Upíří deníky (The Vampire Diaries)
89/100 - 654×

Upíří deníky(The Vampire Diaries)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
VOD
Max | Amazon Prime Video
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Trailer k epizodě 6x12 - Prayer For the Dying

Trailer k epizodě 6x12 - Prayer For the Dying

Elena a Damon opět zkusí jejich štěstí. Šerifka je na pokraji smrti.

17 0
24.1.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /45

Sjuzzn

no aspoň niečo pozitivne :D

24.1.2015 | 13:32:45
misazak

Život je moc krátký? Není náhodou upír? :D

#3 mima33 #4 kath023 #6 Milix
24.1.2015 | 14:05:11
mima33

#2 misazak: Možno aj preto som dostala záchvat smiechu :D :D

24.1.2015 | 14:31:37
kath023

#2 misazak: Taky mě to trochu zarazilo :D Asi to nemyslela doslova,spíš takovej řečnickej obrat no :D

24.1.2015 | 15:17:43
RoseMary

myslite ze serifku nechaji umrit?a co ten slibovany delena kiss?kdy uz konecne nastane?nebo jeste lip delena sex.

24.1.2015 | 16:29:15
Milix

#2 misazak: řekla to nejspíš proto, protože kdykoliv můžeš umřít a reagovala takle nejspíš na nemoc šerifky

24.1.2015 | 22:06:50
misa.k

taky si myslím

25.1.2015 | 13:47:13
Meli13

„pick up where we left off“ neznamená „posbírat to, co jsme tady nechali“ ale spíš „začít tam, kde jsme skončili“.

#9 RoseMary
25.1.2015 | 14:29:52
RoseMary

#8 Meli13: to je teda pekna blbost.pick znamena neco jako vybtat sebrat neboli posbirat,kdyby to melo byt zacit tak by tam muselo byt neco jako begin nebo started nebo tak.prelozili to dobre.anglicke preklady se nemuzou prekladat doslova uplne protoze potom casto nedavaji smysl.

#10 t.y.n.k.a #11 t.y.n.k.a #12 mima33 #13 Meli13 #14 Terrorka19
25.1.2015 | 17:31:57
t.y.n.k.a

#9 RoseMary: jenže posbírat to.co jsme tady nechali je doslovnej překlad a z pohledu toho,co mu říká se taky přikláním k tomu, co psal/a Meli13

25.1.2015 | 17:41:19
t.y.n.k.a

#9 RoseMary: navíc jsem viděla ještě jedno video s titulkama a tam říká: Nemůžeme začít tam, kde jsme skončili.

25.1.2015 | 17:46:12
mima33

#9 RoseMary: lenže toto je doslovný preklad, skôr by som sa tiež priklonila k tomu, čo napísal Meli13 – znie to lepšie a má to tiež väčší význam. Skutočne predsa nemôžu „pozbierať to, čo tam nechali“, ale začať znovu tam, kde skončili môžu :D ale ok, hra na slovíčka ma nikdy nebavila :)

25.1.2015 | 18:04:03
Meli13

#9 RoseMary: „Pick up“ je frázové sloveso, takže je úpně jedno, jaký význam má samostatné „pick“. Je pravda, že „pick up“ má více významů, takže může znamenat posbírat a ještě soupstu jiných věcí, ale „pick up where we/you.. left off“ je prostě fráze, které má ten význam, který jsem napsala.

25.1.2015 | 18:11:33
Terrorka19

#9 RoseMary: Můžu potvrdit, živím se výukou AJ a překlady a znamená to přesně to, co píše Meli13 :)

#15 RoseMary
25.1.2015 | 19:30:51
RoseMary

#14 Terrorka19: no tak dobre dobre souhlas ja jsem aj mela akorat ve skole a nezivim se tim takze vam verim.

26.1.2015 | 14:28:34
erkez

Ach jo chybi mi ten puvodni Damon,od ty doby co chodi s elenou to za moc nestoji a tahle posledni serie kde je odsunuty na vedlejsi kolej je des :-( uz se na to neda koukar chci zpatky drsneho,sileneho nepredvidatel­neho Damona

#17 RoseMary #19 mima33 #27 Aleais
26.1.2015 | 16:24:25
RoseMary

#16 erkez: me se zase naopak damon libi tak jak je ted.laska upiry zmeni.vec nazoru.damon z prvni druhe treti serie byl moc divoky a vrazedny.ted je lepsi hodnejsi a milejsi a je videt ze mu na nekom zalezi,zatimco elena kdyz se stala upirem tak je silnejsi neni tak uknourana a myslim si ze ji to jedine prospiva.laska je proste oba zmenila.

#20 Stelly
26.1.2015 | 16:40:48
Aďulka Žemli:D

DELENA je zpět :* škoda že už neni NIAN

#19 mima33 #20 Stelly
26.1.2015 | 17:24:54
mima33

#16 erkez: Hovoríš mi z duše. Ten Damon bol najlepší, vždy mal plné ústa sarkazmu – ako mi len chýbajú tie jeho hlášky.

#18 Aďulka Žemli:D: No Ian s Nikki vyzerá šťastný, tak ja som šťastná s ním. Som zvedavá na ich svadbu, vraj má byť v lete (ale to nie sú potvrdené zdroje :D)

#20 Stelly
26.1.2015 | 17:47:13
Stelly

#17 RoseMary: Přesně te´d je Damon lepší.....Což dokazuje i fakt,že se skamarádil s Bonnie,nebo v tomhle dílu jak byl v noci u Liz ;-)
#18 Aďulka Žemli:D: Mě to že už není Nian nevadí(já jsem Woodbrev :D ),i když můj názor je takovej,že se možná Niana ještě dočkáme,ale myslím,že je to jen můj názor ;-)
#19 mima33:

#22 Leuš25 #25 mima33
26.1.2015 | 20:59:42
Thundeus

Škoda, že nechávají šerifku umřít. To byla aspoň paní.

27.1.2015 | 10:45:06
Leuš25

#20 Stelly: Ale vždyť oni jsou Nian :-) akorát to není Nina, ale Nikki. Nemyslím si že by se Nina s Ianem k sobě vrátili, když si chce vzít Nikki. A hlavně taky víc fandím Woodbrev! Jsou k sežrání!

#23 Terrorka19 #28 Aleais #30 Stelly
29.1.2015 | 14:55:20
Terrorka19

#22 Leuš25: Kdo jsou probůh Woodbrev? :D

29.1.2015 | 17:33:34
Terrorka19

Vy máte věci :D

29.1.2015 | 17:34:17
mima33

#20 Stelly: Nie, podľa mňa Ian a Nina už skončili. Dúfam, že mu to s Nikki vyjde (mám ju fakt rada a je mi sympatická). A ak im to aj nevyjde, nepredpokladám, že Ian vstúpi znovu do tej istej kaluže, ak chápete, čo chcem povedať :D

#30 Stelly
29.1.2015 | 17:35:21
Terrorka19

Koukám, že ona taky zkusí každýho, kdo přijde na plac :D :D

29.1.2015 | 17:37:11
Aleais

#16 erkez: Mne sa páčil tiež vtedy, hoci aj teraz sa dá. No neznášam ho v spojení s Elenou, proste to je cukráreň pre puberťákov. Za to sa mi páčil keď bol uväznený s Bonnie v roku tuším 1994. Čítam aktuálne Stefanove denníky, bo som sa akosi moc namotala na TVD, po až ehm, áno 6.sériách. :D Tam nechápavo som točila hlavou, že najprv sa Stefan správal ako Damon, tak ako sme ho poznali. A Damon bol ako malé decko, potom sa Damon zmenil na krvilačného a pod. Oni sa neustále menia pod rôznymi vplyvmi, čiže je normálne, že je teraz zase iný. No pridávam sa k názoru, že sarkastický Damon bol proste lepší a vtipnejší.

30.1.2015 | 2:56:21
Aleais

#22 Leuš25: Och bože, to sú tak detinské, puberťácke prezývky že hnus. Ako keby deťom robilo problém napísať celé mená hercov. A riešite tu fakt prepnuté veci, ako to, že kto s kým a kedy a prečo. Veď je to ich vec a ich život. Hoci teda som v šoku, teraz keď som si to vyhľadala, že vlastne Nina sa dala dokopy s predstaviteľom seriálového Kaia. Vyzerá mladšie než ona, aspoň na fotkách podľa tváre.

#30 Stelly
30.1.2015 | 3:00:49
Aleais

Konečne sa mi po xy sériách začalo to TVD páčiť, no čím viac sa budú snažiť dať dokopy Damona a Elenu, tým viac mi z toho príde zle. Nepáči sa mi, že Bonnie je na 10-tej koľaji, a to nepatrila medzi mojich obľúbencov, ale už mi tam chýba. Viac by som chcela aby sa zameriavali na Stefana a Caroline a dali ich dokopy. Keby celý príbeh bol len o Damonovi a Stefanovi a ich súrodenstve, bez rozmaznanej Eleny, bolo by to lepšie. Miesto nej by som tam dala Katherine, dala by som ju dokopy s Damonom a Stefan by mal Caroline. Nič krajšie by sa nemohlo stať. :) Škoda len, že tvorcovia sa príliš nechávajú ovplyvňovať pubertálnou časťou divákov, ktorí chcú presladenú Elenu vidieť s Damonom.:/

#31 RoseMary
30.1.2015 | 3:05:38
Stelly

#22 Leuš25: Popravdě Nikki a Ian je Sommereed…Ale to je jedno…
#28 Aleais: Ano je to jejich život,ale nás to třeba taky zajmá ;)
#25 mima33: No já si právě že myslím,že se možná ještě něco stane…Přece jenom určitá chemie meyi nimi ještě je…Minimálně u Niny.....Jasně každý má teď někoho jinýho,ale to neznamená,že se to nemůže změnit ;) Ale to je jedno…

#34 kath023
30.1.2015 | 12:16:36
RoseMary

#29 Aleais: treba ja uz zadnej pubertak nejsem a taky fandim delene.vec nazoru.miluju je spolu a jsem rada ze k sobe zase nasli cestu.maji si dat pry pusu.konecne.na dnesni dil cekam jak na smilovani ale musim si ho stahnout az zitra,protoze na ulozto to jeste neni v avi a titulkama a ja na tom nejsem tak dobre s anglictinou abych se na to koukala bez titulku.uz se nemuzu dockat dalsiho dilu.

30.1.2015 | 17:50:16
RoseMary

nevi nekdo kdy bude jestli vubec dneska 6×12 na ulozto v avi?predem diky za odpovedi.

30.1.2015 | 18:03:48
NIKITO

ohh, bože…jak chci delenu a scaroline ! hmm a co třeba kbonnie? muck

:D

#34 kath023 #35 mima33
31.1.2015 | 19:52:53
kath023

#30 Stelly: Já teda nevím,ale Nina a Chris ještě nepotvrdili,že jsou spolu ne? :)
#33 NIKITO: Scaroline?Co to..? :D Jako Stefan a Caroline? :D

#35 mima33 #37 NIKITO #42 Stelly
1.2.2015 | 20:13:43
mima33

#33 NIKITO: Myslíš Steroline, nie? Inak, ja tie párové mená veľmi nemusím, znie to divne. Kbonnie? No ale to už je moc ja na mňa :D tým chceš povedať Kai a Bonnie? To určite nie. :D

#34 kath023: Nie sú spolu, sú len kamaráti. Aspoň oni dvaja to tvrdia :)

#36 kath023 #37 NIKITO #42 Stelly
2.2.2015 | 20:23:49
kath023

#35 mima33: Jo,já jsem na nějakejch fotkách spolu viděla,ale taky si myslím že mezi nima (zatím :D ) žádnej vztah není. Kbonnie :D :D To asi spíš Konnie (nebo Bai? :D ),ale spojení těhle dvou jsem asi ještě neslyšela.

2.2.2015 | 20:44:17
NIKITO

#35 mima33: #34 kath023: :D :D klid lidi,j to byl joke, dělala sem si prdel, nějak sem si to nemohla odpustit po tom co jsem tu četla par rozhořčených komentářů typu delena :D apodobně… upřímně vypovídá to o velice vysokém IQ některé komentáře tady :)

někde jsem četla, že pár lidí, co se podílelo na tvorbě seriálu odešlo, do The Originals, a příjde mi to jako reálny důvod proč kvalita TVD tak hluboce klesla pak už mě jen napadá,že nynější tvůrci snad jedou na nějakém brutálním fetu, protože to, co se v seriálu děje posledních pár dílů je tragický nedostatek nápaditosti a skluz k typu telenovela s upírem, wou…no to tu ještě nebylo, a proč to sem vůbec píšu? …je smutné sledovat docela dobře rozjetý seriál takhle upadat… …a ted mě sežerte za živa ;)

#38 kath023 #39 mima33
3.2.2015 | 20:04:43
kath023

#37 NIKITO: Jo,však v pohodě :D Jako já nevím,mě přijde docela blbý porovnávat TVD a TO (a teď to vůbec nemyslím špatně na tebe,ale tak obecně protože to říká hodně lidí :) ),přece jenom TVD už má 6.řadu,a TO teprve 2. Uvidíme jak bude TO vypadat v 5.nebo 6.řadě,jestli se k tolika řadám vůbec dopracujou :)

#39 mima33 #40 NIKITO
3.2.2015 | 20:16:17
mima33

#37 NIKITO: Úplne súhlasím. Ja už dlho premýšľam nad tým, čo sa deje, že seriál tak neuveriteľne upadá. Odchod podaktorých tvorcov by bol celkom reálnym vysvetlením. Hlavne vzhľadom k tomu, že TO to nenormálne valcujú v druhej sérii. Diel od dielu lepšie, čo sa, žiaľ, o TVD povedať nedá.

#38 kath023: Ja si nemyslím, že to je od veci. Diváci predsa porovnávajú aj seriály ako The 100 a Arrow, ktoré spolu fakt nemajú nič. TVD a TO sú z toho istého prostredia, pracujú na tom tí istí ľudia, takže porovnávanie je na mieste. A pokiaľ majú TO v štvrtej sérii domrviť ako TVD, tak dúfam, že treťou skončia. Radšej nech to je solídny príbeh, ktorý skončí v najlepšom (myslím skutočný koniec, nie len, že to jednoducho useknú) ako keby to mali umelo preťahovať ako TVD a absolútne ničiť všetko dobré, čo bolo v seriály vybudované (viď toľko omieľaná Delena).

#40 NIKITO
3.2.2015 | 20:50:26
NIKITO

#38 kath023: ano chápu, je to přece jen druhá série, pro mě ani The Originals není nic tak extra, ale líbí se mi, že ty dějové linky někam směřují…o to jde, ikdyž tam zas furt dokola Klaus s Marcelem jednou osnují plány spolu, pak proti sobě, ale pořád se tam něco děje

…a podle mě není výmluva pro upadlou kvalitu, že je seriál už v 6. serii, lepší je seriál nějak smysluplně zakončit, než to protahovat, pak jde na tom vidět ta komerce, krásné nalíčení, dokonalí herci a puberťačky se můžou zbláznit, tak proč se zbytečně obtěžovat s příběhem, něčím to zaplácnem a miliony potečou dal…a právě tenhle styl přemýšlení mě irituje a bije to do očí, když se dívám na TVD

nevím jestli tu někdo zná Teen Wolf, ale to je přesný opak TVD, tematicky a stylově velmi podobný seriál, ale jde vidět, že na tom někdo maká, dává si tu práci a vymýšlí sofistikovaný příběh a taky jsou serie od serie lepší, teď budou mít 5. řadu a taky měli problémy, odešlo jim plno tahounů seriálu, fanoušky velmi oblíbených charakterů (jeden z nich je př. nová postava v 2. serii TO Kol :-) ), ale nijak to neublížilo kvalitě, a takhle by to mělo vypadat…ne že tam pak budu herce násilím vracet (oživovat) protože seriál stojí na těch krásných tvářičkách, o které nechceme přijít…

#39 mima33: jj přesně, v TO mi druhá serie přijde mnohem lepší než ta první ;)

#41 mima33
3.2.2015 | 21:26:20
mima33

#40 NIKITO: Amen. Ja len, že si to krásne vystihla – všetko, čo si napísala. TVD už nedokáže ničím prekvapiť a aj keď sa o to snažia, tak zlyhajú na plnej čiare. Napríklad prežitie Kaia (mimochodom, môj najobľúbenejší charakter tejto série) – nie, vôbec som nečakala, že ako víťaz vyjde práve on. Myslím, že by mali prísť s niečím novým, neotrepaným – oni sa miesto toho, aby sa aspoň minimálne pokúšali byť originálni točia v začarovanom kruhu a irituje ma to o to viac, že som ten seriál fakt zbožňovala.

Zato na The Originals je vidieť, že si na tom dávajú záležať. Nehovorím, že je to najlepší seriál, aký sa vysiela, ale rozhodne je to najlepší seriál s upírskou tematikou v súčasnosti. A stále dokážu prekvapiť (Dahlia, Freya… to som teda naozaj nečakala).

Teen Wolf priam milujem a myslím, že to je skvelý príklad. Ja pokladám prvú sériu za najslabšiu z celej šou. Zatiaľ čo tretia a štvrtá sú absolútne perfektné. Ku príkladu (aj keď trochu od veci, no snažím sa poukázať len na to, že veľa sérií nemusí znamenať domrvenie celej šou!) – The Walking Dead má teraz piatu sériu a aj keď sem-tam zakolíše, stále sa drží svojho. Dokonalé GoT tu radšej ani nebudem rozoberať. Porovnávať čosi také s TVD sa ani neodvážim – tiež smeruje do piatej série a je to čím ďalej tým lepšie.

Ale musím povedať, že ma nevýslovne štve, keď tu vyjadrím svoj záporný názor a pobláznení fans sa do mňa pustia. Lenže to, že sa k tomu seriálu vôbec vyjadrujem, už niečo znamená, lebo pri iných seriáloch sa nejakého rozoberania zdržiavam. TVD u mňa odštartovalo seriálový fanatizmus a neuveriteľne ma hnevá, do akých nevýslovných s*ačiek to smeruje. Takže či sa to niekomu páči alebo nie, vždy budem tu a budem rozoberať každú hovadinu, ktorú budem chcieť, aj keď to bude vyznievať akokoľvek zle a možno nenávistne. :)

#43 VampKošilka #44 NIKITO
3.2.2015 | 22:04:06
Stelly

#34 kath023:
#35 mima33: Já jsem četla,že Nina se vyjádřila s tím,že zatím spolu jen randí,ale že se do žádnýho vážnýho vztahu nechtěj pouštět…Prej to berou pomalu.....No a pak jsem viděla video (pronásledovali je novináři) kde byli v autě a zrovna si dávali pusu…Nebo to tak aspoň vypadalo ;) Ale možná se pletu…Každopádně nějaká chemie mezi nimi určitě probíhá ;)

4.2.2015 | 14:38:02
VampKošilka

Nemám ráda toho přeslazené cukříka Damona, co chytá Eleniny manýry občasného odsuzování, pokrytectví. V rozmezí 1–2S byl určitě lepší, i když jeho vztah s Bonnie miluju, tak bych byla radši, kdyby byl sám a s ženskýma si jen hrál, než aby byl s Elenou a běhal za ní jako pes.

#41 mima33: Souhlasím. Internet je snad dost velké místo pro všechny názory a to at jsou negativní, či pozitivní. Já s tebou jen souhlasím, TVD jde dolu jako na nebi sestřelená stíhačka a myslím, že porovnanávaní s TO je dost na místě, pořád se tam podílí stejní tvurci a nezáleží na počtu serií.

A pokud je nutné porovnávat seriál podle serií, tak co třeba taková Buffy, přemožitelka upírů? Nebo Teen Wolf? Jaktože oni mají stále kvalitu(Buffy spíše měla, skončila 7S, přesto její kvalita neklesala) a Teen wolf má 4S za sebou, přesto zraje jak víno. A je to hlavně díky tomu, že se tam největší místo nezabírají vztahy. Slouží jenom jako doplněk seriálu, jinak je vidět vynaložená dřina na celkovém příběhu. Podívejte se na sledovanost TVD v rozmezí 1–3S a 4–6S a pak mi řekněte, jestli kleslo nebo ne. :D

#44 NIKITO #45 kath023
4.2.2015 | 15:26:27
NIKITO

#43 VampKošilka:
#41 mima33: tak jsem ráda, že to vidíte stejně a taky jste ještě nezlomili hůl :D tak nám zbývá jen lamentovat :D
jinak právě s Vampire Diaries jsem začínala a v té době jsem byla upíří tematikou nadšená, takže o to víc mě pak štve, že jde do kytek,a úroveň klesá a klesá, sice už od začátku má ten laciný cheesy styl, ale zase proč ne, patří to k němu, ale už postrádá své kouzlo a moment překvapení, jak už bylo řečeno

, vlastně když si vzpomenu do doby než se začal projektovat TO, běžel ve stejném stylu, jako běží TO teď, př. když si vzpomenete, jak se Elena skrývala před Eliahou a pak se objevil Klaus, a pomalu jsme začali objevovat, o co vlastně jde, momentů překvapení tam bylo hodně, každý charakter byl vykreslený a měl své rysy, teď jsou nové charaktery takové prázdné, takže fakt bych se i vsadila, že spousta lidí ze štábu přešla k TO, nebo minimálně lidi, co se podílejí na skriptu a režii, protože TO má ty samé dějové rysy, jako TVD kdysi (Freya – Klaus) toho si nejde nevšimnout

no škoda, že se na TVD vykašlali, podle mě je tam pořád s čím pracovat…jako první bych určitě nerušila Kathrine (mimochodem ten způsob, jak tu postavu sprovodili ze seriálu :D tím to zabili už úplně :D ) a bohužel herec, který hraje Kaie se sice snaží, ale já mu tu jeho zlou povahu vůbec nežeru, je to takový slaďoušek :D možná kdyby byl rozporuplná postava ( něco jako Damon na začátku, tak by to davalo větší smysl, ale na pure evil mu holt potenciál chybí)

jo jinak s GOT se TVD srovnávat opravdu nedá, to jsme v uplně jiné kategorii seriálů, ale GOT podle mě taky kleslo, první serie nastavila laťku opravdu vysoko, ale zase snaží se, no někdy až moc a D&Dčka už to opravdu přehánějí se snahou být originální za každou cenu ( pro toho kdo zná děj z knih, je to občas utrpení), pak tam některé scény nedávají smysl…ale to už je pro opravdu přemýšlivé povahy :D …sorry za off-topic

4.2.2015 | 19:58:01
kath023

Jasně,porovnávání se člověk nevyhne,jenom bych to brala trochu s rezervou.I když je pravda,že vysoký počet sérii neomlouvá úpadek seriálu :D Teen Wolf zatím nesleduju,takže nevím.A rozhodně jsem to nemyslela tak,že sem nesmíte psát negativní komentáře,od toho je diskuze :) Mě taky mrzí,že TVD už není to co bývalo.Jak tady někdo z vás psal,když se řešil např.Klaus tak tam bylo skoro vždycky na konci dílu nějaký odhalení,nějakej zvrat,a to jsem pak zůstala ještě pěknou chvilku sedět s otevřenou pusou,protože jsem to fakt nečekala.To už se mi dlouho nestalo.
#43 VampKošilka: Na tu sledovanost už jsem se taky dívala :D Je fakt škoda,že to kvůli penězům nechají takhle spadnout.Asi to berou tak že mají pořád velkou sledovanost,místo aby to brali podle toho že tak klesla.Jako já mám TVD moc ráda, jsem ráda za další série,mám ráda Damona,mám ráda Delenu,ale docela si dokážu představit,že by seriál skončil 5.sérii.

5.2.2015 | 17:55:05
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů a filmů









Reklama