Vikingové zahájili svou seriálovou existenci v roce 2013 a skončili na konci roku 2020, což znamená, že tu s námi byli dlouhých sedm let, ale vše musí jednou skončit. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.
Herec Travis Fimmel se představuje jako Anduin Lothar v první upoutávce k filmu Warcraft
Jak někteří určitě víte, herec Travis Fimmel, který v seriálu Vikings hraje Ragnara Lothbroka, se příští rok objeví ve velkofilmu Warcraft, kde si zahraje Anduina Lothara. Na první upoutávku k tomuto filmu se můžete podívat uvnitř článku.
Premiéra filmu Warcraft je stanovena na 9. června 2016.
Zdroj: History, Amazon
Diskuze /44
For The Alliance !! :D
#2 Chikinavážně si musel ostříhat ty luxcusní dlouhý lokny… aby dostal jiný dlouhý lokny? http://1.fwcdn.pl/…9856_2.1.jpg tyhle by jim fakt nestačily?
„Zase práce?“
#35 WILLIAM_MOINSPIELDPostavte více měsíčních studní :-)
#36 WILLIAM_MOINSPIELDJá hraju WOW už přes deset let a tuhle hru miluju, je to pro mě úžasný relax, takže vzhledem k tomu, jsem asi hodně ovlivněná. Mně se upoutávka moc líbila a na film se opravdu těším. Vypadá to, že příběh se bude držet klasického herního příběhu, který je mimochodem skvělý. Nemůžu se dočkat :-) :-)
#24 Rottero#8 Wolfstooth: On Warcraft 1 byl kapku o něčem jiném než o příběhu. ;)
Asi mě ukamenujete.. Ale ta upoutávka je docela o ničem :D Orkové taky nic moc, teda nedá se to srovnávat s těmi z Hobbita. Ano, sice nemám tušení jak vypadají Orkové ve Wow, ale od tohoto filmu očekávám, že přinese zpět velkolepé fantasy typu Lotr, a hobbit. NO, zatím mám fakt rozporuplné pocity :D Ale za Travise jsem rád :) Je to borec..
#16 Kratos93 #19 rhobos #22 Moor8 #29 Historic #30 aragorn#13 tomsn40: Každý si orky představuje jinak pro svůj daný svět … ve Warcraft Lore vypadají takto, nejsou to umučení, zkažení bůhví jakou magii a podobně elfové ale prostě další rasa z jiného světa. Původně velice šamanistická rasa, silně vázaná na duchy (spirits) a přírodu, taktéž bojovná ale čest pro ně hraje velkou roli atd … a btw místo dětinského rozdělování na Alíky a Horďáky … FOR AZEROTH !!!
#8 Wolfstooth: A příběh jedničky je možná „béčkový“ když se na něj podíváš jen z hodně blízka :D Orkové vyhnaní ze své domoviny hledají nový domov a hodlají jít přes mrtvoly (né všichni) ale když se na to člověk podívá z větší perspektivy tak je ten příběh docela dost komplexní. Nevím jak to ve filmu zjednoduší aby to dokázal pochopit i lajl … přece jenom jsou to dva oddělené světy ten herní (knižní) a teď ten nový filmový (který btw taky dostane nějaké knížky :D)
Co čekáte, film má být podle W1, W1 neměla skoro žádnej příběh v tý době (knihy dodneska nepočitam jako doplnovani příběhu, protože to bylo vždycky napsany dle hry namíru, navíc kolikrát knihy boří příběh z originalni herni trilogie, navic jsem žádný nečetl a lorenazi mě nezajimaji). I tak v tom traileru michaji hodně věcí, ktere se tykaji W2 a W3. Např. první záběr letícího orla nad horama je jak vystřihnutej z intra na W3, potom (pokuď se nepletu) vidime malyho Thralla, kterej je součástí taky W3. A cela storyline z traileru mi připadá jak myšmaš W1 a W2. Chápu že některy fandove si díky tomuhle vymalovali gatě na bílo a po x letech opustí svoje temný doupě, aby šli do kina, ale z filmoveho hlediska to na mě působí strašně uměle. Totalní CGI se snad skoro žadnym využitím exterieru tak jak to umí Jackson. To se rovnou mohli vykašlat na herce a udělat to ve stylu CGI filmu (a možna by udělali ještě lip)
#13 tomsn40: Orkové ve WOW vypadají úplně stejně jako v traileru :) takže..
#20 Lucas288: Ne, neví. :) Bude někdy na jaře příštího roku.
Co je to za argument, že W1 neměl žádný příběh? To byla hra, která mohla zaujmout hratelností a grafikou, ale tohle je film a tam je příběh to hlavní. Osobně bych se vybodnul na přebírání příběhu ze hry, jelikož je stejně nemožné naplnit očekávání fanoušků a převzal bych svět, jeho mythologii, ale příběh bych udělal vlastní. Klidně bych ho zasadil do doby po W3.
Celkově mě mrzí, že se nedočkáme nemrtvých. Pak mě trochu děsí ta světlost a barevnost. Bojím se, aby z toho nebyla druhořadá fantasy pro publikum kolem 15 let. Je to zatím první trailer, ale přesto všechno vypadá moc uměle. Zpracováním se to nedá s LOTREm, či HP srovnávat. Prostě bych prostředí trochu, nebo spíše více potemnil.
#13 tomsn40: Zde bych tedy rád podotknul, že i když má angličtina pro oba druhy stejný název, tak skřeti z LOTRA a Hobita nejsou stejní, jako ti z Warcraftu a tedy je nelze srovnávat.
Upřímně mi ten trailer nepřišel něco úžasného. Vidím tam hodně podobnost s Avatarem a Lotrem. A jak psali ti nademnou přijde mi to takové umělé zatím. No uvidíme příští rok.
#24 Rottero#22 Moor8: Ano, odvyprávět příběh Warcraftu filmama či seriálem by bylo dost obtížný, bylo by třeba velkého zjednodušování. Souhlasim že mnohem lepší by bylo vymyslet příběh filmu a zasadit ho do toho světa někam.
#23 Bizzy: Naprosto souhlasim.
#10 Science Fiction: Z uplně stejných důvodů se právě bojim jak to zesloní (to je jako zkonit ale mnohem mnohem víc).
#26 StrejdaMortyKaždej si stěžuje !! ten trailer je boží kam se hrabe Hobbit tohle bude taková přeháňka !! a ten Duncan Jones je hodně dobrej režisér!! myslím že my hráči WoW by jsme měli bejt hrozně rádi že ten film vůbec natočily to je jako s Diablem 3 na který se čekalo 11 let !!na tenhle film se taky čekalo hrozně dlouho jednou sem četl v časáku Premiere že by měl bejt film i právě Diablo a Half -life jenom že to jsem četl nikdy před 10 lety a zatím nic :( tak hlavně že budou WoW a Assasins Creed :)
#24 Rottero: jenže tohle si právě vydupali fanoušci WoW univerzia, aby film Warcraft byl dle příběhový předlohy herního story Warcraft univerzia. Ještě když byl jako řežiser Raimi, tak původní scénář měl být příběh mezi W3 a WoW, načež se vyvztekany fanoušci hejtama vydupali, že film bude prostě podle něčeho co už je. To byl i jeden z důvodů proč Raimi dal od projektu ruce pryč, protože si nerad kecá do práce. Co jsem vysledoval z ruznych diskuzí (hlavně na csfd), tam právě nejvíc zklamání a vzteků přichází z řad fanoušků WoW, protože jim na traileru vadi kdejaka ptakovina. Jednou to je barva očí elfů, podruhý thrall na řece, potřetí proč se vůbec horda a aliance ve filmu spojuje. Blizzard sam při produkci filmu řekl, že Warcraft nebude jen pro fanoušky, ale primárně určenej pro široký publikum, aby si mohli v případě úspěchu naplánovat trilogii, navíc sami řekli, že filmovy univerzium bude ve stylu jako Marvel Movie Universe – inspirovano psanou předlohou. Je pravda, že s tim kolik fantasy „tvorů“ W obsahuje by to asi blbě šlo natočit mimo studia a CGI, ale pořád měli tu možnost se zajít zeptat za Jacksonem jak co udělal, což neudělali.
#34 Zeorg#13 tomsn40: Mi zrovna ti Orkové přijdou parádně „vymodelovaní“.
#13 tomsn40: orkové vypadaj uplně přesně jako ve hře takže supr
to nikomu nepřijde divný že Orkové s těma jejich držkama vůbec nešišlají?já to nikdy nehrál jen W3 a WoW mě minulo nějak, ale tak to nevypadá špatně akorát prostě digi stříkající z prdele ale to se nedá nic dělat…jen si myslim že ti skřeti z LOTRU vypadali víc realisticky…
Já jsem nadšená. To CGI se mi extrémně líbí, protože mi to potom připomíná cinematiky od Blizzardu a to je srdcovka. Celkově je to film inspirovaný hrou, takže já jsem za tuhle připomínku ráda. Ti orci ani nejsou plně CGI, byli to herci navlečený do kostýmů, ale samozřejmě museli být upraveni aby vypadali tak jak mají. Někdo si stěžoval na barevnost a já říkám díky bohu za ní. Nesnášim tu poslední módu všechno točit přes filtr a pak je to jako 5 černochů v tunelu (viz Harry potter a fénixův řád). WoW a Warcraft byly vždycky hry plný barvy. Potom teprve člověk vidí jakou zkázu sebou přinesla legie. Tohle starý lore moc neznám, ještě před Hordou, před Thrallem… fakt se těšim
#26 StrejdaMorty: Veď v tom traileri neboli elfovia
#7 KevSpa: ,,Za hordu život položím"
#9 Marketka: ,,Áno páne" ,,Rozkazy?" ,,Můj hlas nezní jako kodův, nebo ano? Být zelený není vůbec jednoduché" :D
!POZOR možný SPOILER! Film se ma tocit kolem WarCraftu I, cili prvni valky – zniceni Stormwindu a dale uteku lidi z Kingdom of Azeroth do Lordaeronu a expanzi orku ke Khaz Modanu.
jedna vec orkovia su ina rasa z inej planety ktora nieje predurcena bit zla porovnavat ich z orkami LOTRu je nelogicke a hlavne spojit svet warcraftu z realitov je nemozne … je to ina planeta kde su stromi vacsie ako v reale … casti krajiny su rozdelene horami a meni sa podnebie ako keby ich odsekli … a podobne … predloha je knizna a ak si niekto mysli ze W1 nema pribeh skuste si precitat knihy … existuju dokonca aj z obdobia 10 000 rokov pred W1 … zapojenie thralla do pribehu nieje problemom je to akousi ukazkou ze by radi zakomponovali myslienku velkeho univerza … pokial viem celi stab si mal pred natacanim zahrat WOW a samotny blizzard usko spolupracoval na filme takze by sme sa nemali dockat nejakych pomylenych situacii ako napr. pri doome alebo maxovi paynovi
Toto zboznujem, ked tu nejaky neznajec zacne splietat co je z W3, W2, dobre ze nie z WoW. Ved si len zacnite citat wowwiki k W1, ich charakterom a prepojeniam, den bude malo, WoW je mega univerzum. Thrall je sice z W3, ale tam uz je zoceleny gladiator, tiez to nedokazal za 2 dni, ale za dobu W2.
A Durotan nikdy nebol za Gul'danovu hordu, ale za svoj klan. Vlastni ich vyhnali no tak si nebude robit v novom svete novych enemies, ked ma za ritou hordu, ktora ho chce killnut. WoW orkovia nie su bezmozgove matohy z Lotra, ak neuvazujem bloodrage (a aj s tym nezili v dierach a hnoji a vedeli vyrobit viac nez nejake baranidlo ;]).
Ono kym sa aliancia starocia medzi sebou mlatila, orkovia si v draenore zili celkom kludne, Az kym to aliancak Mediev nedodrbal, spojil sa s Gul'danom a potom to uz islo z kopca. For the Murloc !
CGI je super, svet je tiez super, snad to nebude sama tma jak v Lotr. Cokolvek v tme oblejes vodou a posvietis na to, vyzera so real cool.
Spoiler: Ved to je ako u nas. Ame* sa uz nemali s kym bit, vytvorili tali* a hned je enemy a oni hrdinovia.
Wowko sice nemám rád počítačovou hru ale ten film bude lepší než Avatar tak ho chci vidět! Ten získá oscara
Číst tuhle diskuzi je vážně sranda. Tolik lidí, co tu plácá blbosti ala že W1 nemá příběh :D Warcraft je příběhově velmi promakaná hra… a to zejména právě tyhle začátky… ala první příchod orků na Azeroth… nebo i příběh před tímhle filmem… například uplně nazačátku první příchod Legie na Azeroth v době, kdy tu žili jen noční elfové… to je nesmírně zajmavé a doufám že se dostanou i k týhle trilogii.
Hed94 souhlas doufáme všichni v trilogii.Počkejte až se objeví nemrtví a night elfs + tohle bude přehnaný na efekty 2 velký studia + Obrovská herní společnost Blizzard = to bude prostě něčím noví a podle mého ty Orci vypadají hodně dobře !:)
Konec Vikingů
Pokračování
Seriál Vikings sice skončil šestou sérií, ale Netflix připravuje pokračování s názvem Vikings: Valhalla, které se bude odehrávat cca 100 let po událostech původní seriálu. Více se dozvíte v našem článku.
Reklama
Nejlepší epizody
Nejoblíbenější postavy
Narozeniny
-
Jessalyn Gilsig
30.11.1971 | 30.11.2024 -
Jefferson Hall
6.12.1977 | 6.12.2024 -
Moe Dunford
11.12.1987 | 11.12.2024 -
Katheryn Winnick
17.12.1977 | 17.12.2024 -
Carmen Moore
24.12.1972 | 24.12.2024
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Mohlo by vás také zajímat
Tvůrce a herci popisují, co všechno nás čeká v první polovině poslední série
Představení knihy Vikingové – pomsta synů v pětiminutovém videu
Podívejte se, kolik speciálních efektů bylo potřeba k bitvě mezi bratry
Poražení Vikingové se spojí s nepravděpodobným spojencem
Podívejte se na teaser ke knize Vikingové – pomsta synů
Autor knižní série Vikingové zdraví české čtenáře