Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě It’s Been a Hell of a Ride

Upoutávka k epizodě It’s Been a Hell of a Ride

Elena je v nebezpečí, a tak se musí Damon se Stefanem spojit proti Cadeovi. Alaric a Caroline se vypořádávají s magickými schopnostmi svých dcer.

15 0
18.2.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /89

KaraSnowAllen

Vypadá to slibně, ačkoliv víme, že Stefan a Damon nezemřou…tedy, aspoň né teď.

#2 ZEDUltedOP
18.2.2017 | 20:13:45
ZEDUltedOP

#1 KaraSnowAllen: jeden z nich zemře v 16 epizodě podle fotek to bude damon

#3 mima33 #4 Lenka111 #6 KaraSnowAllen
18.2.2017 | 21:13:12
mima33

#2 ZEDUltedOP: podľa akých fotiek? Daj odkaz prosím.

18.2.2017 | 21:30:24
Lenka111

#2 ZEDUltedOP: A jak víš, že jeden z nich zemře?

#5 mima33
18.2.2017 | 21:32:26
mima33

#4 Lenka111: je isté, že niekto vo finále zomrie, potvrdila to sama Julie. Ale zatiaľ sa nevie kto, no väčšina tipuje niekoho z bratov.

18.2.2017 | 21:44:46
KaraSnowAllen

#2 ZEDUltedOP: Fotky zatím nic pádného neukazují, z té se Stefanem a Damonem se dá těžko něco usoudit. Budeme si muset počkat na finále, pokud se ovšem ještě někdo neprokecne předtím, což se stalo už v případě Eleny, kdy jsme věděli 14 dní dopředu, že jí uspí.

18.2.2017 | 21:52:59
google147

Kdo umře zatím opravdu jisté není, ale různé náznaky vedou spíš k Damonovi – poslední záběr má patřit jemu jak jede samotný ve svém camaru, jeden pár se bude loučit na hřbitově a budou tam hrátky s mlhou (což dělal Damon) a Damon má Eleně dát nějakou vizi, kde bude její starý dům a pravděpodobně se mihne plno těch potvrzených návratů. Ale pořád je to hodně nepřímé, někdo tvrdí, že v autě bude i Stefan a budou oba duchové.

Jediné co prosáklo na 100% je, že se z penziónu stane škola a že by tam měl učit Jeremy.

18.2.2017 | 22:20:05
Jouzi.Ef

Takže zemře Damon, je to jasný… :-D

18.2.2017 | 22:22:21
ZEDUltedOP

tak když si to tak vezmeme tak car jde do TO takže buď nechá stefana žít lidskej a tím pádem ho nechá na pokoji nebo to bude naopak .. a Damon pořád slouží Cadovi tím pádem nákej důsledek to asi bude mít když zemře cade a cade zemře až ve finálním díle takže bych za sebe řekl že 16 epizoda bude taková nudná jen tím že se tam vrací strašně moc lidí a na 42 minutovej díl docela slabí ale když si to řekneme upřímně tak ani samotný herci nevěděli co budou mít za scénář když plecka jím to psala v průběhu 8 serie tak proto ta 8 serie byla taková slabší a 16 epizod ? to udělala protože by nevěděla co napsat na dalších 6 :D od ní to bylo zbrklé

#10 mima33
18.2.2017 | 22:27:17
mima33

#9 ZEDUltedOP: ehm… odkial a kedy sa vzala informácia, že Caroline ide do TO? Čítam desiatky zahraničných diskusií a sledujem ďalšie desiatky rôznych zahraničných webov, ale toto vidím prvýkrát. V TO sa má objaviť Rick, iné potvrdené nebolo pokiaľ viem. A takisto je viac-menej jasne, že posledným záporákom má byť Katherine a nie Cade. V 12. časti, keď sa stal Stefan človekom, Cade povedal Damonovi, že dohoda padá. A aj tých 16 epizód mi pripadá veľa. Však sú tam samé hluché miesta. Deje sa niečo až od 12. epizódy. Nejde o malý počet časti, ale o to, že si to tvorcovia zle rozložili.

#11 ZEDUltedOP
18.2.2017 | 22:35:06
ZEDUltedOP

#10 mima33: a ano pokuď o tom nevíš tak candice by se měla oběvit v TO

#13 mima33
18.2.2017 | 22:40:22
Crazynecka

treba zabijou oba bratry ? snad ne.. nechci ,aby nikdo umrel.. krome Cada…

18.2.2017 | 22:41:10
mima33

#11 ZEDUltedOP: ľudia to chcú, ale ani Julie ani nik iný zatiaľ nič nepotvrdili, nehovoriac o tom, že Candice celú Klaroline neznáša a povedala to nie raz. Okrem toho tie isté zvesti, ktoré informujú o Car v TO hovoria aj o Nine v TO. Ale nič nie je zatiaľ na 100% potvrdene okrem Ricka. Ak máš dôveryhodný zdroj, odkiaľ čerpáš všetky tieto informácie, tak prosím daj odkaz.

18.2.2017 | 22:56:27
ShadowKittyGirl

No, když jsem se tak na ten dnešní díl dívala, říkala jsem si bože! Proč zrovna tenhle unesl Stefana a zabírá tam vysílací čas? To bylo tak zbytečný, mohli ho totiž ohrozit i jinak když už si teda nutně musel s tím Cadem pokecat a jo, souhlasím s tím že nejspíš umře Damon, což je pro mě hořkosladké.

Že by šla Car do TO? Hm možná, ale Candice by o to podle mě moc nestála na základě toho, jak se o Klaroline vždy vyjadřovala. Možná navštíví Ricka, ale pochybuju, že by tam zůstávala. Nicméně co mi víme, třeba se spokojí i s prací v TO pokud nemá jiné projekty

Z Caie jsem byla od začátku ale nadšená a že Damona podrazí bylo jasné, udivuje mě, že se objeví i v tom dalším díle. Čmajznout rakev od něj bylo chytrý…

A Katherine? Vážně si myslíte, že je horší než samotný dábel? No, možná fakt jo, ale co jim udělá? A jako co se vlastně vrátí? Jako poutnice bez těla? Jako člověk? Nedomyšlené…

Tak nějak si pořád myslím, že by mohla umřít i Bonnie a jít na to místo kde je Enzo. Asi by nebyla živá, ale byla by s ním a o nic jiného jí přeci ani nejde.

Jinak Elenu probudí v posledním díle a než jí všechno vysvětlí a zlikvidují Cada, bude konec. Děkuji pěkně. Už mám zase depku, když na to jen pomyslím… Obávám se, že finále nebude velkolepé, ale po***

#15 KaraSnowAllen #29 Car
18.2.2017 | 22:57:53
KaraSnowAllen

#14 ShadowKittyGirl: Upřímně, dává to smysl, protože s Damonem byla první padouch(no, sice jsou to spíše anti hrdinové než plnohodnotní padouši, ale to je jedno) a vzhledem k tomu, že Klause pokladnili v TO, tak největší padouch pro bratry je asi právě Katherine, které stála na začátku jejich příběhu. Katherine sice projevovala i pozitivní vlastností, ale byla v pekle a to nějakou dobu, zrovna na ní se to podle mě určitě podepsalo, protože tam nejspíše neměla, kam by zdrhla. :D

#16 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 23:03:48
ShadowKittyGirl

#15 KaraSnowAllen: ts ta by zdrhla z nebe, pekla i z alkatrazu :-D

Smysl to dává, ale co z ní bude? Démon? To by zase vydalo na celou řadu a ne na dvě epizody, ale třeba ještě taky přeci jen spolupracuje s Caiem, na což to teda moc nevypadá, ale člověk může doufat. Třeba se novýmm dáblem stane ona, konečně ukojí svou touhu po moci a bude happy fakt nevím, ale je zajímavé nad tím přemýšlet…

#17 KaraSnowAllen
18.2.2017 | 23:25:32
KaraSnowAllen

#16 ShadowKittyGirl: Plodí se tu samé zajímavější teorie, na Katherine jako vládkyni pekel by mohl vzniknout i samotný seriál :D. Já se ale stále hrozím toho, co se ve finále opravdu odehraje.

#18 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 23:34:33
ShadowKittyGirl

#17 KaraSnowAllen: To by mohl, ale on toho Cade nějak moc nedělá, nebo nám to přinejmenším zatím neukázali, i když to je právě kvůli tomu, že to samy tvůrci vymyslet nedokáží. To je ten problém s Peklem. Je s ním spjato plno očekávání, které se nikdy nenaplní. Nakonec si všichni řeknou, to není tak zlé… Proto se do toho většinou nepouštějí moc do detailu a popisují emoce jaké z toho měli nebo nějaké milisekundové záběry ze kterých jde větší hrůza, než kdybyste měli příležitost si to pořádně prohlédnout.

jo a docela se divím, že si Kath s dáblem něco nezačala. Takové jako on má ráda… :-D

#19 KaraSnowAllen
18.2.2017 | 23:40:37
KaraSnowAllen

#18 ShadowKittyGirl: Pochybuji, že nám někdy ukáží vnitřek Pekla a když je, tak to určitě nebude ve stylu, že by se objevil na místě, kde šlehají plameny, hříšníci jsou mučeni a tak dále, to by asi bylo moc nákladné. Cokoliv, co je jiná dimenze je prostě MF s jinými pravidly. Druhá strana byla místo pro mrtvé, nadpřirozené bytosti, které tam jen trčeli a sledovala živé, ale od toho taky název. Vězenský svět je MF v jiném roce bez lidí. Kdyby jsme nahlédli do Pekla, tak by to asi stejně bylo stylem, že je to trochu potemnělé MF se starými postavami, co tam trčí a v zásadě se tam i na peklo moc neděje. :D Nějak věřím, že by to tak bylo.

On taky moc nevypadá, že by na takové věci byl.

#21 ShadowKittyGirl
18.2.2017 | 23:50:21
Crazynecka

no Caroline v TO ? jisty smysl by to melo, kdyz Klausovi zabili Camil a ze Stefana ted udelali cloveka. Nebo tam treba zavita, aby ji vymazal vzpominky na Stefana, jako to udelal ALaric s Elenou… no mohli by vymyslet nejaky stroj casu a vratit se do casu, nez se Stefan rozhodne vypnout lidskost, ci do doby kdy je Damon v te hrobce.. kdyby hned vypdl od tamtud a neohlizel se, nezdrzoval se kvuli tomu hlasu Eleny, tak by to tak treba nedopadlo..

18.2.2017 | 23:55:19
ShadowKittyGirl

#19 KaraSnowAllen: Ty si myslíš, že by jí to vadilo? Že on na to není? :-D

Nákladné by to samozřejmě bylo, jeskyně a kouřové efekty asi vyjde levněji, ale tvůrci to většinou nedělají už jen z toho důvodu, že prostě nesplní očekávání a nevyhoví požadavkům. Pokud má totiž peklo děsit, většinou tak nepůsobí, protože už ze všech těch hororů, co nás obklopují jsme totálně otupělí vůči strachu.

#22 KaraSnowAllen
18.2.2017 | 23:58:47
KaraSnowAllen

#21 ShadowKittyGirl: No, oni ho podle mě ani neukážou, jenom nechají ty postavy mlít o tom, jak je to hrozný, jak nikdy nic děsivějšího neviděli. Ale tak, aspon zůstává na divákově fantazii, jak to peklo vypadá, protože nejlépe se člověk vyděší sám, protože on ví nejlíp, čeho se bojí. :D

Tak Katherine to nevadí, ale nějaké svůdné návrhy na pána pekel asi neplatí, pokud ho nehraje Tom Ellis. :D

#23 ShadowKittyGirl #24 ShadowKittyGirl
19.2.2017 | 0:08:16
19.2.2017 | 0:10:07
ShadowKittyGirl

#22 KaraSnowAllen: Tak právě každého děsí něco jiného, ale na Kath jak se plazí po dáblovi s vidlema a rohama by se koukat dalo. :-D Rozhodně by mě to pobavilo, protože když jí odmítl Damon, vždycky se tvářila suprově takovouhle potupu by už asi nedala …

19.2.2017 | 0:13:25
KaraSnowAllen

#23 ShadowKittyGirl: Tom Ellis je herec, který momentálně hraje Lucifera ve stejnojmenénem seriálu. A je to fakt sranda.

#26 ShadowKittyGirl
19.2.2017 | 0:25:40
ShadowKittyGirl

#25 KaraSnowAllen: Aha, tak to jsem viděla, ale jenom asi dva díly, moc mě to nenadchlo. Herec je dobrej, skvělé hlášky ale ta myšlenka toho, že ho omrzelo vládnout peklu, tak koná dobro… Prostě mi to přišlo divný, ale nejspíš jen hledám logiku v něčem, co logiku mít nemusí…

19.2.2017 | 0:37:23
GingerGin

Hlavně ne Caroline v TO. Jako jo, kdyby tam byl Rick a ona se tam třeba jen mihla „na návštěvu“ :D Tak to klidně…Ale hlavně aby se tam nepřesunula úplně. Já původně Klaroline fandila, ale po cca první sérii TO už oba byli někde jinde. A líbí se mi Klaus a jeho spřízněnost s Cami. To, jak řekl, že si myslel, že jí pověděl vše, co potřeboval ale chvíli poté, co umřela, ho napadlo tisíce věcí, které ji měl ještě říct…Prostě mi přijde, že ti dva mají být spolu (ať už tak, že Cami ožije a budou normálně spolu žít, a nebo Klaus nakonec umře a bude tak s ní alespoň tímhle způsobem). Ono s Caroline to bylo pěkné, ale přiznejme si, že do ní byl zamilovaný, protože se mu líbila a protože mu to svou povahou připadala zajímavá. Což není špatné, ale když to srovnám s jeho vztahem s Cami, co mezi nimi bylo, jak moc si rozuměli…Nějakým návrate Klaroline by to celé podělali :/

A svatba podle mě nebude jen jako. Jen prostě bude hodně na rychlo. A pak se třeba dořeší, co s tím jejich upírsko-lidským problémem. Z Car bude zase člověk (asi větší pravděpodobnost, nějaký lék se v tom seriálu evidentně vždycky najde :D :D ) a nebo ze Stefa nějakým kouzlem zase upír :D

#28 ShadowKittyGirl #29 Car
19.2.2017 | 11:23:08
ShadowKittyGirl

No ak nezlikviduji v Tvd Cada tak Klause štěstí na věčnosti s Cami asi nečeká :-) Pořád je to hajzl i když už mensi a pochází ze stejného universa takže na tom zavisi kam po smrti půjde ne? #27 GingerGin:

19.2.2017 | 12:15:57
Car

#14 ShadowKittyGirl: no ne asi nejdřív to zabijou Mattovou zbytečnou linkou a ted s tímhle :D to jsem taky nemohla docela :D jinak jako je to divné ale Julie fakt kecá, říkala přece že ze tří páru Delena, Steroline a Bonenzo přežijí dva… asi to bude jen jeden no… fkat tohle nesnáším :D taky si to myslím, i to, že se Elena objeví až v 16 anechápu jak ji to jako všechno vysvětlí a taky se obávám že to finále bude příšerný už jenom tímhle..
#27 GingerGin: ne ais :D taky mi to tak přijde, že v tomhle seriálu se vždy najde nějaký lék to už me taky napadlo :D nebo Stefan zase upír, ale spíš to dopadne fakt jak psal google147 v článku níže :D

19.2.2017 | 17:49:21
ShadowKittyGirl

Taky by mohli začít hledat lék na lék ne? ;-)

#31 Car
19.2.2017 | 20:38:06
19.2.2017 | 20:46:00
ShadowKittyGirl

#31 Car: Ne asi, vzhůru do toho! :-D :-D

#33 Car
19.2.2017 | 22:25:58
Car

#32 ShadowKittyGirl: achjo :D proč jen ten lék tam vůbec vznikl :D podle mě nejhorší chyba ale co no :D, každopádně bych se vůbec nedivila, děvčátka Alarickova by mohli lék třeba vyčarovat :D já už bych se nedivila vůbec ničemu v tomhle seriálu :D čím víc absurdity tím více pro uspokojení Plecky :D

#34 ShadowKittyGirl
19.2.2017 | 22:36:08
ShadowKittyGirl

#33 Car: S tou absurditou máš pravdu a lék pochází z taky z knih a ve 4. sérii to byl skvělý námět, i to že Kath byla člověk bylo fajn jakožto zápletka protože ona je ten poslední, kdo by měl nebo i chtěl být člověkem ale vracet ho v 6. sérii byla blbost, teda pokud by to neukončili pak by to smysl mělo, ale co se páté řady týká, tak ta byla slabá tak celkově. Někde jsem myslím četla komentář, který se mi kdysi tak líbil, že jsem si ho zapamatovala : Upíří deníky jsou do kopru, zabijeme tu nejlepší :-D Tak nějak se ke smrti Kath někdo vyjádřil a bylo to trefné protože tím problém sledovanosti a slabosti celkově nevyřešili, ale naopak prohloubili. Jenže pak přišla 6. série a jak to bylo celé takové zamilované a nostalgicky laděné, hrozně se mi to líbilo a ani mi nechyběla. Opět musím přiznat, že ji nahradil Cai

#35 Car
19.2.2017 | 23:51:12
Car

#34 ShadowKittyGirl: jo tááák :-) tak pak jo, no právě… jako dejme tomu i když mě se to moc nelíbilo, ale pak to halooo v 6 sérii to bylo prostě už moc, 5 řadu považuji jako vůbec za jednu z nejhorších, až na těch pár dílů s Kath :-D to je hezký koment a docela dost pravdivý :D , přesně tak 6 se zvedla hlavně díky Kaiovi :D 7 nic moc a tohle? :D radši nemluvím, ted se to do toho snaží mermomocí nacpat akci

#36 ShadowKittyGirl
20.2.2017 | 9:35:18
ShadowKittyGirl

#35 Car: On tam teda nebyl ten lék jako takový, měli černou růži z peklené dimenze, kterou někdo poslal Stefanovi protože chtěl být člověkem a Damon k ní omylem přičichl a tak se z něj stal člověk, což bylo… No, bylo to prostě divný. Byl z něj totální paranoik. Dokonce i Matt Donovan mu nakopal zadek, což bylo pro změnu zase dost vtipný, ale to je jedno prostě tam nebyl ani Siles, ani dvojníci, protože Kath s Elenou byly sestry, ale je to komplikovaný a já si to moc nepamatuju, i když vzpomínání na to je celkem fajn…

5. řada byla nejslabší až na Katherine a její scény, ty byly dobré, ale z těch dvojníků už mě bolela hlava. Bylo tam totálně přeninováno. :-D

No, že je ten výrok skvěly a pravdivý? .-D Jsem ráda že si to taky myslíš

jinak 6. série, když si odmyslím ten lék, tak byla dobrá. Líbilo se mi, jak se tam vztahy změnili a propletly. i když se Stefan ze začátku choval jako idiot, mělo to svůj smysl. I nové postavy jako Jo jsem měla celkem ráda. Návrat Ricka potěšil taky, protože pro něj měli napsaný dobrý příběh, což se o jiných jako třeba Jeremym a Tylerovi s Mattem tak úplně říci nedalo. Smrt šerifky mě zaskočila, ale měla svůj význam, i když ten způsob brr.

7. série mi až tak nevadila. Ryana byla fajn jakože žádné zvláštní schopnoti a přesto všem dokázala nakopat zadek, heretici se možná měli zdržet trochu déle, ale až na ten moment když Damon volá svoji maminku, to měli docela zajímavě vymyšlené a některé scény stály za to. Vlastně mi přišla zpětně docela dobrá. I když to je asi jen zdání, protože osmička byla tak špatná, nevím no. Pokud jde o 8. sérii celkově tak pomalý rozjezd, který se snaží zachránit akcí nabytým závěrem, ale moc jim to nevychází.

Plýtvají časem na nedůležité věci, zatímco hlavní problémy neřeší a pokud to chtějí vyřešit až v posledním díle tak to potěš koště jako fakt. Kdyby se nina vrátila na celou sérii což by jí nic neudělalo bylo by zajímavé sledovat jak se o Damona přetahuje se Sirénou. Na to bych se dívala rozhodně.

I když každý díl nedočkavě vyhlížím, mám z nich dost smíšené pocity a někdy i depku protože triler vždy vypadá zajímavě ale pak si řeknu to je ono? Tohle byl celý díl? Zbývají tři díly Víc už nedostanu a oni tam řeší tohle? Asi tak nějak bych se k 8. sérii vyjádřila.

#37 ShadowKittyGirl #38 Car
20.2.2017 | 12:14:37
ShadowKittyGirl

#36 ShadowKittyGirl: ještě mě tak napadá že na 7. sérii se mi nejvíce líbil vztah Damona se Stefanem. Měli úžasné scény a hodně se to vyvynulo. Bylo to přesně to, co mi v minulých řadách scházelo. Tj to bratrské pouto

v 5. sérii všechny dobré scény vždy souviseli s Kath, zabít ji byla blbost ale jelikož už tehdy nejspíš věděli že Nina bude končit, chápu to a rozhodně to nikdo nečekal…

Ve 4. sérii se mi strašně líbilo, jak umřel Jeremy a Eleně ruplo. To byla silná chvilka. Dost možná nejlepší z celé série a návrat Kath v té době asi taky nikdo neočkával. Jinak paradoxně, to že se Elena s Damonem dala dohromady, strašně jsem to chtěla, ale ten způsob… Jasně, ta myšlenka oddání opět přišla z knih byla fajn dobrá a nevadila mi, protože Damon konečně dostane to co chce, ale něco to prostě musí pokazit, jsem se fakt smála, navíc je ta scéna fakt skvěle sestříhaná, jak se o tom baví s Car a oni tam mezitím… ale přišlo mi, že to se Stefanem pořádně nezakončili a skočila mu do postele až moc rychle. Oddání neoddání tohle se nědělá. Měli počkat aspon dva díly. I když si za to Stefan mohl tak trochu sám, nebylo to zrovna férové přebrání holky, jak o tom Damon uvažoval.

Nikdy nezapomenu na Charlote jak počítala ty cihly tolik let, to bylo úžasný :-D

Ve 3. řadě, původní rodinka, hlavně teda Rebeka s Kolem se mi líbili, pak Elena si hraje na Buffy, Klaus hází latkový plot na její dům, Alarick kterému hráblo, postava Meredith, Stefan jakožto hajzlík bez emocí, nahánění vlkodlaků v lese, jak Stef eleně volal, když byl s Klausem, jak mu to pak Damon vyčítal, Jak ho hledal a nevzdával se, jak s Elenou vařili chili, Andie Star a scény ve vaně, Proboha, vždyt Damon si dal trojku s Rebekou a Saage :-D to vše se mi celkem líbilo. Akorát Michael mě zklamal. Takový halo kvůli němu a pak ho odpraví během vteřinky…

Paradoxně přestože toho ve 3. sérii bylo tolik, právě u ní jsem nějak přestala mít zájem to sledovat a asi na rok jsem toho nechala. Pak jsem se vrátila v polovině 4. série kvůli tomu, že jsem chtěla vědět, zda a jak teda tu Elenu dostane. Pak jsem se zase nějak nedívala a až když nina oznámila, že bude odcházet jsem marodila a říkala si že si dopustím 5. a 6. sérii naráz, což byl maraton kterého rozhodně nelituji. 7. sérii už jsem zase sledovala pravidelně a zrovna tak tuto.

Na co ale nikdy nezapomenu je 2. série. Bezesporu byla nejlepší hlavně proto, že to tak Nina pořádně rozbalila. Její Kath se vážně nedá nic vyčítat je dokonale zahraná a sexy s těmi vlasy gesty a celkovým vystupováním.Nem­luvě o jejím dramatickém příchodu na scénu… Papá Johne… (viz pusa, další důkaz toho, že když si Damon myslí, že dostal to co chtěl, něco se posere a ne vždy je to jeho vina)

1. série už je pak vyloženě nostalgie. Skvělá, to bezesporu, ale Stefan i Damon tam mají děsně blbý vlasy :-D

Ani nevím, proč jsem se tak rozepsala, ale je to fajn, zavzpomínat si :-D

20.2.2017 | 12:35:43
Car

#36 ShadowKittyGirl: ty jo pěkně, možná bych si to měla přečíst až bude čas, zní to zajímavě :D

přesně tak 5 série příšerná jen Kath to pro mě trochu vyvýšila, ale i tak to nestačilo :D

také si to myslím, je to božíííí :D tipla bych to i na jednu uživatelku, která zde dlouho nepsala :-(

jo šestka byla okej, mám jí ráda a nejen díky Kaiovi, i když ten to nakopl hodně ale byla fajn :-) jako jo choval, ale pak se naštěstí nějak vrátil ,,do hry'' a ten díl kdy se objali s Damon uuuáááá :-* Ricka měl rád snad každý nebo většina, takže jsem byla ráda, smrt šerifky, pak vedla,aby i naše Car vypla lidkost a udělali to zajímavě :D ale ty ostatní postavy, jak píšeš…

mě vadilo hlavně to, že udělali ze Steroline hlavní pár a pak co… přišlo mi, že kvůli těhotenství Candice, to Plecka celý zamotala – ne že za to může Candice to rozhodně ne, ale přišlo mi to trochu moc, co a jak Plecka vymyslela kolem toho těhotenství :-( ona fakt žádný vztah neumí nechat chvílí být… , no heretici, to jsem taky nepochopila… neměli špatný potenciál ale co se stalo pak… :D , přeeesněěě !!!!!!! souhlasím, osmička jak píšeš :D ne asi to měli udělat aspon 2h finále..ale místo toho to narvou do 16 dílů, jako taky to nemuseli zkracovat, ale co no… nebo aspon 20 dílů, to by nikoho nezabilo :D to jo no, to by mohlo být zajímavé, tkahle fakt nevím jak to vše nacpou do 42 minut…taky takové umění dělat trailery co nejlíp a skutek utekl.. :D a ty vedlejší linky co se tu rozbíhají mě vyloženě se*ou…Matt totálka zbytečný…únos Stefana proč jako? Dorian…jasný má důvod ne,že ne, ale ted v jakém je seriál stavu mi to přijde jako zápletka zbytečná..místo, aby se zaměřili na to jakted Caroline a Stefan budou fungovat, tak tam nacpou Doriana – pač jako, pardon ale je to celkem k řešení… jestli to tedy nechají být nebo, udělat ze Stefana opět upírá, nebo z Caroline člověka – a ted nemluvím o tom, že je to blbost, ano je, ale to většina věcí v tomto seriálu :D

#39 ShadowKittyGirl #40 ShadowKittyGirl
20.2.2017 | 12:44:55
ShadowKittyGirl

#38 Car: Yes to obětí bylo super dojemný ale kdyby se Damon nevrátil, myslím, že by se mu vedlo zle… Návrat Bonnie byl ještě fajn, jak mu skočila do náručí :-D

Ještě ten konec 5., série nebyl zlý. Líbilo se mi, jak Jeremy běžel za Bonnie. Ten song, Damonovo loučení s Elenou, Stefan jak říká že je sám, Jak se s Bonnie chytí za ruce to bylo skvělé Poutníci to podle mě zabili, ale nápad s hranicí zlý nebyl…

Hlavně Plecka zbožnuje Matta Davise, takže ho tam vždy nějak nacpat musela a na jeho postavě je ta její láska znát, ale s Car mi dohromady nikdy nešel.

Ty knížky nejsou vyloženě špatný, ale jsou hodně jiný a v porovnání se seriálem dosti blednou. S čistým srdcem mohu doporučit fakt jen první 4 díly pak už je to na vlastní nebezpečí, prtože to nejzajímavější se svým způsobem do seriálu fakt dostalo.

Jako smysl smrt šerifky určitě měla, bylo to dojemný a bylo mi jí hlavně hrozně líto…

Steroline mi jako pár náhodou vyhovuje. Jak jí na konci říkal, že na ni počká, bylo úžasný. Ale to těhotenství, jakojá nevim, kdyby ji zabírali jen od prsou nahoru, jakože vůbec těhotná není, asi by mi to nevadilo. Jenže pak tu byla ta vedlejší zápletka s Valerií kdy se hodně mluvilo o tom, jak Stefan měl být a chtěl být otcem, ty jeho představy a Carolinina posedlost brožurkami o těhotenství předporodní kurz s Rickem který tak měl alespon nějakou útěchu po ztrátě Jo plus rozhovory s Klausem o oblečcích a plínkách, nevím, ale tohle se mi líbilo a docela by mě i mrzelo to nevidět…

Podle mě měli z Heretiků udržet hlavně Noru, byla super a mezi bratry by skvěle zapadla, ale zase její smrt s Mary Louis a zničení toho kamene byla taky super silná scéna. Jedna z nejlepších v té řadě a taky nejdramatičtějších s ohledem na to, co se mezitím dělo na letišti a jak to sestříhali. Myslím že tuhle epizodu režíroval Ian a je fakt vymazlená, takže klobouk dolů

Dorian, tak se jmenuje? Mně ani nestál za to, abych si to jméno zapamatovala jakože fajn, pomáhá jim s těmi deníky a tak, ale jinak to bylo na nic jej hlouběji poznávat. Asi ale chtěli ukázat, že Stefana ty zlé věci co napáchal dostihnou ale to by dostihli úplně každého…

#41 Car
20.2.2017 | 13:26:49
ShadowKittyGirl

#38 Car: Taky se mi v 7. sérii líbila záhada okolo bytosti z trezoru, málem jsem si ukousala všechny nehty, jak jsem chtěla vědět co se uvnitř nachází, opět ze mě doma rostli, když mě viděli :-D

20.2.2017 | 15:30:19
Car

#39 ShadowKittyGirl: to nebylo špatný, TVD docela tyhle věcí umí, ale je blbý, že to pak zvořou…:-D

to si myslím také, Stefan děla frajera ale nepřežil by to bez něj, a ta Bonnie? to bylo kouzelné :-)

zápletka s poutníky se mi nelíbila nejvíc :-(, hlavně udělala s Car běhnu :D dávat Ricka ještě s ní je moc, a Matt Davis je supr, pamatuji si ho jako slizouna z Pravé blondýnky :-D

tak díky :-) akorát nevím, kdy se k těm knihám dostanu :-D já to furt nechápu proč šerifku zabíjeli, nebo jako chápu, ale bylo to zbytečný :-(

Steroline je fajn, když nemám Stelenu, tak mám alespon Steroline, mě to nevadilo celkově, spíš jakože mezi ně zase postavili problém :D jinak Caroline je na to těhotenství opravdu jak šitá, moc ji to slušelo a bylo to skvělý :-)

hlavně vtipné bylo, jak tolik let byli pohromadě a pak běhěm chvilky zemřeli :D Nora byla skvělá, mám ráda tu písničku z toho konce z auta je skvělá, a Ian má určitě obrovský talent :-)

zbytečná postava, Rick by to jistě zvládnul sám, spíš mi to přijde, že tam chtěli do toho všeho hodit nějakou Stefanovu linku, je zvláštní,že Kat a Elena, když se stali lidmi, tak si někdo nevzpoměl, nebo že Elena si nevzpoměla, když ji Rick ovlivnil aby zapoměla na Damona…nevím no :D

#42 ShadowKittyGirl
21.2.2017 | 9:52:39
ShadowKittyGirl

To s Elenou je velká díra v logice ale u Kath nikdo neříká že to nepřestalo ale oni jen s te!mi lidmi nepřišli do styku nebo byli všichni dávno mrtví navíc když ovládala Matta aby napadl Tylera vyloženě řekla že to dělá jen nerada takžeoovládala lidí jen když byla zoufalá ale v tom městečku že 4ctyrky asi měli v hlavě hrozném bordel ;-) jen tvůrce omlouvám ach jo prostě to zvrtali no… A serifku zabili aby se zbavili vsechno rodičovských postav a postavili se na vlastní nohy podle mě a někdo umřít musel … Ve vězeňském světě by heretikum bylo líp talent má a ten song je výborné vybraném i když to asi nedělal on

Ten dorian včera jsem nemohla spáta jak se tu o tom mluvilo pustila jsem si znovu cCointainment on tam hrál taky že jo? Spolu se Seline a caiem bože už se mi chce zase brečet jako při té scéně kdy se snažila smýt že sebe všechnu tu krev… Chudáci oba dva i ten Malej #41 Car:

#43 Car
21.2.2017 | 15:15:37
Car

#42 ShadowKittyGirl: hurááá konečně jdu odepsat :D :-( to souhlasím :D mě by zajímalo zda třeba herečka chtěla odejít nebo se fakt rozhodli ji zlikvidovat :D je to škoda, já ji měla z rodičů nejraději :D jako ne asi :D tam si žili relativně ,,spokojeně'' ale jen co se dostali ven byl to prostě problém, jinak potenciál měli velký ale zabily je dost brzy, jo no o Ianovi se ještě bude hodně mluvit doufám tedy :-)

aha :D tak je to možné ty jo :D to už ani nevím :D si nepamatuji, že by tam hrál ale asi máš pravdu, na Containement se podívám zase někdy velmi ráda :-) jo Plecka mě naštvala ,že nenechala Chrise a Kristen spolu v Containemntu :-/ ale je to její specialita prostě :D

#44 ShadowKittyGirl
21.2.2017 | 21:25:58
ShadowKittyGirl

#43 Car: Bylo to shválně to je jasné, potřebovali nějaký silný moment a tohle rozhodně byl silný moment, kdybych si to odmyslela, vlastně by žádné extra dramatické vyvrcholení ten seriál neměl. Bylo to nutný, ale taky hnusný. Jak říkáš Typická Plecka udělat všechno růžový, nechat je jít na rande, říct si že se milují a pak … Puf! je po všem. Rázem se všechno otočí v noční můru a někdo to odnese. Většinou tak že zemře. Chápu to jak jinak vyvolat drama, ale od mých oblíbených postav, necht dá ruce pryč :-D

Byly vysušení, tak nevím, zda se to dá považovat za spokojený život, ale byl to život, vím jak jsi to myslela… Byla jich prostě škoda. Lily byla Damonovi fakt podobná, vybrali ji dobře a měla tam svůj význam, ale byla jsem ráda, že umřela. nazvala bych jí sobeckou krávou, i když se ukázalo, že je měla přeci jen ráda, můj názor už tak nějak nezměnila a Julien byl manipulátor první kategorie. Je hezký že se mu nakonec postavila, ale bylo to k prdu a to co vyváděl potom? ty zápasnické kluby rváčů? Doted nevím co si o tom mám vlastně myslet. Nejmín jsem ale měla ráda Mary Louise a Valerii. Nevím proč, ale nebyli mi sympatické. Možná kvůli tomu přízvuku, který měli obě dvě dost výrazný. Hádám že jsou z UK stejně jako Nora, nebo to alespon předpokládám, protože hrála v Harrym Potterovi a tam to museli být ryze britští herci. U ní mi to až tak nevadilo, ale bylo to slyšet.

kdybys to mohla nějak ovlivnit, schválně, co by podle tebe heretici dělali?

Ian je talent, nebojím se o něj, jen bude mít problém vypadnout z té škatulky Damon Salvatore. Je dost schopný na to, aby to zvládnul, ale to si povíme za pár let. Dosud ty jeho filmy nebyly nic moc. Možná až na Wake, to bylo docela dobrý. Teda, myšlenka byla dobrá.

Jo, hrál. Taky jsem si to nepamatovala, ale jak jsem na to tak včera koukala, zaúpěla jsem, že toho zloděje vysílacího času už zase vidím. Pardon, ale to mu prostě nikdy neodpustím, i kdyby hrál v nevím čem a byl nevim jak dobrej. Byl tam s tou těhotnou, jak měla ty prarodiče a mámu… Nakonec se z té karantény myslím že dostali. Jé, a toho starého mi bylo hrozně líto, jak si poranil tu nohu a trvalo mu víc jak den se dostat domů, půjčili mu ten nákupní vozíček, ta na něj doma čekala a pak se zabili… To bylo hrozné :(

#45 Car
21.2.2017 | 23:42:37
Car

#44 ShadowKittyGirl: jasný no asi máš pravdu ale i tak mě to zamrzelo serfika byla supr :-/ přesně tak :D a už je to od ní hodně trapný a proto i zde mě pěkně se*e že to nejspíš schytá Stefan či Damon nechci mrtvého ani jednoho nevím no :-/

já vím no :D samozřejmě jsem to nemyslela doslova ale víš jak to myslím prostě jen co se dostalo na svobodu tak za chvíli je stejně všechny dostal osud… právě .-/ je to super herečka ta Annie :-) jako jo moc si neumím představit že by tam ted nějak víc figurovala no :D pravda :-/ Mary byla divná no a Val jakbysmet :D prosímte Val je myslím z Austrálie a Mary Anglie, tuším že třeba Nora je z Anglie, ale ten australský přívzuk ten je třeba hodně znát – ale mrknu se přesněji :D tak ano Valerie neboli Elizabeth je z Australie, tak Mary(Teressa) taky Australie:D a ano s Norou (Scarlett) jsem se rovněz trefila ta je také z Anglie :-D mě ty přízvuky zas až tak nevadí až na to že jim nerozumím, ale spíš ty postavy jako takový byli blbě udělaný, nebo nevím jak to říct …

tak rozhodně bych se postarala o to, aby udělali v MF trochu větší vzrůšo než že jen mama Salvatore se zmohla pouze na to, že ukradla Eleninu rakev, čekala jsem něco ve stylu původní rodinky, když jich tam bylo tolik, a ne že se jich zbaví takovou rychlostí, jako na to jak byli mocní tak jako pardon, ale čekala bych něco více :D ty? :-)

to určitě to mu podle mě zůstane a myslím si že stejně tak Nině, přesně tak to ukáže jen čas, no co se týče mě tak mě se líbil v Lost ale tam nepřežil ani jednu sezonu ale podle me je totaky jedne z důvodů, proč si ho všimli :-D jo a Matt (Zach) se ucházel o roli Damona jako omg :D ale to asi víš :D

to je vážně děsná recyklace teda:D asi tak nějak :-D áááno vzpomínám si :-/ to je prostě Plecka, nevím že na to má koule twl já jsem na ty happyendy takže ji hodně vyřvu, si snad kvůli ni obnovím ten twitter :D

#46 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 0:25:42
ShadowKittyGirl

#45 Car: Podle mě byly až moc jednotvárný, ne moc propracovaný, protože Julie věděla, že se tam moc dlouho nezdrží. Stopro jsem od nich čekala něco víc, ale zase jsem nechtěla, aby se opakovalo to s původními. Vlastně sama nevím, ono je hrozně jednoduchý říct, že měli být akčnější, ale co přesně měli udělat, to už mě nenapadá a Plecku asi taky ne. Na druhou stranu sebrat Salvatorových barák, nebylo vůbec zlý, jen jsem moc nepochopila, že vystěhovali jejich polovinu města a přesto se pak všichni tvářili jakože pohoda. Ani nátlak tohle nevysvětluje…

Líbilo se mi jakým způsobem mu tu rakev vzala. Jakože výchovným a tak. Zrovna jako se mi líbilo, jak dala Eleně ten lék, ale kdyby chtěla, dovedla by být asi fakt krutopřísná místo toho jen většinu dílů koukala jak vyděšené kuře. A to s Enzem? OMG! Chápu, chtěli aby Enzo jakožto nová hlavní postava získal status příbuzný, beru že ho přeměnila ale tohle jeho nadbíhání bylo Eh!

U Val je mi nesympatická herečka a u Mary Louise zase ta postava, tak nějak bych to viděla…

No hej, takže s Norou jsem se nemýlila dobře já jasný Uk aby taky ne, jinak by v to Harrym fakt hrát nemohla no a Val jsem si jen tipla protože zněla podobně nabubřele a pak ti britští strážci slova v SPN mě asi zmátli.

Poslyš, Austrálie, to bude možná ono. Tam se mluví napůl anglicky napůl americky. Mají zvláštní nářečí to bude to co jsem slyšela a vadilo mi to. Protože u tý Nory jsem to slyšela, ale nebylo mi to nepříjemný, u těhle dvou ale totálně. Plus, jak správně připomínáš, moc jsem jim nerozuměla a to podle mě problém je když nemáš po ruce ty titulky. :-D

Ono tak celkově třeba Paulovi jde rozumět skvěle, protože ta angličtina je z jeho strany našprtaná, Klaus, typycký příklad toho, jak správně artikulovat, ale Ian? V seriálu jakž takž, už jsem si dost zvykla, ale když ve videiích a rozhovorech nasadí ten svůj jižaskej přízvuk a začne mluvit rychle, jsem mimo. Nina zase hrozně drmolí. V seriálu se musí hlídat, ale jinak jim moc rozumět není. Navíc mezi jednotlivými větami nejsou odmlky, kdy ta hlava má čas zpracovat co slyší uši…

Jo, jenže hodně lidí už na Ninu nějak zapomnělo za tu dobu, co byla pryč. Nechci nic říkat, ale i když si ji každý bude spojovat s tímhle seriálem, nemyslím si, že by ji to nějak ovlivnilo. Aspon ne tak jako jeho. Ono i ten věkový rozdíl mezi nimi… Každý se hodí na jiné role, ale Nina míří moc vysoko. Proto nemá zas takový úspěch. Měla by se nad sebou zamyslet.

Počkej, já myslela, že Boon byl i v druhé, ne? S tím poklopem, jak na něj spadlo letadlo, nebylo to ve druhé? No, možná, že ne, ale měla jsem tu postavu celkem ráda a hlavně je fakt hezkej, no…

Nevim, koukám, doslova čučím a říkám si díky bohu! To by bylo příšerný…

Recyklace :-D to je přesný. Ne, že by to ostatná stanice nedělali, ale tahle je tím vyloženě známá. Bych celkem chtěla vědět co jim dávají za kolonky do smlouvy. Myslím ale, že pokud je jejich postava u diváků úspěšná, tak ji pošlou dál.

Twittrem jsem totálně nedotčená asi že jsem fakt konzerva a moderní technologie, všechny ty aplikace, instagramy, snapchaty a další aplikace mi přijdou zbytečné. Mně stačí kámoš google volání esemes a email, Taky žiju. Tedy, ten facebook furt mám, ale nechodím tam. leda tak na vánoce popřát úplně všecm do nového roku tot vše…

Ale jinak jen do ní! :-)

#47 Car
22.2.2017 | 2:06:15
Car

#46 ShadowKittyGirl: to ne no to bylo dost divný:D

to ano jako matka opravdu nemusel být špatná :D ale jinak teda nic moc no pak co tam předváděla…no s tím Enzem to jsem nepobrala no :D ono už i tam bylo vidět, že Bonnie to k němu táhne, ty pohledy a tak třebana tom večírku, který heretici pořádali :D tak tam to bylo na Bonnie dost vidět, a to jak Enzo nadbíhal Lilly no nevím :D jako to se mi taky moc nelíbilo pak jako by to úplně zapoměl a hned Bonnie, prostě mi to v tomhle seriálu ořijde, že kdo si na koho zbyde tak je pak spolu… jinak co říkáš na Valerie(Elizabeth) v SPN – i když teda zatím se moc nepředvedla :D

jasný :-) jinak já mám jako Mary (Teressu) ráda jako herečka je sympatická , ta postava už moc ne nelíbílo se mi jak trýznila Caroline :D no a Valerie ta není ani jako herečka moc sympatická :D

ano ty dvě jsou z Austrálie a tam to mají s tou aj vážně hodně složitý hlavně to nářečí a tak je to takový zvláštní a člověk jim moc nerozumí, ono anglická a americká angličtina že jo :D to je prostě jiní britové u toho docela ,,zpívají'' když mluví a protahují každou slabiku zatímco američané vůbec :D proto prostě člověk rozumí té americké snáze, sranda ale je, že ve školách se učí britská :D

Paul ano no když není rodilý :D třeba jeho video v polštině je hrozně cute :D Klaus je super no :D a přiznám se že i u Iana se občas ztratím když začně rychle, Nina no na to že je bulharka ta aj má very well :D

právě a to je ten problém u ní, je hodně ambiciózní a neví…ale tak ono jí to asi dojde, přece kolík jí je nějakých 26? tak jako jo at si to vyzkouší, ale at nečeká že bude hrát po boku Lea DiCapra hlavní postavu v největším trháku… jako jenom jemu to trvalo sto let než konečně dostal Oscara a museli se nad ním už slitovat twl… takže jako ne opravdu ne každej dostane Oscara a jak už tu někdo správně poznamenal ne každý je Jennifer Aniston…

je to možné :D už je to pár let co jsem to viděla jen vím že tam rozhodně nebyl nějak extra dlouho :D ale mě se tam právě moc nelíbil no :D to až tady a pak jsem přemýšlěla kde já jsem ho vlastně viděla :D

Zach může být rád za Matta a hlavně toho že se dožil 8 řady a asi i finále :-/

no jako snapchat mi přijde už vážně moc a instáč mám na sledování hlavně těchto zmíněných herců a taky jiných + zpěváků, jinak já třeba žádné fotky nesleduji, mám to na sledování známých osobností, jinak mě to také nebaví…už takhle nejsem nadšená za ten facebook, ale tam mi nic jiného nezbávý a ten twitter… tak jako nepamatuju si tam heslo takže to bude možná problém pač tam právě taky nechodím :D je mi to jasný :-) no a teda, kde si píšeš s kamarádkami, to by mě třeba docela zajímalo, protože nikdo v mém okolí se toho prostě nechce vzdát :-(

#48 ShadowKittyGirl #49 ShadowKittyGirl #50 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 8:52:43
ShadowKittyGirl

#47 Car: No. at si říká kdo chce co chce, nejlepší chvíle Bonnie a Enza byla, když mu uřízla tu ruku v 7s a hovořila o tom, co znamená mít přátele. Dala mu tak cennou lekci. No, hej. Zbyli si to je přesný a s tou matkou? Ne, to prostě nebylo dobře promyšlený…

Valirie v SPN, no drsná holka, co zase tak moc drsná není. Typická britka. To jak se dostala Samovi do hlavy a vnutila mu sex, bylo chytrý, ale zároven trochu nelogický. Tvůrci spíš chtěli, aby tam po dlouhé době něco takového bylo. Všeobecně bych ale řekla, že SPN pokud vůbec má v něčem problém, tak v ženských hrdinkách. Jako by si s nimi tvůrci nevěděli rady. Bella, Ruby byly suoer, ale taky záporáčky, když jde o Lisu, nebo tu veterinářku, nebo co to Sam měl, je to děs běs.

No a Amara? Tak to vůbec nevím, jak se k ní vyjádřit…

Tak samozřejmě, protože britská je považovaná za spisovnou, ale americká je snazší. Nezabývají se tolik časy a všechno zkracují. Proto jim pak nerozumíme, když mluví rychle, protože nám tam chybí všechno to, co nás na školách učí, že věta musí mít. V seriálech se obvykle snaží aby herci mluvili bez akcentu a pořádně, ale furt je to americká televize, takže jim toho dost prochází

Zpívají to si řekla skvěle. Tohle třeba dělá Klaus když jsem ho viděla v 2. sérii každí jeho slovo znělo jako by zpíval a pak i v té válce bohů kde hrál… Pheobe je myslím taky australanka a mám problémy jí rozumět. Všechno to zní tak nějak nabubřele ty jejich hlasy, nevím, ale australanům prostě nerozumím. Kdo ví čím ten jazyk mají ovlivněný, ale prostě ne. Možná mluví anglicky, ale stejně jako Irům a Skotům jim vůbec nerozumím

#51 Car
22.2.2017 | 13:39:37
ShadowKittyGirl

#47 Car: Paul když mluví polsky působí hrozně vtipně a je na něm vidět, že za ty léta, kdy mluví anglicky už se musí namáhat, aby mluvil polsky, ono se to časem vytratí no… Nevím jak dlouho tam žil nebo nežil, je to jen můj pocit, ale líbilo se mi, že mu konečně rozumím :-D Přesně Ian když zrychlí hlavně teda mimo tu kameru nestíhám ho. Totálně a ten jižaský přízvuk je u něj strašně znát. V seriálu ho nepoužívá, přestože by v podstatě mohl, s ohledem na původ té postavy, ale oni to nechtějí… Nina si myslím, že se v Bulharsku narodila, ale nežila tam. Zrovna jako Kath a ta její ženeva. Nina chodila na střední šklolu už v americe, to vím, takže aj mít dobrou prostě musí jen drmolí no, nevím jestli se styděla, ale dělá to často sklopí oči a něco si povídá jakoby sama pro sebe a není jí rozumět

#51 Car
22.2.2017 | 13:45:54
ShadowKittyGirl

#47 Car: To jsem byla já s tou Jennifer Anniston :-D A právě že si myslím, že kdyby slevila ze svých nároků, o kterých její dosavadní výběr filmů svědčí, vedlo by se jí lépe. Zaměřuje se totiž budta na filmy, které jsou pro kritiky, nebo rádoby komerčně úspěšné filmy o superhero, ale přiznejme si to, ve všech ji nechali hrát jen štěky. Kdyby si vzala příklad třeba s Leighton Meester, nebo Blake Lavely ze Super drbny, byla by na tom fakt o moc lépe. Nebo Katherine Heigl z chirurgů, sice nemá oskara, ale hraje v jedné komedii za druhou a tam by rozhodně Nina uspěla, už jen proto, že je hezká, ale to ona neudělá, tak nevím, co má za problém. On do toho člověk asi nevidí, ale jiným se to povedlo, tak proč ne jí? Myslím, že na to má, ale jde na to prostě špatně…

Mně boon nevadil. až na to s tou sestrou, ke které se vůbec nehodil, přestože s tou Maggie Grace chodil dost dlouho. a Matt by měl být rád, že dýchá, to je fakt, ale na druhou stranu, to že je stále člověk v sobě má jistou poetiku, jen tvůrci neví co s ním mají dělat no…

Normálka, my si hodně telefonujeme a kecáme. JInak se všema se vidím celkem pravidelně. Chodí k nám, nebo já k nim, občas nějak vyrazíme, do kina, do divadla, nebo třeba i do baru. Furt jsme prostě nějakým způsobem v kontaktu. Akorát z těma ze školy se už moc nestýkám no, ale jednou za čas, třeba když mají narozeniny, nebo tak, tak si nepíšeme. Nebo si posíláme emaily, fotky z dovolených a tak. Zní to divně, ale funguje to i bez facebooku.

#51 Car
22.2.2017 | 14:20:35
Car

#48 ShadowKittyGirl: jo to bylo dobrý :D a bohužel si zbyli na mě to prostě tak působilo a bohužel působí doted i když se mi spolu líbili.. jo no zároven asi jediná sexuální scéna téhle série :D jako nevím no moc se zatím nepředvedla furt tak jakože čekám :D přesně tak moc jim nejdou, mě se třeba líbí Rowena, která taky zrovna klaďas není, no tak Amara :D to jako asi není vůbec třeba vzhledem k tomu jak málo tam byla ale líbila se mi ta scéna jak vedle sebe stáli Elena, Kat a ona :D Ano přece nás nebudou učit americkou, že jo to by bylo tak trochu proti všemu, ale mě to ani nevadí a časy jsou příšerý stejně používám asi 3 :_D a britům prostě nejde rozumět, navíc jsme právě hodně ovlivněný tím jak koukáme na ty americký film a tak :D díky :-) jako ano, zpívají :D Klaus jo no jemu není vůbec rozumět a Phoebe australanka je také :-) té taky nerozumím moc :D jo tak Irsko a Skotsko to už je kategorie úplně někde jinde :D kdybych jela do těchto zemích mám problém, ale strašně ráda bych se tam jednou podívala :D
#49 ShadowKittyGirl: bohužel no :-( ale i tak je to hrozně cute a sem tam mu nějaké to slovo rozumím prostě je to hezký fakt :-) a jeho anglická výslonost je v pořádku bych řekla :-) já bych řekla se odstěhoval právě už za mala, dá se to někde vyčíst určitě :D jo? vidíš to ani nevím ,že to nechtějí :D já ani nevím zda bych zvládla mluvit jiným přízvukem :D jo tak jako že se tam narodila v Bulharsku vím, ale zda se ihned odstěhovali to už zase nevím, no Kat je z Ženevy ale u ní jsem opravdu moc nezkoumala jak dlouho tam pobyla :D jasné, tak pak je otázka kde byla na základce nebo jak to v americe vedou :D nicméně kldině je dost možné že se pak ihned přestěhovali do ameriky :D
#50 ShadowKittyGirl: no vidíš to dokonce :D mě už se to fakt slejvá :D tak vidíš tě tu opěvuju a byla jsi to ty :D a je to taky pravda no :D to taky a hlavně by na ty filmy potřebovala nějakého dobrého agenta, ale to asi taky něco stojí no :D ne teda že by neměla peníze z TVD ale víš jak… jooo Katherine Heigl je super a hraje v docela dost filmech a nejsou náhodou špatný, ale Nina hold nastavila vysokou laťku, kteou nejspíš asi nedá, jako postavou ne jen prostě vzhledově se mi tehdy ještě tolik nelíbil a to s tou sestrou bylo divný :D to určitě no jediný člověk v MF to má jistou dávku poetiky to je pravda , právě tak se snaží to napravit tím že ho budou cpát všude super no :D to je důležitý pravidelný kontakt, i když je třeba ted míň času a jde to hůr, hodně lidí ujíždí i na whats upu, je to něco jako facebook ale spíš bych řekla, že je to opravdu pro přátele protože tahle aplikace je ti k něčemu když na toho dotyčného máš číslo telefonní a to už nemáš jen tak někoho že jo, číslo má člověk, fakt už na lidi se kterými je v nějakém větším kontaktu :-) ale jinak ti rozumím jde to i bez toho a paradaxzně ze školy také nemám tolik přátel spíše odjinud :-)

#52 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 16:35:50
ShadowKittyGirl

#51 Car: Rowena ach, jak já miluju ten styl jakým ona mluví, jak se pohybuje a vyjadřuje. Ta se jim fakticky hodně vyvedla a když si ještě vezmeš, že porodila Crowleyho… Je to vymazlená postava, narozdíl od ostatních ženských hrdinek. Ono třeba i taková Clear je dost blbě udělaný chová se jako spratek, ale ta scéna s večeří, jak se tam oba dva cpali a řešili téma sexu, to bylo tak funny. Nikdy nezapomenu.. Nikdy…

Hej, jo. Ta scéna byla dobrá, ale já myslela sestru Boha v SPN :-) Chápu, díky těm jménům je to zavádějící

My tam byli v Dublinu a u Lochnesky, ale bylo to hrozný. Jeli jsme na vlastní pěst a právě že kámoška anglicky umí docela dobře, ale nedomluvila se. Jsem se jí pak smála, až no, že jsme tam málem uvízli uprostřed ničeho. Není to tam zrovna zabydlený…

Tak ona zrovna polština a ruština není tak rozdílná, na dovolený vedle nás poláci bydleli a my se s nimi normálně bavili. Hodně podobný slova, víš jak,… Ale asi i dost záleží na tématu no.

Vyčíst se to určitě někde dá, ale já se o to nikdy moc nezajímala. Ani o Kat O Nině to vím jen náhodou, protože o tom mluvila v jednom rozhovorů, když se natáčela ta epizoda, kde kath rodí což je 2. série. a v té době jsem to hltala stonásobně a myslím, že tam říkala, že něco o osmi letech snad, že přijeli do ameriky, nevím no, ale právě tam říkala, že i když Bulharsky umí, byl to pro ni docela problém tím jazykem mluvit, protože si odvykla.

Na to oni právě mají učitele, aby je toho akcentu zbavili. Některým kvůli tomu dokonce nedají práci, protože mluví jinak než chtějí. Pokud hrají Newyorčany, musí mít jejich přízvuk naučit se ho a falšovat. Ti nejlepší herci tohle umí pomáhá jim to utvářet tu postavu a nezapomínej že v americe žádné titulky nemají a musí jim být přeci rozumět i angličan má občas problém domluvit se s Irem :-) Hlídají to. V naší televizu taky neslyšíš nikoho znát jako moraváka, brnáka a co já vím co všechno je tu za nářečí? At jsou ti herci odkudkoliv musí mluvit stejně i slováci když u nás hrají tak pokud nezvládají jazyk nadabují je a to slovenštině rozumět je

Yes, it s me :-)

Agenta ona asi má, to musí mít úplně každý, ale bud je špatnej on, nebo dělá něco blbě ona v opačném případě ji lidi nemaj rádi, to by taky ledacos vysvtělovalo…

No, já tam mám hodně přátel, protože co si budeme povídat ono za školní léta se toho nachromáždí dost plus lidi ze stáží, nějaké ty kolegině ze současného i bývalého zaměstní a a já ještě byla tři roky na intru a když se k tomu ještě připočtou přátelé přátel, se kterými jsem se díky nim seznámila, mám jich tam na fb dost a je fajn vědět, že kdybych chtěla, můžu se jim nějak ovzvat. Většinou jednou za rok pořádáme srazy jak ze základkou, tak s oběma středními plus teda jakože spolubydlící z intru a Facebook nám hodně usnadnuje plánování, ale jak sama říkáš není moc čas, takže se moc nevidíme, ale když už jo, tak to stojí za to., Je pěkné že se nám přátelství uchovalo i když už jsme tak nějak v životě každý jinde a jinak mám tu sousedku a pak asi pět kamarádek a dva kamarády se kterými se výdám pravidelně a když se nevidíme, tak si aspon napíšeme nebo callnem. z nich tři znám od mateřeký školky, takže si myslím, že ani málo času nás ode sebe neodtrhne. Taky se stane že je třeba měsíc kdy se nám vůbec nepovede sejít ale pak to zase stojí za to. Většinou je u toho totiž Pizza :-)

Prostě není nad osobní přístup :-)

#53 Car
22.2.2017 | 17:51:59
Car

#52 ShadowKittyGirl: já taakyyy ! :-D ona je prostě boží, to je fakt postava z žen kterou jsem tam potřebovala a ten její ,,zjev,, je prostě alá čarodějka nemůžu si pomoci :D vid přesně tak :D twl jasný :D trochu se mi to splývá myslela jsi Temnotu už jsem na správným seriálu :D já teda popravdě taky ne no :D jako to pouto k Deanovi a vůbec, ale zase to měli mezi sebou takový zvláštně hezký nebo jak to říct :D , jo tak tam asi není to se nedivím :D ale i tak ty jo to bych taky ráda někdy viděla to muselo být super :-) to jo tak přece jen to jsou slovanský jazyky a člověk tomu částečně rozumí takže proč ne :-)

to jo no přece furt jenom bulharština není germánský jazyk tak je docela problém se do toho dostat ale to máme i my s angličtinou, ale jako jasný no, já se taky o Kat nikdy moc nezajímala jako je sympatická všechno jo ,ale já mám z té trojky nejraději prostě Candice bezesporu :D to jo to je pravda slověnštině je rozumět ale přiznám se že občas mám problém on je slovák jako slovák víš co :D a občas jím taky nerozumím, taky mají různá nářečí a už jsem se s tím setkala, že to bylo docela těžší ale jinak v pohodě samozřejmě záleží na koho člověk zrovna narazí, ale jinak jasný no v americe samozřejně titulky nemají takže to musejí mít nějak ošefovaný a asi je pravda, že správný herec tohle prostě mít ošefovaný musí jinak je zle pro něj :-) jasan ta irská aj je hodně odlišná zkrátka :-(

jo no bez agenta asi sotva :D ale je to tak, chyba někde musí být ale v první řadě bych se asi zamylela nad sebou páč jako klást si na sebe takové nároky jako jo někdo má to štěstí že má Oscara ve 20ti ale kolik lidí takových je a jak jsem jednou říkala tak i Leo toho Oscara dostal až po 4–5 nominacích nebo po kolika :D takže jako nevím no…

to ano, akorát já nikdy neměla štěstí moc na ty spřízněné duše hlavně z té školy, navíc jsem vždy studovala obory, ve kterých se vyskytovali spíš dívky a jak sama dobře víš s dívkami je někdy velmi obtížné vycházet kord s některými a ten kolektiv jsem ne vždy měla suprový :D takže jsem pak nacházela spíš takhle přátelé mimo školu a má to své výhody :-) a samozřejmě pak z práce :-) jasan tak to já neměla se základko sraz žádný a ze střední taky ne což už o něčem docela svědčí no :D a jako ano právě na tohle je ten Facebook dobrý to akorát :D přesně tak v téhle době je čas hrozný nepřítel takže ono ani nejde mít několik desítek přátel pak se ti to stejně smrskne tak na 5 těch sakra dobrých jak říkáš :-) přesně když už je ten sraz tak to stojí za to ne asi :D jéééé pizza koukám že jsi labužník taky :D to je hezký :-) ale ten whats je fakt dobrý není to tolik otravný jak facebook :D

#54 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 18:19:21
ShadowKittyGirl

#53 Car: Rowana je boží, ale Temnota alias Amara, že to měla s Deanem hezký? Myslíš to jak ho toužila nasát do sebe a pohltit aby se stal její součástí? :-) Rozumim, ale v konečném důsledku to moc hezký nebylo …

Hm, ted už mám taky nejraději Candice, ale Ninu předtím než odešla taky.

Tak mají slova jako třeba obličky, což jim nerozumíš a moriak a čučerietky a tak, ale domluvíš se, protože oni taky česky ví.

Jako Leo ho fakt už dostal z milosti v tom filmu si sice při natáčení možná sáhnul až na dno ale pro lidi to koukatelný není a jo, v titaniku se mi líbil, ale jinak? Nevím, moc ho nemusím, ale oskara už si konečně zasloužil to zase jo.

a tak to mi taky, na itru byly odělené holčičí a klučíčí budovy, takže je jasný, že jsem zažila ledacos z těch holčičích válek, ale chce se nad to povznést a dělat kompromisy to je stejné jako v životě ale kluci jsou jako kamárádi vždy o něco lepší nezávidí si tolik nepomlouvají a tak… Jak jsme byli vždycky tři best friends tak ty konflikty byli pořád kdo má koho raději kdo byl s někým častěji venku co kdo řekl nebo udělal… To bylo furt, ale i po všech těch letech jsme kámošky a už máme rozum víš jak tak se to tak nebere ale je fakt že tak idilický jako to líčí deníky to v životě fakt není. Nejsou tři kamarádky které se mají rády úplně stejně a tak. Zažila jsem pár krav, ale ty jsou na tom ted špatně tak si říkám že se jim to prostřednictvím vztahu s kluky kteří s nimi nemůžou vydržet kvůi tomu chování. Každý prostě dostane co si zaslouží dřív nebo později

když má přátelství pevné základy vydrží vždycky :-) Pokud ne, tak ten dotyčný prostě není pravý přítel. To už jsem taky u pár lidí byla nucena během svého života pochopit Taky je lepší mít jednoho dobrého, než padesát falešných, tak to prostě je.

Pizza je mnam!

#55 Car
22.2.2017 | 19:11:57
Car

#54 ShadowKittyGirl: Rowena je super :-) no to zrovna ne, spíš se mi líbilo takové to ,,napětí'' mezi nimi, nevím jak to lépe vysvětlit, ale přišlo mi, že narozdíl od jiných co se tam mihli tam měli mezi sebou chemii, to co mu chtěla udělat už je další věc, která se mi samozřejmě nelíbila :-) já jsem byla naopak pak spokojená, co se z ní vyklubalo že to urovnali s bráchou a hezké gesto, že jim vrátila mamku, i když to je kapilta sama o sobě :D

no Candice je moje oblíbenkyně :-) Nina je fajn, akorát to trochu přehání jinak fajn ale

no jako já ten film furt neviděla za který dostal toho Oscara :D vím o co tam jde, ale tak nějak nebyl ještě furt čas a taky spíš naláda :D určitě má na kontě lepší filmy, za který to měl dostat :D a jasně že mu to už dali z milosti :D no to určitě :-)

já jsem teda na intru nebyla ale v té třídě každý den mi to docela stačilo :D no právě takhle jsem to myslela :D na střední to bylo v pohodě tam to bylo vyvážený ale ta střední? :D to byl fakt horor hlavně první dva roky, fakt jsme si moc nesedli i nás bylo málo docela, pac náš obor byli jen dvě třídy v první třídě bylo 30 lidí my tvořili ten zbytek cca nějakých 16 lidí takže i to bylo takový nic moc, a kluci jsou jednoznačně lepší přátele, přesně trojúhelníky jsem si taky už zažila a je to příšerný :D přesně tak to ani neje, vždycky bude jedna na vrcholu a ty dvě se o ni budou ,,prát'' ty lichý počty jsou v tomhle špatný prostě, přesně boží mlýny melou pomalu ale za to jistě :-) to si taky myslím a také jsem se o tom kolikrát stačila přesvědčit, zrovna nedávno to bylo v práci přišla jedna milá holčina, ihned se se mnou dala do řeči fakt jsme si rozuměli v pohodě všechno, každý den v kontaktku i mimo práci o víkendu atd, ale když jsem s ní chtěla jít ven na kafe, jen tak třeba po práci tak to neee to nikdy neměla čas, no okej uběhl půl roku nepodařilo se mi jí dostat ven i když se to ,,plánovalo'' i z její strany no a pak ted v září z práce odešla jelikož nestíhala se školou a to víš jak se to říká sejde z očí sejde z mysli :-) nejen že už nejsme v kontaktku ale je to tak měsíc dva zpátky, kdy jsem se ze srandy zeptala jestli nepůjdeme na to kafe :D i když jsem znala odpověd samozřejmě a opět byla odpověd že toho má nyní hodně :-) no jako prostě konec no :-) a ano lepší mít pár přátel než tucet falešných jako třeba tahle frajerka :-) bohužel jsem se takhle spálila už hodněkrát pizza jo děláš mi chutě holka :D

#56 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 19:43:42
ShadowKittyGirl

#55 Car: Měli mezi sebou chemii. To co mu chtěla udělat je už další věc :-D Výtlem- k tomu fakt není co dodat. Chápu, ale když se to tak řekne zní to blbě :-)

JJ dobrý boj i usmíření co se týká jejich Jing a Jang podstaty a gesto to bylo obrovský, jen ty důsledky nic moc. Radši bych ji nechala mrtvou, než aby se k nim chovala takhle. Chápu to jak se asi musí cítit, ale prostě je mám natolik ráda, že po ní mám chut něco hodit aby se probrala

Jak ta máma koukala na tu Impalu a vzpomínala na Johna, co? Vypadá to, že Dean se právě dozvěděl, jak a kde byl počat. Impala je holt jeho osudová holka :-)

Ono chování Niny se od první série, kdy to byla normální holka strašně změnilo. Každý se mění jen Cadice k lepšímu, i když ona byla milá vždycky, ted je jen vyzrálá a hlavně žena a máma, zatímco Nina…

Nedívej se na to věř mi… Zapomen že nějakej Revenant nebo jak se to jmenuje vůbec byl, bude ti mnohem líp …

Jedna na vrcholu a dvě se přou, tak to holt je nevýhoda lichých počtů :-) Jinak nás bylo ve třídě taky nějak 16 jen na některé předměty se přidávali z jiných tříd tak nás bylo víc, ale většinou těch šestnáct no.

Hm, tak to je zvláštní, bud je to nejzaměstnanější člověk na zemi a nebo se prostě jen vymlouvala. Hádám, že ty si myslíš to druhé, takže to tak asi i bude. Ono většinou platí sejde z očí, sejde z mysli. Obzvláště pokud jde o vztahy s kolegy-němi. Dokud s nimi pracuješ, musíš s nimi nějakým způsobem vycházet, ale jakmile to přestane platit… Znáš to…

Je jasný, že se člověk párkrát spálí, důležité je to nevzdávat. Bože ted fakt mluvim, jak ta Superblbka… :-) Ale fakt si to myslím. Asi nakonec budu přeci jen optimistka :-)

i když mně osobně vyhovuje můj malý svět, když už do něj ale někoho pustím, myslím to vážně. Řeším jen lidi, se kterými ty problémi vyřešit chci, Ostatní mi za to tak nějak něstojí.

Sobě taky, ale neboj, nemám jí tu, takže můžu taky akorát tak slintat :-(

#57 Car
22.2.2017 | 20:10:42
Car

#56 ShadowKittyGirl: nevím no na mě to teda aspon takhle působilo, že chemie tam byla :-) samozřejmě to moc hezký nebylo co chtěla udělat, nicméně všechno dobře dopadlo a i ona se zachovala pak dobře naštěstí :-) no s tou matkou se to úplně nepovedlo tak jak bych si představovala, úplně se mi to tam nelíbí :-/ jojo ne asi to tda je :D

přesně tak já si myslím, že pro Candy bude důležitá především rodina, nechci tím říct, že nebude už v ničem nikdy hrát to ne, ale prostě nebude se zatím rozhodně tolik hnát protože to není její priorita :-) Nina je hold ,,jiný level'' :-D

:D haha :D to je to fakt tak hrozný? :D to je super no :D ale je pravda že kdyby mě to lákalo jako jiný filmy, tak si ten čas asi udělám no takže to taky asi o něčem svědčí :D je to samozřejmě nevýhoda, a jelikož jsem už v trojici byla takhle víckrát tak jsem z toho byla už unavená :D jasan, tak my byli v 16 furt a fakt to nedělalo dobrotu hlavně jeden kluk tam… no kluk… :D

já sázím spiše na ty výmluvy, jelikož to bylo v létě kdy byli prázdniny, sorry jako ale to si prostě najdeš aaspon 2 hodinky času :D PŘESNĚ TAK ! ano ano sejde z očí sejde z mysli to tak většinou je, ale jako štve mě to o to víc, když se k tobě prostě někdo přilepí hraje velkou kámošku a pak nic jako když nejsi..ale co se dá dělat :-/ přesně v životě člověk ještě potká hodně lidí a asi se ještě hodněkrát spálí :D chápu… :D

tomu rozumím, je lepší mít menší svět a rozhodně je dobrý si do něj nepouštět všechny proč taky :-) achjo :D to by chtělo vyrazit ale já už mám na zítra v plánu to sushi no :D a toho se fkat nezvdám protože to už je pekelně dlouho co jsem ho jedla naposledy :D

#58 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 20:34:59
ShadowKittyGirl

#57 Car: Jiný level :-)

Nevim mě na to donutil jít do kina a málem jsem u toho vyletěla z kůže…

Copak ten kluk udělal? Povídej…

Chápu, to taky nemám ráda, ale někteří lidé to tak mají. Prostě jsou kamarádkami na sezonu a pak jdou o dům dál. Když to tak chtějí, je třeba to respektovat, i když s tím třeba nesouhlasíš, blbý je že si neuvědomují, že tím můžou i ublížit. Ne každý pochopí, že jsou prostě takový. Někdy se to v životě tak nějak přihodí, jindy to lidé dělají záměrně, protože se navzájem omrzí a ono je to i jednoduší. Když se s někým znáš dýl, musíš mu dát poznat i své špatné stránky a ten strach z odmítnutí… Někdo prostě raději povrchnější vztahy no… Od těch je snazší následně odejít, ale riskuješ, že budeš sám…

Malej svět je fajn :-) Hlavně když je opravdovej a tvůj, víš jak…

#59 Car
22.2.2017 | 21:07:27
Car

#58 ShadowKittyGirl: to ona si myslí přesně že je :D

hihi :D tak to je fakt super tak to na to asi prdím no :D

no on to sice nepřiznal ale nejspíš byl gay :-) choval se tak a i ta vizáž, jeho maminka pracovala na škole jako učitelka ruštiny, furt za ní běhal o přestávkách, maminka mu nosila sváču a tak :D nebyl jediný den v týdnu, kdy by byl vcelý týden ve škole, vždy chyběl zpravidla jeden den v týdnu… a postupem se to stupňovalo ve třetaku pak chyběl zpravidla vždy dva dny v týdnu… :D prostě komedie

jo no :D to jsi řekla moc hezky :D ale pěkně mě to dostalo teda, já ji právě v lednu přála k narozkám tak jsem se zmínila právě o tom kafi a odbyla mě smaozřejmě :D jako jo vzhledem k tomu kolikrát sem se už spálila si z toho zase tolik nedělám ale prostě to vždy nějakým způsobem trochu zabolí :-) přesně tak i když tvrdila jak povrchní není a bla bla, ale to tvrdí každý a pak skutek utek :D

no právě to je také důležité :-)

#60 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 21:16:55
ShadowKittyGirl

#59 Car: Vždyt jo, jen se směju :-D

Jako někomu se to třeba líbilo, ale mně ne. Moc drastický a přitom nudný. Nevhodná kombinace,,,

Aha, já myslela, že lítal od jedné spolužačky ke druhé :-) Třeba nebyl gay, ale jen mamánek :-)

:-( to mě mrzí :-( Ale aspon víš, že za to prostě nestála no…

#61 Car
22.2.2017 | 22:11:48
Car

#60 ShadowKittyGirl: :-D

tak to je hodně blbá kombinace no to souhlasím :D

no tak to právě vůbec :D hodně tichý kluk, ale přitom docela v pohodě, no mamánek byl taky :D ale samozřejmě se to nikdy nepotvrdilo, ale každý si to myslel, ovšem taky samozřejmě nevím kde je mu konec jako u většiny :D

díky :-) :-( jo to jsem se spálila ted :-( pak jsem se spáila zase před rokem je to těžký s těma holkama, fakt jako to musí být někdo pořádný a normální jinak to stojí za prd prostě :-/ ale trochu mě to překvapilo i , když jsem měla svátek tak udělala takový pěkný gesto, koupila mi náramek a tácek pod skleničku a na tom tácku stálo: ,,Báječná přítelkyně – přítelkyně je jako slunce, které nikdy nezapadně'' a mezi tim byla nakreslená nejaká kytička :-)

#62 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 22:20:43
ShadowKittyGirl

#61 Car: Mamánek a gay k tomu? Taky blbá kombinace :-) ale každá žena má gay radar, takže pokud říkáš, že byl, tak si fakt jo :-)

Ženský svět je jen pro otrlé, taky nějaký citát mim. a pokud jde o kamarádství není to s nimi nikdy jednoduché, ale jde to. :-) Tak máš ještě jiné přátele, ne?

#63 Car
22.2.2017 | 22:53:30
Car

#62 ShadowKittyGirl: hooooodně špatná :D mysleli jsme že ano, tak na 98% i kámoš to byl dobrý, což gayové většinou jsou že jo :D

jo no :D jako to mě hodně překvapilo a potěšilo ne že ne :D a pak tohle :D, áno samozřejmě, nejlepší kámošku znám už ze základky, a pak jsem v průběhu těch let získala kámošky z různých akcí, táborů a kroužků, jak říkám z těch škol moc ne, ze škol mám normální kamarádky asi 3, jinak ostatní je právě z těch vedlějších aktivit :-)

#64 ShadowKittyGirl
22.2.2017 | 23:07:20
ShadowKittyGirl

#63 Car: Jsou, na intru jsem měla dva a jako pohodáři každým coulem, ale byl tam taky jeden, který byl snad úplně na všechno Brr Toho jsem moc ráda neměla, ale slyšela jsem, že slaví úspěch na poli travesty. :-) Vlastně jsem tam poznala hodně různorodou skupinu lidí, svět se mi zvětšil, ale je to přesně jak říkáš, znala jsem a bavila se s celým intrem, protože přizneme si to jsem ukecaná a kuřácké pauzy lidi sbližují, ale nakonec se vídám jen s tou nejužší hrstkou a to ještě max tak 2× 3× do roka a ne všichni samozřejmě dorazí…

Tak vidíš, soutřed se prostě na ty tři nebo čtyři důležité a ostatními co za to nestojí se vůbec nezabývej, :-)

#65 Car
22.2.2017 | 23:59:28
Car

#64 ShadowKittyGirl: taky dobrý :D ale jako jo většinou jsou v pohodě :D to je pravda i vy kurácí :D to je klasika právě :D to my se právě ani nesejdeme víš co :D a to všichni bydlí relativně blízko a není to taková dálka, ale hold ty vztahy nebyli natolik dobrý aby stálo za to se se střední sejít a se základkou už vůbec :D , přesně tak :-) a samozřejmě novým lidem se ve svém životě nebráním, ba naopak ! :-)

#66 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:05:04
ShadowKittyGirl

#65 Car: Stává se no… Ono většinou se seznámíš, když to nejmín čekáš, jednou jsem takhle utěšovala neznámou plačící holku na záchodech v baru, protože mi jí bylo líto a už se kamarádíme 8 let.

No, oni to ti kuřáci mají v tomhle snazší stačí si říct o zapalovač, nebo oslovit někoho, kdo kouří osamotě, když teda chodíte na tu samou školu a pak ho oslovit znovu, když už má u sebe partu a takhle nějak to funguje no a to dokonce i když jsem spíš stydlivka, no…

#67 Car
23.2.2017 | 0:32:12
Car

#66 ShadowKittyGirl: ne asi to jsou ty náhody prostě :D a to je na tom to nejlepší :-) sakra já už mám chut na to sushi :D přesně to říkám furt kuřáci a pejskaři :D ti to mají prostě nejlepší a nejsem ani jedno zrovna :D kočku moc venčit nechodim no :D i když na chatě ji máme na zahradě na vodítku no :D je to divný sice jsem stydlivka taky docela ale seznamuju se docela v pohodě :D

#68 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 0:37:22
ShadowKittyGirl

#67 Car: Hm, u mě to dřív bylo snazší, ted už nějak asi ani nemám potřebu hledat si nové přátele, protože je problém udělat si čas na ty co už mám a taky mi chvíli trvá, než někomu uvěřím a pustím si ho blíž, ale seznamování jako takové snadné je. Tvorba přátelství je věc další a udržení si ho je asi vůbec nejtěžší, ale tak záleží na povaze. U někoho to jde lehce, i když se třeba nevidíte a u jiných to pomalu vyžaduje celodení věnování pozornosti. Jsou takový no, a nám zbývá bud se na ně vykašlat, nebo si zvyknout.

Klid, sushižroute, za chvíli je ráno… :-D

Jedna naše sousedka má tři kočky a všechny je venčí na vondítku. Je to divný, ale ono tak pust si ji pod auto, že? Aby v životě nevytáhla paty z bytu, to taky nejde…

Mimochodem už jsem ti, řekla, že ti ten novej disaighn moc sluší? Jen jsem měla chvíli problém tě poznat. :-D

#69 Car
23.2.2017 | 1:11:28
Car

#68 ShadowKittyGirl: no jasný, jako postupem času to bude čím dál horší si myslím, jsem nepoučitelná :D ale chápu tě, ani té holce jsem 100% nevěřila pač jsem věděla že to dopadne tkato podobně… přesně tak je to hodně těžké a na přátelství musí být dva :-)

sushižroute :D :-P no jako neměla jsem ho snad už 2–3 měsíce tak nevim :D

asi tak nějak, tak jako my máme chatu a tu kočku prostě bereme sebou navíc není zbytí nevydrží víkend doma chudinka, navíc to venku miluje tak proč ne :-) na vodítko si zvykla, párkrát sice utekla pač je z nás nejrychlejší :D stačí pootevřené dveře maličko, ale je hezké jak sitam běhá po zahradě volně bez vodítka uplne vidíš jak je nadšena :-) stejně se za chvíli unaví mrskne sebou někam a v pohodě ji pak chytíš, horší bylo když byla mladší to se ji povedlo utéct vedle k sousedům přes plot, a neuměla se vrátit, táta musel tak vlézt na cizí pozemek, kde nikdo nebyl byla to sranda :D bylo to někdy v noci a ještě trochu v podnapilém stavu :D

jéééé díkys :-* už jsem si říkala, že jsi si nevšimla :D je to ted velmi aktuální fotografie :-D

#70 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 8:54:37
ShadowKittyGirl

#69 Car: Bylo sushi, nebo nebylo?

Chuděrka čičinka… :-(

Ale to víš, že všimla :-)

#71 Car
23.2.2017 | 13:37:13
Car

#70 ShadowKittyGirl: jasně že bylo :D před hodinou :D takže za mě spokojenost :D a dneska super den, i naušenice mi uznali reklamaci takže mám zbrusu nový :D nestěžuju si :D

no jako bylo to nepříjemné když tam zalezla a nemohla nazpátek, ale vtipný byl ten táta jak lezl na pozemek a my ho drželi :D ono jako přes ten plot to nebyla žádná p*del :D

to je dobře :D ted je to takové tematické asi si to nějakou chvíli nechám :D

#72 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 17:22:09
ShadowKittyGirl

#71 Car: Tak vidíš, jsem ráda i za tebe :-)

#73 Car
23.2.2017 | 17:31:34
Car

#72 ShadowKittyGirl: mimochodem jak už jsme byli u toho facebooku tak ted jsem četla článek, že prostřednictvím němu se dokonce budou už i shánět zaměstnání :D je to šílený a vzhledme k tomu, že facebook ví o každým všechno tak bych se tomu ani nedivila…

jo dneska to bylo fajn, možná zajdu ještě v pondělí páč pak zase vím, že si ho dlouho nedám :D a z těch naušnic jsem nadšená aní nevím co bych dělala, kdyby ta reklamace neprošla :-) , takže dík :-)

#74 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 17:50:06
ShadowKittyGirl

#73 Car: Hm, jsem si jistá, že každý budoucí zaměstnavatel je zvědavý na fotky ze Silvestra a všechny ty selfie doma před zrcadlem…

Proč by sis ho pak neměla dát dlouho?

#75 Car
23.2.2017 | 17:59:19
Car

#74 ShadowKittyGirl: :-D jako hele já to nevymyslela :D tak mě to docela pobavilo, prostě bude na facebooku kolonka s názvem ,,jobs'' a údajně se tam bude inzerovat :D

protože tohle není něco se jí každý den :D teda aspoň já to tak nemám je to spíš takový sváteční jídlo nebo jak to mám říct :D už z mnoha důvodů :D

#76 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 18:26:54
ShadowKittyGirl

#75 Car: Aby to za chvíli nepřipomínalo pořad : CHCETE MĚ?

Aha, jasně, chápu. Ono to asi ani zdravý nebude. Znáš to, syrová ryba a tak…

#77 Car
23.2.2017 | 18:45:29
Car

#76 ShadowKittyGirl: jooo ještě by mi totálně zhnusili tento skvělý zvířecí pořad :D to tak :D jako je to divná doba tohleto…

no právě :D jednak proto, pak je to taky docela drahý a hlavně se to taky docela rychle přejí :D takže jako takhle jednou za čas ok, ale třeba v tom Japonsku to jí po kilech furt .D

#78 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 19:05:27
ShadowKittyGirl

#77 Car: Japonci jsou sadistický prasata zežerou všechno Vem si jak třeba uřezávají žralokům ty ploutve a pak je házejí zpět do moře, to je hnus…

#79 Car
23.2.2017 | 20:13:42
Car

#78 ShadowKittyGirl: no jsou no :D tam je to jasný proto to žerou taky po kilech :D ale nechápu že jsou furt tak zdravý :D to je opravdu výbobrný :-/

#80 ShadowKittyGirl #81 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 20:59:53
23.2.2017 | 21:58:50
ShadowKittyGirl

#79 Car: Asi že si tím pěstují tu odolnost, no…

23.2.2017 | 22:00:45
Car

#80 ShadowKittyGirl: už bych brala léto ale to oteplení co je mi ted vyhovuje :-D

#83 ShadowKittyGirl
23.2.2017 | 22:02:00
ShadowKittyGirl

Strašně vychr ale jinak zima mi není pro mě je ideální počasí :-) #82 Car:

#84 Car
23.2.2017 | 23:56:23
Car

#83 ShadowKittyGirl: právě ten vichr mě uplne ubíjí a to dělá tu zimi jinak je dobře to jo, ale sluníčko je sluníčko :D ale už jsem si vzala lehčí kabát :D

#85 ShadowKittyGirl #86 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 0:04:49
ShadowKittyGirl

Osobně mám ráda slunce jen u moře tady je to na dvě věci navíc se mi neustále motá hlava furt chlastam vodu pak zase furt curam a ono být zavřená v mmístnosti kam praží slunce je 40 stupňů a pracovat není nic moc… A z klimatizace hned kycham :-( osobnmam nnejraději když prší ne že bych byla depresivní typ ale tak nějak mi to vyhovuje nejvíc krásné se dýchá vůbec všechno je takové čistící no a nebo pak jako je tétrochu mrazivo ale ne zase moc ani ssněhová břečka není a na ten vítrno,ten nnemusím… Říkám že se hodin do Anglie na ten venkov O:-) #84 Car:

#86 ShadowKittyGirl #87 Car
24.2.2017 | 0:47:10
ShadowKittyGirl

Hlavně se takhle k sobě s Lukášem alespoň máme příležitost tulit pod dekou víš jak… Romantika v teplých položkách ;-) v létě se jen potime a nebojíme tak se k sobě ani moc nelisame #85 ShadowKittyGirl:
#84 Car:

24.2.2017 | 0:50:22
Car

#85 ShadowKittyGirl: tak to víš, že jo je no pac jako jakmile se oteplí a bla bla tak je ti akorát vedro je to k ničemu ,mě jě pak taky kolikrát blbě, ja mám třeba ráda teplo ale tak akorát a opravdu v Praze 40tky nejsou nic moc :D přesně tak o práci ani nemluvim to je konečná :D , to jo déšt mám taky ráda :-) občas i venku aspon se trochu schladím :D , sněhová břečka je šílená to taky nemusim :D a sníh v Praze nejhorší vubec :D , hihi tak proč ne jednou by to bylo krásný :-)

jooooo je mi to jasný, why not :-*** to je hezký, to léto je nechutný v tomhle no :D kord když jsou fakt ty 40tky :-/

#88 ShadowKittyGirl
24.2.2017 | 12:46:56
ShadowKittyGirl

#87 Car: Tak hlavně ono venku ani čtyřicet být nemusí, ale v budově se to vždycky udělá a stojí to za prd…

#89 Car
24.2.2017 | 14:58:01
Car

#88 ShadowKittyGirl: přesně tak :D a my třeba nemáme v kanclu jaksi klimošku :D

24.2.2017 | 17:25:04
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama