Vikingové (Vikings)
94/100 - 952×

Vikingové(Vikings)

Seriál z tvrdého a tuhého prostředí, z doby Vikingů, kteří byli nemilosrdnými bojovníky. Příběh sleduje dění legendárního Ragnara Lothbroka a jeho rodiny, který bojuje s nástrahami tvrdých severských podmínek.

Kanada | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | History, Amazon | 43 minut
VOD
Netflix
žánr
Akční, Historický, Válečný
hrají
Alexander Ludwig (starší Bjorn Železný), Jordan Patrick Smith (starší Ubbe), Marco Ilsø (starší Hvitserk), Katheryn Winnick (Lagertha), Gustaf Skarsgård (Floki), Alex Høgh Andersen (starší Ivar Bezkostý), Georgia Hirst (Torvi), Peter Franzén (Harald Krásnovlas), Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Clive Standen (Rollo Lothbrok), Jennie Jacques (Judith), John Kavanagh (Prorok), Moe Dunford (Aethelwulf), Alyssa Sutherland (Aslaug), Linus Roache (Ecbert)

Podívejte se, co nás čeká v poslední řadě Vikingů

Podívejte se, co nás čeká v poslední řadě Vikingů

Pátá série Vikings je za námi a my se již nyní můžeme podívat na první záběry z řady šesté, která bude zároveň poslední řadou celého seriálu. Šestá série by měla zároveň odstartovat ještě tento rok.

36 0
31.1.2019

Thumbnail Play icon

Zdroj: History, Amazon

Diskuze /64

Zek2812

Kto bude bojovat proti komu?

#38 pidalin
31.1.2019 | 16:50:00
Wolfinator1

Lagy má keci jak pro ní svět skončil a zas si hraje na ještě drsnější bojovnici :D, Do toho to vypadá jako když Thorvi truchlí u hrobu Ubbeho , Hvitsekr bude zajat a upálen, Ivar si najde ruskou dvojnici Freydis ( nebo to je jen vidina :D ). A KORUNUJE TO VYLODĚNÍ V NORMANDII :D ( doufám, že uvidíme i záchranu vojína Ryana :D ). By mě zajímalo jak samotný kripl s pár penízky které mohl si nabrat do kapes získá zase v Rusku moc a armády :D, první pobuda co by potkal za kattegatem by ho klepnul po palici a okrad :D. NO aspoň, že po 5 seriích s severského prostředí se dočkáme snad pořádné zimy taky :D

#5 Martys22 #9 Neuvěřitelné
31.1.2019 | 16:53:15
Wolfinator1

3 serie krásné dobrodružné i poučné smysluplné příběhy o vikingské éře VS 3 serie fantysy slátanina plná šuki šuk a do očí bijících blbin ( ze kterých můžou být hotoví jen debilní amíci – podívejte se na nějaké reakce na seriál na youtube jak u toho dementi slintají :D ) o rozhádané rodince ( vždyť to nikoho nezajímá, by udělali líp kdyby se bratři povraždili všichni už v na začátku 5 serie a radši napsali pár nových zajímavých postav , by bylo lepší kdyby byl příběh opět jen o nějakém obyčejném vikingovi , který se chce jen plavit a objevovat Rusko či Konstantinopol a časem získá jednu loď družinu přátel a bojovníků , které by nám blíže představili a mi je měli rádi jako byl Thorstein atd s Ragnarem a zažívali nějaké uvěřitelnější dobrodružství a detailnějc ukázat zas život vikingů , né tohle to teleportování světem a každý je slavný král co má nevyčerpatelné zdroje bezejmenných vojáků )

#9 Neuvěřitelné
31.1.2019 | 17:09:31
Neuvěřitelné

Jako fantasy seriál to ještě ujde. Jako historický seriál je to odpad.

31.1.2019 | 17:16:35
Martys22

#2 Wolfinator1: Tak tenhle seriál už postrádá zdravou logiku už dávno. Lagertha je tam opravdu už jen čistě proto, aby se pár feministek cítilo lépe, ale i ji mám furt raději než Torvi(hrozná herečka), která je tam držená jen proto, že je dcera Hirsta. Jinak Hvitserk podle mně přežije alespoň i podle spoilerů, které jsem četl z 6B části. Spíš bych se bál o osud Bjorna :D

#9 Neuvěřitelné
31.1.2019 | 17:19:01
Neuvěřitelné

0:07 parodie na vylodění v Normandii?

31.1.2019 | 17:19:30
Neuvěřitelné

0:08 co má autor seriálu s těmi ohnivými kruhy furt?

31.1.2019 | 17:20:44
Martys22

Líbí se mi, že pokaždé ukážou New season coming soon, to je pro ně 9 měsíců :D, ale dotočeno už mají všech 20 dílů, pár spoilerů už se dá dohledat i na netu.

31.1.2019 | 17:24:32
Neuvěřitelné

#2 Wolfinator1: Ani jsem si nepřečetl tvůj komentář a hned jsem v tom poznal vylodění v Normandii, prostě wtf. #3 Wolfinator1: Ty reakce na youtube jsou vskutku směšně. #5 Martys22: mě*

BTW někdo mi tady tvrdil, že Freydis přežije a bude s Ivarem v Rusi, tak na půl se to vyplnilo. Jinak Chování Freydis nechápu, to spáchala sebevraždu, protože už ji nebavil život nebo si fakt myslela, že ji Ivar nezabije?

#14 Martys22 #45 AddelkaS
31.1.2019 | 17:25:28
spalik

Ivar uteče ( a teď bude záležet na tvůrcích ) buď k: A) Rurikovi nebo B) Olegovi, ale zase hnát chudáka Ivara, až na Kyjevskou Rus ?

#12 Neuvěřitelné
31.1.2019 | 17:26:21
yennik

pamatujete si ještě na Magna? takový ten zrzkoblonďák. taková ta úplně zbytečná postava, která tam byla JAKO KURVA PROČ? :D

#12 Neuvěřitelné #13 Martys22
31.1.2019 | 17:28:13
Neuvěřitelné

#11 yennik: Protože autor ujíždí na tom, na čem ujížděl Ragnar s Číňankou. #10 spalik: Ať si uteče kam chce, mě zajímá, proč nějakýho Rusáka bude zajímat nějakej krypl, kterýho žádnej Ragnar nezajímá.

#21 spalik
31.1.2019 | 17:35:23
Martys22

#11 yennik: Toho tam dali jen proto, aby měli ve finále koho zabít. Zajímavější vedlejší postava by byl ten šedivej viking, kterého má Ivar jako hlavního bodyguarda. Možná je i trochu inspirovaný historickou postavou Olaf the White, se kterým udajně Ivar dobyl Irsko.

31.1.2019 | 17:37:24
Martys22

#9 Neuvěřitelné: To bude nějaká dvojnice z Ruska :D Jinak Ivar se asi vydá spíš za Olegem, vím, že jsem někde četl, že obsadili i nějakého ruského herce.

31.1.2019 | 17:41:01
A_V

Už uniklo několik minut bitvy ze 6. série. https://youtu.be/DSKerypwUDM?…

#61 benuty
31.1.2019 | 17:59:01
Chalpe00

Jen doufám, že celá série nebude zase o tom jak Ivar půjde zpět obsadit Kattegat. Snad se zase vrátíme dějem do Anglie a ne pořád to stejný dokola.

31.1.2019 | 18:04:22
yennik

„Snad se zase vrátíme dějem do Anglie a ne pořád to stejný dokola.“

zajímavá logika :D

#22 Chalpe00
31.1.2019 | 18:06:52
MartinB

Podle ukazky to vypada nadupane. Kdo chce presnou historii, at se podiva na dokument, ja si serial uzivam jako oddechovou, ne vzdelavaci aktivitu.

31.1.2019 | 18:27:56
Mara11

Může mě někdo prosím říct co má Bjorn pod tím okem za symbol či runu.

31.1.2019 | 18:45:17
theCrey

To jako vážně? :( nechápu to.. vždyt sledovanost to má…

31.1.2019 | 18:57:01
spalik

#12 Neuvěřitelné: Protože jak Rurik tak Oleg nejsou slované, ale „vikingové“ původem …

#28 Neuvěřitelné
31.1.2019 | 19:12:08
Chalpe00

#17 yennik: Tak jako celou poslední sérii se řešil jenom Kattegat. Podle historie se dál bojovalo v Anglii, tak doufám, že to dodrží a Ivar pojede do Anglie.

31.1.2019 | 19:13:25
mateSKAtes

Už aby to bylo za náma stává se z toho pěknej odpad.

31.1.2019 | 19:19:30
God of war

Bjorna jsem měl rád ale kvůli tvůrcům jsem ho začal nenávidět ty jeho scénáře jako to ivar je lepší postava. Takhle zkazit Bjorna to je ale nejhorší věc na vikingách.

31.1.2019 | 19:30:31
Arne

Je už vážne trápne, že to vyzerá tak, že znova bude bitka o Kattegat a bitka medzi bratmi… som zvedavý s kým sa zas navzájom pospájajú… Lagherta už vážne nemusela „povstať“… Dúfam, že sa Ubbe vráti do Anglicka a tam bude sedieť na tom tróne ako nejaký miestny kráľ, či jarl Dánov a bude tam bojovať proti Ivarovi, inde nie je v podstate potrebný a nedávalo by to zmysel… Dúfam, že Ivar pôjde do Írska a spraví Dublinské kráľovstvo a bude útočiť odtiaľ na Wessex, Alfréda a Ubbeho a nepôjde na východ… Tie stavby akože Kyjevskej Rusi vyzerajú strašne… ako nejaká ďaleká Ázia a vôbec nie slovanské prostredie… Dúfam, že Kyjevská Rus bude omnoho zaujímavejšia ako Island… Dúfam, že Harald už konečne zjednotí Nórsko… Dúfam, že Island začne dávať zmysel a ukončia ho zaujímavo Hvitserk pravdepodobne naozaj zomrie upálením No každopádne z tohto trajleru nadšený nie som ani trochu… divné…

31.1.2019 | 19:36:55
Arne

No to, že tá slečna v Rusi vyzerá presne ako Freydis (rovnaká herečka pravdepodobne), len má čierne vlasy, si myslím naznačuje to, že ju tam Ivar stretne… (teória)

31.1.2019 | 19:38:17
Baltik

Přidal bych na pozadí zvuk MG42 k tomu vylodění :D

#31 Svjatogor
31.1.2019 | 19:41:20
Neuvěřitelné

#21 spalik: Máš pravdu, úplně jsem na to zapomněl. Přesto si myslím, že krypl, který nemá důkaz, kdo je jeho otec, by měl někdo poslouchat.

31.1.2019 | 19:49:05
Gulmar12cz

No tak už aby to bylo . .

31.1.2019 | 19:56:05
Svjatogor

Bezcílná rozplizlost. Čím seriál začal? Svobodný Seveřan Ragnar Lothbrok je unavený ztrátovými nájezdy do Pobaltí. Chce najít jinou zemi. Zemi plnou kořisti a s dobrou půdou. Chce přesvědčit svého jarla o cestě přes moře na západ… tam potkal týpka (Athelstan) s legračním účesem jehož Bůh bude vládnout všemu a všem.

Tohle má být seriál o konci germánského polyteismu. V Odina věřili Anglové, Sasové, Jutové, Frankové, Langobardi, Visi / Ostrogoti, Alemani i Vandalové. Tito všichni v postupně v průběhu 300 let konvertovali a zali věřit v toho galilejského Boha. Tento seriál mohl ukázat proč. Místo toho se z něj stala tak trochu lepší Xena.

Jaké bude dobrodružství na Rusi? Budou průkopníky nebo potkají už zabydlené varjagy z domu Rurika? Kam až poskočí časová osa? Do této lokace vkládám poslední naděje, ten jeden zimní záběr mě hooodně navnadil. :-)

31.1.2019 | 20:00:25
Svjatogor

#27 Baltik: TOP koment několika slovy. Bravo! :-D

31.1.2019 | 20:05:24
Svjatogor

Musí-li Lagherta pořád žít, ať už ji konečně hraje někdo jiný nebo najměte pořádné umělecké maskéry. Třeba ty, co dělali skřety pro LOTR. Stávající bych osobně nejraději sprovodil z Midgardu krvavým orlem. Koukám se na Laghertu, snažím se vidět Laghertu a nevidím Laghertu. Vidím Andreu Kerestešovou z Vyprávěj. :-P

#34 Wolfinator1
31.1.2019 | 20:20:18
lukas254

Páni skončila 5. série a už bude za chvíli další série. To bude asi hodně kvalitní, když na tom strávily tak málo času. :D

#35 Wolfinator1 #37 Svjatogor
31.1.2019 | 20:22:38
Wolfinator1

#32 Svjatogor: Spíš je problém, že by jsme měli vidět skoro 60 letou paní ( dobře dnešní 60 tka může takto vypadat pokud má štěstí, geny a čas a prachy na údržbu :D , ale v době vikingů a po tom co prožila by vypadala spíše takhle :D https://www.google.cz/imgres?… ). Si myslí, že když z ní udělají Geralta tak je stará :D

#37 Svjatogor
31.1.2019 | 20:28:01
Wolfinator1

#33 lukas254: Času na to měli dost , vem si že ty serie jsou rozdělený na půlky mezi nima jsou 9 měsíců pauzy třeba a to už je mají dávno natočené. 5 serii museli mít natočenou už někdy před 2 lety a 6 serii už mají taky dávno a to si vem , že vlastně bude ukončena až někdy v roce 2020 :D

31.1.2019 | 20:30:46
deezy

Ja niesom narocny divak, pri seriali chcem relaxovat, cize moc neriesim extra detaily :) vikingovia sa mi pacili od zaciatku az po koniec, a to som ani nemusel vidiet FINAL SEASON … u mna v TOP trojke serialov :) a ludia s „konstruktivnou“ kritikou … preco to pisete sem ? piste ludom zodpovednim za vase neukojene predstavy :) mozno vas vypocuju, a vsetko urobia tak, ako si predstavujete VY :D a predsa, aspon dostaneme KONIEC a nie ako u vacsiny serialov CANCEL :)

31.1.2019 | 20:41:56
Svjatogor

#33 lukas254: Neboj, jarní čas vyplníme přísným hodnocením GoT. :-D

#34 Wolfinator1: Právě proto jsem zmínil chujovinu Vyprávěj jako jednotku trapnosti co do vizuální impotence. Jinak souhlas, i v traileru je Lagherta až moc čilá na svůj věk a zranění z bitev. Asi praprapraprabába Chucka Norrise. A ne, nespletl jsem se. Tolik generací stačilo. :-)

#43 Neuvěřitelné
31.1.2019 | 20:45:11
pidalin

#1 Zek2812: asi všichni proti všem :-D

31.1.2019 | 20:51:40
yennik

chtěl jsem tu psát, co všechno mi v tom finále vadilo, ale asi se mi ani nechce…

#41 Svjatogor
31.1.2019 | 21:23:39
endless83

Tak toto byl pro mne poslední díl tohoto seriálu. Bitva jako taková zlá nebyla,ale to je tak asi jediné plus a to ještě hodně s odřenýma ušima. Za mne to dosáhlo vrcholu trapnosti,kde se poslední série pohybují a tato to svým finále završila. Zbytečné postavy,tam kde by měli být bitvy tak nejsou a opačně a byt se to nedrží žádných historických faktů,tak to tvůrci svou fantazií dost přehánějí. Nechci vysloveně ujíždět na vlně Ragnara,ale za něj prostě ten seriál i přes slabší místa měl koule. Ted to jen vypadá že tvůrci neví kudy kam a pak nechápu další serii.

31.1.2019 | 22:03:10
Svjatogor

#39 yennik: Já myslel, že to je na Vikings to nejlepší. :-D

#48 yennik
31.1.2019 | 22:05:05
Ivar Ivarovich

Můžete mi někdo vysvětlit, co tam pořád dělá ta Lagertha ?!! Však jí je tak 100 let, bože …

31.1.2019 | 22:53:47
Neuvěřitelné

#37 Svjatogor: Ajajaj, GoT bude hrozná sračka jestli to bude pokračovat ve šlépějích 5., 6. a především 7. série.

#44 Luksathor
31.1.2019 | 23:09:38
Luksathor

#43 Neuvěřitelné: Hrozná sračka je odsuzovat něco, co ještě nevyšlo a navíc pod příspěvkem z iného seriálu. Stejně tak se těšit na to až něco výjde, jen aby to mohl následně poplivat.. Někdo má ale asi znevažování hodnocení jako koníček :D každopádně tahle série Vikingů i její konec bylo fakt celkem zklamání.. I The Last Kingdom mě tentokrát zasáhlo víc..

#51 Neuvěřitelné
31.1.2019 | 23:27:51
AddelkaS

#9 Neuvěřitelné: Nemyslím si že si myslela, že ji nezabije(nepatřila mezi najivky tohoto serálu), prostě se chovala jako matka, které někdo sebral a zabil dítě – neměla proč žít a věděla, že on to za ní vyřeší

31.1.2019 | 23:53:06
kudry.cz

Tady je zase mouder, nejlepší jsou ti co kritizují, odpadují, prskají a pořád čumí, někdy vážně přemýšlím, proč nemáme jen zlaté medaile ze sportu, oscary z filmů a nevládneme světu, protože jsme tak chytří, skvělí a nejlepší… Ano pátá série byla sice nejslabší, ale zase tak hrozný to nebylo, ale srážet něco co jste ještě neviděli, to zatleskám blbosti lidstva dvakrát…

#47 MichaelMyers
1.2.2019 | 5:49:06
MichaelMyers

#46 kudry.cz: Pátá série je blití. :D od poloviny série na to nekoukám, jen si tady počtu názory a vidím, že jsem o nic nepřišel, naopak jsem si polepšil. Hrozný seriál a že byl třeba jeden díl docela dobrý, je už úplně jedno.

1.2.2019 | 6:54:13
yennik

#41 Svjatogor: no, jako je, to je vlastně jediný důvod, proč jsem se na to vlastně ještě díval… ale tady toho bylo tolik, že by to bylo jak vytýkat děckám ve školce, že někde přetáhla čáru v omalovánkách

#49 Svjatogor
1.2.2019 | 11:21:57
Svjatogor

#48 yennik: Znáš lepší způsob jak na Edně zabít čas při čekání na poslední sérii GoT a na (možná) první sérii Zaklínače? :-D (irony & joke included) ;-)

#50 yennik
1.2.2019 | 11:30:09
yennik

#49 Svjatogor: tak kdysi jsem ještě hejtil TWD, to je taky dobrý matroš :D

#52 Svjatogor
1.2.2019 | 12:49:37
Neuvěřitelné

#44 Luksathor: Já to ale vůbec neodsuzoval. „… jestli to bude pokračovat ve šlépějích 5., 6. a především 7. série.“ To jsem napsal.

1.2.2019 | 14:02:30
Svjatogor

#50 yennik: A to je co?

#54 yennik
1.2.2019 | 14:15:46
jakub_envy

Já mám pocit že tady jsou totální kr***ni jako za prvé proč na to koukáte twl tak se mi to nelíbi tak v tom nepokračuju čekáte že další díl bude lepší?? Nebude jestli ten před tím stál za hovno tak se vám ten další líbit nebude. Ani kdyby tam všichni pochcípali a byl by konec dobře chápu každý má názor. A za druhé jako co jste čekali?? Už jste v nějakém takovém seríálu viděli umřít hlavní postavu na stáří wtf ??? Jako haló??!!

#56 Neuvěřitelné #57 Neuvěřitelné
1.2.2019 | 14:17:19
yennik

#52 Svjatogor: the walking dead, všechno po první sérii bylo jako tady vikingové :D

#55 Neuvěřitelné
1.2.2019 | 14:38:17
Neuvěřitelné

#54 yennik: Zase tak špatný to nebylo. Až ty nejnovější série stály za hovno.

1.2.2019 | 14:47:08
Neuvěřitelné

#53 jakub_envy: Dívám se na to, asi abych věděl jak to skončí. To mi ale nebrání říkat o tom, že je to totální sračka. The Walking Dead a Game of Thrones jsou naprosto stejný příklad.

1.2.2019 | 14:48:07
Neuvěřitelné

#53 jakub_envy: Po druhý si seriály jako The Walking Dead a Vikings už nepustím víš, ale teď mě zajímá, jak se ta sračka vyvine. :)

1.2.2019 | 14:49:10
Wolfinator1

Když je ta dlouhá pauza teď zas, tak bych rád poprosil zda by se nemohli dělat titulky na seriál Norsemen ( stejná tematika, komediální zpracování ) ?

2.2.2019 | 9:52:34
AbrahamCZ

Ivar půjde obsadit Velkomoravskou říši :D ať tam jsou i čechy morava a slezsko :D

2.2.2019 | 12:13:31
benuty

#15 A_V: XDDDDDDDD

3.2.2019 | 0:13:25
transka

seriál umřel Ragnarem, měli to zabalit mnohem mnohem dříve. Kdysi můj neoblibenější seriál je naprostá trapárna ve stylu GoT, navíc ta čuba pořád žije. Ale Vikingové nám dali jednu z nejlepších postav vůbec, za to navždy děkuji.

3.2.2019 | 20:30:45
Praseodym

Ten seriál nemá hlavu ani patu. Ivar geniálně uvězní Bjorna s pár bojovníky mezi „hradbami“ a když se Bjorn probíjí ven, tak na něj všichni jen čumí zatarasení štíty a nechají ho bez problému utéct.

Pak Bjorn vpadne do Kattegatu, stojí tam s mnohonásobnou přesilou proti Ivarovým zbylým ochráncům a místo, aby je rozdrtili na prach a chytili Ivara, tak se tam proti nim asi půl hodiny bije jen Bjorn, Hvitserk, Harald a pár dalších, kteří u toho málem umřou. Kdo tohle točí, je prostě tupé hovado, to už nejde říct jinak.

O tom, jaká už je nuda pořád jenom sledovat bojůvky o Kattegat, ani nemluvím, to je každému dávno jasné a nemá cenu ten chabý a pořád se opakující děj rozebírat.

4.2.2019 | 16:02:04
God of war

Můžete mi vysvětlit kde vzal Ivar armádu ? Ten se musel přidat k Dánům.

7.2.2019 | 13:34:22
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Vikingů

Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Pokračování

Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama