs predator

#53 kupky: To uvidíme v páté sérii.

#55 kupky
15.4.2016 | 23:22:53
kupky

#54 alien vs predator: nevim, na co reagujes, ja reaguju na titulky ve videu

17.4.2016 | 15:31:38
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama